معرفی بازیگران و شخصیت های اصلی سریال See

در این مطلب قصد داریم به معرفی بازیگران و شخصیت های اصلی سریال See بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر از سریال See و داستان اولیه و بررسی فصل اول و دوم به مطلب بررسی سریال See مراجعه کنید.

انتشار اولیه: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱

به روز شده: ۶ مهر ۱۴۰۱ (شخصیت‌های مهم جدید اضافه شدند)

مطلب جدید: بررسی سریال See فصل سوم (بررسی قسمتی)

مطالب مشابه:

بازیگران و شخصیت های سریال Wednesday / معرفی بازیگران ونزدی (جدید)

معرفی بازیگران و شخصیت های سریال House of the Dragon

معرفی شخصیت ها و بازیگران گروه The Seven از سریال The Boys

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال Better Call Saul

معرفی شخصیت ها و بازیگران اصلی سریال Walking Dead (شخصیت‌های زنده)

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال Walking Dead (شخصیت‌های مرده)

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال The Witcher

معرفی شخصیت ها و بازیگران اصلی سریال Money Heist

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران اصلی سریال Peaky Blinders / پیکی بلایندرز

معرفی شخصیتهای انیمه Attack on Titan / حمله به تایتان

معرفی شخصیتهای اصلی سریال The Mandalorian

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران اصلی سریال Vikings

 (خطر اسپویل برخی اتفاقات فصل اول و دوم، با این حال از اسپویل اتفاقات مهم خودداری شده است.)

معرفی بازیگران و شخصیت های اصلی سریال See

بابا واس (Baba Voss)

معرفی بازیگران و شخصیت های اصلی سریال See / شخصیت بابا واس

بابا واس شخصیت اصلی سریال See، به عنوان رئیس قبیله آلکنی، جنگجویی بی‌باک و رهبری قدرتمند و سرسخت شناخته می‌شود. اولویت او امنیت فرزندان، خانواده و جامعه‌اش است. در فصل اول او برای حفظ قبیله خود در برابر Witchfinderها، تلاش زیادی کرد. خواه برای مبارزه با دشمنانی که امنیت قبیله را تهدید می‌کردند یا حرکت به مکانهای جدید باشد او همیشه اولویت را نجات دیگران در نظر گرفته است. او زن حامله‌ای (ماگرا کین) را در ابتدای سریال نجات داده و پناه می‌دهد و بعد به همسری برمی‌گزیند. در ادامه برای حفظ فرزندان دوقلوی خود، هانیوا و کوفون از دست ویچ فایندرها، تلاش کرد حس بینایی آنها را مخفی نگه دارد. در تلاش برای نجات آنها او همیشه خود را به خطر انداخته و از خودگذشتگی‌های زیادی برای فرزندخوانده‌هایش انجام داده است. در فصل دوم رویارویی او با برادر کوچکترش را می‌بینیم که باعث جنگ‌ها و مشکلات زیادی می‌شود.

جیسون موموآ بازیگر 42 ساله آمریکایی نقش بابا واس در سریال See را برعهده دارد. او به خاطر هیکل تنومند و صورت خشنش در نقش‌های جدی حضور یافته و طرفداران زیادی دارد. بازی در نقش آکوامن در سری فیلم‌های DC و همینطور بازی در نقش کال‌ دراگو در سریال بازی تاج و تخت از معروفترین نقش‌‌آفرینی‌های دوره بازیگری او محسوب می‌شود. او همچنین در فیلم علمی تخیلی Dune حضور یافته است. جیسون موموآ در حال حاضر بیش از 17 میلیون نفر در اینستاگرام دنبال کننده دارد.

ملکه کین‌ (سیبث) (Queen Kane)

معرفی بازیگران و شخصیت های اصلی سریال See / شخصیت ملکه کین

فرمانروای مطلق پادشاهی پایان (Payan) و عضو خانه کین، او ملکه‌ای بی‌روح، سرسخت و بدون رحم است. ملکه کین آخرین بازمانده از خاندانی است که قدرت الکتریسیته را در اختیار داشتند. کاخ او سد کانزوا بود که برق آن بخشی از دینِ حکومت او محسوب می‌شد! با این حال ملکه کین از جمله بی‌خرد‌ترین حاکمان زمان خود محسوب می‌شود. او یک تندروی مذهبی است و در حالی که خودش حتی اعتقاد قلبی به دین و آئینش ندارد با تمام وجود خود را فرستاده خدا معرفی می‌کند و افراد بینا را جادوگر خطاب کرده و دست به هر نوع جنایتی در این راه می‌زند. او گروهی از ارتش خود با نام ویچ فایندرز یا جادوگریاب‌ها را برای پیدا کردن جرلامارل و بعد فرزندانش راهی ماموریتی بیست ساله می‌کند اما در ادامه متوجه می‌شوید که این یک روی سکه است و او برای تحت کنترل گرفتن قدرت بینایی در تکاپو است. سیلفیا هوکس بازیگر 38 ساله هلندی در نقش این ملکه منفور ایفای نقش کرده است. بازی او قابل توجه و متفاوت است اما شخصیت ملکه چنگی به دل نمی‌‌زند و جزو شخصیت‌های منفور سریال محسوب می‌شود!

ماگرا کین (Maghra Kane)

معرفی بازیگران و شخصیت های اصلی سریال See / شخصیت مارگا کین

ماگرا کین بعد از هم بستری با جرلامارلِ بینا توسط ملکه کین ترد شده و پا به فرار می‌گذارد. جادوگریاب‌ها حدود بیست سال در جستجوی او و فرزندانش بودند و او که تنها و باردار بود توسط بابا واس رئیس قبیله آلکنی به همسری برگزیده می‌شود. ماگرا دو فرزند بینا به نام‌های هانیوا و کوفون را به دنیا می‌آورد و از ابتدا از آنها می‌خواهد که قدرت‌ بینایشان را از دیگران مخفی کنند و مانند افراد نابینا رفتار کنند. وقتی پای محافظت از خانواده و فرزندانش در میان باشد او دست به هر فداکاری‌ای می‌زند. او برخلاف خواهرش دارای شخصیتی باثبات و خردمند است. شاید او در آینده بتواند یک ملکه مقتدر و عادل شود و دنیای سریال See را به جای بهتری برای مردمانش تبدیل کند. هرا هیلمار بازیگر 32 ساله ایسلندی در نقش ماگرا ایفای نقش کرده است. او در فیلم‌ها و مجموعه‌های تلوزیونی نه چندان معروفی قبل از سریال See حضور یافته بود که از مهمترین آنها می‌توان به فیلم Life in a Fishbowl محصول سال 2014 اشاره کرد.

تاماچی جون (Tamacti Jun)

معرفی بازیگران و شخصیت های اصلی سریال See / شخصیت تاماچی جون

تاماچی جون در ابتدا فرمانده جادوگریاب‌های ملکه کین بود. او برای اطاعت از امر ملکه و پیدا کردن فرزندان جرلامارل دست به هرکاری زد و برای مقابله با جادوی بینایی هزاران نفر از جمله زنان و کودکان را از دم تیغ گذراند. او ژنرالی مقتدر و خشن است که ارتش ملکه را رهبری و وفادارانه از قوانین و مناسک تعیین شده توسط ملکه کین پیروی می‌کرد. اما وقتی متوجه جنون ذاتی ملکه می‌شود (بعد از نابودی کانزوا توسط ملکه) از او روی برمی‌گرداند. او از اولین کسانی است که از ماگرا کین می‌خواهد که به جای ملکه مجنون جایگاه او را از آن خود کند اما… کریستیان کامارگو بازیگر، تهیه کننده و کارگردان 50 ساله آمریکایی در نقش تاماچی جون بازی عمیق و زیبایی را از خود به نمایش گذاشته است. بازی او را پیشتر در سریال دکستر در نقش Brian Moser یک قاتل زنجیره‌ای که دبرا عاشقش می‌شود و دکستر نیز در صدد سلاخی آن است به یاد داریم!

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران اصلی سریال See

لرد هارلان (Lord Harlan)

لرد هارلان

لرد هارلان فردی زیرک و تشنه قدرت است که رهبریِ شهرِ مرفه پنسا را برعهده دارد. وقتی دو خواهر کین به نزد او برای کمک آمدند، او برای بدست آوردن قدرت با حیله‌گری به هر دو خواهر نزدیک شد. به نظر می‌رسد او ماگرا را پل با ثبات‌تری نسبت به ملکه کین برای رسیدن به اهدافش دید (به خاطر ثبات اخلاقی و فکری) و از او خواستگاری کرد و ماگرا نیز برای اینکه نظر مردم پنسا را بدست بیاورد و قدرت را در دست بگیرد، با این ازدواج سیاسی موافقت کرد. اینکه چه نقشه‌ی پشت پرده‌ای در سر او می‌گذرد فعلا مشخص نیست. تام میسون بازیگر 39 ساله انگلیسی در نقش لرد هارلان در فصل دوم سریال بینایی ایفای نقش کرده است. او در سال 2019 به عنوان یکی از بازیگران اصلی سریال Watchmen در آن سریالِ موفق ایفای نقش کرد.

هانیوا (Haniwa)

معرفی بازیگران و شخصیت های اصلی سریال See / شخصیت هانیوا

هانیوا یکی از دوقلوهای بینایی است که از ماگرا متولد شده است. او و برادرش کوفون اهداف اصلی ملکه کین هستند. بنابراین هر دو به حفاظت و کمک بابا واس در سفرهای خود در سراسر جهان نیاز دارند. هانیوا، دختر مغرور، مصمم و قویی است و از برادر دوقلوی خود کوفون در مورد ریشه‌های واقعی‌اش کنجکاوتر است. او در استفاده از تیروکمان مهارت دارد و در آرزوی رسیدن به پدر واقعی‌اش جرلامارل و تغییر دنیا رویاپردازی می‌کند. نستا کوپر بازیگر 27 ساله کانادایی در نقش هانیوا در سریال بینایی حضور یافته است.

کوفون (Kofun)

معرفی بازیگران و شخصیت های اصلی سریال See / شخصیت کوفون

کوفون یکی دیگر از دو قلو‌های ماگرا و جرلامارل است. بعد از متولد شدن او و خواهرش جادوگریاب‌های ملکه کین به دنبال آن دو بیست سال به جستجو پرداختند. بابا واس از آنها در برابر تمام خطرها محافظت کرد. از این رو کوفون پدرش را به شدت دوست دارد. کوفون، فرزند باهوش ماگرا، محتاط‌تر از خواهر دوقلویش هانیوا است. در حالی که هانیوا برای ساخت تیرو کمان از کتاب‌های پدرشان استفاده می‌کند اما او نمی‌خواهد از دانش موجود در آنها سوء استفاده کند. او از اینکه در یک جامعه نابینا متولد شده احساس شرمندگی نمی‌کند و قدردان کمک‌های دیگران است. آرچی مادکو بازیگر 26 ساله انگلیسی نقش کوفون را در سریال ایفا کرده است. نقش‌آفرینی در فیلم Midsommar از مهمترین آثار کارنامه هنری او محسوب می‌شود.

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران اصلی سریال See

رِن (Wren)

ورن (Wren)

رِن ستوان باهوش و جاه طلب ارتش تریوانتی و از نزدیکان ژنرال ایدو واس است و علی‌رغم اینکه فرزند جرلامارل نیست، یک فرد بیناست. پس از دستگیریِ هانیوا توسط ایدو واس، رن مسئول و زندانبان او شد و بعد از اینکه حقیقت بینایی او توسط هانیوا کشف شد و پس از اتفاقات و داستان‌هایی، آن دو به هم علاقه‌مند می‌شوند. رن بعد از این اتفاق با تمام ارادتی که نسبت به ایدو واس داشت به هانیوا کمک کرد تا از زندان بگریزد. در انتهای فصل دوم او همراه با لشکر تریوانتی و با رهبری ایدو واس به پنسا حمله می‌کند اما… نقش رن در سریال بینایی را بازیگر نه چندان معروف Eden Epstein ایفا کرده است.

تورمادا (Tormada)

تورمادا (Tormada)

تورمادا افسر ارشد و دانشمند ارتش تریوانتی است، مردی تحصیلکرده و خوش صحبت که خود را یک هنرمند می‌داند! او یک وطن پرست است و از کار خود لذت زیادی می‌برد. در حقیقت او یک روان‌پریشِ بلند پرواز است که با کمک بچه‌های بینای جرلامارل برای خود یک آزمایشگاه سری ایجاد کرده تا بمب‌های مرگباری ایجاد کند. بمب‌هایی که در یک چشم بهم زدن می‌توانند معادله جنگ را عوض کنند. در جوانی او به وسیله آزمایشات وحشیانه و مرگبار قصد داشت تا بینایی را دوباره بازگرداند اما در این راه شکست خورد. او یکی از شخصیت‌های جاه طلب و شرور سریال است که در فصل دوم معرفی شد و در فصل سوم جزو شخصیت‌های منفی اصلی محسوب می‌شود. دیوید هیولت بازیگر ۵۴ بریتانیایی-کانادایی این نقش را ایفا کرده است.

ایدو واس (Edo Voss)

معرفی بازیگران و شخصیت های اصلی سریال See / شخصیت ادو واس

ایدو واس به عنوان برادر کوچک‌تر باباواس در فصل دوم به جمع شخصیت‌های سریال اضافه شد. او فرمانده کل ارتش شهر Trivantes است و کینه‌ی دیرینه‌ای از برادرش در دل دارد. این دشمنی بدین دلیل است که باباواس پدرشان را به قتل رسانده است و به نظر می‌رسد بابا او را در کودکی مورد آزار و اذیت و شکنجه قرار داده است. پس ایدو دست به هرکاری می‌زند تا انتقام خود و پدرش را از بابا واس بگیرد. از نظر ایدو واس استفاده از بینایان در میدان نبرد یک تاکتیک نظامی هوشمندانه محسوب می‌شود. او با فرستادن یک دانشمند (تورمادا) به درون دار و دسته جرلامارل قصد دارد به سلاح‌های مرگباری دست یابد که مسلما در آینده‌ی سریال تاثیرگذار است.

دیو باتیستا کشتی‌کج کار سابق و بازیگر 52 ساله آمریکایی در نقش ایدو واس در فصل دوم به سریال بینایی ملحق شد. او بیشتر در فیلم‌های اکشن حضور پررنگ دارد. بیشترین محبوبیت او بخاطر بازی در نقش Drax در سری فیلم‌های Guardians of the Galaxy از دنیای سینمایی مارول و همینطور نقش‌آفرینی در فیلم Blade Runner 2049 محصول سال 2017 است. او بیش از 4 میلیون نفر در اینستاگرام دنبال کننده دارد. باتیستا در فیلم Dune نیز هم‌بازی جیسون موموآ است.

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران اصلی سریال See

پاریس (Paris)

معرفی بازیگران و شخصیت های اصلی سریال See / شخصیت پاریس

پاریس از بزرگان قبیله آلکنی است. او رابطه‌ای بسیار قوی با بابا واس دارد و او و فرزندانش را مانند خانواده خود دوست دارد و باباواس نیز او را محرم اسرار خود می‌داند. خرد ذاتی او بابا واس را به ویژه در مواقع بحرانی راهنمایی می‌کند. او به معنای واقعی کلمه دارای قدرت‌های ماورایی است و اتفاقات تلخ و خطرات در حال وقوع را حس می‌کند. او هانیوا و کوفون را مانند فرزندانش دوست دارد و از زمان تولد مانند یک مربی در کنارشان قرار می‌گیرد. بعد از بزرگ شدن هانیوا و کوفون با تمام مخالفت‌های ماگرا او فردی بود که به آنها کتاب‌های جرلامارل را داد تا آنها بتوانند از علم و اسرار انسان‌های بینا مطلع شوند.

 الفری وودارد بازیگر 68 ساله آمریکایی در نقش پاریس در سریال بینایی ایفای نقش می‌کند. او از مطرح‌ترین بازیگران سریال محسوب می‌شود و سریال‌ها و فیلم‌های زیادی در کارنامه‌اش وجود دارد. او جوایز زیادی در دوران بازیگریش کسب کرده که از آن جمله می‌توان به نامزدی دریافت جایزه اسکار بازیگر مکمل زن برای فیلم Cross Creek محصول سال 1983 اشاره کرد. همچنین او 16 بار نامزد جایزه امی بوده که چهار بار برنده این جایزه شده است.

جرلامارل (Jerlamarel)

معرفی بازیگران و شخصیت های اصلی سریال See / شخصیت جرلامارل

جرلامارل مرد بینای داستان است. او بینایی را تبلیغ می‌کند و خود را فرد منتخب معرفی می‌کند. او پدر بیولوژیکی فرزندان ماگرا و چندین فرزند بینای دیگر است. او در یک زندان قدیمی پایگاهی را راه اندازی می‌کند تا بتواند با گسترس بینایی علم‌های نابود شده گذشته را بازسازی و جمع‌آوری کند و انسان را به دوران قبل از کوری بشر بازگرداند. وقتی فرزندانش نوزاد بودند، او به بابا واس کلیدی را می‌دهد تا هانیوا و کوفون در نوجوانی بتوانند با سواد و علم بینایان پرورش یابند. او خود را منتخب و به نوعی پیامبر زمانه می‌داند و قصد دارد زندگیِ بشرِ کور را دگرگون سازد. او می‌خواهد پلی بین دنیای تاریک و دنیایی بهتر باشد. وقتی به فرزندانش هانیوا و کوفون برخورد می‌کند پرده از رازهای عجیبی برداشته می‌شود و او ذات واقعی خود را نشان می‌دهد و در ادامه رو به رویی دوباره او با بابا واس از بهترین بخش‌های سریال محسوب می‌شود. جوشوا هنری بازیگر و خواننده 37 ساله‌ی کانادایی آمریکایی این نقش را ایفا کرده است.

بو لاین (Bow Lion)

معرفی بازیگران و شخصیت های اصلی سریال See / شخصیت بو لاین

بو لاین یکی از مهمترین یاران باباواس محسوب می‌شود. او در پیشبرد منافع قبیله آلکنی به باباواس کمک شایانی کرد. بیشتر مهارت او در مخفی‌کاری و جاسوسی است، به همین دلیل است که به نام “سایه” معروف است. او یک جنگجوی شجاع است و دوشادوش باباواس و برای آرمان‌های او می‌جنگد. او برای نجات جان باباواس و خانواده‌اش از خودگذشتگی‌های زیادی انجام داده است و باباواس نیز او را از بهترین یارانش می‌داند. یادیرا گوئوارا-پریپ بازیگر 26 ساله آمریکایی در نقش بو لاین در سریال نقش‌آفرینی کرده است. او پیشتر در سریال‌هایی مانند Star Trek: Discovery و Supernatural حضور داشته است.

امیدواریم از مطلب “معرفی شخصیت‌ها و بازیگران اصلی سریال See “ لذت برده باشید تا بعد…

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرشاد
فرشاد

من دنبال اسم رنجر هستم و صدا پیشه ایرانی اون کیه ؟

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس

فقط جیسوت مواوا که خیلی خوب است و موفق باشید