مورد انتظارترین فیلم‌ های سال 2024 

مانند سال‌های گذشته در این مطلب قصد داریم برترین و مورد انتظارترین و البته مورد انتظارترین فیلم های سال 2024 را کنارهم جمع‌آوری کنیم. برخلاف لیست‌های قبلی اگر فیلم خاصی در لیست نباشد ولی بعد از انتشار متوجه شدیم ارزش دیدن دارد حتما به این لیست آن را اضافه خواهیم کرد تا در انتهای سال مورد انتظارترین و مهمترین فیلم‌ها در این لیست به جای بمانند. در این مطلب دنباله‌های بزرگ، فیلم‌های کارگردان‌های مطرح و در انتها فیلم‌های برتر در ژانرهای مختلف اضافه خواهد شد. (تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم‌ها حداقل یک تا چند ماه بعد از اکران فیلم در سینماهاست) (تاریخ انتشار دقیق نسخه باکیفیت فیلم‌ها در صورتی که در دسترس باشد اضافه خواهد شد) (این مطلب با فیلم‌های مهم بیشتری از سال 2024 به روز خواهد شد) (تریلرهای فیلم‌های مهم قرار خواهد گرفت)

دیگر سرگرمی‌ها: مورد انتظارترین بازی‌های سال 2024

مورد انتظارترین سریال های سال 2024

مورد انتظارترین فیلم های سال 2024 ماه ژانویه (January)

The Beekeeper

مورد انتظارترین فیلم های سال 2024  / The Beekeeper

تاریخ اکران: 12 ژانویه 2024 (۲۲ دی ۱۴۰۲)

ژانر: اکشن، هیجانی

میزان انتظار ما از فیلم: (متوسط)

“زنبوردار” یک فیلم اکشن هیجانی به کارگردانی دیوید آیر و نویسندگی کرت ویمر است. داستان فیلم در مورد آقای کِلی، یک مأمور سابق سازمانی مخفی به نام “زنبورداران” است. پس از اینکه دوست و همسایه‌اش بر اثر کلاهبرداری خودکشی می‌کند، آقای کلی تصمیم می‌گیرد تا از شرکت مسئول انتقام بگیرد. جستجوی او برای انتقام، پای او را به دنیای تاریک و مخفی در اینترنت می‌کشاند، جایی که او یک توطئه بزرگ را کشف می‌کند که تهدیدی برای تمام جامعه محسوب می‌شود. این فیلم با بازی جیسون استاتهام، امی ریور لمپمن، جاش هاچرسون، بابی نادری، مینی درایور، فیلیشیا رشاد و جرمی آیرونز، قرار است در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ توسط آمازون استودیوز در سینماها اکران شود.

مورد انتظارترین فیلم های سال 2024 ماه فوریه (February) 

Madame Web

مورد انتظارترین فیلم‌ های سال 2024 (فیلم‌های سال آینده)

تاریخ اکران: 14 فوریه 2024 (۲۵ بهمن ۱۴۰۲)

ژانر: اکشن، ماجراجویی (ابرقهرمانی)

میزان انتظار ما از فیلم: (متوسط)

مادام وب یک فیلم ابرقهرمانی است که بر اساس شخصیت کمیک‌های مارول با همین نام ساخته شده است. این فیلم توسط کلمبیا پیکچرز و دی بوناونتورا پیکچرز تولید شده و قرار است بخشی از دنیای شخصیت‌های مارول سونی پیکچرز (SPUMC) باشد. این فیلم با بازی داکوتا جانسون در نقش کاساندرا وب، یک جهش‌یافته با توانایی‌های کنترل زمان، ساخته شده است. سیدنی سویینی، آدام اسکات و اما رابرتس نیز در این فیلم بازی می‌کنند. سونی توسعه فیلم مادام وب را سپتامبر 2019 آغاز کرد و شارپلس و سازما برای نوشتن فیلمنامه استخدام شدند. کلارکسون در می 2020 به پروژه ملحق شد و جانسون در اوایل سال 2022 انتخاب شد و پس از آن بازیگران دیگری در ماه‌های بعد و پارکر بعداً به این پروژه پیوست. فیلمبرداری در اواسط ژوئیه 2022 در بوستون و سراسر ماساچوست تا ماه سپتامبر ادامه داشت، همینطور فیلمبرداری در شهر نیویورک تا اواسط اکتبر و قبل از پایان سال به پایان رسید. طبق آخرین اخبار این فیلم قرار است در تاریخ 14 فوریه 2024 در ایالات متحده اکران شود. (تریلر فیلم به صورت رسمی منتشر شده است)

مورد انتظارترین فیلم های سال 2024 ماه مارس (March)

Dune: Part Two

معرفی فیلم Dune: Part Two

تاریخ اکران: 1 مارس 2024 (۱۱ اسفند ۱۴۰۲)

ژانر: حماسی، علمی تخیلی

میزان انتظار ما از فیلم: (بسیار زیاد)

Dune: Part Two (تل‌ماسه ۲) دنباله فیلم حماسی علمی تخیلی Dune محصول سال 2021 به کارگردانی دنیس ویلنوو و بر اساس نیمه دوم رمانی به همین نام اثر فرانک هربرت محصول سال 1965 است. این فیلم قرار است در تاریخ 1 مارس 2024 توسط برادران وارنر پیکچرز در ایالات متحده اکران شود. داستان فیلم درست بعد از اتفاقات فیلم اول روی می‌دهد و اینبار می‌توانیم نتیجه داستان قسمت قبلی و ادامه ماجراهای پاول آترِدیز (با بازی تیموتی شالامی) را دنبال کنیم. فیلم Dune با فروش 330 میلیون دلاری در سراسر دنیا جزو موفق‌ترین فیلم‌های 2021 در باکس آفیس لقب گرفت و… (مطلب کامل) (تریلر رسمی اول) (تریلر رسمی دوم)

Kung Fu Panda 4

بهترین فیلم‌ های سال 2024

تاریخ اکران: 8 مارس 2024 (۱۸ اسفند ۱۴۰۲)

ژانر: انیمیشن، کمدی

میزان انتظار ما از فیلم: (زیاد)

Kung Fu Panda 4 چهارمین فیلم بلند انیمیشنی در مجموعه پانداهای کونگ فو کار است که اکران آن برای 8 مارس 2024 برنامه ریزی شده است. این فیلم به کارگردانی “جنیفر یو نلسون” و “الساندرو کارلونی” و نویسندگی “جاناتان ایبل” و “گلن برگر” در حال ساخت است. در این فیلمِ بامزه “جک بلک” صداپیشگی یک پاندای چاق که هنرهای رزمی انجام می‌دهد را برعهده دارد. سکانس‌های خنده دار، صمیمانه و مبارزات بامزه از دلایلی بود که ما را به این سری علاقه‌مند کرد. در CinemaCon 2023، متوجه شدیم که مایک میچل کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت و این داستان در حالی دنبال می‌شود که پو در مقابل یک دشمن آفتاب‌پرست قرار می‌گیرد و به دنبال جنگجوی اژدها جدیدی می‌گردد…

Ghostbusters: Frozen Empire

بهترین فیلم‌ های سال 2024

تاریخ اکران: 29 مارس 2024 (۱۰ فروردین ۱۴۰۳)

ژانر: اکشن، کمدی

میزان انتظار ما از فیلم: (متوسط)

شکارچیان روح: امپراتوری یخ زده فیلمی اکشن کمدی به کارگردانی “گیل کنان” و به نویسندگی او و “جیسون رایتمن” است. این فیلم دنباله فیلم Ghostbusters: Afterlife محصول سال 2021 است و بازیگرانی چون “پل راد”، “کری کون”، “فین ولفهارد” و “مککنا گریس” در آن به ایفای نقش پرداختند. ما جزئیات تایید شده زیادی در مورد این دنباله نداریم، به جز اینکه جیسون ریتمن کارگردان جای خود را به گیل کنان که یکی از نویسندگان Afterlife بود، داده است. همچنین می‌دانیم که بازیگران جدیدی مانند “کومیل نانجیانی” و “پاتون اسوالت” نیز به جمع هنرمندان این فیلم پیوسته‌اند. در داستان فیلم آمده است که خانواده اشپنگلر تصمیم می‌گیرند اوکلاهاما را ترک کنند و به جایی که همه چیز از آنجا شروع شد یعنی آتش نشانی نمادین شهر نیویورک برگردند. شکارچیان روح در این شماره باید در برابر یک نیروی مرموز و شیطانی به نام Death Chill بایستند و از خانه خود محافظت کنند و جهان را از سرنوشت مرگبار و غیرقابل پیش بینی که در انتظارش است یعنی عصر یخبندان دوم نجات دهند… شکارچیان روح: امپراتوری یخ زده قرار است در تاریخ 29 مارس 2024 توسط سونی پیکچرز در سینماها اکران شود. (تریلر رسمی جدید فیلم)

مورد انتظارترین فیلم‌ های سال 2024

مورد انتظارترین فیلم های سال 2024 ماه آوریل (April)

Godzilla x Kong: The New Empire

بهترین فیلم‌ های سال 2024

تاریخ اکران: 12 آوریل 2024 (۲۴ فروردین ۱۴۰۳)

ژانر: اکشن، ماجراجویی

میزان انتظار ما از فیلم: (زیاد)

گودزیلا x کنگو: امپراتوری جدید دنباله بسیار مورد انتظار فیلم Godzilla vs. Kong محصول سال ۲۰۲۱ است. دو تا از مورد انتظارترین کایجوهای تمام دوران برای دور دوم مبارزشان به پرده سینما باز خواهند گشت. با این حال خلاصه داستان نشان می‌دهد که آنها ممکن است نه دشمن بلکه از همان ابتدا متحد باشند، زیرا گودزیلا و کنگ با “یک تهدید بزرگ کشف نشده و پنهان در دنیای ما روبرو خواهند شد.” دن استیونز به عنوان بازیگر اصلی این فیلم در کنار دیگر بازیگران فیلم GvK باز خواهند گشت. برخی از طرفداران حدس زده اند که تهدید جدید در Godzilla x Kong: The New Empire می تواند یک تایتان جدید، گروهی از تایتان‌ها یا حتی یک تهدید فرازمینی باشد. این فیلم توسط آدام وینگارد کارگردانی می‌شود و قرار است در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ در سینماها اکران شود.

مورد انتظارترین فیلم های سال 2024 ماه مه (May)

Furiosa

بهترین فیلم‌ های سال 2024 / Furiosa

تاریخ اکران: 24 می 2024 (۴ خرداد ۱۴۰۳)

ژانر: اکشن، علمی تخیلی

میزان انتظار ما از فیلم: (بسیار زیاد)

فیوریوسا یک فیلم اکشن پسا آخرالزمانی به کارگردانی جورج میلر و نویسندگی میلر، نیکو لاثام و بری مانیف است. این فیلم به عنوان یک اسپین آف و پیش درآمد از فیلم مطرح Mad Max: Fury Road محصول سال 2015 محسوب می‌شود و داستان Furiosa را در زمانی که او جوانتر بود و توسط Immortan Joe از Citadel ربوده شد، روایت می‌کند. Furiosa از آزمایشات زیادی جان سالم به در می‌برد و نقشه‌ای برای بازگشت به خانه از طریق سرزمین بایر می‌کشد. در این فیلم آنیا تیلور-جوی نقش Furiosa را بازی می‌کند و کریس همسورث، تامی لی جونز و ناتاشا مک‌الون در نقش‌های دیگر به ایفای نقش پرداختند. فیلمبرداری فیلم در سال 2022 در استرالیا آغاز شد و قرار است فیلم در تاریخ 24 می 2024 اکران شود. با توجه به اینکه Mad Max: Fury Road به شدت مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و یکی از فیلم‌های خوب سال 2015 محسوب می‌شود، انتظارات از اسپین آف این فیلم بسیار زیاد است، پس باید منتظر یک فیلم اکشن مهیج و هیجان انگیز با داستان و جهان سازی جذاب باشیم.

The Garfield Movie

بهترین فیلم‌ های سال 2024 / The Garfield Movie

تاریخ اکران: 24 می 2024 (۴ خرداد ۱۴۰۳)

ژانر: انیمیشن، کمدی

میزان انتظار ما از فیلم: (زیاد)

گارفیلد یک فیلم کمدی انیمیشنی بر اساس کمیک استریپ جیم دیویس به همین نام است. این فیلم توسط کلمبیا پیکچرز و الکان اینترتینمنت تولید می‌شود و توسط DNEG Animation و سونی پیکچرز ریلیزینگ توزیع خواهد شد. این فیلم توسط مارک دیندال کارگردانی می‌شود و کریس پرت به عنوان صداپیشه گارفیلد، ساموئل ال. جکسون به عنوان صداپیشه ویک (پدر گارفیلد) و گروه بازیگران با استعدادی از جمله نیکلاس هولت، وینگ ریمز، سیسیل استرانگ، هانا وادینگام، برت گلدشتاین و بوئن یانگ در این انیمیشن حضور دارند. گارفیلد (با صداپیشگی کریس پرت)، گربه معروف، از دوشنبه متنفر و عاشق لازانیا است. گارفیلد و دوست سگش اودی پس از ملاقات غیرمنتظره ای با پدر گمشده‌اش – گربه خیابانی ژولیده ویک (با صدای ساموئل ال. جکسون) – مجبور می‌شوند از زندگی راحت خود دست کشیده و به ویک بپیوندند تا در یک دزدی خنده‌دار و پرمخاطره شرکت کنند… این فیلم قرار است این فیلم در تاریخ ۲۴ مه ۲۰۲۴ در ایالات متحده اکران شود.

Kingdom of the Planet of the Apes

Kingdom of the Planet ofبهترین فیلم‌ های سال 2024 / the Apes

تاریخ اکران: 24 می 2024 (۴ خرداد ۱۴۰۳)

ژانر: اکشن، علمی تخیلی

میزان انتظار ما از فیلم: (زیاد)

سزار، شامپانزه‌ای که میمون‌ها را به تسلط بر جهان رساند، در پایان فیلم سال 2017 در جنگ برای سیاره میمون‌ها، سومین فیلم از سه گانه ریبوت مجموعه کلاسیک علمی تخیلی، درگذشت. با این حال، هنوز داستان‌های بیشتری برای روایت وجود دارد… پادشاهی سیاره میمون‌ها فیلمی اکشن علمی تخیلی به کارگردانی وس بال و بر اساس فیلمنامه‌ای از جاش فریدمن، ریک یافا، آماندا سیلور و پاتریک آیسون است. این چهارمین فیلم از مجموعه سیاره میمون‌ها (نسخه‌های بازسازی شده) است و داستان آن چند دهه پس از وقایع جنگ برای سیاره میمون‌ها (۲۰۱۷) اتفاق می‌افتد. جزئیات طرح داستانی Kingdom of the Planet of the Apes هنوز محرمانه است، اما مشخص است که فیلم دنباله نسل جدیدی از میمون‌ها خواهد بود که در دنیایی که انسان‌‌ها را به زندگی در سایه‌ها کشانده، زندگی می‌کنند. همچنین گفته می‌شود که فیلم مضامینی هم‌چون قدرت، فساد و رستگاری را بررسی می‌کند. در خلاصه داستان فیلم آمده نوآ، شامپانزه‌ای معمولی، سفری دلخراش را در کنار جوانی به نام مای آغاز می‌کند تا آینده میمون‌ها و انسان‌ها را تعیین کند… فیلم قرار است در تاریخ ۲۴ مه ۲۰۲۴ در ایالات متحده توسط استدیوی قرن بیستم اکران شود.

مورد انتظارترین فیلم‌ های سال 2024

مورد انتظارترین فیلم های سال 2024 ماه ژوئن (June)

Ballerina (2024)

بهترین فیلم‌ های سال 2024 / Ballerina 

تاریخ اکران: 7 ژوئن 2024 (۱۸ خرداد ۱۴۰۳)

ژانر: اکشن، هیجانی

میزان انتظار ما از فیلم: (زیاد)

بالرین (۲۰۲۴) یک فیلم اکشن مهیج به کارگردانی “لن وایزمن” و نویسندگی “شی هاتن” است. این اولین اسپین آف از مجموعه فیلم‌های جان ویک است و بین وقایع جان ویک: فصل ۳ – پارابلوم (۲۰۱۹) و جان ویک: فصل ۴ اتفاق می‌افتد. آنا د آرماس، آنجلیکا هوستون، گابریل بیرن، لنس ردیک، کاترینا سندینو مورینو، نورمن ریدوس، ایان مک‌شین و کیانو ریوز در این فیلم بازی می‌کنند. در این فیلم، Eve (آنا د آرماس) پس از قتل خانواده‌اش، به دنبال انتقام از کسانی است که مسئول اینکار هستند. در حالی که او اهداف خود را دنبال می‌کند، یک راز تاریک در مورد گذشته خود را کشف می‌کند و… این فیلم قرار است در 7 ژوئن 2024 توسط لاینزگیت اکران شود. (با اطلاعات بیشتر به روز می‌شود)

Bad Boys 4

تاریخ اکران: 14 ژوئن 2024 (۲۵ خرداد ۱۴۰۳)

ژانر: اکشن، کمدی

میزان انتظار ما از فیلم: (زیاد)

پسران بد 4 فیلمی اکشن کمدی پلیسی به کارگردانی عادل العربی و بلال فلاح و تولید شده توسط جیری بروکهایمر فیلمز و کلمبیا پیکچرز است. این فیلم دنباله فیلم پسران بد برای زندگی (محصول 2020) و چهارمین قسمت در مجموعه پسران بد محسوب می‌شود. ویل اسمیت، مارتین لوئیس، ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ و پائولا نونز نقش‌های خود را از فیلم قبلی تکرار می‌کنند، در حالی که تاشا اسمیت نقش ترزا بورنت را از ترزا رندل که پیش از این در سه فیلم آخر این شخصیت بازی می‌کرد، بر عهده می‌گیرد. بازیگران جدید شامل اریک دین، ایوان گروفود و ریه سیورن هستند. جزئیات داستان پسران بد 4 هنوز در پرده ابهام است، اما شایعه شده است که فیلم دنباله مایک لووری (اسمیت) و مارکوس برنت (لوئیس) را در حالی دنبال می‌کند که در حال تحقیق در مورد یک پرونده جدید هستند که آنها را در سراسر جهان می‌برد. این فیلم همچنین انتظار می‌رود شامل تعداد زیادی صحنه اکشن و بدلکاری جدید باشد. فیلمبرداری پسران بد 4 در ژانویه 2023 آغاز شد و در چندین مکان از جمله لس آنجلس، میامی و مکزیکوسیتی فیلمبرداری شده است. این فیلم فعلا برای 14 ژوئن 2024 برنامه‌ریزی شده است. (با انتشار اخبار جدید به روز خواهد شد)

Inside Out 2

بهترین فیلم‌ های سال 2024 / Inside-Out-2

تاریخ اکران: 14 ژوئن 2024 (۲۵ خرداد ۱۴۰۳)

ژانر: انیمیشن، کمدی

میزان انتظار ما از فیلم: (بسیار زیاد)

Inside Out 2 فیلمی کمدی انیمیشن است که توسط استودیو انیمیشن پیکسار در حال تولید است و توسط استودیو والت دیزنی توزیع خواهد شد. این فیلم دنباله فیلم Inside Out محصول سال 2015 است و به کارگردانی کلسی مان، تهیه کنندگی مارک نیلز و نویسندگی مگ لفاو در حال ساخت است. از جمله صداپیشگان مطرح فیلم می‌توان به ایمی پولر، فیلیس اسمیت، بیل هدر، لوئیس بلک، میندی کالینگز و پیت داکتر، که همگی نقش‌های خود را از فیلم اول تکرار می‌کنند، اشاره کرد. فیلم فوق العاده Inside Out به ما نشان داد که درون سر یک دختر جوانِ احساسی چه خبر است. اکنون که رایلی در کالج است مجدداً با احساسات درونی او ملاقات خواهیم کرد تا بیشتر با شادی، غم، خشم، ترس و انزجار آشنا شویم و داستان عجیب آنها را دنبال کنیم. فیلم اول یک داستان زیبا و احساسی بود که به خوبی احساسات انسانی را به تصویر کشید و انتظار داریم فیلم دوم نیز بتواند داستان جذابی را ارائه داده و به موفقیت برسد. این فیلم قرار است در تاریخ 14 ژوئن 2024 در سینماهای ایالات متحده اکران شود.

A Quiet Place: Day One

بهترین فیلم‌ های سال 2024 / A Quiet Place: Day One

تاریخ اکران: 28 ژوئن 2024 (۸ تیر ۱۴۰۳)

ژانر: وحشت

میزان انتظار ما از فیلم: (زیاد)

یک مکان ساکت: روز اول یک فیلم ترسناک پسا آخرالزمانی است که قرار است در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ اکران شود. این فیلم به کارگردانی مایکل سارنوسکی و نویسندگی جف نیکولز بر اساس داستانی از جان کرازینسکی در حال ساخت است. این فیلم قرار است یک اسپین آف پیش درآمد و سومین قسمت کلی از مجموعه فیلم‌های یک مکان ساکت باشد. داستان این فیلم در روز اول تهاجم بیگانگان حساس به صدا اتفاق می‌افتد. این فیلم گروهی از مردم را دنبال می‌کند که سعی می‌کنند در دنیایی که نمی‌توانند هیچ صدایی از خود تولید کنند زنده بمانند. فعلا بازیگرانی چون لوپیتا نیونگو و جوزف کوئین برای این فیلم معرفی شده‌اند. با توجه به شماره قبلی A Quiet Place انتظار یک فیلم دلهره آور و هیجان انگیز را داریم. (با اطلاعات بیشتر به روز می‌شود)

مورد انتظارترین فیلم‌ های سال 2024

مورد انتظارترین فیلم های سال 2024 ماه ژوئیه (جولای) (July)

Despicable Me 4 (2024)

Despicable Me 4 (2024)

تاریخ اکران: 3 جولای 2024 (۱۳ تیر ۱۴۰۳)

ژانر: اکشن، کمدی (ابرقهرمانی)

میزان انتظار ما از فیلم: (زیاد)

منِ نفرت‌انگیز ۴ انیمیشنی کمدی است که توسط Illumination Entertainment تولید و توسط Universal Pictures توزیع خواهد شد. این فیلم دنباله من نفرت‌انگیز ۳ (محصول سال 2017) و چهارمین قسمت در مجموعه من نفرت انگیز محسوب می‌شود. استیو کارل، کریستین وایگه، میراندا کسگرو، استیو کوگان و پیر کوفن همگی قرار است نقش‌های خود را در فیلم‌های قبلی این سری تکرار کنند. همینطور کریس رنو، که دو فیلم اول من نفرت‌انگیز را کارگردانی کرده به همراه پاتریک دلاژ، کارگردانی فیلم چهارم را برعهده دارد. جزئیات داستان منفور من 4 هنوز در پرده ابهام است و بعد از انتشار اطلاعات بیشتر این مطلب به روز خواهد شد. این فیلم قرار است در تاریخ 3 ژوئیه 2024 توسط Universal Pictures در ایالات متحده اکران شود.

 Deadpool 3

 Deadpool 3

تاریخ اکران: 26 جولای 2024 (۵ مرداد ۱۴۰۳)

ژانر: اکشن، کمدی (ابرقهرمانی)

بازیگران مطرح: رایان رینولدز – جکمن هیو

میزان انتظار ما از فیلم: (بسیار زیاد)

ددپول ۳ یک فیلم ابرقهرمانی مورد انتظار سال 2024 است که بر اساس شخصیت کمیک‌های مارول به نام ددپول ساخته شده است. این فیلم قرار است سومین قسمت در سری فیلم‌های ددپول و بخشی از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول (MCU) باشد. این فیلم توسط شاون لوی کارگردانی می‌شود و قرار است در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ در ایالات متحده اکران شود. جزئیات داستانی ددپول ۳ هنوز محرمانه است، اما شایعه شده است که فیلم مفهوم چندجهانی را بررسی خواهد کرد. این می تواند درب را برای بازگشت شخصیت‌های محبوب مارول از فرنچایز‌های ایکس من و چهار شگفت انگیز باز کند. با کمدی رده سنی R و اکشن‌های جذاب و قدرت رایان رینولدز و جکمن هیو، فیلم می‌تواند یکی از فیلم‌های موفق سال ۲۰۲۴ در ژانر ابرقهرمانی باشد و مورد استقبال طرفداران دو فیلم اول ددپول و MCU قرار گیرد.

مورد انتظارترین فیلم های سال 2024 ماه آگوست (August)

Borderlands 

مورد انتظارترین فیلم های سال 2024 / Borderlands 

تاریخ اکران: 9 آگوست 2024

ژانر: اکشن، کمدی

میزان انتظار ما از فیلم: (زیاد)

Borderlands یکی از بازی‌های ویدیویی معروف ژانر تیراندازی، قرار است برای اولین بار وارد دنیای سینما شود. تمام شش بازی این سری به دلیل داستان‌های جذاب و شخصیت‌های عجیب و غریبشان مورد علاقه طرفداران زیادی هستند و همین موضوع باعث شده که انتظارمان از این عنوان خاص بیشتر شود. داستان فیلم در مورد لیلیت، یک قانون شکن بدنام با گذشته‌ای مرموز است که با اکراه به سیاره خود پاندورا باز می‌گردد تا دختر گمشده قدرتمندترین فرد این جهان را پیدا کند. لیلیت با یک تیم عجیب متحد می‌شودرولاند (یک مزدور نخبه)، تینا، (یک تخریب‌گر وحشی)، کریگ، (محافظ عضلانی تینا)، تانیس، (دانشمندی دیوانه) و کلاپتراپ، (یک ربات همیشه عاقل). این تیم عجیب و غریب باید با هیولاهای بیگانه و راهزنان خطرناک مبارزه کنند تا دختر گمشده را پیدا کنند و از آن محافظت کنند، کسی که ممکن است قدرت غیرقابل تصوری را در دست داشته باشد و سرنوشت جهان می‌تواند در دست آنها باشد… از جمله بازیگران مطرح فیلم می‌توان به کیت بلانشت در نقش لیلیت، کوین هارت در نقش رولاند، جک بلک در نقش کلاپتراپ، جیمی لی کرتیس در نقش دکتر پاتریشیا تانیس، آریانا گرینبلات در نقش تینی تینا و فلوریان مونته‌آنو در نقش کریگ اشاره کرد. Borderlands توسط Lionsgate در 9 آگوست 2024 در سینماهای ایالات متحده اکران خواهد شد.

Kraven the Hunter 

معرفی فیلم Kraven the Hunter

تاریخ اکران: 30 آگوست 2024 (۹ مرداد ۱۴۰۳)

ژانر: اکشن، ماجراجویی (ابرقهرمانی)

میزان انتظار ما از فیلم: (متوسط)

اسپین‌آف جدید مرد عنکبوتی به نام Kraven The Hunter به کارگردانی J. C. Chandor یکی از فیلم‌های مهم سال ۲۰۲۴ است که به تازگی مرحله فیلم‌برداری آن به اتمام رسیده است. شخصیت Kraven The Hunter انتخاب شگفت‌انگیزی برای سری فیلم‌های Spider-Verse است، زیرا او یکی از شرورهای کمتر شناخته شده‌ی دنیای مرد عنکبوتی است. با توجه به محبوبیت فیلم‌های Venom به نظر می‌رسد سونی به موفقیت دیگری امیدوار است. (مطلب کامل)

مورد انتظارترین فیلم‌ های سال 2024

مورد انتظارترین فیلم های سال 2024 ماه سپتامبر (September)

…فیلم‌های مهم این ماه در به روز رسانی‌های بعدی اضافه خواهد شد…

مورد انتظارترین فیلم های سال 2024 ماه اکتبر (October)

Joker: Folie à Deux 

Joker: Folie à Deux 

تاریخ اکران: 4 اکتبر 2024 (۱۳ مهر ۱۴۰۳)

ژانر: درام، موزیکال

بازیگران مطرح: واکین فینیکس – لیدی گاگا

میزان انتظار ما از فیلم: (بسیار زیاد)

«فیلم جوکرِ تاد فلیپس» پس از برنده شدنِ شیر طلایی جشنواره فیلم ونیز، به ششمین فیلم پرفروش سال 2019 تبدیل شد. این فیلم به‌عنوان اولین فیلم با درجه سنی R شناخته می‌شود که بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروخته است. فینیکس در ادامه جایزه اسکار مورد انتظارترین بازیگر مرد را بدست آورد و هیلدور گونداتیر اسکار مورد انتظارترین موسیقی متن را دریافت کرد. «جوکر» در مجموع 11 نامزدی بدست آورد و یکی از مورد انتظارترین و جنجالی‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۹ لقب گرفت! فیلم دوم جوکر… (مطلب کامل)

مورد انتظارترین فیلم های سال 2024 ماه نوامبر (November)

Gladiator 2 

معرفی فیلم گلادیاتور2

تاریخ اکران: 22 نوامبر 2024 (2 آذر 1403)

ژانر: درام، اکشن

کارگردان: ریدلی اسکات

میزان انتظار ما از فیلم: (زیاد)

خبر خوشحال کننده‌ای که هواداران فیلم گلادیاتور را بوجد آورده است ساخت قسمت دوم فیلم گلادیاتور است. فیلم گلادیاتور۲ در ژانر درام تاریخی حماسی به کارگردانی “ریدلی اسکات” قرار است در 22 نوامبر 2024 (2 آذر 1403) در ایالت متحده اکران شود. نویسنده این فیلم دنباله دار دیوید اسکارپا (David Scarpa) در سال‌های اخیر همکاری تنگاتنگی با کارگردان این فیلم “ریدلی اسکات” داشته است، بطوری که در سال 2023 نویسندگی فیلم “ناپلئون” را برعهده داشت. وی قرار است قدرت نویسندگی خود را بار دیگر با اکران قسمت دوم “گلادیاتور” به رخ بکشد و… (مطلب کامل)

مورد انتظارترین فیلم های سال 2024 ماه دسامبر (December)

The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim  (2024)

The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim (2024)

تاریخ اکران: ۱۳ دسامبر ۲۰۲۴ (۲۳ آذر ۱۴۰۳)

ژانر: انیمه، اکشن، مراجراجویی

میزان انتظار ما از فیلم: (زیاد)

“بخش انیمیشن برادران وارنر”، سال ۱۹۸۰ توسط هال گییر تأسیس شد. این کمپانی قرار است با همکاری “نیولاین سینما” دیگر استودیوی فیلم‌سازی آمریکایی فیلمی انیمه‌ای به نام The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim را تولید کند. اطلاعات زیادی از این انیمه در دسترس نیست ولی ظاهرا این اثر به داستان ناگفته‌ی دژ «گودی هلم»  و همچنین به یکی از اسطوره‌ترین شخصیت‌های سرزمین میانه یعنی “پادشاه روهان” می‌پردازد. تاریخ انتشار انیمه “ارباب حلقه ها: جنگ روهیریم” برای ۱۳ دسامبر ۲۰۲۴  برنامه‌ریزی شده است.

” ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم” قرار است به کارگردانی ” کنجی کامیاما”  ساخته شود. نویسندگان این اثر  “جوزف چو”، “جفری ادیس” و “ویل متیوز” می‌باشند. “فیلیپا بوینز” نویسنده مورد اعتماد “پیتر جکسون” قرار است به عنوان مشاور به ساخت این انیمه کمک کند. طبق بیانه‌ای که از سوی “نیولاین” منتشر گردید، گفته شده است : از عناصر هنری و داستانیِ آشنایی در ” ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم” استفاده خواهد شد که  طرفداران را به یاد جکسون از سرزمین میانه خواهد انداخت، هرچند این انیمه قصه‌ای کاملا مستقل دارد. مطابق با گفته رئیس انیمیشن برادران وارنر “سم رجیستر”، انیمه ” ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم” روایتی تازه از دنیای جی آرآر تالکین خواهد بود. همینطور طبق گفته مدیرعامل نیولاین سینما: به تصویر کشیدن این روایت نو با همان استعدادهای خارق العاده بار دیگر قادر خواهد بود که مخاطبان در سراسر دنیا را به تجربه‌ای پیچیده از حماسه سرزمین میانه دعوت کند…

Sonic the Hedgehog 3

مورد انتظارترین فیلم های 2024 / سونیک 3

تاریخ اکران: ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر۱۴۰۳)

ژانر: کمدی اکشن و ماجراجویانه

میزان انتظار ما از فیلم: (زیاد)

فیلم سونیک خارپشت ۳ به کارگردانی “جف فاولر” یکی دیگر از فیلم‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۴ می‌باشد. این فیلم بر اساس بازی ویدیویی به همین نام که برای اولین بار توسط شرکت سگا در سال ۱۹۹۱ منتشر شد ساخته شده است. درحال حاضر جزئیات دقیقی از داستان فیلم توسط سازندگان ارائه نشده است، ولی انتظار می‌رود که این فیلم دنباله‌ای بر داستان فیلم سونیک خارپشت ۲ باشد. از مهم ترین بازیگرانی که برای قسمت سوم این فرنچایز بازخواهند گشت میتوان به “جیمز مارسدن” در نقش تام واچوفسکی، “تیکا سامپتر” در نقش مدی واچوفسکی، صداپیشه دو فیلم اول سونیک “بن شوارتز” و همچنین صدا‌پیشه شخصیت ناکلز “ادریس البا” (که در قسمت دوم این سری ظاهر شد) اشاره کرد. به نظر می‌رسد “جیم کری” که در دو فیلم اول در نقش دکتر روباتنیک به ایفای نقش پرداخته بود در این فیلم حضور نخواهد داشت. از همین رو، میتوان جای خالی این بازیگر محبوب و توانمند را در قسمت سوم احساس کرد. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ توسط پارامونت پیکچرز در سینماهای سرتاسر دنیا اکران شود. (با انتشار اطلاعات بیشتر بروز خواهد شد)

Nosferatu  (2024)

بهترین فیلم‌ های سال 2024

تاریخ اکران: ۲۵ دسامبر ۲۰۲۴ (۵ دی ۱۴۰۳)

ژانر: وحشت، رمز آلود

کارگردان: رابرت اگرز

میزان انتظار ما از فیلم: (زیاد)

فیلم جدید Nosferatu به کارگردانی رابرت اگرز، فیلمساز محبوب ژانر وحشت، یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال 2024 میلادی است. این فیلم بازسازی نسخه کلاسیک سال ۱۹۲۲ (محصول کشور آلمان) است که توسط فریدریش ویلهلم مورنائو ساخته شده بود. از جمله بازیگران مطرحی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ویلم دافو، بیل اسکارسگارد، نیکلاس هولت، لیلی رز دپ (دختر جانی دپ) و اما کورین اشاره کرد. داستان فیلم در مورد یک زن جوان و خون آشام وحشتناکی است که شیفته او شده و باعث وحشتی غیرقابل وصف می‌شود و…

در جولای 2015، بازسازی نوسفراتو با نویسندگی و کارگردانی رابرت ایگرز اعلام شد. اما در نوامبر 2016، اگرز از اینکه بازسازی نوسفراتو دومین فیلم او خواهد بود، ابراز شگفتی کرد و گفت: “این احساس زشت، کفرآمیز و خودپسندانه و منزجر کننده است که یک فیلمساز در جایگاه من نوسفراتو بعدی را بسازد.” از همین رو او فیلم را کنار گذشت تا تجربه بیشتری بدست بیاورد و اکنون در سال 2024 می‌‌توانیم شاهد این بازسازی باشیم. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۴ در سینماهای سراسر دنیا اکران شود.

“منتقل شده به سال 2025 “

Mickey 17

بهترین فیلم‌ های سال 2024

تاریخ اکران: ۳۱ ژانویه ۲۰۲۵

ژانر: درام، علمی تخیلی

کارگردان : Bong Joon Ho

بازیگر مطرح: رابرت پتینسون، استیون یون

میزان انتظار ما از فیلم: (بسیار زیاد)

Mickey 17 فیلمی درام علمی تخیلی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی بونگ جون-هو است. فیلم‌نامه این اثر بر اساس رمان Mickey7 اثر ادوارد اشتون نوشته شده است. در این فیلم بازیگرانی چون رابرت پتینسون، استیون یون، نائومی آکی، تونی کولت و مارک رافالو به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردان کره‌ای بونگ جون هو که توانست با فیلم انگل برنده جایزه اسکار شود، بعد از چند سال قرار است با فیلم جدیدی بینندگان را تحت تاثیر قرار دهد و از همین رو انتظار ما از این فیلم بسیار زیاد است. رابرت پتینسون در این فیلم در نقش شخصی به ایفای نقش پرداخته که هر بار که می‌میرد بدنش با خاطرات قبلی دست نخورده بازسازی می‌شود. او به یک سفر انسانی به دنیای یخی نیفلهایم فرستاده می‌شود تا آن را به استعمار خود در آورد. این فیلم قرار است در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۵ توسط برادران وارنر در سینماها اکران شود. (اطلاعات بیشتر اضافه و به روز می‌شود) (تیزر اولیه معرفی فیلم)

این مطلب با فیلم‌های بیشتر سال 2024 به روز خواهد شد…

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها