معرفی شخصیت های مرده سریال Walking Dead

در ادامه معرفی شخصیت‌های اصلی سریال محبوب Walking Dead در این مطلب قصد داریم به معرفی شخصیت‌های مطرحی که به نوعی در طول سریال با مرگشان ما را شوکه (یا برخی موارد شاد!) کردند بپردازیم. این شخصیت‌ها هم‌اکنون در سریال حضور ندارند و این مطلب فقط جهت یادآوری اتفاقات گذشته برایتان تهیه شده است و شامل اسپویل اتفاقات مهمی در سریال می‌باشد! پس در صورتی که به هر دلیلی تاکنون سریال را ندید‌ه‌اید و تازه قصد دیدن آن را دارید مراقب اسپویل باشید! در ادامه با مطلب معرفی مهمترین شخصیت های مرده سریال Walking Dead همراه شما هستیم.

مطالب مشابه:

بازیگران و شخصیت های سریال Wednesday / معرفی بازیگران ونزدی (جدید)

معرفی بازیگران و شخصیت های سریال House of the Dragon

معرفی شخصیت ها و بازیگران گروه The Seven از سریال The Boys 

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال Better Call Saul 

معرفی شخصیت ها و بازیگران اصلی سریال Walking Dead (شخصیت‌های زنده)

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال The Witcher

معرفی شخصیت ها و بازیگران اصلی سریال Money Heist

معرفی بازیگران و شخصیت های اصلی سریال See

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران اصلی سریال Peaky Blinders / پیکی بلایندرز

معرفی شخصیتهای انیمه Attack on Titan / حمله به تایتان

معرفی شخصیتهای اصلی سریال The Mandalorian

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران اصلی سریال Vikings

بررسی قسمتی فصل آخر: بررسی فصل یازدهم سریال Walking Dead / پایان نیم فصل دوم

اخطار: شامل اسپویل داستانی می‌باشد… جهت یادآوری اتفاقات گذشته… بسیار مراقب باشید!

شخصیت های فوت شده سریال Walking Dead

شخصیت گلن (Glenn Rhee)

با بازی Steven Yeun (استیون ین)

مهمترین شخصیت های فوت شده سریال Walking Dead

گلن ری یکی از شخصیت‌های اصلی سابق سریال مردگان متحرک است. او به خاطر سرعت و فرز بودن معروف است و به همین دلیل به عنوان تامین کننده آذوقه کمپ بازماندگانِ آتلانتا انتخاب می‌شود. در این راه او ریک گرایمز را از آتلانتای آلوده نجات داده و به اردوگاه باز می‌گرداند تا او را به خانواده‌اش برساند.

در طول اقامت گروه در مزرعه‌ی خانوادگی گرین، گلن با دختر هرشل گرین، مگی، رابطه عاشقانه برقرار می‌کند. گلن با مگی ازدواج می‌کند و در نهایت آن دو صاحب فرزند می‌شوند. گلن در مرکز اصلاحی وست جورجیا به عضوی قابل اعتماد در شورا تبدیل می‌شود اما به بیماری مبتلا شده که او را برای مدتی از انجام وظیفه باز می‌دارد. پس از سقوط زندان، گلن با کمک تارا چمبلر از خرابه‌ها فرار می‌کند. در حین جستجو برای همسرش، او با آبراهام فورد و گروهش در سفری به واشنگتن دی سی ملاقات می‌کند. گلن پس از پیوستن به منطقه امن الکساندریا، بار دیگر به عنوان تامین کننده آذوقه فعالیت می‌کند.

شخصیت گلن (Glenn Rhee) با بازی Steven Yeun (استیون ین)

گلن بارها در طول سریال نشان داد که نمی‌تواند با کشتن افرادِ زنده کنار بیاید. با این حال او حاضر بود برای محافظت از جامعه خود، مگی و فرزند متولد نشده‌اش، دست به هر کاری بزند. گلن حتی آخرین لحظات زندگی خود نیز تنها به فکر رفاه مگی بود و نشان داد که تا چه حد نسبت به همسرش فداکار است. آخرین کلمات او خطاب به او بود “مگی، من – من تو را پیدا خواهم کرد” و نشان داد که او همیشه او را دوست خواهد داشت، حتی پس از مرگ…

استیون ین (۲۱ دسامبر ۱۹۸۳) بازیگر و تهیه کننده آمریکایی متولد کره جنوبی است. ین در ابتدا برای بازی در نقش‌ گلن در مجموعه مردگان متحرک و همینطور شخصیت بن در فیلم Burning (2018) به شهرت رسید. او همچنین در فیلم Minari (2020) ایفای نقش کرد و تهیه کننده اجرایی آن بود که تحسین منتقدان و نامزدی جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را برای او به همراه داشت و اولین بازیگر آسیایی آمریکایی شد که این افتخار را دریافت کرده است. او همچنین اولین بازیگر آسیایی-آمریکایی بود که در انجمن بازیگران سینما (Screen Actors Guild) در بخش بهترین بازیگر مرد در نقش اصلی نامزد دریافت جایزه شد.

شخصیت کارل گرایمز (Carl Grimes)

با بازی Chandler Riggs (چندلر ریگز)

شخصیت کارل گرایمز (Carl Grimes) با بازی Chandler Riggs (چندلر ریگز)

“من هشتمین سالگرد تولدم در KCC را به یاد دارم، با آن کیک غول‌پیکر و عمه ایوی که یکدفعه ظاهر شد و همه ما را غافلگیر کرد. مامان را به یاد می‌آورم. یاد مدرسه و رفتن به سینما و پیتزا و کارتون‌های جمعه شب و مادربزرگ و پدربزرگ و کلیسا، آن کباب‌های تابستانی در استخر بچه‌ها که برایم گرفتی… تو از پیاده‌روی‌هایی که در سه سالگی انجام می‌دادیم، به من گفتی، دستم را در اطراف محله، تمام راه تا مزرعه‌ی راس می‌گرفتی. نمی‌دانستم توان به خاطر آوردن آنها را دارم، اما یادم می‌آید. ‌هم‌چون خورشید و ذرت و آن گاوی که به سمت حصار آمد و در چشمان من نگاه کرد. و تو به من در مورد همه این چیزها گفتی، اما تنها فقط این چیزها نیست. این احساس من است. با گرفتن دست تو، احساس خوشحالی و خاص بودن می‌کردم. احساس امنیت می‌کردم. فکر می‌کردم بزرگ شدن برای یافتن شغل و شاید یک خانواده، بزرگسال بودن است. اما بزرگ شدن یعنی ایمن کردن خود و افرادی که دوستشان داری… همه چیز را از نو شروع کن، به همه نشان بده که می‌توانند دوباره بدون کشتن در امان باشند، می‌توانند دوباره احساس امنیت کنند، که می‌توانند به روزهای تولد، مدرسه و شغل و حتی پیتزای جمعه شب برگردند. و با یک پدر و یک کودک سه ساله که دست در دست هم گرفته‌اند… کاری کن که برگردی بابا و با جودیث به آن پیاده روی برو. او آنها را به یاد خواهد آورد. دوستت دارم. کارل.” (بخشی از نامه آخر کارل به پدرش، ریک.)

کارل گرایمز یکی از شخصیت‌های اصلی سابق سریال مردگان متحرک است. او پسر ریک و لوری گرایمز و برادر ناتنی جودیث گرایمز و آر.جی. گرایمز می‌باشد. در طول شیوع اولیه، کارل باور داشت که پدرش مرده است، بنابراین او و مادرش به شین پیوستند تا به آتلانتا و اردوگاه پناهندگان بروند.

با گذشت زمان، کارل به دلیل از دست دادن افراد مختلف در طول زندگیش کم کم سرسخت می‌شود. او نشان داد که بیش از حد مایل به کمک و محافظت از افرادی است که به آنها اهمیت می‌دهد، به خصوص میشون، یکی دیگر از بازماندگان که او را به عنوان یک مادر و بهترین دوست خود می‌داند.

شخصیت کارل گرایمز (Carl Grimes) با بازی Chandler Riggs (چندلر ریگز)

در میانه جنگ علیه نیگان و Saviors، کارل به آینده جوامع می‌اندیشد. پس از آخرین اقدام فداکارانه برای نجات یک غریبه، کارل میراثی را برای خانواده و دوستانش به جا می‌گذارد تا دنیا را به سمت بهتر شدن تغییر دهد و بر بازسازی تمدن تمرکز کند.

چندلر کارلتون ریگز (زاده 27 ژوئن 1999) بازیگر و دی جی آمریکایی است که بیشتر به خاطر بازی در نقش کارل گرایمز در مجموعه تلویزیونی درام ترسناک The Walking Dead از سال 2010 تا 2018 معروف است. در اواخر سال 2017، ریگز شروع به انتشار موسیقی الکترونیک با نام هنری Eclipse کرد.

شخصیت ابراهام فورد (Abraham Ford)

با بازی Michael Cudlitz (مایکل کادلیتز)

شخصیت ابراهام فورد (Abraham Ford) با بازی Michael Cudlitz (مایکل کادلیتز)

ابراهام فورد یکی از شخصیت‌های اصلی سابق سریال مردگان متحرک است. قبل از شیوع، او یک گروهبان ارتش ایالات متحده بود. در روزهای اولیه آخرالزمان، آبراهام به همراه همسرش الن، پسرش A.J، دخترش بکا و چند مرد دیگر در یک فروشگاه مواد غذایی در هیوستونِ تگزاس جان سالم به در برد. پس از اینکه او مردان گروه را به انتقام بی‌احتیاطی علیه خانواده‌اش وحشیانه می‌کشد، خانواده‌اش از ترس سعی می‌کنند او را ترک کنند.

ابراهام پس از مرگ آنها به خودکشی فکر می‌کند، اما با یوجین پورتر، دانشمند فرضی که ادعا می‌کند درمان شیوع بیماری را می‌داند برخورد می‌کند. آنها باید به واشنگتن دی سی بروند و این دلیل جدیدی برای زندگی به او می‌دهد. در طول سفر، آنها با یکی دیگر از بازماندگان یعنی رزیتا روبرو می‌شوند. آبراهام، یوجین و رزیتا در حال عبور از جورجیا بودند که با گروهی به رهبری ریک گرایمز ملاقات می‌کنند و به نیروهای آنها ملحق می‌شوند.

هنگامی که گروه متوجه می‌شود که یوجین در مورد دانشمند بودنش دروغ گفته است، ابراهام شروع به نشان دادن تمایل به خودکشی می‌کند. پس از رسیدن به الکساندریا، او وارد یک رابطه کوتاه اما عمیق با ساشا می‌شود و در نهایت هر دو امید به آینده و حتی فکر تشکیل خانواده را دوباره به دست می‌آورند اما انتهای داستان خوش او غمگین و وحشتناک بود!

مایکل کودلیتز (زاده 29 دسامبر 1964) بازیگر و کارگردان آمریکایی است که به خاطر ایفای نقش جان کوپر در سریال درام Southland به شهرت دست یافت. گروهبان دنور در مینی سریال محبوب Band of Brothers و گروهبان آبراهام فورد در سریال «مردگان متحرک» از دیگر آثار او محسوب می‌شود.

شخصیت روزیتا (Rosita Espinosa)

با بازی Christian Serratos (کریستین سراتوس)

شخصیت روزیتا (Rosita Espinosa)

رزیتا اسپینوزا یکی از شخصیت‌های اصلی سریال مردگان متحرک است. او آبراهام فورد و یوجین پورتر را در سفری به واشنگتن دی سی، پس از ملاقات با آنها در دالاس همراهی کرد. در طول راه، او یک رابطه عاشقانه با آبراهام برقرار کرد، که تا زمانی که آنها در منطقه امن الکساندریا مستقر شدند ادامه داشت.

پس از مرگ آبراهام، رزیتا برای کشتن نیگان اسمیت و انتقام از دوست پسر سابقش، رفتاری بی پروا اتخاذ می‌کند. پس از اینکه یوجین به بازماندگان کمک می‌کند تا در جنگ علیه Saviors پیروز شوند، خیانت او را می بخشد و تصمیم می‌گیرد دوباره با یک ذهنیت امیدوارانه در جوامع زندگی کند. شش سال پس از مرگ ریک گرایمز، رزیتا به زندگی در الکساندریا ادامه می‌دهد و با گابریئل استوکس در رابطه است و از او صاحب فرزندی می‌شود.

کریستین ماری سراتوس (زاده 21 سپتامبر 1990) هنرپیشه آمریکایی است که بیشتر برای نقش رزیتا در سریال تلویزیونی مردگان متحرک شناخته می‌شود. او همچنین به خاطر بازی در نقش سوزی کربگرس در سریال Nickelodeon و بکا در American Horror Story: Murder House شناخته شده است. از سال 2020 تا 2021، او در سری جدید Selena نت فلیکس حضور یافته است.

شخصیت های مرده سریال Walking Dead 

شخصیت فرماندار (The Governor)

با بازی David Morrissey (دیوید موریسی)

شخصیت فرماندار (The Governor) با بازی David Morrissey (دیوید موریسی)

فیلیپ بلیک که با نام مستعار “فرماندار” شناخته می شود، یک شخصیت اصلی و آنتاگونیست سابق سریال مردگان متحرک است. او رهبر شهر مستحکم وودبری (Woodbury) و سپس رهبر کمپ رودخانه (River Camp) است. او به عنوان آنتاگونیست اصلی تمام فصل 3 و نیمه اول فصل 4 در سریال حضور داشت.

دیوید مارک جوزف موریسی (زاده ۲۱ ژوئن ۱۹۶۴) بازیگر و فیلم‌ساز انگلیسی است. او توسط موسسه فیلم بریتانیا، به دلیل آماده سازی و تحقیقات دقیقی که برای نقش‌هایش انجام می‌دهد، به عنوان “یکی از همه کاره‌ترین بازیگران انگلیسی در نسل خود” توصیف شده است.

شخصیت ساشا (Sasha Williams)

با بازی Sonequa Martin-Green (سنیکا مارتین گرین)

شخصیت ساشا (Sasha Williams) با بازی Sonequa Martin-Green (سنیکا مارتین گرین)

ساشا ویلیامز یکی از شخصیت‌های اصلی سابق سریال مردگان متحرک است. قبل از شیوع، او یک آتش نشان بود. ساشا متعلق به یک گروه کوچک به رهبری برادر بزرگترش Tyreese بود که در تلاش برای یافتن یک پناهگاه امن بودند. پس از سقوط زندان، ساشا با همکار تازه وارد، باب استوکی، رابطه برقرار می‌کند. پس از مرگ باب و تایریس، او از مشکلات روانی شدید رنج می‌برد که منجر به غوطه ور شدن و امتناع از زندگی در الکساندریا می‌شود. ساشا در نهایت به پذیرش جامعه می‌رسد و یک رابطه کوتاه اما عمیق با آبراهام فورد ایجاد می‌کند. بعداً، آبراهام توسط نیگان اسمیت به قتل می‌رسد و ساشا مگی را به هیل تاپ می‌برد تا در دوران بارداری از او مراقبت کند اما در ادامه…

سنیکا مارتین گرین (زادهٔ ۲۱ مارس ۱۹۸۵) بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است. او بیشتر به خاطر نقش‌های تلویزیونی‌اش به‌عنوان مایکل برنهام، شخصیت اصلی سریال تلویزیونی استریم Star Trek: Discovery و در نقش ساشا ویلیامز در The Walking Dead شناخته می‌شود.

شخصیت آلفا (Alpha)

با بازی Samantha Morton (سامانتا مورتون)

شخصیت آلفا (Alpha) با بازی Samantha Morton (سامانتا مورتون)

«آلفا» (نام واقعی ناشناخته) آنتاگونیست سابق سریال است. او رهبر گروه نجواکنندگان و مادر لیدیا بود. او به عنوان آنتاگونیست اصلی نیمه دوم فصل 9 و اکثریت فصل 10 حضور داشت و در نهایت به دست نیگان و با نقشه کارول کشته می‌شود.

سامانتا جین مورتون (زاده ۱۳ مه ۱۹۷۷) بازیگر و کارگردان انگلیسی است. او به دلیل فعالیت در تولیدات مستقل شناخته شده است و جوایز متعددی از جمله جایزه تلویزیون آکادمی بریتانیا، جایزه فیلم مستقل بریتانیا و جایزه گلدن گلوب و همچنین نامزدی دو جایزه اسکار، یک جایزه Emmy و یک جایزه آکادمی فیلم بریتانیایی را در کارنامه خود دارد.

شخصیت بتا (Beta)

با بازی Ryan Hurst (رایان هرست)

شخصیت بتا (Beta) با بازی Ryan Hurst (رایان هرست)

«بتا» که قبلاً با نام هنری «Half Moon» (نام واقعی ناشناخته) شناخته می‌شد، آنتاگونیست سابق سریال مردگان متحرک است. او نفر دوم نجواکنندگان و دست راست «آلفا» بود. او تا قبل از مرگش رهبری گروه را در دست گرفت. او به عنوان آنتاگونیست ثانویه برای نیمه دوم فصل 9 و اکثریت فصل 10 در سریال حضور داشت.

رایان داگلاس هرست (زاده 19 ژوئن 1976) هنرپیشه آمریکایی است که برای نقش‌های کوتاهش به عنوان گروهبان شناخته می‌شود. او همینطور در نقش ثور در بازی جدید God of War Ragnarök حضور یافته است.

شخصیت های مرده سریال Walking Dead 

شخصیت شین (Shane Walsh)

با بازی Jon Bernthal (جان برنثال)

شخصیت شین (Shane Walsh) با بازی Jon Bernthal (جان برنثال)

شین والش یکی از شخصیت‌های اصلی سابق و بعداً یک آنتاگونیست در سریال مردگان است. او همکار ریک گرایمز در اداره کلانتر شهرستان کینگ و بهترین دوست او از دوران دبیرستان بود. پس از شیوع اولیه، شین شروع به ایجاد احساسات و وسواس نسبت به لوری، همسر ریک کرد و در نهایت با او رابطه جنسی آغاز کرده و فرزندی را با او به دنیا می‌آورد. شین بعداً یکی از رهبران کمپ بازماندگان آتلانتا و رئیس آموزش اسلحه در مزرعه خانواده گرین شد. او به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی فصل ۱ و بعداً آنتاگونیست اصلی تمام فصل ۲ در سریال حضور داشت.

جاناتان ادوارد برنتال (زادهٔ ۲۰ سپتامبر ۱۹۷۶) بازیگر آمریکایی است. او برای به تصویر کشیدن شخصیت شین والش در سریال ترسناک The Walking Dead به شهرت رسید، جایی که در دو فصل اول یکی از بازیگران اصلی بود و در آن نقش درخشید. برنتال به عنوان فرانک کسل / مجازاتگر در دنیای سینمایی مارول (MCU) به شهرت بیشتری دست یافت. اولین‌بار این نقش را در فصل دوم سریال اکشن Daredevil (2016) به تصویر کشید. او در فیلم‌های سینمایی متعددی نیز حضور داشته است‌.

شخصیت لوری گرایمز (Lori Grimes)

با بازی Sarah Wayne Callies (سارا وین کالیز)

شخصیت  لوری گرایمز (Lori Grimes) با بازی Sarah Wayne Callies (سارا وین کالیز)

لوری گرایمز قهرمان سابق سریال مردگان متحرک است. او همسر ریک گرایمز و مادر کارل و جودیث گرایمز است. او که معتقد بود ریک مرده است، در سفر به آتلانتا به شین ملحق شد و روی او حساب کرد تا او و کارل را در امان نگه دارد و در طی آن رابطه جنسی با او آغاز کرد. اما بعد از آنکه متوجه می‌شود ریک زنده است به پیش او باز می‌گردد و از عوامل اصلی اختلاف بین شین و ریک رابطه قبلی آنها باهم است.

سارا وین کالیز (زاده ۱ ژوئن ۱۹۷۷) هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. او برای بازی در نقش سارا تانکردی در سریال فرار از زندان و نقش لوری گرایمز در سریال مردگان متحرک شناخته شده است.

شخصیت هرشل گرین (Hershel Greene)

با بازی Scott Wilson (اسکات ویلسون) فوت شده سال 2018

شخصیت هرشل گرین (Hershel Greene) با بازی Scott Wilson (اسکات ویلسون) فوت شده سال 2018

هرشل گرین شخصیت اصلی سابق سریال مردگان متحرک است. او مالک مزرعه‌ی گرین است. او سال‌ها با خانواده‌اش در روستاهای گرجستان زندگی می‌کرد. هرشل پدر مگی و بث گرین است. با گذشت زمان، هرشل مربی و به نوعی به عنوان پدر ریک گرایمز بدل می‌شود.

اسکات ویلسون (متولد ویلیام دلانو ویلسون؛ 29 مارس 1942 – 6 اکتبر 2018) بازیگر آمریکایی بود. او در بیش از 50 عنوان فیلم نقش آفرینی کرده است. در سال 1980، ویلسون برای بازی در فیلم پیکربندی نهم اثر ویلیام پیتر بلاتی نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. او نقش دامپزشک هرشل گرین را در سریال تلویزیونی  The Walking Dead بازی کرد.

در 6 اکتبر 2018، گزارش شد که ویلسون در سن 76 سالگی بر اثر سرطان خون در خانه خود در لس آنجلس درگذشته است. او تنها چند ساعت پس از کمیک کان نیویورک درگذشت. قسمت اول فصل نهم که روز بعد پخش شد، به یاد ویلسون اختصاص داشت که در تیتراژ پایانی قسمت نشان داده شده است.

شخصیت های مرده سریال Walking Dead 

شخصیت تارا چاملر (Tara Chambler)

با بازی Alanna Masterson (آلانا مسترسن)

شخصیت تارا چاملر (Tara Chambler) با بازی Alanna Masterson (آلانا مسترسن)

تارا چمبلر یکی از شخصیت‌های اصلی سابق سریال مردگان متحرک است. او دختر دیوید، خواهر کوچکتر لیلی، عمه مگان، و آخرین بازمانده خانواده نزدیکش تا زمان مرگش بود. تارا و خانواده‌اش پس از برخورد با فیلیپ بلیک، معروف به فرماندار، مجتمع آپارتمانی خود را ترک کردند تا مکانی امن‌تر پیدا کنند.

تارا پس از کمک به گلن برای فرار از مرکز اصلاح و تربیت ویران شده جورجیای غربی، به عضویت گروهی به رهبری ابراهام فورد در مأموریتی به واشنگتن دی سی در جست‌وجوی درمان در آمد. او به زودی عضو گروه ریک گرایمز می‌شود. پس از پیوستن به منطقه امن الکساندریا، تارا با دنیس کلود رابطه عاشقانه برقرار کرد.

شش سال پس از مرگ ریک، تارا در مستعمره Hilltop زندگی می‌کند و به عنوان یکی از همکاران عیسی خدمت می‌کند. پس از مرگ عیسی، به دلیل اعتماد ساکنان Hilltop به او، به عنوان رهبر انتخاب می‌شود. در طول نمایشگاه، تارا تا زمان مرگش در کنار گابریل استوکس، ازگیل، کارول پلتیه و سیندی یکی از رهبران ائتلاف بود.

آلانا مسترسون (زاده ۲۷ ژوئن ۱۹۸۸) هنرپیشه آمریکایی است که به خاطر بازی در نقش تارا چمبلر در سریال تلویزیونی The Walking Dead شناخته می‌شود.

شخصیت Paul “Jesus” Rovia

با بازی Tom Payne (تام پین)

شخصیت Paul "Jesus" Rovia با بازی Tom Payne (تام پین)

پل روویا، که بیشتر همراهانش او را با عنوان «عیسی» یاد می‌کنند، یکی از شخصیت‌های اصلی سابق سریال مردگان متحرک است. او تامین کننده تدارکات در کلنی هیل تاپ و مسئول ایجاد ارتباط با ریک گرایمز و معرفی او به دنیای بزرگ‌تر بود.

 عیسی در ابتدا  مورد بی‌اعتمادی ریک قرار می‌گیرد، اما در نهایت به عنوان یک رفیق ارزشمند احترام خود را به دست می‌آورد و همچنین به دلیل مهارت‌های خود در مبارزه شناخته می‌شود. شش سال پس از مرگ ریک و خروج مگی از Hilltop، عیسی به عنوان رهبر جدید جامعه (تا قبل از مرگش) انتخاب می‌شود اما با ورود گروهی جدید…

توماس پین (زاده ۲۱ دسامبر ۱۹۸۲) هنرپیشه انگلیسی است. او برای حضور در سریال مردگان متحرک در نقش پل «عیسی» روویا و بازی در سریال Waterloo Road در نقش برت آسپینال شناخته می‌شود.

در آینده این مطلب با شخصیت‌های بیشتر (مرده) به روز خواهد شد…

امیدواریم از مطلب معرفی شخصیت های مرده سریال Walking Dead لذت برده باشید!

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ŇĂŠ
ŇĂŠ

عالی بود برای کسایی که فیلمشو دیدن خوبه که بیشتر بدونند