راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / منطقه Limgrave بخش اول

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring قسمت دوم / منطقه Limgrave قسمت اول

وارد منطقه Limgrave شده‌ایم، در ابتدا با شخصیت‌های اصلیِ کلی ملاقات می‌کنیم و بعد به سراغ باسی به نام Margit در ابتدای قلعه Stormveil می‌رویم تا راه را برای ورود به Roundtable Hold باز کنیم. (برای درک بهتر داستان این بخش به قسمت اول و دوم داستان کامل الدن رینگ مراجعه کنید)

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی راهنمایی بازی Elden Ring قسمت دوم

برخلاف دیگر راهنمایی کامل ما در اینجا ما ویدیویی کاملا اختصاصی از بازی Elden Ring برایتان تهیه کردیم (بخشی از بازی خودمان در Journey دوم) این راهنمایی فقط شامل بخش‌های اصلی و مراحل فرعی شخصیت‌های اصلی بازی می‌باشد. در قسمت‌های غیرمهم سرعت ویدیو زیاد شده تا فقط مسیر حرکت را متوجه شوید. توضیحات کاملِ این بخش از ویدیو در زیر آورده شده است.

صحبت با Varré برای اولین بار

(در ویدیو: ۰۱:۰۰ تا ۰۳:۰۰)

در محل استراحت The First Step با Varré چندین بار صحبت کنید تا صحبت‌هایش تکراری شود. (مراحل Varré در اینجا) بعد به سمت جلو و محل استراحت بعدی بروید. کمی جلوتر با باسی به نام Tree Sentinel رو به رو می‌شوید. پیشنهاد ما این است که در ابتدای بازی (منظور Journey اول است.) با این باس فعلا رو به رو نشوید و صبر کنید قویتر شده تا بتوانید از پس آن بربیایید چراکه او در ابتدای بازی بسیار قویتر از شماست و با یکی دو ضربه کارتان را می‌سازد! 

مبارزه با Tree Sentinel

(در ویدیو: ۰۳:۰۰ تا ۰۳:۴۰)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / منطقه Limgrave

با روش‌های مختلفی این باس را می‌توانید شکست دهید. با استفاده از جادوها از راه دور یا با شمشیر و سپر از نزدیک ولی برای ابتدای بازی بهترین روش همان شمشیر و سپر است. باید جلوی ضربات او را با سپر بگیرید و به موقع به او ضربه بزنید. مراقب اسب باشید چراکه بعضی مواقع روی شما می‌پرد. وقتی تبرش را بالا آورد یا به عقب جاخالی دهید یا با سپر جلوی ضرباتش را بگیرید. به سمتی که سپر در دستش است بروید و به پشت او ضربه وارد کنید و سپس دور شوید چراکه اسب به شما ضربه می‌زند. وقتی به هوا می‌پرد با سپر جلوی ضربه‌اش را بگیرید و به پشتش بروید و ضربه بزنید. اگر از جادو در برابر او استفاده می‌کنید باید مراقب باشید برخی موارد او جادو را با سپرش به سمت شما بازمی‌گرداند. وقتی با تبر به زمین می‌زند به عقب بروید. وقتی با اسب به هوا می‌پرد از محدوده او خارج شوید تا آسیب نبینید، در اینجا سپر در برابر این حمله کارساز نیست. همینطور به پشتش بروید و ضربه زده و به موقع دفاع و فرار کنید تا کشته شود. بعد از شکستش Golden Halberd که یک نیزه ویژه است را بدست می‌آورید.

صحبت با Kalé در منطقه استراحت Church of Elleh برای آزاد کردن بخش Crafting

(در ویدیو: ۰۳:۵۴ تا ۰۴:۴۶)

راهنمای کامل بازی ELDEN RING

حال به سمت محل استراحت Church of Elleh بروید. در آنجا با مردی که کنار آتش است یعنی Kalé صحبت کنید (او یکی از تاجرهای بازی است) و از او با سیصد Rune آیتم Crafting Kit را بخرید تا بخش ساخت و ساز باز شود، در بخش ساخت و ساز می‌توانید انواع آیتم‌ها، تیرها، بمب‌ها و… را بسازید. برای باز کردن آیتم‌های بیشتر در بخش ساخت و ساز به Cookbook احتیاج دارید، خود همین Kalé دوتا از آنها را می‌فروشد. همینطور در سراسر نقشه می‌توانید Cookbook‌های مختلفی پیدا کنید. بیشتر تاجرهای سراسر نقشه (منظور شخصیت‌هایی که آیتم می‌فروشند) نیز Cookbook‌های مختلفی به شما می‌فروشند.

رفتن به منطقه استراحت Gatefront و ملاقات اولیه با Melina

(در ویدیو: ۰۵:۱۳ تا ۰۷:۲۲)

راهنمای کامل بازی ELDEN RING

به منطقه استراحت Gatefront که در نقشه بالا مشخص شده بروید. در آنجا استراحت کنید تا Melina با شما صحبت کنید در جواب صحبت‌هایش Accept را بزنید تا هم به توانایی لول آپ و هم به اسبتان Torrent دسترسی پیدا کنید. (در ویدیو ما در Journey دوم هستیم پس اسب را از قبل در اختیار داریم.)

رفتن به منطقه استراحت Stormhill Shack و ملاقات با Roderika

(در ویدیو: ۰۷:۲۵ تا ۱۰:۴۶)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / منطقه Limgrave

در ادامه باید از یک منطقه رد شوید و خود را به منطقه استراحت Stormhill Shack برسانید. فقط کشتن یک موجود بزرگ که از بالا به جلوی پایتان می‌پرد کمی چالش برانگیز است که نقطه ضعف اصلی او زیر پاهایش است. به خاطر بزرگی او نمی‌تواند به راحتی به زیر پایش ضربه بزند. همینطور اگر به صورتش ضربه بزنید به راحتی گیج می‌شود. از نقطه یک به نقطه دو بروید (طبق عکس) در طول مسیر مراقب دشمنان که کمین کردند باشید. همینطور کنار درختی در طول مسیر آیتم Golden Seed‌ را پیدا میکنید. (توضیح در مورد Golden Seed‌ و محل دقیق آنها در Limgrave) در نقطه دوم می‌توانید روی سکو Stonesword Key پیدا کنید. (محل تمام Stonesword Key های منطقه Limgrave) بعد درون کلبه بروید و با Roderika صحبت کنید. صحبت‌ها را ادامه دهید تا حرف‌هایش تکراری شود. (او به شما یک Spirit عروس دریایی می‌دهد) و ماموریت او را باید کامل کنید تا توانایی ارتقای Spiritها باز شود. (جلوتر توضیح داده می‌شود.)

بازگشت به منطقه استراحت Church of Elleh و ملاقات با Renna

(در ویدیو: ۱۱:۱۹ تا ۱۲:۳۳)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / منطقه Limgrave

به منطقه استراحت Church of Elleh بازگردید، در آنجا با Renna برای اولین بار ملاقات می‌کنید. گزینه اول را در حین این ملاقات انتخاب کنید، او به شما Spirit گرگ تنها و زنگوله می‌دهد. با کمک زنگوله می‌توانید Spirit یا ارواح مختلف را احظار کنید. برای انتخاب دوباره باید استراحت کنید تا بتوانید از این Spirit‌ها استفاده کنید.

راهنمای کامل بازی ELDEN RING

نکته: دقت کنید وقتی علامت سفید مشخص شده در عکس بالا در مناطق خاصی ظاهر شد، می‌توانید Spiritها را احظار کنید. (قبر سفید رنگ)

بعد به منطقه استراحت Stormhill Shack بازگردید (در بالا محلش مشخص است) و اینبار مسیر راه را به سمت بالا و قلعه Stormveil ادامه دهید. مراقب باشید دشمان زیادی برایتان کمین کردند (می‌توانید برای رون بیشتر آنها را بکشید) ولی احتیاج به مبارزه با آنها نیست فقط از سمت چپ مسیر را طی کنید تا به منطقه استراحت Castleward Tunnel برسید. بعد از تونل رد شوید و به سمت جلو بروید. در انتهای تونل قبل از خروج می‌توانید در این قسمت یک یار کمکی احظار کنید برای شروع بازی بدردتان می‌خورد. به هر حال وارد بخش بعدی شوید تا دمو آغاز شود.

مبارزه با Margit the Fell Omen

(در ویدیو: ۱۴:۲۲ تا ۱۵:۱۹)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / منطقه Limgrave

در اینجا مبارزه با باس اولیه بازی یعنی Margit the Fell Omen آغاز می‌شود. بهتر است برای بار اول از سپر و شمیشر استفاده کنید. دقت کنید حداقل لولتان ۱۵ به بالا باشد وگرنه این مبارزه بسیار سخت برایتان خواهد شد. بیشترین ضربات او به راحتی با سپر قابل دفع است ولی برخی موارد ضربات پشت سرهمی می‌زند که باعث می‌شود دفاع‌تان شکسته شود. پس بهتر است در این موارد از او دور شوید. در ابتدای مبارزه با عصایش به شما ضربه می‌زند. ولی مراقب دیگر دستش نیز باشید، او شمشیر و پتک به رنگ طلایی ظاهر می‌کند و به شکل غافلگیر کننده‌ای به شما حمله می‌کند به سمت چپ او بروید و از کنار به او ضربه بزنید ولی زیاد طمع نکنید یکی دو ضربه کافی است و باز باید دفاع و جاخالی دهید تا موقعیت مناسبی برای ضربه زدن بدست بیاورید. اگر جادوگر هستید بدون مشکل به راحتی می‌توانید با جادو از دور او را شکست دهید. وقتی پتک طلایی‌اش را بالا آورد و به هوا پرید می‌توانید به جلو جاخالی دهید تا در پشتش قرار بگیرید و چند ضربه نثارش کنید. در موقع ضربه با شمشیر طلایی نیز اگر زیر او بروید می‌توانید چندین ضربه بدون مشکل به او وارد کنید. در حین این مبارزه می‌توانید یک روح یا Spirit برای کمک به خود احضار کنید. بعد از شکست دادن او ۱۲۰۰۰ رون (بار اول بازی) بدست می‌آورید.

ادامه راهنمایی در : راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است