در این مطلب میخواهیم به بررسی اپلیکیشن شخصی سازی Zedge بپردازیم.اپلیکیشن Zedge یک پلتفرمِ بررسی و شخصی سازی محتوای موبایل میباشد و محیطی را برای کاربران فراهم می سازد که بتوانند محتوای خود را دانلود کنند و آنهارا در دستگاه های گوشی خود شخصی سازی کنند.

اپلیکیشن zedge شامل تصاویر زمینه، صدای های زنگ و زنگ های هشدار  و همچنین آیکن شخصی سازی میباشد که برای گوشی های اندروید و iOS قابل دسترس است.اپلیکیشن zedge بیش از 300 میلیون بار در گوشی های اندروید و iOS  نصب شده است .

بررسی اپلیکیشن شخصی سازی Zedge

اپلیکیشن زج دارای یک موتور جستجو میباشد که میتوانید wallpaper , ringtone و حتی بازیی را که دوست دارید دانلود کنید. کمپانی IDT با اکثریت سرمایه گذاران در هولدینگ های اپلیکیشن zedge تا اواسط سال 2016 بعنوان کمپانی parent zedge’s  شناخته می شد.

اپلیکیشن zedge  در سال 2013 بعنوان یکی از پنجاه اپلیکیشن برتر شناخته شد.

کمپانی Zedge توسط Tom Arnøy, Kenneth Sundnes, and Paul Shaw در سال 2013 در نروژ تاسیس شد. کمپانی zedge’s parent از کمپانی IDT به یکی از شرکت های بازرگانی عمومی تبدیل شد و در لیست بورس اوراق بهادار نیویورک قرار گرفت. از سال 2018 تاکنون دفاتر زیادی در شهرهای مختلف از جمله نیویورک ، هلسینکی و ترودهیم و سنفرانسیسکو افتتاح کرده است.

Zedge یک اپلیکیشن رایگان است که این امکان را برای شما فراهم میکند تا انتخاب های زیادی را در زمینه دانلود wallpaper, ringtone, live wallpaper   و دیگر ویژگی ها از جمله ابزارک ها و صفحه کلیدها داشته باشید و بتوانید آنها را در گوشی خود شخصی سازی کنید.

بعد از اینکه اپلیکیشن را دانلود کردید و آن را باز کردید شما با یک منو روبه رو خواهید شد که میتوانید یکی از گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بعنوان مثال تصویر زمینه یا همان wallpaper  را انتخاب می کنیم:

بررسی اپلیکیشن شخصی سازی Zedge

در منو بر روی تصویر زمینه کلیک می کنیم. دو برگه به سمت بالا با برچسب برجسته مشاهده خواهیم کرد. با کلیک بر روی برگه discover به ما این امکان را می دهد  تا فهرست و یا رنگ بندی را مشاهده کنیم.

بعنوان مثال ، دسته Sayings را انتخاب می کنیم. پیش نمایش مورد نظر خود را پیدا می کنیم و بر روی آن کلیک می کنیم. اگر بخواهیم به صفحه قبلی برگردیم ، کافی است روی  زبانه ضربدر در گوشه سمت چپ بالای صفحه کلیک کنیم تا به عقب برگردیم.

برای تنظیم آن به عنوان تصویر زمینه ، بر روی دایره سفید با download icon  در پایین صفحه کلیک می کنیم. این گزینه به ما این امکان را میدهد تا تصویر زمینه مورد نظر را تنظیم کنیم. روی Set Wallpaper کلیک می کنیم و Zedge به طور خودکار تصویر زمینه را بارگیری کرده و تصویر زمینه را برای ما تغییر می دهد.

اگر تصویر را دوست داریم ، اما هنوز نمی خواهیم آن را به عنوان تصویر زمینه خود انتخاب کنیم ، چه کنیم؟ می توانیم روی heart icon  کلیک کنیم تا آن را به عنوان تصویر مورد علاقه خود ذخیره کنیم یا می توانیم بر روی سه نقطه عمودی در گوشه بالا سمت راست کلیک کرده و Download را انتخاب کنیم. Zedge پوشه ای را در گالری یا فولدر عکس های ما با نام Wallpaper ایجاد می کند و تصویر زمینه انتخاب شده را برای استفاده در آینده بارگیری می کند.

بررسی اپلیکیشن شخصی سازی Zedge

چطوره یک ringtone یا همان صدای زنگ، برای گوشی خودمون دانلود کنیم؟؟ اما چطور این کار را کنیم؟؟  این عمل بسیار به مرحله قبل شباهت دارد. . Ringtones را از لیست فهرست انتخاب می کنیم. دوباره می توانیم  آهنگ های زنگ برجسته را انتخاب کنیم یا بر روی برگه Discover کلیک کنیم تا بر اساس طبقه بندی نمایش داده شود.

– برای مثال ، Country را باز کنیم. لیستی از آهنگ های زنگ موسیقی Country را مشاهده خواهیم کرد.

– برای پیش نمایش از این صفحه ، روی play icon  (مثلث داخل دایره) کلیک می کنیم. Zedge پیش نمایش را برای ما بارگیری و پخش خواهد کرد. اگر آهنگ زنگ  مورد پسند ماست ، اما دوست داریم آن را چند بار دیگه هم گوش کنیم ، می توانیم روی heart icon  کلیک کنیم تا آن را به موارد دلخواه خود اضافه کنیم.

– برای دانلود سریع ، روی song title  کلیک کنیم تا صفحه ای برای آهنگ باز شود. همچنین می توانیم در این صفحه به آهنگ زنگ گوش کنیم. اگر میخواهیم آن را دانلود هستیم ، با کلیک بر روی حلقه سفید download icon کلیک کنید. به ما گزینه های زیر داده می شود: تنظیم زنگ هشدار ، تنظیم اعلان ، تنظیم آهنگ زنگ تماس و تنظیم آهنگ زنگ. گزینه ای را که می خواهیم استفاده کنیم باز می کنیم و Zedge آهنگ زنگ را بارگیری کرده و به طور خودکار آن را برای گزینه ای که انتخاب کرده ایم تنظیم میکند.

بررسی اپلیکیشن شخصی سازی Zedge

– باز هم اگر می خواهیم آن را برای استفاده های بعدی بارگیری کنیم ، روی سه نقطه عمودی در گوشه بالا سمت راست کلیک میکنیم و بر روی Download کلیک کنیم. Zedge برای استفاده های بعدی، آهنگ زنگ را در پوشه صداهای ما بارگیری می کند.

در نهایت این اپلیکیشن میتواند انتخابی عالی برای دسته بندی کردن محتوای گوشی و شخصی سازی کردن آنها باشد و همچنین قابلیت هایی که در اختیار کاربران قرار میدهد نه تنها در زمان صرفه جویی میشود بلکه هر آنچه که برای شخصی سازی و حتی دانلود محتوا احتیاج است ، در دسترس میباشد.برای دانلود این اپلیکیشن به لینک زیر مراجعه نمایید.

 دانلود از گوگل استور

دانلود از اپل استور

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها