دراین بخش میخواهیم به بررسی اپلیکیشن منعکس کننده AirDroid بپردازیم. بررسی اپلیکیشن منعکس کننده AirDroid مطمئنا زمان زیادی میخواهد که جز به جز ویژگی های فوق العاده ای که در اختیار کاربران میگذارد را شرح داد. اما به صورت بسیار مختصر و مفید به بررسی اپلیکیشن منعکس کننده AirDroid پرداخته شده است.

  • اپلیکیشن AirDroid 3 تلفن هوشمند اندروید شما را در رایانه شخصی شما منعکس میکند.

بررسی اپلیکیشن منعکس کننده AirDroid

فعالیت بر روی یک سری از کارهای کسل کننده گوشی ها در بعضی مواقع می توانند بسیار آزار دهنده باشند. به همین دلیل ، اپلیکیشن AirDroid 3 شرایط را برای شما بسیار ساده تر می کند.

اپلیکیشن AirDroid 3 برنامه ای است که از طریق آن می توانید دستگاه اندرویدی خود را مستقیماً بر روی یک مرورگر وب و بدون کابل مدیریت کنید.

یکی از ویژگی های جدیدی که به AirDroid اضافه شده است ، Air Mirror است. این ویژگی به شما امکان می دهد تلفن هوشمند خود را روی دسک تاپ خود منعکس کنید. این کار باعث راحتی هرچه بیشتر کاربران میشود زیرا می توانند با برنامه های خود و به سادگی با ماوس و صفحه کلید ارتباط برقرار کنند.

در ابتدا ، فقط می توانید هشدارهایی را برای تماس های دریافتی و پیام دریافت کنید ، اما قادر نخواهید بود مستقیماً از طریق دسک تاپ به آنها پاسخ دهید. به همین جهت با بروزرسانی اپلیکیشن ، شما نه تنها می توانید به تماس ها پاسخ دهید بلکه می توانید آنها را قطع ویا سایلنت کنید. از آنجا که بسیاری از کاربران در سراسر جهان مرتباً از خدمات پیام رسانی فوری استفاده می کنند به همین جهت اعلان ها به طور مستقیم در زمان واقعی به دسک تاپ منتقل می شوند که این ویژگی بسیارمناسبی است.

بررسی اپلیکیشن منعکس کننده AirDroid

در صورت مزاحمت تلفنی و یا پیامکی ، می توانید اعلان ها را از هر اپلیکیشن که دوست دارید مشاهده کنید و همچنین تعدادی از آنها را سایلنت کنید. همچنین می توانید فایلها ، کپی/پیست از مرورگرهای وب را انتقال دهید. همچنین به شما امکان می دهد مخاطبین تلفن خود را مستقیماً از روی دسک تاپ خود مشاهده کنید.

علاوه بر این ، AirDroid 3 رمزگذاری نهایی را برای همه پیامک ها ، اعلان های برنامه ، داده های تماس ، اعتبار حساب و سایر داده های حساس و مهم امکان پذیر می کند.

  • اپلیکیشن AirDroid 3 به شما امکان می دهد WhatsApp و سایر برنامه های پیام رسانی را روی رایانه خود اجرا کنید.

AirDroid ، اپلیکیشنی محبوب که باعث اتصال خط بین دستگاه های PC و Android می شود . همانطور که از نام این ویژگی پیداست ، عملکردهای روی صفحه نمایش Android شما را به رایانه منعکس می کند. بنابراین در اصل شما قادر خواهید بود برنامه های Android از جمله WhatsApp و سایر برنامه های پیام رسانی را بر روی رایانه خود اجرا کنید.

از ویژگی های AirMirror این است که به هر شخصی که دارای تلفن اندرویدی یا گوشی دارای تاییدیه AirDroid است اجازه می دهد فعالیت های روی صفحه نمایش دستگاه Android را به مرورگر و همچنین رایانه های شخصی و Mac منعکس کند. این شرکت همچنین قول داده است به زودی پشتیبانی از Android 5.0 Lollipop را ارائه دهد. AirMirror همچنین به شما امکان می دهد از طریق رایانه خود به WhatsApp و هر برنامه دیگر خود دسترسی پیدا کنید.

بررسی اپلیکیشن منعکس کننده AirDroid

برای کسانی که قبلاً از AirDroid استفاده نکرده اند ، این یک برنامه بسیار مفید است که به کاربران امکان دسترسی به برنامه پیام کوتاه و سیستم فایل از رایانه شخصی را می دهد. همچنین می توانید برنامه هایی را که بر روی دستگاه خود نصب کرده اید بارگیری کنید و همچنین از راه دور یک برنامه را بر روی تلفن و تبلت خود نصب کنید. پس از اتصال رایانه خود به دستگاه Android ، به شما یک لینک وب ارائه می شود که برای دسترسی به دستگاه خود باید بر روی یک مرورگر جایگذاری کنید.

سه سال پیش اولین نسخه AirDroid منتشر شد ، به نوعی یک راه حل سوم برای کنترل عملکرد گوشی هوشمند اندرویدی خود از رایانه شخصی یا لپ تاپ درنظر گرفته شد. هنگامی که اپل اوایل سال جاری به روزرسانی های جدید خود را در iOS اعلام کرد ، بسیاری از کاربران اندرویدی کاملاً حسادت می کردند و به دنبال چیزهای مشابه بودند.

ویژگی های iOS و Mac Continuity بسیار چشمگیر است.از جمله این ویژگی ها میتوان به این دو مورد اشاره کرد: به دستگاههای iOS میتوانید اجازه دهید اعلان ها ، تماس ها ، هشدارها و حق بیشتری را در رایانه رومیزی داشته باشند.  و دومین ویژگی این است که اساساً از راه دور دستگاه iOS خود را از سیستم عامل X میتوانید کنترل می کنید.

اپلیکیشن AirDroid 3 برای بسیاری از علاقه مندان به اندروید چیز جدیدی نیست ، اما با توجه به اینکه عموم مردم از ویژگی های تلفن هوشمند از جمله کنترل از راه دور آگاه هستند ،بسیاری از کاربران اندرویدی در جستجوی چیزی مشابه بودند. AirDroid در گذشته موارد زیادی برای ارائه داشت ، اما کاربران را ملزم می کرد که از طریق یک مرورگر وب به یک سرور AirDroid وارد شوند ، سپس تلفن های هوشمند و تبلت های اندرویدی خود را کنترل کنند. AirDroid 3 تمام این مشکلات و تاخیرهای اندک در خدمات را برطرف می کند و ویژگی های جدیدی را معرفی می کند که بسیاری از کاربران اندرویدی را به شدت هیجان زده می کند.

   بررسی اپلیکیشن منعکس کننده AirDroid

  • AirMirror

AirMirror به شما امکان می دهد تا کل صفحه دستگاه Android خود را روی رایانه منعکس کنید و با تمام برنامه های نصب شده با استفاده از ماوس و صفحه کلید رایانه تعامل برقرار کنید.

یکی از مهمترین مسئله برنامه واتساپ است. هنگامی که یک پیام واتساپ را از طریق تلفن خود دریافت می کنید ، اعلان همان لحظه به رایانه شما منتقل می شود. به سادگی بر روی Airmirror کلیک کنید و به پیام پاسخ دهید. همچنین می توانید اعلان هایی که نمی خواهید در کامپیوتر pc دیده شود ، تیک آن را بردارید.

  • SMS

نه تنها می توانید لیست ورودی و کامل پیام های متنی را درست روی رایانه خود مشاهده کنید ، بلکه می توانید به آنها پاسخ دهید. همچنین می توانید هشدارهای تماس ها را دریافت کنید ویا آنها را مستقیم یا با پاسخ سریع توسط پیام کوتاه رد کنید و یا می توانید تماس را بپذیرید . ساختن این ویژگی ها واقعاً فوق العادست.

  • File transfer

با اتصال محلی یا از راه دور انتقال فایل ها از رایانه به اندروید با یک کشیدن و رها کردن ساده امکان پذیر می باشد.نکته مهم اینجاست که پرونده های منتقل شده از طریق اتصال از راه دور ، 7 روز برای بارگیری در دسترس خواهند بود و سپس به طور دائم از سرور AirDroid حذف می شوند. حتی می توانید برای علاقه مندان پرونده ها را از دستگاه به دستگاه دیگر انتقال دهید.

  • End to End Encryption (E2EE)

مسلما محافظت از حریم خصوصی مهمترین بخش هر اپلیکیشن میباشد. به همین جهت دراپلیکیشن AirDroid 3 ، با فعال سازی رمزنگاری برای همه پیام کوتاه ها ، اعلان های برنامه ، داده های تماس ، اعتبار حساب و سایر داده های حساس و مهم انتقال یافته بین مشتری های AirDroid ، انجام شده است. با طراحی سیستم E2EE ، برای هر شخص ثالثی ، از جمله دولتها ، مشاهده محتوای اطلاعات شما عملا غیرممکن است. این بدین معناست که اپلیکیشن AirDroid 3 بسیار ایمن ، به صرفه ، ودر عین حال مفید است.

برای بسیاری از این ویژگیها یک مانع کوچک وجود دارد و آن اینست که برای فعال کردن همه آنها کاربران اندرویدی باید تلفن هوشمند یا تبلت خود را ریشه دار کنند یا به نوعی اورجینال باشد.

AirDroid 3 اکنون از Play Store به صورت رایگان در دسترس است و البته AirDroid یک اشتراک حق بیمه را در اختیار شما قرار می دهد که امکانات و عملکردهای اضافی مانند انتقال نامحدود فایل ، دوربین از راه دور و موارد دیگر را ارائه می دهد.

بررسی اپلیکیشن منعکس کننده AirDroid

  •     Using Airdroid

نصب و استفاده از این اپلیکیشن بسیار ساده است. می توانید Airdroid را به صورت رایگان از Playstore دانلود کنید و با وارد کردن یک آدرس IP محلی تولید شده توسط برنامه ، رابط را در پنجره مرورگر خود باز کنید. پس از وارد کردن آدرس IP ، Airdroid در Android خود درخواست تأیید می کند. همچنین می توانید این مرحله را از منوی تنظیمات انجام دهید. بعد از اینکه روی گزینه accept کلیک کردید ، قاعدتا شما مجاز به ورود هستید. اگر در Airdroid ثبت نام کنید ، می توانید از طریق سایت www.airdroid.com وارد سیستم شوید.

بیایید نگاهی به برخی از برجسته ترین ویژگی های Airdroid بیندازیم

با سرعت نور فایلها را بین Android و PC خود جابه جا کنید.

اگرچه Airdroid پیشرفت چشمگیری در انتقال پرونده ها پیدا کرده است ، اما این یکی از ساده ترین و معمولی ترین ویژگی های آن است. شما می توانید به لطف وای فای ، فیلم ها را در کمتر از یک دقیقه ازاندروید و رایانه شخصی خود منتقل کنید. همچنین می توانید کل گالری خود را در عرض چند دقیقه به عنوان فایل ZIP فشرده به رایانه خود بارگیری کنید.

مدیریت پیام کوتاه ، مخاطبین و لیست تماس

اگر از تایپ کردن در لپ تاپ خود احساس راحتی می کنید ، به ویژه هنگامی که مجبورید تعدادی پیام ارسال کنید ، Airdroid بهترین راه برای انجام آن است. می توانید با وارد کردن کلمه کلیدی در نوار جستجو ، پیام های مختلفی را سریعا ارسال ویا حذف کنید. همچنین می توانید لیست مخاطبین خود را مدیریت کنید ، گروه ایجاد کنید ، مخاطبین جدید اضافه کنید ، تماس ها را جدا کنید و شماره های خود را مستقیماً از رایانه شخصی خود جدا کنید.

بررسی اپلیکیشن منعکس کننده AirDroid

امنیت

همچنین می توانید از Airdroid مستقیماً برای پاک کردن داده ها از یک مکان از راه دور استفاده کنید. بله ، همین کارکرد را می توان مستقیم از مدیر دستگاه Android دریافت کرد . نکته حائز اهمیت این است که اگر نتوانید کد قفلِ صحیح را وارد کنید ، یکی از ویژگی های این اپلیکیشن عکس سلفی میگیرد که اصطلاحا “ویژگی مزاحم” نامیده شده است.

بررسی اپلیکیشن منعکس کننده AirDroid

دوربین را از راه دور مدیریت کنید

Airdroid به شما امکان می دهد از طریق رایانه شخصی خود به دوربین جلویی و پشتی دسترسی داشته باشید . این ویژگی با ظرافت اجرا می شود و شما باتری گرانبها را با استفاده از برنامه دوربین گوشی های هوشمند خود هدر نمی دهید.شما می توانید از آن برای نظارت بر بچه های خود در حالی که در یک اتاق دیگر مشغول کار هستید استفاده کنید یا حتی از آن به عنوان یک دوربین جاسوسی استفاده کنید. همچنین می توانید فلش را از راه دور نیز روشن کنید.

بررسی اپلیکیشن منعکس کننده AirDroid

جعبه ابزار

جعبه ابزار یکپارچه ای که در گوشه سمت راست اپلیکیشن طراحی شده است ، یکی دیگر ازویژگی های بسیار مفید Airdroid می باشد. از تب File می توانید برای بارگذاری پرونده ها استفاده کنید. با ضربه زدن روی دکمه URL می توانید  URL را که می خواهید در مرورگر تلفن خود باز کنید ، تایپ یا جایگذاری کنید. همچنین می توانید هر چیزی را تایپ کنید و با کلیک کردن روی کلیپ بورد اندروید خود ، آن را به جعبه ابزار یا همان toolbax Android خود منتقل کنید.آنچه را که به کلیپ بورد منتقل می کنید ، می توانید آن را در هر برنامه دیگری جایگذاری کنید. اگرهر برنامه کلیپ بورد ساده ای دارید که همه آنچه را که در Clipboard کپی می کنید ، ذخیره می کند ، می توانید از این ویژگی برای یادداشت های سریع نیز استفاده کنید.

جمع بندی

علاوه بر ویژگی های ذکر شده در بالا ، اپلیکیشن Airdroid دارای چندین ابزار دیگر مانند File Manager ، کنترل از راه دور ، گرفتن عکس از صفحه نمایش برای دستگاه های روت شده و غیره می باشد. اگر تلفن شما به دلیل برخی مشکلات سخت افزاری و یا مشکل نرم افزاری به کابل USB وصل نمی شود ، Airdroid  بهترین انتخاب است. این اپلیکیشن به خصوص برای کاربرانی که بیشتر روز خود را در مقابل رایانه شخصی می گذرانند انتخابیست عاقلانه و آنچنان شما را مجذوب خود میکند که نیازی نباشد از دیگر پلتفورم ها استفاده کنید.

برای دانلود این اپلیکیشن بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

دانلود اپ در گوگل استور

دانلود اپ در اپل استور

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها