داستانی از قلعه‌ی پنهان در سایه‌ها

در این مقاله به داستان Marais می‌پردازیم و ارتباط او با Malenia و اینکه چرا شیفته‌ی Rot است را مورد کنکاش و بررسی قرار می‌دهیم، همینطور برای اطلاعات بیشتر توضیحاتی در مورد شوالیه‌های Crucible در انتهای متن اضافه شده است. 

این مطلب بخشی از راهنمای سفر شما در بازی ELDEN RING است برای مطالب مشابه بیشتر به صفحه اصلی مراجعه کنید.

[  متن پیش رو ترجمه‌ی مقاله‌ی وب‌سایت Medium است که Eric B آن را نوشته است.]

داستان کامل بازی الدن رینگ

داستان مارایس و قلعه‌ی سایه‌ها

از مجموعه‌ی Blue Cloth که متعلق به مردی می‌باشد که الهه‌ی پوسیدگی را مهروموم کرد در می‌یابیم که: “همانطور که آبِ ساکن، فساد می‌یابد و آلوده می‌شود، رکود منجر به پوسیدگی می‌شود.” راکد بودن و بیکاری خیلی متفاوت به نظر نمی‌رسند اینطور نیست؟

حتماً Grand Cloister و Lake of Rot را از نزدیک دیده‌اید و به آنجا قدم نهاده‌اید، اما شما تنها کسی نیستید که این مسیرها را طی کرده‌اید. استاد Malenia نیز به مکان‌هایی که نام بردم قدم گذاشته و توانسته الهه‌ی پوسیدگی را در Grand Cloister مهروموم کند. اما بجز او افراد دیگری هم به آنجا رفته‌اند! یک Lord که صاحب قلعه‌ای در Lands Between بود، تمایلات زیادی نسبت به Rot داشت و شیفته‌ی آن بود. او خواهرش را فرستاد تا برای او در غارها جستجو کند و راهی به Lake of Rot بیابد و به موفقیت‌هایی هم دست یافت.

در ابتدا بیایید ببینیم ارتباط Rileigh the Idle با Maleigh Marais چیست:

– هر دو این نام‌ها در یکی از داستان‌های GRRM استفاده شده بودند.

– محلی که Rileigh به شما حمله می‌کند، نزدیک قلعه‌ی Shaded و جایی که Maleigh قرار دارد، می‌باشد.

– هر دویِ این کاراکترها سلاحی آغشته به Scarlet Rot دارند.

حال بیایید به این موضوع بپردازیم که چرا Rileigh توسط Maleigh به اعماق زمین فرستاده شد تا Scarlet Rot را بیابد.

داستان Marais و قلعه ی سایه ها

– پوسیدگی سرخ‌گون (Scarlet Rot) به طور کلی یک افسانه‌ی قدیمی است که Maleigh Marais از Shaded Castle علاقه و ایمان خاصی به آن داشت (Lore مربوط به آیتم Antspur Rapier).

– جای تعجب ندارد که Maleigh Marais شیفته و فریفته‌ی الهه‌ی زیبا و در عین حال خشنی شود که در Rot متولد شده است (منظور Malenia است) (برگرفته از سِت لباس Marais).

– خاندان Marais نابود شد، [قلعه] متروکه شد، [چون] به دام آن Harpy عوضی افتاد ( دیالوگ روحی در نزدیکی Inner Rampart Site of Grace).

داستان Marais و قلعه ی سایه ها

با کنار هم قرار دادن این Loreها متوجه می‌شویم که Maleigh به طور وسواس‌گونه‌ای به دنبال Rot و هرآنچه مربوط به آن می‌شد، بود. اما به عنوان یک Lord که قلعه‌ای دارد، وظایفی در قبال رعایای خود دارد که باید آنها را انجام دهد. پس او خواهر خودش Rileigh را به دنبال Rot می‌فرستد که تنها می‌توان حدس زد که Rileigh هم شیفته‌ی Rot بوده است (در قسمت بعد متوجه می‌شوید چرا Maleigh نقاب دارد و Rileigh نفاب به چهره نزده است).

حال بیایید Rileigh را مورد بررسی قرار بدهیم تا بفهمیم او کیست و سفرهای او را مورد بازبینی قرار دهیم.

داستان Marais و قلعه ی سایه ها

– این Rileigh سِت لباس Confessor را می‌پوشد، به این معنی که او خدمتگذار دو انگشت و یک Assassin است.

– بعد از کشتنش از خود Cerpus’s Vial و Black-Key Crossbow را رها می‌کند. اینها مواردی هستند که نشان می‌دهد او مامور دو انگشت‌ها و یک قاتل است.

– توصیحات لباس او به ما می‌گوید که Confessorها قاتلان میزگرد (Roundtable Hold) هستند که به شکار Tarnishedهایی می‌روند که از هدایت فیض دور شده‌اند. اما Rileigh از Confessor بودن دور شده و بیشتر بر روی تمایلات خانوادگی خود و جستجوی Rot در اعماق زمین متمرکز می‌شود.

در مسیر رفتن به Grand Cloister اقلامی را پیدا می‌کنیم که Rileigh در طول مسیرش از خود برجا گذاشته است. در دریاچه‌ی پوسیدگی این موارد را می‌یابیم: سنگ گرمادهنده، قطعه سنگی که برکت دوانگشت را دارد. Fan Daggers که ابزار قاتلان است. کتاب خمره‌پزی مربوط به ساخت آیتم‌های خمره‌های Rot و Rot Greaseها و در نهایت ۱۰ عدد Black Key Bolts.

مسیر حرکت ما و Rileigh در Grand Cloister دقیقاً یکسان است. او نیش یک مورچه‌ی غول‌پیکر را می‌یابد و در ادامه ابزار تشریفاتی که توسط بدعت‌گذاران استفاده می‌شد که اشاره به الهه‌ای مهروموم شده داشت.

او نیش این مورچه را تبدیل به سلاحی از نوع Rapier کرد و به برادرش Maleigh داد. ولی آن ابزار تشریفاتی را برای خودش نگه داشت. همه این اقدامات Rileigh که برای Maleigh انجام داد تا الهه‌‌ی پوسیدگی، زوال و رکود را بیابند، باعث شد که دیگران به او لقب “بیکار” را بدهند. در نهایت Rileigh و Maleigh گرفتار چنگال بی‌رحم Tarnished (یعنی شما) شدند و با مرگ خود به این پرستشِ زوال و رکود پایان دادند.

درباره‌ی Crucible Knightها

در مقاله‌ی قبلی درباره‌ی عصرِ Primordial Crucible آموختیم، حال درباره‌ی Crucible Knightها چه می‌دانید؟

درباره‌ی Crucible Knightها

این شوالیه‌ها در خدمت Godfrey اولین ارباب کهن یا Elden Lord بودند. سرپرستی آنها بر عهده‌ی دو تن از شوالیه‌های با افتخار Ordovis و Siluria بود. زره آنها حاوی قدرت بوته‌ی زندگی یا Crucible Life است. با گذشت زمان قدرت‌های آنها حتی ظاهر زره‌اِشان مورد تحقیر و تمسخر Golden Order قرار می‌گرفت.

حال این زره انواعی دارد:

۱- شوالیه‌های Crucible به رهبری Ordovis دارای تزیینات تبر بر روی زره‌اشان هستند. آنها شمشیر بزرگی که از شمشیر Ordovis الگوبرداری شده است را به دست می‌گیرند و سپر بزرگ Crucible Hornshield را حمل می‌کنند. همچنین

قادرند از Incantationهای اشکال Crucible: دُم و نفس (آتشین) استفاده و از خود دفاع کنند.

۲- شوالیه‌های Crucible به رهبری Siluria که زره آنهه دارای تزئینات درخت شکل است. آنها از یک نیزه‌ی بزرگ که شکل درخت Siluria است را حمل می‌کنند که خود برگرفته از شکل ابتدایی Great Tree (همان Erdtree در عصر Primordial Crucible) است. برای دفاع از خود می‌توانند از اشکال Crucible: شاخ استفاده کنند.

بنابر توصیحات اولیه شمشیر Ordovis در نسخه‌ی Network Test بازی تعداد ۱۶ شوالیه Crucible در ارتش Godfrey خدمت می‌کردند. 

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها