بررسی بازی موبایلی Mario kart tour

نینتندو در سال های اخیر علاقه ی شدیدی به ساخت بازی های موبایلی داشته است آخرین بازی ساخته شده برای موبایل توسط این کمپانی بازی Mario kart tour است

مشکلات اولیه

نینتندو در سال های اخیر علاقه ی شدیدی به ساخت بازی های موبایلی داشته است آخرین بازی ساخته شده برای موبایل توسط این کمپانی بازی Mario kart tour است که با هم در سایت ساعت ۷ به بررسی این بازی می پردازیم.

بازی با وارد کردن اکانت گوگل شروع می شود و بلافاصله اولین نکته ی منفی بازی برای یک بازی اندرویدی رو می شوید بازی از شما اکانت نینتندو را می خواهد که اگر در سایت نینتندو عضو نباشید چندین دقیقه وقتتان برای یک کار بیهوده هدر می رود در حالی که اول شما بازی را به گوگل وصل کرده بودید!

بعد از یک دست تمرینی در بازی ، باز از شما دانلود اطلاعات جدید برای ادامه بازی را میخواهد و در اینجا شاهد کرش های متمادی گوشی بودم! نینتندو هنوز در ساخت بازی های اندرویدی ضعف های بزرگی دارد و برای بازیی که سازنده ای به این بزرگی در پشتش است این نوع مشکلات فنی آن هم در شروع بازی یک نقص بزرگ محسوب می شود.

بررسی بازی موبایلی Mario kart tour 1

گیم پلی سری کلاسیک

بازی Mario kart tour گیم پلیِ کلاسیک سری را به ارث برده است و آن را با تکنولوژی گوشی های لمسی با روشی موثر ادغام کرده است. بازی Mario kart tour یک بازی ریسینگ است که میتواند لحظات مفرحی را برای شما ایجاد کند. کنترل بازی به سادگی انجام می پزیرد فقط با کلیک بر روی چپ و راست صفحه میتوانید در بازی به چپ و راست دور بزنید یا drift بکنید و یا با کنترل دیگر بازی یعنی جا به جا کردن گوشی ماشین ها را کنترل کنید. کنترل به خوبی کار می کند ولی کمی طول می کشد که به آن به طور کامل عادت کنید. رانندگی کردن با کارت ها همان حس سری در کنسول های نینتندو را برایتان زنده خواهد کرد.

مسیر های سری کلاسیک نیز در کنار مسیرهای جدیدتر در بازی دیده می شود. مسیر هایی که دارای محیط فانتزی و زیبایی هستند و در بسیاری از آنها راه های مخفی و میان بر نیز وجود دارد. برای تسلط کامل بر مسیرها باید آنها را چندین بار بروید تا بتوانید تمام راه های مخفی و میان بر را در سطح مسیرها کشف کنید. مسیر ها هم از لحاظ تکنیکی و هم از لحاظ ظاهری به زیبایی طراحی شده اند.

در طول مسیر مسابقه جعبه هایی با علامت سوال وجود دارد که به شما به صورت تصادفی وسایلی داده می شود که می توانید بر روی رقابیتان استفاده بکنید. از آیتم هایی که باعث افزایش سرعت خود یا کاهش سرعت دیگران می شود میتوانید استفاده کنید.بازی حس بسیار مفرحی دارد و شما می توانید مراحل مختلف به صورت تک نفره با ۸ هوش مصنوعی بازی کنید . ولی مسلما در آپدیت های بعدی بازی بخش آنلاین و بازی کردن با افراد مختلف در سراسر دنیا را نیز امکان پذیر خواهد کرد.

بازی رایگانی که بیشتر به پول می اندیشد!

شما با یک سیستم کاملا بر پایه ی پول خرج کردن رو به رو هستید اگر میخواهید در بازی بهتر پیش بروید یا کارت های بهتری برای رانندگی کردن پیدا کنید باید در بازی پول واقعی خرج کنید و گرنه باید به شانس و اقبال رجوع کنید اگر میخواهید در بازی پیشرفت بکنید. بازی تا جایی پیش رفته است که حتی خود super mario را نیز پولی کرده است که برای بازیی که اسم Mario رویش است بسیار حرکت مزحکی به حساب می آید.

بازی mario cart tour توسط نینتندو ساخته و منتشر شده است

در بازی ماشین های مختلفی وجود دارد که شخصیت های مختلف دنیای نینتندو آنها را کنترل می کنند و بهترین این ماشین ها ۲۰۰cc سرعت دارد . و برای بدست آوردن چنین ماشین هایی باید هزینه بپردازید یا اینکه بسیار خوش شانس باشید و آنها را از روبی ها بدست بیاورید که بسیار بعید است.

نکته مثبت در بازی این است با اینکه بازی برای شروع رایگان است ولی هیچ گونه محدودیتی برای تعداد دست بازیی که میخواهید انجام بدهید وجود ندارد و میتوانید آزادنه و به راحتی به بازی کردن ادامه دهید بدون اینکه منتظر بمانید.

دانلود از گوگل استور

دانلود از اپل استور

چکیده

نکات منفی

بیش از حد پولی بودن بازی – آماده نبودن بخش مولتی در اول بازی -مشکلات اولیه بازی در هنگام نصب اولیه

نکات مثبت

یک ریسینگ هیجان انگیز – حس بازیِ کلاسیک در موبایل – گرافیک هنری جذاب

در آخر باید گفت گیم پلی و درون مایه ی بازی خوب طراحی شده است اما بیش از حد پولی بودن و مشکلاتی که در اوایل بازی مشاهده کردیم حس بازی را کمی برایمان کم خواهد کرد. اینکه نه به خاطر مهارت و تنها به خاطر اینکه ماشین مناسب برای مرحله ای خاص را نداشته باشید و در آن مرحله شکست بخورید یک حس نا مطلوب را برایتان بوجود می آورد.

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها