معرفی بازی جدید GTA 6

پس از سال‌ها انتظار بالاخره اولین تریلر رسمی بازی جی تی ای ۶ / GTA 6 منتشر و جزئیات جدیدی از یکی از موردانتظارترین بازی‌های تمام دوران به نمایش گذاشته شد. در این مطلب قصد داریم بیشتر در مورد تریلر و آخرین جزئیات و اخبار رسمی که می‌توان از این تریلر و بازی بدست آورد، صحبت کنیم.

مورد انتظارترین بازی‌ های سال 2024 (بازی‌های سال آینده)

یکی از اولین چیزهایی که در تریلر جدید GTA 6 مشاهده می‌کنیم گرافیک فوق‌العاده واقع‌گرایانه، جزئیات به شدت نفس گیر، انیمیشن‌های گرافیکی زیبا، هوش مصنوعی متفاوت و داستان‌های جدید و یک شخصیت اصلی زن و مرد است. تمام چیزی که راک استار گیمز فاش کرده این است که دنباله GTA در سال 2025 منتشر خواهد شد. در این بازی شاهد بازگشت بازیکنان به شهر Vice City خواهید بود، که نسخه خیالی میامی است که آخرین بار در سری GTA Rockstar: Vice City Stories در سال 2006 به تصویر کشیده شد. Rockstar مجبور شد تریلر GTA 6 را 13 ساعت زودتر در 4 دسامبر پس از افشای آن در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) منتشر کند. (تریلر را می‌توانید در یوتوب رسمی بازی در اینجا ببینید.)

نقشه بازی GTA 6 

معرفی بازی جدید GTA 6 / نقشه بازی، معرفی کاراکترهای اصلی، بررسی تریلر اول و... 1

معرفی بازی جدید GTA 6 تاریخ انتشار و سایر جزئیات جدید
مقایسه نقشه جی تی ای ۵ با جی تی ای ۶

طبق نقشه منتشر شده در اینترنت به نظر می‌رسد نقشه Vice City در GTA 6 بزرگترین بازی جهان بازی جنایی کل مجموعه جی تی ای باشد و حتی ممکن است بزرگتر از بازی Red Dead Redemption 2 باشد. این بازی بر اساس یک نسخه تخیلی از میامی، فلوریدا ساخته خواهد شد و طرفداران در حال حاضر برخی از اسرار بازی را با تجزیه و تحلیل اطلاعات فاش شده از بازی کشف کرده‌اند. بازی‌ علاوه بر وایس سیتی دارای مناطق اطراف شهر است که از آن جمله می‌توان به: Port Gellhorn، Homestead، Yorktown، Ambrosia، Keys و Sundown اشاره کرد می‌باشد. همچنین به نظر می‌رسد نسخه‌ای از دیزنی لند به نام Fairyland در بازی وجود دارد. در بالا می‌توانید نقشه بازی را مشاهده کنید و در عکس دوم می‌توانید مقایسه نقشه بازی جی تی ای ۶ با جی تی ای ۵ را ببینید. 

بازی GTA 6 برای چه پلتفورم‌هایی منتشر خواهد شد

آنچه حتی قبل از انتشار ویدیو می‌توانستیم حدس بزنیم این بود که در انتشار اولیه بازی خبری از PC نخواهد بود و همانطور که حدس زده بودیم به نظر می‌رسد ابتدا بازی برای PS5 و Xbox Series X/S منتشر شود و بعد از چند ماه باید منتظر اخبار نسخه PC بازی باشیم. 

بازی GTA 6 کی منتشر می‌شود؟

تاریخ انتشار دقیقی برای بازی مشخص نشده است ولی طبق آخرین اخبار بازی در سال 2025 منتشر خواهد شد. 

کاراکترهای اصلی بازی جی تی ای ۶ چه کسانی هستند؟

معرفی بازی جدید GTA 6 تاریخ انتشار و سایر جزئیات جدید

طی تریلر رسمی، با قهرمانان بازی GTA 6  مخصوصا اولین کاراکتر زن سری جی تی ای، لوسیا آشنا می‌شویم. در حالی که هنوز چیزهای زیادی درباره او به‌عنوان یک شخصیت نمی‌دانیم، تریلر با پوشیدن لباس زندان به ما می‌گوید او به وضوح  یک مجرم و قانون شکن است! نه تنها این، بلکه لوسیا در موارد متعدد با یک شخصیت مرد ناشناس نشان داده می‌شود که به نظر می‌رسد نقش اصلی بعدی بازی باشد. (بعنی بتوان بین آنها جا به جا شد) در حالی که در گذشته به طور غیررسمی از آنها به عنوان جیسون و جیمز یاد می‌شد، اما نام مرد فعلا تایید نشده است. این زوج با هم پیوند مشترکی دارند، یا نوعی رابطه باهم دارند و بازی داستان این دو کاراکتر و اتفاقاتی که در شهر وایس سیتی رقم می‌زنند را روایت می‌کند. (این تریلر بیشتر تمرکزش را روی لوسیا گذاشته است پس به نظر می‌رسد در تریلر دیگری کاراکتر مرد بازی بیشتر معرفی خواهد شد)

بررسی جزئیاتی که در تریلر بازی جی تی ای ۶ می‌بینیم:

  • جزئیات نمایش داده شده در ساحل ابتدای تریلر بسیار تکان دهنده و فوق العاده است، بازی بسیار زنده و پویا به نظر می‌رسد و جنب و جوش را در ساحل حس می‌کنید و گرافیک بازی بسیار واقع گرایانه است. (حتی پرواز دسته جمعی مرغان دریایی، یک وال عظیم و شنای دسته‌ای از دلفین‌ها لحظاتی به نمایش گذاشته شده است)
  • در قدم بعدی در آسمان شهر هواپیما، هلکوپتر و روی سطح دریا قایق دیده می‌شود که گوشزد می‌کند بازی تمام جنبه‌های آزادانه جی تی ای ‌های قبلی را دارا خواهد بود.
  • در سکانس بعدی ساختمان‌های سر به فلک کشیده و جزئیات آنها از دور شما را حیران می‌کند.

معرفی بازی جدید GTA 6 تاریخ انتشار و سایر جزئیات جدید

  • در سکانس بعدی به محیطی متفاوت در اطراف شهر می‌رویم و کمی از حیوانات و جزئیات کوچک اطراف شهر به نمایش در می‌آید که بسیار شگفت انگیز هستند. مسلما بازی این آزادی را به شما خواهد داد که به شکار بپردازید و محیط اطراف شهر مسلما به هر چه جذابتر شدن بازی کمک می‌کند. (با توجه به رفتار حیوان‌ها در بازی مثل RD2 باید شاهد جزئیات بیشتری در GTA جدید باشیم که بسیار مجذوب کننده است.)
  • جلوتر گروهی از مردم NPC در ساحل به نمایش در می‌آید که رفتارهای متفاوت آنها شگفت انگیز و واقع گرایانه است! (به نظرتان آنها در هنگام زیر گرفته شدن دسته جمعی چه عکس العملی نشان می‌دهند!)
  • خیابان‌های زنده و پرشور شهر در ثانیه‌های بعدی تریلر به نمایش گذاشته می‌شود که نشان از این دارد که راک استار بار دیگر قرار است با یکی از زنده‌ترین بازی‌های دوران دنیای گیم را متحول کند.

معرفی بازی جدید GTA 6 تاریخ انتشار و سایر جزئیات جدید

  • در ویدیوهای مختلفی که به نظر یک شبکه اجتماعی درون بازی‌ای می‌رسد اتفاقات مختلفی در سطح شهر به نمایش در می‌آید! اگر واقعا چنین سطحی از تنوع در رفتار NPCها باشد و چنین شبکه اجتماعی عجیبی در بازی گنجانده شود این می‌تواند یکی از بزرگترین نوآوری‌های دنیای گیم محسوب شود و سری GTA را به سطح کاملا متفاوتی ببرد و با زنده‌ترین شهر خیالی تمام دوران در GTA 6 طرف باشیم!
  • بعد از نمایش رفتارهای گوناگون شخصیت‌های مختلف در آخر دو شخصیت اصلی وارد مغازه‌ای برای دزدی می‌شوند، طبق چیزهایی که قبلا از بازی Leak شده بود به نظر می‌رسد یکی از ویژگی‌های مهم بازی آینده دزدی از مغازه‌های مختلف خواهد بود. 

این مطلب در آینده با جزئیات بیشتر از بازی GTA 6 به روز خواهد شد

 

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عاطفه
عاطفه

عالییییی

سینا
سینا

بازی خفنی میشه تا 2025 نمیشه صبر کرد واقعا. ممنون بابت معرفی

حسین تاجرزاده
پاسخ به  سینا

قطعا همینطوره. همگی بیصبرانه منتظریم. از حمایت گرم شما سپاسگزاریم.