توضیحات بخش Arena بازی Horizon Forbidden West

توضیحات در مورد بخش Arena و نکته‌ی مهم آن

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی Horizon Forbidden West

بخش Arena بازی را بعد از ماموریت اصلی The Kulrut می‌توانید آزاد کنید. باید گفت این بخش بیشتر از آنکه مهارت‌های شما را به چالش بکشد، بخشی برای ثبت رکورد است. اما ایراد بزرگ این بخش این است که درجه‌ی سختی آن با گیم‌پلی بازی یکسان است. یعنی اگر شما درجه‌ی سختی Medium را برگزیده باشید، در بخش Arena نیز ماشین‌ها به همان نسبت سخت هستند. در نگاه اول می‌گویید خُب ایرادی ندارد و قرار است رکورد بزنیم، نقطه ضعف‌های ماشین‌ها را می‌دانیم و از سلا‌ح‌های خودشان بر علیه‌اشان استفاده می‌کنیم. اتفاقاً بخش Arena می‌خواهد همین استراتژی را به شما یاد بدهد، اما مشکل این است که وقتی در برابر Tideripper قرار می‌گیرید و همزمان باید حملات دو Snapmaw را نیز تحمل کنید، کارتان سخت می‌شود و وقتی متوجه می‌شوید تنها ۳ دقیقه برای کشتن این سه هیولا وقت دارید، نمی‌توانید اعصابتان را کنترل کنید. سازندگان بهتر بود به بخش Arena درجه‌ی سختی خودش را می‌دادند و با هر مجموعه مبارزات درجه‌ی سختی را نیز بالا می بردند.

بخش Arenaی بازی چون تروفی دارد می‌تواند مهم باشد، اما تنها در همان حد تروفی گرفتن نه بیشتر، که این تروفی را در Set اول Arena دریافت می‌کنید و از آن به بعد دیگر این بخش اهمیتی ندارد.

توضیحات بخش Arena بازی Horizon Forbidden West

مکان Arena:

این Arena پشت Memorial Grove قرار دارد و قبل ورود به Memorial Grove به سمت راست رفته تا ورودی Arena را بیابید. در حین ماموریت The Kulrut نیز وارد آن می‌شوید.

وارد Arena که شدید با Kalla صحبت کنید تا به شما ماموریت ویژه‌ی Opening of Arena را بدهد. این ماموریت جزو چالش‌های Arena نیست بلکه برای گشایش بخش Arena می‌باشد. ماموریت ساده است به جایی که نشانه‌گر Quest نشان می‌دهد بروید و یک Rollerback را بکشید و قطعات این ماشین را بردارید.

جوایز Arena:

اما جدای از تروفی Arena، جوایزی که از این بخش بدست می‌آورید نیز قابل توجه هستند و سلاح‌ها و لباس‌های Legendary نگاه شما را می‌دزدند.
برای خرید از Arena به مدال احتیاج دارید و مدال‌ها را با انجام چالش‌ها در مدت زمان تعیین شده بدست می‌آورید.

چالش‌های Arena پنج بخش دارند و هر کدام شامل چهار مرحله می‌شوند. در مرحله‌ی چهارم باید با ماشین‌های بزرگ و تهاجمی پیکار کنید.

اما نکته‌ای که Arena را بی‌ارزش می‌کند این است که درجه‌ی سختی این بخش با Gameplay بازی یکسان است. در صورتی که می‌خواهید مفت و مجانی هم تروفی را بدست بیاورید و هم تمام سلاح‌ها و لباس‌های Legendary را بخرید، درحه‌ی سختی بازی را روی Story قرار داده و تمام پنج بخش و چالش های آنها را در مدت زمان معین انجام دهید بدون هیچ زحمتی پیروز شوید و مدال‌های بدست آمده را خرجِ خریدِ Legendaryها کنید.

دراین‌باره هیچ‌کس شما را سرزنش نمی‌کند و این مشکل سازندگان است که بخش Arena را جزو بی‌ارزش‌ترین بخش‌های بازی قرار داده‌اند.

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی Horizon Forbidden West

راهنمایی‌های مرتبط با بازی Horizon Forbidden West

دیدگاه ها بسته شده است