راهنمای صد در صد کردن بازی GTA San Andreas

راهنمای صد در صد کردن بازی GTA San Andreas

در این بخش توضیح می‌دهیم که چطور باید بازی GTA San Andreas را صد در صد کامل کنید و کامل کردن بازی چه مزایایی برایتان خواهد داشت.

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

طریقه صد در صد کردن بازی GTA San Andreas

برای صد در صد کردن بازی سن آندریس باید کارهای زیر را انجام دهید.

1. تمام مراحل اصلی بازی را کامل انجام دهید.

(راهنمای کامل در اینجا) (راهنمای کامل ما شامل برخی مراحل فرعی نیز می‌باشد و ترکیبی است طبق آن اگر پیش بروید مراحل فرعی زیادی را هم انجام خواهید داد.)

2. تمام مراحل فرعی را کامل کنید.

این بخش شامل مراحلی است که می‌توانید پول اضافه در این مکان‌ها بدست بیاورید. این مراحل را در نقشه پایین پیدا خواهید کرد.

  • سه ماموریت پیک را کامل کنید: این ماموریت‌ها را می‌توانید با سوار شدن بر یک وسیله نقلیه در مقابل یک ساختمان خاص در هر شهر آغاز کنید. (محل دقیق ماموریت پیک‌ها و توضیحات بیشتر)
  • هشت ماموریت کامیون را کامل کنید: بعد از انجام ماموریت Tanker Commander سری ماموریت کامیون باز می‌شود. این ماموریت‌ها با علامت  در نقشه مشخص هستند. این سری ماموریت  کاملا مراحل فرعی محسوب می‌شوند. مراحلی مانند طی کردن مسافت‌های طولانی و یا رسیدن به مقصد با کمترین آسیب ممکنه بوسیله کامیون از این سری محسوب می‌شوند که برای بدست آوردن پول اضافه به شما پیشنهاد می‌شود و داستان خاصی در آنها وجود ندارد و فقط شامل یک سری رانندگی با کامیون‌های مختلف می‌شود. 
  • هفت ماموریت معدن را کامل کنید: بعد از انجام ماموریت Explosive Situation سری ماموریت‌ مرتبط با معدن با علامت راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Explosive Situation روی نقشه مشخص می‌شود.
  • تمام مراحل مرتبط با Zero را انجام دهید: مراحل چهل هشت تا پنجاه را کامل کنید
  • تمام مراحل نمایشگاه ماشین را کامل کنید: مراحل شصت و چهار تا شصت و هفت را کامل کنید.
  • پنج مرحله خدمه را کامل کنید: بعد از انجام ماموریت 555 We Tip یک سری ماموریت در مقابل هتل می‌توانید انجام دهید همه پنج ماموریت را کامل کنید. (به توضیحات مرحله مراجعه کنید.)

3. سه چالش ماشین بازی را کامل کنید.

(محل تمام چالش‌ها اینجا آورده شده است)

4. مراحل مرتبط با ماشین‌های خاص را تکمیل کنید

راهنمای صد در صد کردن بازی GTA San Andreas

 در بازی وقتی سوار ماشین‌های خاص می‌شوید می‌توانید مراحل مرتبط با آنها را انجام دهید. این ماشین‌های خاص شامل: تاکسی، ماشین یا موتور پلیس، آمبولانس، ماشین آتش نشانی، قطار باربری و ماشین Broadway هستند. (محل ماشین Broadway در نقشه بالا مشخص است) بقیه ماشین‌ها در سطح شهرها مشخص هستند و می‌توانید با سوار شدن و زدن دکمه خاصی که در سمت چپ بالای صفحه مشخص می‌شود مراحل را شروع کنید. باید تمام مراحل مرتبط با آنها را کامل کنید تا این بخش را تکمیل کنید.

راهنمای صد در صد کردن بازی GTA San Andreas

محل تمام این ماشین‌های خاص در نقشه بالا مشخص شده‌ است.

5. تمام تورنمنت‌های رانندگی را پیروز شوید

 مسابقات رانندگی با علامت راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Back to School روی نقشه مشخص هستند. در هر شهر اصلی بروید و تمام مسابقات هر شهر را اول شوید تا ضمن بدست آوردن پول پیروزی هر مسابقه یک میلیون پول اضافه هم بدست بیاورید! نکته اینکه در شهر Las Venturas دو سری مسابقه یکی با ماشین و دیگری با هواپیما است که باید هر دو را کامل کنید تا یک میلیون را بدست بیاورید.

راهنمای صد در صد کردن بازی GTA San Andreas

6. مسابقات استادیوم‌ها را تکمیل کنید

 در هر شهر بازی یک استادیوم وجود دارد. در این مکان‌ها رویدادهای مختلفی وجود دارد که در زیر در مورد آنها صحبت کردیم. در نقشه بالا محل هر سه استادیوم مشخص است.

8-Track (استادیوم‌ لس سانتوس)
برای شروع باید حداقل 20 درصد مهارت رانندگی داشته باشید. این یک مسابقه اتومبیلرانی 12 دوره است و برای تکمیل آن باید رتبه اول را به دست بیاورید.

Blood Bowl (استادیوم‌ کوروین)
این رویداد را می‌توان در استادیوم کوروین در سن فیرو، که مستقیماً در جنوب مدرسه رانندگی قرار دارد، انجام داد. هدف شما در این مسابقه این است که با رسیدن به محل‌های مشخص شده در اطراف میدان مسابقه به زمان هدف یعنی 1 دقیقه برسید. شما با 30 ثانیه شروع خواهید کرد و هر چک پوینت جمع آوری شده به شما 15 ثانیه می دهد. در حالی که این کار آسان به نظر می‌رسد، با این حال ماشین‌های دیگر هم تلاش می‌کنند و این کار را به یک نبرد فرسایشی تبدیل می‌کنند. تا زمانی که روی چک پوینت‌ها تمرکز کنید و مراقب اتومبیل‌های اطراف باشید، تکمیل این رویداد نباید خیلی طول بکشد.

Kickstart (ورزشگاه بلکفیلد)
این رویداد را می‌توان در استادیوم بلکفیلد در لاس ونتوراس، واقع در سمت غربی شهر انجام داد. Kickstart همه روزهای هفته به جز دوشنبه و چهارشنبه در اینجا در دسترس خواهد بود. این یک چالش رسیدن به چک پوینت‌های مشخص شده است، که در آن باید نقاط مشخص شده در اطراف محیط را جمع آوری کنید تا امتیاز بگیرید. چک پوینت سبز 1 امتیاز، چک پوینت نارنجی 2 امتیاز و چک پوینت قرمز 3 امتیاز ارزش دارد. برای تکمیل چالش، باید حداقل 26 امتیاز (با مجموع امتیاز ممکن 61) کسب کنید. در حین انجام این کار یک تایمر 4 دقیقه‌ای خواهید داشت، بنابراین فقط روی یافتن چک پوینت‌های ساده‌تر تمرکز کنید تا زمان را برای به دست آوردن موارد سخت‌تر تلف نکنید.

Dirt Track (ورزشگاه بلکفیلد)
این رویداد را می‌توان در استادیوم بلکفیلد در لاس ونتوراس، واقع در سمت غربی شهر انجام داد. Dirt Track فقط در روزهای دوشنبه و چهارشنبه در اینجا در دسترس خواهد بود. این یک مسابقه دوچرخه سواری در جاده خاکی 6 دوره است و برای تکمیل آن باید رتبه اول را بدست بیاورید. اگر مهارت دوچرخه سواری مناسبی دارید، پیروزی در این مسابقه سخت نخواهد بود.

7. تمام مدارس را تکمیل کنید.

راهنمای صد در صد کردن بازی GTA San Andreas

چهار مدرسه در سراسر نقشه وجود دارد که با علامت راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition  مشخص هستند. در مراحل اصلی دو مدرسه را توضیح دادیم و دو مدرسه دیگر را در طول بازی پیدا خواهید کرد. برای صد در صد کردن بازی هر چهار مدرسه را تکمیل کنید. در نقشه بالا محل تمام مدارس بازی مشخص شده است.

8. آیتم‌های جمع‌آوری شونده بازی را به طور کامل جمع کنید.

در سراسر نقشه آیتم‌های جمع‌آوری شوند‌ه‌ای وجود دارد که برای کامل کردن و صد در صد کردن بازی باید همه آنها را جمع‌آوری کنید. در نقشه‌های زیر محل دقیق تمام این آیتم‌ها را برایتان آوردیم.

Gang Tags در شهر Los Santos

راهنمای صد در صد کردن بازی GTA San Andreas
کلیک کنید تا بزرگ شود

100 برچسب (Gang Tag) در سراسر لوس سانتوس پراکنده شده که باید آنها را اسپری کنید. برای اسپری کردن آنها به یک قوطی اسپری نیاز دارید که می‌توان آن را در طبقه بالای خانه جانسون پس از تکمیل ماموریت “Tagging Up Turf” پیدا کرد. این برچسب‌ها با رنگ‌های مختلف روی دیوار شهرها مشخص هستند. اگر در پایین محل آنها را نیافتید باید به بالای محیط و روی ساختمان‌ها خود را برسانید و روی دیوارها بگردید تا Tag را پیدا کنید. محل دقیق تمام این تگ‌ها در نقشه بالا مشخص شده است.

اسپری کردن تمام تگ‌ها، باعث آزاد شدن سلاح‌های Tec9، AK-47، Sawn-Off Shotgun و کوکتل مولوتوف در خانه جانسون می‌شود، همینطور سلاح‌های تمام اعضای گروه Grove Street ارتقا پیدا می‌کند.

Snapshots در شهر San Fierro

راهنمای صد در صد کردن بازی GTA San Andreas
در محل‌های در سراسر شهر San Fierro باید از آیکون‌های بنفشی که در نقاط مختلف هستند عکس‌برداری کنید. وقتی به محل‌هایی که در نقشه بالا مشخص است رفتید محیط را به درستی و بیشتر روی آسمان بررسی کنید تا آیکون بنفش را بیابید و از آن عکس بگیرید.
راهنمای صد در صد کردن بازی GTA San Andreas
آیکون را به شکل بزرگ شده در عکس بالا می‌توانید ببینید. وقتی آن را روی هوا دیدید خواهید شناخت. عکاسی از تمام 50 آیکون باعث آزاد شدن سلاح‌های Micro Uzi، Shotgun، Sniper Rifle و Granades در گاراژتان در شهر San Fierro می‌شود. همچنین 100000 دلار بدست می‌آورید.

Horseshoes در شهر Las Venturas

راهنمای صد در صد کردن بازی GTA San Andreasراهنمای صد در صد کردن بازی GTA San Andreas
50 نعل اسب در اطراف Las Venturas پراکنده شده است. بسیاری از این آیتم‌ها یا روی پشت بام‌ها یا مکان‌های صعب العبور قرار دارند، بنابراین بهتر است آنها را با جت پک (که بعد از مرحله هفتاد و شش: Green Goo در فرودگاهتان باز می‌شود)، یا با هلیکوپتر جمع‌آوری کنید. (روی دو عکس بالا کلیک کنید تا بزرگ شوند تا محل دقیق این نعل‌ها را بیابید.)
جمع آوری تمام نعل اسب‌ها باعث آزاد شدن سلاح‌هایی مثل SMG, Combat Shotgun, M4 و Remote Explosives در کازینو Four Dragons می‌شود. همینطور 100000 دلار بدست می‌آورید.

Oysters در سراسر نقشه

راهنمای صد در صد کردن بازی GTA San Andreas
در نقشه بالا تمام ۵۰ صدفی که در سراسر نقشه وجود دارد مشخص شده است. این صدف‌ها در زیر آب قرار دارد پس باید به محل مشخص شده بروید و به داخل آب شیرجه بزنید تا صدف‌ها را پیدا کنید. بدست آوردن تمام صدف‌ها به شما 100,000 دلار پول می‌دهد. همینطور lung capacity شما افزایش پیدا می‌کند و باعث می‌شود که girlfriendهای بازی بدون در نظر گرفتن ظاهر یا جذابیت جنسی CJ با شما قرار بگذارند.

9. دیگر موارد

  1. بعد از ماموریت Customs Fast Track می‌توانید ماشین‌هایی را برای صادرات در سراسر نقشه پیدا کنید. تمام ماشین‌هایی که برای صادرات است را پیدا کرده و صادر کنید. (محل دقیق ماشین‌ها برای صادر کردن)
  2. به اسلحه‌ فروشی‌های سراسر نقشه بروید و تمرینات تمام سلاح‌ها را کامل کنید. (باید سه اسلحه Pistol – Micro SMG  – Shotgun  و AK-47 را تکمیل کنید.) (هر سه دور را اول شوید تا این مراحل تکمیل شود.)
  3. خانه‌هایی که در سراسر نقشه قابل خریدن است را خریداری کنید. هیچ خانه‌ای نباید باقی بماند باید همه را بخرید! (عکس خانه‌های قرمز یعنی آنها را هنوز نخریدید)
  4. در هر شهر سه باشگاه بدنسازی (با علامت راهنمای بازی GTA San Andreas) وجود دارد. به هر سه آنها بروید و حرکات رزمی جدید یاد بگیرید. دقت کنید باید حداقل ۳۵ درصد ماهیچه داشته باشید و اول ورزش کنید تا بتوانید حرکات رزمی را یاد بگیرید.

پس از صد در صد کردن بازی چه اتفاقی می‌افتد؟

بعد از اینکه تمام موارد بالا را کامل کردید:

  • مهمات بی‌نهایت
  • املاک CJ بهبود یافته است
  • مقاومت خودرو را دو برابر می‌کنید
  • 1000000 دلار بدست می‌آورید
  • ظاهر شدن تانک دربرابر خانه شما
  • در پشت بام خانه Sweet یک جنگنده هوایی ظاهر می‌شود.

دیگر فعالیت‌های مهم که ربطی به صد در صد کردن بازی ندارد:

راهنمای صد در صد کردن بازی GTA San Andreas

1. در محلی که در نقشه بالا مشخص است دو مسابقه ورزش سه گانه قرار دارد که با پیروزی در آنها ۱۰۰۰۰ دلار بدست می‌آورید. (فقط شنبه و یکشنبه‌ها در دسترس هستند)

2. در بازی می‌توانید با دختران مختلفی آشنا بشوید و قرار بگذارید. هرچند هریک از آنها از خصوصیات خاصی خوششان می‌آید و دوست شدن با تمام آنها بسیار سخت است! در نقشه بالا می‌توانید محل آنها را بیابید.

3. همینطور می‌توانید در سراسر نقشه در کلوپ‌های سراسر شهر فعالیت‌های مختلفی مانند بیلیارد و… را انجام دهید. برخی مناطق شهر نیز می‌توانید والیبال بازی کنید و بسیاری از کارهای مختلف که با کمی گشت‌زنی در شهر پیدا خواهید کرد. هیچ کدام از این فعالیت‌ها تاثیری در صد در صد کردن بازی ندارد.

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است