راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Sons of Ragnar

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Sons of Ragnar

راهنمای کامل بازی Assassin’s Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت The Sons of Ragnar

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Sons of Ragnar

به محل مشخص شده در نقشه بروید. وقتی وارد شهر شدید V را بزنید و به دنبال کمپی که با رنگ فیروزه‌ای مشخص است بگردید. به سمت کمپ بروید تا با یکی از پسران راگنار یعنی Ivarr رو به رو شوید!  بعد از دمو، به دنبال Ivarr بروید تا وارد چادری شوید.(دیالوگ‌ها تاثیری در بازی ندارند.) بعد از صحبت‌ها به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید.

فعالیت‌های نزدیک مهم: Flyting در شهر Repton: انتخاب اول گزینه سه، انتخاب دوم گزینه یک، انتخاب سوم گزینه دو (دوتاش رو درست بگید بردید بالاترین شرط رو بزارید تا پول خوبی بدست بیارید.)

بعد از اینکه به محل رسیدید با Ubba صحبت کنید.(دیالوگ تاثیری در داستان ندارد و در هر صورت پسر با شما خواهد آمد) بعد از صحبت‌ها سوار اسب شوید و به دنبال افراد حرکت کنید. دقیقا احتیاج ندارد با آنها حرکت کنید به سرعت به سمت محل مشخص شده در نقشه پیش بروید. (اگر می‌خواهید دیالوگ‌ها را بشنوید با گروه حرکت کنید.) وقتی به جلوی دروازه رسیدید دمو شروع می‌شود. در اینجا دیالوگ‌ها تاثیری ندارد و شاه حاضر است بمیرد و تاج و تختش را صلح آمیز تقدیم نکند. بعد از دیالوگها وارد کمپ شوید و با زن صحبت کنید بعد گزینه اول را انتخاب کنید تا نبرد را شروع کنید.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Sons of Ragnar

در ابتدا باید با استفاده از دژکوب در را بشکنید نزدیک دژکوب شوید تا کنترلش را بدست بگیرید آن را عقب ببرید و وقتی که علامت کلیک چپ طلایی شد آن را فشار دهید تا به در بکوبید چندین بار از دژکوب استفاده کنید تا در را بشکنید.(بالای دروازه اول یک صندوق است از دیوار بالا بروید تا در ورودی را پیدا کنید) وارد بخش اول شوید و شروع به کشتن دشمنان کنید. از Alt برای جاخالی و از Q برای دفع ضربات استفاده کنید. مراقب آرچرهای روی دیوار باشید آنها را بکشید و بعد از اینکه کمی از دشمنان دوازه بعدی را کشتید کنترل دژکوب را بدست بگیرید تا دروازه بعدی را نیز نابود کنید.  وارد حیاط بعدی شوید در اینجا نیز دشمنان را بکشید و بعد با دژکوب دروازه بعدی را تخریب کنید. (داخل خانه‌ای یک صندوق وجود دارد با فشار V آن را مشخص کنید.) بعد وارد حیاط بعدی شوید و دشمنان را بکشید.

در اینجا باید دو سرباز ممتاز ارتش دشمن را بکشید آنها با علامت‌های فیروزه‌ای در نقشه مشخص هستند. در طول مسیر مراقب دشمنان و مخصوصا آرچرها باشید آنها را بکشید و پیش بروید تا در انتها دو سرباز را ببینید. درگیری را با آنها شروع کنید. مراقب باشید از دور به سمت شما جهش می‌کنند و ضربه می‌زنند. بعد از شکست دادن هر دو سرباز جنگ را پیروز شده‌اید. (در این منطقه یک ساختمان با در قفل وجود دارد اول کلید که در ساختمان مجاور است را بردارید و در را باز کنید تا به صندوق دسترسی پیدا کنید.)

حال به محل مشخص شده در نقشه بروید تا در را باز کنید و دمو شروع شود. در اتاق صندوق را خالی کنید و V را فشار دهید تا محل‌های فیروزه‌ای مشخص شوند. نامه کنار صندوق را بخوانید و بعد به پیش Ivarr بروید تا دمو شروع شود بعد از دمو ماموریت تمام شده است. (دیالوگ‌ها تاثیری در داستان ندارند.)

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

دیدگاه ها بسته شده است