معرفی شخصیت ها و بازیگران گروه The Seven از سریال The Boys

The Seven گروهی از ابرقهرمانان تحت مالکیت و مدیریت سازمان خصوصی Vought International است که در برج هفت ساکن هستند. آنها از هفت ابرقهرمان تشکیل شده‌اند که از قدرت و نفوذ خود برای کسب شهرت و شکوه این سازمان استفاده می‌کنند. آنها رقیب گروه پسران هستند که برای از بین بردن آنها دست به هر کاری می زنند. The Seven شبیه به لیگ عدالت در دنیای DC است، در ادامه بیشتر با این گروه از سریال The Boys آشنا خواهید شد.

مطالب مشابه:

بازیگران و شخصیت های سریال Wednesday / معرفی بازیگران ونزدی (جدید)

معرفی بازیگران و شخصیت های سریال House of the Dragon

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال Better Call Saul 

معرفی شخصیت ها و بازیگران اصلی سریال Walking Dead (شخصیت‌های زنده)

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال Walking Dead (شخصیت‌های مرده)

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال The Witcher

معرفی شخصیت ها و بازیگران اصلی سریال Money Heist

معرفی بازیگران و شخصیت های اصلی سریال See

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران اصلی سریال Peaky Blinders / پیکی بلایندرز

معرفی شخصیتهای انیمه Attack on Titan / حمله به تایتان

معرفی شخصیتهای اصلی سریال The Mandalorian

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران اصلی سریال Vikings

در مطلبی جداگانه در مورد شخصیت‌های دیگر سریال مخصوصا گروه The Boys صحبت خواهیم کرد.

اخطار: شامل اسپویل از برخی اتفاقات سریال (جهت یادآوری اتفاقات)

کمی بیشتر در مورد گروه Seven

سریال The Boys از روی کمیکی به همین نام که در سال 2006 توسط DC منتشر شد، ساخته شده است. بعدها به دلیل اینکه آنها از لحن ضد ابرقهرمانی اثر ناراحت بودند آن را لغو کردند و در سال 2007 نشریه دیگری به نام Dynamite Entertainment حق انتشار این کمیک را از DC خرید و هم‌اکنون این کمیک متعلق به Dynamite Entertainment می‌باشد. اما شباهت‌های بسیار زیادی بین قهرمانان گروه هفت با قهرمانان اصلی DC در لیگ عدالت به طور آشکار هم در کمیک‌ها و هم در سریال دیده می‌شود.

معرفی شخصیت ها و بازیگران گروه The Seven از سریال The Boys
ابرقهرمانانِ گروه The Seven اکثرا ابرشرورهای داستان هستند! قدرت‌های بیش از حد با آنها کاری کرده که حد و مرزی در اعمالشان متصور نباشند. 

برخلاف بیشتر داستان‌هایی که از ابرقهرمانان شنیده یا دید‌ه‌ایم در The Boys ابرقهرمانان شخصیت‌های متفاوتی هستند. در بیشتر عناوین مشابه ابرقهرمانان ناجی مردم و قهرمانی هستند که از ناکجا سر می‌رسند و همه را نجات می‌دهند! اما اگر واقعا یک انسان توانایی‌های مافوق بشری داشت، دچار غرور نمی‌شد؟ آیا این توانایی‌های مافوق بشری و نامیرا بودن آنها باعث نمی‌شد که دیگر حد و قوانینی برای خودشان نداشته باشند؟! در The Boys دقیقا با چنین موجوداتی طرف هستیم!‌ ابرقهرمانانِ گروه The Seven اکثرا ابرشرورهای داستان هستند! قدرت‌های بیش از حد با آنها کاری کرده که حد و مرزی در اعمالشان متصور نباشند. 

در حقیقت اعضای گروه Seven توسط ماده‌ای به نام Compound V که مستقیما در کودکی به آنها تزریق شده ایجاد شد‌‌ه‌اند. این تزریق منجر به تولد افراد قوی‌تر از حدمعمول ​​شد. با این حال، به دلیل تربیت و بیماری‌های روانی که زندگی در آزمایشگاه برای آنها به دنبال داشت، بیشتر آنها فاسد شده و بسیاری از اعضای این گروه مرتکب جنایات متعدد مانند قتل، تجاوز جنسی و… شدند. حتی تلاش‌های ناموفق آنها برای نجات مردم منجر به مرگ تعداد بی‌شماری انسان بی‌گناه شد. کشف این موضوع توسط سیا منجر به تشکیل گروهی مستقل به نام Boys می‌شود. (که در قسمت بعدی در مورد اعضای اصلی گروه Boys و به نوعی در مورد دیگر شخصیت‌های سریال صحبت خواهیم کرد.)

در ادامه می‌خواهیم با تک تک ابرقهرمانان گروه The Seven چه آنها که زنده‌اند و چه آنهایی که از این گروه خارج شدند، آشنا شویم.

معرفی اعضای گروه Seven از سریال The Boys

Homelander (هوملندر)

معرفی اعضای گروه Seven از سریال The Boys
Homelander با چهره‌ی یک ستاره‌ی ‌سینما و قدرت یک خدا، بزرگترین ابرقهرمان زنده جهان و رهبر گروه The Seven است!

هوملندر (تقلیدی هجوآمیز از شخصیت سوپرمنِ DC) در سال 1994 در آزمایشگاه به دنیا آمد و پرورش یافت. به دلیل بزرگ شدن در یک محیط آزمایشگاهی هوملندر خشن، پرخاشگر و کاملاً نفرت‌انگیز بار آمد. در دوران کودکی، او ساعت ها در مقابل یک پروژکتور می‌نشست و تصاویری را می‌دید که برای شکل دادن به شخصیت او انتخاب شده بودند. پرچم آمریکا، عیسی مسیح و بیسبال بخشی از تصاویری بودند که او همیشه آنها را نظاره می‌کرد. در کودکی یک پزشک زن برای او مانند مادرش بود، اما این زن به طور تصادفی توسط هوملندر پس از اینکه به شدت او را در آغوش گرفت و ستون فقراتش را شکست، کشته شد. قبل از این اتفاق، او حوادث مشابهی را برای تعداد زیادی از معلمان و پزشکان دیگرِ خود بوجود آورده بود، رفتاری که از خشم درونی او سرچشمه می‌گرفت. او با ورود به گروه سون پله‌های ترقی را یکی یکی ‌می‌گذراند و تبدیل به رهبر این گروه ‌می‌شود. اما با این حال به خاطر پرورش در یک آزمایشگاه خلع‌ها و عقده‌های روحی و روانی زیادی درون او وجود دارد که باعث می‌شود به یک فرد غیرقابل پیشبینی و شرور بدل شود!

معرفی اعضای گروه Seven از سریال The Boys
یک گنجِ آمریکایی، یک میهن پرستِ خداترس! اما درست مانند انسان‌های فانی، حتی ابرقهرمانان نیز رازهایی دارند! اما رازهای هوملندر بسیار تاریک و مخوف‌تر از دیگران است… او مانند آتش زیر خاکستر است که هر لحظه ممکن است شعله‌ور شود و همه چیز و همه کس را با خودش به آتش بکشد!

Homelander با چهره‌ی یک ستاره‌ی ‌سینما و قدرت یک خدا، بزرگترین ابرقهرمان زنده جهان و رهبر گروه The Seven است! او نه تنها می‌تواند پرواز کند، بلکه از قدرت شنوایی فوق‌العاده نیز برخوردار است و با دید اشعه ایکس تقریباً هر چیزی (به جز روی) را ببیند. او می‌تواند با چشم لیزری خود هرچیزی را در کسری از ثانیه از بین ببرد. همینطور او نامیراست و هیچ سلاحی به او اثر نمی‌کند! در ظاهر، او مهربان، متواضع و صمیمی است و به مردم لبخند می‌زند و آنها را قهرمان‌های واقعی می‌خواند! یک گنجِ آمریکایی، یک میهن پرستِ خداترس! اما درست مانند انسان‌های فانی، حتی ابرقهرمانان نیز رازهایی دارند! اما رازهای هوملندر بسیار تاریک و مخوف‌تر از دیگران است… او مانند آتش زیر خاکستر است که هر لحظه ممکن است شعله‌ور شود و همه چیز و همه کس را با خودش به آتش بکشد!

آنتونی استار (زاده ۲۵ اکتبر ۱۹۷۵) بازیگر نیوزیلندی در سریال The boys این نقش را ایفا کرده است و جزو مهمترین شخصیت‌های سریال و آنتاگونیست اصلی آن محسوب می‌شود. بازی او قدرتمند، تاثیرگذار و کم نقص است. او خیلی زود خود را به عنوان یک ابرشرورِ قدرتمند و ترسناک به شما معرفی می‌کند!! باید انتظارِ هرچیزِ وحشتناکی از او در طول سریال داشته باشید و همین موضوع از دلایل اصلی جذابیت سریال محسوب می‌شود. (صفحه رسمی اینستاگرام)

Queen Maeve (ملکه مِیو)

معرفی اعضای گروه Seven از سریال The Boys
ملکه میو به عنوان یک جنگجوی بسیار قدرتمند، یک فرد انسان دوست و دومین عضو قدرتمند The Seven شناخته می‌شود.

ملکه میو (مارگارت “مگی” شاو) (تقلیدی هجوآمیز از شخصیت زن شگفت انگیزِ DC) یکی از اعضای اصلی گروه سِوِن است که به عنوان آنتاگونیست مکمل فصل 1 و ضدقهرمان فصل 2 در سریال حضور یافته است. او دومین فردی است که پس از هوملندر وارد گروه سون شده است و از قدیمی‌ترین اعضای گروه محسوب می‌شود و در گذشته رابطه‌ی نزدیکی با هوملندر داشته است. ملکه میو به عنوان یک جنگجوی بسیار قدرتمند، یک فرد انسان دوست و دومین عضو قدرتمند The Seven شناخته می‌شود. اما او برای رسیدن به چنین جایگاهی، فداکاری‌های زیادی انجام داده و حتی حقایق یا افرادی که برایش عزیز بوده‌اند را از مردم مخفی نگهداشته است. اما هرچه می‌گذرد او سرخورده و بدبین‌تر نسبت به اتفاقات پیرامونش به دنبال راه فراری برای ایجاد یک تغییر در گروه و روش کاری هوملندر است. او تقریبا در برابر هر گونه آسیب فیزیکی مصون است و قدرت بدنی او تقریبا از تمام اعضای گروه سون به جز هوملندر بیشتر است. او دارای سرعت، استقامت بسیار زیاد است و در هنرهای رزمی و استفاده از شمشیر مهارت زیادی دارد، او حتی مهارت این را دارد که حضور اجسام نامرئی مانند ترنسلیسنت را تشخیص دهد. دومینیک مک الیگوت (زاده ۵ مارس ۱۹۸۶) بازیگر ایرلندی در این سریال نقش ملکه مِیو را بازی کرده است. 

معرفی شخصیت ها و بازیگران گروه The Seven از سریال The Boys

Starlight (استارلایت)

معرفی اعضای گروه Seven از سریال The Boys
استارلایت با جذب الکتریسیته محیطِ اطرافِ خود قدرت‌های خود را تامین می‌کند، بعد از جمع‌آوری او می‌تواند انرژی بسیار زیادی را تخلیه کند و به دشمنان اطرافش آسیب وارد کند.

اِستارلایت (آنی) (تقلیدی هجوآمیز از شخصیت Super Girl) یکی از جدیدترین اعضای گروه The Seven است. آنی دختری سرزنده و سربه زیر است که تنها آرزویی که مادرش در سرش در طول زندگی کاشته بود تبدیل شدن به یک ابرقهرمان و عضویت در گروه The Seven بود. او در ابتدا فکر می‌کرد این قدرت‌ها را خدا از طریق مسیح به او عطا کرده است و به این موضوع باور قلبی داشت! آرزوی همیشگی او، تبدیل شدن به یک ابرقهرمان و نجات جهان بود. بنابراین وقتی او برای پیوستن به The Seven انتخاب شد، انگار به رویای اصلی زندگی‌اش می‌رسد. اما زمانی که توسط دیپ مورد آزار جنسی قرار می‌گیرد، انگار آرزوهایش به یکباره فرو می‌پاشد و با واقعیت تلخی رو به رو می‌شود… اما این تازه سرآغاز بدترین و سیاه‌ترین دوره زندگی او محسوب می‌شود! استارلایت با جذب الکتریسیته محیطِ اطرافِ خود قدرت‌های خود را تامین می‌کند، بعد از جمع‌آوری او می‌تواند انرژی بسیار زیادی را تخلیه کند و به دشمنان اطرافش آسیب وارد کند. ارین موریارتی (زاده 24 ژوئن 1994) بازیگر آمریکایی است که بیشتر به خاطر حضور در سریال The boys معروف شده است و بیش از یک میلیون فالور در اینستاگرام دارد. (صفحه اینستاگرام)

A-Train (آ-ترین)

معرفی شخصیت ها و بازیگران گروه The Seven از سریال The Boys
در زیر نقاب یک ابرقهرمانِ مشهور، روح یک ورزشکار فانی و رو به افول مخفی شده است.

آ-تِرِین (رجی فرانکلین) (تقلیدی هجوآمیز از شخصیت فلشِ DC) یکی از آنتاگونیست‌های اصلی سریال The Boys است. او دشمن اصلی شخصیت هیوئی کمپبل در این سریال محسوب می‌شود. او به طور ناخواسته در هنگامی که با سرعت بسیار زیاد در حرکت بود از بین دوست دختر هیوئی یعنی رابین می‌گذرد و به شکل وحشتناکی باعث مرگ او می‌شود، رویدادی که در نهایت منجر به پیوستن هیو به گروه پسران می‌شود. او “سریع ترین مرد جهان” است. او در کسری از صدم ثانیه می‌تواند بین مکان‌ها جابه‌جا شود و قدرت اصلی او نیز در همین موضوع نهفته است. در زیر نقاب یک ابرقهرمانِ مشهور، روح یک ورزشکار فانی و رو به افول مخفی شده است. یکی از بزرگترین دغدغه‌های او ماندن در اوج است. همینطور او همیشه در حال خودنمایی و نشان دادن خود به عنوان یک فرد انسان دوست است، در حالی که او به هیچ چیز به جز خودش اهمیت نمی‌دهد. او هر کاری که لازم باشد برای ماندن در The Seven انجام می‌دهد، زیرا می‌داند که تا زمانی که یک رقیب جوان‌تر و سریع‌تر جای او را بگیرد می‌تواند در این گروه دوام بیاورد و فقط مسئله زمان است، و این مشکلی است که حتی سریع‌ترین مرد جهان هم نمی‌تواند از آن پیشی بگیرد… جسی آشر (زاده ۲۹ فوریه ۱۹۹۲) بازیگر آمریکایی در نقش A-Train در سریال هنرنمایی کرده است. (صفحه رسمی اینستاگرام)

Black Noir (بلک نوآر)

معرفی شخصیت ها و بازیگران گروه The Seven از سریال The Boys
برای عموم، آنچه در پشت ماسک بلک نوآر نهفته است یک راز کامل است که فقط او را وحشتناک‌تر کرده است.

بلک نوآر، (تقلیدی هجوآمیز از شخصیت بتمنِ DC) یکی از شخصیت‌های اصلی سریال پسران است. او یک ابرقهرمان با لباس سراسر تیره به همراه نقابی همیشگی است. او یک معمایی حل نشده در این گروه محسوب می‌شود و همیشه ساکت است و به دستورات هوملندر و سرکردگان سازمان Vought گوش فرا می‌دهد. او نینجای فوق العاده The Seven است. قدرت فوق العاده و حواس او فقط با مهارت او در هنرهای رزمی مطابقت دارد. جنایتکاران تنها با ذکر نام او وحشت زده می‌شوند. اطلاعات کمی در مورد این جنگجوی مرگبار وجود دارد، به جز اینکه با توسط یک استاد سنسی آموزش دیده تا به شکل مرگبار کنونی‌اش بدل شود. برای عموم، آنچه در پشت ماسک بلک نوآر نهفته است یک راز کامل است که فقط او را وحشتناک‌تر کرده است. او قبلا در گروه Payback به سرگردگی Soldier Boy بود، اما طی عملیاتی مخفی در نیکاراگوئه او زخمی شده و از این گروه خارج می‌شود. ناتان میچل (زاده ۶ دسامبر ۱۹۸۸) بازیگر کانادایی در نقش بلک نوآر در سریال پسران حضور یافته است. (صفحه رسمی اینستاگرام)

The Deep (دیپ)

معرفی شخصیت ها و بازیگران گروه The Seven از سریال The Boys
در طول سال‌ها، The Deep بیشتر زنانی را که با آنها مواجه می‌شد، مورد آزار و اذیت جنسی، تحقیر یا تجاوز قرار داد تا از این طریق احساس بی‌ارزشی که نسبت به خودش داشت را تسکین دهد و سرکوب کند.

دیپ (کوین مسکوویتز) (تقلیدی هجوآمیز از شخصیت آکوامنِ DC) از ابرقهرمانان گروه سون محسوب می‌شود. او به خاطر داشتن آبشش می‌تواند زیرآب شنا کند و با تمام موجودات دریایی ارتباط برقرار کند. در بدو تولد توسط Vought American با ترکیب V مورد آزمایش قرار گرفت. کوین برای اولین بار در نه سالگی از تله پاتی آبی خود آگاه شد، زیرا می‌توانست افکار هر آبزی که با آن رو به رو می‌شد را بشنود. بعد از گذشت چند وقت، بدن او به جهش ادامه داد و آبشش‌هایی روی بدنش بوجود آمد. خصوصیتی که کوین اصلا آن را دوست نداشت، زیرا معتقد بود آبشش‌ها بدنش را زشت کرده‌اند و می‌ترسید که مردم او را طرد کنند. کوین در نهایت به یک ابرقهرمان معروف به نام The Deep تبدیل شد و از طریق شهرت و ستاره شدن به عنوان یکی از بزرگترین ابرقهرمانان آمریکا و یکی از اعضای بنیانگذار تیم ابرقهرمانی معروف سون دست یافت. با این حال، با وجود افزایش شهرت، ناامنی و شرمِ او نیز تشدید می‌شود. در طول سال‌ها، The Deep بیشتر زنانی را که با آنها مواجه می‌شد، مورد آزار و اذیت جنسی، تحقیر یا تجاوز قرار داد تا از این طریق احساس بی‌ارزشی که نسبت به خودش داشت را تسکین دهد و سرکوب کند. چیس کرافورد (زاده 18 ژوئیه 1985) بازیگر آمریکایی است که در نقش دیپ در سریال پسران ایفای نقش کرده است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش نیت در سریال Gossip Girl معروف است و نزدیک به ۲ و نیم میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

معرفی شخصیت ها و بازیگران گروه The Seven از سریال The Boys

Stormfront (استورم‌فرونت)

معرفی شخصیت ها و بازیگران گروه The Seven از سریال The Boys 1
اگرچه او آن را در ملاء عام تکذیب می‌کند، اما او یک نازی است که از موقعیت خود به عنوان یکی از اعضای هفت برای تبلیغ برنامه برتری نژاد سفید استفاده می‌کند.

استورم‌فرونت (قبلاً با نام Liberty شناخته می‌شد) یکی از دو آنتاگونیست اصلی (در کنار Homelander) در فصل دوم سریال The Boys است. او  جایگزین Translucent به عنوان یکی از اعضای The Seven می‌شود. او در استفاده از رسانه‌های اجتماعی بسیار ماهر است و طرفداران آنلاین زیادی دارد. همین موضوع باعث می‌شود در مقطعی با هوملندر درگیر شود. اگرچه او آن را در ملاء عام تکذیب می‌کند، اما او یک نازی است که از موقعیت خود به عنوان یکی از اعضای هفت برای تبلیغ برنامه برتری نژاد سفید استفاده می‌کند. استورم‌فرونت از نظر جسمی با سرعت بسیار کمتری نسبت به یک انسان عادی پیر می شود. او در سال 1919 در برلین، آلمان به دنیا آمد. او با فردریک ووت ازدواج می‌کند و اولین تزریق موفقیت آمیز ترکیب V را به همراه دختری به نام کلوئه به او انجام داد. این او را به اولین ابرقهرمان در جهان تبدیل کرد. او به شکل جنون آمیزی نسبت به سایر نژادها تنفر دارد و در کشتن مردم دیگر نژاد تردیدی به خود راه نمی‌دهد…

Supersonic (سوپرسونیک)

معرفی شخصیت ها و بازیگران گروه The Seven از سریال The Boys
او یک قهرمان واقعی است و از قدرت خود برای نجات جان بیگناهان به جای سوء استفاده از آنها برای ارتکاب جنایت و کسب شهرت استفاده می‌کند.

سوپرسونیک (قبلا با نام پسر درامر با نام واقعی الکس شناخته می‌شد) به عنوان عضو جدید گروه سون در فصل سوم وارد این گروه می‌شود. او همچنین دوست دوران کودکی و دوست پسر سابق استارلایت بود. او می‌تواند می تواند امواج صوتی قدرتمندی تولید کند و قدرت‌‌های زیادی دارد. سوپرسونیک دارای رفتاری بسیار دوستانه، متواضع و خودمانی است، به طوری که پس از سال‌ها او به راحتی توانست دوستی خود را با استارلایت دوباره احیا کند. او یک قهرمان واقعی است و از قدرت خود برای نجات جان بیگناهان به جای سوء استفاده از آنها برای ارتکاب جنایت و کسب شهرت استفاده می‌کند. با وجود تمام اتفاقاتی که در فصل سوم می‌افتد او تمام تلاشش را برای ورود به گروه سون می‌انجامد اما به محض ورود به گروه با حقایق تلخی رو به رو می‌شود…

Lamplighter (لَمپ لایتر)

معرفی شخصیت ها و بازیگران گروه The Seven از سریال The Boys
لَمپ لایتر 4 ساله بود که قدرتش فعال شد و به طور تصادفی خانه‌شان را سوزاند!

لَمپ لایتر یکی از اعضای سابق گروه سون است که توانایی آتش زدن محیط اطرافش را دارد. لَمپ لایتر 4 ساله بود که قدرتش فعال شد و به طور تصادفی خانه‌شان را سوزاند. با وجود این، پدرش بسیار به او افتخار می‌کرد. او قبل از شروع داستانِ فصل اول به دلایل نامعلوم از گروه کنار گذاشته شد و به جای او استارلایت وارد گروه می‌شود. اما در ادامه در فصل دوم متوجه می‌شویم او در آزمایشگاهی مخفی در حال آزمایشات مختلف روی ترکیب V است!

Translucent (ترنسلیسنت)

معرفی شخصیت ها و بازیگران گروه The Seven از سریال The Boys
وقتی او با جرم و جنایت مبارزه نمی‌کند از قدرت خود به روش‌های نامناسب استفاده می‌کند! از دیدزنی در رختکن زنان گرفته تا دوش‌های خانه‌های مردم، Translucent دوست دارد از نامرئی بودن خود برای مخفی شدن در جایی که نباید استفاده کند!

ترنسلیسنت یکی از شخصیت‌های اصلی سریال پسران در فصل اول است. او پوست کربنی‌ِ غیرقابل نفوذی دارد و قدرت اصلی او نامرئی شدن است. او استاد پنهان کاریست و می‌تواند مخفیانه به هرجایی سر بزند و غافلگیری یک عمر را به افرادِ بد بدهد. اما وقتی او با جرم و جنایت مبارزه نمی‌کند از قدرت خود به روش‌های نامناسب استفاده می‌کند! از دیدزنی در رختکن زنان گرفته تا دوش‌های خانه‌های مردم، Translucent دوست دارد از نامرئی بودن خود برای مخفی شدن در جایی که نباید استفاده کند!

امیدواریم از مطلب معرفی شخصیت ها و بازیگران گروه The Seven از سریال The Boys لذت برده باشید…. برای خواندن مطالب بیشتر در مورد سریال‌های برتر و معروف به این بخش مراجعه کنید.

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها