بررسی مینی سریال Sharp Object / هنگام تماشای این سریال مواظب باشید ، چون بی رحمانه روح شما را زخمی خواهد کرد.

در این قسمت میخواهیم یادداشتی کوتاه در مورد دنیای رازآلود و غمناک مجموعه تلویزیونی Sharp Object (چیز های تیز) محصول 2018 بپردازیم. سریال sharp object روایتگر داستانی جنایی ، رازآلود و روان پریشانه می باشد . این مجموعه به سفارش شبکه HBO در ۸ قسمت ساخته شده است و  و این ۸ قسمت روایتگر داستانی باورنکردنی و زیباست. بودن امضای HBO در ساخت یک سریال کافی است که شما با دقت و مو شکافی بیشتری مجموعه را آغاز و دنبال کنید. با سایت ساعت هفت با  ” بررسی مینی سریال Sharp Object ” همراه باشید.

اگر به دنبال خواندن مطالب بیشتر در مورد سریال های برتر می گردید به لیست بهترین سریال ها مراجعه کنید…

خلاصه ای از داستان سریال Sharp Object …

Camille روزنامه نگاری است که از مشکلات شدید روحی ، خودآزاری و مصرف بی رویه الکل رنج می برد که به واسطه قتل ۲دختر بچه در شهر زادگاهش ، به آنجا بازگشته است و این بازگشت زخم های دیرینه ای را باز می کند و . . . به دلیل این که تماشای لحظه لحظه داستان از خواندن و اسپویل آن زیباتر و دوست داشتنی تر خواهد بود خیلی راجع به داستان صحبت نمی کنیم و یک مژده به علاقمندان به پایان بندی های فوق العاده می دهیم . علاقه مندان به پایان بندی غافل گیر کننده ، دوست داران پایان فصل چهارم سریال دکستر یا پایان بندی فیلم مظنونین همیشگی ، sharp abject با پایان بندی خود شما را میخکوب و به حال خود رها خواهد کرد….

بررسی مینی سریال Sharp Object

بررسی مینی سریال Sharp Object 

سریال sharp object از رمانی نوشته ی “گیلین فلین” (Gillian Flynn) با همین نام اقتباس شده است و ابتدا تصمیم بر ساخت فیلمی سینمایی از این رمان بوده است اما با توجه به نیاز به زمان بیشتر جهت هدایت مسیر درست داستان و شخصیت پردازی کامل کاراکترها پروژه فیلم سینمایی تبدیل به ساخت مجموعه تلویزیونی به کارگردانی ژان مارک ولی شد و نویسندگی کار را مارتی نوکسون برعهده گرفت.

مورد دیگری که شما را برای تماشای Sharp Object ، قبل از داشتن هیچ اطلاعاتی در مورد سریال وسوسه می کند، حضور بازیگر مطرح و توانایی همچون Amy Adams است. بازیگر ۴۵ ساله و دوست داشتنی که تا کنون با نقش آفرینی در فیلم هایی همچون American hustle ( نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای این فیلم ) ، Junebug , Fighter ,Arrival و . . . پیشینه ای اثبات شده و مثال زدنی در بازیگری را از خود به جای گذاشته است و جوایز متنوعی را نیز دریافت کرده است و حتی می توان گفت مستحق دریافت بیش از آن هم بوده است.

شاید به کار بردن لفظ خیره کننده برای سریال Sharp Object مناسب باشد و در میان مجموعه ای از فیلم ها و سریال های تکراری و طولانی و متوسط این Sharp Object است که با ۸ قسمت حدودا ۶۰ دقیقه ای شما را راضی و خشنود خواهد کرد و احساس رضایتی همانند احساسی که با نوشیدن چای گرم در هوای برفی و زمستانی دارید را خواهید داشت.

سریال sharp object تیز و خطرناک همچون نامش ، روح شما را زخمی خواهد کرد و در پایان با نگاهی مجدد به نام سریال و بررسی حال خود ، شکاف و زخمی را در سرتاسر ذهن خود حس خواهید کرد. تمامی عناصر لازم برای یک‌مجموعه دیدنی مانند موسیقی متن شنیدنی ، تدوین عالی ، شخصیت پردازی خوب، بازی های تماشایی بازیگران و از همه مهمتر داستانی میخکوب کننده همه در این سریال گنجانده شده است اما اگر روحیه حساس و ضعیفی دارید از تماشای Sharp Object منصرف شوید.

بررسی مینی سریال Sharp Object

امی آدامز در sharp object نمایشی خیره کننده از خود به جای گذشته و شاید هیچکس دیگری به غیر از خود امی آدامز نمی توانست شخصیت Camille را به این اندازه کامل منتقل کند ، امی آدامز تمامی دردها و رنج هایی که کاراکتر کمیل در گذشته پشت سر گذاشته و در حال حاضر تجربه می کند را به قدری استادانه به نمایش در آورده است که شما تک تک زخم های کمیل را حس خواهید کرد.

به غیر از Amy Adams سایر بازیگران این مجموعه نیز کاملا حرفه ای و به خوبی نقش خود را ایفا کرده اند اما باید راجع به ۲تا دیگر از نقش آفرینی های sharp object صحبت کرد.شخصیت Amma با بازی بسیار زیبا از Eliza Scanlen که از سایر آثارش می توان فیلم سینمایی little women را نام برد ، Eliza به طور کامل در سریال sharp object خود را استعدادی تازه نفس و ناب برای آینده سینما و تلویزیون معرفی کرده است و شخصیت Amma را به خوبی نمایش داده است. و می رسیم به بازی بی نقص و فوق العاده ی Patricia Clarkson در نقش Adora مادر Camille و Amma . پاتریشیا کلارکسون شخصیت Adora را به بهترین شکل ممکن در آورده است مادری عجیب ، مادری اعصاب خورد کن ، مادری که . . ‌‌.

امتیاز اول: 100/100 (شاهکار)

بررسی مینی سریال Sharp Object

دیگر نظرات (امین)

مینی سریال Sharp things یک سریال جذاب با درون مایه‌‌ی بسیار طوفانی نیست و حتی از نظر ریتم داستانی، بسیار کند و تا حدودی طولانی ساخته شده‌است. اما سریال به زیبایی با فرم خوبی که دارد درون مایه‌ی عجیب و تاریکش را به خورد مخاطب می‌دهد. لحظات تلخی در طول سریال به تصویر کشیده می شود که مطمئنا عمیقا بر روی شما تاثیر می گذارد. تک تک چیزهای تیزی که در طول زندگی “کامیل” وجود دارد و حتی تا ثانیه‌ی آخر سریال او را رها نمی کند. درد هایی به وسعت تمام زخم هایی که روی بدنش هک شده تا از یاد نبرد لحظاتی که ثانیه به ثانیه در بین یک خانواده‌ی مجنون و مجنون‌کننده می‌زیسته است. سریال پر از لحظات پراکنده است ، فلش بک (فوروارد) هایی که به عقب (جلو) می روند و شما را گیج می کنند اما در آخر می‌توانید تمام آنها را مانند تکه‌های پازل کنار هم بچینید تا معماهای داستانِ سریال را حل کرده و تاثیری ماندگار از این اثرِ به یاد ماندنی بگیرید. اگر بتوانید ریتم کُند سریال Sharp things را تا به انتها تحمل کنید و با دقت بیشتری به عمق سریال و شخصیت‌هایش پی ببرید، در انتها یک لذت ویژه برایتان به دنبال خواهد داشت و این اثر در ذهنتان بعنوان یک اثر تاثیرگذار ، غافلگیر کننده و خاص تا همیشه باقی خواهد ماند.

امتیاز دوم: 85/100 (عالی)

نتیجه گیری…

امتیاز سایت ساعت هفت

امتیاز مینی سریال Sharp Object

عالی

مینی سریال Sharp Object یک سریال فوق العاده تاثیر گذار است که می‌تواند به یک اثر خاص و ماندگار برایتان تبدیل شود پس حتما دیدن این سریال متفاوت و طوفانی را در برنامه خود قرار دهید و به هیچ عنوان تماشای این سریال خوش ساخت و دیدنی را از دست ندهید.

امیدواریم از مطلب ” بررسی مینی سریال Sharp Object ” لذت برده باشید تا بعد…

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها