هفت فیلم برتر “رایان رینولدز” / بهترین فیلم های Ryan Reynolds

“رایان رینولدز” بازیگر، تهیه‌کننده و کمدین ۴۷ ساله‌ی کانادایی است. رایان سالهای زیادی را با پشتکار و سماجت برای حرفه‌اش تلاش کرد و میتوان گفت از این لحاظ میتواند الگوی بسیار خوبی برای جوانان علاقه‌مند به بازیگری باشد. چیزی حدود ۳۰ سال از شروع فعالیت هنری رینولدز در تلویزیون و سینما می‌گذرد و او اکنون جزو محبوب‌ترین بازیگران هالیوود بشمار می‌آید. اما برای او تبدیل شدن به یک سوپراستار طراز اول جهانی چیزی حدود به ۲۵ سال به طول انجامید. اتفاقی که سرانجام با ایفای نقش یک ابرقهرمان بد دهن و شوخ‌طبع به نام “ددپول” در فیلمی با همین نام برایش رقم خورد. “رایان رینولدز” هنرمندی جذاب، دوست‌داشتنی و بااستعداد بوده که همواره علاقه و تعهد او نسبت به حرفه‌اش مورد ستایش قرار گرفته است. در ادامه به مناسبت تولد 47 سالگی او با بیوگرافی و معرفی هفت فیلم برتر رایان رینولدز در خدمت شما هستیم.

برای خواندن مطالب بیشتر از دیگر بازیگران و کارگردان‌های مطرح به لیست محبوب‌ترین بازیگران و کارگردان های هالیوود مراجعه کنید…

پست های مرتبط فیلم‌های اکشن:

بهترین فیلم های دووین جانسون / راک

هفت فیلم برتر دنزل واشنگتن +بیوگرافی

برترین فیلم های بروسلی (لی جن فان) ارباب هنر های رزمی

معرفی هفت فیلم برتر کیانو ریوز 

معرفی هفت فیلم برتر اکشن اسکات ادکینز

نگاهی به مجموعه فیلم های اکشن Ip man

معرفی و رتبه بندی مجموعه فیلم های سریع و خشن

معرفی هفت فیلم برتر اکشن جیسون استاتهام

مختصر بیوگرافی رایان رینولدز

معرفی بهترین فیلم های رایان رینولدز (به همراه بیوگرافی) 1

“رایان رادنی رینولدز” متولد ۲۳ اکتبر ۱۹۷۶ در ونکوور، بریتیش کلمبیا، کشور کانادا می‌باشد. پدرش “جیمز چستر رینولدز” یک افسر پلیس بود که پس از کناره‌گیری اجباری از نیروی پلیس در یک فروشگاه مواد‌غذایی مشغول به کار گردید. مادرش “تامارا لی” (تمی) نیز یک فروشنده در فروشگاه خرده‌فروشی بود. رایان دارای سه برادر بزرگتر از خودش می‌باشد. او دارای دودمانی ایرلندی و اسکاتلندی تبار است.

رایان بازیگری را از ۱۳ سالگی آغاز نمود و نخستین نقش حرفه‌ای او در یک سریال تینیجری به نام “Hillside” در سال ۱۹۹۱ بود. او پس از تجربه‌ی موفقش در این سریال توانست نخستین نقش سینمایی‌اش را در یک فیلم کانادایی به نام (1993) “Ordinary Magic” بدست بیاورد. اما بعدها پس از ایفای چندین نقش کوچک در سریال‌های تلویزیونی دلسرد شده و تصمیم به کناره‌گیری از این حرفه گرفت.

او زمانی که ۱۹ سال داشت در دانشگاه پلی‌تکنیک بریتیش کلمبیا ثبت‌نام نمود. البته چند ماه بعد او پس از ملاقات با یکی از هم‌بازیهایش به نام “کریس ویلیام مارتین” (که او را به ادامه‌ بازیگری تشویق نموده بود) به همراه او به لس‌آنجلس نقل مکان کرد. آنها در یک متل ارزان قیمت اقامت نمودند و در همان شب نخست ماشین جیپ رایان با غلت‌خوردن در یک سراشیبی به شدت آسیب دید. او چهار ماه با ماشینی بدون در رفت و آمد میکرد!

رایان در سالهای اول اقامتش در آمریکا در چندین فیلم و سریال نقش‌آفرینی کرد. اما مجبور بود برای گذراندن اموراتش کارهای مختلفی از جمله کار در خواربار فروشی و کاباره‌ها را امتحان کند. تا اینکه در سال ۱۹۹۸ برای یکی از نقش‌های اصلی در سیتکام شبکه ABC یعنی Two Guys, a Girl and Pizza Place انتخاب شد. رایان تا سال ۲۰۰۱ در چهار فصل از این سریال به ایفای نقش پرداخت و توانست خودش را به عنوان یک چهره‌ی تلویزیونی به شهرت برساند. اما رایان ترجیح میداد تا تصویرش بر پرده‌ی سینما به نمایش درآید تا قاب تلویزیون و به همین دلیل پس از اتمام این پروژه تمام تمرکزش را بر روی سینما قرار داد. البته ستاره شدن در یک سریال کُمدی تاثیرش را در روند پیشرفت او گذاشته و سالها طول کشید تا او بتواند خودش را به عنوان یک بازیگر در فیلم‌های غیر کُمدی اثبات کند. زیرا اکثر نقش‌هایی که به او پیشنهاد میشد در این ژانر قرار داشت.

معرفی بهترین فیلم های رایان رینولدز (به همراه بیوگرافی) 2

رینولدز از سال ۱۹۹۹ تاکنون هر سال حداقل یک فیلم را در سینماها داشته و نقش‌های متفاوتی را در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است. او در سال ۲۰۰۴ با ایفای نقش”هانیبال کینگ” در فیلم Blade: Trinity نشان داد که باتوجه به استایلش توانایی حضور در آثار اکشن و ابرقهرمانی را نیز بخوبی دارد. رینولدز در سال ۲۰۰۹ به مجموعه X-Men پیوست و برای نخستین بار در نقش وید ویلسون یا همان “ددپول” ظاهر شد. نقشی که در سال ۲۰۱۶ با ساخته شدن فیلم مستقل “Deadpool” رینولدز را به تیتر اول تمامی رسانه‌ها تبدیل کرد. رایان با اجرایی جذاب و دوست‌داشتنی در قامت این ابرقهرمان شوخ‌طبع و بامزه توانست بالاخره مزد سالها تلاشش را کسب نماید. این نقش‌آفرینی پس از ۲۷ سال حضور او در سینما و تلویزیون یک ستاره در پیاده‌روی مشاهیر را برای رایان به ارمغان آورد‌. او برای این فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در فیلم‌های کُمدی و موزیکال در مراسم گلدن‌گلوب گردید.

البته رینولدز علاوه بر بازیگری در صداپیشگی (آثاری همچون Croods, Turbo و …) و تهیه‌کنندگی نیز بسیار پرکار می‌باشد. جالب است بدانید که او صاحب یک باشگاه قدیمی فوتبال در انگلیس به نام Wrexham A.F.C بوده که این کلوب ورزشی قدیمی‌ترین باشگاه ولز و سومین تیم حرفه‌ای فوتبال در دنیا (از لحاظ قدمت و سابقه) می‌باشد. رایان تاکنون دوبار ازدواج کرده است که اولین ازدواج او با ستاره مشهور آمریکایی “اسکارلت جوهانسون” بود. این زوج در سال ۲۰۰۸ ازدواج نموده و در سال ۲۰۱۰ از یکدیگر جدا شده و در سال ۲۰۱۱ رسماً طلاق گرفتند. سپس او در همان سال با هم‌بازی‌اش در فیلم Green Lantern یعنی “بلیک لایولی” وارد رابطه شد. آنها در سپتامبر ۲۰۱۲ ازدواج کرده و اکنون دارای سه فرزند دختر می‌باشند و در ایالت نیویورک آمریکا اقامت دارند. “رایان رینولدز” اگرچه تاکنون به آنچه لیاقتش را داشته دست پیدا نکرده (البته از لحاظ افتخارات فردی و جوایز سینمایی) اما بدون‌شک یک الگوی تمام عیار در سخت‌کوشی و پشتکار به حساب می‌آید. او در حال حاضر یکی از ستارگان پرطرفدار و محبوب در سینمای جهان می‌باشد.

 رایان رینولدز

رایان رینولدز در کنار بازیگرانی چون گال گدوت و دووین جانسون در فیلم Red Notice توانست این فیلم را به پربیننده‌ترین فیلم تاریخ نت فلیکس از لحاظ میزان بازدید بدل کند. فیلم Red Notice با حدود ۳۲۸ میلیون ساعت بازدید رکورد فیلم Bird Box را شکسته و تبدیل به پربازدیدترین فیلم Netflix شد. این موضوع نشان دهنده این است که این بازیگر به چه میزان محبوبیت و تاثیرگذاری در میان مخاطب عام سینما رسیده است.

هفت فیلم برتر “رایان رینولدز” / بهترین فیلم های رایان رینولدز

7. Safe House (2012)

بهترین فیلم های رایان رینولدز / 7. Safe House (2012)

IMDB: 6.7 Rotten: 53 Meta: 52

فیلم “خانه امن” یک اکشن-مهیج آمریکایی به کارگردانی دنیل اسپینوزا می‌باشد. فیلم‌نامه این اثر توسط “دیوید گوگنهایم” نوشته شده و موسیقی متن آن بوسیله‌ی “رامین جوادی” عزیز و دوست‌‌داشتنی ساخته شده است. داستان فیلم یک مامور تازه‌کار CIA به نام مت وستون (رینولدز) را دنبال می‌کند که مسئول نگهداری از خانه امنی در شهر کیپ تاون، آفریقای جنوبی می‌باشد. هنگامیکه یک مامور کهنه‌کار CIA به نام توبین فراست (واشنگتن) که سالها ناپدید بوده و به نظر می‌رسد به آژانس خیانت کرده برای بازجویی به این خانه امن آورده می‌شود همه‌چیز …

از جمله بازیگران این فیلم میتوان به “دنزل واشنگتن“، “رایان رینولدز” و “ورا فارمیگا” اشاره نمود‌. فیلم “Safe House” بازخوردهای گوناگونی را از منتقدین دریافت نمود. اکثر آنها اجرای خوب واشنگتن و رینولدز را در فیلم ستایش کرده و فیلم‌نامه کم‌قدرت و تدوین ضعیف سکانس‌های اکشن در فیلم را مورد انتقاد قرار دادند. البته این فیلم یک موفقیت تجاری برای سازندگانش محسوب می‌شد. زیرا فیلم در گیشه به فروش ۲۰۸ میلیون دلاری رسید، درحالیکه بودجه‌ی ساخت آن تنها ۸۵ میلیون دلار بود. وقتی در تیتراژ فیلمی نام دنزل واشنگتن دیده می‌شود، معمولاً تمام بینندگان منتظر یک نقش‌آفرینی خاص و فوق‌العاده هستند و او در اکثر موارد صحنه را تماماً برای خود می‌کند. اما رینولدز در این فیلم توانست تقریباً پا به پای واشنگتن پیش رفته و صحنه را با او شریک شود‌. هرچند که ترکیب این دو بازیگر که هرکدام در نوعی خاص از فیلم‌های اکشن تخصص دارند، میتوانست بسیار بهتر و جذاب‌تر به نمایش گذاشته شود. (مطلب مرتبط: هفت فیلم برتر دنزل واشنگتن + بیوگرافی کامل او)

6. Woman in Gold (2015)

بهترین فیلم های رایان رینولدز / 6. Woman in Gold (2015)

IMDB: 7.3 Rotten: 57 Meta: 51

“زنی در طلا” یا “زن طلاپوش” یک فیلم بیوگرافی-درام به کارگردانی “سایمون کرتیس” و نویسندگی “الکسی کی‌کمبل” می‌باشد. این فیلم که براساس داستانی واقعی ساخته شده است. ماجرای یک زن مهاجر یهودی به نام “ماریا آلتمن” (با بازی هلن میرن) را روایت می‌کند. او قصد دارد پس از سالها تابلوی نقاشی مشهور به پرتره‌ی “ادل بلوخ باوئر” (اثری از گوستاو کلیمت) را که توسط نازی‌ها از خانواده‌اش دزدیده شده از مقامات اتریش پس بگیرد. او برای اینکار از وکیل جوانی به نام رندی شوئنبرگ (با بازی رایان رینولدز) کمک می‌گیرد و هردوی آنها وارد مسیری پیچیده و سخت می‌شوند.

در این فیلم بازیگرانی همچون “هلن میرن”، “رایان رینولدز” و “دنیل برول” به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم‌نامه سطحی و کسل‌کننده این فیلم و کارگردانی ضعیف و ناامیدکننده سایمون کرتیس مورد انتقاد زیادی قرار گرفت. زیرا به عقیده بسیاری این داستان واقعی و فوق‌العاده میتوانست بسیار جذاب‌تر و به شکل مناسب‌تری روایت شود. اما بااینحال اجرای دلنشین “هلن میرن” و در کنارش نقش‌آفرینی متفاوت و تماشایی رایان رینولدز توانست تاحدودی فیلم را نجات دهد. موسیقی متن زیبای این فیلم توسط “مارتین فیپس” و “هانس زیمر” تهیه شده است. فیلم Woman in Gold که با بودجه‌ی ۱۱ میلیون دلاری ساخته شده بود. در نهایت به فروشی ۶۲ میلیون دلاری در گیشه رسید که از این جهت میتوان گفت که با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است و اکثراً فیلم را دوست داشته‌اند.

بهترین فیلم های رایان رینولدز

5. Definitely, Maybe (2008)

بهترین فیلم های رایان رینولدز / 5. Definitely, Maybe (2008)

IMDB: 7.1 Rotten: 70 Meta: 59

“قطعاً، شاید” یک فیلم کُمدی-رمانتیک به نویسندگی و کارگردانی “آدام بروکس” می‌باشد. در این فیلم ستارگانی همچون “رایان رینولدز”، “ایسلا فیشر”، “ریچل وایس”، “الیزابت بنکس” و “ابیگیل برسلین” به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم درباره‌ی یک مشاور سیاسی سابق است که به اصرار دختر ده‌ساله‌اش شروع به تعریف داستان روابط عاشقانه‌اش در گذشته می‌کند. او سه رابطه‌ عاشقانه‌ی جدی که در گذشته تجربه کرده را با تغییر اسامی معشوقه‌هایش برای دخترش تعریف می‌کند و او باید در این میان دریابد که کدامیک از آنها مادرش می‌باشد.

بسیاری از منتقدین فیلم‌نامه‌ی هوشمندانه و اجرای جذاب بازیگران فیلم را ستوده و آن را جانی دوباره به فیلم‌های کُمدی-رمانتیک توصیف کرده‌اند. ایده‌ی اولیه و اساسی فیلم Definitely Maybe از سیتکام معروف شبکه CBS یعنی سریال “How l Met Your Mother” الهام گرفته شده است. بااینحال تماشای این فیلم لحظات زیبا و دلنشینی را برای مخاطبین رقم خواهد زد که به هیچ عنوان تکراری بودن داستان آن توی ذوق نخواهد زد. اجرای رایان رینولدز به عنوان نقش اصلی در این فیلم از خیلی جهات دارای پختگی و ظرافت بیشتری نسبت به آثار پیشینش بود. نقدهای مثبتی که او برای این نقش‌آفرینی دریافت نمود، باعث شد تا بازی در فیلم‌های سبک درام و عاشقانه را جدی‌تر و به شکل حرفه‌ای‌تری دنبال کند.

4. Free Guy (2021)

بهترین فیلم های رایان رینولدز / 4. Free Guy (2021)

IMDB: 7.3 Rotten: 80 Meta: 62

بررسی فیلم Free Guy / گایِ آزادِ اسیر!

“گای آزاد” یک فیلم علمی‌ تخیلی و کُمدی-اکشن آمریکایی به کارگردانی “شاون لوی” می‌باشد. “مت لیبرمن” فیلم‌نامه این اثر را براساس داستانی از خودش و با همکاری “زک پن” به رشته‌ی تحریر درآورده است. داستان این فیلم درباره‌ی یک متصدی بانک به نام گای (رینولدز) است، که درواقع او یک NPC (شخصیت غیرقابل بازی) در یک بازی ویدئویی جهان باز می‌باشد. وقتیکه گای به این موضوع پی‌ می‌برد، تبدیل به قهرمان داستان شده و تلاش می‌کند تا دوستانش را از حذف شدن توسط سازنده بازی نجات دهد.

از جمله بازیگران این فیلم میتوان به “رایان رینولدز”، “جودی کامر”، “جو کیری” و “تایکا وایتیتی” اشاره نمود. “Free Guy” دارای ایده‌ای خلاقانه و مجذوب‌کننده و مفهومی هوشمندانه می‌باشد. این فیلم اگرچه با اهدافی تجاری و به منظور سرگرم کردن مخاطبین ساخته شده، اما تیکه‌ها و نکاتی ریز و درشت در لابه‌لای داستانش نهفته بوده که نشان می‌دهد با فیلم‌نامه‌ای پوچ و بی معنی روبرو نیستیم. احتمالاً طرفداران بازی‌های ویدئویی لذت بیشتری از تماشای این فیلم خواهند برد. اما فیلم به همین میزان بیننده اکتفا نکرده و با صحنه‌پردازی زیبا، صحنه‌های اکشن و هیجانی و همینطور درگیر کردن مخاطب با روابط عاشقانه کاراکترها، سعی در جذب اقشار مختلف تماشاگران دارد. فیلم “گای آزاد” توانست نقدهای عموماً مثبتی را از منتقدین دریافت کرده و همینطور در گیشه نیز عملکرد بسیار خوبی داشت. رایان رینولدز در نقش گای بار دیگر ثابت نمود که تخصص او ایفای نقش‌های بامزه و دوست‌داشتنی در فیلم‌های کُمدی-اکشن می‌باشد. رینولدز یکی از تهیه‌کنندگان اصلی این فیلم نیز بوده و تائید نموده که دیزنی به دنبال ساخت دنباله‌ای برای این فیلم است. پس احتمالاً بازهم شاهد هنرنمایی رایان در نقش این NPC خواهیم بود.

بهترین فیلم های رایان رینولدز

3. Mississippi Grind (2015)

بهترین فیلم های رایان رینولدز / 3. Mississippi Grind (2015)

IMDB: 6.4 Rotten: 91 Meta: 77

فیلم “میسیسیپی گرایند” یک درام آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی “آنا بودن” و “رایان فلک” می‌باشد. در این فیلم بازیگرانی همچون “رایان رینولدز”، “بن مندلسون” و “سی‌ینا میلر” به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم درباره‌ی یک مشاور املاک به نام جری (مندلسون) است که اعتیاد شدیدی به قمار بازی دارد و به همین دلیل همسر و دخترش او را ترک کرده‌اند. جری با جوانی به نام کورتیس (رینولدز) که او نیز یک قمارباز خانه‌ به دوش می‌باشد، آشنا می‌شود. آنها برای شرکت در مسابقات پوکر در جنوب راهی سفر می‌شوند و در ادامه …

“Mississippi Grind” یک فیلم جاده‌ای با داستانی حول محور اعتیاد به قمار بوده که شلوغ‌کاری و هیجانات اضافی در آن دیده نمی‌شود. داستان فیلم شما را بخوبی با شخصیت‌های اصلی داستان یعنی جری و کورتیس همراه کرده و نمی‌گذارد که در نقش قاضی بی‌طرف باقی بمانید. فیلم شما را نیز به همراه شخصیت‌هایش به چالش می‌کشد و در پایان با زیرکی تمام حکم نهایی و قضاوت را به شما واگذار می‌کند. رایان رینولدز و بن مندلسون در این فیلم نقش‌آفرینی بسیار خوبی از خود بجا گذاشته‌اند. رینولدز که در این برهه در حال محک‌زنی مهارت بازیگری‌اش بود، نشان داد که اگر بخواهد میتواند در آثار غیر کُمدی و اکشن نیز عملکرد قابل قبولی داشته باشد. فیلم “میسیسیپی گرایند” با واکنش بسیار مثبتی از سوی منتقدین روبرو گردید. این فیلم در سایت Rotten Tomatoes امتیاز بسیار خوب ۹۱٪ را کسب نموده که از این حیث در میان فیلم‌های رایان رتبه اول را دارد.

2. Buried (2010)

بهترین فیلم های رایان رینولدز / 2. Buried (2010)

IMDB: 7 Rotten: 87 Meta: 65

فیلم “دفن شده” یک درام-مهیج انگلیسی زبان و محصول کشور اسپانیا می‌باشد. کارگردانی این فیلم برعهده “رودریگو کورتس” بوده و “کریس اسپارلینگ” نویسنده فیلم‌نامه آن است. “رایان رینولدز” تنها بازیگر و ستاره‌ی این تریلر تک لوکیشن و تماشایی می‌باشد. داستان فیلم درباره پائول کانروی یک راننده کامیون غیرنظامی آمریکایی در کشور عراق است که مورد حمله دشمن قرار می‌گیرد. سپس وقتی به هوش می‌آید، خودش را مدفون در یک تابوت چوبی زیر خاک می‌یابد. درحالیکه تنها وسایل او یک فندک زیپو، گوشی همراه، فلاسک، چراغ قوه، چاقو و مداد می‌باشد. پائول باید با دهان و دست و پایی بسته به دنبال راهی برای فرار از مرگ باشد…

تنها خواندن خلاصه داستان این فیلم کافی است، تا دریابید با چه فیلم نفس‌گیر و پراسترسی روبرو هستید. فیلم Buried از لحظه‌ی آغاز تا تیتراژ پایانی بیننده را مبهوت می‌کند. تا جایی که در لحظاتی از فیلم شما نیز همراه شخصیت اصلی داستان دچار احساس خفگی و کلاستروفوبیا (ترس از گیر کردن در یک مکان تنگ و راه گریز نداشتن) می‌شوید. بسیاری از منتقدین بر این باورند که رایان رینولدز یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های دوران بازیگری‌اش را در این درام پراسترس و میخکوب‌کننده به نمایش گذاشته است. رینولدز در فیلم “دفن شده” قدرت بازیگری و استعدادش را به زیبایی هرچه تمام‌تر نشان می‌دهد. اما در کمال تعجب و با آنکه هنرنمایی او در این فیلم جزو بهترین اجراهای بازیگری در آن سال بود، بازهم رایان را در میان نامزدهای بهترین بازیگر مرد در فستیوال‌های مهم فیلم و سینما ندیدیم. گفته می‌شود “رودریگو کورتس” کارگردان این فیلم تاثیرات زیادی از آثار “آلفرد هیچکاک” برای ساخت این اثر گرفته و این را میتوان حتی در شیوه‌ی فیلم‌برداری و نورپردازی نیز به وضوح مشاهده نمود. البته خود او نیز این موضوع را تایید کرده و گفته فیلم “Rope” به کارگردانی هیچکاک الهام‌بخش او برای ساخت این فیلم بوده است.

1. Deadpool (1,2) (2016-2018)

بهترین فیلم های رایان رینولدز / Deadpool (1,2) (2016-2018)

1: IMDB: 8 Rotten: 85 Meta: 65
2 : IMDB: 7.7 Rotten: 84 Meta: 66

“ددپول” یک مجموعه فیلم ابرقهرمانی آمریکایی براساس شخصیتی ضدقهرمان با همین نام از مجموعه کمیک‌های مارول می‌باشد. کاراکتر ددپول با نام کامل “وید وینستون ویلسون” توسط “فابیان نیکیزا” و “راب لایفلد” خلق گردیده و نخستین بار در شماره ۹۸ از مجموعه کمیک The New Mutants و در سال ۱۹۹۱ حضور پیدا کرد. “رایان رینولدز” در نقش ددپول، “مورنا باکارین”، “تی‌جی میلر” و “جاش برولین” از جمله بازیگران این مجموعه می‌باشند. داستان این فرانچایز درباره‌ی وید ویلسون یک مامور سابق نیروهای ویژه بوده که پس از آنکه به سرطان مبتلا می‌شود، برای درمان آن تن به آزمایشاتی سری می‌دهد. در نتیجه‌ی این آزمایشات (که شامل تزریق سُرمی از ژن مشتق شده‌ی ولورین بود) وید پس از تحمل شکنجه‌های فراوان و روبرو شدن با مرگ نهایتاً به قدرت ابرانسانی زود درمانی می‌رسد. البته این جهش ژنتیکی برای او گران تمام شده و پوستش از بین میرود و صورتش بسیار زشت میگردد. سرطان وید درمان می‌شود اما…

فیلم Deadpool1 هشتمین فیلم از فرانچایز X-Men محسوب می‌شود و در زمان اکرانش تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه و همینطور پرفروش‌ترین فیلم رده‌ی R گردید. البته این رکوردها توسط Deadpool2 شکسته شد و بعدها فیلم Joker موفق شد با فروش میلیاردی‌اش رکورد فروش فیلم‌های رده‌ی R را به نام خود ثبت کند. رایان رینولدز برای ایفای نقش این ضدقهرمان پُرحرف و شوخ‌طبع بسیار مورد تمجید قرار گرفت. البته ناگفته نماند که خود او یکی از عوامل اصلی در ساخت فیلمی مستقل براساس این شخصیت کمیکی بود. رینولدز پس از ایفای نقش ددپول در فیلم X-Men Origins: Wolverine در سال ۲۰۰۹ تلاش زیادی برای مجاب کردن کمپانی فاکس قرن بیستم به ساخت این فیلم نمود و خودش نیز یکی از تهیه‌کنندگان اصلی این مجموعه می‌باشد. رایان با اجرای دوست‌داشتنی و جذاب‌اش شخصیت ددپول را به یکی از محبوب‌ترین ضدقهرمانان در کتاب‌های کمیکی و دنیای مارول تبدیل کرد.

امیدواریم از مطلب “هفت فیلم برتر رایان رینولدز / آشنایی با Ryan Reynolds و بهترین فیلم‌هایش” لذت برده باشید تا بعد…

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مجتبی
مجتبی

رایان رینولدز خیلی دوست داشتنیه و ددپول خیلی باحال و خاصه
ممنون رتبه بندی خیلی خوب بود