راهنمای کامل بازی ELDEN RING

در این مطلب قصد داریم تا شما را بیشتر با دنیای شگفت انگیز Elden Ring آشنا کنیم. در اینجا شما با راهنمای اولیه جهت آشنایی بیشتر با دنیای بازی، راهنمای اولیه کلاس‌های بازی، اسرار مخفی بخش‌های مختلف بازی، محل آیتم‌های مهم بازی، داستان‌های پشت پرده بخش‌های مختلف، معرفی شخصیت‌های بازی، راهنمایی چگونگی ساخت کاراکتر‌های مختلف، ویدیوهای اختصاصی در مورد بازی و بسیاری از دیگر نکات آشنا خواهید شد. این مطلب فعلا در ابتدای راه قرار دارد و به مرور و با مقالات جامع‌ و کاربردی‌ به روز خواهد شد. با سایت ساعت هفت با راهنمای کامل بازی ELDEN RING در خدمت شما هستیم.

انتشار اولیه: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰

به روز رسانی: ۲ آذر ۱۴۰۱ (مشکل به روز نشدن مطلب برطرف شد

همه چیز درباره‌ بسته‌ الحاقی بازی الدن رینگ Shadow Of The Erdtree و بررسی تئوری‌های مربوط به بازی (جدید)

مرتبط با بازی‌های روز:‌ مورد انتظارترین بازی های سال 2023

راهنمایی محبوب‌ترین بازی‌ها

جدیدترین راهنمایی‌های ساعت هفت :

راهنمای کامل بازی Starfield (جدید)

راهنمای کامل بازی Zelda: Tears of the Kingdom (جدید)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 Remake (کامل) (ویدیوی اختصاصی)

راهنمای قدم به قدم بازی Hogwarts Legacy (مراحل اصلی کامل+ برخی مراحل فرعی مهم)

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 4 کلاسیک (کامل) (ویدیوی اختصاصی)

راهنمای قدم به قدم بازی The Last of us part 1 (بازی اصلی کامل)

لیست کامل راهنمایی‌های ما به همراه درصد پیشرفت  (راهنمایی‌های بهترین بازی‌ها)

“مطالب انحصاری ما در مورد دنیای سولز”

هفت Boss خاطره‌انگیز از بازی‌های شرکت From Software (جدید)

داستان بازی ارواح شیاطین (Demons Souls) (مقدمه)

داستان بازی Dark Souls / عصر آتش (آشنایی با شخصیت‌ها و ‌سرزمین‌های دارک سولز1)

داستان بازی Dark Souls 2 | آشنایی با داستان و شخصیت‌ها و سرزمین‌های دارک سولز 2

داستان بازی Dark Souls 3

معرفی شخصیت های مرتبط با بازی Dark Souls 3

معرفی سرزمین های مرتبط با بازی Dark Souls 3

مفاهیم داستانی، معرفی شخصیت ها و مناطق بازی Bloodborne (قسمت اول) 

داستان بازی Bloodborne / سیر تاریخی وقایع و پایان بندی های بازی (قسمت دوم) 

عناوین مطلب نمایش عناوین

داستان بازی ELDEN RING (کامل)

(این داستان کامل بازی است و شامل اسپویل می‌باشد)

داستان کامل بازی ELDEN RING (فهرست مطلب)

داستان اولیه

قبل از شروع راهنمایی بهتر است کمی بیشتر با دنیای شگفت انگیز ELDEN RING آشنا شوید‌.

نقد و بررسی بازی Elden Ring

سرزمین The Lands Between بواسطه Elden Ring و بوسیله درخت Erdtree برکت یافته بود. این برکت چیزی بود که در میان مردم توسط نور یا هاله طلایی که به طور خاص در چشم آنها مشخص بود، نمایان می‌شد. با این حال، بعد از مدتی، برخی از افراد این لطف را از دست دادند و نور در چشمان آنها کمرنگ شد و این‌ها همانهایی هستند که به لکه دار یا Tarnished معروف شدند. پس آنها فضل خود را از دست دادند و تبعید شدند.

در حقیقت این به مدت‌ها قبل از زمان بازی بازمی‌گردد و اکنون بعد از سال‌ها Elden Ring در واقعه‌ای مرموز از بین رفته و تمام Tarnishedها که در سرزمین‌های دیگر بودند به سرزمین The Lands Between فراخوانده می‌شوند. شما در نقش یکی از این Tarnishedها ایفای نقش می‌کنید که پس از سال‌ها تبعید به سرزمین The Lands Between بازگشته‌اید تا Elden Ring را احیا کنید و تبدیل به Elden Lord شوید…

برای اطلاعات بیشتر دو مطلب زیر را در اینباره مطالعه کنید.

نقد و بررسی بازی Elden Ring / همچنان بی‌رحم

معرفی بازی Elden Ring 

راهنمای قدم به قدم بازی ELDEN RING (کامل)

در این راهنمایی قدم به قدم علاوه بر انجام ماموریت تمام شخصیت‌ها به درستی، کاملترین و بهترین روش پیشروی در بازی نیز توضیح داده شده است. (کاملترین و جذابترین در نوع خودش!) همینطور علاوه بر توضیحات کامل در هر قسمت، برای اولین بار در سایت به طور اختصاصی ویدیوی راهنمای این بازی را، (که از بخشی از بازی خودمان Capture شده است) برایتان تهیه کردیم!

نکات راهنمایی: ۱. باس‌های فرعی فقط برای بخش داستانی یا آیتم‌های خاص کشته می‌شوند ولی باس‌های اصلی لازمه‌ی پیشروی در بازی هستند. ۲. می‌توانید تمام ماموریت شخصیت‌ها را نادیده بگیرید و فقط باس‌های اصلی را بکشید و پیشروی کنید تا فقط پایان کلی (Age of Fracture) بازی را ببینید. ۳. در الدن رینگ می‌توانید به شکل و شمایل مختلفی بازی کنید، در این راهنمای قدم به قدم از Moonveil Build استفاده کردیم. (در مورد بهترین Buildهای بازیِ الدن رینگ در اینجا بخوانید) ۴. دقت کنید ویدیوها از Journey دوم بازی ضبط شده است، برای همین تا قبل از ورود به Mountaintops of the Giants لول آپ نمی‌کنیم و از Spirit نیز حین مبارزه با باس‌ها استفاده نمی‌کنیم تا چالش و جذابیت بازی حفظ شود. (اگر شما در Journey اول هستید و تازه می‌خواهید بازی را شروع کنید، می‌توانید از راهنمایی استفاده کنید ولی لول آپ و ساخت شخصیت پای خودتان است!)

قسمت اول/ بخش اولیه بازی

راهنمای قدم به قدم بازی ELDEN RING

بخش اولیه هیچ چیز خاصی ندارد و فقط جهت غافلگیر کردن شما و رو به رو کردن شما با یک باس همان دقایق ابتدایی ساخته شده است و به شما آموزش‌های اولیه بازی داده می‌شود. (برای درک بهتر داستان این بخش به قسمت اول و دوم داستان کامل الدن رینگ مراجعه کنید)

قسمت دوم / منطقه Limgrave بخش اول

راهنمای قدم به قدم بازی ELDEN RING

وارد منطقه Limgrave شده‌ایم، در ابتدا با شخصیت‌های اصلیِ کلی ملاقات می‌کنیم و بعد به سراغ باسی به نام Margit در ابتدای قلعه Stormveil می‌رویم تا راه را برای ورود به Roundtable Hold باز کنیم. (برای درک بهتر داستان این بخش به قسمت اول و دوم داستان کامل الدن رینگ مراجعه کنید)

قسمت سوم / ورود به Roundtable

راهنمای قدم به قدم بازی ELDEN RING

در این قسمت برای اولین بار وارد قلعه Roundtable شده و با شخصیت‌های مهم زیادی برای اولین بار ملاقات می‌کنید. همینطور در طول این قسمت ماموریت شخصیت Roderika را کامل می‌کنیم. (برای درک بهتر داستان این بخش به قسمت اول و دوم داستان کامل الدن رینگ مراجعه کنید)

قسمت چهارم /کشتن اولین اژدها و طریقه فعال کردن قدرت‌هایشان

راهنمای قدم به قدم بازی ELDEN RING

در این قسمت به سراغ اولین اژدهای بازی می‌رویم و بعد از شکست دادنش به شما می‌گوییم که چطور قدرت‌هایی که با کشتن اژدهایان مختلف بدست می‌آورید را فعال کنید. همینطور این قسمت بخشی از ماموریت شخصیت Boc و Hunter Yura است.

قسمت پنجم/نبرد با Godrick the Grafted و فعال کردن اولین Great Rune

راهنمای قدم به قدم بازی ELDEN RING

در این قسمت به سراغ اولین باس اصلی بازی یعنی Godrick the Grafted می‌رویم و بعد از شکست دادنش طریقه فعال کردن اولین Great Rune بازی را شرح می‌دهیم و در آخر به منطقه دوم یعنی Liurnia پا می‌گذاریم. (برای درک بهتر داستان این بخش به قسمت اول و دوم داستان کامل الدن رینگ مراجعه کنید)

قسمت ششم بخش اول/ملاقات با D شکارچیِ مرگ

راهنمای قدم به قدم بازی ELDEN RING

در این قسمت در ابتدا به سراغ D شکارچیِ مرگ می‌رویم و رمز و راز پیرامون او را دنبال می‌کنیم و برای اولین بار با Gurranq ملاقات می‌کنیم و اولین Deathroot را به او می‌دهیم. (برای درک بهتر داستان این بخش به قسمت اول و دوم داستان کامل الدن رینگ مراجعه کنید)

قسمت ششم بخش دوم/ باز کردن دروازه آکادمی Raya Lucaria

راهنمای قدم به قدم بازی ELDEN RING

در این بخش به Liurnia می‌رویم تا با شخصیت Rya برای اولین بار ملاقات کنیم و مشکل اولیه‌اش را حل کنیم تا دعوت‌نامه Volcano Manor را دریافت کنیم! بعد به دروازه آکادمی Raya Lucaria می‌رویم و بعد از کشتن دومین اژدهای بازی و برداشتن کلید آکادمی (Academy Glintstone Key) دروازه آکادمی را باز می‌کنیم. (برای درک بهتر داستان این بخش به قسمت سوم داستان کامل الدن رینگ مراجعه کنید)

قسمت هفتم/سفر به زیرِ زمین بخش اول: Siofra River

راهنمای قدم به قدم بازی ELDEN RING

در این قسمت به یکی از بخش‌های مخفی بازی در زیرِ زمین می‌رویم. به خاطر مراحل پیشِ روی شخصیت‌های مختلف مخصوصا Renna به این بخش از نقشه یعنی Siofra River احتیاج داریم. در اینجا علاوه بر انجام ماموریت اصلی برای باز کردن باس این منطقه، به بخش مخفی این منطقه نیز می‌رویم تا باس مخفی را نیز بکشیم. (برای درک بهتر داستان این بخش به داستان الدن رینگ دنیای زیرزمین مراجعه کنید.)

قسمت هشتم/ ورود به آکادمی و مبارزه با Rennala

راهنمای قدم به قدم بازی ELDEN RING

در این قسمت به آکادمی Raya Lucaria می‌رویم و باس اصلی آن یعنی Rennala را شکست می‌دهیم. با شکست او قدرت ریست کردن شخصیت را در اختیار می‌گیرد و به دلخواه می‌توانید توانایی‌های شخصیت خود را با کمک او تغییر دهید. (برای درک بهتر داستان این بخش به قسمت سوم داستان کامل الدن رینگ مراجعه کنید)

قسمت نهم / منطقه Limgrave بخش دوم

راهنمای قدم به قدم بازی ELDEN RING

در این قسمت به منطقه Limgrave برمی‌گردیم و ماموریت شخصیت‌های مهم باقی مانده در این منطقه را دنبال می‌کنیم. ابتدا برای اولین بار به سراغ Alexander Iron Fist می‌رویم تا او را از چاله‌ای که گرفتار شده نجات دهیم. برای بار دوم با Yura ملاقات میکنیم. همینطور شخصیت Patches را ملاقات کرده و اسرار اولیه او را دنبال می‌کنیم. بعد به سراغ Kenneth Haight می‌رویم و ماموریت او را با پس گرفتن قلعه‌اش ادامه می‌دهیم. در آخر به سراغ Irina دخترِ کوری می‌رویم که از شما درخواست می‌کند نامه‌اش را به پدرش در قلعه Morne برسانید، در ادامه به پیش پدرش Edgar در قلعه می‌رویم و ماموریت این دو شخصیت را کامل می‌کنیم. (برای درک بهتر داستان این بخش به قسمت اول و دوم داستان کامل الدن رینگ مراجعه کنید)

قسمت دهم/ بخش اول ماموریت شخصیت Hyetta

راهنمای قدم به قدم بازی ELDEN RING

بعد از انجام ماموریت Irina شخصیت Hyetta در منطقه Liurnia باز می‌شود. Hyetta یکی از شخصیت‌های مهم بازی است که یکی از پایان‌های اصلی بازی (Lord Of The Frenzied Flame) به انجام ماموریت او بستگی دارد. در این قسمت تمام ماموریت او در منطقه Liurnia را انجام می‌دهیم. (بعدا در منطقه Altus Plateau (قسمت بیست و سه) ماموریت او را ادامه خواهیم داد.) (برای درک بهتر این قسمت به داستان رانی و شعله های دیوانگی مراجعه کنید.)

قسمت یازدهم / بخش اول ماموریت شخصیت Ranni the Witch

راهنمای قدم به قدم بازی ELDEN RING

در این بخش از راهنمایی قصد داریم به سراغ یکی از مهمترین شخصیت‌های الدن رینگ که مهمترین پایان‌‌بندی بازی را برایتان باز می‌کند (Age of Stars) برویم. این ماموریت بسیار طولانی است و این قسمت تنها بخش اولیه ماموریت شخصیت Ranni the Witch را شامل می‌شود. (ترتیب کارهایی که باید در ماموریت Ranni انجام دهید.) (ماموریت Ranni تا پایان قسمت چهاردهم ادامه دارد) (برای درک بهتر داستان این بخش به قسمت سوم داستان کامل الدن رینگ مراجعه کنید) (برای درک بهتر این قسمت به داستان رانی و شعله های دیوانگی مراجعه کنید.)

قسمت دوازدهم/ رسیدن به Starscourge Radahn

راهنمای قدم به قدم بازی ELDEN RING

در این قسمت از راهنمایی الدن رینگ به منطقه Caelid سفر می‌کنیم تا علاوه بر کشتن چندین اژدها در طول مسیر به پیش باس اصلی این منطقه یعنی Starscourge Radahn برویم. با کشتن این باس شهر زیرزمینی Nokron برایتان باز می‌شود. (این قسمت ادامه ماموریت شخصیت Ranni the Witch محسوب می‌شود) (برای درک بهتر داستان این بخش به قسمت چهارم داستان کامل الدن رینگ مراجعه کنید)

قسمت سیزدهم بخش اول/ اسرار شهر زیرزمینیِ Nokron (سفر به زیرِ زمین بخش دوم)

راهنمای قدم به قدم بازی ELDEN RING

بعد از شکست Starscourge Radahn به جنگل‌های Mistwood در جنوب Limgrave می‌رویم تا از شکاف بوجود آمده وارد شهر زیرزمینی Nokron شویم. این قسمت نیز ادامه ماموریت شخصیت Ranni the Witch است. (برای درک بهتر داستان این بخش به داستان الدن رینگ دنیای زیرزمین مراجعه کنید.)

قسمت سیزدهم بخش دوم/ پیدا کردن آیتم Fingerslayer Blade

راهنمای قدم به قدم بازی ELDEN RING

بعد از ورود به شهر Nokron به منطقه مخفی Siofra Aqueduct می‌رویم تا با کشتن باس‌های آخر آن به منطقه مخفی Deeproot Depths راه پیدا کنیم. بعد باز به شهر Nokron برمی‌گردیم تا گنج مخفی شهر یعنی Fingerslayer Blade را پیدا کنیم. پیدا کردن این گنج بخشی از ماموریت شخصیت Ranni the Witch است. (برای درک بهتر داستان این بخش به داستان الدن رینگ دنیای زیرزمین مراجعه کنید.) (برای درک بهتر این قسمت به داستان رانی و شعله های دیوانگی مراجعه کنید.)

قسمت چهاردهم بخش اول/ پیدا کردن آیتم Cursemark of Death

راهنمای قدم به قدم بازی ELDEN RING

در این قسمت بخش پایانی ماموریت شخصیت Ranni the Witch را تکمیل می‌کنیم. بعد از صحبت با Ranni آیتم Carian Invented Statue را بدست می‌آورید که بخش‌های مخفی تالار Carian Study Hall را برایتان باز می‌کند. در ابتدا به آنجا برای پیدان کردن آیتم Cursemark of Death می‌رویم… (برای درک بهتر این قسمت به داستان رانی و شعله های دیوانگی مراجعه کنید.)

قسمت چهاردهم بخش دوم/ سفر به زیرِ زمین بخش سوم: Ainsel River

راهنمای قدم به قدم بازی ELDEN RING

در این قسمت به بخش اصلی سرزمینی مخفی در زیر زمین به نام Ainsel River سفر می‌کنیم. هدف این سفر همراهی Ranni برای انجام آخرین خواسته‌ی اوست. در طول سفر در منطقه Ainsel River رمز و رازهایش را بررسی می‌کنیم و در انتها باس نهایی آن یعنی Astel, Naturalborn of the Void را شکست می‌دهیم. (برای درک بهتر داستان این بخش به داستان الدن رینگ دنیای زیرزمین مراجعه کنید.)

قسمت چهاردهم بخش سوم/ اتمام ماموریت شخصیت Ranni the Witch

اتمام ماموریت ماموریت شخصیت Ranni the Witch

در اینجا آخرین بخش‌های ماموریت Ranni the Witch را انجام می‌دهیم. همینطور عاقبت سه شخصیت و یار Ranni یعنی Iji – Preceptor Seluvis و Blaidd در این قسمت مشخص می‌شود. (انجام ماموریت Ranni از قسمت یازده تا همین قسمت طول می‌کشد و به پایان می‌رسد!) (ماموریت Ranni به شکل لیست‌وار) (برای درک بهتر داستان این بخش به داستان الدن رینگ دنیای زیرزمین مراجعه کنید.) (برای درک بهتر این قسمت به داستان رانی و شعله های دیوانگی مراجعه کنید.)

قسمت پانزدهم/ برخی اسرار باقی مانده منطقه Liurnia

راهنمای قدم به قدم بازی ELDEN RING {تمام اسرار بازی، پایان بندی‌ها، محل آیتم‌ها و...}

در این قسمت قبل از رفتن به منطقه جدید می‌خواهیم با برخی شخصیت‌های مهم باقی مانده از منطقه Liurnia دیدار کنیم و بعد به سراغ دانجن‌هایی خواهیم رفت که دارای Deathroot هستند. (یک دانجن در Liurnia و یکی در Limgrave) همینطور در ادامه در مورد اسرار منطقه The Four Belfries صحبت می‌کنیم. (برای درک بهتر داستان این بخش به قسمت سوم داستان کامل الدن رینگ مراجعه کنید)

قسمت شانزدهم/ برخی اسرار مهم منطقه Caelid

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار منطقه Caelid

به منطقه Caelid می‌رویم تا بخش اول ماموریت شخصیت Millicent را انجام دهیم. در این قسمت طلسم شهر Sellia را باطل می‌کنیم و همینطور آیتم مخفی این منطقه را پیدا می‌کنیم. بعد به سراغ دانجن مخفی این منطقه یعنی Sellia Hideaway می‌رویم. این دانجن بخشی از ماموریت شخصیت Sellen است که بعدا آن را به طور کامل در قسمت‌های بعدی تکمیل خواهیم کرد. در آخر نیز به سراغ برج Divine Tower of Caelid می‌رویم تا Great Runeی که از Starscourge Radahn بدست آوردیم را فعال کنیم و باس مخفی این برج را نیز بکشیم. (برای درک بهتر داستان این بخش به قسمت چهارم داستان کامل الدن رینگ مراجعه کنید)

قسمت هفدهم/ کامل کردن ماموریت شخصیت Fia (سفر به زیرِ زمین بخش چهارم)

راهنمای قدم به قدم بازی ELDEN RING {تمام اسرار بازی، پایان بندی‌ها، محل آیتم‌ها و...}

در این قسمت ابتدا به منطقه چهارم یعنی Altus Plateau پا می‌گذاریم و در آنجا برای اولین بار به مکانی به نام Volcano Manor که پر از گدازه‌های آتشین است می‌رویم. وقتی وارد منطقه Altus Plateau می‌شوید می‌توانید ادامه ماموریت شخصیت Fia را دنبال کنید. او یکی از مهمترین شخصیت‌های بازی است و یکی از پایان‌های بازی (Age of Duskborn) به انجام کامل ماموریت او بستگی دارد. در این قسمت به یکی از مناطق مخفی زیرزمین یعنی Deeproot Depths می‌رویم تا ماموریت Fia را تکمیل می‌کنیم و باس‌های آن را بکشیم. همینطور در این قسمت ماموریت شخصیت D و همینطور برادر D نیز تکمیل می‌شود. (برای درک بهتر داستان این بخش به داستان الدن رینگ دنیای زیرزمین مراجعه کنید.)

قسمت هجدهم/منطقه Altus Plateau بخش اول

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / منطقه Altus Plateau بخش اول

در این قسمت به سراغ دو هدف اولیه‌ای که در Volcano Manor به شما داده می‌شود می‌رویم و آنها را ترور می‌کنیم. بعد بخشی از ماموریت شخصیت Goldmask و Brother Corhyn که پایان Age of Order را برایتان باز می‌کند را انجام می‌دهیم. در ادامه بخشی از ماموریت شخصیت Rya و همینطور Millicent را انجام می‌دهیم. (برای درک بهتر داستان این بخش به قسمت پنجم داستان کامل الدن رینگ مراجعه کنید)

قسمت نوزدهم/ شهر Leyndell پایتخت سطنتی

قسمت نوزدهم/ شهر Leyndell پایتخت سطنتی

در این قسمت برای اولین بار وارد شهر Leyndell در منطقه Altus Plateau می‌شویم تا Morgott, the Omen King باس نهایی این شهر را شکست دهیم و خود را به قلب درخت Erdtree برسانیم. (هرچند که راه ورودی به درون درخت مسدود است) در ادامه علاوه بر پیدا کردن دو Seedbed Curse که مرتبط با ماموریت شخصیت Dung Eater می‌باشد (پایان Blessing of Despair به انجام ماموریت او بستگی دارد)، سومین ترور Volcano Manor را انجام می‌دهیم و در آخر به Roundtable می‌رویم تا با افراد مختلف مخصوصا Dung Eater در موارد مختلف صحبت کنیم. (برای درک بهتر داستان این بخش به قسمت ششم داستان کامل الدن رینگ مراجعه کنید)

قسمت بیست/ اسرار مهم باقی مانده منطقه Altus Plateau

در این قسمت برخی از اسرار مهم منطقه Altus Plateau را دنبال می‌کنیم. دو Deathrootی که می‌توانید در این منطقه پیدا کنید را بدست می‌آوریم و وارد یک دانجن کاملا مخفی برای این منظور می‌شویم. بعد از این به بخش پشتی منطقه Volcano Manor (کوهستان Gelmir) می‌رویم تا ماموریت برخی از شخصیت‌ها مثل Alexander Iron Fist را دنبال کنیم و برای ماموریت شخصیت Sellen خودمان را آماده کنیم.

قسمت بیست و یک/ ماموریت شخصیت Sellen 

قسمت بیست و یک/ ماموریت شخصیت Sellen 

در این قسمت ماموریت یکی از شخصیت‌های مهم بازی یعنی Sorceress Sellen را تکمیل می‌کنیم. با تکمیل ماموریت او جوایز زیادی بدست می‌آورید. بیشتر جوایز این ماموریت شامل جادوهای قدرتمندی است که برای جادوگران بسیار مفید هستند.

قسمت بیست و دو/ ورود به منطقه آخر بازی: Mountaintops of the Giants 

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / ورود به منطقه Mountaintops of the Giants

در این قسمت برای اولین بار وارد منطقه نهایی بازی یعنی Mountaintops of the Giants می‌شویم، در طول مسیر Morgott’s Great Rune را فعال می‌کنیم و در ادامه ماموریت شخصیت Yura را به پایان می‌رسانیم. بعد باز به شهر Leyndell برمی‌گردیم تا ماموریت‌های مرتبط با شخصیت‌های Brother Corhyn و  Goldmask را به طور کامل در این شهر تکمیل کنیم.

قسمت بیست و سه/ اسرار فاضلاب شهر Leyndell (سفر به زیرِ زمین بخش پنجم)

راهنمای قدم به قدم بازی ELDEN RING {تمام اسرار بازی، پایان بندی‌ها، محل آیتم‌ها و...}

در این قسمت به یکی از بخش‌های بسیار عجیب بازی یعنی فاضلاب شهر Leyndell می‌رویم تا ابتدا ماموریت شخصیت Dung Eater را تا انتها پیش برویم (مربوط به پایان بندی Blessing of Despair) و بعد به اعماق فاضلاب می‌رویم تا محل نهایی شخصیت Hyetta را پیدا کنیم و راه را برای بدست آوردن پایان (Lord Of The Frenzied Flame) در بازی هموار کنیم! (برای درک بهتر این قسمت به داستان رانی و شعله های دیوانگی مراجعه کنید.) (برای درک بهتر داستان این بخش به داستان الدن رینگ دنیای زیرزمین مراجعه کنید.)

قسمت بیست و چهار بخش اول/ منطقه Mountaintops of the Giants بخش اول

منطقه Mountaintops of the Giants بخش اول

در این قسمت به منطقه Mountaintops of the Giants می‌رویم تا علاوه بر انجام آخرین ترور Volcano Manor رمز و رازهای اولیه این منطقه را تکمیل کنیم. در این قسمت با Millicent ملاقات می‌کنیم و برای آخرین بار Brother Corhyn و Goldmask را باهم روی پلی می‌یابیم. (برای باز کردن پایان Age of Order) (برای درک بهتر داستان این بخش به قسمت هفتم داستان کامل الدن رینگ مراجعه کنید)

قسمت بیست و چهار بخش دوم/ آخرین رمز و رازهای Volcano Manor

در این قسمت به Volcano Manor می‌رویم تا باس نهایی آن یعنی Rykard را شکست دهیم. این قسمت داستان شخصیت‌های Rya و Tanith و همینطور شخصیت Bernahl به اتمام می‌رسد. (برای درک بهتر داستان این بخش به قسمت پنجم داستان کامل الدن رینگ مراجعه کنید)

قسمت بیست و پنج بخش اول/ رمز و رازهای منطقه Mountaintops of the Giants (بخش دوم)

راهنمای قدم به قدم بازی ELDEN RING

چالش اصلی بازی الدن رینگ دقیقا از این قسمت آغاز می‌شود. با ورود به مناطق اصلی Mountaintops of the Giants همه بازی به یکباره به شدت سخت می‌شود. دشمنان خون بسیار زیادی دارند و ضربات بسیار مرگباری وارد می‌کنند. پس تا قبل از رسیدن به این منطقه باید حسابی قدرتمند شده باشید. در این قسمت از بخش‌های اولیه منطقه Mountaintops of the Giants می‌گذریم و خود را به بخش مخفی این منطقه یعنی منطقه Consecrated Snowfield می‌رسانیم. (برای درک بهتر داستان این قسمت به داستان بازی الدن رینگ قسمت هشتم مراجعه کنید.)

قسمت بیست و پنج بخش دوم/ منطقه مخفی Mohgwyn Palace (سفر به زیرِ زمین بخش نهایی)

راهنمای قدم به قدم بازی ELDEN RING

منطقه مخفی Mohgwyn Palace یکی از مهمترین بخش‌های بازی برای فارم Rune است، در این بخش علاوه براینکه روشهای رسیدن به این منطقه را توضیح می‌دهیم، در مورد فارم کردن رون نیز صحبت می‌کنیم. در آخر نیز راه رسیدن به باس نهایی منطقه و کشتن آن را توضیح می‌دهیم. (برای درک بهتر داستان این بخش به داستان الدن رینگ دنیای زیرزمین مراجعه کنید.)

قسمت بیست و شش/ وورد به Miquella’s Haligtree و شکست Malenia

قسمت بیست و شش/ وورد به Miquella's Haligtree و شکست Malenia

Miquella’s Haligtree یکی از مناطق فرعی بازی محسوب می‌شود، بدین معنی که برای کامل کردن بازی به تکمیل این مکان احتیاجی ندارید ولی اگر بخواهید یکی از سخت‌ترین باس‌های بازی یعنی Malenia را تجربه کنید حتما باید به این مکان سر بزنید! این مکان در حقیقت سخت‌ترین مکان بازی است و دشمنان وحشتناکی در اینجا منتظر شما هستند تا هرچه رون در طول بازی ذخیره کردید را به باد بدهند! در این قسمت به این مکان اسرار آمیز می‌رویم و دو باس اصلی این منطقه را از پیش رو برمی‌داریم و کمی ماموریت شخصیت Millicent را دنبال می‌کنیم. (برای درک بهتر داستان این قسمت به داستان Malenia و منطقه Miquella’s Haligtree مراجعه کنید.)

قسمت بیست و هفت/ آخرین رمز و رازهای باقی مانده

راهنمای قدم به قدم بازی ELDEN RING {تمام اسرار بازی، پایان بندی‌ها، محل آیتم‌ها و...}

در این قسمت قبل از اینکه به سمت منطقه نهایی بازی برویم، ابتدا ماموریت سه شخصیت Millicent، Dung Eater و Boc را تکمیل می‌کنیم. تکمیل ماموریت شخصیت Dung Eater باعث باز شدن پایان Blessing of Despair در بازی می‌شود. در آخر نیز دو Deathroot باقی مانده در بازی را پیدا می‌کنیم و برای آخرین بار با Gurranq ملاقات می‌کنیم.

قسمت بیست و هشت بخش اول/ شکست Fire Giant و ورود به Crumbling Farum Azula

شکست Fire Giant و ورود به Crumbling Farum Azula

در این قسمت آخرین بخش‌های منطقه Mountaintops of the Giants را طی می‌کنیم تا به باس نهایی این منطقه یعنی Fire Giant برسیم و بعد از شکست دادن باس و آتش زدن درخت Erdtree می‌توانیم وارد آخرین منطقه اصلی بازی یعنی Crumbling Farum Azula شویم. (برای درک بهتر داستان این قسمت به داستان و تاریخچه کوهستان‌های مرتفع غول‌ها مراجعه کنید.)

قسمت بیست و هشت بخش دوم/ اسرار اولیه منطقه Crumbling Farum Azula

رمز و رازهای اولیه Crumbling Farum Azula

وارد بخش پایانی بازی Crumbling Farum Azula شده‌ایم. در این قسمت از بازی با آخرین باس‌های بازی مخصوصا Godskin Duo دست و پنجه نرم می‌کنیم. همینطور ماموریت شخصیت Alexander Iron Fist را به پایان می‌رسانیم. (برای درک بهتر داستان این قسمت به داستان فاروم آزولا، تختگاه اژدهایان مراجعه کنید.)

قسمت بیست و هشت بخش سوم/ باس مخفی و اصلی منطقه Crumbling Farum Azula

شکست باس مخفی و باس اصلی منطقه Crumbling Farum Azula

در ادامه منطقه Crumbling Farum Azula به سراغ آخرین بخش‌های این منطقه می‌رویم. ابتدا وارد بخش مخفی این منطقه یعنی Dragon Temple Transept می‌شویم تا با یکی از قدرتمندترین اژدهای مخفی بازی یعنی Dragonlord Placidusax مبارزه کنیم. در آخر مسیر را به سمت باس اصلی این منطقه یعنی Beast Clergyman و Maliketh ادامه می‌دهیم تا با شکست دادنش به Leyndell, Ashen Capital وارد شویم… (برای درک بهتر داستان این قسمت به داستان فاروم آزولا، تختگاه اژدهایان مراجعه کنید.)

قسمت آخر/ ورود به Leyndell, Ashen Capital و کشتن باس‌های نهایی

قسمت آخر/ ورود به Leyndell, Ashen Capital و کشتن باس‌های نهایی

بلاخره به قسمت نهایی بازی الدن رینگ رسیده‌ایم. در این قسمت وارد پایتختِ زیرخاکستر رفته‌ی Leyndell می‌شویم تا آخرین باس‌های بازی را شکست دهیم… (برای درک بهتر داستان این قسمت به داستان ماریکا و راداگون و همینطور داستان گادفری و مرد همه‌ چیز دان مراجعه کنید.)

… دیگر رمز و رازهای بازی …

برخی مراحل فرعی و همینطور برخی مسائل فرعی که در طول راهنمایی قدم به قدم در مورد آنها توضیح ندادیم در زیر آمده است و کم کم به روز رسانی و کامل خواهد شد. 

(در ادامه روی هر سوال یا بخش کلیک کنید تا پاسخ را در صفحه جداگانه مشاهده کنید.)

نکات بسیار مهم و کلیدی برای شروع هر چه بهتر بازی

نکات در این مطلب جداگانه

پاسخ به سوالات مهم برای شروع بازی ELDEN RING

آیا باس اولیه قبل از بخش آموزشی را می‌توانید شکست دهید؟

در بازی ELDEN RING چگونه بخش Item Crafting را فعال کنم؟

در بازی ELDEN RING در ابتدا به کدام سمت بروم؟ 

نقشه اولیه بازی ELDEN RING را چگونه باز کنم؟

نقشه کلی هر منطقه در بازی ELDEN RING را چگونه باز کنم؟

چگونه در بازی ELDEN RING دید کلی نسبت به هر منطقه داشته باشم؟

در بازی ELDEN RING چگونه لولمان (سطح کاراکتر) را ارتقا دهیم؟

در بازی ELDEN RING چگونه اسب را بدست بیاورم؟

اسرار اولیه بازی ELDEN RING

چگونه در بازی ELDEN RING وارد Roundtable Hold شوم؟ (و مزایای آن)

Spirit یا Ashes چیست و چه کاربردی دارد و چگونه می‌توان از آنها استفاده کرد؟ 

چگونه Spirit یا Ashesهایی که جمع‌آوری کردم را ارتقا دهم؟ 

راهی برای عبور از قلعه Stormveil برای رسیدن به منطقه Liurnia وجود دارد؟ (به جز کشتن باس) 

چگونه دروازه آکادمی Raya Lucaria در منطقه Liurnia را باز کنم؟ 

روش دسترسی و باز کردن مناطق مخفی بازی Elden Ring

نزدیک کلیسای Church of Inhibition آتش عجیبی به شما حمله می‌کند راز آن چیست؟

کلیسای Church of Vows کجاست و لاکپشت بزرگی (Miriel) که در آنجاست چه کاربردی دارد؟

سوالات مرتبط در مورد از دست دادن یا بدست آوردن Rune در بازی

یکی از مهمترین موضوعات در مورد بازی Elden Ring مدیریت Rune برای افزایش میزان لولتان در بازی است. در بخش‌های مختلف بازی شما با خطر از دست دادن رون مواجه می‌شوید. در این مطلب به رمز و رازهای پیرامون این مورد در بازی پرداختیم با سایت ساعت هفت همراه باشید.

رون‌های از بین رفته در قلعه Stormviel به چه دلیل است؟ و چطور می‌توان آنها را پس گرفت؟

در میان مبارزه با باسی سخت می‌توان کاری کرد که Runeی که به همراهتان است از بین نرود؟

بهترین مکان برای فارم یا بدست آوردن Rune بسیار زیاد کجاست؟

نکات مهم در مورد Flaskهای بازی

فلاسک‌های بازی ELDEN RING را چگونه قدرتمند کنم؟ 

چگونه تعداد فلاسک‌هایم را در بازی ELDEN RING بیشتر کنم؟

فلاسک Flask of Wonderous Physick چیست، چگونه بدستش بیاورم و چه کاربردی دارد؟

“دیگر راهنمایی‌های مهم بازی الدن رینگ در صفحات جداگانه” (مهم)

لیست تمام سلاح های بازی Elden Ring و نحوه بدست آوردن مهمترین آنها (جدید)

نکات اولیه بازی ELDEN RING

راهنمایی کلاس های بازی ELDEN RING (کامل)

بخش Keepsake بازی ELDEN RING

پاسخ به سوالات مهم ابتدای بازی ELDEN RING 

باز کردن Roundtable Hold و اسرار آن 

مکان Golden Seedهای منطقه Limgrave 

مکان Stonesword Keyهای منطقه Limgrave 

توضیح کامل در مورد Attributeهای بازی ELDEN RING (کامل)

مکان Sacred Tearهای در مناطق مختلف (کامل)

مکان Golden Seedهای منطقه Liurnia 

مکان Stonesword Keyهای منطقه Liurnia 

روش باز کردن مناطق مخفی بازی Elden Ring (کامل)

بهترین مکان‌ها برای فارم کردن Rune در بازی Elden Ring (کامل)

اژدهایان بازی ELDEN RING (کامل)

پایان بندی‌های بازی ELDEN RING (کامل)

بهترین Buildهای بازی Elden Ring (کامل)

ماموریت‌های شخصیت‌های مختلف بازی

در طول بازی با شخصیت‌های مختلفی رو به رو خواهید شد که به شما ماموریت‌های مختلفی می‌دهند. این ماموریت‌ها برخلاف بازی‌های مشابه در جایی در بازی ثبت یا یادداشت نمی‌شوند! یا بهتر است بر روی کاغذی آنها را بنویسید و یا همان موقع به دنبال انجام آن ماموریت‌ها بروید. (هرچند به خاطر اینکه شخصیت‌ها به مناطق مختلف می‌روند کمی کارتان سخت است.) در این بخش قصد داریم کم کم ماموریت‌های فرعی این شخصیت‌ها را برایتان بازگو کنیم و به این بخش اضافه کنیم. دقت کنید برای جلوگیری از اسپویل به خاطر اینکه بازی تازه منتشر شده این بخش دیرتر از سایر بخش‌ها به روز می‌شود تا خودتان به کشف رمز و راز بازی بپردازید. (خطر اسپویل)

ماموریت‌های زیر به طور کامل توضیح داده شده و ماموریت دیگر شخصیت‌های به زودی اضافه می‌شود.

پایان بندی‌های بازی ELDEN RING (کامل)

در بازی Elden Ring می‌توانید پایان‌های مختلفی را تجربه کنید در این بخش بیشتر با این مورد آشنا خواهید شد. (در آینده با کامل کردن ماموریت‌های شخصیت‌های مختلف این بخش به روز شده و کاملتر خواهد شد.) (خطر اسپویل)

اژدهایان بازی ELDEN RING (کامل)

یکی از بخش‌های چالش انگیز و جذاب بازی Elden Ring مبارزه با اژدهایان است. در این بازی در مناطق مختلف با اژدهایان گوناگونی رو به رو می‌شوید. از اژدهای آتشین تا برفی و الکترونیکی و… در این بازی دیده می‌شود. یکی از سوالات اساسی در بازی این است که دقیقا این موجودات افسانه‌ای را چگونه می‌توان شکست داد و بعد از شکست دادنشان به جز دریافت Rune چه سودی برایتان دارند؟ (ادامه)

لیست کامل سلاح‌ها و… (جدید)

مکان آیتم‌های مهم بازی

مکان Golden Seed‌ها در مناطق مختلف 

مکان Sacred Tearهای در مناطق مختلف (کامل)

مکان Stonesword Keyها در مناطق مختلف 

مکان‌های مخفی و اسرار سیاه چال‌های مناطق مختلف

باطل کردن طلسم شهرهای خاص

مناطق مخفی بازی Elden Ring (کامل)

برخی سیاه چال‌های منطقه Limgrave 

نکات مهم در مورد ساخت کاراکتر

ساخت بهترین کاراکترها (مهم)

در مقاله پیش رو درباره Buildهای بازی Elden Ring برایتان توضیح مختصری می‌دهیم و بهترین Buildها با بالاترین رتبه را به شما معرفی می‌کنیم تا از آنها در سبک بازی خود بهره ببرید. (ادامه)

در مورد Keepsake (آیتم اولیه)

در بازی ELDEN RING چه آیتم اولیه‌ای در بخش Keepsake انتخاب کنم؟

راهنمای کامل بازی ELDEN RING

وقتی در حال ساخت شخصیت هستید چندین آیتم اولیه می‌توانید انتخاب کنید. (در بخش Keepsake که در عکس بالا نیز مشخص شده است) در ابتدا ممکن است برایتان سخت باشد که کدام یک را انتخاب کنید. در اینجا کمی توضیح در مورد هریک از این آیتم‌های اولیه برایتان تهیه کردیم تا بیشتر با آنها آشنا شوید و به راحتی یکی را انتخاب کنید. (برای جزئیات بیشتر به این قسمت مراجعه کنید.)

توضیح کامل در مورد کلاس‌ها و Attributeهای بازی (کامل)

هر Attribute در بازی ELDEN RING چه خصوصیاتی دارد و چه بخشی از شخصیت را ارتقا می‌دهد؟

توضیح کامل در مورد Attributeهای بازی ELDEN RING

در مطلب جداگانه‌ای توضیح دادیم هر Attribute چه خصوصیاتی به کاراکتر شما می‌دهد. (مطلب اصلی)

در بازی ELDEN RING برای ساخت بهترین کاراکتر آیا باید یک توانایی به خصوص را به بالاترین لول برسانم؟

افراد تازه‌کار در بازی Elden Ring ممکن است که در نگاه اول در قسمت Levelup بازی اینگونه برداشت کنند که بالا بردن Attributeها و رساندن آنها به عدد 99 هدف اصلی و نهایی در ساخت کاراکتر است، در صورتی که چنین نیست. (توضیح بیشتر)

در بازی ELDEN RING با کدام کلاس بازی را آغاز کنم؟ 

راهنمایی در مورد Classهای بازی ELDEN RING

این کاملا به تجربه شما از بازی‌های سبک Souls باز می‌گردد. اگر تمام بازی‌های قبلی را بازی کرده باشید و آنها را به اتمام رسانده باشید و مدیریت بین سلاح‌ها و فلاسک‌ها را بلدید، می‌توانید از همان ابتدا از کلاس‌های قدرتمند Astrologer یا PROPHET استفاده کنید. ولی اگر تجربه کافی را ندارید پیشنهاد می‌شود از کلاس‌های Vagabond (شیلد بسیار قوی) و یا SAMURAI (قدرت تیر کمان بالا) و یا CONFESSOR (شیلد قوی و قدرت Heal از همان ابتدا) استفاده کنید. (توضیحات بیشتر)

راهنمایی کاملِ کلاس های بازی ELDEN RING

در بازی ELDEN RING ده کلاس اولیه وجود دارد. در چنین بازی‌ای کلاس مانند بازی‌های نقش آفرینی دیگر مثل WOW عمل نمی‌کند که به واسطه انتخاب کلاس کل گیم‌پلی بازی تغییر کند و دیگر نتوان دست به تغییرات دلخواه در بازی زد، در این بازی این کلاس‌ها تنها برای شروع بازی به شما کمک می‌کنند تا کاراکتر اولیه دلخواه شما با قدرت‌های مورد نظرتان در اختیارتان قرار گیرد. هریک از کلاس‌های بازی را کمی امتحان کردیم تا در مطلب پیش رو بیشتر در مورد هریک از آنها برایتان صحبت کنیم تا بهتر بتوانید در هنگام شروع بازی کلاس مورد نظر خود را انتخاب کنید. (ادامه)

مطلب اصلی بخش کلاس‌ها: راهنمایی کلاس های بازی ELDEN RING

این مطلب در آینده با نکات و آموزش‌های انحصاری بیشتر به روز خواهد شد…

امیدواریم از راهنمای کامل بازی ELDEN RING لذت برده باشید تا بعد…

آخرین مطالب به روز شده

محبوب‌ترین مطالب

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
220 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهرشاد
مهرشاد

درود خدمت آقای بهرامی عزیز
توی منطقه Limgrave نزدیک Costal cave کنار همون ساحل یخورده به سمت چپ ( از توی نقشه ) بریم میرسیم به یه شوالیه که کنار آتیش نشسته
نزدیک اون شوالیه یه سری رد پای درخشان هستن که شاید مربوط به اسبی چیزی باشه و چند جای دیگه از نقشه هم از این رد پاها دیدم که دارن دور یه نقطه ای میچرخن و از اول بازی ذهن منو درگیر کرده و جای دیگه ای راهنمایی براش ندیدم
جریان اینا چیه ؟ کوئست یا مرحله خاصی داره ؟

بهنام بهرامی
پاسخ به  مهرشاد

درود بر شما مهرشاد، درباره‌ی اون ردپاها باید بگم که اونا مربوط به روحی هستند که چنانچه دنبالش کنی در نهایت به یک غار (cave) یا دفینه (catacombs) ختم می‌شن که ممکنه به طور عادی اون‌ها رو نتونی پیدا کنی. اگه نزدیک ردپاها بشی خود روح هم ظاهر میشه ولی امکان صحبت یا تعامل با اون وجود ندارد. برای پیدا کردن این ارواح به شمعدان‌های ایستاده‌‌ای که بدنشون نورانی هست توجه کنو با تعامل با اون‌ها روح ظاهر میشه که به سمت غار یا دفینه هدایتت می‌کنه. مورد آخر اینکه این ارواح ممکنه در مسیر تو رو از بین دشمنان عبور بدن حواست به تله‌ها و کمین‌ها باشه. پیشاپیش سال نو رو بهت تبریک می‌گم. امیدوارم سالی سرشار از سلامتی و پر از گیم داشته باشی.

رضا
رضا

سلام مجدد خسته نباشید ، ببخشید یه سوال راجب ash war داشتم چه جوری شمشیر و تو دلش فرو میکنه و خونی میشه ؟ از bloodlost استفاده کنم و همه شمشیر ها میشه حتما moonvel ??

رضا
رضا

سلام و درود ، دستتون درد نکنه بابت سایت خوبتون بازی رو تموم کردم یک دنیا سپاس ، تنها سوال ام اینه که بازی و تموم کردم اول اول بازی اولین محل استراحت سمت راست یه راه مخفی که شمشیر و میزارم رو سنگ و راه باز میشه اون اسب تیغ تیغیه رو چه جوری رد کنم آخرش چیه ؟؟ سپاس

بهنام بهرامی
پاسخ به  رضا

سلام رضا، خوشاحلیم که این مطلب راهنمایی برات مفید بوده و تونستی بازی رو به اتمام برسونی. برای از بین بردن این Chariot باید به خمره‌های بزرگ بالای سرش در یکی از راهروهایی که حرکت می‌کنه تیر پرتاب کنی تا بیافته رو سرش و از بین بره. Fringefolk Hero’s Grave اسم این سیاه‌چاله است و می‌تونی با Search اسمش ویدئوهای مربوط به اونو تو یوتیوب پیدا کنی. در این سیاه‌چاله Dragon Communion Seal و Erdtree Greatbow و Erdtree Favor رو پیدا می‌کنی پس حتماً این سیاهچاله رو انجام بده مخصوصاً Sealاش که از بهترین آیتم‌های بازی است. موفق باشی.

رضا
رضا

سلام مجدد ، توی قسمت ۱۷ با اون سه تا روه میکشم و بعد فیا نشسته رو سنگ و بعدش تبدیل میشه به اژدها توی اون حرفاش همش یه چیزی میگه و مثل ویدیو نمیشه چه کنم ممنون ؟

رضا
رضا
پاسخ به  رضا

یعنی نمیرم تو بقلش و تبدیل نمیشه

بهنام بهرامی
پاسخ به  رضا

سلام رضا، اگر آیتم‌های Black Knifeprint و Cursemark of Death رو بهش دادی، در نزدیک‌ترین Site of Grace استراحت کن و دوباره برگرد پیشش ببین دیالوگ‌هاش تغییر کرده یا نه، یا اینکه از بازی خارج شو و دوباره برگرد تو بازی ببین دیالوگاش تغییر می‌کنه یا نه. در غیر اینصورت اگر اون دو آیتم رو بهش نداده باشی نمی‌تونی با Fortissax مبارزه کنی. موفق باشی

رضا
رضا

سلام من تو قسمت nokron eternal city مشعل هارو میخوام روشن کنم یکیش نیست ، که بقل گوسفنداست چیکار کنم

بهنام بهرامی
پاسخ به  رضا

سلام رضا، ویدئوهای راهنمای قدم به قدم مربوط به قسمت‌های ۷ و ۱۳ را تماشا کنید تا مکان مشعل‌ها رو پیدا کنید.

رضا
رضا

پیدا کردم بالا سرش هم میرم ولی باگ خورده کلا اون چیزی که باید روشن کنم نیست

مهرشاد
مهرشاد

سلام دوست عزیز
آقا من از همون اول کوئست Ranni گند زدم فک کنم
لحظه ملاقات با iIj بنده دون دیوارو دیدم خیال کردم راه بستس از بغل کوه رفتم اونطرف
از لحظه ورود ilj اونجا نبود
وارد Ranni rise هم شدم منطقه استراحتم فعال کردم ولی وقتی رفتم نوک برج Ranni اونجا نبود
چیکار کنم جمش کنم این خرابکاریو ؟

امین علیرضائی
پاسخ به  مهرشاد

سلام مهرشاد جان
شما میتونید هرکاری که کردید بازی رو به پایان برسونید. فقط مراحل رانی رو نادیده بگیرید و بازی رو پیش برید. در دست بعد دقیقا طبق راهنمایی ما برید تا بتونید تمام مراحل رو به درستی برید. موفق باشید.

احمدرضا
احمدرضا

دوستان من شخصیت blaidd the half_wolf رو دمیج کردم دیه الان چکار باید بکنم مثه اولش بشه به من حمله نکنه

امین علیرضائی
پاسخ به  احمدرضا

به Church of Vows در نقشه برو و از آیتم Celestial Dew استفاده کن تا این حالتش از بین بره و بتونی ادامه ماموریت رو بری
محل کلیسا:
بدست آوردن Celestial Dew در لینک زیر توضیح داده شده است:
https://www.saate7.com/wiki/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-elden-ring-%d8%a8%d8%ae%d8%b4-%d8%a7%d9%88%d9%84-%d9%85%d8%a7%d9%85%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%b4%d8%ae%d8%b5%db%8c%d8%aa-ranni/

امیرعلی
امیرعلی

نه من کامل خودم داستانارو
هم از سایت شما هم ویکی الدن‌رینگ هم یوتوب
گفتم صداش داشت میومد نه اینکه خودشو دیده باشم.
تموم شد کلا
Age of stars هم تروفیش گرفتم.

امیرعلی
امیرعلی

سلام به همگی
اقا اون رانی بود که رفته بود کلا
من اتفاقی رفتم توی یکی از خرابه های کوه‌های غول‌ها دیدم صداش داره میاد
که داره با خواهرش حرف میزنه
رفتم برجش دیدیم هست و کوئستش کامل کردم
خواستم ببینم شما میدونید جریانش چیه؟؟

بهنام بهرامی
پاسخ به  امیرعلی

سلام امیرعلی،
۱- رانی خواهر ندارد، دو برادر به نام‌های Rykard و Radahn دارد.
۲- رانی از لیورنیا خارج نمیشه و ادامه‌ی ماموریت رانی شما رو به جنوب غربی لیورنیا می‌بره که بالای کوه قرار داره و نامش Moonlight Altar است.
۳- اینکه Jellyfish داخل Stargazer’s Ruins رو همون رانی تشخیص دادی (الله اکبر) حرفی برای گفتن نمیزاره جز اینکه بهتره وقت بذاری و داستان Elden ring که ما تهیه کردیم رو کامل بخونی.
۴- ماموریت‌های Ranni به لیورنیا، Nokstella و Nokron و Moonlight Altar ختم می‌شه. داری اشتباه میزنی عزیز. بر چی Montaintops Of Giants، کی بهت گفت رانی اونجاست؟
همانطور که قبل‌تر گفتم به +NG برو و اینبار از روی ویدیوهای مدیر سایت داستان کاراکتر Ranni رو دنبال کن. موفق باشی

امیرعلی
امیرعلی

الان رانی کلا رفته؟؟
با توجه به کارایی کردم احتمال نمیدید باید چکار کنم بعدش؟؟

امیرعلی
امیرعلی

الان چی شده؟
رنی رفته کلا؟
من شمشیر مون نایتو میخاستم

امیرعلی
امیرعلی

و اینکه چطور از cookbockها استفاده کنیم
تا بتونم چیا خوبی کرفت کنم؟

بهنام بهرامی
پاسخ به  امیرعلی

سلام امیرعلی، Cookbookها رو از محیط بازی که جمع‌آوری کنی یا بخری، خود به خود به بخش Crafting اضافه میشن، نیاز به کار خاصی نیست. فقط باید مواد اولیه برای ساخت اونا رو جمع‌اوری کنی.

امیرعلی
امیرعلی

سلام به استاد همه‌چیزدان
الدن‌رینگ تموم شد من ماموریت رانی رو نتونستم برم.
من lji رو ریوایو کردم باهاش حرف زدم رفت برج رانی، باهاش حرف زدم رفتم پایین پیش یاراش که بالید نبود بخاطر زدن رادان
اما بعدش یادم رفت دوباره برگردم پیش رانی و باهاش حرف بزنم بعدشم میرفتم خاب بود فقط وقتی با شمشیر میزدمش یچی میگفت که مهم نبود چون اتفاقی نمی‌افتاد.
رفتیم برج سمت راست رانی یه npc بود یه ایتمی داد گفت بدش به فلانی توی اموزشاتون میتونستم بدمش به ۳تا اما هیچکدومشون پیدا نکردم.
بعد رفتم siofra river اما بالید نبود.
گفتم باشه، اقا جدای این مسائل رفتم nights scared grounds تا ایتم great ghost glovrwort پیدا کنم
الان اومدم دیدم نه رانی هست رو صندلیش نه اون npc برج راستیه.
واقعا چه کنم؟؟؟؟
ببخشید خیلی توضیح دادم.🤗

بهنام بهرامی
پاسخ به  امیرعلی

سلام امیرعلی، طبق راهنمایی و ویدئوهای مدیر سایت باید عمل می‌کردید تا Questline کاراکتر Ranni رو از دست ندید. حالا باید به +NG بری تا دوباره بتونی ماموریت‌های Ranni رو از سر بگیری. موفق باشی

گامر
گامر

سلام اقاي بهرامي، من مي خواستم از miquella gold needle استفاده كنم كه طلسم بردارم ، من طبق راهنمايي شما پيش رفتم منتها الان برام كار نمي كنه use نداره، dragonlord placidusax زدم به mallicant كمك كردم تو درياچه rot gold needle ازش گرفتم تو اون منطقه placidusax جواب نمیده لطفا کمک کنید اگر چیزی جا انداختم

بهنام بهرامی
پاسخ به  گامر

سلام گامر، چنانچه با Three Finger ملاقات کردی باشی، می‌تونی از Unalloyed Gold Needle در هر کجای Arenaی Placidusax استفاده کنی.
اگر با Three Finger ملاقات نکرده باشی به هیچ عنوان نمی‌تونی از Unalloyed Gold Needle استفاده کنی.
تنها کاربرد Unalloyed Gold Needle از بین بردن حالت Frenzied Flame و پایان‌بندی مربوط به اون هستش و روی بقیه طلسم‌ها کاربرد نداره. موفق باشی

گامر
گامر

با three finger ملاقت کردم

BEHRADCFG
BEHRADCFG
پاسخ به  گامر

باید بری ملینیا رو بزنی بعد سوزن میلیسنت رو اونجا استفاده کنی تا سوزن ملینیا رو بگیری بعد با اون سوزن بری منطقه باس درگون لورد

امیرعلی
امیرعلی

سلام وقت‌بخیر
الدن بیستو چطور بزنم؟
لولم ۱۹۳
همه مشخصه هام بالا40 بغیر قدرت و ایمان و ارکین
اینتلیجنس و ویگرم 50 به بالا هست
مونویل و ریورز اف بلاد دستمه
جادو مادو هم استفادع نمیکنم، مبارزه سامورایی کلاسیک.
12 تا فلاسک دارم تاثیرگزاریشونم 10 هست
هرچییی باس بود پاره کردم بجز دراگون‌لرد و آستل(پیداش نکردم)
و مالنیا اینم پیدا نکردم هنوز.
میمیک تیرمم ۵ هست زنگوله شماره ۶-۷-۸ پیدا نمیکنم که اپگریدش کنم.

بهنام بهرامی
پاسخ به  امیرعلی

سلام امیرعلی، elden beast به poison و scarlet rot و death و madness و Bleed یا Hemorhege و sleep کاملاً ایمن هست. یعنی gaugeئی برای اینها نداره که بخوای با پر کردن gauge بهش آسیب چندبرابری وارد کنی. فقط ضربات pure strength بهش آسیب خوبی وارد می‌کنن (یعنی سلاح‌هایی که Str Scale اونها S
هست). و طبق معمول بهترین استراتژی استفاده از جادوی Shard Spiral هستش. توصیه من به شما استفاده از Staff بجای Rivers of Blood هست چرا چون elden beast به Blood ایمنه (یعنی از مشخصه Arc صفر درصد آسیب می‌بینه) واگه می‌بینی آسیبی بهش وارد میشه از Dex Scale هستش نه Arc. از عصای جادویی استفاده کن و Shard Spiral رو Spam کن و با Moonveil سعی کن مبارزه با Elden Beast رو مدیریت کنی. یادت باشه مبارزه طولانی‌ای خواهی داشت و باید برای Radagon نیز استراتژی داشته باشی.
دیگر Bossها Astel رو در Questline کاراکتر Ranni پیدا می‌کنی. پلاسیدوسَکس رو در crumbling farum azulaپیدا می‌کنی که بهترین تاکتیک Black Blade هستش و استفاده از Spirit of Ashئه Black Knife Tiche.
و Malenia هم در Haligtree پیدا می‌کنی که راه رسیدن بهش از طریق Consacrated Snowfield هست. موفق باشی

گامر
گامر

سلام دوباره به شما ، من امروزulctreated tree spirt تو درياچه كشتم، و به millicent كمك كردم منتها بعد از اون كلا غيب شده هيچ جا نيستش لطفا كمك كنيد خيلي به اون needle احتياج دارم ممنون

بهنام بهرامی
پاسخ به  گامر

سلام گامر، millicent همونجا کنار دریاچه افتاده روی زمین، دیگه تو Pray Room نیست نباید اونجا بری. موفق باشی

گامر
گامر

سلام ماموریت millicent sign ظاهر نمیشه؟ چیکار کنم باس مالنی زدم منتها millenct هنوز داخل pray roome

بهنام بهرامی
پاسخ به  گامر

سلام گامر، گفتی ماموریت Millicent sign ظاهر نمیشه؟ چون هنوز Lesser Ulcerated Tree Spirit رو شکست ندادی. به Drainage Channel site of grace برو، از درب به سمت غرب برو، در انتهای راهرو از نردبان بالا برو و از درب خارج شو. حالا یک استخر Scarlet Rot می‌بینی، از روی شاخه‌های درخت عبور کن و خودتو به استخر برسون وارد استخر شو و وسط استخر بایست تا Miniboss ظاهر شه. اونو شکست بده تا بعد از مرگش، دو summon sign ماموریت millicent ظاهر شه. Summon قرمز رنگ باید Millicent رو بکشی و بهت Millicent’s Prosthesis رو میده که یه Talismanخیلی عالی هستش. در Summon طلایی رنگ باید خواهرهای Millicent رو بکشی که خیلی مشکله و بهت سوزن طلای خالص رو میده، با این طلا میتونی شکوفه‌ی Malenia رو بشکنی و Somber Ancient Smitihing Stone رو بگیری. موفق باشی

گامر
گامر

دمتون گرم 🙏❤️

فرشاد
فرشاد

چطور میتونم از هر دو آیتم Remebrance باس های اصلی استفاده کنم یادمه گفتید باید دوپلیکت بگیرم ازشون

بهنام بهرامی
پاسخ به  فرشاد

سلام فرشاد، باید Walking Mausoleum پیدا کنی و از طریق اون Duplicateاشو تهیه کنی.

اریان

میگه که اون انگشت رو pick up من منم هرچی میزنم y نمیشه

بهنام بهرامی
پاسخ به  اریان

سلام اریان، خُب انگشت رو بردار دوست عزیز. اگه دکمه‌ی Y کار نمی‌کنه مشکل از Controller هست. در بخش Key Binding برای Y دکمه‌ی دیگه‌ای تعریف کن مثلا اونو با X یا A یا B عوض کن ببین مشکل بر طرف میشه یا نه. بازی هیچ Bug بزرگی نداره که نتونی بازی رو ادامه بدی.

اریان

سلام بهنام داشت اول بازی نمی زاره از در برم بیرون میگه که yبزن منم میزنم نمیشه

بهنام بهرامی
پاسخ به  اریان

سلام اریان، اگه منظورت درب Church of Anticipation هست که باید بگم تا حالا به این Bug برنخوردم و متاسفانه راه حلی هم ندارم. تو وب‌سایت Reddit در Forum مربوط به Elden Ring سوالتو بپرس (به زبان انگلیسی) اونا بهت کمک می‌کنن.