معرفی بازی Star Wars Outlaws

Star Wars Outlaws یک بازی اکشن ماجراجویی (سوم شخص) است که توسط Massive Entertainment (استودیوی سوئدی یوبی‌سافت) در حال ساخت است و توسط یوبی سافت تحت لیسانس Lucasfilm Games در ۳۰ آگوست سال 2024 (۹ شهریور ۱۴۰۳) و برای پلتفورم‌های Xbox Series X|S، PlayStation 5 و PC منتشر خواهد شد. در ادامه بیشتر می‌خواهیم در مورد بازی Star Wars Outlaws صحبت کنیم و آخرین اخبار و اطلاعات رسمی این بازی را با شما در میان بگذاریم. پس با ساعت هفت با معرفی بازی Star Wars Outlaws همراه باشید.

مطلب مرتبط: مورد انتظارترین بازی‌های 2024

معرفی بازی Star Wars Outlaws

معرفی بازی Star Wars Outlaws

بازی Star Wars Outlaws در حقیقت اولین عنوان جهان باز در سری بازی‌های جنگ ستارگان محسوب می‌شود و داستان آن بین رویدادهای The Empire Strikes Back و Return of the Jedi اتفاق می‌افتد. سیاراتِ مختلفِ آشنا یا کاملا جدید در دل کهکشان دنیای جنگ ستارگان را کاوش کنید و داستان‌ها‌، خطرات و ماموریت مختلفی را تجربه کنید. در این بازی در نقش “کی وس” یک قانون شکن تحت تعقیب به ایفای نقش می‌پردازید، همراه همیشگی او “نیکس” در تمام این ماجراجویی‌ها همراهتان است تا با کمک او به دنبال آزادی و یک زندگی کاملا جدید بروید.

اگر مایل به ریسک هستید، کهکشان پر از فرصت‌های گوناگون است…

یک کهکشان از فرصت‌ها را کشف کنید

سیارات متمایز و شهرهای پر‌جمعیت آنها را کاوش کنید. هر سیاره ماجراجویی‌های جدید، چالش‌های منحصربه‌فرد و جوایز خاص خود را برایتان به همراه دارد، البته اگر بخواهید ریسک کنید!

یک داستان پرمخاطره را تجربه کنید

سبک زندگی پرمخاطره یک قانون شکن را تجربه کنید. با نیکس در کنار خود، هر موقعیتی را به نفع خود بدل کنید، با انواع سلاح‌ها با دشمنان بجنگید، با مخفی کاری و ابزارهای موجود در محیط بر دشمنان غلبه کنید یا لحظات مناسبی را برای پرت کردن حواس دشمنان پیدا کنید و به شکل مخفیانه بدون اینکه دشمنان از وجود شما باخبر بشوند در محیط پیش بروید.

ماموریت‌های خطرناک را آغاز کنید

ماموریت های پرخطر با پاداش زیاد را برای سندیکاهای جنایی کهکشان انجام دهید. کالاهای ارزشمند را بدزدید، به مکان‌های مخفی نفوذ کنید و به عنوان یکی از تحت تعقیب‌ترین افراد کهکشان‌ها از دشمنان پیشی بگیرید. هر انتخابی که انجام می‌دهید بر شهرت همیشه در حال تغییر شما تأثیر می‌گذارد. (به شکل منفی یا مثبت)

کشتی خود را هدایت کنید

کشتی خود، The Trailblazer را هدایت کنید، در حالی که درگیر مبارزات هیجان‌انگیز با امپراتوری و سایر دشمنان می‌شوید، فرصت‌های مناسب برای تعقیب، فرار و حمله را پیدا می‌کنید.

گیم‌پلی بازی Star Wars Outlaws

طبق گیم‌پلی بازی که در بالا می‌توانید مشاهده کنید، برخی از ویژگی‌های خاص گیم‌پلی بازی را برایتان لیست کردیم:

  • با کمک “نیکس” وسیله گرانبهایی را می‌دزدید و باید از مقر دشمن بدون دیده شدن فرار کنید.
  • به شکل کاملا مخفیانه می‌توانید در محیط بازی پیشروی کنید، اما اگر شناسایی شوید به کل گیم‌پلی بازی تغییر خواهد کرد و به اکشن تبدیل خواهد شد.
  • در گرافیک بازی به نسبت بازی‌های روز پیشرفت زیادی دیده می‌شود. این را از انیمیشن‌ها، حرکات “کی وس” و “نیکس” و البته حرکات دشمنان در محیط می‌توان حس کرد.
  • از “نیکس” می‌توانید برای گول زدن دشمنان استفاده کنید و به هر سمتی که دوست دارید می‌توانید او را بفرستید و از او بخواهید وسایل را تکان دهد تا بتوانید در محیط به شکل دلخواه و بدون اینکه دشمنان از حضور شما اطلاع پیدا کنند جابه جا شوید.
  • این یک بازی تیراندازی است و مثل Star Wars Jedi Survivor نمی‌توانید با شمشیر دشمنان را تکه تکه کنید!
  • دشمنان می‌توانند با سپر جلوی ضربات و تیرهای شما را بگیرند و موقعیت‌های متفاوتی را برایتان رقم بزنند.
  • می‌توانید پشت وسایل مختلف پناه بگیرید و همچنین از ابزار موجود در محیط هم می‌توانید برای کشتن دشمنان استفاده کنید.
  • با تناب می‌توانید در محیط تاب بخورید و از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر بروید.
  • در بازی توانایی سوار شدن بر وسیله نقلیه وجود دارد. در بخشی از گیم‌پلی تعقیب و گریزی را مشاهده می‌کنیم که جذاب به نظر می‌رسد.
  • مانند Red Dead 2 می‌توانید دشمنان را علامت گذاری کنید تا به طور همزمان بتوانید به چندین دشمن شلیک کنید.
  • محیط بازی بسیار بزرگ و با جزئیات و زیبا طراحی شده است.
  • در بخشی از گیم‌پلی می‌بینید که وارد کشتی خود یعنی The Trailblazer می‌شوید و به دل کهکشان می‌زنید!
  • در فضا نیز دشمنان با کشتی‌های فضایی شما را تعقیب می‌کنند و می‌توانید به مبارزه با آنها بپردازید.
  • می‌توانید به سیارات دیگر سفر کنید و ماجراجویی‌ها و داستان‌های مختلف تجربه کنید.

اندازه نقشه بازی Star Wars Outlaws

در مقایسه با سری بازی‌های اساسین کرید اندازه یک سیاره ممکن است معادل دو یا سه منطقه در بازی Assassin’s Creed: Odyssey باشد. سازندگان قصد ندارند محیط‌های بیش از حد بزرگ و خالی ایجاد کنند. فعلا مشخص نیست بازی Star Wars Outlaws دارای چند سیاره است اما به گفته سازندگان قرار نیست مانند بازی Starfield یک بازی بی‌پایان با 1000 سیاره باشد و همه سیارات بازی دست ساز هستند و این می‌تواند ما را نسبت به بازی امیدوارتر بکند.

اطلاعات بیشتر از بازی Star Wars Outlaws اضافه خواهد شد…

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها