بررسی سریال killing Eve فصل سوم

سریال کشتن ایو محصول شبکه BBC آمریکا که توسط Phoebe Waller-Bridge (بازیگر و سازنده ی اصلی سریال Fleabag) در سبک درام ، کمدی تاریک و جاسوسی ساخته شده است. فصل سوم سریال killing eve از تاریخ 12 آوریل 2020 پخشش را آغاز کرد و هم اکنون به پایان رسیده است. امروز در سایت ساعت هفت نگاهی به فصل سوم سریال نگاهی می اندازیم تا بیشتر با نکات ضعف و قوت آن آشنا شوید. پس با بررسی سریال killing Eve فصل سوم همراه ما باشید.

قبل از خواندن این مطلب می توانید مطلب ما در مورد دو فصل اول سریال را (نقد و بررسی killing eve / نگاهی به دو فصل اول سریال کشتن ایو) نیز مطالعه بفرمایید.

اگر به دنبال خواندن مطالب بیشتر در مورد سریال های برتر می گردید به لیست بهترین سریال ها مراجعه کنید…

فصل سوم سریال Killing Eve

در این فصل سریال killing Eve به پختگی رسیده است. نکته بارز فصل سوم سریال killing eve رفع انتقاداتی بود که به دو فصل پیشین سریال وارد بود. بزرگترین انتقادی که میشد از کشتن ایو داشت پرداخت بیش از اندازه به دو شخصیت اصلی داستان و در حاشیه قرار گرفتن سایرِ شخصیت ها بود که این امر در فصل سوم به طور کامل و به خوبی برطرف شده است. با مشاهده دو فصل قبل killing Eve مخصوصا با پایان بندی فصل دوم این ذهنیت که این داستان تا کجا قراراست ادامه پیدا کند در ذهن بیننده شکل می گرفت و نگرانی فصل سومی تکراری و روندی نه چندان تماشایی به وجود می آمد. اما خوشبختانه فصل سوم killing Eve شما را غافلگیر خواهد کرد و با حوادثی که در قسمت اول فصل سوم رخ می دهد سریال نه تنها جانی دوباره می گیرد بلکه سازندگانِ مجموعه توانستند مسیرِ داستان را به سمتی بکشانند که اختلافِ پرداخت بین ایو و ویلانل با سایر شخصیت ها برطرف شود و شخصیت های کونستانتین و کارولین نقشی بسیار جدی تر را در داستان ایفا کنند . همچنین شخصیت های دیگری همچون داشا با بازی Harriet Walter و جرالدین با بازی Gemma Whelan که حضور او در فصل سوم می تواند برای علاقمندان به سریال game of thrones جذاب باشد ،به مجموعه اضافه شده اند که بیشتر ابزاری برای شناخت شخصیت های اصلی داستان هستند.

داستان killing eve در فصل سوم قویتر و جذابتر از فصل‌های پیشین پیش می‌رود و پیچیدگی بیشتری دارد ، هنوز هم نمی‌توان از عنوان عالی برای توصیف آن استفاده کرد ولی تماشای آن برای شما لذت بخش خواهد‌بود و همچنین نوید آینده ای خوب و تماشایی برای فصل بعدی را می دهد. سریال killing Eve هم مانند سریال های فانتزی جدید از تمِ کمدی سیاه استفاده کرده و می توان گفت این موضوع به نحوی در سریال های جدید مُد شده است! همچنین مورد مشابه دیگری که بین سریال killing Eve و مجموعه های جدید دیگر تلویزیونی می توان دید استفاده از نوشته‌هایی با رنگ‌های روشن و فونت های فانتزی و همچنین عدم پایبندی به پخش تیتراژ ابتدایی یا زمان پخش آن است که در سریال های دیگری نیز مشابه آن را تجربه کرده ایم.

فصل سوم سریال Killing Eve

یکی از موارد دیگری که در killing Eve به آن دقت زیادی شده است طراحی لباس بازیگران می باشد و دقت زیادی به پوشش شخصیت ها و استفاده از لباسهای آنها جهت نمایش دادن بخشی از شخصیت آنها شده است ، مخصوصا شخصیت ویلانل که با لباس های جذاب و عجیب و غریب نظر شما را به خود جلب خواهد کرد ، ایو ساده می پوشد و کارولین پوششی خشک و مردانه دارد ، در طول تماشای سریال به لباس های شخصیت ها توجه کنید و بخشی از شخصیت آنها را از روی لباسشان تشخیص دهید. از دیگر نکات مثبت این سریال می توان به تعداد کم قسمت های آن اشاره کرد. این سریال ۸ قسمت بیشتر در هر فصل ندارد و طبق قانون نانوشته و تجربه تماشای سریال های مختلف ، سریال هایی که دارای تعداد قسمت های کمتری در هر فصل هستند سریالهای قویتری هستند و می توانند مخاطب را بیشتر جذب خود کنند و اگر هم نباشند حداقل زمان زیادی را از شما مانند سریال هایی ضعیفی که هر فصلشان ۱۸ به بالا قسمت دارد، نمی گیرند. سریال از نظر موسیقی متن نیز قوی است. موسیقی متن مثل فصول پیشین به خوبی و با قدرت استفاده شده است و به صحنه ها احساسات داده است.

نتیجه گیری…

امتیاز سایت ساعت هفت

امتیاز سریال killing Eve فصل سوم 

خوب

در انتها می‌توان گفت فصل سوم سریال killing Eve فراتر از پیش بینی‌ها عمل کرده و قوی‌تر از دو فصل قبل است اما هنوز نمی‌توان این عنوان را عالی خطاب کرد. اگر به دنبال دیدن سریال جنایی جاسوسیِ جذاب و سرگرم کننده با ته مایه طنز می‌گردید، این سریال می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

امیدواریم از مطلب ” بررسی سریال killing Eve فصل سوم ” لذت برده باشید تا بعد…

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] داستان killing eve در فصل سوم قویتر و جذابتر از فصل‌های پیشین پیش می‌رود و پیچیدگی بیشتری دارد ، هنوز هم نمی‌توان از عنوان عالی برای توصیف آن استفاده کرد ولی تماشای آن برای شما لذت بخش خواهد‌بود و همچنین نوید آینده ای خوب و تماشایی برای فصل بعدی را می دهد. سریال killing Eve هم مانند سریال های فانتزی جدید از تمِ کمدی سیاه استفاده کرده و می توان گفت این موضوع به نحوی در سریال های جدید مُد شده است! همچنین مورد مشابه دیگری که بین سریال killing Eve و مجموعه های جدید دیگر تلویزیونی می توان دید استفاده از نوشته‌هایی با رنگ‌های روشن و فونت های فانتزی و همچنین عدم پایبندی به پخش تیتراژ ابتدایی یا زمان پخش آن است که در سریال های دیگری نیز مشابه آن را تجربه کرده ایم و… (ادامه) […]