بررسی بازی اندرویدی bombastic brothers

بازی bombastic brothers  یک بازی هیجان انگیزِ اندرویدی است که می توانید در آن به تیراندازی به دشمنان یا باس های متنوع بازی بپردازید همچنین می توانید با قدرتمند کردن کاراکتر خود در مراحل متنوع بازی پیش بروید.

بازی در عین هیجان انگیز بودن دارای مشکلاتی نیز می باشد که می توان به کنترل آن اشاره کرد. کنترل بازی به خاطر دکمه های متنوع در آن ممکن است برایتان مشکل ساز شود اما به مرور زمان و عادت به کنترل آن می توانید از بازی لذت ببرید.

بازی دارای مراحل متنوع و همچنین دشمنان با خصوصیات خاص خود می باشد و همچنین میتوانید با باس های متنوع روبرو شوید که هر کدام دارای مشخصه های متنوعی می باشند که باید با تاکتیک های خاص آنها را از پیش رو بردارید.

در بازی ماموریت هایی نیز وجود دارد که به صورت روزانه می توانید آن ها را انجام دهید تا به شما هدیه یا صندوق داده شود و با استفاده از آنها می توانید کاراکترهای خود را تقویت کنید تا در مراحل بالاتر راحت‌تر دشمنان را شکست دهید . با باز کردن صندوق هاجوایز متنوعی به دست بیاورید که شامل اسلحه ها یا آیتم هایی هستند که می توانند کاراکتر شما را به روز کنند تا مراحل سخت را راحت تر پیش ببرید.

تنوع مراحل بازی نیز یکی از نکات مثبت است شما در مکانهای مختلف و با دشمنان متنوع باید مبارزه بکنید و در مواجه با آنها باید با فکر عمل بکنید در مواقع مورد نیاز بپرید و تیر آنها جاخالی دهید و در فرصت مناسب به سمت آنها شلیک کرده و آنها را نابود کنید.

با پیش روی در مراحل سخت تر بازی متوجه می شوید که برای جلوتر رفتن باید جم خریداری بکنید یا وقت زیادی در بازی صرف کنید تا قدرت کاراکترهای خود را افزایش دهید که میتواند نکته ی منفی در بازی باشد.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپل استور

 

چکیده

نکات منفی

کنترل نامطلوب _ سختر شدن بیش از حد مراحل بالاتر برای سوق دادن بازیکن به خرید جم

نکات مثبت

سلاح ها ، مراحل و دشمنان متنوع _ گرافیک هنری زیبا_ مبارزه با باسهای هیجان انگیز

در کل بازی bombastic brothers بازی در کنار کنترل نامطلوبش بازیِ بدی نیست و میتواند شما را سرگرم کند و در مواقعی که کمی احتیاج به سرگرمی در گوشیتات برای گذران وقت دارید میتواند مفید باشد.

آخرین مطالب به روز شده

محبوب‌ترین مطالب

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها