هفت بازی برتر معرفی شده در E3 2021

در این مطلب با بهترین‌ بازی‌های معرفی شده در کنفرانس‌های مختلف E3 2021 آشنا خواهید شد. بازی‌هایی که مدت‌ها منتظر کوچکترین اطلاعاتی از آنها بودیم و امسال اطلاعات مهمی از آنها منتشر شده است. در ادامه با سایت ساعت هفت با هفت بازی برتر معرفی شده در E3 2021 در خدمت شما هستیم.

E3 امسال با حضور Bethesda در کنار Xbox حال و هوای متفاوتی داشت و بازی‌های مورد انتظار زیادی در کنفرانس ماکروسافت معرفی شد که بسیاری از آنها در لیست هفت برتر ما قرار گرفته‌اند. همینطور معرفی BOW 2 از دیگر جذابیت‌های E3 امسال بود. در ادامه با بهترین و جذابترین بازی‌هایی که در E3 2021 معرفی شده‌اند(از نظر سایت ما) آشنا می‌شوید. بازی‌های دیگری همچون  Battlefield 2042Avatar: Frontiers of PandoraMarvel’s Guardians of the Galaxy و مخصوصا Metroid Dread دیگر بازی‌های بزرگ E3 امسال بودند که می‌توانستند در لیست زیر قرار بگیرند. با این حال بازی‌های پیش‌رو توانستند جذابیت بیشتری برایمان داشته باشند. در ادامه با این هفت بازی آشنا خواهید شد.

هفت بازی برتر معرفی شده در E3 2021

7. A Plague Tale: Requiem 

هفت بازی‌ برتر معرفی شده در E3 2021

مطلب مرتبط: بررسی بازی A Plague Tale: Innocence

 بازی A Plague Tale: Innocence در سال 2019 توانست جزو بهترین بازی‌های سال از لحظات روایت داستانی نام بگیرد. گیم‌پلی ساده و جذاب به همراه داستان درگیرکننده، از دلایلی بود که به راحتی شما را تا انتها پای اثر نگه‌ می‌دارد.

یکی از مهمترین اخباری که در کنفرانس ماکروسافت در E3 امسال منتشر شد تریلر کوتاهِ معرفی ادامه بازی A Plague Tale بود که بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های داستان محور را سر ذوق آورد. با اینکه اطلاعات زیادی از بازی تاکنون منتشر نشده اما همان تریلر کوتاه، امید به دیدن ادامه بازی را برایمان زنده کرد. طبق تریلر بازی، به نظر می‌رسد آمیسیا و هوگو بزرگتر شده‌اند و در ماجرای متفاوتی حضور یافته‌اند. بازی A Plague Tale: Requiem قرار است در سال 2022 بر روی پلتفورم‌های XS, PC, Switch و PS5 منتشر شود. در این بازی سفری احساسی و نفس‌گیر را آغاز خواهید کرد و داستان آمیسیا و برادرش هوگو را دنبال می‌کنید، داستانی جسورانه که در آن با این خانواده کوچک همراه می‌شویم. خانواده‌ای  که برای بقا و زنده ماندن در دنیای بی‌رحم، دست به هر کاری می‌زنند… (تریلر رسمی بازی را از منبع اصلی و از یوتوب ببینید.) (در مراسم E3 2021 نسخه نسل آینده بازی A Plague Tale: Innocence نیز معرفی شد که در 6 جولای 2021 منتشر خواهد شد.)

6. The Outer Worlds 2 

هفت بازی‌ برتر معرفی شده در E3 2021

مطلب مرتبط: بررسی بازی The Outer Worlds

 ادامه بازیِ محبوب “The Outer Worlds” در حال تولید است، اما به نظر می‌رسد، توسعه دهندگان آماده نیستند تا در مورد چیز دیگری به جز نام آن صحبت کنند. در سال 2019 یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی سال بازی The Outer Worlds بود که توانست با گیم‌پلی سریع (به همراه سلاح‌ها با ویژگی‌های متفاوت) و روایت داستانی جذاب طرفداران زیادی برای خود بدست بیاورد. در تریلر منتشر شده بازی جملات طنزی خطاب به بازیکنان گفته می‌شود: “الان قهرمان‌مان را می‌بینید، اما در حقیقت فقط شبحش را مشاهده می‌کنید، زیرا سازندگان بازی هنوز طراحی را تکمیل نکرده‌اند! ” در حقیقیت سازندگان در حال توسعه بازی هستند و هنوز آمادگیِ نشان دادنِ گیم‌پلیِ بازی یا دادن اطلاعات بیشتر را ندارند و تنها چیزی که طراحی کردند نام بازی است! اما این خبرِ خوش باعث می‌‌شود به آینده این فرانچایز خوش‌ بین‌تر باشیم. اگر سازندگان مانند شماره اول عمل کنند مسلما می‌توان انتظار یک بازیِ نقش آفرینی جذاب داشته باشیم. (تریلر رسمی بازی را از منبع اصلی و از یوتوب ببینید.)

5. Halo Infinite 

هفت بازی‌ برتر معرفی شده در E3 2021

مطالب مرتبط: مطالب مربوط به سری هیلو

تریلر جدید Halo Infinite روز یکشنبه در جریان کنفرانس Microsoft E3 2021 بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی را به نمایش گذاشت.  بازی شوتر علمی تخیلی ماکروسافت که سال گذشته به تأخیر افتاد، امسال در تعطیلات آخر سال منتشر خواهد شد. به گفته ماکروسافت Halo Infinite بزرگترین چالش مسترچیف(Master Chief) تاکنون خواهد بود. در تریلر، مسترچیف را می‌بینیم که در میان کشتی‌های تخریب شده در فضا در حال پرواز است. سازندگان در حال ساخت ادامه داستان مسترچیف و Cortana هستند، اما همچنین داستانی را تعریف می‌کنند که مورد استقبال بازیکنان جدید نیز قرار گیرد. سرنوشت Cortana یکی از رمز و رازهای بزرگ بخش داستانی Infinite خواهد بود. به جز بخش داستانی تریلر کاملی از گیم‌پلی بخش مولتی پلیر بازی به نمایش درآمد. گیم پلیی سریع و جنون آمیز که با وسایل و امکانات جدید مانند قلاب (که به وسیله آن توانایی جا به جایی در بخش‌های مختلف نقشه را دارید) به نمایش گذاشته شد. بخش مولتی‌ پلیر بازی شامل قسمت‌های مختلفی می‌باشد. بخش آرنا که در آن تیم‌های چهار نفره به مقابله با هم می‌روند و یا بخش Big Team Battle که در آن می‌توانید امکانات جنگی بی‌پایان را ایجاد و تجربه کنید. همینطور می‌توانید شخصیت و Spartan خود را در بخش مولتی به شکل کامل شخصی سازی کنید و بسیاری دیگر از امکانات و مودها که هنوز از این بخش معرفی نشده‌اند. خبر خوشحال کننده دیگر رایگان بودن نسخه مولتی پلیر بازی Infinite است که باعث افزایش تعداد پلیرهای بازی خواهد شد. (تریلر رسمی بازی را از منبع اصلی و از یوتوب ببینید.)

4. Forza Horizon 5

هفت بازی‌ برتر معرفی شده در E3 2021

فرانچایز Forza Horizon خانه جدید خود را پیدا کرده و به گفته سازندگان قرار است متنوع‌ترین بازی این سری و درکل بزرگ‌ترین بازی ریسینگِ جهان بازِ تاریخ باشد. اگر شما دنیای بزرگی بسازید، این به بازیکنان فرصت بیشتری برای جستجو و كشف جهان بازی می‌دهد. اما در اصل هر بزرگیی نشان از بهتر بودن نیست چراکه بسیاری از بازی‌هایی که وسعت بزرگی را درست کردند در پر کردن و متنوع کردن آن دچار مشکل شدند و خیلی زود احساس خالی یا تکراری بودن محیط باعث از بین رفتن جذابیت‌های اثر شد. این یکی از چالش‌های پیش روی سازندگان این بازی محسوب می‌شود.

با این حال Turn 10 Studios در شماره‌های قبلی بازی، نشان داد در ساخت سبک ریسینگ ارکید بی‌رقیب است. برای تنوع هرچه بیشتر در این نسخه، بازی به مکزیک رفته است. در بازی از کوه‌های برفی، آتشفشان‌ها، دره‌های مجذوب کننده و شهرهای تاریخیِ زیبا دیدار خواهید کرد. همچنین در بازی زمین‌های کشاورزی، بیابان‌ها و جنگل‌ها نیز وجود دارند که تنوع عجیبی به بازی بخشیده‌اند. در کنار این از تکنولوژی‌های جدیدی برای هوش مصنوعی راننده‌ها در حالت آفلاین استفاده شده و همینطور فضای آنلاینِ در دسترس و فراگیر باعث می‌شود بخش مولتی پلیر بازی نیز مانند همیشه رقابتی و دوستانه باشد. صدها ماشین در بازی لایسنس شده‌اند و شاهد ماشین‌های شرکت‌های شاخصی همچون فورد، پورشه، شورلت، مرسدس بنز، لامبورگینی و بسیاری دیگر در این بازی هستیم. این بازیِ بزرگ قرار است در 9 نوامبر 2021 برای PC و Xbox منتشر شود و خیلی زودتر از آنچه انتظار داشتیم می‌توانیم این بازی بزرگ را تجربه کنیم. (تریلر رسمی بازی را از منبع اصلی و از یوتوب ببینید.)

3. The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2

هفت بازی‌ برتر معرفی شده در E3 2021

یکی از بمب‌های E3 امسال نمایش گیم‌پلی کوتاهی از ادامه بازی بزرگ The Legend of Zelda: Breath of the Wild بود. BOW بسیار بزرگ، در عین حال درگیرکننده و هوش‌مندانه ساخته شده بود و یکی از دلایل فروش بالای کنسول نیتندو Switch نام گرفت. بازگشت این بازی با امکانات بیشتر در گیم‌پلی و همینطور دشمنان جدید و محیط‌های متفاوت‌تر از سیاه چاله‌های تاریک گرفته تا محیط‌هایی در بالای آسمان می‌تواند ساعت‌ها گیم‌پلی خاص و ماندگاری برایمان رقم بزند. به نظر می‌رسد “لینک” می‌تواند دست راست خود را به سلاح‌های متنوعی تبدیل کند. همچنین به نظر می‌رسد که او توانایی معکوس کردن زمان را دارد. همینطور طبق نظریاتی که طرفداران بازی منتشر کردند به نظر می‌رسد بازی در چندین خط زمانی مختلف در جریان است. چراکه در اول تریلر موهای لینک بلند است و در ادامه موهای کوتاهی دارد که این شایعه را تقویت کرده است. همینطور عده‌ای احتمال ارتباط این نسخه با نسخه Skyward را مطرح کرده‌اند. فعلا اطلاعات بیشتری از بازی به جز همین تریلر دو دقیقه‌ای در دسترس نیست اما مسلما همین تریلر نیز برایمان کافی بود تا کمی از دستاوردها و اید‌ه‌های بکر سازندگان را در گیم‌پلی بازی ببینیم. (تریلر رسمی بازی را از منبع اصلی و از یوتوب ببینید.)

2.  Starfield

هفت بازی‌ برتر معرفی شده در E3 2021

مطالب مرتبط: آشنایی با استودیوهای بازی سازی ماکروسافت

Starfield اولین دنیای جدید در 25 سال گذشته است که توسط استدیوی بازی‌سازی Bethesda ساخته شده است. استدیویی که بازیهای بزرگی همچون The Elder Scrolls V: Skyrim و Fallout 4 را در کارنامه خود دارد. در این بازیِ نقش آفرینی، می‌توانید هر شخصیتی که دوست دارید را ایجاد کنید و با آزادیِ کم‌نظیری سفری حماسی برای پاسخگویی به بزرگترین رمز و راز بشریت در دل‌ کهکشان‌ها آغاز کنید.

بعد از اینکه Bethesda با مبلغی نجومی توسط ماکروسافت خریداری شد این سوال پیش آمد که آیا بازی‌های بزرگ آینده‌ی آنها انحصاری ماکروسافت خواهد شد یا خیر. بلاخره مشخص شد که آنها قصد دارند بازی‌های این شرکت را به طور انحصاری برای ویندوز و ایکس‌ باکس منتشر کنند که این موضوع می‌تواند Xbox Game Pass و در کل مجموعه بازی‌های ماکروسافت را ارزشمند‌تر از همیشه کند و افراد بیشتری را به سمت Xbox Game Pass بکشاند. استارفیلد بزرگ و جاه طلبانه است و سازندگان بزرگی سال‌ها در حال ساخت آن هستند. فعلا تنها یک تریلر سینمایی (که با استفاده از موتور گرافیکی بازی ساخته شده است) از بازی منتشر شده و تاریخ 11 نوامبر 2022 (11/11/22) برای انتشار بازی در نظر گرفته شده است.(11 سال پیش در چنین روزی(11/11/11) بازی اسکایریم منتشر شد!) بازی برای پلتفورم‌های Xbox Series X, Xbox Series S و PC منتشر خواهد شد. (تریلر رسمی بازی را از منبع اصلی و از یوتوب ببینید.)

1. Elden Ring

هفت بازی‌ برتر معرفی شده در E3 2021

مطلب مرتبط: پیش نمایش بازی Elden Ring / آخرین اخبار و اطلاعات

مسلما بزرگترین بازی که در E3 2021 معرفی شد بازی Elden Ring بود. چراکه بعد از مدت‌ها انتظار شاهد تریلر گیم‌پلی از بازی بودیم و می‌توانیم خیلی زود یعنی در اوایل 2022 همکاری بزرگ George R.R Martin و Hidetaka Miyazaki را تجربه کنیم که مسلما این همکاری با توجه به پیشینه هرکدام از آنها می‌تواند یک تجربه متمایز برایمان بوجود بیاورد. در Elden Ring وارد یک دنیای فانتزی بزرگ به نام The Lands Between خواهید شد که توسط George R.R Martin خلق و توسط او تاریخچه و افسانه‌های مرموز آن نوشته شده است. امسال این نمایش بیشتر از تمام بازی‌های دیگرِ نمایش داده شده در E3 به ما چسبید، چراکه بعد از یک تریلر سینمایی کوتاه در سال 2019 تاکنون منتظر اطلاعات بیشتری از بازی بودیم و در E3 2021 شاهد اطلاعات جذاب و تریلر زیبایی از بازی بودیم. بازی Elden Ring در 21 ژانویه 2022 (1 بهمن 1400) برای پلتفورم‌های PC – PlayStation 4 – PlayStation 5 – Xbox Series X/S منتشر خواهد شد. (تریلر رسمی بازی را از منبع اصلی و از یوتوب ببینید.) (اطلاعات بیشتر)

—-

امیدواریم از مطلب “هفت بازی برتر معرفی شده در E3 2021” لذت برده باشید تا بعد…

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها