همه چیز در مورد بازسازی بازی اویل3  /آخرین اطلاعات در مورد بازی Resident Evil 3 remake

بعد از موفقیت بی بدیل بازسازی شماره ی دوم سری رزیدنت اویل2 ، کپکام دست به کار شده و شماره ی سوم بازی را از نو بازسازی کرده است. در بازی رزیدنت اویل3 شما در نقش جیل ولنتاین ایفای نقش می کنید. با سایت ساعت هفت همراه باشید تا “همه چیز در مورد بازسازی بازی اویل3 “ را بدست بیاورید. (این پست با ویدیو و اطلاعات جدید در مورد بازی به روز خواهد شد.)

ارسال شده : 29 دی 1398

به روز شده : 9 اسفند 1398

نگاهی به گیم پلی جدید بازی اویل 3 (به روز شده)

رزیدنت اویل 3 با کمک گرفتن از بازسازی بسیار خیره کننده ی شماره قبلی قصد ساخت یک بازی کاملا جدید را دارد. سازندگان می خواهند یک بازی کاملا جدید با امکانات و حسی منحصر به فرد را به وجود بیاورند. اتفاقات رزیدنت اویل 3 دقیقا بعد از اتفاقات شماره ی قبلی در جریان است و داستان دقیقا می خواهد یک بازسازی از بازی سال 1999 باشد. اما بواسطه ی امکانات جدیدی که وجود دارد سازندگان قصدِ بازسازیِ کاملِ اتفاقات و عمق بخشیِ بیشتر به شخصیت ها و داستان بازی را دارند. مثلا شخصیت کارلوس رفتار انسانی تری نسبت به قبل انجام می دهد نه فقط یک شخصیتی که هیچ حسی نداشته باشد و ماشینی رفتار کند. در برخی صحنه های داستان کاملا پویا تر و پر جزئیات تر از نسخه ی اصلی درست شده است. مثلا شخصیت لئونارد از آن حالت کارتونی که قبلا داشت کاملا خارج شده و خود را یک شخصیت مستقل معرفی می کند.

از آنجایی که شهر راکون سیتی در مرکز هرج و مرج قرار دارد وقتی در آن قدم می زنید متوجه زنده و پویا بودن محیط و بعلاوه ترس و وحشتی که هر گوشه و کنارش است، می شوید. جزئیات بسیار دقیقی توسط سازندگان در ساخت محیط و اتمسفر  بازی به کار گرفته شده است. به طوری که هر ساختمانی در بازی قابل گشت و گذار است و می توانید به داخل محل های مختلف بروید و به دنبال آیتم های خاص بگردید و هر آیتم در بازی تغییر پذیر است. مثلا می توانید با کمک گرفتن از بشکه های منفجره زامبی ها را بکشید. همونطور که زامبی ها در این شماره بیشتر شدند پس اسلحه های بهتر و قدرتمند تری به بازیکن جهت مقابله با آنها داده شده است. در عین حال که شهر بزرگ و پویا ساخته شده است ولی در مقابل بسیار ترسناک و پر از استرس و وحشت است و هر گوشه و کنارش ممکن است شما را متحیر سازد. اما بزرگترین تهدید کل بازی نمسیس است که غیر قابل کنترل است!

طرفداران نسخه ی اورجینال آن شخصیت غیر قابل نفوذ و وحشتناک با آن راکت لانچر روی دوشش را از نمسیس به یاد دارند و آنچه که در بازسازی بازی خواهند دید آنها را نا امید نخواهد کرد. نمسیس در عین حال که وحشتناک است و ترس را به رگ های بازی وارد می کند محیط بازی را بسیار سرگرم کننده و پویا کرده است. نمسیس می تواند از راه دور شخصیت اصلی را بگیرد و از اسلحه های مختلفی جهت متوقف کردن شما استفاده کند. و برخی صحنه ها ممکن است به یکباره در وسط صفحه جهش کند و به شما شُک وارد کند. نمسیس همان شخصیت استرس زای نسخه ی اورجینال را دارا است اما از لحاظ گرافیکی و مکانیزم های گیم پلی مطمئنا شما را میخکوب خواهد کرد و برای خود یک شخصیت جدیدِ ترسناک خواهد بود . و این حس را به گیمر می دهد که هیچ راهِ گریزی در محیطِ بازی برای او وجود ندارد. پس واقعا چطور می توان در مقابل یک شخصیت که غیر قابل کنترل و مقابله است ایستاد. واقعا فکر کردن به این موضوع از هم اکنون ترس را به شما منتقل می کند.

یکی از امکانات جدید شماره سوم توانایی جای خالی دادن سریع است که می توانید از این روش برای فرار کردن در موقعیت های بحرانی استفاده کنید. در نسخه ی اصلی بازی نیز همچین خصوصیتی وجود داشت ولی در آنجا فقط شخصیت اصلی سرش را خم می کرد ولی در اینجا به صورت کاملا جیل جهش می کند و جای خالی می دهد. ولی جا خالی دادن باید به موقع و در زمان مناسب انجام شود تا بهترین بهره را از این حرکت در طول بازی ببرید. یکی از دیگر از خصوصیات جدیدی که به بازی اضافه شده است توانایی برداشتن آیتم هایی است که قبلا در Inventory شما وجود داشته است. پس اینبار می توانید به سرعت آنها را بردارید بدون اینکه زمانی هدر بدهید.

اگر مروری بر نسخه ی اصلی این بازی بکنید و با نسخه ی بازسازی شماره سوم آن را مقایسه کنید متوجه خواهید شد که اویل 3 نه یک بازی سازی بلکه یک بازی کامل و جدید است که جنبه های بسیار زیادی را به بازی اصلی اضافه کرده است و برای خود یک بازی مستقل با اتمسفر و حال و هوای خاص خودش است. حتی دشمنان نیز به صورت کاملا و به شکل منحصر به فردی بازسازی شده اند و حال و هوای تازه ای به بازی داده اند.

همچنین سازندگان قبل از انتشار رسمی بازی قصد دارند تا یک دمو از بازی منتشر کنند که بعد از انتشار دمو به بررسی آن نیز خواهیم پرداخت. و اطلاعات جدید تر بازی به همین پست اضافه خواهد شد.

با جیل ولنتاین و کارلوس الیویرا در یک سفر جاده ای به همراه بهترین دوستشان نمسیس! همراه شوید.

دور دوره ی بازسازی های کپکام است و آنها در این راه توانستند بازسازیی عالی از  Resident Evil 2 را تحویلمان دهند. حال نوبتی هم باشد نوبت  Resident Evil 3 است که زودتر از انتظارتمان منتشر خواهد شد. اگر در مورد گرافیک بخواهیم حرف بزنیم نسبت به آنچه در PlayStation تجربه کرده ایم با یک جهش گرافیک عظیم رو به رو هستیم. جزئیات محیطی و صورت شخصیت های مختلف مخصوصا نمسیس شما را به یک تجربه ی جذاب و هیجان انگیز جدید سوق می دهد.

درست مانند بازسازیی که در RE2 شاهد بودی مبازسازی بازی اویل3  نیز شامل بروز رسانی کامل گیم پلی می باشد و دوربین به روی شانه ی شخصیت های اصلی می آید و کنترل و گیم پلی بازی کاملا مدرن سازی شده است. یک موضوع بسیار جذابی که درباره ی بازسازی اویل3 وجود دارد این است که سازندگان می خواهند از محیط های بسته ی بازی RE2 بازیکن را خارج کنند و شهر بزرگ و زیبای راکون سیتی را به آنها بیشتر نشان دهند.جلوتر  همه چیز در مورد بازی اویل3 که در مورد بازی  می دانیم را با شما به اشتراک می گذاریم.

بازی اکشن بیشتری خواهد داشت.

ماساچیکا کاواتا ، تهیه کننده ی بازی در ویدئوی معرفی این بازی گفت: “اگر Resident Evil 3 را با قسمت دوم مقایسه كنید ، اکشن بیشتری خواهد داشت. بنابراین ما همه چیز را بر پایه ی این موضوع بازسازی می کنیم”  (فقط امیدوارم بازی مانند نسخه ی بازسازی RE2 آن احساس تنهایی و ترد شدگی را در خود داشته باشد… نه اینکه با یک فیلم کامل هالیوودی مثل RE6 تحویلمان بدهند.)

جیل ظاهری جدید دارد.

جیلی ولنتاین جدید ظاهری خارق العاده تر دارد – کمتر از CG استفاده شده است و شخصیت واقعی تر به نظر می رسد. لباس جدید او ترس بیشتری را به بازیکن منتقل می کند و بیشتر به  لباس واقعی باشگاه های اواخر دهه 90 شبیه است. او بیشتر از همه شبیه به لاراکرفت 2013 است.

کارلوس الیوریا نیز قابل بازی است.

کارلوس الیوریا تغییر کرده است و قیافه ی خشن و زمخت تری بدست آورده است.  و او را به یک یار و متحد که جیل می تواند به او اطمینان کند تبدیل کرده اند. او یکی از شخصیت های قابل بازی در بازی اویل3 خواهد بود.

نمسیس باهوش تر از همیشه برگشته است!

متأسفانه برای جیل ، بدلکار وحشتناک او نیز برمی گردد. نمسیسِ  بازسازی شده یک حرام زاده ی واقعی است! او بسیار باهوش است و از همه نظر تا دندان مسلح شده است. او ظاهراً راه های بیشتری از MR.X در Resident Evil 2 برای ردیابی هدف خود “جیل ولنتاین” خواهد داشت.  وحشتناک به نظر می رسد! او به هیچ عنوان از اسکریپ های از قبل تعیین شده پشتیبانی نمی کند که بازی RE2 را از این نظر کمی قابل پیش بینی کرده بود. بلکه در تمام طول بازی و هر لحظه باید منتظر او باشیم. همچنین نمسیس سلاح های مختلفی دارد که می تواند جیل را از راه دور هدف قرار دهد!

چه مودهایی را در بازسازی بازی اویل3  می توان بازی کرد؟

طبق اطلاعاتی که خود کپکام نیز تاکید کرده است بازی دارای مود Mercenaries  نخواهد بود و فقط بازی آنلاین Resident Evil Resistance به همراه بازی است.

Resident Evil Resistance دقیقا چیست؟

به نوعی این یک مود است که می توانید در بازی اویل3 آن را تجربه کنید. در یک طرف چهار بازیکن وجود دارد و در طرف دیگر بازیکن دیگر  Mastermind را کنترل می کند. بازیکنان باید با کمک هم از دست Mastermind  فرار کنند و یک تایمر نیز در بازی وجود دارد که اگر تمام شود و 4 بازیکن نتوانند از محیط خارج شوند بازی را باخته اند و مستر مایند برنده می شود. (با ورود به هر دری در بازی زمان  اضافه خواهد شد) Mastermind می تواند انواع زامبی ها (حتی Mr.X)در محیط تولید کند و یا کنترل اسلحه های محیط را در دست بگیرد، حتی درها را قفل کند. می تواند برای بازیکنان دیگر تله گذاری کند. در کل گیم پلی این بخش دارای تنوع جذابی است اگر به عنوان Mastermind  بازی کنید می توانید خود را در اذیت و آزار دیگران محک بزنید! (حتی می توانید خود زامبی ها را کنترل کنید یا به هوش مصنوعی کامپیوتر آنها را بسپارید) و اگر به عنوان چهار بازیکن بخت برگشته جذاب است که در برابر هوش بازیکنی دیگر که زامبی در محیط پخش می کند ایستادگی کنیم.

زمان انتشار بازسازی اویل 3 کی است؟

 بازی اویل3 در تاریخ 3 آوریل 2020 برای پلتفورم های PS4 و PC و همینطور Xbox one عرضه می شود. هر نسخه همچنین با Resident Evil Resistance  همراه است ، یک بازی رقابتی که به همراه بازی عرضه می شود… این موضوع در سپتامبر 2019 فاش شد. (بالا در مورد این بازی نیز توضیح داده شد)

با انتشار اطلاعات یا تریلر جدید در مورد بازی این پست به روز خواهد شد…

امیدوارم از مطلب “همه چیز در مورد بازسازی بازی اویل3 “استفاده لازم را کرده باشید…

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] همه چیز در مورد بازسازی بازی اویل3 /آخرین اطلاعات در مور… […]

محمد عباسی
محمد عباسی

این بازی فوق العاده میشه … دلهره ی رو به رویی با نمسیس وحشتناکه