راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 (ایول 3)

در این پست با ” راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 در درجه سختی Hardcore” در خدمت شما عزیزان هستیم. دقت کنید در این راهنمایی سریعترین راه و بهترین راه ممکن گفته شده است تا شما بتوانید رنکه S را بدست بیاورید و درجه سختی بازی نیز Hardcore انجام شده است. سعی شده کدهای لازم برای تمام گاوصندوق ها گفته شود تا هیچ مشکلی برایتان در مسیر بازی پیش نیاید. این مطلب به طور انحصاری برای سایت ساعت هفت تهیه شده است. امیدوارم از آن لذت ببرید.

ویرایش جدید به علت کرک شدن بازی در 10 مهر 99 (محل دقیق 20 عروسک بازی ) (راهنمایی 17 مهر به روز شد محل دقیق تمام GUN PART ها برای ارتقای سلاح ها مشخص شد)

مرتبط با بازی‌های روز:‌ مورد انتظارترین بازی های سال 2023

راهنمایی محبوب‌ترین بازی‌ها

جدیدترین راهنمایی‌های ساعت هفت :

راهنمای کامل بازی Starfield (جدید)

راهنمای کامل بازی Zelda: Tears of the Kingdom (جدید)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 Remake (کامل) (ویدیوی اختصاصی)

راهنمای قدم به قدم بازی Hogwarts Legacy (مراحل اصلی کامل+ برخی مراحل فرعی مهم)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 کلاسیک (کامل) (ویدیوی اختصاصی)

راهنمای قدم به قدم بازی The Last of us part 1 (بازی اصلی کامل)

لیست کامل راهنمایی‌های ما به همراه درصد پیشرفت  (راهنمایی‌های بهترین بازی‌ها)

(این راهنمایی بدون در نظر گرفتن آیتم های موجود در فروشگاه بازی برای کسانی که می خواهند لذت واقعی بازی را تجربه کنند آماده شده است.)

عناوین مطلب نمایش عناوین

تمام محل ارتقای اسلحه ها (جدید)

در این راهنمایی تمام محل دقیق GUN PART ها که برای ارتقای سلاح ها به کار می رود توضیح داده شده است. (با کلیک روی هر بخش به آن بخش از راهنمایی خواهید رفت) (به ترتیب بدست آوردن در بازی)

  1. قطعه Dot Sight برای ارتقای Handgun در گاو صندوق اول قرار دارد.
  2. قطعه Tactical Stock برای ارتقای Shotgun با گذاشتن الماس آبی پیدا می شود.
  3. قطعه Extended Magazine برای ارتقای Handgun رو به رویی با نمسیس 1
  4. قطعه Moderator برای ارتقای Handgun رو به رویی نمسیس 2
  5. قطعه Semi Auto Barrel برای ارتقای Shotgun در اسلحه فروشی کندو
  6. قطعه Scope برای Assault Rifle (کارلوس) در ایستگاه پلیس
  7. قطعه Tactical Grip برای Assault Rifle (کارلوس) در بیمارستان
  8. قطعه Dual Magazine برای Assault Rifle (کارلوس) در گاو صندوق بیمارستان
  9. قطعه Shell Holder برای Shotgun در محل Underground Storage
  10. قطعه Extended Barrel  برای مگنوم در محل Underground Storage

محل دقیق بیست عروسک بازی

برای پیدا کردن محل دقیق عروسک ها در نقشه به لینک رو به رو مراجعه کنید: محل 20 عروسک بازی اویل 3 در اینجا

درجات سختی مختلف…

درجه سختی Assisted : در این مود با یک سلاح Rifle بازی را آغاز  می کنید. فشنگ های بیشتری در طول بازی بدست می آورید و چهار قطعه اضافه در inventory خود دارید. نشانه ی اضافه دارید و زامبی ها ضعیف تر هستند. همینطور خون شخصیت اصلی به مرور پر می شود.

درجه سختی Standard : حالت استاندارد بازی که قدرت زامبی ها و فشنگ ها و همه چیز معمولی است.

درجه سختی Hardcore  :  در این مود، دشمنان قوی تر هستند و تیرها و آیتم ها کم تر پیدا می شوند. و همینطور از  ترکیب Gunpowder ، فشنگ های کمتری بدست می آورید. در این مود  نمی توانید درجه سختی را تغییر دهید.

درجه سختی Nightmare :  بعد از انجام بازی در درجه سختی Hardcore ، این مود باز می شود. در این درجه سختی دشمنان دمیج بیشتری می زنند و سخت تر کشته می شوند. دشمنان و آیتم ها در مکان های دیگری قرار می گیرند. و این درجه سختی را نیز نمی توانید تغییر دهید.

درجه سختی Inferno :  بعد از اتمام بازی در درجه سختی Nightmare این مود باز می شود. در این مود تعداد دشمنان بیشتر شده و دمیج بسیار بیشتری نسبت به Nightmare می زنند و به سختی کشته می شوند. در کل سیو اتوماتیک در این مود غیر فعال است و آیتم ها و دشمنان در مکان های متفاوتی قرار دارند و تیر و آیتم در بازی بسیار نایاب است.  این درجه سختی را نیز نمی توانید تغییر دهید. بهترین راه موفقیت در این درجه سختی استفاده از ابزار های محیط و جای خالی کامل است در غیر این صورت راهی برای پیش روی و کشتن همه ی زامبی ها وجود ندارد.

شرایط بدست آوردن رنک S در بازی…

درجه سختی Assisted : باید بازی را در 2 و نیم ساعت تمام کنید و فقط  5 سیو (یا کمتر) انجام دهید.  (سیو اتوماتیک حساب نمی شود.)

درجه سختی Standard : باید بازی را در 2 ساعت و فقط  5 سیو(یا کمتر) انجام دهید.  (سیو اتوماتیک حساب نمی شود.)

درجه سختی Hardcore : باید بازی را در 1 ساعت و 45 دقیقه فقط 5 سیو(یا کمتر) انجام دهید.  (سیو اتوماتیک حساب نمی شود.)

درجه سختی Nightmare : باید بازی را در 2 ساعت  فقط با 5 سیو(یا کمتر) انجام دهید.  (سیو اتوماتیک حساب نمی شود.)

درجه سختی Inferno : باید بازی را در 2 ساعت  فقط با 5 سیو(یا کمتر) انجام دهید.  (این مود سیو اتوماتیک ندارد.)

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3

راهنمای قدم به قدم اویل 3 / اتاق جیل…

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 1

بعد از دیدن دمو در اتاق جیل هستید. جیل، از روی تخت خواب بلند می شود. به سمت دیگر اتاق بروید و وارد دستشویی شوید و دمو را ببینید.  بعد از دمو به صورت واقعی در اتاق جیل هستید و او از خواب بیدار می شود. در اتاق جیل می توانید پرونده ها و نوشته ها را بخوانید ولی برای اینکار وقتی نداریم! به سمت دستشویی بروید و دمو را ببینید. بعد از دیدن دمو کنترل جیل را به شکل سوم شخص در دست داریم. وارد در شوید و به سمت دیگر اتاق بروید و تلفن را پاسخ بدهید. در اینجا دمو را ببینید در حین دمو نمسیس وارد می شود!

راهنمای قدم به قدم اویل 3 / فرار از دست نمسیس1…

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 2

بعد از دیدن دمو بیرون در اتاق جیل هستید و نمسیس در تعقیب او دیده می شود. مسیر را به سمت جلو ادامه دهید. تا به انتهای سالن برسید و دمو را ببینید. حال در اتاق دیگری هستید. به انتهای اتاق بروید و از پنجره خارج شوید و از پله های اضطراری پایین بروید. از پنجره ی طبقه ی پایین وارد شوید و مسیر را کمی جلوتر ادامه دهید تا باز با نمسیس رو به رو شوید و دمو را ببینید. بعد از دیدن دمو مسیر را به سمت درب Exit ادامه دهید از درب به بیرون پرت می شوید حال  پله ها را پایین بروید. وقتی دومین سری پله ها را پایین رفتید نمسیس سر می رسد و دموی دیگر شروع شود.   بعد از دیدن دمو مسیر اتاق را تا به انتها در بین آتش بدوید  و از درب Exit  خارج شوید … فعلا از شر نمسیس خلاص شدیم.

رسیدن به هلکوپتر…

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 3

مسیر را تا انتهای کوچه ادامه دهید تا با با Brad رو به رو شوید بعد از پایان صحبت ها به دنبال او حرکت کنید. مسیر را به سمت چپ ادامه دهید. تا به فنس ها برسید زامبی های زیادی پشت فنس ها هستند در اینجا دمو شروع می شود. به سمت چپ زامبی ها را جا بگذارید و وارد دری شوید که Brad کنار آن ایستاده است و دمو را ببینید. مسیر را به سمت جلو و بعد سمت راست ادامه دهید تا به زامبی ته کوچه برسید جیل اسلحه او را بر می دارد.  از پشت شما یک زامبی ظاهر می شود تیرهایتان را برای او هدر ندهید بر گردید و به سمت مسیر دیگر حرکت کنید و به سمت چپ بروید. کمی جلوتر تابلوی به زمین می افتد. از زیر آن رد شوید و مسیر را ادامه دهید. زامبیی در اتوبوس زرد سعی می کند از پنجره خارج شود و یک زامبی بزرگتر جلوی در است. زامبی بزرگ را با جای خالی رد کنید (روش کندتر این است که 5 تیر به سر او بزنید و بعد او را رد کنید) (این زامبی در درجات سختی بالاتر حضور دارد) و به سرعت وارد در شوید. مسیر را ادامه دهید تا به در برسید و وارد آن شوید.

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 4

در اتاق با مردی رو به رو می شوید که به حرف جیل گوش نمی دهد و خود را در پشت یک کامیون مخفی کرده‌است. وقتتان را با سر و کله زدن با او هدر ندهید به سمت درب خروجی زرد رنگ بروید  فشنگ اسلحه که روی بشکه است را بردارید و بعد وارد درب شوید. به سرعت به سمت راست و به سمت فنس ها حرکت کنید. اگر می خواهید وقت بیشتری برای خود بخرید می توانید از جای خالی کردن پشت سر هم حین دویدن استفاده کنید.سینه خیز از زیر فنس ها بگذرید نگران زامبی ها نباشید و فقط به سمت جلو بروید.با سرعت به سمت آسانسور بروید تا دموی کوتاهی از حمله ی دو زامبی به جیل ببینید. به سمت چپ بروید و با جای خالی از دست زامبی که به سمت شما می آید فرار کنید و وارد آسانسور شوید تا دمو شروع شود. مسیر پشت بام را ادامه دهید و به سمت هلکوپتر بروید در اینجا نمسیس سر می رسد و هلکوپتر سقوط می کند.

راهنمای قدم به قدم اویل 3/ آشنایی با کارلوس…

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 5

در اینجا جیل درون ماشین است و نمسیس به سمتش حرکت می کند و یک دکمه روی صفحه نمایش داده می شود به سرعت دکمه را بزنید تا ماشین روشن شود. بعد از برخورد با نمسیس دکمه ای که روی صفحه مشخص شده است را فشار دهید تا دمو شروع شود. در دمو می بینید که کارلوس جیل را از دست نمسیس نجات می دهد. بعد از پایان صحبت ها به دنبال کارلوس وارد اتاق شوید. مسیر راهروها را به دنبال او بروید او درب بعدی را نیز باز می کند به دنبال او بروید و بعد به همراه او وارد واگن مترو شوید و دمو را ببینید. بعد از دمو جیل باید برق مترو را برای نجات جان یک سری انسان به کار بیندازد. از واگن خارج شده و به سمت راست بپیچید و از پله ها بالا بروید. بعد از بالا رفتن از اولین سری پله ها به سمت راست بروید و پله های بعدی را نیز بالا بروید. مسیر را به سمت جلو ادامه دهید و از پله ها باز بالا بروید تا کارلوس با جیل تماس بگیرد. مسیر را به سمت بالا ادامه دهید. بعد از پایان صحبت ها به سرعت آیتم ها را بردارید. Herb سبز و همینطور herb قرمز که در جعبه است و فشنگ ها  و Gunpowder را بردارید. در اتاق بعدی ما سیو نمی کنیم ولی محل ذخیره وجود دارد. از زیر در کرکره ای خارج می شویم.

راهنمای قدم به قدم اویل 3 /در خیابان های راکون سیتی …

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 6

بعد از دیدن دمو از زیر دست زامبی اول با جای خالی فرار کنید. کمی جلوتر وارد کوچه ی سمت راست می شوید و مسیر را ادامه می دهید در اینجا چندین زامبی در انتهای کوچه منتظر شما هستند در ابتدای کوچه فشنگ ها را بردارید. کمی صبر کنید به سمتتان بیایند و بعد از سمت چپشان با جای خالی آنها را جا بگذارید. مراقب باشید از پشت شما را نگیرند و با سرعت جلو بروید قبل از اینکه به در فلزی برسید یک زامبی دیگر آنجاست آن را با جای خالی دادن جا بگذارید و به سمت جلو پیش بروید.  به سمت چپ بروید و تا انتهای مسیر خیابان خود را برسانید در اینجا وارد دمو می شوید.

راهنمای قدم به قدم اویل 3/ باز کردن گاو صندوق اولیه (جیل)

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 7

بعد از دیدن دمو بچرخید و به سمت زامبی های پشت فنس بروید زامبی ها فنس را خراب می کنند می توانید منتظر آنها بمانید و با شلیک به بشکه ی قرمز آنها را منفجر کنید. یا می توانید از بین آنها جای خالی دهید. (بهتر است شلیک کنید تا از بشکه آیتم را بردارید.) حال از پله ها پایین رفته و به سمت راست از پله های دیگر بالا بروید. از پله ها بالا بروید و مسیر را به سمت چپ ادامه دهید. همینطور مسیر را ادامه دهید تا به در برسید و وارد آن شوید. گاو صندوق دو رمز احتمالی دارد که هر دو را امتحان کنید: به سمت چپ 9 >> به سمت راست 1 >> به سمت چپ 8 یا اینکه سمت چپ 9 >> به سمت راست 3 >> به سمت چپ 7 می باشد بعد از باز کردن گاو صندوق آیتم Dot Sight /Handgun که باعث نشانه گیری بهتره کلت می شود را بدست می آورید. (آیتم را با کلت ترکیب کنید ) در کنار همان گاو صندوق از درون کشو می توانید Gunpowder بدست بیاورید.

پیدا کردن شلنگ آتش نشانی… (برداشتن Fancy Box)

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 8

حال به سمت انتهای اتاق بروید ولی از سمت چپ اتاق حرکت کنید چرا که سمت راست اتاق زامبی است. از آنها جای خالی دهید و در را باز کنید و به سمت راست حرکت کنید  کنار در می توانید فشنگ ها را بردارید . به سمت جلو بروید مراقب باشید در کنار در یک زامبی به سمت شما یورش می آورد باید او را جای خالی دهید و در را باز کنید حال به سمت راست مسیر را ادامه دهید. در زیر پله ها دو زامبی منتظر شما هستند باید از زیر دستشان با جاخالی کامل رد شوید و فرار کنید. به سمت چپ که بروید می توانید در انتها یک داروخانه پیدا کنید که یک سری آیتم دارد.همه جا را بگردید و آیتم ها را بردارید. Herb سبز و همینطور فشنگ ها و Gunpowder را بردارید. (تا آخر مغاز بروید و آیتم ها را بردارید.) زامبی را جاگذاشته و به سمت راست مسیر را ادامه دهید. از پله ها بالا بروید و وارد درب نارنجی شوید به سمت چپ بروید و بعد مسیر راست را ادامه دهید. اگر زامبی در مسیرتان بود به سرش شلیک کنید در انتهای راهرو شما شلنگ آتش نشانی را پیدا خواهید کرد. درب کنار شلنگ را باز کنید سه در قفسه را باز کنید و آیتم ها را که شامل نارنجک می شود بردارید. از مسیری که آمدید برگردید و از درب نارنجی خارج شوید. به سمت چپ بروید و زامبی را جای  بگذارید. به سمت مغازه در انتها بروید و داخل شوید. در اینجا Gunpowder  را از روی میز جلوی در بردارید.

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 9

جلوی در یک سری تیر بردارید و به انتها دیگر مغازه بروید و وارد درب شوید. در اینجا جلوی در Herb سبز را بردارید می توانید وسایل اضافه تان را درون صندوق بگذارید. فقط شلنگ را حتما نگهدارید. به اندازه کافی فشنگ و اسلحه همراه داشته باشید.  Fancy Box را در این بخش بردارید و از در خارج شوید. حال وارد درب فیروزه ای رنگ شوید. مراقب زامبی های اینجا باشید و از بین آنها جا خالی دهید. از سمت راست پله ها بالا بروید و اگر زامبی جلویتان بود تیری هدر ندهید فقط از زیر دستشان جاخالی دهید و جلو بروید. وقتی از پله ها بالا رفتید به سمت چپ بروید وارد درب فلزی شوید و شلنگ را به محل آتش نشانی وصل کنید و آتش را خاموش کنید.

مبارزه با Drain Deimos و وصل کردن برق…

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 10

به سمت جلو بروید و دربی که کنارش Repair نوشته است را باز کنید. وسیله ی Bolt Cutter را از انتهای اتاق بردارید اکنون با این وسیله می توانید تمام زنجیرها را قطع کنید. برگردید و درب قرمز که زنجیر شده است را بوسیله  این ” انبر” ببرید و وارد شوید و دمو را ببینید. بعد از دیدن دمو تیر شات گان را بردارید و از پله ها بالا بروید. درب را باز کنید و از پله ها پایین بروید. به سمت راست بپیچید و مستقیم مسیر را ادامه دهید. در اینجا فشنگ ها را از روی جنازه بردارید و برگردید و به سمت مسیر دیگر بروید. در انتهای کوچه به سمت چپ مسیر را ادامه دهید. در اینجا چند سگ از انتهای کوچه به سمتتان می آیند باید مراقب باشید و آماده شلیک کردن به آنها باشید. در آنجا یک موتور برق وجود دارد صبر کنید کمی نزدیک تر شوند و بعد به موتور برق شلیک کنید.  آنها Stun می شوند به سرعت به سمت جلو بروید به ماشین پلیس که رسیدید به سمت چپ مسیر را ادامه دهید. کمی جلوتر که درب آهنی برچسب زردی رویش است مشخص است وارد آن شوید و بعد وارد درب قرمز رنگ شوید.

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 11

به سمت جلو پیش بروید و از پله ها به سرعت بالا بروید. با جا خالی از کنار زامبی که از پله ها پایین می آید گذر کنید. در بالای پله ها Herb قرمز را بردارید و به سمت چپ مسیر را ادامه دهید. درب را باز کنید در این اتاق Hip pouch که روی نبردبان است را بردارید. در اینجا می توانید آیتم های اضافه ی خود را ذخیره کنید. Fancy Box و تیرهای شات گان را ذخیره کنید فعلا به آنها احتیاجی نیست. اگر بخواهید می توانید اینجا سیو کنید ولی یادتان باشد فقط 4 سیو دیگر به جز این باید انجام دهید.(اگر می خواهید رنک S بگیرید) از درب خارج شوید در اینجا جیل بوی بدی را حس می کند. از پله ها پایین بروید و  دو Herb سبز را که رو به رویتان است بردارید به سمت چپ مسیر را بچرخید و به سمت جلو ادامه دهید. در اینجا یک جسد وجود دارد و اگر مسیر سمت دیگر را بروید یک جعبه آنجاست که می توانید یک سری تیر بردارید. از روی جسد Case  را بردارید و آن را Examine کرده و و به سمت دربش بچرخانید دکمه را زده و دربش را باز کنید تا Lock pick را بدست بیاورید. اکنون می توانید به راحتی قفل ها را باز کنید.به سمت عقب و درب فلزی که قفل است برگردید و در را با کمک Lock pick باز کنید و دمو را ببینید.

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 12

موجودی به درون دهان جیل یک انگل فرستاده است با کمک یک Herb او را به حالت عادی برگردانید. درب را باز کرده و مسیر را به سمت جلو تا انتها ادامه دهید. وقتی به انتها رسیدید به سمت چپ بروید در اینجا اولین بریدگی را وارد شوید اولین محل که باید برای روشن کردن برق آن را فعال کنید را با رنگ قرمز می بینید دکمه مورد نظر را فشار داده تا این محل سبز شود. مراقب دشمنان عنکبوت مانند که به سمتتان می آیند باشید و آنها را جاخالی داده و به آنها شلیک کنید ولی زیاد وقتتان را هدرشان نکنید. به  درب فلزی که روی آن علامت Danger دارد و کنار محل است وارد شوید و از نبردبان بالا بروید.  جعبه را خراب کرده و تیر را بردارید و مسیر را به سمت جلو ادامه دهید. از نبردبان پایین بروید و به سمت راست بروید. مسیر را ادامه داده و دور بزنید تا دومین محل روشن کردن برق را ببینید آن را نیز روشن کنید تا سبز شود مراقب عنکوبتهای مزاحم باشید و با شلیک آنها را بکشید. مسیر را به عقب برگردید تعداد زیادی عنکبوت با خراب شدن دیواری در رو به رویتان ظاهر می شوند و یک محل دیگر وصل کردن برق از دور مشخص می شود. با جای خالی عنکبوت ها را رد کنید و وارد اولین بریدگی شوید. اول از شر عنکبوتهای مزاحم خلاص شوید و بعد به سمت سومین ژنراتور بروید و آن را روشن کنید. حال از آن محل خارج شوید به سمت چپ بروید تا ژنراتور آخر را پیدا کنید. آن را نیز روشن کنید حال به سمت عقب برگردید اولین بریدگی را داخل شوید.مسیر را ادامه دهید به سمت راست بروید و از دربی که وارد شدید خارج شوید و به اتاق امن خود را برسانید و دمو را ببینید.

رو به رویی با نمسیس…

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 13

بعد از دمو از درون صندوق نارنجک را برداشته و از اتاق خارج شوید. بعد از خارج شدن از درب جیل با کارلوس تماس میگیرد همینطور از پله ها پایین بروید. حال باید به سمت سیستم کنترل ترافیک برویم. در پایین پله ها به سمت چپ بروید در انتها یک سری کمد هستند آنها را باز کنید آنکه قفل است را بوسیله ی Lock pick باز کنید و فشنگ ها را بردارید و از درب نارنجی از این محل خارج شوید. درب نارنجی را باز کنید و به سمت چپ مسیر را ادامه دهید در اینجا نمسیس شما را غافلگیر می کند. نارنجک را از قبل آماده کرده و به سمت او بیندازید (به سمت عقب بروید و در فرصتی مناسب از نارنجک استفاده کنید. سعی کنید طوری بیندازید که در پشتش منفجر شود.) و Supply Case را برداشته و به سمت مسیر سمت چپ فرار کنید. ( در Supply Case می توانید Extended Magazine را که تیر بیشتری به کلت می دهد را پیدا کنید.) به سمت کوچه کناری که نمسیس از آن خارج شد بروید و داخل آن شوید و مسیر را به سمت جلو ادامه دهید. تا وقتی نمسیس در حال بازیابی دوباره ی حالش است باید به سرعت از این محل خارج شوید. وقتی به انتهای کوچه رسیدید به سمت چپ بروید چند زامبی رو به روی شماست به سمت راست مسیر را ادامه داده و آنها را جا بگذارید و از پله های آهنی بالا بروید و وارد گاراژ 88 شوید.

معمای برق مترو…

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 14

در اینجا باز جیل با کارلوس تماس می گیرد. از پله ها پایین بروید. وارد درب شوید در اینجا کمد قفل را با Lock pick باز کنید و First Aid Spray را بردارید. از درب سمت چپ خارج شوید و مسیر را ادامه دهید. درب فلزی را باز کنید و به سمت چپ ادامه دهید. وارد کوچه ای که فنس هایش افتاده است شوید و به سمت مغازه ی Moon’s Donuts بروید و واردش شوید. به سمت چپ بروید در اینجا یک کمد قفل دیگر است که با کمک  Lock pick آن را باز می کنیم و نارنجک را بر می داریم. مسیر را به سمت درب خروجی مغازه ادامه می دهیم و از درب آن خارج می شویم. مراقب زامبی جلوی در باشید و آن را جا بگذارید چندین زامبی کنار بشکه ی قرمز است به بشکه شلیک کنید و به سمت آن حرکت کنید. وقتی می خواهید از پله ها بالا بروید باز نمسیس شما را غافلگیر می کند از زیر دستش جاخالی داده و وارد درب نارنجی شوید. به سمت جلو بروید یک زامبی مزاحم اینجاست بهتر است آن را بکشید و به سمت جلو مسیر را ادامه دهید. درب کوچک رو به رو را باز کنید و داخل شوید در اینجا باید یک معمای ساده را حل کنید. در اینجا ابتدا با کارلوس حرف می زنید. یک کیف قفل در اتاق است آن را با کمک Lock pick باز کرده و تیر شات گان را بردارید. به سمت کنترل وسط بروید تا معما را حل کنیم. به ترتیب از این استفاده کنید:  اول FA 02 >>  دوم RA 03 >> سوم SA 02  >> چهارم FO 01 (از بالا به پایین) را مشخص کنید و بعد Enter را بزنید.

به سمت ایستگاه مترو… (برداشتن دو Fancy Box) (رو به رویی دوم با نمسیس)

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 15

حال دور بزنید و به سمت درب خروج بروید و داخل شوید. به سمت چپ بروید درب را باز کنید در اتاق با کمک Bolt Cutter زنجیر را پاره کرده و تفنگ شات گان را بردارید. در اتاق یک کمد با درب قفل است که آن را هم با Lock pick باز کنید و First Aid Spray را بردارید. از درب خروج خارج شوید به سمت چپ بروید و باز مسیر سمت چپ را تا در خروج از این بخش ادامه دهید. یک زامبی در انتهای سالن است که روی سرش برآمدگی عجیبی است با شات گان به آن یک بار بزنید تا گیج شود و بعد به سمت چپ فرار کنید یک زامبی از در خارج می شود از زیر دستش جاخالی دهید و از پله ها پایین بروید و به سمت راست بروید و باز وارد Moon’s Donuts شوید و از درب دیگر خارج شوید و دمو را ببینید. در اینجا نارنجک را آماده کنید بار دیگر نمسیس جلوی شما سبز می شود. نارنجک را بلافاصله به سمتش بیندازید و Supply Case را بردارید. (درونش Moderator که بعد از Combine کردن با کلت احتمال دمیج Critic را افزایش می دهد.)  بواسطه ی نارنجک و موتور برق نمسیس Stun می شود مسیر را به سرعت به سمت بالای پله ها ادامه دهید و به سمت راست مسیر را ادامه دهید و وارد مغازه ی Raccoon Toons که قفل است شوید (با Lock pick درش را باز کنید.) در مغازه Fancy Box دیگر را بردارید. و از مغازه خارج شوید و به سمت مغازه ی آنطرف خیابان بروید و واردش شوید. (با Bolt Cutter زنجیر را باز کنید.) تیر و Fancy Box  را که جلوی در است بردارید و در انتهای مغازه  Gunpowder  را بردارید. و از در به سرعت خارج شده و به سمت چپ بروید. در اینجا در جلوی در نمسیس بار دیگر ظاهر می شود.به سمت چپش بروید صبر کنید که به سمت شما مشت بزند از زیر دستش جا خالی داده به سمت درب سفید بروید و آن را باز کنید. مراقب چیزهایی که به سمت شما پرت می کند و جیل را به سمت خود می کشد باشید و انها را جاخالی دهید کمی جلوتر مراقب زامبی باشید و آن را نیز به سرعت با جای خالی جا بگذارید. مسیر را به سمت چپ ادامه دهید و با هیچ زامبیی درگیر نشوید و فقط از جاخالی استفاده کنید. در اینجا ممکن است باز نمسیس در جلوی شما خود را ظاهر کند فقط از زیر دستش جاخالی دهید و به سمت جلو بروید تا به درب کشویی نیمه باز برسید و به سرعت داخل آن شوید تا جیل درب را ببندد.

معمای ساعت و آیتم های اضافه…

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 16

در اتاق ایمن هستید به سمت ساعت بروید. در طول مسیر ما سه Fancy Box را پیدا کردیم، هر یک از آنها را Examine کنید و از درونشان سه الماس به رنگ های آبی ، سبز و قرمز را بردارید. یک به یک روی پایین ساعت که علامت الماس روی آن است آنها را استفاده کنید تا نارنجک ، Tactical Stock (که باعث افزایش دقت شات گان می شود) و Hip pouch (افزایش محل ذخیره ی Inventory می شود) را بدست آورید. به سمت درب باز بروید در آنجا قفل کیف را با کمک Lock pick باز کنید و تیر شات گان را بردارید حال به سمت پایین مترو بروید و از پله ها پایین بروید وقتی کمی پایین تر رفتید دمو را ببینید.

راهنمای قدم به قدم اویل 3/ فرار از دست نمسیس2…

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 17

در دمو می بینید که جیل می خواهد نمسیس را منحرف کند. نمسیس به دنبال شماست کمی جلوتر روی قفسه ها می توانید یک First Aid Spray را بردارید ولی مراقب باشید او دقیقا پشت شماست به سمت راست بروید و به سرعت از پله ها بالا بروید. در بالای پله ها یک باتری برق است صبر کنید نمسیس به بالای پله ها بیاید با شلیک به باتری او را  برای چند ثانیه Stun کنید. بهترین فرصت است به سرعت وارد درب شوید و مسیر را ادامه دهید در اتاق به سمت راست بروید و مسیر را ادامه داده تا به کانالی که با محافظ زرد رنگی پوشیده شده است برسید با زدن دکمه محافظ را از بین برده و وارد آن شوید. (مراقب باشید ممکن است نمسیس در اینجا به سمت شما باز بیاید به سمت عقب برگردید و از دو بشکه قرمز برای متوقف کردن او استفاده کنید و دوباره برگردید و درب زرد رنگ را خراب کرده و داخل شوید.) به سرعت به جلو بروید و وارد درب شوید تا جیل در را ببندد … فعلا از شر نمسیس راحت شده ایم.

در فاضلاب…

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 18

وارد درب اول بشوید در اینجا Herb  قرمز را بردارید می توانید با یک Herb  سبز مخلوط کنید تا یک معجون قوی شود! دو درب کمد را باز کنید و فشنگ کلت و شات گان را بردارید. در اینجا آیتم های اضافه را ذخیره کنید. احتیاج به ذخیره کلی بازی نیست مسیر زیادی تا انتها مانده ولی اگر فکر می کنید مسیر پیش رو برایتان سخت است آن را ذخیره کنید ولی پیشنهاد نمی شود. از درب خارج شوید و به سمت چپ مسیر را تا انتهای راهرو ادامه دهید. مسیر را همینطور ادامه دهید و از پله ها پایین بروید. مسیر را به سمت چپ ادامه دهید و از مسیر شیب دار به سمت پایین فاصلاب خود را برسانید. کمی جلوتر می توانید نارنجک را بردارید و به سمت جلو محل را ادامه دهید. مسیر را به سمت جلو ادامه دهید موجودی با نام Hunter γ جلویتان سبز می شود (اگر شما را به درون دهنش بکشد خواهید مرد پس جلوی دهانش نروید) از کنارش می توانید جای خالی دهید و یا وقتی دهانش را باز می کند درون دهانش با شات گان چند شلیک کنید ( یا می توانید همه ی آنها را با شلیک Grenade Launcher (تیر Flame Round) به دهانشان و بعد شلیک چند تیر کلت به سرشان بکشید ولی بهتر است تیرهایتان را هدر ندهید.) تا کشته شود ولی بهتر است از کنارش جا خالی دهید و مهماتتان را هدر ندهید از نبردبان کوچک بالا بروید و وارد در شوید. Explosive B را از رو به روی در بردارید. بعد آن طرف اتاق MGL Grenade Launcher را بردارید. در اینجا می توانید بازی را سیو کنید. (دومین یا اولین سیو بازی) در را باز کنید  و از نبردبان پایین بروید. از کنار موجود اگر آن را نکشتید جا خالی داده (کمی عقب بروید که دهانش را باز کند و بعد از کنارش جا خالی دهید) و او را جا بگذارید و اینبار به سمت فاضلاب سمت چپ بروید. جلوتر باز  Hunter γ دیگری می بینید با همان روش قبل از کنارش جاخالی دهید. مسیر را به سمت جلو بروید جلوتر محلی است که از بالا به سمت پایین آب فاضلاب می آید اینبار به سمت چپ بروید و مسیر را ادامه دهید باز یک موجود دیگر جلوی راحتان است آن را نیز جاخالی دهید. سریع به سمت نبردبان بروید و از آن بالا بروید و وارد در شوید.

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 19

روی میز Battery Pack را بردارید. و آن طرف نیز می توانید Gunpowder را بردارید. درب قفل را با Lock pick باز کنید و Explosive A را بردارید آن را با Explosive B ترکیب کنید تا Flame Round بدست بیاید. در درب دیگر تیر شات گان و در کنار کمدها Herb  سبز را بردارید. از دری که وارد شدید خارج شوید و از نبردبان پایین بروید. جلوتر Flame Round را بردارید. به سمت جلو بروید وارد پشت محل اولی شوید که آب فاضلاب به پایین می آید در آنجا در جعبه Gunpowder و کمی آنطرف تر تیر شات گان را بردارید و از مسیری که آمدید بر گردید و به سمت چپ بروید. باز یک Hunter γ جلویتان ظاهر می شود از کنارش رد شوید! مسیر را به جلو به سمت چپ ادامه دهید و از نبردبان های انتهای مسیر بالا بروید. (باز جلویتان Hunter γ ظاهر می شود از کنارش جاخالی دهید.) (می توانید همه ی آنها را با شلیک Grenade Launcher (تیر Flame Round) به دهانشان و بعد شلیک چند تیر کلت به سرشان بکشید ولی بهتر است تیرهایتان را هدر ندهید.) پله ها را به سمت بالا ادامه دهید تا به دری برسید که با گذاشتن Battery Pack روی آن می توانید بازش کنید. وارد شوید به سمت چپ بپیچید و از پله ها بالا بروید و مسیر را به سمت جلو ادامه دهید. جلوتر یک Hunter γ جلویتان می پرد باید آن را بکشید با Grenade Launcher وقتی دهانش باز است به دهنش شلیک کنید و با چند شلیک به سرش موجود را بکشید. درب نارنجی را باز کنید و به سمت دری که باتری روی آن گذاشته بودید بروید و Battery Pack را بردارید حال مسیر را برگردید درب نارنجی را باز کنید و داخل شوید. انتهای اتاق سمت راست یک در است که با گذاشتن Battery Pack باز می شود در را باز کنید و داخل شوید. در اتاق Hip pouch  و Gunpowder را بردارید و از اتاق خارج شوید و Battery Pack را از روی در بردارید. حال مسیر را به سمت جلو ادامه دهید. و از نبردبان انتها پایین بروید. در پایین نبردبان در طرف دیگر یک در وجود دارد آن را با کمک Battery Pack باز کنید.

فرار از دست نمسیس3…

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 20

از پله ها بالا بروید و مسیر را ادامه دهید. در بالای پله ها جیل با کارلوس ارتباط رادیویی برقرار می کند مسیر را همچنان به سمت جلو ادامه دهید تا به نبردبان برسید و از آن بالا بروید در بالا نبردبان نمسیس شما را سورپرایز خواهد کرد! او اینبار یک آتش پخش کن دارد و قصد دارد که جیل را کباب کند! به سرعت مسیر را برگردید و به سمت جلو بروید و وارد اتاقی شوید که درب کرکره ای باز دارد با هیچ زامبی در طول مسیر درگیر نشوید و فقط از کنارشان جاخالی داده و رد شوید. جیل درب کشویی را می بندد حال به سرعت به سمت جلو حرکت کنید و در را باز کرده و داخل شوید. به اتاق بعدی بروید و  Explosive A را از روی میز بردارید. و آن طرف اتاق نیز Herb  را بردارید. دو Explosive A را با هم ترکیب کنید تا Explosive round بدست بیاورید. در اینجا خود را آماده ی مبارزه با نمسیس کنید.  وقتی آماده بودید از در خارج شوید به سمت راست بروید و از پله ها بالا بروید. چندین زامبی در طبقه ی بالا وجود دارد فقط از کنارشان بگذرید و جا خالی دهید و تیرتان را برای آنها هدر ندهید.  همینطور از پله ها بالا بروید. به جایی می رسید که یک سری آهن قرمز می بینید دکمه را نگهداشته تا جیل آهن ها را پل کند از روی آن بگذرید و جلو بروید. مسیر را تا انتهای اتاق ادامه دهید و از نبردبان بالا بروید. همینطور پله‌ها را به سمت بالا ادامه دهید. به سمت جلو بروید از پل چوبی رد شوید به جلو بروید و از بریدگی بپرید و به سرعت جلو بروید. مسیر را از بین آتش ادامه دهید و از نبردبان بالا بروید. همینطور از نبردبان بعدی نیز بالا بروید. به سمت جلو بعد سمت چپ و از بریدگی بپرید و مسیر را دنبال کنید. مسیر را ادامه دهید و از نبردبان بالا بروید در اینجا می توانید سیو کنید ولی اینکار را نکنید از نبردبان به سمت بالا مسیر را ادامه دهید وقتی به پشتبان می رسید دمو شروع می شود.

راهنمای قدم به قدم اویل 3/ مبارزه با نمسیس 1

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 21

در اینجا باید با نمسیس مبارزه کنید و فرار کردن دیگر کافیست! اولا هیچ تولبار خونی در کار نیست پس کمی اینجا باید استرس بکشید! این مبارزه دو فاز مختلف دارد. در پشت نمسیس یک محفظه ی سوخت است که برای آتش افروزش مورد استفاده قرار می دهد در اولین فاز مبارزه باید آن را از بین ببرید.  اول به سمت چپ بروید چند تیر به او شلیک کنید یا از Grenade Launcher و نارنجک استفاده کنید و او را تحریک کنید که به سمتتان بیاید.  وقتی به سمتتان آتش گرفت پشت وسیله ها مخفی شوید تا آتش به شما برخورد نکند. او به روی سر جیل آتش می ریزد باید بسیار مراقب باشید به سمت دیگر بروید و از باتری برای Stun کردن او استفاده کنید حال فرصت مناسبی است به پشتش بروید و به تانکر پشتش شلیک کنید. باید به پشتش بچرخید و به تانکر شلیک کنید و وقتی آتش به سمتتان می فرستاد پشت وسایل مخفی شوید تا آتش به شما برخورد نکند. زیاد نزدیک او نباشید و هر چه به سمتتان می آید از او دور شوید و دوره وسایل بچرخید و به تانکر شلیک کنید تا منفجر شود.

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 22

وقتی تانکر منفجر شد وارد فاز بعدی می شویم. باید به شدت مراقب باشید و فاصله را با او رعایت کنید در اینجا بیشتر باید از Grenade Launcher استفاده کنید. لوت های محیط را نیز فراموش نکنید در گوشه گوشه ی محیط تیر ، Herb وجود دارد آنها را در حین مبارزه بردارید چرا که بعد از آن فرصتی وجود ندارد. همینطور یک کیف نیز وجود دارد که Explosive round در آن وجود دارد. نمسیس سلاحش را بالا می آورد در همین لحظه جاخالی داده چند شلیک به سرش انجام دهید. حالت یورش می گیرد و به سمتتان حمله می کند جا خالی به موقع دهید و از Grenade Launcher (تیر Explosive round) بر علیه اش استفاده کنید. به هیچ عنوان تیر های Grenade Launcher را به صورت مستقیم به او نزنید خیلی راحت جا خالی می دهد ولی در حین جاخالی کامل که صحنه آهسته می شود بهترین زمان برای شلیک کردن به اوست. باید چندین بار با Grenade Launcher به او شلیک کرده و چندین تیر به سر او شلیک کنید تا به زمین بیفتد. بعد از مبارزه دمو شروع می شود.

اسلحه فروشیِ کندو…

بعد از دمو به سمت چپ بروید و مسیر را ادامه دهید. باز جیل با کارلوس تماس می گیرد. همینطور به جلو بروید از کنار ماشین های پلیس رد شوید و وارد محوطه شوید. صبر کنید صحبت ها تمام شود بعد فشنگ های کلت را بردارید از نبردبان ماشین آتش نشانی بالا بروید و مسیر را به سمت جلو پیش بروید و از نبردبان پایین بپرید. (اگر از پله های سمت راست پایین بروید پایین پله‌ها صندوقی وجود دارد که درونش High-Grade Gunpowder است که با ترکیب با Gunpowder تیر شات گان میدهد) به سمت جلو بروید و زامبی ها را جا بگذارید. از سمت چپ داخل پیاده رو شوید تا با آنها درگیر نشوید. مسیر را در پیاده رو ادامه دهید تا به مغازه ی اسلحه فروشی برسید داخلش شوید. Explosive B ،و همینطور Herb  سبز را بردارید. کمی آنطرف تر روی قفسه ها Semi-Auto Barrel که مخصوص شات گان است را بردارید. (با شات گات Combine کنید تا قدرت اسلحه بیشتر شود.) Explosive A را نیز که نزدیک آن است بردارید. حالا می توانید فشنگ های دیگر را نیز در آنطرف پیدا کرده و بردارید بعد از این به سمت وسط مغازه بروید مردی ظاهر می شود و دمو شروع می شود. از روی دیوار Kendo’s Gate Key را بردارید در اینجا می توانید آیتم های اضافه ی خود را ذخیره کرده و بازی را در اینجا سیو نکنید. می توانید Grenade Launcher و تیرهایش را همین جا ذخیره کنید و  فقط شاتگان و کلت را همراه خود داشته باشید.( Lock pick ضروریست آن را نگهدارید)

فرار از دست نمسیس4(رو به رویی سوم با نمسیس)…

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 23

حال از در مغازه خارج شوید و درب فلزی کنار مغازه را بوسیله‌ی کلید باز کنید و به سمت جلو پیش بروید. کمی جلوتر کنار جسد Herb  قرمز را بردارید.  یک زامبی که برجستگی عجیبی روی سرش دارد آخر کوچه است با تیر به سرش بزنید تا گیج شود و از کنارش بگذرید. (یا می توانید از زیر دستش جا خالی دهید.) مسیر را ادامه دهید و وارد در شوید در اینجا نیز یک زامبی وجود دارد آن را بکشید (از دور به سرش شلیک کنید و زیاد نزدیک نشوید.) و به طبقه ی بالا بروید. در طبقه ی بالا بوسیله Lock pick کیف دستی را باز کنید و Explosive round  را بردارید.  حال به طبقه ی پایین بروید و وارد در رو به روی پله ها شوید. مسیر را به سمت جلو ادامه دهید و به سمت کوچه ای بروید  که یک آمبولانس در کنارش قرار دارد. در این لحظه نمسیس سر می رسد و به سمت جیل شلیک می کند اینبار او یک راکت لانچر در دست دارد! وقتی علامت قرمز راکت لانچر روی شما بود باید به سمت دیگر بروید یا جاخالی دهید مسیر را به سمت جلو ادامه دهید و راکت هایی که به سمتتان می آید را رد کنید. با هیچ زامبی در مسیر درگیر نشوید وهمین طور به سمت جلو با جای خالی فرار کنید. اگر نمسیس به سمت شما یورش اورد تا به شما ضربه بزند به موقع به سمت جلو جاخالی دهید و باز فرار کنید.  همینطور جلو بروید تا راکت به ماشین پلیس بخورد و دمو شروع شود. بعد از دمو نمسیس رو به روی شماست و باز به سمتتان راکت پرت می کند مراقب باشید و وقتی نور قرمز روی جیل بود جاخالی دهید تا راکت به شما برخورد نکند کمی جلوتر  دمو را ببینید.

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 24

مسیر را به سمت جلو ادامه دهید و از پله های فلزی بالا بروید. (قبل از پله ها یک جعبه در آنجاست لوتش را بردارید.) مسیر را به سمت جلو ادامه دهید و از نبردبان بالا بروید.  از طرف دیگر پایین بیایید تا جیل با کارلوس صحبت کند و به سمت جلو مسیر را ادامه دهید. به سمت چپ بروید و از پله ها پایین بروید. باز به سمت چپ بروید و از پله ها بالا بروید. سر روی مغازه ی Toy Uncle منفجر می شود و به سمت شما غلت می خورد! به سمت عقب بروید و گوشه سمت چپ بروید تا از جلوی سر بزرگ کنار بروید. وقتی سر از کنارتان رد شد باز از پله ها بالا بروید. نمسیس در پشتتان است مراقب باشید. در اینجا اگر نمسیس به شما حمله ور شد بهترین فرصت است تا از نارنجک بر علیه اش استفاده کنید تا یک Supply Case (درونش Flame Round وجود دارد) دیگر نیز بدست بیاورید. حال فرار کنید و به سمت راست بروید. به سمت جلو بروید و درب سفیدِ فلزی را باز کنید و به سمت جلو بروید. کمی جلوتر در انتهای کوچه کارلوس را می بینید به سمت او بروید تا دمو شروع شود. بعد از دمو به دنبال کارلوس به سمت ترن بروید و دمو ها را ببینید.

به سمت اداره ی پلیس (کنترل کارلوس)

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 25

بعد از دمو ها شما کنترل کارلوس را در دست دارید. در اینجا شما یک اسلحه مسلسل در دست دارید و او قوی تر است و می تواند با سلاحش به راحتی دشمنان را بکشد و به جای جای خالی به دشمنان مشت بزند. پس بازی کردن در نقش او بازی را اکشن تر می کند.  کمی جلوتر دمو را ببینید. بعد از دمو زامبی زرد (Brad بیچاره!) را بکشید نگران تیر نباشید بازی در اینجا به قدر کافی به شما امکانات می دهد. بعد از کشتن Brad اول ID card را از بدنش بردارید و بعد به سمت Tyrell بروید . او در را باز می کند وارد اداره ی پلیسِ خاطره انگیز می‌شویم! منتظر بمانید تا Tyrell کارلوس را صدا بزند به پیش او بروید و دمو را ببینید. درِ سمت چپ باز می شود وارد در شوید در ابتدا می توانید کیف را با کمک ID card باز کنید و تیر را بردارید حال وارد درب شوید بعد از دیدن یک دموی کوتاه، مسیر را به سمت جلو ادامه دهید. در انتهای راهرو به سمت راست بروید و مسیر را مستقیم ادامه دهید. به جایی می رسید که یک زامبی وارد می شود آن را بکشید و باز  به سمت راست بروید. کمی جلوتر یک درب دو دره است واردش شوید زامبی را جا گذاشته و وارد در اتاق شوید. تیرها را از روی میز بردارید و به سمت چپ بروید. کارلوس با Tyrell تماس میگیرد بعد از تماس در قفل اتاق را باز کنید و وارد شوید در اینجا زامبی های زیادی وجود دارد و آنها را بکشید و نگران مهمات نباشید.

باز کردن گاو صندوق دوم در اتاق West Office(کارلوس)

 بعد از کشتن زامبی ها وارد اتاق West Office شوید. در اینجا با  ID card کیف را باز کنید و Scope را بردارید و با مسلسل ترکیب کرده تا دقت آن بیشتر شود. وارد اتاق شوید و فشنگ را بردارید همینطور در کمد نیز فشنگ وجود دارد.  حال وارد اتاق دیگر شوید و گاو صندوق را باز کنید:  به سمت چپ 9 >> به سمت راست 15 >> به سمت چپ 7 در گاوصندوق Hip pouch را بردارید.

راهنمای قدم به قدم اویل 3/ اداره ی پلیس (رمز کمدها)

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 26

از اتاق خارج شوید و به سمت راست بروید و زامبی را بکشید و راهرو را به سمت جلو ادامه دهید تا به پله ها برسید و از پله ها بالا بروید. Tyrell با کارلوس تماس می گیرد  همینطور به سمت جلو مسیر را ادامه دهید و از پله های طبقه ی دیگر نیز بالا بروید. در طبقه ی بالا کلید را از روی کارتون بردارید. (رمز کمد قفل این طبقه DCM است) حال به طبقه ی پایین و طبقه ی اول برگردید باز وارد راهرو شوید زامبی را کشته و مسیر را به سمت جلو بروید.  وقتی راهرو تمام می شود یک Licker می بینید آنها به صدا حساس هستند پس باید آرام باشید و با کمک کلید وارد اتاق safety شوید رمز 104 را وارد کرده و اینتر را بزنید تا در 104 باز شود و Battery  را از درونش بردارید. به سمت عقب نروید چون Licker  پشت شما وارد می شود به جلو بروید و مسیر را دور بزنید و از در ورودی خارج شوید. باز به راهرو سمت  چپ که اکنون آمده بودید برگردید و باز به سمت جلو بروید و از پله ها بالا بروید. در همان طبقه ی دوم وارد Man locker’s room شوید. در اتاق Herb سبز را بردارید و کمد ها را باز کنید و تیرها را بردارید. رمز کمد قفل Cap است و در درون کمد یک Flash Grenade پیدا می کنید. وارد دستشویی شوید و Electronic Gadget را بردارید و با Battery  آن را Combine کنید و در همان جایی که گجت را برداشتید قرار دهید و دموی کوتاهی ببینید.

بعد از دمو تعداد بسیار زیادی زامبی از آن طرف به سمت شما می آیند یا می توانید آنها را بکشید و یا از Flash Grenade استفاده کرده آنها را گیج کنید و از بینشان عبور کنید. (گزینه ی دوم بهتر است وقتتان را هدر مبارزه نکنید) وارد شوید مراقب باشید یک Licker  در راهرو است بی خیال مبارزه با او شوید سریع جلو بروید و وارد دری شوید که S.T.A.R.S بزرگ کنارش نوشته شده است و دمو را ببینید. بعد از دمو سریع وارد اتاق شوید و جعبه را با کمک ID card باز کنید و تیرها را بردارید محیط را به سرعت نگاه کنید و Herb قرمز و First Aid Spray را بردارید حال وارد دری که از آن آمده بودید شوید تا دمو شروع شود.

مبارزه با نمسیس 2

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 27

بعد از دمو دوباره کنترل جیل را در دست داریم. به سمت جلو بروید و در دوم که دسته قرمز روی آن است را باز کنید و وارد شوید. از روی نیمکت mine Rounds را بردارید. روی نیمکت دیگر First Aid Spray نیز وجود دارد. در اینجا آیتم های اضافه تان را ذخیره کنید ولی اسلحه ها و تیرهایش را همراه داشته باشید و به اندازه کافی Herb برای پر کردن جان با خود همراه داشته باشید بعد از در خارج شوید. به سمت جلو بروید و بعد به سمت راست بپیچید و مستقیم بروید با هیچ زامبیی درگیر نشوید و تیرتان را هدر ندهید در انتهای راهرو از پله ها بالا بروید.  زامبی های این طبقه را نیز با جای خالی جا بگذارید و از نبردبان بالا بروید. بعد به سمت چپ حرکت کنید در پایین روی میز تیر را بردارید و مستقیم به سمت پل حرکت کنید و از پله هایش بالا بروید تا دمو شروع شود.

در ابتدای نبرد او به سمت شما جهش می کند مراقب باشید و جای خالی به موقع دهید با استفاده از Grenade Launcher و تیر های آتش زا به او ضربه بزنید. وقتی کمی مکس کرد و به زمین افتاد با شات گان چند تیر به سر او بزنید. سعی کنید از ضربات او با جای خالی کامل فرار کنید تا فرصت تیر اندازی در صحنه آهسته بدست بیاورید. همینطور بهترین راه چرخیدن دور مجسمه است تا از ضربات او پنهان بمانید. مراقب هجوم آوردن های ناگهانی او باشید و به موقع جای خالی دهید. بعد از اینکه کمی به او شلیک کنید او غرشی می کند و مبارزه وارد فاز بعدی می شود. او از صحنه خارج می شود و دور زمین و روی ساختمان ها می چرخد (در این فرصت لوت های محیط را بردارید) باید با استفاده از mine Rounds های اسلحه ی Grenade Launcher در محلی که  قرار است پا بگذارد شلیک کنید تا او در میدان مبارزه بیفتد در اینجا بهترین فرصت است تا به انگل های دور گردنش بوسیله ی شات گان شلیک کنید. همین روند را چندین دور ادامه دهید تا وارد دمو شوید.  بعد از مبارزه می توانید لوت های باقی مانده در محیط را بردارید و بعد از اینکه تمام آیتم ها را برداشتید به سمت کوچه ای که مشخص است بروید تا دمو شروع شود.

راهنمای قدم به قدم اویل 3/ بیمارستان (کارلوس)

کنترل کارلوس را در دست داریم. فشنگ محیط را بردارید و از در خارج شوید. وارد دری شوید که آب خوری کنارش است و مسیر را به سمت جلو ادامه دهید، در بعدی را باز کنید و بعد به سمت چپ بروید. زامبی ها را بکشید لوت محیط را بردارید و در را باز کرده و به سمت راست مسیر را ادامه دهید و بعد به سمت چپ بروید در را باز کنید و Tape Player را بردارید و بعد به سمت راهرو سمت چپ بروید و وارد در شوید. زامبی های محیط را جا گذاشته و وارد در سمت چپ شوید.  به سمت راست بروید و از پله ها بالا بروید. در بالا کمی جلوتر وارد در سمت چپ شوید و بعد به سمت راست بروید و وارد درب دیگر شوید.  در سمت راست فشنگ را بردارید و بعد مسیر مستقیم را بروید و در راهروی بعد به سمت راست بروید کمی جلوتر نرسیده به انتهای سالن شیشه شکسته است از آن به پایین بپرید بعد به سمت راست بروید و Tactical Grip را بردارید و با مسلسل ترکیب کنید تا تیر اندازی دقیق تری پیدا کند. از روی میز بپرید و آن طرف کلید را بردارید. و از محلی که وجود دارد داخل راهرو بروید تیر را بردارید و در را باز کنید و داخل شوید باز به سمت جلو بروید و از پله ها بالا بروید. در پله ها باز در سمت چپ و در آنجا به سمت راست بروید و وارد در شوید.

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 28

اینبار به سمت چپ بروید و مسیر را ادامه دهید بعد به سمت راست بروید و وارد در شوید. مسیر را به سمت جلو ادامه دهید بعد به سمت چپ بروید و با استفاده از کلید در قفل را باز کنید. وارد شوید و به سمت چپ بروید و قفسه ها را باز کنید و آیتم ها را بردارید. Hospital ID Card را بدست می آورید . حال از در خارج شوید و به سمت دری که از آن آمده اید بروید. در یک دموی کوتاه Hunter β وارد می شود! با مسلسل به سر او شلیک کنید  تا کشته شود از ضربه مشت ویژه ی کارلوس نیز می توانید برای دور کردن او وقتی که بسیار به شما نزدیک شد استفاده کنید. بعد از کشتن او در را باز کنید به سمت راست بروید و وارد اولین در شوید. در اینجا آیتم ها مثل تیر انواع تفنگ و Herb  را بردارید و آیتم های اضافه خود را ذخیره کنید.  از در خارج شوید و به سمت راست مسیر را ادامه دهید. وقتی به اولین بریدگی رسیدید به سمت  چپ بروید و وارد در شوید.

باز کردن گاو صندوق سوم  در اتاق nurses station (کارلوس)

در اتاق یک گاو صندوق وجود دارد که رمز آن 9 راست و 3 چپ است. آیتم Dual Magazine را بدست می آورید که باعث افزایش میزان تیر مسلسل می شود.

ادامه بیمارستان به سمت واکسن (کارلوس)

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 29

حال به سمت راست بروید و دری که کارت می خواهد را با Hospital ID Card باز کنید. وارد شوید و راهرو را به سمت جلو ادامه دهید. به سمت راست بروید و وارد در شوید.  در اتاق در انتهایش تیر ها را بردارید دو زامبی را کشته یا جا بگذارید و Herb قرمز را بردارید سمت راست در درون اتاق دو  Hunter β وجود دارد بسیار مراقب باشید یا می توانید با آنها مبارزه کنید و یا با Flash Grenade آنها را گیج کنید و وارد اتاق شوید و در انتهای اتاق Audiocassette tape را بردارید و به سرعت از اتاق خارج شوید  و در قفل را باز کنید و فرار کنید. حال به سمت چپ بروید و از پنجره به پایین بپرید. جلو بروید و وارد شکاف شوید به سمت چپ بروید و وارد در شوید. به جلو بروید و اولین در وارد سمت راست شوید. این اتاق پر از زامبی است باید مراقب باشید از کنار زامبی ها با جا خالی بگذرید و وارد در دیگر اتاق شوید و مسیر را به سمت جلو ادامه دهید.  در اینجا  Audiocassette tape و Tape Player را ترکیب کنید و در جلوی درب سفید رنگ که کنارش با فرمان صوتی باز می شود پخشش کنید. کمی صبر کنید تا در باز شود. وارد در شوید و تیرهای درون اتاق را بردارید و به سمت مردی که روی صندلی پشت به شماست بروید و کارلوس با Tyrell تماس می گیرد به سمت جلو بروید و بعد مسیر سمت چپ را مستقیم بروید Herb و فشنگ را بردارید و کامپیوتر را بررسی کنید تا دمو شروع شود. بعد از دمو وارد در شوید و نمونه واکسن را بردارید. حال از دری که وارد شدید خارج شوید … یک  Hunter β  جلویتان سبز می شود به سرش با مسلسل شلیک کنید و اگر نزدیک شد با مشت به او ضربه بزنید تا کشته شود بعد مستقیم بروید و وارد در شوید و به سمت جلو مسیر را ادامه دهید … در انتهای راهرو به سمت راست بروید و وارد اولین در سمت چپ شوید و مسیر را ادامه دهید و وارد دو در شوید به پیش جیل بروید و واکسن را تزریق کنید و دمو را ببینید.

دفاع از جیل در بیمارستان

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 30

در اینجا باید خود را برای دفاع و یک اکشن خالص آماده کنید و باید مراقب باشید که زامبی ها به در نزدیک نشوند و از جیل دفاع کنید. تا دلتان می خواهد از همه تیرها و امکانات کارلوس استفاده کنید چرا که بعد از این کنترل جیل را در دست خواهید داشت. مراقب باشید در وسط نبردها دو بار Hunter β وارد می شود پس مهمات کافی داشته باشید. از دو باتری برقی که در کنار دو پنجره است وقتی که حاضر بودند به تناوب استفاده کنید تا زامبی ها را متوقف سازید. در محیط آیتم ها و فشنگ های زیادی است پس آنها را وقتی که تیرتان کم شد بردارید از سه طرف چپ راست و مستقیم زامبی ها از پنجره وارد می شوند مراقب باشید و وقتی جلوی پنجره هستند آنها را بکشید تا کمترین زمان هدر نرود.  وقتی که برق قطع می شود مراقب در پشتی باشید یک  Hunter β وارد می شود آن را بکشید در در پشتی مهمات دیگری نیز وجود دارد از آنها نیز استفاده کنید. همینطور کشتن زامبی ها و بعد  یک  Hunter β را ادامه دهید تا Tyrell از شما بخواهد بمب را جا گذاری کنید.به سمت ستون بروید و Detonator را بردارید و روی ستون جا گذاری کنید. 30 ثانیه باز با زامبی ها سر و کله بزنید تا ستون منفجر شود و بعد دمو را ببینید.

بیمارستان به طرف Underground Storage (جیل)

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 31

بعد از دمو کنترل جیل را در دست داریم. بعد از برداشتن لوت و اسلحه (G18 Handgun) در اتاق می توانید آیتم های اضافه را ذخیره کنید از در خارج شوید و دمو را ببینید. (در اینجا می توانید با جیل به داخل بیمارستان بروید و در بخش COURTYARD می توانید . AE Lightning Hawk  را بدست بیاورید اما ارزش وقت تلف کردن ندارد مسیر پیش رو سریعترین راه بدست آوردن رنک S است) (برای بدست آوردن سلاح می‌توانید به طبقه دوم بروید و کنار اتاق Nurses’s station از  زیر صندلی‌ها عبور کنید، به پایین بپرید و اسلحه را از کیف بردارید.)  بعد از دمو در رو به رو  را باز کنید و مسیر را به سمت جلو بروید. در بعد را نیز باز کنید زامبی را بکشید و در سمت راست را با کمک Lock pick باز کنید. وارد شوید و از پله ها پایین بروید. در را باز کنید و مسیر را به جلو و بعد به سمت راست ادامه دهید. در را باز کنید و وارد در بعدی که بالایش Exit دارد شوید.  از پله ها پایین بروید در پایین پله ها Explosive B را از سمت راست بردارید و مسیر سمت چپ را جلو بروید سوار آسانسور بزرگ شوید و دکمه اش را فشار دهید. وقتی به پایین رسیدید به سمت جلو بروید. Herb را بردارید و دستگیره را فشار دهید تا آسانسور پایین بیاید. سوار آسانسور شوید دکمه را بزنید تا به بالا برود. به سمت جلو بروید و در را باز کنید آیتم های اضافه خود را در اینجا ذخیره کنید چندین جای خالی احتیاج است در اتاق Hip Pouch را نیز بردارید و وارد در شوید و به سمت جلو مسیر را بروید. Explosive A را بردارید و به پایین بپرید. به سمت جلو بروید و وارد آسانسور شوید دکمه را بزنید تا فیوز ها بترکد و برق قطع شود.

پیدا کردن سه فیوز برق

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 32

اکنون باید سه فیوز را در محیط پیدا کنید.  به سمت محیط بیرون بروید و در انتهای شرقی اتاق اهرم را فشار دهید تا آسانسور پایین بیاید. مراقب زامبی ها باشید ولی احتیاجی به مصرف مهمات نیست کمی چرخ بزنید و منتظر آسانسور بمانید و بعد سوار آسانسور شوید. دکمه آسانسور را بزنید تا به بالا برود. دو جعبه در آنطرف اتاق است  فشنگ کلت و شات گان را بردارید و فیوز اول را از تابلوی برق که قرمز شده است بردارید. حال از کنار تابلو از نبردبان پایین بروید. مراقب سگ ها باشید و آنها را بکشید چرا که بسیار خطرناک هستند. مسیر را تا انتها بروید و زامبی انتهای سالن را بکشید و بعد جلوتر از شکافی که وجود دارد خود را به آن طرف برسانید. به سمت جلو بروید و کنار پله ها اهرم را فشار دهید. صبر کنید آسانسور پایین بیاید (وقتی آسانسور پایین آمد در کنار این آسانسور اتاقکی هست که کیفی در آن وجود دارد میتوانید Shell Holder را که برای ارتقای شات گان است، بردارید.) و بعد سوار شده و دکمه را فشار دهید. در بالا به سمت چپ بروید کمی جلوتر دکمه دیگر را فشار دهید جلو بروید و سوار آسانسور دیگر شوید از آسانسور به سمت دیگرش بروید و Gunpowder را بردارید و با کمک نبردبان پایین بروید. به سمت راست بروید و خود را به تابلوی برق قرمز برسانید درِ کنار تابلو برق می شکند و زامبی ها خارج می شوند آنها را نادیده بگیرید و فیوز دوم را بردارید برگردید و به سمت نبردبانی که از آن پایین آمدید بروید و به سرعت از آن بالا بروید (در کنار نبردبان یک Hunter γ ظاهر می شود.) به هیچ عنوان با دشمنان در اینجا مبارزه نکنید و مهمات خود را هدر ندهید. در بالا از روی آسانسور بگذرید و به سمت بالا حرکت کنید مستقیم بروید از روی آسانسور دیگر نیز عبور کنید و در کنار پله ها وارد در شوید. تیر شات گان را در اتاق بردارید و از دست زامبی ها با جای خالی فرار کنید و وارد در بالا سمت چپ شوید. کمی جلوتر از نبردبان پایین بروید و Gunpowder را بردارید و جلوتر تابلو برقی دیگر می بینید به سمت آن بروید یک Hunter β جلویتان سبز می شود با شاتگان به سرش چندین ضربه بزنید تا بمیرد مراقب حملاتش باشید و جای خالی دهید. بعد از کشتن موجود به سرعت فیوز سوم را بردارید و به سرعت برگردید و از نبردبان بالا بروید. در را باز کنید و قفل در سمت چپ را باز کنید و واردش شوید و به سرعت وارد در سمت چپی شوید و مستقیم بروید و به پایین بپرید حال به سمت تابلو برق بروید و سه فیوز را کار بگذارید. مراقب زامبی های محیط باشید و فقط آنها را با جای خالی جا بگذارید. بعد از گذاشتن فیوز ها وارد آسانسور شوید و دکمه را بزنید تا بالا برود… بعد از ایستادن آسانسور کمی جلو بروید و دکمه را فشار دهید و دمو را ببینید. (پشت دستگاههای همین محل در کیفی محل می توانید Extended Barrel را که برای ارتقای اسلحه مگنوم هست پیدا کنید)

راهنمای قدم به قدم اویل 3/ پیدا کردن واکسن …

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 33

به دنبال Tyrell  بروید و او را در مسیر دنبال کنید تا کمی جلوتر وارد دمو شوید. بعد از دمو مسیر را به سمت جلو ادامه دهید و وارد درب سمت چپ شوید و راهرو را به سمت جلو تا انتها بروید و وارد اتاق شوید در اینجا Herb سبز را بردارید حال می توانید از در خارج شده و از پله های سمت چپ بالا بروید. در بالای پله ها به سمت راست بروید و مسیر را ادامه دهید و انتهای راهرو وارد اتاق شوید. در اتاق از دستگاه سمت راست بالا Flash Drive را بردارید. برگردید و از دری که وارد شدید خارج شوید تا انتهای راهرو بروید و از پله ها اینبار پایین بروید. در کنار پله ها یک در قفل است به سراغش بروید و با کمک Flash Drive آن را باز کنید و واردش شوید. کمی جلوتر زامبی را جا بگذارید و از پله ها بالا بروید روی پله ها یک زامبی Pale Head وجود دارد به سرش با شات گان شلیک کنید یا از زیر دستش جاخالی دهید و جلو بروید. در بالای پله ها وارد در شوید و روی دستگاه Culture Sample را بردارید و همینطور Gunpowder را نیز در اتاق بردارید. از در خارج شوید و از پله ها پایین بروید و مراقب زامبی ها باشید و از لا به لایشان جا خالی دهید و به سمت چپ اتاق در پایین پله ها بروید. Herb را بردارید و وارد انتهای اتاق شوید در اتاق یک کیف وجود دارد و در آن Acid Round را بردارید. همینطور Gunpowder را طرف دیگر بردارید و از پله ها پایین بروید. در پایین پله ها به سمت انتهای بالا بروید یکی از سه موتور قرمز است آن را به داخل فشار دهید تا آبی شود. برق وصل شده است از زیر زامبی فرار کنید و وارد در شوید و مستقیم مسیر را ادامه دهید. Explosive B را از درون کیف بردارید و به سمت جلو پیش بروید. در انتهای راهرو وارد آسانسور شوید و دکمه را بزنید تا بالا برود. در بالا مسیر سمت چپ را به سمت جلو بروید در انتها راهرو زامبی های زیادی وجود دارد آنها را با تیر شاتگان کُند کنید و از کیف انتهای راهرو Explosive B را بردارید و وارد اتاق شوید. در اتاق Liquid-filled test tube از کشوی آزمایشگاه بردارید. زامبی ها را جا بگذارید و مسیر را به سمت آسانسور برگردید و با آن پایین بروید. در راهروی پایین سه Hunter β به سمتتان حمله می کنند با تیر شات گان به سرشان بزنید تا سریع بمیرند بعد از کشتن آنها در سبز می شود از در خارج شوید و از پله ها بالا بروید. در بالا از در خارج شوید اینجا مراقب زامبی ها باشید و به سمت راست با جاخالی فرار کنید  وارد در سمت دیگر شوید به سمت راست بروید.

معمای آزمایشگاه برای ساخت واکسن

 بعد از پله ها بالا بروید به سمت راست بروید و مسیر را ادامه دهید و وارد در شوید در اینجا کمی جلوتر روی دستگاه ترکیب Liquid-filled test tube و Culture Sample که Vaccine Base است را اجرا کنید به ترتیب از سمت چپ Med بعد High و بعد Low را انتخاب کنید بعد از درست شدن واکسن آن را بردارید تا دمو شروع شود.

راهنمای قدم به قدم اویل 3/ مبارزه با نمسیس 3

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 34

بعد از دمو کمی جلوتر وارد سوراخ شوید و به جلو بروید از آن طرف خارج شوید تا دموی دیگر شروع شود. دکمه‌ی مشخص شده روی صفحه را فشار دهید تا به سمت جلو بروید و دموی بعدی شروع شود. بعد از دمو در اتاق ایمن هستید تمام آیتم های اتاق را بردارید و تیر و مهمات کافی برای مبارزه را همراه خود داشته باشید می توانید در اینجا به عنوان سیو دوم یا سوم بازی را ذخیره کنید. حال از در خارج شوید و به سمت راست مسیر را ادامه دهید و از پله ها به سمت پایین بروید تا دمو شروع شود. بعد از دمو بار دیگر باید با نمسیس مبارزه کنید. مبارزه تقریبا مثل همان مبارزه دوم می باشد و در حرکات نمسیس تفاوت آنچنانی نخواهید دید. با Grenade Launcher و تیر های آتش زا به سر او ضربه بزنید و بعد با شات گان وقتی گیج است به سرش بزنید. از پرش های او جا خالی دهید و با شات گان به سرش ضربه بزنید. همین روند تیر آتش زا و زدن شات گان به سر را ادامه دهید (در محیط آیتم ها را بردارید) بعد از اینکه دو سری اینکار را کردید کارلوس با شما تماس می گیرد و می خواهد به شما کمک کند. و مبارزه وارد فاز دوم خود می شود. نمسیس به بالا می رود و دور زمین مبارزه می چرخد پشت یکی از  مخزن ها قایم می شود به دو چراغ قرمز مخزن شلیک کنید تا به میدان مبارزه برگردد و بعد با شات گان به انگل های دور گردنش شلیک کنید. (مراقب زامبی های محیط باشید ولی تیری برای آنها هدر ندهید و فقط جاخالی دهید خود نمسیس آنها را می کشد!) باز به او تیر آتش زا بزنید و با شات گان به سرش ضربه بزنید. باز به شما حمله می کند همان روش جا خالی تیر آتش زا به سر و بعد تیر شات گان به سر را ادامه دهید تا باز به بالا برود و دور زمین بچرخد باز پشت مخزنی مخفی می شود کارلوس شماره مخزن را می گوید چراغ های قرمز را بزنید تا به وسط میدان مبارزه برگردد و باز انگل های او را بکشید. همین روش را ادامه دهید تا او شکست بخورد و دمو شروع شود.

راهنمای قدم به قدم اویل 3/ مبارزه با نمسیس 4 (مبارزه نهایی)

راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3 35

بعد از دمو به سمت جلو بروید و وارد اتاق شوید. آیتم های موجود در اتاق را بردارید. در اینجا تفنگ کلت با تیر مناسب در این مرحله به شدت مورد نیاز است. از در خارج شوید و بعد به سمت چپ راهرو را ادامه دهید به سمت در که رسیدید دمو شروع می شود. در ابتدای مبارزه به سمت عقب بروید و دستگاه را بررسی کنید. جیل اسلحه‌ی برقی بزرگ را برمی‌دارد ولی می بینید که چند فیوز بزرگ برق قطع هستند آنها را باید وصل کنید. تفنگ کلت را بردارید و به نقاط قرمز رنگ بدن نمسیس شلیک کنید تا نابود شوند. مراقب اسیدی که به سمتتان پرت می کند و دست درازش باشید باید به جهات مخالفی که دست درازش را می آورد جاخالی دهید. وقتی که تمام نقاط قرمز روی بدنش را شلیک کنید او برای چند ثانیه گیج می شود و بهترین زمان است تا فیوز های بزرگ را به سر جایشان فشار دهید. سه فیوز قرمز است که باید آنها را سر جایشان بگذارید. (در دو طرف صحنه مبارزه انواع آیتم ها موجود است پس نگران نباشید) همین روند را سه بار تکرار کنید و هر سه فیوز را سر جایش بگذارید حال به وسط صحنه بروید و اسلحه را بردارید و دمو را ببینید. بعد از دمو به سمت جلو و سمت راست بروید و از نبردبان بالا بروید. وارد درب شوید و مستقیم بروید و همینطور مسیر را ادامه دهید و وارد آسانسور بزرگ شوید. بعد از آسانسور از پله ها بالا بروید تا دموی نهایی شروع شود (در دموی آخر به سرعت تیر را بزنید.) و بازی تمام می شود. (خسته نباشید!)


امیدوارم از مطلب ” راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 ” لذت برده باشید تا بعد…

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
17 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا
علیرضا

ممنون از وقتی که گذاشتی گل پسر یا خانوم،من الان ۴۰ سالمه،یادمه پلی ۱ اومد دبیرستانی بودم،خریدم ۴۲۰ هزار تومن مارک ۹۰۰۲ رو،هنوز دارمش،فقط اویل بازی میکردم،اویل ۱ ، اون سگا،اون ترس،یادش بخیر،دلم گرفت،خوذم الان ۲ تا پسر ۳ ساله دارم…یادش بخیر وقتی اویل ۲ اومد آنقدر خوشحال بودم از مدرسه فرار کردم رفتم سی دی شو بخرم،۱۰۰۰ تومن خریدم،با این دستگاه پلی ۱ فکر کنم بالای ۲۰۰ بار اویل ۱ و ۲ و ۳ رو بردم آخر،بعد پلی ۲ تا اومد خریدم باهاش کد ورونیکا بازی کردم ۱ سال تموم،هی اول هی آخر،بالای ۱۰۰ بار،دیگه پلی ۳ نخریدم،بعد ۳ سال پیش پلی ۴ خریدم اویل بازی کردم باز،بعد ۶ ماه دادم داداش کوچیکم برا خودش،بعد چندماه پیش ایکس باکس سری اس خریدم و دادم ۵ تا بازی زد روش که البته فقط برای اویل خریدم،الان با راهنمایی شما دوست عزیز گرامی بردم آخر ولی ۶ ساعت طول کشید و ۱۲ بار مردم،فک کنم دیگه پیر شدم،رنک سی داد بهم،اینارو گفتم که درنهایت بگم خیلی خوشحالم الان بخاطر وقت و انرژی که شما گذاشتی.سپاسگذارم.

امین علیرضائی
پاسخ به  علیرضا

سلام علیرضا جان ممنون از نظرتون. خوشحالیم که این راهنمایی بدردتون خورده
اویل‌های دیگه هم راهنمایش داخل سایت موجوده امیدوارم به کارتون بیاد. موفق باشید

میلاد گوگتا
میلاد گوگتا

سلام اول اینکه ممنون راهنمایی کامل گذاشتین من بازی رو روی هاردکور یک ساعت و نیم رفتم با 4تا سیو کردن اونم تنها با ازاد کردن سلاح بازوکا بینهایت فقط باید خون جمع کنی برای ازا کرددن سلاح بازوکا باید کلی زامبی بکشین از لود بیارین تو گوگل هست میاد دوم بهم بگین این درجه سختی نایگت ماری رو رفتم ولی خیلی سخت بود بالای 6ساعت شد غول اخر رو نمیشه زد انقد قویه شما چرا نگفتین این رفتن درجه های سختی چی اضافه میکنه ممنون و خسسته نباشین بشما و گیمر های عزیز

مهدی
مهدی

مرسی ممنون خیلی کامل بود
با استفاده از این متن تونستم بازی رو تموم کنم

Kal_12
Kal_12

آیا رزیدنت اویل ۳ مثل رزیدنت ۲ بعد از پایان بازی میشه از اول بری و تغییرات در بازی وجود دارد

امین علیرضائی
پاسخ به  Kal_12

اگر منظورتون از تغییرات امکاناتی هستش که در دست اول بدست آوردید. بله در ایول ۳ هم امکانات دست اول بازی رو هم می‌تونید در دست‌های بعدی داشته باشید خیالتون راحت

.....
.....

سلام آقای مدیر خیلی زحمت کشیدی ولی برای من وقتی وارد اتاقی میشم که شاتگان اونجا هست شاتگان رو ور میدارم بعدش پشت در نمسیس هستش و شلنگ آتش نشانی هم ورداشتم نمیتونم هیچ کاری انجام نسخه ای که بازی میکنم رزیدنت اویل۳ دمو هست میتونید راهنمایی کنید خیلی خیلی خیلی ممنون میشم❤🌹

امین علیرضائی
پاسخ به  .....

سلام دوست عزیز ممنون از نظرتون
شما نسخه دمو رو دارید فکر کنم بیشتر از اون دیگه نیست باید نسخه کامل بازی رو تهیه یا دانلود کنید
نسخه دمو فقط جهت تست بخشی از بازی طراحی شده

احمد
احمد

اقا مگنوم و چرا به من نداد تو بازی فقط یه تیکشو داد

امین علیرضائی
پاسخ به  احمد

خوب اون تیکه‌ای که شما برداشتید برای ارتقا هستش
باید خود مگنوم رو طبق راهنمایی پیدا کنید.
برای پیدا کردن AE Lightning Hawk بعد از اینکه جیل در بیمارستان از خواب بیدار شد نباید به بیرون بیمارستان برید بلکه باید داخل بیمارستان دوباره برید تا سلاح رو بدست بیارید.
(برای بدست آوردن سلاح می‌توانید به طبقه دوم بیمارستان بروید و کنار اتاق Nurses’s station از زیر صندلی‌ها عبور کنید، به پایین بپرید و اسلحه را از کیف بردارید.)
چون این راهنمایی برای رنک S هستش این بخش داخل پرانتز توضیح داده شده موفق باشید.

علی
علی

اقا فقط 3 ساعت نوشتی چطور 1 ساعت 45 دقیقه رفتی, خخخخ دمت گرم, خوب کمک کردی ولی ادم گیج میشه, همین که تایپ کردی خودش اندازه 2 تا بازی می ارزه

امین علیرضائی
پاسخ به  علی

خواهش می کنم ممنون از نظرتون امیدوارم به دردتون خورده باشه
فکر کنم خیلی بیشتر از 3 ساعت آماده کردن این مطلب طول کشیده 🙂 موفق باشید.

مرتضی
مرتضی

خیلی کمکم کردین ممنون

امین علیرضائی
پاسخ به  مرتضی

خواهش می‌کنم موفق باشید

احسان
احسان

به شدت این بازی رو پیشنهاد میکنم

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس

عاشق این بازیم
واقعا هیجان انگیزه

trackback

[…] راهنمای کامل بازی Resident Evil 3 / راهنمای قدم به قدم اویل 3  […]