بهترین و مهمترین فیلم های سال 2020

در این پست قصد داریم تا به معرفی بهترین و مهمترین فیلم‌هایی که قرار است در سال 2020 منتشر شوند بپردازیم. فیلم هایی در سبک های مختلف که هر کدام برای علایق و تفکرات مختلف ساخته شده اند و میتوانند برای هر نوع سلیقه ای جذاب باشند.  این گلچین به مرور زمان کاملتر و گسترده تر نیز خواهد شد چرا که هنوز اطلاع کاملی از بسیاری از فیلم های تاپ سال 2020 در دست نیست و یا تاریخ دقیقی برای برخی فیلم ها تعیین نشده است، این لیست فقط شامل فیلم هایی است که تاریخ آنها مشخص شده است. مسلما با آمدن اطلاعات کاملتر در مورد فیلم های دیگر یا فیلم های پیش رو اطلاعات موجود به روز خواهند شد. با سایت ساعت 7 با “بهترین و مهمترین فیلم های سال 2020 “همراه باشید.


مطالب جدید:

مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 / معرفی فیلم های مطرح 2021

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021 / معرفی مهمترین بازیهای آینده

مورد انتظارترین سریال های آینده 

برترین فیلم‌های سینمایی سال 2020

مطالب مشابه:

مورد انتظارترین بازیهای کامپیوتری سال 2020 (تاریخ انتشار و اطلاعات دقیق)

برای خواندن مطالب بیشتر در مورد فیلم های جدید به لیست فیلم های سال 2020 و لیست فیلم های سال 2019 مراجعه کنید…

در این مطلب با مهمترین فیلم های 2020، تاریخ اکران فیلم های 2020 ، اطلاعات ، اخبار ، داستان،تریلر و… فیلم های 2020 بیشتر آشنا می شوید.

برای آماده سازی این مطلب اکثر اعضای تحریریه ی سایت ساعت هفت همکاری کرده اند:(وحید یعقوبی- حسین تاجرزاده- بهنام بهرامی- مسعود چراغی-امین علیرضائی)

و اکنون مهمترین فیلم های سال 2020 از نظر سایت ساعت هفت:

(برای اطلاعات بیشتر به مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 مراجعه کنید)

(فیلم هایی که با رنگ قرمز مشخص شده اند منتخب ما هستند.)

عناوین مطلب نمایش عناوین

 

بهترین و مهمترین فیلم های سال 2020 ماه ژانویه

The Grudge (کینه) (ژانر:وحشت-رمزآلود)

کارگردان: Nicolas Pesce (نیکولاس پِس)

تاریخ اکران: 3 ژانویه (13 دی 1398)

وحید: بالاخره پس از چندین سال وقفه قرار است تا قسمت چهارم از فرانچایز “کینه” به کارگردانی “نیکولاس پِس” در سال 2020 به اکران دربیاید. از بازیگران مطرح این قسمت میتوان به Andrea Riseborough ،Demián Bichir، Betty Gilpin و John Cho اشاره کرد. این فیلم نیز همانند بسیاری از فیلم‌های دیگر در این ژانر دارای نسخه اورجینال ژاپنی ست. در داستان فیلم آمده است ؛ بعد از اینکه یک مادرِ جوان خوانواده اش را به قتل می رساند کارآگاه مالدون (Andrea Riseborough) که یک مادرِ مجرد است تلاش می کند تا پرونده را بررسی و حل کند. او بعداً متوجه می شود که خانه توسط یک روح  مورد نفرین قرار گرفته است و کسانی که وارد خانه می شوند با مرگ رو به رو می شوند! حال این وظیفه ی اوست که خانه ی نفرین شده را نجات دهد و یا اینکه فقط بتواند از این ماجرا خودش جان سالم بدر ببرد! این فیلم در تاریخ سوم ژانویه ۲۰۲۰ به اکران می‌رسد.

 Underwater (زیر آب) (ژانر:وحشت-درام)

فیلم Underwater

کارگردان: William Eubank (ویلیام یوبانک)

تاریخ اکران: 10 ژانویه (20 دی 1398)

بررسی فیلم Underwater / دنیای ناشناخته‌ها (۲۰ فروردین ۱۳۹۹)

حسین: کریستن استوارت از گرگ و میش فاصله زیادی گرفته است. او در نقش Norah Price به عنوان یکی از خدمه ی آزمایشگاهی در زیر آب در فیلم Underwater ایفای نقش خواهد کرد. فیلم Underwater  درباره ی یك ماموریت تحقیقاتی در زیرآب است كه در نتیجه یك زلزله ویرانگر ،عده ای را در دام خود گیر می اندازد. با توجه به تریلر این فیلم میتوان شباهت هایی نسبت به فیلم های دیگرِ علمی تخیلی مانند Alien یا The Abyss مشاهده کرد.استوارت در آگوست 2019 به Entertainment Weekly عنوان کرد که موارد بسیار مثبت زیادی در این فیلم نسبت به فیلم های قبلی او وجود دارد. وی با بیان اینکه این فیلم نه تنها به نحوه واکنش افراد به موقعیت های آسیب زا میپردازد ، بلکه  سوالات مفهومی زیادی نیز در سناریوی فیلم مطرح شده است. او در این مورد می گوید: “این یک مراقبه ی واقعاً تاریک و ترسناک در مورد تنهایی و انزوا است”. از بازیگران دیگر فیلم Underwater میتوان به  وینسنت کاسل ، جسیکا هِنویک ، جان گالاگِرجونیور ، مامودو آتی و گانر رایت اشاره کرد. این فیلم توسط ویلیام یوبانک کارگردانی شده است که فیلم The Signal محصول سال 2014 را در پرونده اش دارد.

 Bad Boys For Life (پسران بد برای زندگی) (ژانر:اکشن- کمدی)

فیلم Bad Boys For Life

کارگردان ها: Adil El Arbi, Bilall Fallah

تاریخ اکران:17 ژانویه (27 دی 1398)

بررسی فیلم Bad Boy For Life / پسران بد برای همیشه (۱۹ فروردین ۱۳۹۹)

حسین: هفده سال پس از اکران Bad Boys II ، سرانجام مخاطبان، سورپرایز دیگری را در فرانچایز Bad Boys دریافت می کنند. سونی  تاریخ 17 ژانویه سال 2020 را تاریخ اکران فیلم در نظر گرفته است . از جمله بازیگران مطرح این فیلم می توان به ویل اسمیت و مارتین لارنس که به ترتیب به عنوان کارآگاهان اداره پلیس میامی  در نقش های مایک لورری و مارکوس بورنت ایفای نقش می کنند، اشاره کرد. کارگردانی این فیلم را “ادیل ال اربی” و “بِلال فلاح” که به خاطر فیلم Black محصول 2015 مشهور هستند، بر عهده خواهند داشت. فیلم Bad Boys for Life  بعد از یک وقفه ی طولانی مجدد به خانه خود یعنی پرده سینما باز میگردد در حالی که بسیاری از طرفداران فکر می کردند که دیگر عنوانی از این سری منتشر نخواهد شد، به خصوص وقتی جلوی اکران آن به دلیل مشکلات در برنامه ریزی و همچنین از دست دادن کارگردان اصلی خود گرفته شد.با این حال ، به نظر می رسد که پروژه در حال پیشرفت است. این پیشرفت باید فرصتی جالبی برای هواداران باشد تا از ماجراهای اکشن و طنز اسمیت و لارنس در آینده ای نزدیک لذت ببرند.

Dolittle (دولیتل) (ژانر:ماجراجویی – کمدی – خانوادگی)

فیلم Dolittle

کارگردان: Stephen Gaghan (استفان گاگان)

تاریخ اکران:17 ژانویه(27 دی 1398)

بررسی فیلم Dolittle 2020 /دکتر دولیتل و حیواناتش (۲۹ بهمن ۱۳۹۸)

حسین: در ابتدای معرفی فیلم Dolittle باید اشاره کرد که دکتر دولیتل شخصیتی با تاریخچه ای بسیارعجیب و غریب است . این پزشک که می توانست با حیوانات صحبت کند ، توسط نویسنده هیو لوفینگ در نامه هایی که به خانه فرزندانش از جنگ جهانی اول نوشته شده بود ، کشف شد. این شخصیت به ستاره ی سری کتابهای محبوب کودکان تبدیل شد که از دهه 1920 تا دهه 1950 منتشر گردید. در دهه های بعد، تعداد زیادی از اقتباس ها از روی این داستان ساخته شد . از جمله این اقتباس ها میتوان به کارتون ها ، نمایشنامه های رادیویی ، تولیدات صحنه ای ، و یک فیلم  موزیکال پرشور (1967) با بازی رکس هریسون، اشاره کرد. با این حال ، با شنیدن این عنوان ، مخاطبانِ جدیدتر احتمالاً به فیلم سال 1998 با بازیگری ادی مورفی فکر خواهند کرد که خودش به تنهایی فرنچایز را از آن خود کرد. اکنون ، این پزشک خوب با نقش آفرینی روبرت داونی جونیور به سینما بازمی گردد. بازیگرانی همچون رامی مَلِک ، جان سینا ، ِاما تامسون ، اکتاویا اسپِنسر ، تام هلند ، سلنا گومز و رالف فینز حیوانات فیلم را با صدای خود زنده می کنند. فیلم در تاریخ 17 ژانویه 2020 به اکران عمومی در خواهد آمد.

Weathering with You (ژانر: انیمیشن، فانتزی،درام)

انیمیشن Weathering With You

کارگردان: Makoto Shinkai (ماکوتو شینکای)

تاریخ اکران:17 ژانویه(27 دی 1398)

نقد و بررسی انیمه Weathering With You / توکیو زیر باران… (۲۸ اسفند ۱۳۹۸)

امین: بعد از موفقیت چشم گیر انیمیشن Your name که از آن می توان به عنوان یکی از متفاوت ترین و بهترین انیمیشن های چند سال اخیر یاد کرد. این بار نیز ” ماکوتو شینکای ” سازنده ی ژاپنی این عنوان با یک انیمیشن جدید به دنیای سینما پا گذاشته است تا بار دیگر ما را با نگاه متفاوتش متحیر کند. داستان انیمیشن در مورد دانش آموز دبیرستانی به نام Hodaka می باشد که زندگی او ، از یک جزیره به یک شهر بزرگ کشیده شده است. به خاطر مشکلات و کش مکش های شخصی او می خواهد شانسش را اینبار در شهر توکیو امتحان کند. ولی زندگیِ شهری گران است و او خیلی زود ورشکسته می شود. پس او مجبور می شود برای در آمدزایی بیشتر در یک مجله ی مرموز به نوشتن بپردازد. اما از وقتی در این مجله مشغول کار می شود باران هر روز پشت سر هم می بارد و قطع نمی شود … Hodaka یک حس عجیب در وجودش بوجود می آید و او را درگیر مسائل عجیب و غریبی می کند. این انیمشن در تاریخ 19 جولای 2019 در ژاپن به اکران رسید و از تاریخ 17 ژانویه 2020 اکران جهانی این عنوان شروع شده است.

 The Gentlemen (آقایان) (ژانر:اکشن- جنایی)

فیلم The Gentlemen

کارگردان: Guy Ritchie (گای ریچی)

تاریخ اکران:24 ژانویه (4 بهمن 1398)

بررسی فیلم The Gentlemen / پادشاه جنگل (۰۸ فروردین ۱۳۹۹)

حسین: گای ریچی در حال بازگشت به ریشه های جنایت خود با آقایان است که در تاریخ 24 ژانویه وارد سینما خواهد شد. داستان فیلم در مورد خدای مواد مخدر میکی پیرسون با بازی بازیگر برنده ی جایزه ی اسکار متیو مک‌کانِهِی است. او یک امپراتوری کوچک برای ماری جوانا در لندن ساخته است. این بدین دلیل است که از آنجا راحت تر می تواند توزیع مواد مخدرش را به سراسر آمریکا کنترل کند. با این حال او اکنون به نقطه ای از زندگی خود رسیده است که می خواهد زندگیش را وقف همسرش Rosalind (میشل داکری) کند تا بتواند یک زندگی قانونی در طبقه ی اشرافی انگلیس داشته باشد. اما در این راه مشکلات زیادی سر راه میکی است… در فیلم “آقایان” بازیگرانی همچون  متیو مک‌کانِهِی، چارلی هونام ، میشل داکری ، هنری گلدینگ ، کالین فارل و هیو گرانت ایفای نقش کرده اند.  فیلم  “آقایان” یک فیلم اکشن جنایی است و میتواند رنسانسی در فیلم های گای ریچی به عناون کارگردان محسوب شود.

The Turning (ژانر:وحشت – درام – رمز آلود)

فیلم The Turning 2020

کارگردان: Floria Sigismondi (فلوریا سیگیسموندی)

تاریخ اکران: 24 ژانویه (4 بهمن 1398)

نقد فیلم The Turning / غرق در ارواح بیمار (۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹)

امین: فیلم The Turning یک فیلم ترسناک ، ماوراء طبیعی به کارگردانی “فلوریا سیگیسموندی” است از جمله مهمترین فیلم های این کارگردان می توان به فیلم The Runaways محصول 2010 و همچنین قسمت هایی از سریال Daredevil اشاره کرد. این فیلم بر اساس رمانی با همین نام نوشته ی Henry James ساخته شده است. در داستان فیلم آمده است ، دختری به نام کِیت می خواهد مسیر زندگیش را تغییر دهد پس برای مراقبت از دو کودک توسط مردی استخدام می شود. این دو کودک رفتارهای عجیب و غریبی انجام می دهند و طولی نمی کشد که او متوجه شود که هم کودکان و هم خانه اسرارِ تاریکی دارند و همه چیز آنطور که در نگاه اول به نظر می رسید ، نیست و به یکباره بچه های دوست داشتنی به کابوسی وحشتناکی برای او مبدل می شوند! از جمله بازیگران این فیلم میتوان به Mackenzie Davis در نقش کیت ،Finn Wolfhard در نقش مایلز و Brooklynn Prince در نقش فلورا اشاره کرد. فیلم برای تاریخ 24 ژانویه برنامه ریزی شده است.

 The Rhythm Section (ژانر:اکشن- درام)

فیلم The Rhythm Section

کارگردان: Reed Morano (رید مورانو)

تاریخ اکران:31 ژانویه (11 بهمن 1398)

نقد فیلم The Rhythm Section/ هر ممکنی میسر است (۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹)

حسین: در دوران نوجوانی ، استفانی پاتریک (Blake Lively) یک بچه ی شلوغ و یک دنده بود که همیشه در برابر پدر و مادر خود مقاومت می کرد و حتی یک سفر طولانی به اروپا را لغو کرد و خانواده خود را که بر روی اقیانوس اطلس منفجر شد ، تنها گذاشت. پس از مرگ خانواده اش ، او افسرده می شود و بارها می خواهد خود را به تباهی بکشاند و خودکشی کند. هنگامی که او متوجه سقوط هواپیما که منجر به کشته شدن عزیزانش شده است، اتفاق نبوده بلکه بر اثر یک ترور خانواده ی خود را از  دست داده است او راه انتقام را در پیش می گیرد… او به کمک یک سازمان قرار است به صورت مخفیانه تروریست های سراسر دنیا را شکار کند. اما زندگی جدید او به عنوان قاتل  مشکلات خاص خودش را دارد… فیلم The Rhythm Section که در ابتدا قرار بود آن را در ابتدای سال 2019  ببینیم بواسطه ی مشکلاتی که در حین فیلم برداری برایش اتفاق افتاد متوقف شد. این کار توسط مارک برنل نوشته شده است ، که در اصل رمان خودش را برای سینما اقتباس و اختصاص داده است. این فیلم ما بین یک فیلم هیجان انگیز- جاسوسی و یک فیلم هیجان انگیز- انتقام جویانه خواهد بود. از جمله بازیگران این فیلم میتوان به Jude Law ، استرلینگ کابِرون و ریچارد بریک اشاره کرد. فیلم در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

 Gretel & Hansel (گرتل و هانسل) (ژانر:وحشت -فانتزی- دلهره آور)

فیلم Gretel & Hansel

کارگردان: Oz Perkins (اوز پرکینز)

تاریخ اکران:31 ژانویه (11 بهمن 1398)

بررسی فیلم Gretel & Hansel / حصار شیطان (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹)

حسین: این فیلم در مورد افسانه آلمانی قرن نوزدهم درباره یک خواهر و برادر جوان که در جنگل گم شده اند و سپس هدف یک جادوگر قرار می گیرند، می باشد. آنها که به دنبال کار و غذا بودند درگیر وحشتی عظیم می شوند. فیلم در سی و یکم ژانویه 2020 قرار است منتشر شود. آلیس کریگ قرار است نقش جادوگر را بر عهده بگیرد.این فیلم سومین اثر کارگردان” اُز پرکینز” می باشد. دو فیلم قبلی او در نقش کارگردان I Am the Pretty Thing That Lives in the House و The Blackcoat’s Daughter می باشند. فیلم ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ به روی پرده ی سینما می آید.

بهترین و مهمترین فیلم های سال 2020 ماه فوریه

Birds of Prey (پرندگان شکاری) (ژانر:اکشن- ماجراجویی)

کارگردان: Cathy Yan (کتی یان)

تاریخ اکران:7 فوریه (18 بهمن 1398)

بررسی فیلم Birds of Prey / سقوط پرندگان شکاری (۱۶ اسفند ۱۳۹۸)

حسین: به نظر می رسد برادران وارنر و دی سی مصمم هستند که توانایی ها و نقاط قوت خود را در سال 2020 با این فیلم به نمایش بگذارند. از بازیگران مطرح این فیلم Margot Robbie می باشد که هواداران زیادی عاشق او هستند و همه آنها به توانایی و پتانسیل این بازیگر ایمان دارند. به همین دلیل است که نقش اصلی در فیلم Birds of Prey به او داده شده است. عنوان کامل این فیلم پرندگان شکاری رنگارنگ( the delightfully colorful Birds of Prey) می باشد که خود رابی در اینستاگرام، آن را فاش کرده است. در داستان فیلم آمده؛ روانپزشک سابق و طرفدار بیس بال هارلی کوین (مارگوت رابی) به تازگی از دوست پسرش جوکر جدا شده است و به دنبال افق های جدیدی در گاتهام است. باز هم گاتهام و باز یک ضد قهرمان دیگر که می خواهد اثر متفاوتی را رقم بزند. بازیگرانی همچون مری الیزابت وینستد و جورنی اسمولت بل به ترتیب با عنوان های هانترس و سیاه قناری به ستاره فیلم یعنی Margot Robbie ملحق شده اند. این فیلم توسط Cathy Yan که اولین زن آسیایی است که یک فیلم ابر قهرمانی میسازد،کارگردانی می شود. در نهایت این فیلم در تاریخ هفتم فوریه به روی پرده سینما می رود.

Sonic The Hedgehog (سونیک جوجه تیغی) (ژانر:اکشن- ماجراجویی- خانوادگی)

کارگردان: Jeff Fowler (جف فاولر)

تاریخ اکران:14 فوریه (25 بهمن 1398)

بررسی فیلم Sonic the Hedgehog / جوجه تیغی دوست داشتنی (۱۰ اسفند ۱۳۹۸)

بهنام- امین: سونیک از شخصیت های معروف کنسول Sega که با او خاطرات بسیار شیرینی داریم قرار است در یک فیلم کمدی به پرده ی سینما وارد شود. سونیک جوجه تیغی آبی از ابعاد دیگر آمده است . او از زورگویان فرازمینی که می خواستند از توانایی های ویژه ی او برای اهداف خود استفاده کنند ، به زمین می گریزد. اما در زمین نیز او با همین مسئله رو به رو می شود دکتر روبوتنیک با بازی جیم کری به دنبال بدست آوردن سرعت مادون صوت اوست تا دنیا را تسخیر کند! کارگردانی این عنوان را Jeff Fowler برعهده دارد که قبلا به خاطر عنوان انیمیشن Gopher Broke یکبار کاندیدای جایزه ی اسکار را از آن خود کرده بود. فیلم در تاریخ 13 فوریه 2020 به اکران عمومی در خواهد آمد.

 Ordinary Love (عشق معمولی)  (ژانر:درام – عاشقانه)

کارگردان ها:Lisa Barros D’Sa, Glenn Leyburn

تاریخ اکران:14 فوریه (25 بهمن 1398)

امین: جوآن و تام سالهاست با هم ازدواج کرده اند. یک سادگیِ شیرین در رابطه ی آنها دیده می شود که از گذراندن بیشتر زندگیشان با یکدیگر و عشق عمیق آنها حکایت دارد. وقتی جوآن به طرز غیر منتظره ای به سرطان سینه دچار می شود. این موضوع یک چالش بزرگ را در رابطه ی آنها بوجود می آورد. اینکه واقعا چه اتفاقی قرار است برای جوآن بیفتد و این شروعی بر داستان فیلم می شود… فیلم برای اولین بار در فستیوال تورنتو به روی پرده رفت و نظرات مثبتی را توسط منتقدین بدست آورد. فیلم Ordinary Love به کارگردانی لیزا باروس داسا و گلن لیبورن ساخته شده است و بازیگران مطرحی همچون لسلی مانویل در نقش جوآن و لیام نیسون در نقش تام در آن ایفای نقش می کنند. فیلم در 14 فوریه 2020 به اکران عمومی می رسد.

Fantasy Island (جزیره ی فانتزی) (ژانر:ماجراجویی -وحشت)

کارگردان: Jeff Wadlow (جف وادلو)

تاریخ اکران:14 فوریه (25 بهمن 1398)

نقد فیلم Fantasy Island / جزیره ی جنون (۰۸ خرداد ۱۳۹۹)

امین:  یک جزیره در دل اقیانوس آرام ، ساکت و به دور از تمدن که به نظر می رسد از قدرت های شگفت انگیزی برخوردار است. این جزیره در اصل عمیق ترین خواسته های فرد را با پرداخت پول هنگفتی به واقعیت تبدیل می کند. ثروتمندان به این جزیره راهی می شوند برای ارضای امیال خود ، شاید شکستی در زندگیشان خورده اند پس در اینجا می خواهند تا همه چیز به شکل قبلش تبدیل شود و یا می خواهند انتقامی از فردی بگیرند! اما تمام این خواسته ها بدون عواقب هم نیست و اینجاست که جزیره ی آرزو ها به جزیره ی مرگ تبدیل می شود…فیلم Fantasy Island به کارگردانی “جف وادلو” و با بازی بازیگرانی همچون Maggie Q و Michael Peña در ژانر وحشت و دلهره در تاریخ 14 فوریه 2020 به روی پرده ی سینما می آید.

The Call of the Wild (آوای وحش) (ژانر:ماجراجویی – درام – خانوادگی)

فیلم The Call of the Wild

کارگردان: Chris Sanders (کریس سندرز)

تاریخ اکران:21 فوریه (1 اسفند 1398)

بررسی فیلم The Call of the Wild / باکِ قهرمان (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹)

روژین دارین: آوای وحش (the call of the Wild) فیلمی در ژانر ماجراجویی، درام است به کارگردانی Chris Sanders , کارگردان انیمیشن های محبوب لیلو و استیچ و چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم، که اخرین تجربه ی خود را از تلفیقی بین انیمیشن و رئال در فیلم آوای وحش گذرانده است. این فیلم برداشتی از رمان آوای وحش Jack London است که سالهاست به دلیل محبوبیتش از سال 1923 مورد استقبال قرار گرفته و حالا جدیدترین اقتباس ان به نویسندگی Michael Green با بازی Harrison Ford منتشر شده است. Harrison ford چهره ای قدیمی که ما او را از فیلم جنگ ستارگان می شناسیم و سابقه فعالیت در فیلم های اکشن را دارد که در سال های اخیر به ژانرهای متفاوتی روی آورده و اینبار در فیلمی فانتزی به هنرنمایی پرداخته است.

The Invisible Man (مردِ نامرئی) (ژانر:وحشت -علمی تخیلی – دلهره آور)

فیلم The Invisible Man

کارگردان: Leigh Whannell (لی وانل)

تاریخ اکران:28 فوریه (9 اسفند 1398)

بررسی فیلم The Invisible Man 2020 / ترس مرئی (۰۲ فروردین ۱۳۹۹)

امین: فیلم invisible man اقتباسی مدرن از کتابی به همین نام اثر H. G. Wells که در سال 1897 نوشته شده است می باشد. از روی این کتاب آثار زیادی خلق شده است از جمله می توان به فیلمی با همین نام محصول سال 1933 توسط جمیز وِل اشاره کرد. در داستان فیلم آمده است  سسیلیا کاس ( با بازی الیزابت ماس) سرانجام می خواهد از روابط خشونت آمیز با دوستِ معتادش Adrian  (الیور جکسون-کوهن) رها شود پس از دست او فرار می کند. Adrian در حادثه ای عجیب کشته می شود و میراثش را برای سسیلیا به ارث می گذارد اما جلوتر او به صورت نامرئی برمیگردد و بلای جان او می شود. کارگردانی و نویسندگی این فیلم بر عهده ی Leigh Whannell می باشد که او را به خاطر بازی و نویسندگی در فیلم اره محصول 2004 و همینطور کارگردانی فیلم Upgrade محصول 2018 می شناسیم. این فیلم در ژانر وحشت علمی تخیلی ساخته شده است و قرار است در تاریخ 28 فوریه 2020 به پرده ی سینما بیاید.

بهترین و مهمترین فیلم های سال 2020 ماه مارس

 Onward (به پیش) (ژانر:انیمیشن، ماجراجویی، کمدی)

انیمیشن Onward

کارگردان: Dan Scanlon ( دن اسکنلون)

تاریخ اکران:6 مارس (16 اسفند 1398)

بررسی انیمیشن Onward / پیش به سوی ماجراجویی (۰۷ فروردین ۱۳۹۹)

امین: دو اِلف نوجوان نمی خواهند باور کنند هیچ جادویی در جهان وجود دارد. وقتی آنها شانزده ساله می شوند مادرشان هدیه ای از طرف پدرِ مرده شان به آنها می دهد. درون  جعبه یک چوب جادویی است به همراه یک نامه که به آنها آموزش داده است که چگونه می توانند پدرشان را برای یک روز کامل از مرگ برگردانند. اما ماجرا به اینجا ختم نمی شود آنها که چگونگی استفاده از وردهای جادویی را نصفه و نیمه می دانند. پدرشان را نیز نصفه ظاهر می کنند! انیمیشن Onward عنوان جدید Pixar بار دیگر با یک فکر و ایده ی بامزه و جذاب قرار است به سینماها بازگردد. کارگردان و نویسنده ی این انیمیشن را دن اسکنلون که قبلتر در نقش کارگردان انیمیشن موفق Monsters University ظاهر شده بود ، برعهده دارد. از مهمترین صداپیشگان این انیمیشن میتوان به تام هالند ،کریس پرت و اکتاویا اسپنسر اشاره کرد. این انیمیشن در تاریخ 6 مارس 2020 به روی پرده ی سینما می آید.

Bloodshot(بلادشات) (ژانر:ابر قهرمانی -اکشن – درام)

انیمیشن Onward

کارگردان: Dave Wilson (دیو ویلسون)

تاریخ اکران:20 فوریه (1 اسفند 1398) 13 مارس 2020 (23 اسفند 98)

بررسی فیلم Bloodshot 2020 /بازیِ انتقام (۱۱ فروردین ۱۳۹۹)

حسین: وین دیزل، بازیگر فیلم fast and furious با تغییراتی که در چهره اش ایجاد شده است ،در این فیلم بسیار خشن ظاهر شده است.  این فیلم درباره یک سرباز زخمی است که خود به تنهایی یک ارتش است.  این سرباز علیه نانوتکنولوژی های نوین قیام میکند. فیلم bloodshot توسط کارگردان معروف  “دیو ویلسون” ساخته شده است. از مهمترین فعالیت این کارگردان میتوان به فیلم Avengers: Age of Ultron اشاره کرد. ستارگانی که در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد: ایزا گنزالز-مایکل شین-توبی کِبِل و سام هیگان می باشند.تاریخ اکران اولیه این فیلم بیست فوریه  13 مارس 2020 خواهد بود.

بهترین و مهمترین فیلم های سال 2020 ماه آوریل

Trolls World Tour (تور جهانی ترول‌ها) (ژانر:انیمیشن، کمدی ، خانوادگی)

کارگردان ها: Walt Dohrn, David P. Smith

تاریخ اکران:23 آوریل (5 اردیبهشت 1399) (انیمیشن به صورت دیجیتالی منتشر شد)

وحید: انیمیشن “تور جهانی ترول‌ها” دنباله‌ای بر انیمیشن “ترول‌ها”(۲۰۱۶) است که در ژانر موزیکال-کمدی می‌باشد.کارگردانی این فیلم نیز همانند نسخه ی قبلی برعهده”والت دورن” است و ستارگانی همچون آنا کندریک،جاستین تیمبرلیک و جیمی دورنان در این انیمیشن صداپیشه می‌باشند.این فیلم در تاریخ 23 آوریل ۲۰۲۰ به اکران می‌رسد.

Extraction (استخراج -عملیات نجات) (ژانر:اکشن – هیجانی)

فیلم Extraction

کارگردان: Sam Hargrave (سام هارگراو)

تاریخ اکران:24 آوریل (نت فلیکس)

بررسی فیلم Extraction / عملیات نجات

امین: پسرِ سر کرده ی یکی از بزرگترین باندهای موادِ مخدرِ هند ( اوی مَهَجان) توسط تبهکارِ رقیبِ خود که یکی از بزرگترین باندهای مواد مخدر بنگلادش را دارد ، ربوده می شود. برای نجات او ،” تایلر رِیک ” به همراه یک گروه پشتیبان حرفه ای به رهبری “نیک خان” توسط پدر او که در زندان است، استخدام می شوند. ماموریت در بنگلادش با پیدا کردن پسر و نجات او آغاز می شود اما تمام نیروهای شهر داکا در بنگلادش برای از پا در آوردن تایلر  دست به کار می شوند تا او و پسر را بکشند اما اتفاقات فیلم به اینجا ختم نمی شود ‌‌و …

بهترین و مهمترین فیلم های سال 2020 ماه می

Capone (کاپون) (ژانر:درام -بیوگرافی-جنایی)

فیلم Capone

کارگردان: Josh Trank (جاش ترانک)

تاریخ اکران: 12 می 2020

نقد فیلم Capone / زوال عقلی کاپون (۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹)

امین:  آل کاپون یکی از معروفترین گانگسترهای آمریکا در بین سال های ۱۹۲۰ تا ۱۹۳۰ محسوب می شود. در تمام این سال ها او با مخفی کردن تمام شواهد و مدارک بر علیه خود به نوعی به شکلی پاک زندگی را می گذراند اما با تصویب قوانین جدید او به جرم فرار مالیاتی در سال ۱۹۳۱ به زندان می افتد. در این فیلم ما با یک سالِ پایانی زندگی او خارج از زندان همراه می شویم تا کمی بیشتر با این گانگستر خطرناک آمریکایی در سال های رو به افولش آشنا شویم….

The Lovebirds (عاشقان) (ژانر:کمدی – عاشقانه – درام)

فیلم The Lovebirds

کارگردان: Michael Showalter (مایکل شوالتر)

تاریخ اکران:3 آوریل (15 فروردین 1399)  22 می 2020 (2 خرداد 99)(فیلم به صورت دیجیتالی توسط نت فلیکس منتشر می شود)

بررسی فیلم The Lovebirds / مرغ عشق‌های فراری (۲۱ خرداد ۱۳۹۹)

امین: یک زوج جوان در رازِ  یک قتل عجیب و خنده دار کشیده می شوند. آنها برای پاک کردن نام خود و حل پرونده و همینطور محک زدن خود و رابطشان باید از این تاریکی جان سالم بدر ببرند. کارگردانی فیلم را مایکل شوالتر بر عهده دارد. و از جمله بازیگران مطرح  فیلم میتوان به Anna Camp و Kumail Nanjian اشاره کرد. فیلم در سوم آوریل 2020 به اکران عمومی در می آید.

مورد انتظارترین فیلم های ماه جولای 2020

Hamilton (همیلتون) (ژانر:بیوگرافی ، درام ، تاریخی)

کارگردان: Thomas Kail

تاریخ اکران: 3 جولای 2020 (13 تیر 1399 )

بررسی فیلم Hamilton / بهایِ ناگزیرِ آزادی

نمایش Hamilton زندگیِ الکساندر همیلتون مهاجرِ یتیمِ اهلِ جزیره‌ی “نویس” در کارائیب را به تصویر می‌کشد. در ابتدا شما او را در تلاش برای انقلاب و کمک به جورج واشینگتن در جنگ علیه بریتانیا برای استقلال و انقلاب آمریکا می‌بینید. فیلم به تلاشِ بی‌وقفه‌ی او در نبردهای استقلال طلبیِ آمریکا پرداخته است. بعد وارد زندگی شخصی او می‌شود و چگونگی آشنایی‌ با همسرش Eliza Schuyler و فراز و فرودهای زندگی او به نمایش گذاشته شده است. همینطور در کنار تمام مسیر‌های درست و تلاش‌های بی‌وقفه او در زندگیش ، لغزش‌ها و اشتباهات او نیز در درون داستان آورده شده و تا به انتها و سرنوشت نهایی او داستان ادامه دارد.

بررسی فیلم Hamilton


Greyhound (سگ تازی) (ژانر:اکشن ، درام ، تاریخی)

کارگردان: Aaron Schneider

تاریخ اکران: 10 جولای 2020 (20 تیر 1399 )

بررسی فیلم Greyhound / نبردی در قلب اقیانوس اطلس

امین: فیلم Greyhound به کارگردانی Aaron Schneider – که به خاطر فیلم کوتاه Two Soldiers در سال 2003 برنده جایزه ی اسکار شده است – در دست ساخت است. این فیلم با بودجه ی 50.3 میلیون دلاری و توسط Columbia Pictures و شش کمپانی دیگر تهیه شده و از شبکه Apple TV+ در تاریخ 10 جولای 2020 منتشرخواهد شد. فیلم نامه این فیلم توسط Tom Hanks بر اساس کتابِ The Good Shepherd نوشته ی C. S. Forester نوشته شده است. در داستان فیلم آمده است؛ در اوایلِ درگیری هایِ ایالت متحده در جنگ جهانی دوم ، یک کاروانِ بین المللی از 37 کشتیِ متفقین به سرپرستی فرمانده ” ارنست کراوز ” (با بازی تام هنکس) قصدِ عبور از اقیانوس اطلس شمالی را داشتند. این در حالی بود که آنها  توسط یکی از زیردریایی های آلمانی تحت تعقیب بودند. این فیلم، داستانِ ارنست کراوز را در این اتفاقات پیگیری می کند و او باید با شک و تردیدها و شیطان درون خود برای یک رهبری بهتر و موثرتر بجنگد. از جمله بازیگران مطرح این فیلم می توان به Tom Hanks ، Elisabeth Shue ، Stephen Graham و Devin Druid اشاره کرد. باید منتظر بمانیم تا در 20 تیر 1399 نقش آفرینی جدید تام هنکس مردِ دو اسکاری و یکی از بهترین بازیگران تاریخ سینما را بار دیگر در یک فیلم جنگی ببینیم.

 فیلم Greyhound با بازی تام هنکس


PENINSULA (قطار بوسان 2) (ژانر:اکشن ، ماجراجویی ، ترسناک)

کارگردان: Sang-ho Yeon

تاریخ اکران: 15 جولای 2020 

بررسی فیلم شبه جزیره (Peninsula) /قطار بوسان ۲

فیلم Train to Busan به کارگردانی Yeon Sang-ho  در تاریخ 20 جولای 2016 در کره جنوبی اکران شد. از جمله بازیگران فیلم می توان به Yoo Gong (در نقش سِوک وو) ، Yu-mi Jung (در نقش سونگ کیونگ) و Dong-seok Ma (در نقش سانگ هووا) اشاره کرد. در داستان فیلم قطار بوسان شخصیت خودخواهی را می بینیم که جز خود به هیچ چیز دیگری اهمیت نمی دهد به حدی که همسرش از او جدا شده، مراسم آواز خوانی دخترش را فراموش کرده و حتی هدیه تولدی که برای دخترش تهیه می کند عینا هدیه ای است که پارسال به او داده و این موضوع را نیز فراموش کرده است! دختر او به عنوان هدیه تولد از او می خواهد که او را به پیش مادرش ببرد و اینگونه سفر پدر و دختر آغاز می شود . . .(نقد فیلم Train to Busan) فیلم PENINSULA ادامه ای بر داستان قطار بوسان است که چهار سال بعد از اتفاقات آن در دنیای آخرش و زمانی اش در جریان است. فیلم به کارگردانی Sang-ho Yeon در دست ساخت است و در تاریخ 15 جولای 2020 منتشر خواهد شد.

فیلم کره ای Peninsula


بهترین و مهمترین فیلم های سال 2020 ماه آگوست

Unhinged (ژانر: تریلر)

(کیفیت خوب منتشر شده)

کارگردان: Derrick Borte

تاریخ اکران: 21 آگوست 2020 

بررسی فیلم Unhinged / افسار گسیخته

فیلم Unhinged به کارگردانی Derrick Borte و نویسندگی Carl Ellsworth یک فیلم درام هیجان انگیز محصول کشور آمریکاست که قرار است در تاریخ 30 جولای منتشر شود.  از جمله معروفترین بازیگران فیلم می توان به Russell Crowe برنده یک جایزه اسکار و همچنین Jimmi Simpson و Gabriel Bateman اشاره کرد. داستان این فیلم در مورد مردیست (راسل کرو) که به شکل دیوانه وار با یک زن و کودک در پشت چراغ قرمز خیابان درگیر می شود و بعد آنها را تغقیب کرده و مورد آزار و اذیت قرار می دهد و …

فیلم Unhinged


The New Mutants (جهش‌یافته‌های جدید) (ژانر:اکشن ، وحشت، علمی تخیلی) (کیفیت خوب منتشر شده)

کارگردان:  Josh Boone (جاش بون)

تاریخ اکران:3 آوریل (15 فروردین 1399) 28 آگوست 2020 (7 شهریور 1399) 

بررسی فیلم The New Mutants / جهش یافته‌های جدید

امین: برای گروهی از نوجوانان اقامت موقت در یک بیمارستان به یک سفر وحشتناک بدل می شود چرا که به هیچ عنوان رفاه و سلامتی آنها برای مسئولان بیمارستان اهمیتی ندارد بلکه آنها برای اینکه روی قدرت های فرا انسانیشان آزمایش شود به این بیمارستان آورده شده اند. اما بعد از مدتی نوجوانان باید در تلاشی واحد از قفسی که گرفتار شده اند فرار کنند. فیلم The New Mutants در ژانر اکشن ، وحشت به کارگردانی جاش بون  و با بازی بازیگرانی همچون  Anya Taylor-Joy, Maisie Williams,  Antonio Banderas قرار است در تاریخ سوم آوریل 2020 به دنیای سینما وارد شود.

فیلم The New Mutants (جهش‌یافته‌های جدید)


مورد انتظارترین فیلم های ماه سپتامبر 2020

 Bill & Ted Face the Music (بیل و تد با موسیقی مواجه می‌شوند) (ژانر:کمدی، علمی تخیلی ، موسیقی)

کارگردان: Dean Parisot (دین پاریزو)

تاریخ اکران: 21 آگوست 2020 (31 مرداد 1399) 1 سپتامبر 2020 (11 شهریور)

امین: این فیلم سومین عنوان از مجموعه فیلم های Bill and Ted است که برای اولین بار در سال 1989 منتشر شده است. تد با هنرمندی کیانو ریوز  و بیل با هنرمندی الکس وینتر در این فیلم ایفای نقش می کنند. فیلم در مورد سفر در زمان می باشد. وقتی که به آنها گفته می شود با سفر در زمان می توانند دنیا را نجات دهند، آنها برای رفتن به این سفر انگیزه ی بیشتری پیدا می کنند. در حالی که خود را در میانسالی می بینند و هنوز به دنبال برآورده کردن آرزوهای جوانی خود هستند! کارگردانی این فیلم را  Dean Parisot بر عهده دارد که عناوین Galaxy Quest و Red 2 مهمترین عنوان های او در مقام کارگردان محسوب می شود. فیلم در 21 آگوست 2020 به روی پرده سینما می آید.

فیلم  Bill & Ted Face the Music (بیل و تد با موسیقی مواجه می‌شوند)


Tenet  (ژانر:اکشن ، درام) (کیفیت خوب منتشر نشده)

کارگردان:Christopher Nolan (کریستوفر نولان)

تاریخ اکران:31 جولای 2020 (10 مرداد 1399) 12 آگوست 2020 (3 سپتامبر 2020 در سینماهای آمریکا) (تاریخ انتشار نسخه با کیفیت دسامبر 2020)

همه چیز در مورد فیلم Tenet / اخبار و اطلاعات مهم

مسعود: فیلم tenet یکی از مورد انتظار ترین فیلم های ۲۰۲۰ به حساب می آید اثر جدید کریستوفر نولان کارگردان توانایی که او را با آثاری همچون ۳گانه بتمن ، interstellar و inception به خوبی میشناسیم و نام نولان خود عاملی برای چشم انتظار ماندن برای اثر جدیدش tenet می باشد. جان دیوید واشنگتون بازیگر فیلم blackklansman رابرت پتینسون و الیزابت دبیکی بازیگران اصلی tenet خواهند بود . مواردی که در مورد داستان فیلم ذکر شده این است که نولان این بار به دنیای جاسوسی بین المللی پرداخته همچنین گفته می شود در فیلم مباحث علمی فضا-زمان نیز دخیل است . گفته می شود که tenet برای اکران در تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده و بی صبرانه منتظر اثر جدید نولان خواهیم ماند.

فیلم Tenet (عقیده)


2020 Mulan (مولان) (ژانر:اکشن ، ماجراجویی- درام)

کارگردان: Niki Caro (نیکی کارو)

تاریخ اکران 24 جولای 2020 (3 مرداد 99) 21 آگوست 2020 3 سپتامبر 2020 (13 شهریور)

بررسی فیلم Mulan / خیزش ققنوس

(تریلر+اطلاعات بیشتر از فیلم 2020 Mulan)

بهنام: مثل اینکه قرار است دیزنی تمام انیمیشن های کلاسیک خود را دوباره از نو بسازد. مولان از دیگر انیمیشن های دیزنی است که برای اولین بار سال 1998 ساخته شده است و درباره دختری چینی ست که در هنگام حمله مغولان به سرزمینش خود را چون پسران می کند و در ارتش امپراتوری به نبرد با مغولان می رود. کارگردان این اثر Niki Caro می باشد و فیلم در تاریخ 3 سپتامبر 2020 (13 شهریور) از شبکه دیزنی پلاس به صورت اینترنتی منتشر می شود.

فیلم Mulan (مولان)


 The Devil All the Time (شیطان تمام‌وقت) (ژانر:درام ، هیجانی)

کارگردان: Antonio Campos

تاریخ اکران: 16 سپتامبر 2020

فیلم The Devil All the Time یا شیطان تمام‌وقت فیلمی در ژانر درام ، هیجانی محصول شبکه نت فلیکس می‌باشد که در تاریخ ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۰ منتشر شد‌ه است. این فیلم به کارگردانی Antonio Campos و نویسندگی او و Paulo Campos با اقتباس از کتابی به همین نام اثر Donald Ray Pollock ساخته شده است. در بازیگران فیلم نام‌های بزرگی همچون Tom Holland ، Bill Skarsgård ، Riley Keough و Jason Clarke دیده می‌شود و همین امر باعث شده این فیلم برای سینما دوستان پراهمیت‌تر شود. اما بازیگران بزرگ تنها نکته قابل ذکر در مورد این فیلم نیست.

بررسی فیلم The Devil All The Time / شیطان پشت نقاب دین

بررسی فیلم The Devil All The Time


Enola Holmes (انولا هولمز) (ژانر:درام ،ماجراجویی)

کارگردان: Harry Bradbeer

تاریخ اکران: 23 سپتامبر 2020

بررسی فیلم Enola Holmes / انولا هولمز

انولا هولمز دوران کودکیش را به همراه مادر عجیبش و بدور از مدرسه و آموزش‌های متعارف نوجوانانِ همسن و سالش با روشی منحصر به فرد سپری می‌کند. او پدرش را در کودکی از دست داد و دو برادرش نیز در همان اوایل کودکیش به دنبال ماجراجویی خود رفتند. پس او به همراه مادرش و تنها فرد زندگی‌اش آموزش دید و معنی زندگی را فرا گرفت. اما یک روز به شکل رمزآلودی مادر او گم می‌شود و او مانند اسمش (برعکس واژه Alone) تنها می‌شود. با رفتن مادرش تنها فرد زندگی‌اش که در تمام عمرش همراهش بود را از دست می‌دهد. با بازگشت برادرانش شرلوک و مایکرافت داستان شکل اصلی خود را پیدا می‌کند و در ادامه اتفاقاتی باعث می‌شود انولا قدرت‌های درونی خود را بیشتر کشف کند و …

بررسی فیلم Enola Holmes / انولا هولمز


مورد انتظارترین فیلم های ماه اکتبر 2020 

The Witches (جادوگران) (ژانر: درام) (کیفیت خوب منتشر شده)

کارگردان: Robert Zemeckis (رابرت زمکیس)

تاریخ اکران: 16 اکتبر 2020 (25 مهر 1399)

امین: فیلم  The Witches بر اساس رمانی با همین نام ،نوشته ی Roald Dahl در حال ساخت است.  کارگردانی این عنوان را “رابرت زمکیس” بر عهده دارد که قبل تر برای فیلم مورد تحسین Forrest Gump برنده ی جایزه ی اسکار شده است. او قرار است فیلمی با همین نام که در سال 1990 منتشر شده بود را دوباره بازسازی کند.  بازیگرانی همچون Anne Hathaway ، Octavia Spencer و Stanley Tucci در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد. اکران این فیلم برای تاریخ  16 اکتبر 2020 مشخص شده است.

The Witches (جادوگران) (ژانر: درام)


بهترین و مهمترین فیلم های سال 2020 ماه نوامبر

The SpongeBob Movie: Sponge on the Run (فیلم باب‌اسفنجی: اسفنج در حال فرار)

(کیفیت خوب منتشر شده)

ژانر: انیمیشن ،ماجراجویی، کمدی

کارگردان: Tim Hill (تیم هیل)

تاریخ اکران: 5 نوامبر 2020

باب اسفنجی و پاتریک قرار است در یک انیمیشن سینمایی دیگر شما را تا سر حد مرگ بخندانند. در این قسمت گری حلزون باب اسفنجی توسط پوزایدون خدای دریا دزدیده شده و آنها سعی دارند تا او را پس بگیرند. Tim Hill کارگردانی این انیمیشن را بر عهده دارد. در این انیمیشن Keanu Reeves (هفت فیلم برتر Keanu Reeves) در نقش Sage ایفای نقش خواهد کرد!  این انیمیشن قرار است در تاریخ 5 نوامبر به صورت بین المللی بر روی شبکه نت فلیکس منتشر شود.


The Croods: A New Age (غارنشینان 2) (ژانر: انیمیشن ،طنز)

کارگردان: Joel Crawford

تاریخ اکران: 25 نوامبر 2020 

وحید: انیمیشن “غارنشینان۱” یک فیلم کمدی-ماجراجویانه محصول سال ۲۰۱۳ می‌باشد.این انیمیشن با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم و منتقدین روبرو شد و حتی بعنوان نامزد دریافت جایزه اسکار نیز انتخاب گردید.رایان رینولدز،نیکولاس کیج،اما استون و…از صداپیشگان این انیمیشن جذاب و دیدنی می‌باشند.”غارنشینان۲” که کارگردانی آن بر عهده “جول کرافورد” می‌باشد در تاریخ 25 نوامبر۲۰۲۰ اکران خود را آغاز خواهد نمود‌.

انیمیشن The Croods 2 (غارنشینان 2)


بهترین و مهمترین فیلم های سال 2020 ماه دسامبر

Mank (منک) (ژانر: بیوگرافی – درام)

کارگردان: David Fincher

تاریخ اکران: 4 دسامبر 2020 (14 آذر 1399)

فیلم Mank به کارگردانی دیوید فینچر (هفت فیلم برتر دیوید فینچر) و نویسندگی Jack Fincher قرار است در تاریخ 4 دسامبر از شبکه نت فلیکس منتشر شود. این فیلم سیاه و سفید ابتدا از 13 نوامبر به شکل محدود در سینماهای امریکا منتشر شد و از 19 و 20 نوامبر در برخی از سینماهای دنیا انتشار یافت. از جمله بازیگران مطرح فیلم می‌توان به Gary Oldman, Amanda Seyfried و Lily Collins اشاره کرد. فیلم داستان Herman J. Mankiewicz نویسنده فیلم تحسین شده Citizen Kane را روایت می‌کند و مشکلاتی که او در حین تولید فیلم با Orson Welles (کارگردان فیلم) تجربه می‌کند را بازگو می‌کند. فیلم تاکنون با نظرات مثبتی از طرف منتقدین رو به رو شده و در روتن 90٪ نظرات مثبت را به خود اختصاص داده و در متا میانگین نمراتش 80 است. باید تا 4 دسامبر منتظر فیلم جدید دیوید فینچر بمانیم.


Monster Hunter (شکارچی هیولا)

ژانر:اکشن ، فانتزی

کارگردان:  Paul W.S. Anderson (پائول دبلیو. اس. اندرسون)

تاریخ اکران: 18 دسامبر 2021

ستوان آرتمیس به همراه سربازان وفادارش به یک دنیای دیگر فرستاده می‌شوند اما در این دنیا موجوداتی قدرتمند و مخوف وجود دارند که منتظر آنها هستند. این فیلم Milla Jovovich, Ron Perlman, Meagan Good را به عنوان بازیگران اصلی خود دارد. کارگردان این اثر Paul W.S. Anderson می‌باشد و تاریخ 18 دسامبر 2021 برای این فیلم در نظر گرفته شده است. این فیلم از روی بازی کامپیوتری به همین نام در دست ساخت است.

فیلم Monster Hunter (شکارچی هیولا)


Soul (روح) (ژانر: انیمیشن، ماجراجویی ، خانوادگی)

کارگردان: Pete Docter (پیتر داکتر)

تاریخ اکران:19 ژوئن 2020 (30 خرداد 1399)  25 دسامبر 2020 از طریق شبکه دیزنی پلاس

بهنام: انیمیشن Soul به کارگردانی Pete Docter قرار است در تاریخ 25 دسامبر 2020 از طریق شبکه دیزنی پلاس منتشر خواهد شد. این انیمیشن درباره یک معلم موسیقی است که علاقه ی زیادی به موسیقی جاز دارد.  او شور و علاقه خود را از دست داده بود چرا که تمام علاقه اش به موسیقی را فقط یک آرزوی دست نیافتنی می دید. او به یکباره مسیر زندگیش را تغییر می دهد و می خواهد در مسیر آرزوهایش قدم بر دارد اما از بدِ روزگار، وقتی از خیابان عبور می کند به ته چاهی سقوط می کند و به روح مبدل می شود! از صدا پیشگان مطرح این فیلم می توان به Jamie Foxx و Tina Fey اشاره کرد.

انیمیشن Soul


Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴) (ژانر: ابرقهرمانی ،اکشن، ماجراجویی)

کارگردان: Patty Jenkins (پتی جنکینز)

تاریخ اکران:5 ژوئن 2020 (15 خرداد 1399) 14 آگوست 2020 (24 مرداد 1399) تاخیر خورد به 25 دسامبر 2020 (همزمان به صورت دیجیتالی منتشر میشود)

بهنام: زن شگفت انگیز بعد از موفقیت در قسمت قبلی خود قرار است دوباره به پرده سینما با داستانی جدید بازگردد. Gal Gadot ستاره این فیلم دوباره نقش زن شگفت انگیز را بر عهده دارد که در این نقش بسیار خوش درخشیده است. این بار در دهه ی 80 میلادی به سر می بریم و او باید در مقابل یک شخصیت منفی جدید به نام Cheetah قد علم کند. از جمله دیگر ستارگان فیلم می توان به Pedro Pascal و Kristen Wiig که نقش ضد قهرمان داستان Cheetah را ایفا می کند، اشاره کرد . این فیلم به کارگردانی Patty Jenkins قرار است در تاریخ 25 دسامبر 2020 در امریکا برو پرده سینماها برود.

فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴)


اگر به دنبال فیلم های 2021 هستید به متن زیر مراجعه کنید…

مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 / معرفی فیلم های مطرح 2021

امیدوارم از مطلب ” مورد انتظار ترین فیلم های 2020 ” لذت برده باشید د… تا بعد…

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا نوری
رضا نوری

لیست خیلی خوب و کاملی بود ممنون

امین علیرضائی
پاسخ به  رضا نوری

ممنون رضا جان

trackback

[…] مورد انتظار ترین فیلم های سینمایی 2020  […]

RezaAzad
RezaAzad

دمتون گرم خیلی لیست خوبیه

امین علیرضائی
پاسخ به  RezaAzad

خواهش می کنم خوشحالم که استفاده کردید

محمد عباسی
محمد عباسی

خیلی عالی و کامل بود ممنون ازتون

امین علیرضائی
پاسخ به  محمد عباسی

لطف دارید ممنون از نظرتون 🙂