بیست حقیقت باورنکردنی در مورد تام کروز / حقایق باورنکردنی در مورد تام کروز

تام کروز بازیگر آمریکایی متولد ۳ ژوئیه ۱۹۶۲ می‌باشد. او یکی از موفق‌ترین بازیگران و تهیه‌کنندگان هالیوود است. فیلم‌های او بیش از ۴ میلیارد دلار در آمریکای شمالی و در کل بیش از ۱۰ میلیارد دلار در سراسر جهان به فروش رسیده‌اند که این موضوع او را به یکی از پول‌سازترین بازیگران تمام دوران تبدیل کرده است. او سه بار برنده جایزه گلدن گلوب و ۳ بار نامزد دریافت اسکار بوده است. در ادامه با سایت ساعت هفت با بیست حقیقت باورنکردنی در مورد تام کروز  همراه شما هستیم.

به مناسبت تولد ۵۹ سالگی تام کروز با حقایق باور باورنکردنی در مورد تام کروز در خدمت شما هستیم.

1. هر سه زن تام کروز در هنگام طلاق 33 ساله بودند!

هر سه همسر سابق تام کروز یعنی Mimi Rogers، Nicole Kidman و Katie Holmes در هنگام طلاق گرفتن از او در تصادفی عجیب 33 سال داشتند!

2. او می‌تواند بیش از ۶ دقیقه نفسش را نگه دارد!

 بیست حقیقت باورنکردنی در مورد تام کروز

در طی فیلم برداری فیلم Mission Impossible: Rogue Nation، کروز بیش از شش دقیقه نفس خود را در زیر آب نگه داشت! در حالی که قرار بود صحنه‌های زیرآب با برداشت‌های متوالی تصویربرداری شوند. اما تام توانست بیش از ۶ دقیقه نفسش را نگه دارد تا در یک برداشت آن سکانس را بگیرند!

3. یک سری افراد معتقد هستند که او دارای توانایی شفابخشی است!

تونی اورتگا ویراستار وبلاگ Scientology watchdog مدعی شده که او قدرتی را در کلیسای Scientology کسب کرده که تنها با یک لمس معمولی و ساده دررفتگی مفاصل، سرماخوردگی‌های شدید و گلو دردهای مضمن را التیام می‌بخشد!

4. باشگاه ورزشی تام کروز طبیعت اطرافش است!

طبق گزارشی که در مجله Men’s Health منتشر شده، تام کروز ترجیح می‌دهد که تمام فعالیت ورزشی خود را در دل طبیعت انجام دهد. از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به قایقرانی در دریا، غارنوردی، شمشیربازی در دل طبیعت، ورزش‌های هوازی و از همه مهمتر سنگ نوردی اشاره کرد.

5. رفتار تام کروز با طرفدارنش کم‌نظیر است.

طبق گزارشی که در مجله Men’s Health منتشر شده، او به طور معمول در هر فستیوال یا رویداد بیش از ۲ ساعت با هوادارنش در تعامل است‌.  او معتقد است که مردم لطف دارند که به دیدار او می‌آیند، به همین دلیل او دوست دارد همیشه به استقبالشان برود و با آنها گپ و گفتی دوست داشتنی داشته باشد.

6. به لطف یک آسیب‌دیدگی جدی، او کار بازیگری را آغاز کرد.

تام کروز در دوران تحصیلش عضو تیم کشتی دبیرستانش بود. طی آسیب دیدگی که در ناحیه زانویش بوجود آمد، او دیگر قادر به ادامه کشتی‌ گرفتن نبود. همین امر باعث شد که او وقت آزاد خود را صرف دیدن نمایش‌های مدرسه‌ای کند و به بازیگری علاقه‌مند شود!

7. کروز رقصیدن را از طریق شوی تلویزیونی Soul Train یاد گرفت.

کروز بعد از اینکه در دوران کودکی متوجه شد که چگونه مردان برای اغوای دختران از مهارت رقص استفاده می‌کنند، از همان دوران مهارت‌های رقص خود از طریق شوی تلویزیونی Soul Train تقویت کرد!

8. او تا ۱۸ سالگی توانایی خواندن متون را نداشت!

 بیست حقیقت باورنکردنی در مورد تام کروز

کروز مدعی شده که تا قبل از اینکه به کلیسای Scientology معرفی گردد، به دلیل داشتن نارسا خوانی (dyslexia) به سختی می‌توانست متون را بخواند که این امر تاثیر منفی در آن دوران روی زندگیش گذاشته بود.

9. کروز سر صحنه فیلم The Last Samurai نزدیک بود جانش را از دست بدهد!

 بیست حقیقت باورنکردنی در مورد تام کروز

در هنگام فیلمبرداری فیلم آخرین سامورایی، از اسب‌های مکانیکی در هنگام فیلم‌برداریِ صحنه‌هایِ نبرد استفاده شد. در طی یک برداشت از صحنه‌های اکشن یکی از اسب‌ها به یکباره از کار افتاد و این موضوع باعث شد که شمشیر همبازی تام “هیرویوکی سانادا” در زمانِ نامناسبی بچرخد. سانادا در این مورد توضیح می‌دهد که شمشیرش فقط یک اینچ با گردن کروز فاصله داشته است!

10.  او یک خلبان ماهر است.

در سال ۱۹۹۴ او گواهینامه خلبانی خود را دریافت کرد. از آن زمان او خودش به تنهایی به هرکجا که دوست دارد سفر می‌کند! در حال حاضر او مالک یک هواپیمای گالف استریم G450 به ارزش ۳۸ میلیون دلار است!

11. در ابتدا او دوست نداشت بازیگر شود.

تام کروز در یک خانواده مذهبی و کاتولیک متولد شده. در حقیقت، اولین آرزوی شغلی وی در سن 14 سالگی، کشیش شدن بود.

12. او گروهی از دزدان را فراری داده است!

در سال ۱۹۹۸ کروز به همراه بادیگاردهایش دزدانی که در حال سرقت جواهراتی به ارزش ۱۵۳ هزار دلار از خانه همسایه‌اش بودند را فراری داد.

13. او یک شمشیرباز ماهر است!

به گزارش مجله Glamour کروز آنقدر علاقه‌مند به شمشیربازی‌ست که یکی از اتاق‌های عمارتش را به ورزش شمشیربازی اختصاص داده است. او به همراه دوستانش همچون ویل اسمیت و دیوید بکهام در اوقات فراغتشان به ورزش شمشیرزنی می‌پردازند.

14. هیچ‌کس مانند ژاپنی‌ها عاشق تام کروز نیستند.

 بیست حقیقت باورنکردنی در مورد تام کروز

در دهم اکتبر سال ۲۰۰۶ انجمن روز یادبود ژاپنی‌ها اعلام کرد که آنها هرساله دهم اکتبر را به عنوان روز تام کروز جشن می‌گیرند. دلیل این امر این است که تام بیش از دیگر بازیگرانِ مطرحِ هالیوود به ژاپن سفر کرده است.

15. او در یکی از فیلم‌هایش خودش را از هواپیمای در حال پرواز آویزان کرده است!

 بیست حقیقت باورنکردنی در مورد تام کروز

علاوه بر کارهای خارق‌العاده‌اش از جمله نگه داشتن نفس در زیر آب، او بدلکاریهای دیوانه‌واری در طول دوران بازیگریش انجام داده است. یکی از این بدهکاری‌ها در فیلم Mission Impossible: Rogue Nation بود، او در یکی از صحنه‌ها از هواپیمای در حل پرواز آویزان شد! (البته با استفاده از تجهیزات ایمنی)

16. تام کروز در بالای بلندترین آسمان خراش دنیا نشسته است!

 بیست حقیقت باورنکردنی در مورد تام کروز

در جریان فیلم Mission Impossible: Ghost Protocol او در بالای برج خلیفه بلندترین برج دنیا نشسته است!

17. صخره نوردی در دره‌های هولناک

 بیست حقیقت باورنکردنی در مورد تام کروز

 او در فیلم Mission Impossible 2 در دره‌های هولناک منطقه Dead Horse به صخره نوردی مشغول است و توانایی‌ و نترس بودنش را به رخ می‌کشد‌.

18. او به طور میانگین در تمام فیلم‌هایش دویده است.

هیچ فرقی نمی‌کند چه سناریو یا خط داستانی باشد، تام کروز در تمام فیلم‌هایش در حال دویدن است! به طوری که او در بیوگرافی خود در اینستاگرام اینطور نوشته: بازیگر، تهیه کننده، در حال دویدن در فیلم‌ها از سال 1981 …

19. او جذب کننده قلدرها بوده است!

 بیست حقیقت باورنکردنی در مورد تام کروز

کروز به این دلیل اینکه با دیگر همکلاسی‌هایش متفاوت بود، چندین بار در دوران مدرسه مورد آزار و اذیت قلدرها قرار گرفته است.

20. او مشاغل عجیب و متعددی را برای کمک به مادرش برای پرداخت بدی‌هایش انجام داده است.

او در دوران نوجوانی برای اینکه بدهی‌های مادرش را پرداخت کند، کارهای مختلفی را انجام داد. به نقل از Bill Lewis همسایه تام کروز:‌ “هیچ کاری برای تامی خیلی کثیف و دشوار نبود، به شرطی که می‌توانست برای کمک به مادرش پول در بیاورد.”

((منابع مطلب: منبع 1 منبع 2))

امیدواریم از مطلب ” بیست حقیقت باور باورنکردنی در مورد تام کروز ” لذت برده باشید تا بعد…

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها