بررسی فصل اول سریال The boys

سریال The boys (سریال پسران) محصول شبکه ی Prime Video که مالک آن Amazon است، می باشد. سازنده ی اصلی سریال Eric Kripke و از جمله معروف ترین بازیگران سریال می توان به Karl Urban و  Jack Quaid اشاره کرد. این سریال در سبک ابر قهرمانی ، اکشن ، جنایی با ته مایه های کمدی در تاریخ  26 جولای 2019 در 8 قسمت منتشر شده است. فصل دوم سریال قرار است در سال 2020 منتشر شود. با سایت ساعت هفت ” بررسی فصل اول سریال The boys”  همراه باشید.

اگر به دنبال خواندن مطالب بیشتر در مورد سریال های برتر می گردید به لیست بهترین سریال ها مراجعه کنید…

بررسی فصل دوم سریال The Boys 

سریال The boys

به دنبال ناجی

ما انسان‌ها همیشه در اعماق وجود خود در مواقع ترس و نیاز، به دنبال یک ناجی و ابرقهرمان می‌گردیم و در واقع، این حس که شخصِ دیگری به شکلِ قهرمان ظاهر شده و ما را نجات دهد بسیار ساده‌تر از تنها دست و پنجه نرم کردن با مشکلات است. این موضوع در کودکان بیشتر دیده شده و روز به روز علاقه کودکان به ابر‌قهرمان‌ها بیشتر می‌شود. ابرقهرمان‌ها از بخش‌های محبوب فرهنگ سرگرمی معاصر هستند. این احتمال بسیار زیاد است که یک انسانِ معمولی، حداقل یک ابرقهرمان محبوب داشته باشد یا بشناسد. و یا طرفداری باشد که ساعت‌ها وقت می‌گذارد و کامیک بوکی را می‌خواند یا در سینما برای اولین بار با آنها آشنا می‌شود. ابرقهرمان‌ها هر چند هم که قدرت‌ها و توانایی‌های خارق العاده داشته باشند تا حد بسیار زیادی انسان‌های معمولی هستند. تماشاچیان ابرقهرمان‌ها را می‌بینند که سعی می‌کنند باتجربه‌ی انسان بودن کنار بیایند، تجربه‌ای که مخاطبان می‌توانند با آن همزاد پنداری کنند…

آنها بخشی از واقعیت خودشان را از دریچه این شخصیت ها بر پرده عریض می بینند. اینها دلایلی است که این شخصیت ها را برای مخاطب دوست داشتنی و الهام بخش می کند. افزایش علاقه عمومی به ابر قهرمان ، سبب ایجاد یک روند عظیم در تولید محتوا و محصول چه در حوزه مجله ها و چه در حوزه فیلم های سینمایی و سریال شده است، منشا اصلی تولید این شخصیت ها را بایستی در مجلات کمیک جستجو کرد.

نمودار فروش فیلم های ابر قهرمانی

در جدول بالا می توانید میزان فروش فیلم های ابر قهرمانی از سال 1978 تا 2019 را ببینید و افزایش چشم گیر آن را ملاحظه کنید. (به میلیون دلار) (منبع)

سریال The boys

در سریال پسران قهرمان ها ابر قهرمان ها نیستند..

در سریال پسران از زاویه جدید و جالبی به موضوع ابر قهرمان ها پرداخته شده است. در این سریال ابر قهرمان ها که در راس آن ها گروه 7 قرار دارد در واقع کالاهای تجاری و اقتصادی هستند که نه تنها نجات انسان ها برایشان اهمیتی ندارد بلکه برای رسیدن به منافع و اهداف خویش باعثِ از بین رفتن انسان ها نیز می شوند. یک شو و نمایشِ دروغین از قهرمان هایی که در واقع مشتی سو استفاده گر و انسان خود خواه بیش نیستند .

پسران افراد عادی هستند  و  قدرت ماورایی ندارند. آنها از ابر قهرمان ها آسیب دیده اند و به همین دلیل دست به تلاش برای پایان دادن به سلطه ی ابرقهرمان ها می زنند. آنها به قصدِ انتقام از ابر قهرمانان وارد مسیرِ سخت مبارزه می شوند . قدرتِ ماورایی آن ها غمِ از دست دادنِ عزیزانشان و حس انتقام است در غیر اینصورت این مبارزه کاملا نا عادلانه است و پسران هیچ قدرتی برای مبارزه با ابر قهرمان ها ندارند. اما در دل های آنها غم و اندوهی بسیار قوی وجود دارد و این می تواند نیروی عظیم در وجودشان برای مقابله با شرارت ایجاد کند.

سریال The boys

سریال پسران کامل نیست…

سریال پسران را نمی توان شاهکار نامید و سریالِ کاملی نیست مخصوصا در انتخابِ برخی بازیگران و نمایش ضعیف برخی از آن ها اما از بازی خوب و قابل قبول آنتونی استار در نقش هوملاندر که علاقمندان به سریال banshee او را به خوبی به یاد می آورند نمی توان گذشت. او به خوبی توانسته است حسی که کاراکتر هوملاندر باید به بیننده القا کند را برای بیننده زنده کند.در پسران پرداخت جالب و جدید داستان به موضوع ابر قهرمان ها بیننده را درگیر سریال می کند ، همچنین در این سریال شاهد یک کمدی سیاه در کنار صحنه های خشن نیز هستیم که به جذابیت داستان افزوده است. همینطور قسمت های پایانی سریال ما را به آینده ی آن کاملا امیدوار می کند و یک پایان غیر قابل پیش بینی و جذاب را برای سریال “پسران” رغم می زند که مطمئنا بیننده ها را منتظر فصل بعدی سریال نگه می دارد.

سریال The boys

نگاه آخر…

سریال The boys دقیقا نقطه ی مقابل فیلم ها و سریالهای ابر قهرمانی قرار می گیرد. دنیایی که ابر قهرمان ها شرور های از خود راضی هستند و باید جلویشان را گرفت. اگر در واقع از داستان های تکراری و قابل پیش بینیِ ابر قهرمانی خسته شده اید مطمئنا این سریال می تواند با نگاه جدیدش شما را سرگرم کند و برایتان لذت بخش باشد و یک پیشنهاد ویژه محسوب شود.

سریال The boys

امتیاز سایت ساعت هفت

امتیاز سریال The boys (فصل اول)

بررسی فصل اول سریال The boys 1

سریال پسران اکشن‌های قابل قبولی دارد و همینطور دارای طنز و درام مناسبی می‌باشد و داستانِ متفاوتی را برایمان بیان می‌کند. این می‌تواند برای یک سریال فصل اولی یک شروع خوب محسوب شود و آینده روشنی را برای سریال متصور شد.

امیدوارم از مطلب “بررسی فصل اول سریال The boys” لذت برده باشید تا بعد…

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها