معرفی شخصیت ها و بازیگران اصلی سریال Money Heist

در ادامه بررسی سریال Money Heist با معرفی شخصیت‌ها و بازیگران این سریال در خدمت شما هستیم. بازیگران این سریالِ اسپانیایی قبل از این سریال کارنامه آنچنان درخشانی نداشته‌اند، با تمام این احوال به طور مختصر به معرفی بازیگران نقش‌های اصلی و همینطور شخصیت‌هایی که آنها خلق کرده‌اند، پرداختیم. با سایت ساعت هفت با معرفی شخصیت ها و بازیگران اصلی سریال Money Heist همراه باشید.

انتشار اولیه: ۴ مهر ۱۴۰۰

به روز شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ (به مناسبت اتمام سریال، توضیحات بیشتر در مورد “شخصیت‌های اصلی” به متن اضافه شد)

مطالب مشابه:

بازیگران و شخصیت های سریال Wednesday / معرفی بازیگران ونزدی (جدید)

معرفی بازیگران و شخصیت های سریال House of the Dragon

معرفی شخصیت ها و بازیگران گروه The Seven از سریال The Boys 

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال Better Call Saul 

معرفی شخصیت ها و بازیگران اصلی سریال Walking Dead (شخصیت‌های زنده)

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال Walking Dead (شخصیت‌های مرده)

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال The Witcher

معرفی بازیگران و شخصیت های اصلی سریال See

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران اصلی سریال Peaky Blinders / پیکی بلایندرز

معرفی شخصیتهای انیمه Attack on Titan / حمله به تایتان

معرفی شخصیتهای اصلی سریال The Mandalorian

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران اصلی سریال Vikings

مطالب مرتبط با سریال سرقت پول:

بررسی سریال Money Heist فصل پنجم / خانه کاغذی

بررسی سریال Money Heist فصل دوم تا چهارم

بررسی سریال Money Heist فصل اول / سرقتی بی رقیب

شامل اسپویل می‌باشد…

معرفی شخصیت ها و بازیگران اصلی سریال Money Heist

توکیو (سیلن اولیویرا)

معرفی شخصیت های سریال سرقت پول / توکیو

“سیلن اولی‌ویرا” که با کد رمز توکیو در سریال شناخته می‌شود، یک دزد در حال فرار از پلیس پس از یک سرقت ناکام است که در آن دوست پسرش کشته شده است. توکیو یکی از کسانی است که بارها در طول سریال به طور غیر عمد موجب خراب کردن نقشه‌های پروفسور می‌شود و در ادامه رابطه‌ای عاشقانه را با یکی دیگر از شخصیت‌ها یعنی ریو آغاز می‌کند.‌ او توسط پروفسور استخدام شده بود تا در انجام دزدی ضرابخانه سلطنتی در مادرید او را همراهی کند. او به همراه هفت سارق دیگر که برای دزدی انتخاب شده‌ بودند، به یک ویلا منتقل می‌شوند و به مدت پنج ماه دزدی را برنامه‌ریزی می‌کنند. او راوی اصلی داستان است و روایت داستان را از زبان او در طول سریال می‌شنویم. توکیو در ۱۴ سالگی با دوست پسر ۲۸ ساله خود به دنیای جنایت پا می‌گذارد. آنها با هم ۱۵ سرقت برنامه‌ریزی شده را با موفقیت انجام دادند.

اورسولا کوربیرواز بازیگر و مدل ۳۲ ساله اسپانیایی متولد مادرید است که با بازیی به شدت موثر را در سریال خانه کاغذی به جای گذاشته است. بسیاری او را برای جسور بودنش و همچنین افزودن آدرنالین به داستان تحسین می‌کنند. هم‌اکنون او در حدود ۲۴ میلیون فالور در اینستاگرام دارد و به محبوبیت بسیار زیادی بعد از این سریال دست یافته است. (صفحه اینستا)

پروفسور (سرگیا مارکینا)

معرفی شخصیت های سریال سرقت پول / پروفسور

پروفسور رهبر و مغز متفکر باند و شخصیتی کاریزماتیک است، کسی که با دقت برنامه‌ریزی و سازماندهی نقشه دزدی به ضرابخانه سلطنتی و بانک اسپانیا در مادرید را کشیده است. او با ظاهری آرام و صدایی گرم و گیرا و ایده‌های جذابش سریال را هوشمندانه کرده است. در حقیقت ایده اولین دزدی (برای گرفتن انتقام پدرش) توسط او کشیده شد. همینطور پدربزرگ پروفسور در ایتالیا علیه فاشیست‌ها جنگیده بود. سرگیا بسیار باهوش و دقیق است و این را از برنامه‌ریزی برای همه سناریوهای احتمالی که ممکن است در طول سرقت رخ دهد می‌توان فهمید. او از ۱۹ سالگی با تمدید نکردن شناسنامه‌اش به نوعی خود را از عموم مخفی نگهداشت تا بتواند پشت پرده و به طور ناشناس نقشه‌هایش را برنامه‌ریزی و اجرا کند.

آلوارو مورته، بازیگر ۴۶ ساله اهل اسپانیا با بازی در نقش سرگیا مارکینا (پروفسور) برای سریال شبکه اسپانیایی آنتن ۳ به نام سرقت پول(خانه کاغذی)، مورد تحسین واقع شد و به همراه این سریال به شهرت جهانی دست پیدا کرد. فیلم Mirage محصول سال ۲۰۱۸ از دیگر آثار برجسته او محسوب می‌شود. هم‌اکنون او در حدود ۱۲ میلیون فالور در اینستاگرام دارد. (صفحه اینستا)

نایروبی (آگاتا خیمنز)

معرفی شخصیت های سریال سرقت پول /نایروبی

نایروبی به عنوان مدیر کیفی گروه، مسئول چاپ پول در ضرابخانه سلطنتی اسپانیا در بخش یک و دو و نظارت بر ذوب طلا در بانک اسپانیا در بخش سه و چهار حضور داشت. او از ۱۳ سالگی ساخت پول تقلبی را یاد گرفت و سختی‌های زیادی را در طول زندگی‌اش متحمل شد. او را یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های این مجموعهٔ تلویزیونی می‌دانند که شخصیتی دلسوز در عین حال قوی‌ای دارد و در برابر رفتارهای نسنجیده گروه می‌ایستد و از تفرقه افتادن بین اعضای آن جلوگیری می‌کند.

آلبا فلورس بازیگر ۳۸ ساله اهل مادرید اسپانیا در سریال نقش نایروبی را ایفا کرده است. او یکی از قابل تحسین‌ترین بازی‌ها را در این سریال به نمایش گذاشته است. با بازی در نقش نایروبی او به محبوبیت زیادی دست یافت، هم‌اکنون او در حدود ۱۲ میلیون فالور در اینستاگرام دارد. (صفحه اینستا)

برلین (آندرس د فونویوسا)

معرفی شخصیت های سریال سرقت پول / برلین

برلین یک سارق جواهرات و برادر(ناتنی) بزرگتر پروفسور است و شخصیتی بسیار خودساخته و قدرتمند دارد. او در طول برنامه ریزی سرقت مسئول انتخاب سارقین و ترتیب دهنده این سرقت به همراه برادرش بود. او نسبت به برادرش دارای شخصیتی سنگدل و بی‌رحم است. برلین پیش از پیوستن به دزدی ضرابخانه سلطنتی اسپانیا، دزد جواهرات بود. او بیست و هفت سرقت موفق از جواهرفروشی‌ها، خانه‌های حراج و خودروهای حمل پول انجام داده بود. بزرگترین سرقت او، قبل از ضرابخانه سلطنتی اسپانیا دزدی ۴۳۴ الماس در شانزه لیزه پاریس بود.

پدرو آلنسو ۵۰ ساله متولد ویگو اسپانیا می‌باشد. وی در مدرسه سلطنتی هنرهای دراماتیک تحصیل کرده است و حضورش در این سریال یکی از موفق‌ترین نقش‌ها در کارنامه هنری او به حساب می‌آید. او شخصیتی سنگدل اما در عین حال دوست داشتنی و خاطره انگیز را برای طرفداران سریال به جای گذاشت. پدرو در حدود ۹ میلیون فالور در اینستاگرام داراست. (صفحه اینستا)

ریو (آنیبال کورتس)

معرفی شخصیت های سریال سرقت پول / ریو

ریو یک هکر جوان است که در طول داستان و برنامه ریزی برای سرقت از ضرابخانه سلطنتی به طور مخفیانه عاشق توکیو می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که احساسات بر او چیره شده و اشتباهات زیادی را انجام دهد و یک نقطه ضعف در گروه ایجاد کند. نام مستعار او یعنی Rayo که توسط مادرش به او داده شده بود در زبان اسپانیایی به معنی صاعقه است. ریو در جوانی به کامپیوتر علاقه‌مند شد و در سن ۶ سالگی برنامه نویسی را آغاز کرد. قبلا او در سال ۲۰۱۰ حملات گسترده‌ای به بانک‌ها برای سرقت اطلاعات آنها انجام داد اما هویت وی هرگز فاش نشد.

میگل هران بازیگر ۲۵ ساله اسپانیایی آینده‌ای درخشان را با حضور در سریال سرقت پول برای خود رقم زده است. او در سال ۲۰۱۶ جایزه Goya Awards (معتبرترین جایزه سینمایی اسپانیا) به عنوان بهترین بازیگر جدید را بدست آورد. او در حدود ۱۴ میلیون فالور در اینستاگرام دارد و از محبوبترین بازیگران سریال محسوب می‌شود. (صفحه اینستا)

ریکاردو (دنور) (دنیل راموس)

معرفی شخصیت های سریال سرقت پول / دنور

دنیل راموس که با نام مستعار دنور شناخته می‌شود، او به همراه پدرش آگوستین راموس (مسکو) در سرقت ضرابخانه سلطنتی اسپانیا شرکت کرد. او شخصیتی سرسخت است اما در طول تصمیم‌گیری‌هایش بسیار احساسی است. او در طول سرقت با منشی ضرابخانه استکلهم آشنا شده و به او دل می‌بازد. سرانجام آن دو باهم ازدواج می‌کنند و او پدر خوانده فرزند استکهلم و آرتور می‌شود. این موضوع او را دچار چالش‌های عاطفی بسیاری می‌کند.

خائیمه لورنته بازیگر ۲۹ ساله اسپانیایی از بازیگران ممتاز این سریال می‌باشد که در طول سریال به شهرت رسیده است. او در فیلم اسپانیایی زبانِ Everybody Knows به کارگردانی اصغر فرهادی نیز نقش کوتاهی را ایفا کرده است. او در حدود ۱۴ و نیم میلیون فالور در اینستاگرام دارد و با حضور در این سریال به محبوبیت ویژه‌ای دست یافته است. (صفحه اینستا)

لیسبون (راکل موریو)

معرفی شخصیت های سریال سرقت پول / راکل موریو

راکل موریلو، که بعدها با نام مستعار لیسبون (Lisboa) شناخته شد، بازرس نیروی گارد ملی بود که مسئولیت مذاکره با گروگان‌گیران در سرقت بزرگ ضرابخانه سلطنتی اسپانیا را برعهده داشت. او در طی سرقت توسط پروفسور فریب می‌خورد، پرفسور با هویت جعلی یعنی سالوا مارتین به او نزدیک‌ می‌شود تا بر فعالیت پلیس تأثیر بگذارد اما در ادامه یک رابطه عاشقانه بین آن دو شکل می‌گیرد. او بعد از علاقه‌مند شدن به پرفسور در فصل سوم به گروه می‌پیوندد و به بخشی از بدنه اصلی داستان تبدیل می‌شود. او در دزدی بزرگ بانک اسپانیا به همراه پروفسور گروه را پشتیبانی می‌کند.

ایتسیار ایتونیو مارتینس هنرپیشه ۴۷ اهل اسپانیا است که نقش آفرینی بزرگی در کارنامه او دیده نمی‌شود.

آگستین راموس (مسکو)

معرفی شخصیت های سریال سرقت پول /مسکو

آگستین راموس معدن‌کار پیشین و یک دزد سابقه‌دار است که پدر دنور محسوب می‌شود. اولین شغل او معدنکاری در آستوریاس بود. اما چیزی که باعث ترک این شغل شد، کلاستروفوبیا بود، زیرا او نمی‌توانست در یک حفره کوچک تاب بیاورد. او از حضور پسرش در طول سرقت دچار شک و تردیدهای زیادی شد. با تمام اختلافاتی که برای رها کردن همسر معتادش با دنور ایجاد شد اما رابطه پدری و پسری آنها بسیار مستحکم و احساسی بود. او اولین فردی است که در طول سرقت دچار مرگی غیر منتظره در بین اعضای گروه می‌شود.

پاکو توس بازیگر ۵۷ ساله اسپانیایی توانست در مدت کوتاهی که در سریال نقش آفرینی کرده نامی از خود به جای بگذارد.

آلیسیا سیرا

معرفی شخصیت های سریال سرقت پول / آلیسیا سیرا

یک بازرس باردار از نیروی گارد ملی است که پس از بازرس راکل، مسئولیت این پرونده را در سرقت بانک برعهده می‌گیرد و به هر قیمتی سعی در جلوگیری نقشه‌های پروفسور دارد. او شخصیتی سرکش دارد و برای رسیدن به هدفش دست به هرکاری می‌زند. او به طور جنون آمیزی برای توقف پرفسور و همدستانش دست به شکنجه‌های غیرقانونی می‌زند. او از اصلی‌ترین آنتاگونیست‌های سریال محسوب می‌شود.

نجوا نیمری خواننده و هنرپیشه ۴۹ ساله اسپانیایی از بازیگران بسیار موفق سریال است. او اصالتی اردنی دارد.

مونیکا گاستمبیده (استکهلم)

معرفی شخصیت های سریال سرقت پول / استکهلم

او به عنوان منشی در ضرابخانه سلطنتی اسپانیا کار می کرد. در ابتدا او یکی از گروگان‌های ضرابخانه بود. او معشوقه آرتور یکی از مدیران بانک بوده و از این رابطه نامشروع باردار شده‌ بود و این موضوع بخشی از داستان‌های ابتدایی سریال را تشکیل می‌دهد. مونیکا در طول سرقت عاشق دنور شده و به همدست گروه تبدیل می‌شود.

استر آسبو بازیگر ۳۸ ساله اسپانیایی نقش‌آفرینی متفاوتی را در سریال رقم زده و با بازی مسلطش باعث تحسین شده است.

میرکو دراگیج (هلسینکی)

معرفی شخصیت های سریال سرقت پول /هلسینکی

او یک کهنه سرباز صرب و پسر عموی اسلو است. در سرقت ضرابخانه رویال ، هلسینکی عمدتا مسئول مراقبت از گروگانها بوده است. وی در جنگ یوگسلاوی با پسر عموی خود اسلو سرباز بود.

دارکو پریچ بازیگر ۴۴ ساله صربی از دیگر بازیگران موفق سریال خانه کاغذی محسوب می‌شود. او با هیکل تنومند و صورت خشنش نقشی متفاوت را در سریال رقم زده است.

مارتین بروته (پالرمو / مهندس)

معرفی شخصیت های سریال سرقت پول /پالرمو

یکی از دوستان قدیمی آرژانتینی برلین که سرقت بانک اسپانیا را با او برنامه‌ریزی کرده بود و مسئولیت خود را به عنوان فرمانده در دستبرد بانک اسپانیا به عهده می‌گیرد. رودریگو د لا سرنا ۴۵ ساله از بازیگران اسپانیایی است.

امیدواریم از مطلب “معرفی شخصیت ها و بازیگران اصلی سریال Money Heist” لذت برده باشید تا بعد…

آخرین مطالب به روز شده

محبوب‌ترین مطالب

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پسر خوب
پسر خوب

سلام فصل 6 رو هم توکیو راویگری می کنه