معرفی بازی Elden Ring / آخرین اخبار و اطلاعات

در این مطلب می‌خواهیم شما را با آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به بازی Elden Ring آشنا کنیم. Elden Ring یک بازی اکشن نقش آفرینی با دنیایی فانتزی و تاریک است که توسط FromSoftware و با همکاری George R.R Martin در حال ساخت است و یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال آینده محسوب می‌شود. در ادامه با سایت ساعت هفت با معرفی بازی Elden Ring در خدمت شما هستیم تا کمی بیشتر با این بازی بزرگ آشنا شوید.

پیش نمایش بازی Elden Ring / آخرین اخبار و اطلاعات

داستان اولیه…

Elden Ring خُرد شده است… در The Lands Between سرزمینی که بوسیله ملکه ماریکای ابدی حکمرانی می‌شد، Elden Ring منبع قدرت Erdtree خرد شد…

فرزندان ماریکا، تکه‌های Elden Ring معروف به Great Runes را تصاحب کردند. این تکه‌ها آنها را مجنون کرد و قدرت جدید باعث ایجاد جنگ و هرج و مرج شد. اکنون بعد از سال‌ها این Tarnishedهای تبعید شده هستند که باید برای احیای Elden Ring و شکست فرزندان ماریکا به پا خیزند…

Tarnishedها چه کسانی هستند؟

در دنیای بازی، سرزمین The Lands Between بواسطه Elden Ring و بوسیله Erdtree برکت یافته بود. این برکت چیزی بود که در میان مردم توسط نور یا هاله طلایی که به طور خاص در چشم آنها مشخص بود، نمایان می‌شد. با این حال، بعد از مدتی، برخی از افراد این لطف را از دست دادند و نور در چشمان آنها کمرنگ شد و این‌ها همانهایی هستند که به لکه دار یا Tarnished معروف شدند. پس آنها فضل خود را از دست دادند و تبعید شدند.

در حقیقت این به مدت‌ها قبل از زمان بازی بازمی‌گردد و اکنون بعد از سال‌ها Elden Ring در واقعه‌ای مرموز از بین رفته و تمام Tarnishedها که در سرزمین‌های دیگر بودند به سرزمین The Lands Between فراخوانده می‌شوند. شما در نقش یکی از این Tarnishedها ایفای نقش می‌کنید که پس از سال‌ها تبعید به سرزمین The Lands Between بازگشته‌اید تا Elden Ring را احیا کنید و تبدیل به Elden Lord شوید…

پیش نمایش بازی Elden Ring / آخرین اخبار و اطلاعات

معرفی بازی Elden Ring

بعد از حدود یک سال بی‌خبری، بلاخره FromSoftware سکوت خود را شکست و اولین اطلاعاتِ رسمیِ بازیِ بزرگِ Elden Ring را منتشر کرد. Elden Ring واقعی‌تر از همیشه به نظر می‌رسد و خیلی زودتر از آنچه تصور می‌کردیم یعنی در اوایل سال 2022 می‌توانیم این بازی را تجربه کنیم. به چند دلیل Elden Ring جزو مهمترین بازی‌های آینده صنعت گیم محسوب می‌شود. دلیل اول سازنده بازی یعنی FromSoftware است که در کارنامه‌اش بازی‌های بسیار بزرگی دیده می‌شود، اما بازیی که راه حقیقی این شرکت تاکنون شده بازی Demon’s Souls محصول سال 2009 است که سبکی جدید، چالش برانگیز و بسیار جذاب را وارد صنعت گیم کرد. از آن سال تاکنون آنها با بازی‌های بزرگی صنعت گیم را متحول کرده‌اند. که می‌توان به سری Dark Souls و همینطور بازی Sekiro: Shadows Die Twice و Bloodborne اشاره کرد، که هرکدام روح تازه‌ای به کالبد این صنعت دمیدند و طرفداران بی‌شمار سبک سولز در این سال‌ها را سیراب کردند. دلیل دیگر بزرگ بودن بازی، George R.R Martin نویسنده پرآوازه رمان نغمه یخ و آتش است که جزو بزرگترین نام‌ها در دنیای فانتزی محسوب می‌شود. ترکیب Hidetaka Miyazaki و George R.R Martin مسلما می‌تواند یک عنوان منحصر به فرد و متمایز را در صنعت گیم بوجود بیاورد.

بازی‌های FromSoftware به شدت جدی، چالش برانگیز و مجذوب کننده هستند و بازیکن را در موقعیت‌های سخت و چالش برانگیزی قرار می‌دهند. کوچکترین اشتباه منجر به سخت‌ترین تنبیه‌ها از طرف بازی می‌شود و همیشه در زمانی که فکر می‌کنید برچالشی فائق آمده‌اید، بازی با یک غافلگیری شما را شکه می‌کند. هر دشمن در بازی‌های آنها یک معما محسوب می‌شود که منتظر حل شدن از طرف بازیکنان هستند. آنها به شکلی بازی خود را خلق می‌کنند که اگر مراقب نباشید حتی یک دشمنِ به ظاهر معمولی و ساده می‌تواند تبدیل به بزرگترین چالش برایتان شود. هم‌اکنون بازی‌های این سبک کاملاً تثبیت شده و محبوب هستند و یکی از چالش‌های پیش روی سازندگان بهبودِ مکانزیم‌هایی است که طرفداران این سری عاشق آن هستند.

پیش نمایش بازی Elden Ring / آخرین اخبار و اطلاعات

به گفته ‌میازاکی در بازی Elden Ring سازندگان به شدت در حال انعطاف پذیر کردن سیستم مبارزه بازی هستند، تا از این طریق به بازیکنان اجازه دهند تا از عناصر مختلف برای از پیش رو بردنِ دشمنانِ مختلف استفاده کنند. از آنچه تاکنون در تریلر بازی به نمایش گذاشته شده می‌توان حدس زد که با بازیِ بزرگی طرف هستیم. از گرافیکِ هنری بازی که کاملا به سبک سولز می‌آید و بسیار زیبا و پرجزئیات است بگیرید تا استراحت در bonfireها که بخش جداناپذیری از این سبک محسوب می‌شوند، باس‌های غول پیکر و همینطور داستان و ارجاعاتی که در لابه‌لای دنیای بازی روایت می‌شود، از دلایلی است که این بازی را مانند دیگر بازی‌های این سبک دوست داشتنی و مرموز کرده است. در این بین برخی چیزهای جدید در تریلر بازی مشاهده کردیم مانند نبرد در هنگام سوار بودن برروی اسب که می‌تواند لحظات متفاوتی را در بازی رقم بزند. همینطور اکشن‌ها و نبردهای تن به تن سریعتر از سری سولز هستند و بیشتر حس Sekiro بودن در آنها وجود دارد. در این نسخه از بازی بازیکنان به اکتشاف و گشت و گذار در محیط ناشناخته بازی ترغیب می‌شوند تا با گشت و گذار در محیط به کشف اسرار محیط بپردازند و شخصیت‌های متنوعی در طول نقشه را ملاقات کنند که داستان‌های فرعی متنوعی را پیش پای بازیکنان قرار می‌دهند.

در بازی با یک محیط تقریبا جهان باز رو به رو هستید که پر از سیاه چاله‌های بزرگ و کوچک است و یک نقشه که می‌توانید به وسیله آن راحت‌تر راه خود را در این دنیای بزرگ پیدا کنید. اما نکته مهم اینجاست که هیچ ماموریتی به شما از طرف کسی برای گشت زنی در محیط‌های مختلف داده نمی‌شود و این خود شما هستید که باید برای به چالش کشیدن خودتان یا کشف رمز و راز محیط به ماجراجویی در مکان‌های مختلف بازی دست بزنید. همینطور شما موجودی شبیه اسب در اختیار دارید تا با سرعت بیشتری در محیط حرکت کنید. مبارزه سوار بر این موجود یکی از استراتژی‌هایتان در مقابله با دشمنان خاص مانند اژدهایان می‌تواند باشد. علاوه براین یکی از بهترین روش‌ها برای مقاله با دشمن مخفی کاری است پس قبل از رسیدن به هدف می‌توانید از آن برای پیش روی استفاده کنید.

Elden Ring نسبت به بازی‌های دیگر سری Souls آسانتر نیست اما استرس کمتری دارد…

به گفته سازندگان، در عین حال که بازی سختی‌ِ سری Souls را داراست، با این حال به خاطر امکانات جدیدش مانند نقشه بزرگ، اسب سواری و بسیاری از این موارد استرس کمتری به بازیکن وارد می‌کند. بدین معنی که بسیاری از بخشهای سخت بازی را می‌توانید جا بگذارید و بعدا با قوی‌تر شدن یا لول آپ بدان‌ها سر بزنید. این می‌تواند دست بازیکن را بیشتر باز بگذارد تا به طور آزادانه در بازی عمل کنند یعنی باس‌های سخت بازی را روی نقشه علامت‌گذاری کنند تا بعدا به آنها سر بزنند و بتوانند بیشتر از محیط بازی استفاده کنند تا سریعتر در بازی پیشرفت کرده و قدرتمند شوند.

بازی Elden Ring در چه تاریخی و برای چه پلتفورم‌هایی منتشر می‌شود؟

بازی Elden Ring در 25 فوریه 2022 (6 اسفند 1400) برای پلتفورم‌های Microsoft Windows – PlayStation 4 – PlayStation 5 – Xbox Series X/S منتشر خواهد شد. این بازی به طور رسمی گلد شده است، بدین معنی که هیچ تاخیری در کار نیست و به موقع بازی بدست مخاطبان خواهد رسید.

سیستم مورد نیاز بازی Elden Ring 

حداقل سیستم:

  • سیستم عامل: ویندوز 10
  • پردازنده: Intel Core i5-8400 یا AMD Ryzen 3 3300X
  • رم: 12 گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1060، 3 GB یا AMD Radeon RX 580، 4 GB
  • نسخه DirectX: نسخه 12
  • فضای ذخیره سازی: 60 گیگابایت

سیستم پیشنهادی:

  • سیستم عامل: ویندوز 10/11
  • پردازنده: Intel Core i7-8700K یا AMD Ryzen 5 3600X
  • رم: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1070، 8 GBیا AMD Radeon RX VEGA 56، 8 GB
  • نسخه DirectX: نسخه 12
  • فضای ذخیره سازی: 60 گیگابایت

معرفی بازی Elden Ring

جدیدترین اطلاعات منتشر شده از بازی Elden Ring (مصاحبه‌ها و تریلر بازی)

در ادامه سعی کردیم به شکل لیست‌وار به جدیدترین اطلاعاتی که از بازی در دسترس است اشاره کنیم.

  • علاوه بر بخش تک نفره، در بازی بخش مولتی ‌پلیر نیز وجود دارد و دیگر بازیکنان می‌توانند در دنیای شما برای نبرد یا همراهیتان ظاهر شوند.
  • در بازی سیستم مخفی‌کاری وجود دارد، تا بتوانید به شکل‌های متنوع‌تری به مقابله با دشمنان بپردازید.
  • جدیدترین اطلاعات منتشر شده از بازی Elden Ring (مصاحبه‌ها و تریلر بازی)
  • در بازی سیستم تغییر آب و هوا و همینطور تغییر زمان تعبیه شده است.
  • جدیدترین اطلاعات منتشر شده از بازی Elden Ring (مصاحبه‌ها و تریلر بازی)
  • سوار اسب می‌توانید به گشت و گذار بپردازید، همینطور اسب شما توانایی پرش بین صخره‌ها را داراست و در حین اسب سواری می‌توانید از سلاح استفاده کنید که می‌تواند برای نبردهای خاص برایتان کاربرد داشته باشد.
  • توانایی پرش در بازی وجود دارد.
  • شما در نقش یک hollow ظاهر نمی‌شوید، بلکه شما یک “Tarnished” هستید.
  • جدیدترین اطلاعات منتشر شده از بازی Elden Ring (مصاحبه‌ها و تریلر بازی)
  • در بازی شخصیت‌های مختلفی وجود دارند که هرکدام انگیزه‌های خاص خود برای کمک کردن یا جلوگیری از پیشرفت بازیکن خواهند داشت.
  • بازیکنان با کشف اسرار و افسانه‌های این سرزمینِ نفرین شده سرنوشت آن را تعیین می‌کنند.
  • پیش نمایش بازی Elden Ring / آخرین اخبار و اطلاعات
  • بازی Elden Ring یک بازی نقش آفرینی با توانایی استفاده از انواع سلاح‌ها، توانایی‌ها (می‌توانید آنها را از طریق NPCهای مختلف یا فروشگاه بازی یاد بگیرید.) و مهارت‌های جادویی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد که به دلخواه به ساخت شخصیت‌ مورد نظر خود با خصوصیات خاص بپردازند.
  • حدود 100 مهارت در بازی وجود دارد که می‌توانید آنها را با سلاح‌های مختلف بازی ترکیب کنید و گیم‌پلی دلخواهتان را شکل دهید.
  • هیچ سیستم احیا شدن دوباره‌ای مانند بازی Sekiro در این بازی وجود نخواهد داشت.
  • در بازی تولبار انرژی وجود دارد اما بازیکنان کمتر به انرژی در بازی متکی هستند و هر عملی باعث کاهش انرژی نخواهد شد و بازی مکانیزم‌های متفاوتی را نسبت‌ به دیگر بازی‌های سری سولز در خود جا داده تا آزادی عمل بیشتری به بازیکن بدهد.
  • بازیکنان می‌توانند جاخالی دهند یا با شمشیر جلوی ضربات دشمن را بگیرند و یا از سپر برای دفع ضربات دشمنان استفاده کنند.
  • آیتم‌های بازیابی جان در بازی بیشتر از قبل در دسترس خواهند بود تا بازیکنان بیشتر بتوانند در نبردها دوام بیاورند.
  • ارواح (Spirits) قابل جمع‌آوری هستند و در طول نبردها به کمکتان می‌آیند. در حقیقت این ارواح توسط دشمنانی که قبلا شکست دادید کنترل می‌شوند و به عنوان یار کمکی در نبردهای سخت‌تر می‌توانید از آنها استفاده کنید. این یکی از دلایلی است که بیشتر در بازی جستجو کنید تا بخش‌های مخفی و Spiritهای خاص را بدست بیاورید.
  • بازی Elden Ring بزرگترین بازی سری سولز از لحاظ بزرگی نقشه است و همینطور از تمام بازی‌های سری سولز آزادی عمل بیشتری به بازیکن برای گشت و گذار و یافتن اسرار دنیای بازی می‌دهد. بازی به نوعی نیمه آزادانه است و شما می‌توانید مسیرهای متوعی را در طول بازی طی کنید.
  • در بازی به نقشه دسترسی دارید و با گشت زنی به نقاط مختلف بخش‌‌های مختلف آن ظاهر می‌شود. حتی ‌می‌توانید روی نقشه نشانه‌گذاری(پین) کنید و قسمت‌های مختلف نقشه را برای خودتان علامت‌گذاری کنید تا بعدا در زمان مناسب به آن مکان‌ها سر بزنید.
  • در طول نقشه انواع سیاه چاله‌ها قرار دارند که با انواع تله‌ها، دشمنان متنوع و گنج‌ها پر شده است.
  • هیچ ماموریتی در بازی برای اینگونه سیاه چاله‌ها یا مکان‌های مختلف تعبیه نشده است و خودتان باید به کشف رمز و راز این مکان‌ها بپردازید.
  • در طول نقشه کاروان‌های متحرکی وجود دارند که شامل لوت‌های خاصی هستند و برای بدست آوردن لوت مورد نظر باید با گروهی از دشمنان که کاروان را حمل می‌کنند مبارزه کنید.
  • در طول نقشه مناطقی مانند اردوگاه وجود دارد که دشمنان بسیار زیادی در آن مکانها برای شما کمین کرده‌اند. این مکان‌ها بهترین زمان برای استفاده از قابلیت مخفی‌کاری در بازی هستند. همینطور در این مکان‌ها معمولا یک صندوق با آیتمی خاص انتظارتان را می‌کشد.
  • با استفاده از آیتم‌های مختلف می‌توانید وسایل متنوعی برای نبردهای خود بسازید.
  • پیش نمایش بازی Elden Ring / آخرین اخبار و اطلاعات
  • در بازی سلاحی وجود دارد که می‌توانید دشمنان را به خواب کنید تا بدون درگیری از کنار آنها بگذرید.
  • نام سرزمین مرموزِ بازی The Lands Between است که توسط George R.R Martin ابداع شده و تاریخچه و افسانه‌های مرموز این دنیا توسط او نوشته شده است و بازی دارای داستان سرایی غنی و منحصر به فرد خواهد بود.
  • Lands Between از شش منطقه اصلی تشکیل شده است، که هر یک از آنها تحت کنترل یکی از “باس‌های اصلیِ نیمه خدای” بازی هستند.
  • راه‌های مختلفی برای گشت و گذار در این شش منطقه وجود دارد که کاملا به شکل آزادانه در بازی تعریف شده‌اند و شما می‌توانید هرکدام از آنها را به ترتیب دلخواه کامل کنید.
  • یک مسیر اولیه در بازی تعیین شده تا بازیکن در حین انجام بازی در دنیای آن گم نشود اما همیشه می‌توانید به روش خودتان و در مسیر دلخواهتان بازی را پیش ببرید. (بعد از اینکه در محل‌هایی مانند bonfire بازی را ذخیره کردید این مسیرها نمایان می‌شود.)
  • طیف وسیعی از قلعه‌ها، دژها و دخمه‌ها برای گشت‌زنی در طول بازی تعبیه شده است.
  • سفر سریع یا Fast Travel در بازی وجود دارد تا بتوانید به محیط‌های مختلف دوباره سفر کنید.
  • پیش نمایش بازی Elden Ring / آخرین اخبار و اطلاعات
  • باس‌های اصلی بازی خدایانِ باستانیِ این جهان هستند که بعد از نابودی Elden Ring به این روز در آمده‌اند و عناصر پلید، اسطوره‌ای و قهرمانانه به طور همزمان در آنها وجود دارد و کاملا خاص طراحی شده‌اند.

تریلر داستانی جدید بازی Elden Ring (یوتوب)

تریلر گیم‌پلی جدید بازی Elden Ring (15 دقیقه گیم‌پلی) (یوتوب)

تریلر بازی Elden Ring (یوتوب)

گالری عکس

با منتشر شدن اطلاعات بیشتر این مطلب در آینده به روز خواهد شد.

امیدواریم از مطلب “معرفی بازی Elden Ring” لذت برده باشید تا بعد…

آخرین مطالب به روز شده

محبوب‌ترین مطالب

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها