مورد انتظارترین بازی‌ های سال 2024

در این مطلب قصد داریم شما را با مورد انتظارترین بازی‌های سال 2024 آشنا کنیم. این مقاله طی هفته‌های آینده تا قبل از سال 2024 و حتی بعد از آن به روز خواهد شد و بازی‌های بیشتری از سال 2024 به آن اضافه می‌شوند. در ادامه با معرفی مورد انتظارترین بازی‌ های سال 2024 در خدمت شما هستیم.

انتشار اولیه: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ 

به روز شده: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ (نسخه پی سی بازی Ghost of Tsushima اضافه شد)

این مطلب با بازی‌‌های بیشتر سال 2024 به روز خواهد شد. 

دیگر سرگرمی‌ها:

مورد انتظارترین فیلم‌ های سال 2024  

مورد انتظارترین سریال های سال 2024

بازی‌های ماه ژانویه 2024

———————————————

Prince of Persia: The Lost Crown

Prince of Persia: The Lost Crown

تاریخ انتشار : ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۸ دی ۱۴۰۲) (منتشر شده)

پلتفورم‌ها : PC – PS4 – PS5 – XOne – XSeries X/S – Switch

سبک: اکشن، ماجراجویی، پلتفورمر

میزان انتظار ما از بازی: (زیاد)

سیزده سال از آخرین باری که ما یک بازی کاملاً جدید Prince of Persia داشتیم می‌گذرد و در طول این انتظار طولانی ممکن است آرزو کرده باشید که می‌توانستید زمان را به عقب برگردانید و به دورانی بازگردید که این سری در اوج بود. (قبل از عرضه اساسین کرید) این همان کاری است که یوبی سافت با شاهزاده ایرانی: تاج گمشده انجام داده است، آنها به جای ساخت یک بازی در سبک اکشن پلتفرمر سه بعدی مانند اوایل سال 2000، ساعت را سه دهه به عقب برگردانده و به ریشه‌های دوبعدی سری بازگشته‌اند. این بازی شبیه شاهزاده ایرانی اصلی محصول سال 1989، یک ماجراجویی دو بعدی پلتفرمر و اکشن است که در آن باید از تله‌های مرگبار اجتناب کنید و با دشمنان مختلفی که در سر راهتان قرار گرفته‌اند مبارزه کنید. سیخ‌های آهنی کف راهروها خط می‌‌اندازند و جلوی مسیرتان را سد می‌کنند، آونگ‌های مرگبار در مسیر شما می‌چرخند، سکوها در زیر پایتان شکسته می‌شوند و بسیاری از چالش‌ها که هر زمان در انتظار غافلگیر کردن و شکست دادن شماست. استودیوی Rayman Legends یوبی سافت یعنی Montpellier نقشه‌ای گسترده و به هم پیوسته ایجاد کرده که شما را از سیاه چاله‌های خالی از سکنه تا به ارتفاعات کوه قاف، کوه افسانه‌ای از اساطیر ایرانی می‌برد.  بازی قهرمان جدیدی به نام سارگون را معرفی می‌کند که باید برای نجات شاهزاده ربوده شده به شهر نفرین شده کوه قاف سفر کند. سارگون می‌تواند بپرد، سر بخورد و به سرعت بین سکوها حرکت کند. این بازی قرار است برای تمام پلتفورم‌های مطرح در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۸ دی ۱۴۰۲) عرضه شود.

The Last Of Us Part 2 Remastered

The Last Of Us Part 2 Remastered

تاریخ انتشار : ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۹ دی ۱۴۰۲) (منتشر شده)

پلتفورم‌ : PS5

سبک: اکشن، ماجراجویی

میزان انتظار ما از بازی: (زیاد)

نسخه ریمستر بازی اکشن-ماجراجوییِ The Last of Us Part 2 که توسط ناتی‌داگ توسعه یافته و توسط سونی در سال 2020 برای اولین بار منتشر شد، قرار است در تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴ برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شود. این نسخه دارای تعداد زیادی بهبود گرافیکی است، که از آن جمله می‌توان به حالت Fidelity 4K و همینطور زمان بارگذاری سریع‌تر اشاره کرد. از دیگر بهبودها می‌توان به افزایش وضوح بافت‌ها، افزایش جزئیات تصویری، بهبود کیفیت سایه‌ها و موارد دیگر اشاره کرد. این بازی همچنین شامل یک حالت گیم‌پلی جدید به نام No Return است که یک حالت بقا به سبک roguelike است که برای این طراحی شده که بازیکنان در این بخش خود را به چالش بکشند و تجربه جدیدی از مبارزات The Last of Us Part 2 را بدست بیاورند. در این حالت بازیکنان می‌توانند مسیر خود را از طریق یک سری برخورد تصادفی با دشمنان گوناگون و در مکان‌های مختلف در طول داستان انتخاب کنند. بازیکنان باید تا زمانی که می‌توانند بجنگند و زنده بمانند تا به باس‌های نهایی برسند. در مودِ No Return کاراکترهای جدیدی نیز باز خواهند شد که برخی از آنها هرگز در این فرنچایز قابل بازی نبودند که هریک از آنها دارای ویژگی‌های گیم پلی منحصر به فرد خود هستند. یک مود جدید speedrun نیز به بازی اضافه خواهد شد که بازیکنان می‌توانند در آن بخش به سرعت بازی را به اتمام برسانند تا با یکدیگر به رقابت زمانی بپردازند. همچنین سلاح‌ها و اسکین‌های جدیدی نیز برای دو شخصیت قابل بازی در نظر گرفته شده که با انجام چالش‌های بازی می‌توانید آنها را آزاد کنید.

Like a Dragon: Infinite Wealth

Like a Dragon: Infinite Wealth

تاریخ انتشار : ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ (۶ بهمن ۱۴۰۲) (منتشر شده)

پلتفورم‌ها : PC – PS4 – PS5 – XOne – XSeries X/S – Switch

سبک: اکشن، نقش آفرینیِ ژاپنی

میزان انتظار ما از بازی: (زیاد)

Like a Dragon: Infinite Wealth یک بازی اکشن نقش آفرینی است که توسط سگا در حال توسعه است. این بازی برای انتشار جهانی در تاریخ 26 ژانویه 2024 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس برنامه ریزی شده است. این بازی داستان دو شخصیت ایچیبان کاسگا و کازوما کیریو را دنبال می‌کند. کاسگا یک عضو سابق یاکوزا است که پس از گذراندن 18 سال زندان ( به خاطر جرمی که مرتکب نشده بود) از زندان آزاد می‌شود. کیریو یک یاکوزای بازنشسته است که اکنون در یوکوهاما زندگی آرامی دارد. مشابه عناوین پیشین خود، بازی دارای سیستم مبارزه بر اساس نوبت است. همچنین در این نسخه از بازی علاوه بر یوکوهاما، هاوایی را نیز کاوش خواهید کرد! سری Like a Dragon به دلیل گرافیک، گیم‌پلی و داستان بامزه و خاصش مورد تحسین قرار گرفته و منتقدان آن را “یکی از بهترین JRPGهای ساخته شده” خوانده‌اند و مسلما شماره جدید نیز با توجه به سابقه بازی می‌تواند برای بسیاری از گیمرها جزو مورد انتظارترین بازی‌های سال 2024 باشد.

Tekken 8

Tekken 8

تاریخ انتشار : ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ (۶ بهمن ۱۴۰۲) (منتشر شده)

پلتفورم‌ها : Xbox Series X|S, PS5 , PC

سبک: مبارزه‌ای

میزان انتظار ما از بازی: (زیاد)

شماره جدیدِ یکی از محبو‌ب‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای تاریخ دنیای گیم درحال ساخت است. این بازی به طور کامل بر روی موتور گرافیکی جدید و قدرتمند Unreal Engine 5 برای پلتفورم‌های نسل فعلی ساخته خواهد شد. همین موضوع باعث شده تا بازی تیکن ۸ از نظر بافتی، جزئیات گرافیکی، افکت‌های تصویری و مدل‌های شخصیتی کیفیت بسیار بالایی را به ارمغان بیاورد. این نسخه مکانیزم کاملاً جدیدی به نام “Heat System” را معرفی می‌کند که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا از حمله و تهاجم به عنوان یک تاکتیک استفاده کنند و حملات بیشتری را در سبک بازی خود بگنجانند، تا بتوانند بهترین استفاده را از این سیستم جدید بکنند. (با تهاجم تولبار Heat ‌پر می‌شود و می‌توانید یک حرکت ویژه بزنید) در این بازی بسیاری از کاراکترهای دوست داشتنی سری تیکن به همراه کاراکترهایی کاملا جدید به بازی اضافه شده‌اند که هر کدام از آنها ده‌ها حرکت و ضربه منحصر به فرد خود را دارا هستند. (سایت رسمی بازی)

بازی‌های ماه فوریه 2024

———————————————

Persona 3 Reload

Persona 3 Reload

تاریخ انتشار : ۲ فوریه ۲۰۲۴ (۱۳ بهمن ۱۴۰۲) (منتشر شده)

پلتفورم‌ها : PlayStation 4، PlayStation 5، Windows، Xbox One و Xbox Series X/S

سبک: نقش آفرینیِ ژاپنی

میزان انتظار ما از بازی: (زیاد)

Persona 3 Reload یک بازی ویدئویی نقش‌آفرینی است که توسط P-Studio توسعه و توسط Atlus منتشر می‌شود. این بازی بازسازی Persona 3 محصول 2006 است، مانند بازی اصلی، بازیکنان نقش دانش‌آموز دبیرستانی که یک دهه پس از مرگ والدینش در یک تصادف رانندگی مرگبار، به شهر محل زندگی خود بازمی‌گردد. این بازی قرار است در تاریخ 2 فوریه 2024 برای PlayStation 4، PlayStation 5، Windows، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر شود. همچنین از همان روز در Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود. Persona 3 Reload نسبت به بازی اصلی بهبودهای خاصی داشته که از آن جمله می‌توان به گرافیک و مدل‌های شخصیتی به‌روزشده، موسیقی‌های متن جدید و نسخه‌های ریمیکس شده از آهنگ‌های کلاسیک، بهبودهای گیم‌پلی مانند توانایی کنترل اعضای گروه خود و رد کردن دموها، همینطور یک پایان جدید و یک مود برای عکس گرفتن از بازی اشاره کرد. Persona 3 Reload یک بازی مورد انتظار توسط طرفداران این مجموعه است و مطمئناً برای هر کسی که از JRPGها با مضامین تاریک و شخصیت‌های پیچیده لذت می‌برد، یک بازی ضروری خواهد بود.

Suicide Squad: Kill the Justice League

Suicide Squad: Kill the Justice League

تاریخ انتشار : ۲ فوریه 2024 (۱۳ بهمن ۱۴۰۲) (منتشر شده)

پلتفورم‌ها : PC – PlayStation 5 و Xbox Series X/S

سبک: اکشن ماجراجویی

میزان انتظار ما از بازی: (زیاد)

استدیوی راک‌استدی را به خاطر خلق سری بازی‌های بتمن که یکی از موفق‌ترین بازی‌های سبک اکشن ماجرایی در دنیای گیم محسوب می‌شوند (مخصوصا دو شماره اول) می‌شناسیم. حال بعد از سه شماره که در نقش بتمن در تیمارستان آرخام و بعد از آن در شهر گاتهام به ماجراجویی و مجازات مجرمان و جنایتکاران عجیب و غریب پرداختیم، اکنون باید در نقش اعضای جوخه انتحار در برابر قهرمانان لیگ عدالت بایستیم! در بازی جوخه انتحار: لیگ عدالت را بکش در نقش هارلی کوئین، کاپیتان بومرنگ، ددشات و پادشاه کوسه (معرفی گروه جوخه انتحار) باید در برابر اعضای گروه لیگ عدالت و حتی بتمن قرار بگیریم. (معرفی کاراکترهای دنیای DC) داستان این بازی در دنیای جهان بازِ متروپلیس در جریان است. در این بازی می‌توانید یکی از چهار شخصیت از گروه جوخه انتحار را کنترل کنید. در حالی که می‌توانید بازی را به صورت تک نفره بازی کنید (یکی از چهار کاراکتر را کنترل کنید و دیگران را به عهده هوش مصنوعی بسپارید)، همچنین بازی دارای حالت Co-op به شکل چهار نفره نیز می‌باشد که باید با همکاری سایر بازیکنان بازی را به اتمام برسانید. همچنین این بازی آخرین حضور “کوین کانروی” در نقش صداپیشه بتمن قبل از فوتش در نوامبر 2022 می‌باشد. (کوین کانروی صداپیشه بتمن در انیمیشن سریالی بتمن محصول سال 1992 بود.) بازی Suicide Squad: Kill the Justice League قرار است در 2 فوریه 2024 برای پلتفورم‌های نسل جدید منتشر شود.

Helldivers 2

Helldivers 2

تاریخ انتشار : ۸ فوریه 2024 (۱۹ بهمن ۱۴۰۲) (منتشر شده)

پلتفورم‌ها : PC – PlayStation 5 

سبک: شوتر سوم شخص

میزان انتظار ما از بازی: (متوسط)

بازی Helldivers 2 یک بازی تیراندازی سوم شخص مبتنی بر کار تیمی است. شما در نقش اعضای هل‌دایورز، یک گروه نخبه از سربازان که وظیفه گسترش صلح، آزادی و دموکراسی در سراسر کهکشان را بر عهده دارند را در دست دارید. بازی به شما اجازه می‌دهد تا از طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و استراتژی‌ها برعلیه نابودی بیگانگان فضایی استفاده کنید. از جمله امکاناتی که بازی به شما می‌دهد تفنگ‌های دستی، مسلسل‌ها، آتش‌افکن‌ها، توپ‌های ضد هوایی و… است. بازیکنان همچنین می‌توانند از جت‌پک‌های خود برای پیمایش در مناطق خطرناک استفاده کنند. شما باید در جوخه‌هایی چهار نفره کنار هم جمع شوید و به انجام ماموریت‌های گوناگون به صورت گروهی بپردازید. برای موفقیت در این ماموریت‌ها کار گروهی و چیدن استراتژیک بسیار حائز اهمیت است، از همین رو برخلاف بازی‌های تک نفره در تمام طول مراحل باید هواستان به سه نفر همراهتان نیز باشد تا بتوانید به درستی از پس چالش‌های مختلف بازی بر بیایید. مخصوصا زمانی این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که با باس‌ها و دشمنان عجیب غول پیکر بازی دست و پنجه نرم می‌کنید. برای کسانی که عاشق بازی‌های اکشن و گروهی هستند این بازی می‌تواند یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال باشد. این بازی برای پلتفورم‌های پلی استیشن ۵ و ویندوز در تاریخ ۸ فوریه 2024 منتشر خواهد شد.

Final Fantasy VII Rebirth

Final Fantasy VII Rebirth

تاریخ انتشار : ۲۹ فوریه ۲۰۲۴ (۱۰ اسفند ۱۴۰۲) (منتشر شده)

پلتفورم‌ها : PS5

سبک: اکشن، نقش آفرینی

میزان انتظار ما از بازی: (زیاد)

تاریخچه سری بازی های فاینال فانتزی 

بررسی بازی Final Fantasy 7 Rebirth (جدید)

قسمت اول نسخه بازسازی شده‌ی فاینال فانتزی هفت در سال 2020 بسیاری را شگفت زده کرد، اما این تازه قسمت اول یک سه گانه است و قرار است قسمت دوم در ابتدای سال 2024 برای PS5 منتشر شود (حتما در ادامه برای PC نیز منتشر خواهد شد) و انتظار برای این قسمت  بسیار طاقت فرسا شده است. Final Fantasy VII Rebirth داستان Cloud، Tifa، Aerith، Barret و بقیه شخصیت‌های نمادین این شماره از بازی را دنبال می‌کند. از آنجایی که سازندگان از طریق این سری، تغییراتی را در داستان‌ بازی ایجاد کرده‌اند، طرفداران واقعا به طور کامل نمی‌دانند چه انتظاری از این نظر از بازی داشته باشند، اما اگر گیم‌پلی و کیفیت بازی مشابه Final Fantasy VII Remake باشد، باید گفت که این بازی ارزش انتظار را دارد! (با انتشار اطلاعات بیشتر به روز خواهد شد.)

بازی‌های ماه مارس 2024

——————————————–

Alone in the Dark

Alone in the Dark

تاریخ انتشار : ۲۰ مارس۲۰۲۴ (۱ فروردین۱۴۰۲) (منتشر شده)

پلتفورم‌ها : PC, Xbox Series X/S, PS5

سبک: اکشن، وحشت

میزان انتظار ما از بازی: (متوسط)

جودی کومر و دیوید هاربر به ترتیب در نقش امیلی هارتوود و ادوارد کارنبی در بازی جدید Alone in the Dark که توسط THQ Nordic در حال ساخت است ایفای نقش خواهند کرد. این بازی در حقیقت قرار است یک ادای دین به عناوین کلاسیک این سری (در دهه 90) باشد و تصویری دوباره بازسازی شده از این بازی ترسناک-بقا را به دوستداران دنیای گیم ارائه دهد. در این بازی باید محیط‌های مختلف را کاوش کنید، با هیولاها مبارزه کنید، معماها را حل کنید و راز واقعی “عمارت درستو (Derceto)” را کشف کنید. در حالی که بازی یک داستان کاملاً جدید را ارائه می‌دهد، شخصیت‌ها، مکان‌ها و مضامین سه گانه اصلی دهه 90 را درون خود ترکیب کرده است. با اینکه هیچ دانش قبلی برای لذت بردن از بازی مورد نیاز نیست، ولی کسانی که شماره‌های قبلی مخصوصا عناوین کلاسیک را تجربه کرده‌اند چیزهای زیادی را تشخیص می‌دهند… داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که امیلی هارتوود پس از ناپدید شدن عمویش به کمک بازپرس خصوصی ادوارد کارنبی به عمارت درستو (که خانه‌ی افراد دارای مشکلات ذهنی است) قدم می‌گذارند. در آنجا آنها با ساکنان عجیب و غریب، پورتال‌هایی به دنیا‌های کابوس وار، هیولاهای خطرناک و در نهایت طرحی از ظهور شیطان و پیروان آن روبرو می‌شوند. بازی جدیدِ تنها در تاریکی قرار است برای پلتفورم‌های نسل جدید و در تاریخ ۲۰ مارس۲۰۲۴ (۱ فروردین۱۴۰۲) منتشر شود.

Dragon’s Dogma 2

Dragon's Dogma 2

تاریخ انتشار : ۲۱ مارس ۲۰۲۴ (۵ فروردین ۱۴۰۳) (منتشر شده)

پلتفورم‌ها : Xbox Series X|S، PlayStation 5 و PC

سبک: اکشن، نقش آفرینی، جهان باز

میزان انتظار ما از بازی: (زیاد)

Dragon’s Dogma 2 یک بازی اکشن نقش‌آفرینی است که توسط Capcom در حال توسعه است. این بازی دنباله‌ای بر بازی Dragon’s Dogma محصول سال 2012 است و قرار است در ۲۱ مارس ۲۰۲۴ برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S منتشر شود. اطلاعات کمی در مورد داستان یا محیط بازی وجود دارد، اما کپکام اعلام کرده است که بازی دارای داستان، شخصیت‌ها و مکانیزم‌های جدید گیم پلی خواهد بود. Dragon’s Dogma هنگامی که یازده سال پیش منتشر شد، به عنوان یک اکشن-RPG جهان بازِ جسورانه و دارای نوآوری‌های خاص برجسته شد. شماره دوم قصد دارد این نوآوری‌ها را جذاب‌تر و پررنگ‌تر از نسخه‌ی قبلی خود کند. بازی Dragon’s Dogma 2 چیزهای بیشتری نسبت به شماره اول ارائه می‌دهد و بسیاری از آن عناصر گیم‌پلی بهبود یافته‌ و با یک گرافیک چشم‌نواز‌تر نسبت به شماره اول تزیین شده است. (اطلاعات بیشتر اضافه خواهد شد)

Rise of the Ronin

مورد انتظارترین بازی‌ های سال 2024 (بازی‌های سال آینده)

تاریخ انتشار : ۲۲ مارس ۲۰۲۴ (۶ فروردین ۱۴۰۳) (منتشر شده)

پلتفورم‌ها : PlayStation 5 

سبک: اکشن، نقش آفرینی (جهان باز )

میزان انتظار ما از بازی: (زیاد)

بررسی بازی Rise Of The Ronin / جهانِ بازِ ژاپنی

Rise of the Rōnin یک بازی ویدئویی در سبک اکشن – نقش آفرینی جهان باز است که توسط Team Ninja در حال توسعه است و توسط Sony Interactive Entertainment در سال 2024 منتشر خواهد شد. در این بازی شخصیت سفارشی خود (یک نینجای رونین) را می‌سازید و از بین طیف گسترده‌ای از سلاح‌های رایج دوره جنگ بوشینِ ژاپن مانند کاتانا یا انواع سلاح‌های گرم باید به مبارزه با دشمنان مختلف بپردازید. این بازی دارای انتخاب‌های داستانی در لحظات کلیدی است و می‌توانید بر داستان شخصیت‌های مختلف در این لحظات تأثیر بگذارید. بازی دارای یک سیستم مبارزه‌ای عمیق است که به بازیکنان اجازه می‌دهد در دوئل‌های شمشیربازی شرکت کنند، از سلاح‌های گرم استفاده کنند و از انواع تکنیک‌های نینجا بهره ببرند. همچنین با استفاده از طناب، گلایدر و تاکتیک‌های مخفی کاری، می‌توانید تنوع و آزادی عمل زیادی در هنگام گشت زنی در بازی داشته باشید. توسعه بازی Rise of the Rōnin از سال 2015 آغاز شد و به گفته فومیهیکو یاسودا، رئیس تیم نینجا، آن‌ها می‌خواستند بازی‌ای بسازند که ژاپن را در تاریک‌ترین دورانش به تصویر بکشد و از همین رو باید منتظر یک بازی متفاوت با داستانی تاریک باشیم. طبق آخرین اخبار این بازی قرار است در تاریخ 22 مارس 2024 برای پلی استیشن 5 منتشر شود. (سایت رسمی)

بازی‌های ماه آوریل 2024

———————————————

Stellar Blade

بررسی دمویِ بازیِ Stellar Blade

تاریخ انتشار : ۲۶ آوریل 2024 (۷ام اردیبهشت 1402)

پلتفورم‌ها : PS5

سبک: اکشن، ماجراجویی

میزان انتظار ما از بازی: (زیاد)

بررسی دمویِ بازیِ Stellar Blade / جذاب و فریبنده

بازی Stellar Blade توسط Shift Up در حال ساخت است و Sony Interactive Entertainment آن را توزیع خواهد کرد. ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ یک دموی رایگان دریافت کرده که شامل مرحله‌ی آغازین بازی تا اولین Bossfight می‌شود. نسخه Standard بازی در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ (هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳) انتشار خواهد و این دمو که در PS Store قرار گرفته به ما نشان خواهد داد که Stellar Blade تا چه حد می‌تواند انتظاراتمان را برآورده کند.

بازی Stellar Blade به درستی Korean Nier خوانده شده است، بسیاری از کلیشه‌های Nier را در بازی می‌بینید ولی تفاوت در سریع‌تر بودن مبارزات نسبت به Nierهاست. در واقع همه چیز در بازی یادآور Nierهاست ولی مبارزات مرا یاد ترکیب Sekiro با DMCها می‌اندازد. البته در به کارگیری سیستم Deflect، بازی Stellar Blade به Parry و Dodge در حد Prefect خلاصه شده است و مانند Sekiro عمل نکرده است و خیلی سریع می‌توانید به آن عادت کنید. در نگاهی دیگر می‌توان گفت چندین مفهوم نیز از Soulsborneها به عاریت گرفته شده است. همین Perfect Parry و Prefect Dodge مواردی هستند که به سیستم مبارزات بازی شخصیت داده‌اند. انجام این موارد در حالت Normal سخت هستند و پنجره‌ی آنها کوتاه ولی انجام آن‌ها دامنه‌ای وسیع از ضربات و کمبوها را برایتان باز می‌کند. (مطلب کامل)

بازی‌های ماه می 2024

———————————————

Ghost of Tsushima

بررسی بازی Ghost of Tsushima

تاریخ انتشار : ۱۶ می ۲۰۲۴ (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)

پلتفورم‌ها : PC 

سبک: اکشن، ماجراجویی، جهان باز

میزان انتظار ما از بازی: (زیاد)

بازی Ghost of Tsushima داستان یک سامورایی در قرن ۱۳ در جزیره سوشیما را دنبال می‌کند. شما در نقش یک سامورایی به نام “جین سکای” باید در برابر قوم مغول که این جزیره را تسخیر کرده‌اند ، ایستادگی کنید. بازی با یک نبرد طوفانی در ساحل جزیره‌ی سوشیما آغاز می‌شود جایی که ساحل دریا به واسطه‌ی این نبرد خونین شد‌ه‌است. جنازه‌ی ژاپنی‌ها و مغول‌ها روی هم تلنبار شده و Jin شخصیت اصلی بازی با شمشیرش(katana) به سمت رهبر گروه متجاوز یعنی Khotun Khan پیش‌روی می‌کند. جزیره‌ی زیبای سوشیما در جنگ و آتش گرفتار شده‌است. در این نبرد جین شکست خورده تا داستان انتقام او شکل بگیرد. حال او باید عمو (Lord Shimura) و مردم سرزمینش‌ که اسیر ظلم بیگانه شده‌اند را نجات دهد. داستان بازی Ghost of Tsushima در مورد وطن‌پرستی ، ایستادگی و شکل‌گیریِ تغییرات درونی است و به زیبایی در طول داستان می‌بینیم چطور جین از یک انسان مغرور و پایبند به کدهای سامورایی‌ به روح سوشیما تغییر می‌کند تا برای نجات مردمش حتی اعتقاداتش را نیز زیر پا بگذارد…

Ghost of Tsushima یک بازی اکشن است که در ژاپن فئودالی جریان دارد. بازیکنان در نقش جین ساکایی، سامورایی که همه چیزش را برای دفاع در برابر مهاجمان مغول که سرزمین را غارت می‌کنند، به خطر می اندازند ایفای نقش می‌کنند. بازیکنان در سراسر روستاهای ژاپنی سفر می‌کنند و به مردم غیرنظامی کمک می‌کنند و از آنها در برابر مهاجمان مغول دفاع می‌کنند.  (متن کامل)

Senua’s Saga: Hellblade 2

معرفی مهمترین انحصاری های آینده Xbox Series X

تاریخ انتشار : ۲۱ می ۲۰۲۴ (۱ خرداد ۱۴۰۳)

پلتفورم‌ها : Xbox Series X|S, PC 

سبک: اکشن، ماجراجویی

میزان انتظار ما از بازی: (زیاد)

وقتی برای اولین بار Senua’s Sacrifice را تجربه کردم، اتمسفر مریض و تِم روانشناختی و در عین حال وحشتناک بازی به شدت مرا درگیر خودش کرد. بازی گیم‌پلی منحصر به فردی ارائه می‌داد و همین باعث شد عنوان Senua’s Sacrifice از فروش بسیار بالایی بهره‌مند شود. حال ماکروسافت استودیویِ Ninja Theory را خریده و عنوان بعدی این استودیو هم شماره بعدی Senua است. اگر از این بازی در PS4 یا نینتندو خود لذت بردید، باید برای تجربه‌ی نسخه‌ی جدید بازی کنسول XSX را تهیه یا PC قدرتمندی برای لذت بردن از آن خریداری کنید. بازی Senua یکی از مهم‌ترین بازی‌های نسل هشتم بود که توانست رضایت مخاطبان و همینطور منتقدان را بدست آورد و اسم و رسمی برای Ninja Theory بهم بزند. هر کسی که از Senua’s Sacrifice لذت برده باشد با شنیدن نام نسخه‌ی جدید بازی حتماً به وجد خواهد آمد و شانسی را برای کنسول XSX قائل خواهد شد.

Mario vs. Donkey Kong

Mario vs. Donkey Kong

تاریخ انتشار : ۲۴ می 2024 (۴ خرداد ۱۴۰۲) 

پلتفورم‌ها : Switch

سبک: معمایی-پلتفرمر

میزان انتظار ما از بازی: (زیاد)

ماریو در مقابل دانکی کنگ 2024 یک بازی ویدئویی معمایی-پلتفرمر است که توسط نینتندو برای سوییچ در حال توسعه است. این بازی یک بازسازی از بازی Game Boy Advance با همین نام محصول سال 2004 است. در Mario vs. Donkey Kong 2024، بازیکنان کنترل ماریو را بر عهده می‌گیرند که سعی می‌کند مینی ماریوها را از دست دانکی کنگ نجات دهد. بازی دارای مجموعه‌ای متنوع از مراحل چالش‌برانگیز است، که هر کدام معماها و موانع منحصربه‌فرد خود را دارا هستند. بازیکنان باید از مهارت‌ها و خلاقیت خود برای حل معماها و رسیدن به انتهای هر مرحله استفاده کنند. ماریو در مقابل دانکی کنگ 2024 دارای تعدادی ویژگی و بهبودهای جدید نسبت به بازی اصلی است، که از جمله می‌توان به گرافیک و مدل‌های شخصیت به‌روزشده، مراحل و معماهای جدید، حالت چند نفره (شخصیت Toad به عنوان دومین شخصیت قابل بازی) و چالش‌های جدید می‌شود. ماریو در مقابل دانکی کنگ 2024 یکی از بازی‌های مورد انتظار طرفداران سبک معمایی-پلتفرمر است که قرار است در تاریخ 16 فوریه 2024 در سراسر جهان منتشر شود.

بازی‌های ماه ژوئن 2024

———————————————

Life by You (early access)

Life by You (early access)

تاریخ انتشار : ۴ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۵ خرداد۱۴۰۲)

پلتفورم‌: PC

سبک: شبیه ساز زندگی

میزان انتظار ما از بازی: (زیاد)

بیشتر گیمرها بازی‌های سبک شبیه ساز زندگی را با بازی سیمز می‌شناسند، از همین رو دیگر بازی‌های این سبک چنان مورد توجه قرار نمی‌گیرد. اما Life by You و Paradox قرار است این سبک را برای همه تغییر دهند. استدیوی تازه تاسیس Paradox Tectonic به همراه Rod Humble که یکی از سازندگان اصلی سری سیمز بود قرار است این سبک را به سطح جدیدی برسانند. در Life by You  با یک بازی کاملا جهان باز طرف هستید و شما کنترل کامل انسان‌هایی که ایجاد می‌کنید، شهرهایی که می‌سازید و داستا‌ن‌هایی که روایت می‌کنید را خواهید داشت. بازی با کمک طیف گسترده‌ای از ابزارها به شما این توانایی را می‌دهد تا زندگی خود را آنطور که می‌خواهید طراحی کنید یا قوانین زندگی را زیر پا بگذارید! به گفته سازندگان این بازی یکی از قابل تغییرترین و بازترین بازی‌های شبیه سازی زندگی ساخته شده تاکنون است! این بازی در تاریخ ۴ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۵ خرداد۱۴۰۲) به شکل early access در PC در دسترس قرار خواهد گرفت ولی فعلا تاریخ انتشار نهایی بازی مشخص نشده و در حین دسترسی زود هنگام  تا زمان انتشار نهایی تغییرات زیادی در بازی شاهد خواهیم بود.

Elden Ring Shadow of the Erdtree

مورد انتظارترین بازی های سال 2023 / Elden ring Shadow of the Erdtree

تاریخ انتشار : ۲۰ ژوئن ۲۰۲۳ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳)

پلتفورم‌ها : Xbox One, Xbox Series X|S, PS4, PS5 , PC

سبک: اکشن، نقش آفرینی، جهان باز (Souls-like)

میزان انتظار ما از بازی: (بسیار زیاد)

راهنمای قدم به قدم بازی الدن رینگ (اختصاصی)

FromSoftware به طور رسمی بسته الحاقی جدید الدن رینگ با نام Shadow of the Erdtree را معرفی کرد. آنها تایید کردند که این DLC در حال حاضر در حال توسعه است، اما فعلا تاریخ انتشار آن اعلام نشده است. این خبر به صورت توییت‌هایی از حساب‌های توییتری رسمی Elden Ring و FromSoftware منتشر شد و در آنها یک عکس کلیدی جدید از این بسته الحاقی منتشر شده است. (در بالا مشاهده می‌کنید) این خبر چند روز پس از یک سالگی الدن رینگ منتشر شده و به نظر می‌رسد این بسته الحاقی در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. الدن رینگ تاکنون بیش از ۲۰ میلیون نسخه در سراسر دنیا فروش داشته و به عنوان بهترین بازی سال ۲۰۲۲ توسط اکثر رسانه‌های معتبر دنیا انتخاب شده است. این بسته الحاقی اولین DLC بزرگ داستانی بازی از زمان انتشار محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد شامل سرزمینی تازه خواهد بود. 

بازی‌های ماه آگوست 2024

———————————————

Black Myth: Wukong

Black Myth: Wukong

تاریخ انتشار : ۲۰ آگوست ۲۰۲۴ (۳۰ مرداد ۱۴۰۳)

پلتفورم‌ها : Xbox Series X|S، PlayStation 5 و PC

سبک: اکشن، نقش‌آفرینی (Souls-like)

میزان انتظار ما از بازی: (زیاد)

Black Myth: Wukong یک بازی اکشن نقش‌آفرینی است که توسط توسعه‌دهنده چینی Game Science بر اساس رمان کلاسیک قرن شانزدهم چینی‌زبان “سفر به غرب” ساخته شده است. شاید این سازنده آنچنان که باید شناخته شده نباشد اما تریلر گیم‌پلی منتشر شده از بازی نشان می‌دهد می‌توانیم منتظر یک بازی خاص و جاه طلبانه از آنها باشیم. به همین دلیل است که ما نام این بازی را نیز در لیست مورد انتظار‌های خود قرار دادیم و انتظار زیادی نیز از این بازی داریم. این بازی در سبک Souls-like است (که در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده است) و انتظار داریم همان سختی و چالشی که منتظرش هستیم را دارا باشد. بازیکنان کنترل میمونی به نام سون ووکونگ را در اختیار دارند و باید به مبارزه با دشمنان مختلف از حشرات تا هیولاهای مختلفِ غول پیکر بپردازند. یکی از نکاتی که بازی Black Myth: Wukong را بسیار برجسته کرده است گرافیک زیبا و خیره کننده آن است و از آنجایی که این بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 5 در حال ساخت است انتظار جزئیات فوق العاده‌ای از این بازی داریم. دشمنان مختلف عجیب و غریب در شکل‌های مختلف و با قدرت‌ها و مکانیزم‌های متنوع از دیگر بخش‌های این بازی است که برای رو در رویی و مبارزه با آنها باید بارها و بارها مرگ را قبل از شکست هریک تجربه کنید. فعلا تاریخ انتشار دقیقی برای بازی مشخص نشده است ولی می‌دانیم این بازی قرار است برای پلتفورم‌های نسل جدید Xbox Series X|S، PlayStation 5 و PC‌های قدرتمند احتمالا در تابستان ۲۰۲۴ منتشر شود. (با انتشار اطلاعات تکمیلی به روز خواهد شد) (سایت رسمی بازی برای دیدن تریلر و عکس‌های بیشتر از بازی)

Star Wars Outlaws

معرفی بازی Star Wars Outlaws

تاریخ انتشار : ۳۰ آگوست سال 2024 (۹ شهریور ۱۴۰۳)

پلتفورم‌ها : Xbox Series X|S، PlayStation 5 و PC

سبک: اکشن، ماجراجویی

میزان انتظار ما از بازی: (زیاد)

Star Wars Outlaws یک بازی اکشن ماجراجویی (سوم شخص) است که توسط Massive Entertainment (استودیوی سوئدی یوبی‌سافت) در حال ساخت است و توسط یوبی سافت تحت لیسانس Lucasfilm Games در ۳۰ آگوست سال 2024 (۹ شهریور ۱۴۰۳) و برای پلتفورم‌های Xbox Series X|S، PlayStation 5 و PC منتشر خواهد شد. بازی Star Wars Outlaws در حقیقت اولین عنوان جهان باز در سری بازی‌های جنگ ستارگان محسوب می‌شود و داستان آن بین رویدادهای The Empire Strikes Back و Return of the Jedi اتفاق می‌افتد. سیاراتِ مختلفِ آشنا یا کاملا جدید در دل کهکشان دنیای جنگ ستارگان را کاوش کنید و داستان‌ها‌، خطرات و ماموریت مختلفی را تجربه کنید. در این بازی در نقش “کی وس” یک قانون شکن تحت تعقیب به ایفای نقش می‌پردازید، همراه همیشگی او “نیکس” در تمام این ماجراجویی‌ها همراهتان است تا با کمک او به دنبال آزادی و یک زندگی کاملا جدید بروید. (توضیحات کامل)

بازی‌های ماه سپتامبر 2024

———————————————

S.T.A.L.K.E.R. 2 

معرفی بازی استالکر ۲

تاریخ انتشار : ۵ سپتامبر 2024 (۱۵ شهریور ۱۴۰۳)

پلتفورم‌ها : Xbox Series X|S, PC

سبک: شوتر اول شخص، وحشت، بقا

میزان انتظار ما از بازی: (زیاد)

بعد از گذشت بیش از یک دهه قرار است بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 با محیطی کاملا آزادانه و در سبک اول شخص بقا در سال 2024 برروی پلفتورم‌های ماکروسافت و Xbox Game Pass منتشر شود. به گفته سایت رسمی بازی این بازی یکی از بزرگترین بازی‌های جهان باز ساخته شده تاکنون خواهد بود. (اطلاعات بیشتر در معرفی بازی استالکر ۲ / تاریخ انتشار، سیستم مورد نیاز و…)

بازی‌های دیگر ماه‌های سال 2024 (بدون تاریخ انتشار دقیق)

———————————————

…بازی‌های بیشتر و به ترتیب ماه در آپدیت‌های بعدی اضافه (یا کم) و به روز خواهد شد…

Indiana Jones and the Great Circle

معرفی بازی جدید Indiana Jones and the Great Circle

تاریخ انتشار :  2024 (دقیق نامشخص)

پلتفورم‌ها : Xbox Series X|S و PC

سبک: اکشن، ماجراجویی

میزان انتظار ما از بازی: (زیاد)

Indiana Jones and the Great Circle یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط MachineGames ساخته شده و توسط Bethesda Softworks منتشر خواهد شد. داستان بازی بین رویدادهای فیلم‌های مهاجمان صندوق گم شده (1981) و ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی (1989) می‌گذرد و داستان باستان شناس معروف ایندیانا جونز در سال 1937 را دنبال می‌کند.  اتفاقات بازی در مکان‌های اسرار آمیزی در سراسر جهان روی می‌دهد که از آن جمله می‌توان به رم، تایلند، مصر و هیمالیا اشاره کرد. سال 1937 است. نیروهای شرور در سراسر جهان به دنبال راز قدرتی باستانی هستند که به دایره‌ی بزرگ، شبکه‌ای از مکان‌های عرفانی پراکنده در سراسر جهان، مرتبط است. تنها یک نفر می‌تواند جلوی آنها را بگیرد: ایندیانا جونز… (توضیحات بیشتر)

Test Drive Unlimited Solar Crown

مورد انتظارترین بازی‌ های سال 2024 1

تاریخ انتشار : 2024 (دقیق نامشخص)

پلتفورم‌ها : PC – PS4 – PS5 – XOne – XSeries X/S – Switch

سبک: ریسینگ، جهان باز

میزان انتظار ما از بازی: (متوسط)

سری بازی Test Drive قرار است بعد از چند سال غیبت دوباره با عنوانی مهیج دیگری بازگردد. Solar Crown توسط KT Racing ساخته شده و Nacon آن را در سال 2023 منتشر خواهد کرد. این ۲۱اُمین بازی از سری بازی Test Drive است که نشان از قدمت بالای این سری و تجربه بالای آنها دارد. این بازی قرار است برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و Windows و Nintendo Switch منتشر شود. تا کنون اطلاعات خوبی از بازی منتشر نشده است و تنها به ماشین‌های حاضر در بازی و برندهای مختلف آنها اشاره شده است. اینطور که از آخرین تریلر بازی مشخص شده، محیط بازی جهان باز خواهد بود. 

Avowed

Avowed

تاریخ انتشار :  2024 (دقیق نامشخص)

پلتفورم‌ها : Xbox Series X|S, PC 

سبک: اکشن، نقش‌آفرینی

میزان انتظار ما از بازی: (زیاد)

Avowed یک بازی اکشن نقش‌آفرینی است که توسط Obsidian Entertainment توسعه و توسط Xbox Game Studios منتشر خواهد شد. این بازی در زمانی نامعلوم قرار است در سال 2024 برای ویندوز و ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس منتشر شود. این بازی با تمرکز بر مبارزه، اکتشاف و توسعه شخصیت ساخته شده است. بازیکنان می‌توانند شخصیت سفارشی خود را ایجاد، کنترل و قدرتمند کنند و از بین طیف گسترده‌ای از کلاس‌ها، از جمله جنگجو، جادوگر و دزد یکی را انتخاب کنند. بازی دارای یک سیستم مبارزه عمیق و پیچیده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا مهارت‌ها و توانایی‌های مختلف را ترکیب تا سبک بازی منحصربه‌فرد خود را ایجاد کنند. Avowed همچنین دارای یک دنیای غنی برای اکتشاف است. بازی دارای طیف گسترده‌ای از محیط‌های مختلف، از جمله جنگل‌های انبوه، خرابه‌های باستانی و شهرهای پر جنب و جوش است. بازیکنان می‌توانند با دنیا به روش‌های مختلفی مانند انجام ماموریت‌های مختلف، صحبت با NPCها و مبارزه با دشمنان تعامل داشته باشند. Avowed یکی از مورد انتظارترین بازی‌های نقش‌آفرینی سال 2024 است. با دنیای غنی، سیستم مبارزه عمیق و داستان جذاب، این بازی مطمئناً مورد توجه طرفداران این ژانر قرار خواهد گرفت. (سایت رسمی

Ark II

Ark II

تاریخ انتشار :  2024 (دقیق نامشخص)

پلتفورم‌ها : Xbox Series X|S, PC 

سبک: اکشن، نقش‌آفرینی

میزان انتظار ما از بازی: (زیاد)

داستان آرک ۲ در یک سیاره ناشناخته به نام آرات روی می‌دهد که توسط دایناسورها، سایر موجودات ماقبل تاریخ و جناح‌های انسانی پر شده است. بازیکنان باید در این محیط خشن با جمع آوری منابع، ساختن پناهگاه‌ها و ساخت سلاح‌ها و ابزارها زنده بمانند، حتی آنها می‌توانند قبایل و اتحادهای خود را تشکیل دهند. آنها همچنین می‌توانند دایناسورها و سایر موجودات را برای استفاده به عنوان سواری، همراه یا نگهبان رام کنند. وین دیزل به عنوان تهیه کننده اجرایی حضور دارد و قرار است نقش اصلی را در داستان Ark 2 ایفا کند. ARK II شما را وارد دنیای جدیدی می‌کند که در آن با دایناسورهای ماقبل تاریخ، جانوران مختلف متخاصم و محیط‌های عجیب و غریب یک سیاره غیرزمینی روبرو می‌شوید. بازی دارای یک کمپین تک نفره و حالت چند نفره خواهد بود. حالت چند نفره از حداکثر 100 بازیکن در یک سرور پشتیبانی می‌کند. تاریخ انتشار دقیقی برای بازی اعلام نشده است ولی طبق آخرین اخبار آرک ۲ قرار است در اواخر سال 2024 برای مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس سری ایکس و سری اس منتشر شود. (با اطلاعات بیشتر به روز می‌شود) (سایت رسمی بازی)

Hades 2 (early access)

مورد انتظارترین بازی‌ های سال 2024

تاریخ انتشار : 2024 (دقیق نامشخص)

پلتفورم‌ها : کنسول‌های مختلف و PC (کنسول‌ها دقیق مشخص نیست)

سبک: اکشن، نقش‌آفرینی (rogue-like)

میزان انتظار ما از بازی: (بسیار زیاد)

در سال 2020 بازی Hades یکی از بهترین بازی‌های اکشن نقش آفرینی چند سال اخیر منتشر شد و بسیاری از علاقه‌‌مندان به بازی‌های کامپیوتری عاشق این بازی شدند. گیم‌پلی اعتیادآور و با تنوع خیره کننده و نوع روایت داستانی نوآورانه از دلایلی بود که همه ما را جذب این بازی بزرگ کرد. (در همان سال ما این بازی را بهترین بازی سال 2020 معرفی کردیم) یکی دو سالی است که شماره دوم بازی معرفی شده و انتظار داریم در سال 2024 دوباره با داستانی جذاب و یک گیم‌پلی مجذوب کننده و اعتیادآور رو به رو شویم. مانند نسخه اول، بازی در ابتدا به شکل Early Access منتشر خواهد شد و بعد با گذشت زمان و با آپدیت‌های مستمر بازی بهبود یافته تا نسخه نهایی بازی منتشر شود. در این نسخه از بازی شما کنترل یک پروتاگونیست زن به نام ملینوئه (Melinoë) را در دست دارید. ملینوئه شاهزاده خانم دنیای زیرین (Underworld)، یک جادوگر با توانایی‌های جادویی قدرتمند و مهارت‌های مرگبار با انواع سلاح‌هاست. مانند برادرش زاگرئوس در بازی اصلی، ملینوئه نیز بر اساس یک خدای باستانی یونانی از دنیای زیرین به تصویر کشیده شده است. آنچه در اساطیر باستانی یونانی وجود دارد، به اندازه‌ای بود که سازندگان را وادار کند تا داستان او را در نسخه دوم روایت کنند و بازیکنان باید ارتباط او با خانواده‌‌اش را کشف کنند تا با انجام این کار، دید خود را از دنیای زیرین گسترش دهند. مانند نسخه اول در هر بار که بازی را انجام می‌دهید قدرتی‌های خاصی را انتخاب می‌کنید تا گیم‌پلی بازی به شکل معناداری تغییر کند و هر بار تجربه متفاوتی از بازی بدست بیاورید. با شکست‌های پی در پی با هربار زنده شدن قدرت‌های خود را افزایش دهید تا اینبار بتوانید مراحل بیشتری را جلو بروید تا بلاخره به پایان بازی برسید و دوباره و دوباره بازی را طی کنید تا رمز و رازهای بیشتری از بازی را کشف کنید. بازی Hades 2 اگر بتواند همان مسیر نسخه اول بازی را طی کند مسلما می‌تواند انتظاراتمان را به طور کامل برآورده کند و جزو بهترین‌ بازی‌های سال شود. فعلا تاریخ انتشار دقیقی برای بازی مشخص نشده است و با انتشار اطلاعات بیشتر سعی می‌کنیم بلافاصله این متن را کامل و به روز کنیم. (سایت رسمی بازی

Vampire: The Masquerade® – Bloodlines™ 2

Vampire: The Masquerade® - Bloodlines™ 2

تاریخ انتشار : 2024 (فصل پاییز)

پلتفورم‌ها : PS5, Xbox Series X/S, Windows

سبک: اکشن، نقش‌آفرینی 

میزان انتظار ما از بازی: (زیاد)

ویمپایر: ماسکراد – خونین 2 یک بازی اکشن نقش‌آفرینی اول شخص است که دنباله‌ای بر بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines محصول سال 2004 است. این بازی در سیاتل، واشینگتن، و بر اساس بازی نقش‌آفرینی رومیزی ویمپایر: ماسکراد ساخته شده است. شما نقش یک خون‌آشام تازه‌تبدیل‌شده را بر عهده دارید (قبل از شروع بازی می‌توانید کاراکتر خود را بسازید) که باید در دنیای پیچیده خون‌آشام‌ها جا پای خود را مستحکم کند. بازی دارای انواع گونه‌ها و قبایل مختلف خون آشام است، که هرکدام قدرت‌ها و ضعف‌های منحصربه‌فرد خود را دارا هستند. شما همچنین می‌توانند از بین انواع disciplineها یکی را انتخاب کنید، که توانایی‌های ویژه‌ای هستند که به خون‌آشام‌ها اجازه می‌دهد کارهای خارق‌العاده انجام دهند. شما می توانند از طیف وسیعی از سلاح‌ها و توانایی‌ها برای مبارزه با دشمنان خود استفاده کنند. بازی در سیاتل اتفاق می‌افتد، جایی که می‌توانید شهر را به روش خود جستجو و با کاراکترهای مختلف و جناح‌های خطرناک و جذاب ارتباط برقرار کنید. شما می‌توانید با گروه‌های مختلف متحد شوید و به روش‌های گوناگون با دشمنان مبارزه کنید. این را هم در نظر بگیرید که خون شما را حفظ می‌کند و به رشته‌های خون آشامی شما نیرو می‌دهد. پس شبانه مردم شهر را دنبال کرده و از آنها تغذیه کنید! از قدرت‌های متقاعدسازی خود استفاده کنید و مردم عادی را به کوچه‌های خلوت و تاریک بکشانید تا گرسنگی خود را برطرف کنید! این بازی فعلا تاریخ انتشار دقیقی ندارد ولی طبق سایت رسمی بازی انتظار می‌رود در پاییز ۲۰۲۴ برای کنسول‌های نسل جدید منتشر شود. (با انتشار اطلاعات جدید به روز می‌شود) (سایت رسمی بازی)

بازی‌هایی که احتمالا سال 2024 منتشر خواهند شد

———————————————

…به طور رسمی اعلام نشده که این بازی‌ها برای سال 2024 منتشر می‌شوند ولی طبق شناختی که از سازنده و اتفاقات دنیای گیم داریم احتمال می‌دهیم سال 2024 این بازی‌ها را خواهیم دید… (بازی‌ها اضافه و کم خواهند شد)

Hollow Knight: Silksong

Hollow Knight: Silksong

تاریخ انتشار : دقیق نامشخص (احتمال زیاد 2024)

پلتفورم‌ها : PC – PS4 – PS5 – Xbox Series X/S – Nintendo Switch

سبک: اکشن ماجراجویی

میزان انتظار ما از بازی: (زیاد)

اگر شما نیز طرفدار بازی جذاب “هالو نایت” محصول سال 2017 هستید، باید مانند ما از نزدیک شدن به انتشار شماره جدید بازی خوشحال باشید. گرافیک جذاب و چشم‌نوازِ دو بعدی، گیم‌پلی اعتیادآور و چالش برانگیز و جهان‌سازی و طراحی مراحل بسیار عمیق از دلایلی بود که “هالو نایت” را سر زبان‌ها انداخت و گیمرها را عاشقش کرد. گیم‌پلی بازی جدید تا حد بسیار زیادی شبیه به بازی قبلی Hollow Knight است، با این تفاوت که سرعت افزایش یافته و مبارزات و پلتفرمینگ سریع‌تری در بازی منتظرتان است. در این بازی بازیکن کنترل شخصیت هورنت را در اختیار دارد، موجودی حشره مانند که برای مبارزه با دشمنانش از سوزن استفاده می‌کند، او در شماره قبلی به عنوان یک باس ظاهر شده بود اما در این شماره کاراکتر قابل کنترل محسوب می‌شود. هورنت در طول ماجراجویی که در پیش رو دارد با دشمنان متنوعی مبارزه خواهد کرد. در این بازی بیش از 165 دشمن مختلف شما را به دردسر خواهند انداخت! از سال 2019 خبر ساخت شماره جدید بازی منتشر شد ولی فعلا تاریخ دقیق انتشار بازی مشخص نشده است. (سایت رسمی بازی)

Silent Hill 2 Remake

همه چیز در مورد بازی Silent Hill 2 Remake

تاریخ انتشار : دقیق نامشخص (احتمال زیاد 2024)

پلتفورم‌‌ها : PC – PS5 

سبک: اکشن، وحشت، بقا

میزان انتظار ما از بازی: (بسیار زیاد)

رتبه بندی تمام سری بازی‌های سایلنت هیل

سایلنت هیل یکی از موفق‌ترین و پرطرفدارترین فرانچایزهای صنعت گیم بعد از سال‌‌ها غیبت بلاخره قرار است با کمک سخت افزارهای قدرتمندِ جدید با گیم‌پلی، گرافیک، صداگذاری و آهنگ‌های بازسازی شده بازگردد. کپکام و بازسازی‌های سری رزیدنت ایول به اندازه کافی وسوسه کننده بود تا دیگر شرکت ژاپنی کونامی که در سال‌های اخیر برخلاف رقیبش به شدت در مشکلات گوناگون گرفتار شده نیز به بازسازی سری محبوب دیگری در ژانر وحشت-بقا یعنی سایلنت هیل روی بیاورد. کونامی برای شروع قصد دارد تا موفق‌ترین نسخه سایلنت هیل یعنی شماره دوم آن را بازسازی کند. (مطلب کامل)

بازی‌های بیشتر سال 2024 به این مطلب در آینده اضافه خواهد شد… (بازی‌هایی با تاریخ انتشار نامشخص یا 2025-2026 در مطلبی جداگانه معرفی خواهند شد)

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آرمین
آرمین

سلام خوبید میگم بازی های سال ۲۰۲۴ خدایان جنگ هم هستش؟ یا نه

زهرا
زهرا

مرسی که این مطلب هارا گزاشتید من خیلی منتظر این مطلب ها بودم

ممد
ممد

دمتون گرم فوق العاده‌اید

امیر
امیر

خدایی دمتون گرم مال ۲۰۲۳ و۲۰۲۲ با شما بودیم امسالم انشاالله خوب اطلاع رسانی کنید

امین علیرضائی
پاسخ به  امیر

ممنون امیر جان از نظرت. حتما این مطلب دائما به روز خواهد شد

آرمین
آرمین

سلام خوبید میگم بازی های سال ۲۰۲۴ خدایان جنگ هم هستش؟ یا نه

امین علیرضائی
پاسخ به  آرمین

سلام
فعلا بازی جدید خدای جنگی معرفی نشده ولی هر بازی جدیدی که معرفی بشه بلافاصله اضافه میکنیم

سینا
سینا

امیدوارم بازی های بیشتری به لیست اضافه کنید. ممنون.

Ghost
Ghost

23واقعا روزا خوبی ساختند ببینیم 24 چه خواهد کرد😅