مهمترین سریال های سال 2022

در این مطلب از سری مطالب مهمترین عناوین به معرفی مهمترین سریال‌های مطرحی که در طول سال 2022 منتشر شده‌اند می‌پردازیم. در ادامه با سایت ساعت هفت با مطلب ” مهمترین سریال های سال 2022″ در خدمت شما هستیم‌.

بسیاری از سریال‌ها به صورت جداگانه و مفصل دارای مطالب و مقالات اختصاصی زیادی در سایت ساعت هفت هستند که هر عنوان به آنها لینک شده و توضیح کوتاه و خلاصه داستانی از سریال در این مطلب ذکر شده است. برای اطلاع بیشتر به مطالب اختصاصی دیگر ما در صفحات دیگر مراجعه کنید.

مهمترین سرگرمی‌های سال 2022:

مهمترین بازی های سال 2022

مهمترین فیلم های سال 2022

مهمترین سریال های سال 2022 …

Attack on Titan (فصل نهایی)

انیمه Attack on Titan

تاریخ انتشار فصل جدید: ۹ ژانویه ۲۰۲۲ (کامل منتشر شده)
محصول شبکه: NHK General TV

بررسی انیمه Attack on Titan فصل نهایی / تا قسمت بیست و یک (جدید)

داستان انیمه Attack On Titan / تاریخچه دیوارها و معرفی تایتان‌های نه‌گانه

معرفی شخصیتهای انیمه Attack on Titan / حمله به تایتان

خلاصه داستان: انیمه Attack on Titans داستان سه شخصیت اِرِن، میکاسا و آرمین در شهر آرامِ شیگانشینا را دنبال می‌کند. در دنیای این انیمه تایتان‌هایی(غول‌های) عظیمی وجود دارند که به واسطه دیوارهای بلند و 50 متری شهرها نمی‌توانند به درونش نفوذ و حمله کنند. در اصل آنها صد سال پیش به دنیا حمله کرده‌اند و با قدرتشان نسل بشر را در آستانه انقراض قرار داده‌اند اما با ساخته شدن دیوارها آرامش و رونق دوباره به زندگی بشر بازمی‌گردد. همه چیز مانند همیشه برای اِرِن، میکاسا و آرمین آرام و بدور از هیاهو در جریان بود تا اینکه یک روز…

Euphoria (فصل دوم)

بررسی سریال Euphoria

تاریخ انتشار فصل جدید: ۹ ژانویه ۲۰۲۲ (کامل منتشر شده)
محصول شبکه: HBO Max

بررسی سریال Euphoria / عشق در سایه‌ی خُماری

 داستان این سریال گروهی از نوجوانان دبیرستانی را دنبال می‌کند که در جستجوی هویت واقعی خودشان می‌باشند. آنها در حال تجربه‌ی عشق و دوستی در دنیایی مملو از مواد مخدر، روابط جنسی، آسیب‌های روحی و فضای مجازی هستند. سریال “سرخوشی” نخستین بار در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۹ از شبکه HBO منتشر شد. بلافاصله و قبل از به پایان رسیدن پخش فصل نخست، سریال برای فصل دوم نیز تمدید گردید. بسیاری از منتقدین اجرای فوق‌العاده زیبای “زندیا” و نزدیک بودن فضای داستان به واقعیت را مورد تمجید قرار دادند.

Peacemaker (فصل اول)

مورد انتظارترین سریال های سال 2022 / Peacemaker (فصل اول)

تاریخ انتشار فصل جدید: ۱۳ ژانویه ۲۰۲۲ (کامل منتشر شده)
محصول شبکه: HBO Max

معرفی گروه Suicide Squad / معرفی اعضا و چگونگی تاسیس

بررسی فیلم The Suicide Squad / جوخه انتحارِ باشکوه

بعد از موفقیت فیلم جوخه انتحار “جیمز گان” سریالی کمدی اکشن با محوریت یکی از شخصیت‌های درون فیلم یعنی Peacemaker با بازی جان سینا توسط خود گان ساخته شد. داستان سریال پس از وقایع فیلم اتفاق می‌افتد. این فیلم از 13 ژانویه 2022 به طور هفتگی از شبکه HBO MAX منتشر شده است.

Raised by Wolves (فصل دوم)

بررسی سریال Raised by Wolves فصل اول

تاریخ انتشار فصل جدید: ۳ فوریه ۲۰۲۲ (هفتگی) (کامل منتشر شده)
محصول شبکه: HBO Max

بررسی سریال Raised by Wolves 

خلاصه داستان: دنیایی نابود شده و انسان‌های رو به انقراض؛ این نمایشِ پایانِ انسانِ خودکامه ، افراطی و جنگ طلب است. تنها یک راه برای جلوگیری از نابودی بشر برای همیشه مانده و آن هم استفاده از هوش مصنوعی و اندروید‌های انسان نماست. اندرویدهایی که خود را مادر و پدر می‌خوانند و در سیاره‌ی دیگری (Kepler-22b) در حال بزرگ کردن انسان‌ها به دور از تفکراتی هستند که باعث نابودی بشر شده است اما این تازه شروع داستان است و در ادامه پرده از رمز و رازهای بیشماری برداشته می‌شود…

Reacher (فصل اول)

مورد انتظارترین سریال های 2022 / Reacher (فصل اول)

تاریخ انتشار فصل جدید: ۴ فوریه ۲۰۲۲ (کامل منتشر شده)
محصول شبکه: Amazon Prime Video

ریچر یک مجموعه تلویزیونی هیجانی-جنایی است که بر اساس مجموعه کتاب‌های جک ریچر نوشته لی چایلد در هشت قسمت ساخته شده و به طور یکجا در ۴ فوریه ۲۰۲۲ منتشر شده است. جک ریچر، یک پلیس نظامی سابق ارتش ایالات متحده، پس از دستگیری به خاطر جنایت مرتکب نشده در حین بازدید از شهر روستایی مارگریو جورجیا، درگیر یک توطئه جنایتکارانه می‌شود، اما ….

مهمترین سریال های سال 2022

Inventing Anna (مینی سریال)

مورد انتظارترین سریال های سال 2022 / Inventing Anna (مینی سریال)

تاریخ انتشار فصل جدید: ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ (۲۲ بهمن ۱۴۰۰) (کامل منتشر شده)
محصول شبکه: Netflix

Inventing Anna یک مینی سریال درام آمریکایی است که توسط Shonda Rhimes ساخته شده است. این مینی سریال بر اساس مقاله نیویورکی How Anna (Sorokin) Delvey Tricked New York’s Party People نوشته جسیکا پرسلر ساخته شده است. این سریال قرار است در 11 فوریه 2022 از شبکه نتفلیکس پخش شود. جولیا گارنر به عنوان بازیگر نقش اصلی در این سریال ایفای نقش می‌کند.

The Marvelous Mrs. Maisel (فصل چهارم)

سریال The Marvelous Mrs. Maisel (خانم میزل شگفت‌انگیز) (فصل چهارم)

تاریخ انتشار فصل جدید: ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) (هفتگی) (کامل منتشر شده)
محصول شبکه: Amazon Prime Video

بررسی سریال The Marvelous Mrs.Maisel / تحولی شگفت انگیز

خلاصه داستان: این سریال داستان میریام (میچ) میزل را برایمان تعریف می‌کند. زنی خانه‌دار و دارای دو فرزند که شوهرش جوئل او را بطور ناگهانی ترک می‌کند. پس از آن میچ به شکلی ناخواسته وارد مسیری می‌شود که زندگی‌اش را متحول می‌سازد. او با سوزی که مدیر یک کافه در مرکز شهر نیویورک است آشنا می‌شود که به او می‌گوید می‌تواند تبدیل به یک استند آپ کُمدینِ مشهور شود. در ابتدا او وارد شدن به این حرفه و انجام دادن این کار را غیرممکن می‌داند اما در ادامه به دلیل برخی مشکلات و البته علاقه‌ی زیادش به اینکار تصمیم می‌گیرد تا شانسش را امتحان کند. میچ که اکنون تغییرات زیادی در سبک زندگی‌اش به وجود آمده است به همراه سوزی وارد راهی می‌شود که…

Space Force (فصل دوم)

سریال Space Force (نیروی فضایی) (فصل دوم)

تاریخ انتشار فصل جدید: ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) (منتشر شده)
محصول شبکه: Netflix

بررسی فصل اول سریال Space Force / نیروی فضایی

خلاصه داستان: داستان سریال Space Force در مورد ژنرال نِرد است که به یکباره به عنوانِ ژنرالِ پنج ستاره‌‌ی ارتش ارتقاء پیدا کرده و تبدیل به رئیسِ شاخه‌ی نظامی جدید ارتش آمریکا ” نیروی فضایی” می‌شود. بعد از این اتفاق او باید طرحی را به اجرا دربیاورد که این نیرو را تا سال ۲۰۲۴ به روی ماه بفرستد و در آنجا پایگاه تحقیقاتی راه‌اندازی کنند. در این راه رئیس دانشمندان نیرویِ فضایی به نام دکتر مالوی به او کمک می کند. ژنرال نِرد در طول این طرح با مشکلات شخصی و همینطور مشکلات زیادی که در پایگاه نظامیی که مسئولیتش را بر عهده دارد، رو به رو می شود و …

Vikings: Valhalla (فصل اول)

مورد انتظارترین سریال های سال 2022 / Vikings: Valhalla (فصل اول)

تاریخ انتشار فصل جدید: ۲۵ فوریه ۲۰۲۲ (۱ اسفند۱۴۰۰) (کامل منتشر شده)
محصول شبکه: Netflix

بررسی سریال Vikings: Valhalla / سری جدید وایکینگ ها (جدید)

معرفی شخصیت ها و بازیگران اصلی سریال Vikings

Vikings: Valhalla یک مجموعه تلویزیونی درام تاریخی است و دنباله‌ای بر سریال وایکینگ‌ها محسوب می‌شود. این سریال یک قرن پس از سریال اصلی آغاز می‌شود و داستان برخی از معروف‌ترین نورس‌های تاریخ را روایت می‌کند. این سریال قرار است در 25 فوریه 2022 از طریق نتفلیکس به نمایش درآید. (تریلر رسمی)

Peaky Blinders (فصل ششم)

سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) (فصل ششم)

تاریخ انتشار فصل جدید: 27 فوریه 2022 (۸ اسفند ماه ۱۴۰۰) (کامل منتشر شده)
محصول شبکه: BBC

معرفی فصل ششم سریال Peaky Blinders / تریلر رسمی و اخبار اطلاعات (جدید)

بررسی سریال peaky blinders فصل پنجم

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران اصلی سریال Peaky Blinders / پیکی بلایندرز

سریال پیکی بلایندرز یکی از بهترین سریال‌های تلوزیونی ساخته شده تا کنون به همراه یک سری از بهترین شخصیت‌های تلوزیونی خلق شده‌ تاکنون است! فصل جدید و ششم سریال توسط سازندگان تایید شده اما تاریخ دقیقی برای آن مشخص نشده است اما طبق آخرین اخبار به احتمال زیاد فصل ششم اواخر 2021 یا اوایل 2022 منتشر خواهد شد.

Killing Eve (فصل چهارم)

فصل سوم سریال Killing Eve

تاریخ انتشار فصل جدید: ۲۷ فوریه ۲۰۲۲ (۸ اسفند۱۴۰۰) (کامل منتشر شده)
محصول شبکه: BBC Three

بررسی سریال killing Eve فصل سوم 

کشتن ایو سریالی کاملا سرگرم کننده و جذاب است و از همان ابتدای قسمت اول با یک شروع فانتزی به بیننده اعلام می کند که با یک سریال تکراریِ جاسوسی جنایی روبرو نخواهید بود. کشتن ایو از یک تِم طنز و در واقع کمدی سیاه که در سال های اخیر طرفداران خودش را پیدا کرده است، استفاده کرده و توانسته در کنار محتوای جاسوسیِ جدی داستانش با استفاده از لحظه ها و اتفاقات سرگرم کننده مانع از خستگی بیننده شود و جلوی کسالت ناشی از فیلمنامه ی نه چندان پیچیده اش را بگیرد و شما هیجان را با لبخند تجربه خواهید کرد.

Upload (فصل دوم)

بررسی سریال Upload فصل اول

تاریخ انتشار فصل جدید: ۱۱ مارس ۲۰۲۲ (۸ اسفند۱۴۰۰) (کامل منتشر شده)
محصول شبکه: Amazon Prime Video

بررسی سریال Upload فصل اول / آنسوی دروازه‌های بهشت

خلاصه داستان: داستان این سریال در سال ۲۰۳۳ اتفاق می‌افتد، جایی که انسان‌ها می‌توانند پس از مرگ، خودشان را در یک محیط مجازی بارگذاری کنند. وقتی که “نیتن براون” یک برنامه‌نویس حرفه‌ای و جوان در اثر تصادف می‌میرد، توسط دوست دختر پولدارش اینگرید در یک برنامه گران‌قیمت به نام “لیک ویو” بارگذاری می‌شود. نیتن اکنون باید با واقعیت جدیدش و اینکه کاملاً تحت اختیار دوست دخترش است کنار بیاید. در لیک ویو هر مشتری به یک اپراتور متصل می‌باشد که با گفتن کلمه‌ی “فرشته” می‌تواند او را فرا بخواند. فرشته‌ی نیتن دختری به نام نورا می‌باشد که بزودی پدرش را از دست می‌دهد و در تلاش است تا پس از راضی کردن پدرش با تخفیف کارمندی او را در لیک ویو بارگذاری کند. نیتن و نورا خیلی زود بایکدیگر صمیمی شده و ارتباطی نزدیک برقرار می‌کنند. طی اتفاقاتی نورا متوجه می‌شود که ممکن است نیتن در یک تصادف غیرعمدی نمُرده باشد و اینکه شاید عده‌ای عمداً او را به قتل رسانده‌اند و …

Halo TV Series (فصل اول)

مورد انتظارترین سریال های سال 2022 / Halo TV Series (فصل اول)

تاریخ انتشار فصل جدید: ۲۴ مارس ۲۰۲۲ (۴ فرودین ۱۴۰۰) (هفتگی) (کامل منتشر شده)
محصول شبکه: Paramount+

هیلو یک مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی آمریکایی است که توسط کایل کیلن و استیون کین و بر اساس سری بازی ویدیویی به همین نام برای سرویس استریم Paramount+ ساخته شده است. این سریال در ۹ قسمت و به صورت هفتگی منتشر خواهد شد. (تریلر رسمی)

Bridgerton (فصل دوم)

بررسی سریال Bridgerton فصل اول

تاریخ انتشار فصل جدید: ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فرودین ۱۴۰۰) (کامل منتشر شده)
محصول شبکه: Netflix

بررسی سریال Bridgerton فصل اول / عشق اشرافی

خلاصه داستان: داستان سریال بریجرتون در اوج دوران شکوفایی لندن و در سال ۱۸۱۳ اتفاق می‌افتد. تمرکز اصلی داستان برروی خانواده اشرافی بریجرتون می‌باشد. وایولت بیوه‌ی وایکانت بریجرتون دارای چهار فرزند پسر و چهار فرزند دختر می‌باشد. قرار است در فصل اجتماعی این سال دافنه دختر بزرگ بریجرتون‌ها وارد اجتماع شده تا برای خودش زوجی مناسب و درخور جایگاه خانوادگی‌اش پیدا کند. دافنه بدلیل ظاهر زیبا و رفتار برازنده‌اش نظر مثبت ملکه را به خود جلب می‌کند. همچنین او با سایمون باست که زمانی بهترین دوست برادر بزرگترش آنتونی بوده و اکنون دوک هستینگز است نیز ملاقات می‌کند. در ادامه دافنه و سایمون برای فرار از فشارهای اجتماع دست به اقدامی می‌زنند که رابطه‌ی میانشان را پیچیده می‌کند و …

مهمترین سریال های سال 2022

Moon Knight (مینی سریال)

مورد انتظارترین سریال های سال 2022 / Moon Knight (مینی سریال)

تاریخ انتشار فصل جدید: ۳۰ مارس ۲۰۲۲ (۱۰ فرودین ۱۴۰۱) (هفتگی) (به طور کامل منتشر شد)
محصول شبکه: Disney+

بررسی مینی سریال Moon Knight / مون نایت

شوالیه ماه یک مینی سریال تلویزیونی است که توسط جرمی اسلیتر برای سرویس استریم دیزنی پلاس بر اساس شخصیت مارول به همین نام ساخته شده است. این عنوان ششمین مجموعه تلویزیونی در دنیای سینمایی مارول (MCU) است. این مینی سریال به صورت هفتگی و در شش قسمت منتشر خواهد شد. (تریلر رسمی)

Barry (فصل سوم)

بررسی سریال Barry

تاریخ انتشار فصل جدید: 24 آوریل 2022 (۴ اردیبهشت ۱۴۰۱) (به طور کامل منتشر شد)
محصول شبکه: HBO

بررسی دو فصل اول سریال Barry / آقای سوپر استار!

خلاصه داستان: سریال بری درباره‌ی یک سرباز کهنه‌کار و بسیار حرفه‌ای است که پس از بازگشت از جنگ توسط یکی از دوستان پدرش برای آدمکشی اجیر می‌شود. پس از آنکه بری توسط یک رئیس مافیا برای کشتن یک بازیگر تئاتر اجیر می‌شود و او به لس‌آنجلس می‌رود،زندگی او دچار تحولی عظیم می‌گردد. بری پس از مشاهده‌ی دنیای تئاتر و سینما و اجرای ناخواسته‌ی نقشی کوتاه در یک نمایش مسیری جدید را برای زندگیش متصور می‌شود. اما گذشته‌ی تاریکش و افرادی که از این گذشته می‌باشند، باعث می‌شوند تا بری برای تغییر مسیرش راهی دشوار را طی کند که ….

Ozark (فصل نهایی) (بخش دوم)

Ozark (فصل چهارم)

تاریخ انتشار فصل جدید: 29 آوریل 2022 (۹ اردیبهشت ۱۴۰۱) (کامل منتشر شده)
محصول شبکه: Netflix

بررسی سریال Ozark فصل چهارم / اسرار دریاچه‌ی اوزارک (جدید)

خلاصه داستان: پس از آنکه برنامه پول‌شویی برای کارتل مواد مخدر مکزیکی با مشکل مواجه می‌شود. یکی از مشاورین مالی به نام “مارتی بِرد” که در این کار سهیم می‌باشد. برای نجات دادن زندگی خود و خانواده‌اش پیشنهاد نقشه‌ای بزرگتر را برای پول‌شویی در یک منطقه بومی به نام “اوزارک” در مرکز میزوری می‌دهد. پس از موافقت کارتل با این نقشه مارتی به همراه همسرش وندی و فرزندانش شارلوت و جوناه راهی دریاچه اوزارک می‌شود. آنها بلافاصله پس از رسیدن به میزوری وارد روابطی پیچیده با خانواده‌های لنگمور و اِسنل می شوند. همچنین مارتی برای انجام نقشه‌هایش با مافیای کانزاس سیتی نیز ارتباط برقرار می‌کند. اما در ادامه…

Love, Death & Robots (فصل سوم)

Love, Death & Robots (فصل سوم)

تاریخ انتشار فصل جدید: 20 می 2022 (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) (کامل منتشر شده)
محصول شبکه: Netflix

سریال عشق، مرگ و ربات‌ها مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه پویانمایی متنوع (مخصوص بزرگسالان) است. این سریال نشان داد که می‌توان داستان‌های کوتاه و جذاب انیمیشنی را طوری در کنارهم جمع کرد که در کمترین زمان ممکن بتوان از دیدنشان لذت برد. فصل سوم این سریال در نه قسمت و در تاریخ 20 می 2022 از شبکه نت فلیکس منتشر خواهد شد و ادامه حداقل دو داستان از فصل اول را در فصل جدید خواهید دید. این سریال توسط Tim Miller ساخته شده و از جمله مهمترین تهیه‌کنندگان آن دیوید فینچر (هفت فیلم برتر دیوید فینچر) می‌باشد. (تیزر فصل سوم)

Obi-Wan Kenobi (مینی سریال)

مورد انتظارترین سریال های 2022 / Obi-Wan Kenobi (مینی سریال)

تاریخ انتشار فصل جدید:  25 می 2022 (۴ خرداد ۱۴۰۱)(هفتگی) (به طور کامل منتشر شد)
محصول شبکه: Disney+

Obi-Wan Kenobi یک مینی سریال آمریکایی است که برای سرویس دیزنی پلاس ساخته شده و داستان یکی از شخصیت‌های مهم جنگ ستارگان به همین نام را به روایت می‌کند. داستان این سریال ده سال پس از وقایع فیلم Revenge of the Sith (2005) می‌گذرد، این سریال توسط “جوبی هارولد” نوشته شده و “دبورا چاو” کارگردانی آن را بر عهده دارد. این مینی سریال دارای شش قسمت می‌باشد و قسمت اول آن برای 25 می 2022 برنامه ریزی شده است.

The Boys (فصل سوم)

مهمترین سریال های سال 2022 1

تاریخ انتشار فصل جدید: ۳ ژوئن ۲۰۲۲ (۱۳ خرداد ۱۴۰۱) (هفتگی) (به طور کامل منتشر شد)
محصول شبکه: Amazon Prime Video

بررسی فصل دوم سریال The Boys 

خلاصه داستان: سریال پسرها در دنیایی قرار دارد که ابرقهرمانانش در ظاهر افرادی قهرمان و مورد قبول عموم هستند اما در عمل افرادی مغرور و فاسد محسوب می‌شوند. آنها در گروهی به نام “هفت” که توسط گروه Vought International هدایت می‌شود، قرار دارند. اما گروه اصلی سریال “پسرها” در حقیقت در مقابل آنها قرار گرفته و قصدِ کنترل و رو کردن فساد حقیقی آنها را برای مردم دارند. این کش‌مکش یک داستانِ جذاب و اتفاقاتِ غیرقابل پیش بینی را در طول داستان سریال بوجود آورده است. (تریلر رسمی)

Ms. Marvel

مورد انتظارترین سریالهای آینده / مینی سریال Ms. Marvel(خانم مارول)

تاریخ انتشار : 8 ژوئن 2022 (۱۸ خرداد ۱۴۰۱) (هفتگی) (کامل منتشر شده)
محصول شبکه: Disney+

در ادامه سری دنیای مارول اینبار این سریال قصد معرفی شخصیت دیگری از دنیای کمیکهای مارول را دارد. کامالا خان نوجوانی پاکستانی، آمریکایی‌ست که در نیوجرسی زندگی می‌کند. او طی اتفاقی پی به قدرت‌های فراانسانی و عجیب خود می‌برد، او می‌تواند خود را به موجودات دیگر تبدیل کند که این موضوع مسیر متفاوتی را برای زندگی او رقم می‌زند و… 

The Umbrella Academy (فصل سوم)

 سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) (فصل سوم)

تاریخ انتشار فصل جدید: ۲۲ ژوئن ۲۰۲۲ (۱ تیر ۱۴۰۱) (به طور کامل منتشر شد)

محصول شبکه: Netflix

بررسی سریال The Umbrella Academy / آکادمی مشکل‌ساز

خلاصه داستان: در یکم اکتبر ۱۹۸۹ ، ۴۳ زن در سراسر دنیا به شکل اعجاب‌آوری بدون اینکه از قبل علائم حاملگی داشته باشند، حامله شده و همان موقع بچه‌دار می‌شوند! هفت کودک از این جمع توسط نابغه‌ای به نام Hargreeves به فرزند خواندگی پذیرفته می‌شوند. در حقیقت این گروه از کودکان – به جز یکی از آنها – دارای قدرت‌های ماورایی می‌باشند و بعد از مدتی که از تعلیم آنها می‌گذرد به گروه آکادمی آمبرلا (The Umbrella Academy) نام گذاری و تبدیل می‌شوند. سال‌ها پدر خواندشان ، آنها را فقط با شماره خطاب می‌کند اما بعدها توسط مادر خوانده‌ی رباتشان “گریس” اسامی برایشان انتخاب می‌شود. در ادامه…

Man vs. Bee (فصل اول)

Man vs. Bee

تاریخ انتشار فصل جدید: ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲ (۳ تیر ۱۴۰۱) (به طور کامل منتشر شد)

محصول شبکه: Netflix

مستر بین دوست داشتنی (یا بهتر بگوییم “روآن اتکینسون”) قرار است با یک داستان کاملا جدید دوباره در یک سریال تلوزیونی حاضر شود. مردی به نام تروور در یک عمارت بزرگ خود را درگیر نبردی با یک زنبور می‌بیند، داستانی که طنز موقعیت زیادی درونش دیده می‌شود. همینطور سریال در خلاصه داستان رسمی‌اش از ما می‌پرسد: “چه کسی برنده خواهد شد و چه آسیب‌های جبران‌ناپذیری در این روند وارد خواهد شد؟” روآن اتکینسون در کنار ویلیام دیویس نویسندگی این مجموعه را برعهده دارند و کارگردانی آن برعهده دیوید کر بوده است. این سریال قرار است در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲ (۳ تیر ۱۴۰۱) در ده قسمت از شبکه نت فلیکس منتشر شود. (تریلر)

Westworld (فصل چهارم)

داستان کامل سریال Westworld فصل اول

تاریخ انتشار : 26 ژوئن 2022 (۵ تیر ۱۴۰۱) (هفتگی) (کامل منتشر شده)
محصول شبکه: HBO

نقد فصل چهارم سریال Westworld

سریال Westworld که از سال 2016 پخشش را از شبکه HBO آغاز کرد، یکی از ویژه‌ترین سریال‌های تلوزیونی چند سال اخیر محسوب می‌شود. امسال بعد از دو سال وقفه شاهد حضور دوباره سریال خواهیم بود.  این فصلِ هشت قسمتی از تاریخ 26 ژوئن 2022 از شبکه HBO منتشر خواهد شد. در فصل سوم دیدیم که شورش هوش مصنوعی آنها را از پارک‌های رباتی خارج کرد و دلوریس اتفاقات عجیب و غریبی را در فصل سوم به دنیا تحمیل کرد، حال باید دید در ادامه داستان چه اتفاقاتی پیش می‌آید.

Only Murders in the Building (فصل دوم)

بررسی سریال Only Murders in the Building

تاریخ انتشار : 28 ژوئن 2022 (۷ تیر ۱۴۰۱) (هفتگی) (کامل منتشر شده)
محصول شبکه: Hulu

بررسی سریال Only Murders in the Building / معمای قتل همسایه

این سریال داستان سه غریبه در آپارتمان مرفه‌نشین آرکونیا در شمال نیویورک را روایت می‌کند که طرفدار پروپاقرص پادکست‌های جناییِ واقعی هستند. پس از مرگ مشکوک یک مرد جوان که در همسایگی آنها و در ساختمان آرکونیا زندگی می‌کرد، این سه نفر تصمیم می‌گیرند که تحقیقات خودشان را درباره‌ی مرگ او آغاز کنند. آنها با کمک یکدیگر یک پادکست جنایی را شروع می‌کنند تا ثابت کنند که برعکس آنچه پلیس گفته این جوان بر اثر خودکشی نمُرده بلکه به قتل رسیده است. آنها معتقدند که قاتل از ساکنین همین ساختمان بوده و تحقیقات خودشان را برروی همسایگانی که به آنها مشکوک هستند، متمرکز می‌کنند. اما همه‌چیز با برملا شدن رازهای قدیمی و سرنخ‌های جدید در مسیر پیچیده‌ای قرار می‌گیرد که… فصل دوم سریال Only Murders in the Building از تاریخ 28 ژوئن 2022 به طور هفتگی و در ده قسمت از شبکه Hulu منتشر خواهد شد.

Stranger Things(فصل چهارم) (بخش دوم)

سریال Stranger Things (چیزهای عجیب) (فصل چهارم)

تاریخ انتشار فصل جدید: 1 جولای 2022 (۱۰ تیر ۱۴۰۱) (به طور کامل منتشر شد)
محصول شبکه: Netflix

بررسی سریال Stranger Things فصل چهارم 

بررسی سریال Stranger Things 3

چیزهای عجیب در دو فصل اول بینندگانش را میخکوب کرد. شاید در فصل سوم نتوانسته باشد آنچنان نسبت به دو فصل اول همه را راضی نگهدارد اما باز با یک سریال قدرتمند و خوش ساخت طرف هستیم. سریال داستان‌های عجیبی در ایالت ایندیانا را دنبال می‌کند. داستان فصل اول در مورد ناپدید شدن نوجوانی به نام ویل بود اما سرخط اصلی داستان هر سه فصل در مورد شخصیتی به نام الون است که دارای نیروهای عجیبی است…  فصل چهارم سریال قرار بود در سال 2020 منتشر شود اما طبق آخرین اخبار سریال به سال 2022 منتقل شده است. (تریلر)

Better Call Saul (فصل ششم) (بخش دوم)

سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) (فصل ششم)

تاریخ انتشار قسمت هشتم فصل چهارم:  11 جولای 2022 (۲۰ تیر ۱۴۰۱) (هفتگی) (کامل منتشر شده)
محصول شبکه: AMC

بررسی فصل ششم و نهایی سریال better call saul (جدید)

داستان کامل سریال Better Call Saul / چهار فصل اولیه

بررسی سریال Better Call Saul فصل پنجم / معجونی بریکینگ بدی

خلاصه داستان: داستانِ سریال Better Call Saul در مورد ساول گودمن است. در سریال Breaking bad (بررسی سریال Breaking Bad ) دیدیم که Saul یک وکیلِ کلاش بود که برای رسیدن به منافع و پول، حتی به خلافکاران کمک می کرد و از طریق این راه امرار معاش می نمود. و دیدیم که او چطور به “والتر وایت” و “‌جسی پینک من”  در مسیرشان به سمت تبدیل شدن به هیولاهای تولیده کننده ی شیشه کمک کرد. اما اتفاقات آخر سریال او را در مسیر تازه ای قرار داد و حالا او باید گذشته ی خود را فراموش کرده و تبدیل به آدم جدیدی شود. او با نامی جعلی و هویتی تازه مشغول به کار در یک مغازه ی فست فود فروشیِ کوچک شده است… و ما با فلش بک هایی به گذشته ی او می رویم و مسیرِ تبدیل شدنش از جیمز مک گیل ( که به جیمی معروف است) ؛ یک فرد کلاه بردارِ ساده ولی خوش قلب به ساول گودمن؛ یک وکیل خبره ، حیله گر و کلاه بردار که وکالت خلافکارها را بر عهده می گیرد ، را کشف می کنیم.

The Sandman (فصل اول)

مورد انتظارترین سریال های 2022 / The Sandman (فصل اول

تاریخ انتشار : 5 آگوست 2022 (۱۴ مرداد ۱۴۰۱) (به طور کامل منتشر شد)
محصول شبکه: Netflix

سندمن یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که بر اساس یکی از معروف‌ترین کمیک‌های دی سی ساخته شده است. داستانِ سریال در مورد دریم یکی از اعضای گروه Endless می‌باشد که پس از ده‌ها سال زندانی قصد دارد تجهیزات و قدرت از دست داده‌اش را بازگرداند! این گروه تجسمِ مفاهیم انسانیِ سرنوشت، مرگ، رویا، نابودی، هَوس، ناامیدی و هذیان می‌باشند. از نظر فنی The Endless نه یک شخصیت بلکه یک گروه و یا ترکیبی از این کاراکترهاست. آنها موجودات کیهانی فوق‌العاده قدرتمندی هستند و Dream شخصیت اصلیِ کامیک‌های Sandman است. آنها دانا، جاودانه و تقریباً قادر مطلق هستند. از مهمترین بازیگران سریال می‌توان به Tom Sturridge در نقش Dream و Gwendoline Christie در نقش لوسیفر اشاره کرد. نیل گیمن خالق اصلی سریال و یکی از نویسندگان کمیک از سال 1989 به فکر خلق یک سریال از روی این کمیک و داستان بود و اکنون با کمک نتفلیکس این رویا به حقیقت تبدیل شده است. این سریال قرار است در ده قسمت در تاریخ 5 آگوست 2022 (۱۴ مرداد ۱۴۰۱) منتشر شود.

Tales of The Walking Dead (فصل اول)

Tales of The Walking Dead (فصل اول)

تاریخ انتشار : 14 آگوست 2022 (۲۳ مرداد ۱۴۰۱) (هفتگی) (به طور کامل منتشر شد)
محصول شبکه: AMC

Tales of the Walking Dead سریالی درام ترسناک پسا آخرالزمانی است که توسط “اسکات ام گیمپل” و “چانینگ پاول” ساخته شده و قرار است در 14 آگوست 2022 از شبکه AMC نمایش داده شود. این سریال در حقیقت چهارمین اسپین آف از دنیای مردگان متحرک محسوب می‌شود که برخلاف عناوین قبلی یک سریال اپیزودیک با داستان‌های متفاوت در هر قسمت خواهد بود. در این سریال با گلچینی از داستان‌های متنوع طرف هستیم و در هر قسمت با داستان، شخصیت‌های کاملا جدید و اتفاقات مستقل رو به رو می‌شویم. این موضوع می‌تواند باعث افزایش تنوع داستان‌های مورد روایت در سریال شود و ما را با داستان‌های جذاب‌ و متفاوت‌تری از دنیای مردگان متحرک آشنا کند. باید تا 14 آگوست 2022 منتظر بمانیم تا ببینیم آیا چهارمین اسپین آف Walking Dead می‌تواند طعم  و حس متفاوتی در خود داشته باشد یا خیر…

She-Hulk: Attorney at Law (فصل اول)

She-Hulk: Attorney at Law

تاریخ انتشار : 17 آگوست 2022 (۲۶ مرداد ۱۴۰۱) (هفتگی) (به طور کامل منتشر شد)
محصول شبکه: Disney+

معرفی شخصیت های دنیای مارول

بررسی سریال She-Hulk Attorney At Law

She-Hulk: Attorney at Law یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که توسط “جسیکا گائو” و بر اساس شخصیت She-Hulk از دنیای مارول ساخته شده است. این سریال هشتمین مجموعه تلویزیونی در دنیای سینمایی مارول (MCU) محسوب می‌شود. تاتیانا مازلانی در نقش شی‌-هالک (جنیفر والترز) در این سریال نقش آفرینی کرده است. علاوه بر این مارک رافلو نقشِ بروس بنر یا همان هالک را در این سریال مانند فیلم‌های قبلی‌اش در دنیای مارول تکرار کرده است. در کمیک‌ها جنیفر والترز وکیلی است که پسر عموی بروس بنر است. پس از یک تصادف، بنر به والترز خون خودش را تزریق می‌کند و توانایی‌های هالکیِ مشابهی به او می‌دهد. تفاوت اصلی بین این دو در این است که شکل ملایم‌تری از توانایی‌های هالک درون جنیفر است و این موضوع به او اجازه می‌دهد تا احساسات و هوش خود را کنترل کند. این سریال قرار است در ۹ قسمتِ ۳۰ دقیقه‌ای از تاریخ 17 آگوست 2022 به طور هفتگی از شبکه دیزنی پلاس منتشر شود. (تریلر رسمی)

House of the Dragon (فصل اول)

معرفی سریال House of the Dragon

تاریخ انتشار فصل جدید: 21 آگوست 2022 (۳۰ مرداد ۱۴۰۱) (به طور کامل منتشر شد)
محصول شبکه: HBO

بررسی قسمتی سریال House of the Dragon (جدید)

بعد از موفقیت بی‌نظیر سریال Game of Throne در جذب مخاطب، شبکه HBO تصمیم گرفت تا اسپین‌آف‌های متنوعی مرتبط با این جهان خلق کند. “سریال خاندان اژدها” یکی از همین اسپین‌آف‌هاست که داستان خاندان تارگرین 200 قبل از سقوط تاج و تختش را روایت می‌کند. داستانِ جنون انگیزِ دیگری در وصف قدرت‌طلبی که جنگ‌ها، خون‌ها و آتش‌های بی‌پایانی به راه خواهد انداخت… حضور “رامین جوادی” به عنوان آهنگساز از خبرهای جذاب در مورد این سریال است. این سریال در تاریخ 21 آگوست 2022 (۳۰ مرداد ۱۴۰۱) منتشر خواهد شد. (تریلر رسمی از یوتوب)

See (فصل سوم)

بررسی کلی فصل دوم سریال See

تاریخ انتشار : 26 آگوست 2022 (۴ شهریور ۱۴۰۱) (هفتگی) (به طور کامل منتشر شد)
محصول شبکه: Apple TV+

بررسی قسمتی سریال See فصل سوم  (جدید)

بررسی کامل دو فصل اول سریال see / جادویِ بینایی

داستان سریال See در قرن ۲۱ جریان دارد. به دنبال ویروسی کشنده، جمعیت جهان به کمتر از دو میلیون نفر کاهش یافته و تمام انسان‌های باقی مانده نابینا شده‌اند. سال‌ها (سیصد سال) از این موضوع می‌گذرد و بینایی به موضوعی افسانه‌ای تبدیل شده که حتی صحبت کردن در مورد آن حرام و جرم محسوب می‌شود… سریال See برای فصل سوم و نهایی در تاریخ 26 آگوست 2022 (۴ شهریور ۱۴۰۱) در هشت قسمت باز خواهد کرد! اینکه سریال به این شکل ناگهانی و در حالی که سوالات زیادی ذهن بیننده را درگیر کرده در حال به پایان رسیدن است، یکی از نکات عجیب فصل نهایی خواهد بود! باید منتظر باشیم تا ببینیم آیا سریال تنها در هشت قسمت می‌تواند داستان‌هایش را به شکل درستی سر و سامان و دهد و یک پایان درخور داشته باشد یا خیر! (تریلر فصل نهایی)

The Lord of the Rings: The Rings of Power (فصل اول)

همه چیز در مورد سریال ارباب حلقه ها / آخرین اطلاعات درز شده

تاریخ انتشار فصل جدید: ۲ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۱ شهریور ۱۴۰۱) (هفته اول دو قسمت) (به طور کامل منتشر شد)
محصول شبکه: Amazon Prime Video

معرفی سریال ارباب حلقه ها / تاریخ انتشار سریال و آخرین اطلاعات 

بررسی قسمتی سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power  (جدید)

سریال ارباب حلقه‌ها با نام کامل The Lord of the Rings: The Rings of Power یک اثر جنجالیِ بزرگ براساسِ یکی از فانتزی‌ترین رمان‌های تاریخ به همین نام نوشته J. R. R. Tolkien می‌‌باشد. در سال 2017 رقابتی بین نت فلیکس، اچ بی او و آمازون برای خریدِ امتیازِ ساختِ سریال ارباب حلقه‌ها شکل گرفت. در یک حرکت غیرمنتظره مدیر عامل کمپانی آمازون “جف بزوس” شخصا وارد مذاکره برای بدست آوردن حق امتیاز این سریال شد. نهایتا در نوامبر همان سال استودیوی آمازون با مبلغ باور نکردنی 250 میلیون دلار توانست امتیاز ساخت این سریال را بدست بیاورد. (معرفی سریال ارباب حلقه ها / تاریخ انتشار سریال و آخرین اطلاعات)

Andor (فصل اول)

Andor (فصل اول)

تاریخ انتشار : 21 آگوست 2022 (۳۰ شهریور ۱۴۰۱) (هفتگی) (به طور کامل منتشر شد)
محصول شبکه: Disney+

Andor یک سریال تلویزیونی جدید از دنیای جنگ ستارگان برای دیزنی+ است که توسط تونی گیلروی ساخته شده است. این مجموعه پیش درآمدی بر فیلم اسپین آف جنگ ستارگان Rogue One (2016) است. داستان سریال مسیر تبدیل شدن «کاسیان اندور» از یک دزد پس از نابودی سرزمینش توسط امپراطوری به یک شورشی جاسوس، در طول پنج سال قبل از وقایع فیلم را روایت می‌کند. در این سریال «دیه‌گو لونا» در نقش «کاسیان اندور» ایفای نقش کرده است و بازیگران دیگری چون «استلان اسکارزگارد»، «آدریا آرخونا»، «دنیز گوخ» و «فایونا شا» نیز در سریال حضور دارند. این سریال قرار است در ۱۲ قسمت از تاریخ ۳۱ آگوست ۲۰۲۲ به طور هفتگی و تا ۹ نوامبر ۲۰۲۲ از شبکه دیزنی پلاس منتشر شود.

The Walking Dead (فصل یازدهم)(بخش دوم)

خلاصه فصل دهم سریال Walking Dead

تاریخ انتشار فصل جدید: 2 اکتبر 2022 (نیم فصل نهایی فصل یازدهم) (به طور کامل منتشر شد)
محصول شبکه: AMC

معرفی شخصیت ها و بازیگران اصلی سریال Walking Dead (جدید)

بررسی فصل یازدهم سریال Walking Dead (جدید)

بررسی فصل دهم سریال walking dead / نگاه نهایی

خلاصه داستان فصل دهم: سایه شوم نجواکنندگان به فصل دهم سریال یک حس خاص داده بود. نجواکنندگان انسان‌هایی که درون جامعه‌ی زامبی‌ها ساکن شده و یک زندگی پَست را برای بقا در پیش گرفته‌‌اند. بعد از سلاخی گروهی از بازماندگان در فصل نهم و با قدرتی که آنها گرفتند، بازماندگان عملا زیر سلطه آنها قرار گرفتند. سقوط پشت سقوط، شهرهای بازماندگان یکی یکی توسط نجواکنندگان به آتش کشیده می‌شد و ناامیدی و مرگ از همیشه به آنها نزدیک‌تر بود. با نقشه و کمک کارول، نیگان از زندان فرار کرده و به نجواکنندگان ملحق می‌شود تا از درون آنها را متلاشی کند. نیگان پس از کسب اعتمادِ آلفا در یک فرصت مناسب او را سلاخی می‌کند. با اینکار نجواکنندگان نه تنها متلاشی نمی‌شوند بلکه توسط دست راست آلفا یعنی بِتا به یک نیروی مخرب‌تر تبدیل می‌شوند. با اینکار نیگان به یک فرد آزاد تبدیل می‌شود.

The Crown (فصل پنجم)

بهترین مجموعه‌های تلوزیونی در سبک درام / The-Crown

تاریخ انتشار فصل اول: 9 نوامبر 2022 (۱۸ آبان ۱۴۰۱) (به طور کامل منتشر شد)
محصول شبکه: Netflix 

سریال Crown به زندگی ملکه الیزابت دوم(ملکه انگلیس) از زمان ازدواجش در سال ۱۹۴۷ تا ماجراها و اتفاقات قبل و بعد از به سلطنت رسیدنش را به نمایش گذاشته است. فصل پنجم این درام تاریخی در دهه 1990 اتفاق می‌افتد و قرار است شخصیت‌ها و بازیگران جدیدی در این دوره‌ی بحث برانگیز در تاریخ خانواده سلطنتی بریتانیا، وارد داستان شوند. همینطور در پاسخ به انتقادات اخیر، نتفلیکس اعلام کرد به بینندگان یادآور می‌شود که این سریال دارای داستانی ساختگی از رویدادهای تاریخی است.

Tulsa King (فصل اول)

Tulsa King

تاریخ انتشار فصل اول: 13 نوامبر 2022 (۲۲ آبان ۱۴۰۱) (در حال پخش)
محصول شبکه: Paramount+

“تیلور شریدان”، به لطف موفقیت سریال‌های “Yellowstone”، “Mayor of Kingstown” و “1883” در چند سال اخیر مورد تمجید منتقدین و مردم قرار گرفته است. اکنون، خالق پرکار قرار است سریال جدیدی را از طریق شبکه Paramount+ منتشر کند، سریال داستان یک مرد ایتالیایی که قصد دارد خانواده مافیایی خود را در تولسای اوکلاهاما بازسازی کند را به نمایش می‌گذارد. سیلوستر استالونه در نقش دوایت مانفردی (معروف به ژانرال)، مرد مافیایی نیویورکی که پس از گذراندن ۲۵ سال زندان به تولسا تبعید می‌شود، ایفای نقش کرده است.

1899 (فصل اول)

مورد انتظارترین سریال های سال ۲۰۲۲ / 1899 (فصل اول)

تاریخ انتشار فصل اول: 17 نوامبر 2022 (۲۶ آبان ۱۴۰۱) (به طور کامل منتشر شد)
محصول شبکه: Netflix

1899 سریالی رازآلود-ترسناک محصول کشور آلمانی است که توسط Jantje Friese و Baran bo Odar سازندگان اصلی سریال Dark ساخته شده و قرار است در 17 نوامبر 2022 از شبکه نتفلیکس به نمایش درآید. داستان سریال در مورد گروهی از مهاجران اروپایی است که با یک کشتی بخار از لندن به سمت نیویورک حرکت می‌کنند تا زندگی جدیدی را در این شهر آغاز کنند. اما هنگامی که آنها با کشتی دیگری روبرو می‌شوند که در دریای آزاد سرگردان است، سفر آنها به یک کابوس بدل می‌شود… در ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۲ دو قسمت از سریال در نمایشگاه بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش در آمد و با نظرات بسیار مثبتی رو به رو شد. با توجه به سریال دارک باید منتظر یک عنوان خاص دیگر از این سازندگان آلمانی باشیم.

Wednesday (فصل اول)

بررسی سریال Wednesday فصل اول / سریال ونزدی

تاریخ انتشار فصل اول: 23 نوامبر 2022 (به طور کامل منتشر شد)
محصول شبکه: AMC

بازیگران و شخصیت های سریال wednesday / معرفی بازیگران ونزدی

بررسی سریال Wednesday فصل اول / سریال ونزدی

“ونزدی” (Wednesday) یک سریال کمدی ترسناک و معمایی آمریکایی‌ست که براساس شخصیت “ونزدی آدامز” از مجموعه‌ی “خانواده آدامز” (اثر چارلز آدامز) ساخته شده است. “آلفرد گاف” و “مایلز میلار” سازندگان این سریال هستند و “تیم برتون” کارگردان مشهور آمریکایی کارگردانی چهار قسمت ابتدایی فصل نخست را برعهده دارد. “جنا اورتگا” در نقش ونزدی آدامز ستاره اصلی این سریال محسوب می‌شود و در کنارش بازیگرانی همچون “گوندولین کریستی”، “ریکی لیندهوم”، “جیمی مک‌شین”، “هانتر دوهان”، “کریستی ریچی”، “لوئیس گوزمان” و “کاترین زتا جونز” به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال سه هفته پس از انتشارش به دومین سریال پربازید انگلیسی زبان در شبکه نتفلیکس تبدیل شد. فصل اول سریال “Wednesday” در تاریخ ۲۳ نوامبر ۲۰۲۲ در هشت قسمت و بصورت همزمان از شبکه Netflix منتشر گردید. این سریال با نقدهای عموماً مثبتی مواجه شد و نقش‌آفرینی اورتگا مورد تحسین قرار گرفت. (مطلب کامل)

Rick and Morty (فصل ششم)

بررسی سریال Rick and Morty فصل پنجم

تاریخ انتشار ادامه فصل ششم: ۲۰ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۹ آبان ۱۴۰۱) (هفتگی) (در حال پخش)
محصول شبکه: Adult Swim

سریال Rick and Morty یکی از خاص‌ترین سریال‌های انیمیشنی تاریخ است و حتی ضعیف‌ترین قسمت‌های این سریال نیز ارزش وقتی که برایش می‌گذارید را دارند، به شرطی که از فصل اول با سریال ارتباط برقرار کرده و با علاقه آن را دنبال کرده باشید. علاقه‌مندان این سریال خیلی زودتر از آنچه انتظار می‌رفت می‌توانند ادامه ماجراجویی‌های ریک و مورتی و خانواده اسمیت را دنبال کنند. این سریال قرار است از تاریخ ۴ سپتامبر ۲۰۲۲ به صورت هفتگی از Adult Swim منتشر شود. به نظر می‌رسد سریال در فصل ششم، رویکرد متفاوتی نسبت به فصل قبلی در پیش گرفته‌ است… (فصل قبلی مورد رضایت بیشتر طرفداران سریال قرار نگرفت.)

امیدواریم از مطلب “مهمترین سریال های سال 2022” لذت برده باشید

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نادر
نادر

بی صبرانه منتظر اسپین آف گیم آف و ترون و فصل پایانی Better call saul هستم
امیدوارم ارباب حلقه‌ها هم گند نزنه به خاطرات فیلم‌ها!