معرفی بازیگران و شخصیت های سریال House of the Dragon

سریال خاندان اژدها که به تازگی از شبکه HBO منتشر شده است دارای شخصیت‌های اصلی متنوعی است که شناخت آنها می‌‌تواند به درک بهتر سریال به شما کمک کند. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی مهمترین شخصیت‌های سریال House of the Dragon بپردازیم. این مطلب به مرور با شخصیت‌ها و اطلاعات بیشتر در آینده به روز خواهد شد.

…اطلاعات به روز شد… حاووی برخی اطلاعات از قسمت‌های منتشر شده سریال می‌باشد.

مطلب مرتبط: بررسی سریال House of the Dragon (بررسی قسمتیِ فصل اول)

معرفی تمام اژدهایان سریال House of the Dragon (به ترتیب قدرت)

مطالب مشابه:

بازیگران و شخصیت های سریال Wednesday / معرفی بازیگران ونزدی (جدید)

معرفی شخصیت ها و بازیگران گروه The Seven از سریال The Boys 

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال Better Call Saul

معرفی شخصیت ها و بازیگران اصلی سریال Walking Dead (شخصیت‌های زنده)

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال Walking Dead (شخصیت‌های مرده)

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال The Witcher

معرفی شخصیت ها و بازیگران اصلی سریال Money Heist

معرفی بازیگران و شخصیت های اصلی سریال See

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران اصلی سریال Peaky Blinders / پیکی بلایندرز

معرفی شخصیتهای انیمه Attack on Titan / حمله به تایتان

معرفی شخصیتهای اصلی سریال The Mandalorian

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران اصلی سریال Vikings

و اکنون معرفی بازیگران و شخصیت های سریال House of the Dragon

معرفی شخصیت‌ها با اطلاعاتی که تا به حال در سریال منتشر شده به روز می‌شود اطلاعاتی که از کتاب‌ها از پیشتر می‌دانیم به خاطر جلوگیری از اسپویل اتفاقات پیش روی داستان در این متن قرار نخواهد گرفت.

معرفی سریال House of the Dragon {تاریخ انتشار، بازیگران و عوامل سازنده}

پدی کانسیدین در نقش شاه ویسریس تارگرین

“ویسریس” توسط لردهای وستروس به عنوان جانشین پادشاهِ مُسِن، “جیهاریس تارگرین”، در شورای بزرگ در “هارنهال” انتخاب شد. “ویسریس” که مردی خونگرم، مهربان و نجیب است، فقط می‌خواهد میراث پدربزرگش را به پیش ببرد و به موفقیت برساند، اما همانطور که از بازی تاج و تخت آموختیم، مردان خوب لزوماً نمی‌توانند تبدیل به پادشاهانی بزرگ شوند…

پادشاه ویسریس مهربان و صلح طلب اما ضعیف است، او پس از اختلاف بر سر جانشینی تاج و تخت با دختر عموی بزرگتر خود، رینیس، به عنوان پادشاه انتخاب شد. او اکنون با بحران مشابهی دست و پنجه نرم می‌کند. ویسریس بعد از اینکه پسر تازه متولد شده خود را از دست داد و بعد از درگیری با برادر کوچکترش دیمون، تصمیم می‌گیرد تا تنها فرزند بازمانده خود، دختر نوجوانش رینیرا را ملکه آینده وستروس نام‌گذاری کند. این امر با قرن‌ها سنت پدری در خاندان تارگرین و اکثریت هفت پادشاهی، ناسازگار است و همین باعث ایجاد تنش در هفت اقیلم می‌شود…

معرفی سریال House of the Dragon {تاریخ انتشار، بازیگران و عوامل سازنده}

اِما دآرسی در نقش پرنسس رینیرا تارگرین

 “رینیرا” اولین و تنها فرزند زنده پادشاه ویسریس از همسر اولش ملکه اِما از خانه آرین بود. او خون خالص والریایی در رگ‌هایش جریان دارد و یک اژدها سوار است. در سن هشت سالگی، او وارث پدرش شد و با این انتظار بزرگ شد که اولین ملکه حاکم وستروس شود. بسیاری می‌گویند که رینیرا با همه چیز به دنیا آمد… اما او فقط یک مرد به دنیا نیامد. (یعنی همه چیز تمام است اما فقط یک مرد نیست تا به عنوان جانشین پادشاه توسط همه مقبول واقع شود و همین باعث مجادله‌های زیادی می‌شود.) او زنی مغرور و سرسخت است که برای رسیدن به اهدافش دست به هرکاری می‌زند. 

میلی آلکاک در نقش پرنسس جوان رینیرا تارگرین

میلی آلکاک در نقش جوانی‌ِ پرنسس رینیرا تارگرین

 او اولین فرزند پادشاه، از خون خالص والریایی است، و او یک اژدها سوار است و صاحب اژدهای طلایی سیراکس است. در سن هشت سالگی، او وارث پدرش شد و با این انتظار بزرگ شد که اولین ملکه حاکم وستروس شود اما… 

سیراکس

سیراکس

سیراکس اژدهای رینیرا دارای فلس‌های زرد رنگ بود. او بزرگ و مهیب بود، اما به اندازه کاراکسس نه ترسناک بود و نه تجربه جنگی داشت… 

معرفی بازیگران و شخصیت های سریال House of the Dragon

معرفی سریال House of the Dragon {تاریخ انتشار، بازیگران و عوامل سازنده}

مت اسمیت در نقش شاهزاده دیمون تارگرین

“دیمون” برادر کوچکتر پادشاه ویسریس و یکی از مدعی‌های اصلی تاج و تخت است، او برخلاف برادراش اهمیتی نمی‌دهد که دیگران چطور در موردش فکر می‌کنند. او فردی‌ غیرقابل پیش بینی، جاه طلب، تندخو، جسور و خطرناک، در عین حال بسیار زود جوش توصیف شده است. او ابتدا به عنوان فرمانده نگهبانان شهر کینگز لندینگ به پادشاه خدمت می‌کرد. اما در همین حین ارتش خود که با نام “شنل‌های طلایی” (the Gold Cloaks) معروف هستند را بنا نهاد. بعد از اینکه برادرش با انتخاب دخترش او را از سلطنت دور کرد، دیمون با لرد “کورلیز ولاریون” اتحاد برقرار می‌کند تا علیه اتحادی شرقی به نام Triarchy و دریاسالار آن، کربفیدرِ شرور (Crabfeeder)، بجنگند.

دیمون یک جنگجوی بی‌همتا و یک اژدها سوار ماهر است که خون واقعی اژدها در رگ‌هایش جاریست. اما می‌گویند هرگاه تارگرینی به دنیا می‌آید، خدایان سکه‌ای به هوا پرتاب می‌کنند… (منظور جنون ذاتی که تارگرین‌ها دارند یعنی به نظر می‌رسد این جنون در وجود او نیز جریان دارد) دیمون باتجربه‌ترین جنگجوهای زمان خود بود و از تیغه فولادی والیریانی به نام Dark Sister (دارک سیستر) در نبردهایش استفاده می‌کرد. اژدها سواری که اژدهایش کاراکسس نام داشت. اژدهای قرمز رنگی که آتشش همه چیز را می‌بلعید… 

کاراکسس

کاراکسس

کاراکسس قرمز، بزرگ و لاغر بود. در نبرد او مهیب، ترسناک و باتجربه بود…

معرفی بازیگران و شخصیت های سریال House of the Dragon 1

اولیویا کوک در نقش آلیسنت های‌ تاور

او دختر اتو های تاور، دست پادشاه و زیباروترین زن در هفت پادشاهی است. او در “ردکیپ”، نزدیک به پادشاه و درونی‌ترین حلقه او بزرگ شد. او هم از وقار درباری برخوردار است و هم دارای زیرکی سیاسی است. او بعد از مرگ ملکه با مکر و نقشه پدرش به پادشاه نزدیک می‌شود و به عنوان ملکه و همسر پادشاه انتخاب می‌شود.

امیلی کری نقش آلیسنت های تاور جوان

امیلی کری نقش جوانیِ آلیسنت های تاور

 امیلی کری دختر اتو های تاور، دست پادشاه، و زیباترین زن در هفت پادشاهی را بازی کرده است. در کودکی او دوست صمیمی رینیرا تارگرین بود اما بعد از اینکه با پادشاه ویسریس ازدواج می‌کند میانه آن دو شکرآب شده و دیگر رابطه آنها به شکل قبل پیوند نمی‌خورد. او از پادشاه دارای دو فرزند می‌شود و اولین فرزند پسر پادشاه را به دنیا می‌آورد و همین موضوع یکی از دلایل باعث در خانواده تاگرین و ایجاد جنگ داخلی می‌شود.

معرفی بازیگران و شخصیت های سریال House of the Dragon

استیو توسن در نقش لرد کورلیز ولاریون با نام مستعار "مار دریایی"

استیو توسن در نقش لرد کورلیز ولاریون با نام مستعار “مار دریایی”

 ارباب خاندان ولاریون، یک تبار والریایی به قدمت خانه تارگرین، «مار دریایی» مشهورترین و بزرگترین دریانوردی است که هفت پادشاهی تا به حال به خود دیده است. او خاندان خود را قدرتمند مطلق مبدل ساخت و حتی از لنیسترها نیز ثروتمندتر است. او ادعا می‌کند که بزرگترین نیروی دریایی جهان را داراست. گفته می‌شود کورلیز به همان اندازه که مضطرب بود، باهوش بود و به همان اندازه که جاه‌طلب بود، ماجراجو بود. در کتاب‌ها خاندان ولاریون دارای موهایی نقره‌ای، چشم‌های بنفش و رنگ پوستی روشن هستند، اما در سریال استیو توسن نقش او را بازی کرده است. ثروت هنگفت او و همینطور خون و تبار همسرش او را به یکی از قدرت‌های اصلی وستروس بدل ساخته است.

ایو بست در نقش پرنسس رینیس ولاریون

ایو بست در نقش پرنسس رینیس ولاریون

 یک اژدها سوار و همسر لرد کورلیز ولاریون است. او وراثت تاج و تخت در شورای بزرگ را واگذار کرد، زیرا قلمرو به دلیل مرد بودن پسر عموی او ویسریس، از انتخاب او به عنوان ملکه سر باز زدند. 

معرفی سریال House of the Dragon {تاریخ انتشار، بازیگران و عوامل سازنده}

ریس ایفانز در نقش اتو هایتاور

 دست پادشاه، که وفادارانه و صادقانه هم به پادشاه و هم به قلمروش خدمت می‌کند. او متوجه می‌شود، بزرگترین تهدید برای قلمرو، برادر پادشاه، دیمون و موقعیت او به عنوان وارث تاج و تخت است. او یک شوالیه از خاندان تاور بود که به عنوان دست پادشاه برای سه پادشاه خدمت کرد، اگرچه دو تن از پادشاهان او را در زمان‌های مختلف از سمت خود برکنار کردند… او با نقشه پنهانی بعد از مرگ ملکه دخترش را به همسری پادشاه در آورد. او در حال کم‌رنگ کردن قدرت رینیرا و افزودن بر قدرت خاندان خود است اما به نظر نمی‌رسد این پایان ماجرا باشد!

معرفی سریال House of the Dragon {تاریخ انتشار، بازیگران و عوامل سازنده}

فابین فرانکل در نقش سر کریستون کول 

سر کریستون از تبار دورنی، پسر مباشر لرد بلک هاون است. او هیچ ادعایی بر سرزمین یا عنوانی ندارد. تنها چیزی که او به نام خود دارد، افتخار و مهارت فوق‌العاده‌ا‌ش در شمشیرزنی است. همین باعث می‌شود او خیلی زود تبدیل به شوالیه سلطنتی و محافظ پادشاه شود. او در ابتدا با رینیرا دختر پادشاه ارتباطی نزدیک و صمیمی دارد اما در ادامه اختلافاتی با او پیدا می‌کند…

معرفی بازیگران و شخصیت های سریال House of the Dragon

سونویا میزونو در نقش میساریا

سونویا میزونو در نقش میساریا

 او بدون هیچ چیز به وستروس آمد و این می‌توانست او را از بین ببرد… اما در عوض او تبدیل به مورد اعتمادترین (معشوقه) متحد شاهزاده دیمون تارگرین، وارث تاج و تخت شد. هنوز اطلاعات زیادی از او در سریال نمی‌دانیم.

رایان کور در نقش سر هاروین «بریک‌بونز» قدرتمند

رایان کور در نقش سر هاروین

 گفته می‌شود هاروین قوی‌ترین مرد در هفت پادشاهی است. سر هاروین پسر ارشد استاد حقوق لیونل استرانگ و وارث هارنهال است.

جفرسون هال در نقش دوقلوهای لرد جیسون لنیستر و تایلند لنیستر

جفرسون هال در نقش دوقلوهای لرد جیسون لنیستر و تایلند لنیستر

جیسون ارباب کسترلی راک و نگهبان غرب (Warden of the West) است. تایلند لنیستر یک سیاستمدار حیله‌گر است و در شورای کوچک در King’s Landing، به عنوان استاد کشتی برای ویسریس خدمت می‌کند…

دیوید هوروویچ در نقش استاد بزرگ ملوس

دیوید هوروویچ در نقش استاد بزرگ ملوس

 او صدای دلیل (وُیس آف ریزن) و مشاور مورد اعتماد پادشاه ویسریس است.

معرفی بازیگران و شخصیت های سریال House of the Dragon 2

گراهام مک تاویش در نقش سر هرولد وسترلینگ

 سر هارولد از زمان پادشاه جحاریس در گارد پادشاه خدمت کرده است. او مظهر جوانمردی و افتخار است.

گاوین اسپوکس در نقش لرد لیونل استرانگ

گاوین اسپوکس در نقش لرد لیونل استرانگ

 او استاد قوانین (مستر آف لوز) پادشاه ویسریس و لرد هارنهال است.

متیو نیدهام در نقش لریس استرانگ

متیو نیدهام در نقش لریس استرانگ 

پسر کوچکتر استاد حقوق لیونل استرانگ، او توسط پدرش به دادگاه آورده شده است. او یک سیاست‌مدار مکار است و به نظر می‌رسد نقش لیتل فینگر این اسپین آف را ایفا می‌کند!

بیل پترسون نقش لرد لیمن بیزبری

بیل پترسون نقش لرد لیمن بیزبری

او نقش ارباب هانی‌هولت و استاد سکه (مستر آف کوین) را در شورای کوچک پادشاه ویسریس بازی می‌کند.

…مطلب “معرفی بازیگران و شخصیت های سریال House of the Dragon” با انتشار قسمت‌های دیگر در آینده به روز خواهد شد…

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مسعود
مسعود

لریس استرانگ نقشش خیلی مهمتر از چیزیه که فکر میکنید..

مسعود
مسعود

داداش کامنت منو پاک کن. ممکنه بعضیا ببینن و جذابیت فیلم براشون کمتر بشه. البته من کتابش رو نخوندم و مطمئن نیستم و قضیه موش هم حدسه. راستی یه نقد هم برا فیلم فورست گامپ هم بذارین

مسعود
مسعود

دستت طلا