همه بازیهای معرفی شده در Xbox Series X Games Showcase

در 23 جولای در یک کنفرانس ویدیویی ، ماکروسافت بخشی از بازیهای نسل آینده خود را معرفی کرد. در این پست با تمام بازیهای معرفی شده در این کنفرانس ،تاریخ دقیق انتشار آنها و همچنین به همراه ویدیو مخصوص هر یک از آنها آشنا می شوید. نکته جالب منتشر شدن تمام بازیها برای سرویس Xbox Game Pass است که می‌تواند این سرویس را بسیار قوی‌تر از قبل بکند. با سایت ساعت هفت باهمه بازیهای معرفی شده در Xbox Series X Games Showcase همراه باشید.

مطلب مرتبط:

آشنایی با استودیوهای بازی سازی ماکروسافت (تحلیل خرید جدید ماکروسافت)

همه چیز در مورد پلی استیشن 5 / رونمایی از کنسول و بازیهای جدید

بررسی کنسول های نسل نهم / مقایسه کنسول PS5 و Xbox Series X

همه بازیهای معرفی شده در Xbox Series X Games Showcase

گیم پلی بازی Halo Infinite نمایش داده شد.

بلاخره بعد از گذشت زمان طولانی از نمایش بازی Halo Infinite ، در 23 جولای (دیشب) ماکروسافت گیم‌پلی کاملی از بازی به نمایش گذاشت که به شدت سریع و هیجان انگیز است. بازی شامل محیط‌های بزرگ‌تر و جزئیات گرافیکی بیشتری است. همینطور تنوع دشمنان و تنوع سلاح‌ها در همین تریلر کوتاه کاملا مشهود است. بازی از لحاظ وسعت چندین برابر از هیلو‌های قبلی بزرگ‌تر خواهد بود و دارای گیم‌پلی و محیط‌های گسترده‌تری است. ماکروسافت با بازی هیلو قصد قدرت‌نمایی و جذب طرفداران سری را دارد. در گیم‌پلی جدید کمی از مکانیزم‌های تازه و بهبود یافته‌ی گیم‌پلی به نمایش گذاشته شد. دشمنانِ متنوع با خصوصیات مختلف  و همچنین سلاح‌های گوناگون که بر علیه هریک از آنها می‌توانید استفاده‌کنید. همینطور با استفاده از ابزاری خود را به بلندی‌ها برسانید. می‌توانید از ابزار محیط بر علیه دشمنان استفاده کنید. گیم پلی بازی سریع و هیجان‌انگیز درست شده و وسعت نقشه بازی بسیار زیاد است. تاریخ دقیقی برای بازی مشخص نشده به جز اینکه بازی در تعطیلات 2020 منتشر می‌شود.

بازی State of Decay 3 معرفی شد…

کمپانی Undead Labs در حال ساخت یک بازی آخرالزمانی با محوریت بقا است که در آن زامبی‌های حیوان گونه‌ی عجیبی به نمایش گذاشته شده. در تریلر CGI که از بازی پخش شد ، یک گوزن زامبی عجیب نشان داده شد. تاریخ انتشار مشخصی از بازی گزارش نشده‌است.

بازی Forza Motorsport به نمایش گذاشته شد…

استدیو Turn 10 در حال ساخت یک بازی ریسینگ جدید برای نسل آینده‌ی کنسول‌هاست که با اسم Forza Motorsport شناخته می‌شود.  این بازی در حال حاضر در دست ساخت است و قرار است به راحتی با 60 فریم در 4K به نمایش در بیاید. تریلر به نمایش گذاشته از موتور گرافیکی بازی کپچر شده‌است و بازیِ پر جزئیات و زیبایی را به نمایش گذاشته است. این بازی علاوه بر کنسول نسل حاضر ماکروسافت برای Xbox Series X و همینطور ویندوز 10 نیز منتشر خواهد شد.

تریلر جدید بازی Everwild

تریلری جدیدی از بازی Everwild ساخته‌ی جدید Rare به نمایش گذاشته شد که یک محیط رمز آلود با گرافیک هنری بسیار زیبا و جادویی را به نمایش گذاشته که نویدبخشِ یک بازی با گیم‌پلی خاص و منحصر به فرد است. در بازی شما پیوندهای ناگسستنی با طبیعت بازی باید برقرار کنید، تریلر بازی دنیایی را به نمایش گذاشته که مردم حیوانات مرده را به زندگی برمیگردانند. این بازی علاوه بر Xbox Series X برای ویندوز 10 نیز منتشر می‌شود.

تاریخ انتشار بازی Tell Me Why مشخص شد

شرکت Dontnod Entertainment ، سازنده‌ی بازی تحسین شده‌ی Life is Strange از تاریخ انتشار بازی جدید خود رونمایی کرد. این بازی در 27 آگوست 2020 منتشر خواهد شد. شما در بازی در نقش دو قلوهایی به نام‌های Tyler و Alyson ایفای نقش می‌کنید که قدرت ماموق طبیعی دارند و قصد کشف رمز و رازهایی از گذشته‌ی خود در شهر کوچکی در Alaska را دارند. 

بازی Ori and the Will of the Wisps برای Xbox Series X آپدیت گرافیکی می شود

ماکروسافت اعلام کرد که بازی Ori and the Will of the Wisps (بررسی بازی Ori and the Will of the Wisps) به واسطه سیستم Smart Delivery با گرافیک و فریم ریت بهتری در کنسول نسل بعد قابل دسترس است.

اضافه شونده ی The Outer Worlds: Peril on Gorgon معرفی شد.

اضافه شونده‌ی جدید بازی The Outer Worlds که قرار است در 9 نوامبر منتشر شود و قسمت‌های جدیدی به بازی اضافه کند.  در این ماجراجویی جدید به مکان جدیدی در دنیای بازی سفر می‌کنید و در آنجا با ماموریت‌ها ، سلاح‌ها ، زرها و مهارت‌های جدیدی رو به رو خواهید شد…. 

تریلر جدید بازی Grounded

بازی Grounded قرار است در 28 جولای به صورت دسترسی قبل از انتشار (early access) منتشر شود. بازی Grounded یک بازی co-op در مورد بقا است که شما در نقش یکی از چهار بازیکن که به اندازه‌ی یک مورچه کوچک هستند به تلاش برای بقا بپردازید و برای زنده ماندن یک تلاش گروهی را تجربه کنید. در این راه باید از ابزارهای مختلف محیط استفاده کرده تا جلوی موجودات کوچکی که اکنون برای شما بسیار بزرگ و خطرناک هستند ایستادگی کنید.

بازی Avowed رونمایی شد

بازی نقش آفرینی بعدی شرکت Obsidian Entertainment یک بازی حماسی اول شخص در یک دنیای فانتزی کاملا جدید است. در تریلر منتشر شده که البته از گیم پلی بازی نیست دنیای بازی به نمایش درآمد که شباهت‌هایی با بازی Elder Scrolls در آن دیده می‌شود. با قدرت داستان گویی Obsidian این می‌تواند نوید بخش یک بازی بسیار جذاب برای نسل آینده کنسولها باشد، باید منتظر اطلاعات بیشتر از این بازی ماند.

بازی As Dusk Falls رونمایی شد

بازی As Dusk Falls توسط شرکت INTERIOR/NIGHT در دست ساخت است که یک درام تعاملی خواهد بود. تاریخ انتشار دقیقی از بازی اعلام نشده‌است.

بازی Psychonauts 2 رونمایی شد

بلاخره Double Fine تریلر جدیدی از بازی Psychonauts 2 به نمایش گذاشت. بازیی که مدت‌ها از این شرکت انتظار داشتیم.

بازی Destiny 2: Beyond Light به Xbox Game Pass می آید

بازی Destiny 2 و تمام اضافه شونده‌های آن به زودی در Xbox Game Pass در دسترس خواهند بود.

بازی S.T.A.L.K.E.R 2 رونمایی شد

بعد از مدت‌ها که سری S.T.A.L.K.E.R فقط برای PC منتشر شدند اکنون نوبت آن است که نسخه‌ی جدیدِ بازی بر روی کنسول جدید ماکروسافت نیز عرضه شود. بازی S.T.A.L.K.E.R 2 یک بازی شوتر پسا آخرالزمانی است که شباهت‌هایی با بازی Metro دارد اما طعم و حس ویژه خاص خود را منتقل می‌کند.

بازی Warhammer 40,000: Darktide رونمایی شد

بازی Warhammer 40,000: Darktide یک بازی تعاملی چهار نفره در دنیای Tertium است که بازیکنان برای بقا باید با انبوهی از دشمنان مبارزه کنند. بازی برای سال 2021 برنامه‌ریزی شده‌است.

بازی Tetris Effect: Connected رونمایی شد

بازی Tetris Effect به ایکس باکس خواهد آمد. در این بازی می‌توانید به شکل رقابتی یا تعاملی به صورت آنلاین بازی Tetris را انجام دهید. این بازی قرار است در تعطیلات 2020 منتشر شود.

بازی The Gunk رونمایی شد

بازی The Gunk یک ماجراجویی سه بعدی است که باید در آن کنترل شخصیتی به نام گونک را در دست بگیرید که با کمک ابزاری لجن‌هایی که سیاره‌ای ناشناخته را تسخیر کرده را جمع آوری می‌کند. این بازی به نظر یک بازی ماجراجویی پلتفورمر می‌باشد که در آن به حل  پازل‌های مختلف خواهید پرداخت.

بازی The Medium معرفی شد

گروه Bloober Team در حال ساخت بازیی به نام The Medium است که یک محیط روانشناسانه و ترسناک را مانند بازی Silent Hill خلق کرده‌است.  در بازی در دو واقعیت زمانی مختلف پیش می روید و معماها را حل می‌کنید با ارواح شرور خواهید جنگید….

بازی Phantasy Star Online 2: New Genesis رونمایی شد

در سال 2021 شاهد حضور بازی جدیدی از سری Phantasy Star Online هستیم که کاملا آنلاین خواهد بود و دنیا و دشمنان جدیدی را به نمایش گذاشته است.

تریلر جدید از بازی CrossfireX

تریلر سینمایی CrossfireX که یک عنوان Free To play خواهد بود و به صورت انحصاری برای Xbox منتشر خواهد‌ شد.

بازی Fable جدید معرفی شد

بعد از مدت طولانی بلاخره ماکروسافت  بازی جدیدی از عنوان Fable  را با یک تریلر سینمایی رونمایی کرد. باید منتظر اطلاعات بیشتری از این بازی نقش آفرینی بمانیم.


امیدواریم از مطلب  ” همه بازیهای معرفی شده در Xbox Series X Games Showcase  ” لذت برده باشید تا بعد…

آخرین مطالب به روز شده

محبوب‌ترین مطالب

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها