آخرین اطلاعات از فصل دوم سریال Squid Game

بازی اسکویید / Squid Game که به نام “بازی مرکب” نیز معروف است مجموعه تلوزیونی درام-هیجانی از کشور کره جنوبی است. Hwang Dong-hyuk (هوانگ دونگ-هیوک) نویسنده و کارگردان این سریال در سال 2008 نوشتن آن را به پایان رساند اما تا سال 2019 قبل از اینکه شبکه نت فلیکس سرمایه‌گذاری اثرش را برعهده بگیرد، نتو انست سرمایه‌گذاری برای داستانش پیدا کند اما به یکباره با انتشار فصل اول این سریال، Squid Game به پربیننده‌ترین سریال تلوزیونی این شبکه تبدیل شد و محبوبیت بسیار زیادی بین مردم پیدا کرد.  در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی که در مورد فصل دوم این سریال وجود دارد را با شما در میان بگذاریم، پس با ساعت هفت همراه باشید.

مطلب مرتبط: بررسی سریال کره ای Squid Game / بازی مرگ برای پول

مورد انتظارترین سریال های سال 2024

خطر اسپویل وقایع فصل اول Squid Game 

داستان ساخت فصل اول Squid game 

در نیمه دوم سال 2021 سریال کره‌ایِ Squid game یا بازی مرکب توانست تخیل جهان را در زمینه مرگ، زندگی، هوش و استراتژی به بازی بگیرد و همین امر باعث جلب توجه بسیاری از افراد به این سریالِ کره‌ای شد. هرچند سریال بسیار محبوب شده است اما خالق اثر “هوانگ دونگ-هویک” در مصاحبه با Vanity Fair در این مورد بیان کرده بود که “اکثر مردم (سال‌های قبل از انتشار سریال) بارها به او گفته‌ بودند که این سریال بسیار غیرواقعی (اغراق آمیز) است و این موضوع به نوعی برای او ناامید کننده بوده است.”

درحالی که برچسب زدن به چنین سریالی که دو موضوع بسیار قابل لمس بنام‌های فقر و بدهی (و در کل اختلاف طبقاتی) را یدک می‌کشد، در میان همان مردمانی که در دنیای واقعی همه روزه در حال دست و پنجه نرم کردن با این موضوعات هستند، کار بسیار احمقانه‌ای به نظر می‌رسد. همین مسئله باعث می‌شود که این سریال خیلی هم غیرواقعی به نظر نرسد!

با این حال آنقدر حرف‌های مردم بر روی خالق این اثر تاثیر گذاشته بود (قبل از انتشار سریال) که هوانگ ابتدا تصمیم گرفت پروژه را کنار بگذارد و بر روی دیگر پروژه‌های خود متمرکز شود. اما در نهایت او در سال 2018 دوباره همه چیز را از سر گرفت. او توضیح داد آنچه که زمانی غیرواقعی به نظر می‌رسید، دیگر به نظر خیلی‌ها غیرواقعی نمی‌آمد (دست و پنجه نرم کردن مرگبار برای بدست آوردن پول!) که همین تجربه بسیارعجیبی برای او محسوب می‌شد.

تاریخ انتشار احتمالی فصل 2 Squid game چه زمانی خواهد بود؟

ساخت فصل دوم Squid Game با یک تیزر ویدیویی به طور رسمی از طریق توییتر در 12 ژوئن 2022 توسط Netflix تایید شد. در این تیزر بازیگر نقش اصلی آن یونگ-هی به همراه عروسک رباتی معروف این سریال نمایش داده شد. همچنین آهنگ خاص و تاثیرگذار این سریال را نیز می‌توانید در پس‌زمینه این تیزر گوش کنید.

در خصوص ماجراجویی Squid Game، هوانگ در کلیپی گفت: “12 سال طول کشید تا فصل اول ساخته شد، اما تنها ۱۲ روز طول کشید تا Squid Game محبوب‌ترین سریال Netflix شود. به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه کننده این سریال، با صدایی بلند به تمامی طرفداران در سرتاسر دنیا میگویم، ” از شما برای تماشا کردن و دوست داشتن این سریال ممنونممم”.

در حال حاضر، هنوز تاریخ انتشار رسمی برای فصل دوم Squid Game مشخص نشده است ولی طبق آخرین اخبار این سریال در سال 2024 منتشر خواهد شد. در ژوئیه 2022، هوانگ اعلام کرد که “یک طرح مشخص” برای فصل دوم درنظر گرفته است. در پاسخ به سؤالی که از او پرسیده شد که آیا فصل دوم حاوی برخی از همان مشغله‌های موضوعی فصل اول است، او با تعجب پاسخ داد: “می‌خواهم این سوال را از شما بپرسم: ‘آیا یکپارچگی و انسجام واقعی میان انسان‌ها ممکن است؟'” (بدین معنی که آیا این مشکلات با انسجام و یکپارچگی انسان‌ها از بین رفته که این مشغله‌ها از بین رفته باشد!)

هوانگ در ادامه گفت: “فیلمبرداری Squid Game 2 در تابستان آغاز خواهد شد و احتمالاً حدود 10 ماه طول خواهد کشید.” او افزود: “ما برای فصل 1 حدود 10 ماه زمان گذاشتیم، اما این به خاطر تأخیرهای ناشی از COVID-19 بود. اما با توجه به اینکه فصل دوم با جزئیات بیشتر و در مقیاس بزرگتر می‌باشد ، احتمالاً زمان بیشتری برای تکمیل آن نیاز است.”

بازیگران فصل 2 سریال Squid Game: چه کسانی برای فصل 2 باز می‌گردند؟

آخرین اطلاعات از فصل دوم سریال Squid Game

در دسامبر 2021، هوانگ به شبکه کره‌ای KBS گفت: “در حال مذاکره با Netflix برای فصل دوم و همچنین فصل سوم هستم و به زودی به توافق خواهیم رسید.” به نظر می‌رسد که حتی قابلیت برنامه‌ریزی برای فصل سوم  Squid Game  نیز وجود دارد. با توجه به طبیعت خود بازی Squid Game، انتظار نداشته باشید که در فصل دوم چهره‌های آشنای بسیاری حضور داشته باشند. همانطور که میدانید از میان 456 رقابت‌کننده فصل اول، تنها یک نفر زنده ماند! (آن هم لی جونگ-جه، ستاره جدیدی که به واسطه بازی در نقش اصلی سریال، مورد تمجید مخاطبین و منتقدین قرار گرفته است)

اما یک نفر که می‌توانیم روی بازگشت او حساب کنیم، سونگ جی-هان (بازیگر نقش لی جونگ-جه) است که پس از خروجِ زنده از بازی، به نظر می‌رسد قرار است در یک بازی مرگ و زندگی میلیون‌دلاری جدید هم‌چون فصل اول شرکت کند. مطابق با تیزر ویدیویی که منتشر شد، چند بازیگر جدید نیز معرفی شده‌اند که شامل پارک گیو-یونگ، کانگ آه سیم، لی دیوید، لی جین-اک، چوئی سونگ و … هستند.

مطابق با صحبت های خالق این اثر، در فصل دوم سریال Squid Game اینطور به نظر میرسد که ترکیب یکپارچه‌ی جدیدی از زن و مرد به لیست بازیگران افزوده شده‌اند که همین باعث جذابیت بیشتر این سریال خواهد بود. مطمئناً خبر بسیار خوشحال‌کننده‌ای است که زنان نیز در فصل دوم سریال Squid Game این فرصت را خواهند داشت تا در چنین بازی‌های مرگباری همچون مردانی که در فصل اول ایفای نقش کردند، شرکت کنند! (و در نهایت کشته شوند!)

بازیگرانی چون پارک هه-سو، او یونگ-سو و ژونگ هو-یئون، ممکن است دوباره در سریال حضور داشته باشند، اما فقط شاید تنها در بخش فلش‌بک‌ها هنگامی که گی-هان دوباره بازی‌ها را آغاز می‌کند و دوستان فراموش‌شده‌اش را به یاد می‌آورد شاید بتوانیم این بازیگران و شخصیت‌ها را ببینیم. هوانگ از قبل به “رویترز” گفته بود، “تعداد زیادی از شخصیت‌ها فوت کردند، به ویژه کسانی که بسیار محبوب بودند. متأسفم که آنها را به راحتی کشتم؛ نمی‌دانستم فصل دومی در راه است!”، همچنین وی اضافه کرد که او می‌خواهد به کاراکتر “جی-یونگ” جانی دوباره بدهد.

در فصل 2 بازی Squid Game چه اتفاقی خواهد افتاد؟

آخرین اطلاعات از فصل دوم سریال Squid Game

در پایان فصل اول Squid Game، جی-هان با وجود همه چالش‌ها، به ‌هر نحوی موفق شد که بازی را ببرد. اما بازی هنوز تمام نشده است. پس از مرگ خالق بازی مرکب (منظور شخصیت Oh Il-nam با بازی O Yeong-su است) در فصل اول، گی-هان متوجه می‌شود که رقابت هنوز هم با شرکت‌کنندگان جدید ادامه دارد.

Lee Jung-jae بازیگر نقش اصلی فصل اول در مصاحبه‌ای چنین عنوان کرده که “واقعا نمیدانم در این سریال چه اتفاقی می‌افتد و این سریال چه مقیاسی خواهد داشت، اما تنها چیزی که [کارگردان هوانگ] به من گفته بود این است که کاراکتر سونگ جی-هان دوباره در این نمایش حضور خواهد داشت و دوباره در مسابقه مرگبار جدیدی بازی خواهد کرد”، وی افزود، “احتمالاً می‌توان چنین فرض کرد، با توجه به اتفاقاتی که در انتهای فصل اول مشاهده کردیم، موضوع فصل دوم “انتقام” خواهد بود.” وی مبحث را چنین به اتمام رساند که، “شخصیت کلیدی که کنترل اجرای بازی‌ها را در فصل اول داشت، لی بیونگ-هان بود، بنابراین به نظر می‌رسد که ما دو نفر، شخصیت‌های مرکزی داستان بعدی خواهیم بود.”

این مطلب با اطلاعات جدیدی از فصل دوم سریال Squid Game در آینده به روز خواهد شد…

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سینا
سینا

عالی بود دمتون گرم. امیدوارم فصل دوم هم مثل فصل اول بترکونه