مورد انتظارترین سریال های سال 2024

سریال‌های بسیار بزرگ و مطرحی قرار است در سال 2024 منتشر شود و در این مطلب قصد داریم تا مهمترین آنها را به شما معرفی کنیم. پس با سایت ساعت هفت با معرفی مهمترین و مورد انتظارترین سریال های سال 2024 همراه باشید.

دیگر سرگرمی‌های سال 2024

مورد انتظارترین فیلم‌ های سال 2024  

مورد انتظارترین بازی‌ های سال 2024

و اکنون مورد انتظارترین سریال های سال 2024

میزان انتظار ما از سریال با متوسط زیاد بسیار زیاد مشخص شده است.

…این مطلب با سریال‌های بیشتر در آینده به روز خواهد شد… 

مورد انتظارترین سریال های سال 2024 با تاریخ مشخص

True Detective  (Season 4)

معرفی فصل چهارم سریال True Detective (با عنوان True Detective: Night Country)

تاریخ انتشار قسمت اول: ۱۴ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۴ دی ۱۴۰۲) (منتشر شده)

تعداد قسمت‌ها: ۶ قسمت

میزان انتظار ما از سریال: متوسط

فصل چهارم سریال True Detective با عنوان رسمی “True Detective: Night Country” در تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۲۴ از شبکه HBO به صورت هفتگی منتشر خواهد شد. عیسی لوپز (“Issa Lopez“) شورانر، نویسنده و کارگردان این فصل از سریال کارآگاه حقیقی می‌باشد. “نیک پیزولاتو” نویسنده و خالق اصلی سریال برای اولین بار در این فصل تنها به عنوان مدیر اجرایی تولید حضور دارد.

“جودی فاستر” و “کالی ریس” در نقش کارآگاهان لیز دانورز و اوانجلین ناوارو بازیگران اصلی این فصل از سریال محسوب می‌شوند. در خلاصه داستان این فصل آمده است که وقتی شب طولانی زمستان در انیس (آلاسکا) فرا می‌رسد، هشت مردی که ایستگاه تحقیقاتی قطب شمال را اداره می‌کنند، بدون هیچ اثری ناپدید می‌شوند. برای حل این پرونده کارآگاهان لیز دانورز (فاستر) و اوانجلین ناوارو (ریس) باید حقیقت‌هایی که در زیر یخ‌های این منطقه مدفون شده را جستجو کنند. بنظر می‌رسد که داستان این فصل از یک رویداد مرموز که در گذرگاه دیاتلوف روسیه در سال ۱۹۵۹ رخ داده الهام گرفته شده است. حادثه‌ای که در آن ۹ کوهنورد متخصص به طور غیرقابل توضیحی مرده پیدا شدند. بدون هیچ دلیل واضحی برای مرگ آنها! (توضیحات بیشتر در مورد فصل چهارم)

Mr. & Mrs. Smith

مورد انتظارترین سریال های سال 2024

تاریخ انتشار قسمت اول: ۲ فوریه۲۰۲۴ (۱۳ بهمن۱۴۰۲) (منتشر شده)

تعداد قسمت‌ها: ۸ قسمت

میزان انتظار ما از سریال: متوسط

فیبی والر-بریج شاید به دلیل اختلافات پیش آمده از پروژه سریال آقا و خانم اسمیت خارج شده باشد، اما این مجموعه تلویزیونی همچنان ادامه دارد. این نمایش که اکنون توسط فرانچسکا اسلون و با نقش آفرینی دونالد گلاور ساخته شده است، ریبوتی از فیلمی به همین نام محصول سال 2005 خواهد بود. این سریال داستان دو غریبه را دنبال می کند که در یک آژانس جاسوسی مرموز شغل پیدا می کنند، اما شرط آن این است که آنها در یک ازدواج صوری بایستی وانمود کنند که آقای و خانم اسمیت هستند. این موضوع منجر به یک سری خرابکاری‌های بامزه و پرماجرا در ادامه داستان می‌شود و… . این سریال قرار است در 2 فوریه 2024 از آمازون پرایم ویدیو پخش شود.

Avatar: The Last Airbender

مورد انتظارترین سریال های سال 2024

تاریخ انتشار قسمت اول: ۲۲ فوریه ۲۰۲۴ (۳ اسفند۱۴۰۲) (منتشر شده)

تعداد قسمت‌ها: ۸ قسمت

میزان انتظار ما از سریال: متوسط

اقتباس لایو اکشن آواتار: آخرین بادافزار یکی از مورد انتظارهای سال 2024 است که مانند سریال آقای و خانم اسمیت، این یکی نیز لحظات سختی را در سال‌های اخیر پشت سر گذاشته است. مخصوصا زمانی این سختی دو چندان شد که خالقان اصلی این عنوان، مایکل دانته دی مارتینو و برایان کونیتزکو، پروژه را ترک کردند. (چراکه احساس نمی‌کردند که دیدگاهشان مورد حمایت قرار می‌گیرد.) اما بالاخره این سریال با شورانر جدید یعنی “آلبرت کیم” ساخته شد و در هشت قسمت برای ۲۲ فوریه ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است. در این سریال گوردون کورمیر در نقش آنگ، کیاونتیو در نقش کاتارا، ایان اوسلی در نقش سوکا و دالاس لیو در نقش شاهزاده زوکو حضور خواهند داشت. داستان این سریال در مورد ماجراهای آنگ، یک جوان دوازده ساله بادافزار است که باید به هر چهار عنصر دنیا مسلط شود و جلوی ملت آتش بایستد. در طول مسیر، او توسط کاتارا، یک آب افزار؛ سوکا، برادر باهوش او؛ و جلوتر توسط توف بیوفنگ، یک جوان نابینای خاک افزار همراهی می‌شود.

The Walking Dead: The Ones Who Live

مورد انتظارترین سریال های سال 2024

تاریخ انتشار قسمت اول: ۲۵ فوریه ۲۰۲۴ (۶ اسفند۱۴۰۲) (در حال پخش)

تعداد قسمت‌ها: ۶ قسمت

میزان انتظار ما از سریال: زیاد

معرفی شخصیت ها و بازیگران اصلی سریال Walking Dead (شخصیت‌های زنده)

معرفی شخصیت های مرده سریال Walking Dead

پس از جدایی ریک و میشون از سریال مردگان متحرک مدت‌ زیادی منتظر ماندیم تا اسپین آف جدید این دو شخصیت معرفی شود تا بالاخره بتوانیم سرنوشت نامعلوم این دو را در دنیای The Walking Dead متوجه شویم. اندرو لینکلن در نقش ریک گرایمز، دانای گوریرا در نقش میشون و پولیانا مکینتاش در نقش جیدیس استوکس از جمله مهمترین بازیگران این سریال محسوب می‌شوند. داستانِ The Ones Who Live پس از پایان سریال اصلی The Walking Dead اتفاق می‌افتد و سرنوشت دو تن از مهمترین شخصیت‌های این سری را برملا خواهد کرد. این سریال شامل شش قسمت خواهد بود و قرار است قسمت اول آن در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۴ منتشر شود.

Shogun

مورد انتظارترین سریال های سال 2024 / Shogun

تاریخ انتشار قسمت اول: ۲۷ فوریه ۲۰۲۴ (۸ اسفند۱۴۰۲) (در حال پخش)

تعداد قسمت‌ها: ۱۰ قسمت

میزان انتظار ما از سریال: متوسط

Shogun مینی سریالی درام تاریخیست که بر اساس رمانی به همین نام محصول سال ۱۹۷۵ نوشته “جیمز کلیول” ساخته شده است. این رمان پیش از این در سال ۱۹۸۰ به یک مینی سریال تبدیل شده بود، اما سریال جدید با جلوه‌های ویژه قدرتمند و بازیگران توانا می‌تواند به اثری متفاوت در سال جدید تبدیل شود. شوگون داستان “رویارویی دو مرد جاه طلب و یک سامورایی زن مرموز را دنبال می‌کند؛ جان بلکثورن، یک دریانورد انگلیسیِ ماجراجو که سرانجام سر از سواحل ژاپن در می‌آورد و در نهایت این سرزمین ناآشنا او را به انسانی متفاوت تبدیل می‌کند؛ ارباب توراجانا، یک دایمیو (لقب و عنوانی که برای اشاره به اربابان و زمین‌داران بزرگ ژاپن به کار برده می‌شد) زیرک و قدرتمند است که با رقبای سیاسی خطرناک خود رقابت دارد و بانو مارکو، زنی با مهارت‌های ارزشمند اما روابط خانوادگی از هم گسسته، که باید ارزش و وفاداری خود را ثابت کند.” بازیگرانی هم چون هیرویوکی سانادا در نقش ارباب توراجانا، کوسمو جارویس در نقش جان بلکثورن، آنا ساوای در نقش بانو مارکو و تادانوبو آسانو در نقش ارباب ایشیدو از جمله بازیگران مطرحی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند. این سریال قرار است در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۲۴ در ۱۰ قسمت از شبکه هولو و FX پخش شود.

Arcane (Season 2)

مورد انتظارترین سریال های سال 2024

تاریخ انتشار: فوریه 2024 (دقیق نامشخص)

تعداد قسمت‌ها: نامشخص

میزان انتظار ما از سریال: زیاد

بعد از انتشار فصل اول که بسیار موفق و جذاب بود، اینبار همه نگاه‌ها به فصل دوم سریال آرکین است. آرکین بر اساس بازی ویدیویی محبوب League of Legends ساخته شده است که دارای تاریخچه غنی و گسترده ای است. این منبع داستان‌های زیادی را ارائه می‌دهد و از همین رو فصل دوم حتی می‌تواند از نظر داستانی از فصل اول نیز غنی‌تر و جذاب‌تر شود. به استناد به توییت رسمی نت فلیکس به نظر می‌رسد این سریال در نوامبر 2024 منتشر شود ولی فعلا تاریخ دقیقی برای آن در نظر گرفته نشده است. آرکن با شخصیت‌های متقاعد کننده، داستانی دوست داشتنی و جذاب، جهان سازی قدرتمند و همچنین جلوه های بصری خیره کننده یکی از سریال‌های موفق 2021 بود که قرار در سال جدید ادامه آن را ببینیم.

Fallout

مورد انتظارترین سریال های سال 2024

تاریخ انتشار قسمت اول: ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ (۲۴ فروردین ‍۱۴۰۲)

تعداد قسمت‌ها: ۸ قسمت

میزان انتظار ما از سریال: زیاد

فال اوت یکی از بهترین بازی‌های کامپیوتری ساخته شده در تاریخ دنیای گیم است و اقتباس سریالی این بازی می‌تواند یکی از مهمترین اتفاقات دنیای سریال‌ها محسوب شود. چراکه داستان این بازی پتانسیل بسیار زیادی برای به تصویر کشیده شدن دارد. این اقتباسِ مورد انتظار سرانجام در سال 2024 راه خود را به صفحه‌های تلویزیونی باز خواهد کرد. آمازون حقوق تولید این پروژه را در سال 2020 خریداری کرد و در ماه ژوئیه اعلام شد که کیلتر فیلمز به همراه استودیوی بازیسازی Bethesda در حال تولید سریال هستند. ژنو رابرتسون-دورت و گراهام واگنر خالقان اصلی هستند و به عنوان مدیر اجرایی، نویسنده و مجری برنامه حضور دارند و جاناتان نولان سه قسمت اول این سریال را کارگردانی کرده است.

تاد هاوارد، تهیه‌کننده استودیوی بازیسازی Bethesda که کارگردانی بازی‌های مختلف این مجموعه را برعهده داشت، در کنار جوی و نولان به عنوان مدیر اجرایی همکاری می‌کند. سریال در لس آنجلس، کالیفرنیا، دو قرن پس از یک جنگ هسته‌ای که جهان را ویران کرده، اتفاق می‌افتد. ویرانی هسته‌ای انسان‌های زنده‌مانده را به زیر زمین برده است، اما آیا ممکن است بیش از آنچه بازماندگان فکر می‌کنند در روی زمین اتفاق افتاده باشد؟ برای پاسخ به این سوال تا تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ و پخش سریال از آمازون پرایم باید منتظر بمانیم.

House of the Dragon (Season 2)

مورد انتظارترین سریال های سال 2024

تاریخ انتشار:  ۱۶ ژوئن ۲۰۲۴

تعداد قسمت‌ها: نامشخص (به احتمال بسیار زیاد ۸ تا ۱۰ قسمت)

میزان انتظار ما از سریال: بسیار زیاد

معرفی تمام اژدهایان سریال House of the Dragon (به ترتیب قدرت)

بررسی قسمتی سریال House of the Dragon (تا قسمت دهم)

معرفی بازیگران و شخصیت های سریال House of the Dragon

با بازگشت بازی‌های سیاسی پیچیده‌ی House of the Dragon در فصل 2، اژدهایان همراه با همتایان انسانی آشفته‌شان بازخواهند گشت. از قبل هم با توجه به مقیاس بزرگ تولید این پروژه، انتظار انتشار هر دو سال یکبار سریال را داشتیم اما این مسئله در کل می‌تواند به موضوعی نگران کننده برای بینندگان تبدیل شود و شور و حرارت آن را کاهش دهد. اساساً هر کسی که از فصل اول جان سالم به در برده است، در فصل جدید با اتحادهای کاملاً جدید، خیانت‌ها و البته، جنجال های اژدهایان بازمی‌گردد و معلوم نیست کدام یک از شخصیت‌ها از این بازی‌های سیاسی جدید جان سالم بدر ببرد!

طبق آخرین اخبار، این سریال در فصل دوم هشت قسمت خواهد داشت و کلر کیلنر کارگردانی قسمت دوم و پنجم، گیتا پاتل کارگردانی قسمت سوم و هشتم، آلن تیلور کارگردانی قسمت چهارم، اندریج پارهخ کارگردانی قسمت ششم و لونی پریستر کارگردانی قسمت هفتم را بر عهده خواهند داشت. این سریال در تاریخ  ۱۶ ژوئن ۲۰۲۴ از شبکه HBO منتشر خواهد شد.

مورد انتظارترین سریال های سال 2024 با تاریخ و اطلاعات نامشخص

Squid Game (Season 2)

آخرین اطلاعات از فصل دوم سریال Squid Game

تاریخ انتشار: 2024 (دقیق نامشخص)

تعداد قسمت‌ها: نامشخص

میزان انتظار ما از سریال: زیاد

معرفی فصل دوم سریال Squid Game

بررسی سریال کره ای Squid Game / بازی مرگ برای پول

ساخت فصل دوم Squid Game با یک تیزر ویدیویی به طور رسمی از طریق توییتر در 12 ژوئن 2022 توسط Netflix تایید شد. در این تیزر بازیگر نقش اصلی آن یونگ-هی به همراه عروسک رباتی معروف این سریال نمایش داده شد. همچنین آهنگ خاص و تاثیرگذار این سریال را نیز می‌توانید در پس‌زمینه این تیزر گوش کنید.

در حال حاضر، هنوز تاریخ انتشار رسمی برای فصل دوم Squid Game مشخص نشده است، اما حداقل این را می دانیم که فصل دوم در سال 2024 منتشر خواهد شد. در ژوئیه 2022، هوانگ اعلام کرد که “یک طرح مشخص” برای فصل دوم درنظر گرفته است. در پاسخ به سؤالی که از او پرسیده شد که آیا فصل دوم حاوی برخی از همان مشغله‌های موضوعی فصل اول است، او با تعجب پاسخ داد: “می‌خواهم این سوال را از شما بپرسم: ‘آیا یکپارچگی و انسجام واقعی میان انسان‌ها ممکن است؟’” (بدین معنی که آیا این مشکلات با انسجام و یکپارچگی انسان‌ها از بین رفته که این مشغله‌ها از بین رفته باشد!)

Wednesday (Season 2)

بررسی سریال Wednesday فصل اول / سریال ونزدی

تاریخ انتشار: نامشخص

تعداد قسمت‌ها: نامشخص

میزان انتظار ما از سریال: زیاد

بازیگران و شخصیت های سریال wednesday / معرفی بازیگران ونزدی

بررسی سریال Wednesday فصل اول / سریال ونزدی

نتفلیکس به طور رسمی فصل دوم سریال موفق «ونزدی » را تایید کرده است، اما تاخیر در تولید به دلیل اعتصابات بازیگران و نویسندگان در هالیوود نشان می‌دهد که راه طولانی تا ساخت و انتشار این سریال باقی مانده است. تاریخ انتشار این سریال کاملا نامشخص است و احتمالاً حتی تا سال 2025 نیز به تاخیر بیانجامد.

خلاصه داستان فصل اول: ونزدی آدامز پس از ریختن پیراناهای زنده در استخر مدرسه برای تلافی از پسران قُلدری که برادرش پاگزلی را اذیت کرده بودند، از مدرسه اخراج می‌شود‌. چیزی که باعث می‌شود والدین او گومز و مرتیشیا آدامز، او را در دبیرستان محل تحصیل خودشان یعنی آکادمی نورمور در شهر جریکو ثبت‌نام کنند. نورمور یک مدرسه خصوصی برای طردشدگان و افرادی با ویژگی‌ها و مهارت‌های خاص می‌باشد. شخصیت سرد و بی‌عاطفه‌ ونزدی و طبیعت سرکش او برقراری ارتباط با همکلاسی‌هایش را برای او دشوار کرده و باعث درگیری مدام او با مدیر مدرسه می‌شود. با اینحال او که توانایی‌ ذهنی مادرش را به ارث برده است، درگیر حل معمای قتل‌های زنجیره‌ای شهر جریکو که توسط یک هیولا اتفاق می‌افتد، می‌شود و … (بررسی فصل اول)

The Lord of the Rings: The Rings of Power (Season 2)

بررسی سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power قسمت ششم

تاریخ انتشار: نامشخص

تعداد قسمت‌ها: نامشخص (به احتمال بسیار زیاد ۸ قسمت)

میزان انتظار ما از سریال: بسیار زیاد

بررسی قسمتی سریال ارباب حلقه‌ها : حلقه‌های قدرت (تا قسمت هشتم)

فعلا تا به این لحظه تاریخ دقیقی برای فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها مشخص نشده است ولی طبق آنچه از قبل انتظار داریم می‌دانیم که باید منتظر این سریال در سال 2024 باشیم. چراکه چیزی در حدود دو سال از انتشار فصل نخست این سریال جنجالی و پرخرج گذشته است و از همین رو انتظار می‌رود که فصل جدید در سال 2024 معرفی و منتشر شود. با توجه به این موضوع، بسیار محتمل است که این سریال در اواخر ۲۰۲۴ یا اوایل ۲۰۲۵ پخش شود. (با انتشار اطلاعات جدید بروز می شود.)

در اینجا می‌توانید بررسی کامل فصل اول سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power را به طور کامل مشاهده کنید.

Silo (Season 2)

بررسی سریال Silo

تاریخ انتشار: نامشخص

تعداد قسمت‌ها: نامشخص

میزان انتظار ما از سریال: بسیار زیاد

بررسی سریال Silo / پاسخ به رمز و رازهای مهم سریال

سریال سیلو با فصل اول جذابش همه ما را  کنجکاو ادامه داستانش کرد و از همان انتهای فصل اول ما را منتظر فصل بعدی گذاشت. . در ژوئن 2023، این سریال برای فصل دوم تمدید شد ولی فعلا تاریخ انتشار دقیقی برای آن مشخص نشده است. (با انتشار اطلاعات جدید بروز می شود.)

دنیایی را در نظر بگیرید که انسان‌ها درون یک شهر زیرزمینی خاص به نام سیلو زندگی می‌کنند. هیچ کس نمی‌داند سیلو توسط چه کسی و یا به چه دلیلی ساخته شده، یا دقیقا چه اتفاقی افتاد که انسان‌ها وارد سیلو شد‌ه‌اند. اما این مکان تنها سرپناه بشر از دنیای مرگبار روی زمین است. سیلو دارای طبقات مختلفی است که افرادی با مهارت‌های خاص را در خود جای داده است. (مانند طبقات اجتماعی خودمان) در حقیقت با همکاری همه طبقات است که بخش‌های مختلف سیلو فعالیت درستی دارند. شاید کمی عجیب به نظر برسد اما در سیلو صحبت از گذشته، ابزارهای گذشته و یا حتی استفاده از این نوع وسایل یا اختراع آنها جهت پیشرفت ممنوع است! سیستم سیلو طوری طراحی شده که انسان‌ها را در بی‌خبری کامل نسبت به دنیای بیرون و آنچه باعث شده انسان‌ها به زیر زمین بیایند، نگه میدارد. جنگل، دریا، حیوانات و در کل طبیعت به یک افسانه باور نکردنی تبدیل شده و هر گونه اطلاعات مرتبط از بین رفته است. بشر از زمان تولد تا مرگ فقط سیلو و طبقات مختلفش را به یاد دارد. (اگر خوش شانس باشد یا مهارت بیشتری داشته باشد در طبقات بالاتر زندگی می‌کند!) البته هنوز می‌توان از برخی پنجره‌ها دنیای مرده و خالی از سکنه بیرون را دید… این هم فقط به این دلیل قرار گرفته که به سرمان نزند که بخواهیم از سیلو خارج شویم… اما اگر کسی واقعا خواست از سیلو خارج شود، کسی جلوی او را نخواهد گرفت! (بررسی کامل سریال)

The Boys  (Season 4)

مورد انتظارترین سریال های سال 2024

تاریخ انتشار: نامشخص

تعداد قسمت‌ها: نامشخص

میزان انتظار ما از سریال: بسیار زیاد

بررسی سریال The Boys فصل سوم / طوفانی و میخکوب کننده

معرفی شخصیت ها و بازیگران گروه The Seven از سریال The Boys

The Boys از آن سریال‌هایی است که به شدت منتظر ادامه داستانش هستیم و بعد از اسپین آف Gen V این انتظار بیشتر نیز شده است. مطمئنا با توجه به فصل‌های پیشین باید منتظر جنجال‌های زیادی در این فصل نیز باشیم. فصل چهارم The Boys رسماً توسط آمازون پرایم ویدیو تأیید شده و انتظار می‌رود در اواسط سال 2024 شاهد انتشار این سریال باشیم.

The Boys یک سریال تلویزیونی طنز ابرقهرمانی بر اساس کتاب مصور به همین نام اثر گارث انیس و داریک رابرتسون است. این سریال داستان اعضای تیم پسران را دنبال می‌کند که افرادی هستند که فساد، ریاکاری و جنایات ابرقهرمانان با توانایی‌های فراانسانی را افشا می‌کنند.

The Bear (Season 3)

سریال The Bear فصل اول

تاریخ انتشار: نامشخص

تعداد قسمت‌ها: نامشخص

میزان انتظار ما از سریال: بسیار زیاد

بررسی سریال The Bear / برای شروع هیچ وقت دیر نیست

 فصل سوم The Bear یکی از مورد انتظارترین برنامه های تلویزیونی سال 2024 محسوب می‌شود چراکه فصل دو به عنوان یکی از بهترین سریال‌های منتشر شده در سال 2023 توانست بسیار جذاب و تاثیرگذار باشد. اگر قبل از این رویای راه اندازی یک رستوران یا فست فود با صدها مشتری را در سر می‌پروراندید، یا دوست داشتید در آشپزخانه یک رستوران کاملا مدرن کار کنید و یا سرآشپز شوید، با دیدن سریال Bear از اینکار پشیمان خواهید شد! شاید همین یک جمله برای وصف کلی این سریال کافی باشد! یک سردرگمی و گیجی وصف ناپذیر در دل ماجراهای این سریال دیده می‌شود. سکانس‌هایی که با سرعتی طوفانی می‌گذرد و دیالوگ‌هایی که مانند مسلسل به سمتتان شلیک می‌شوند!

اگرچه تاریخ تایید شده‌ای برای بازگشت سریال وجود ندارد، اما می‌دانیم که فصل سوم در سال 2024 بازخواهد گشت و این دستور سرآشپز است!

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد
ممد

عالییی مرسی از مطلب های جدیدتان

death note
death note

عالی بود ممنون بابت این مطلب زیبا
من به شدت منتظر فصل دوم خاندان اژدها هستم