منطقه Mountaintops of the Giants بخش اول / راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring قسمت بیست و چهار بخش اول/ منطقه Mountaintops of the Giants بخش دوم

در این قسمت به منطقه Mountaintops of the Giants می‌رویم تا علاوه بر انجام آخرین ترور Volcano Manor رمز و رازهای اولیه این منطقه را تکمیل کنیم. در این قسمت با Millicent ملاقات می‌کنیم و برای آخرین بار Brother Corhyn و Goldmask را باهم روی پلی می‌یابیم. (برای باز کردن پایان Age of Order) (برای درک بهتر داستان این بخش به قسمت هفتم داستان کامل الدن رینگ مراجعه کنید)

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی راهنمایی بازی Elden Ring قسمت بیست و چهار

برخلاف دیگر راهنمایی کامل ما، در اینجا ما ویدیویی کاملا اختصاصی از بازی Elden Ring برایتان تهیه کردیم (بخشی از بازی خودمان در Journey دوم) این راهنمایی فقط شامل بخش‌های اصلی و مراحل فرعی شخصیت‌های اصلی بازی می‌باشد. در قسمت‌های غیرمهم سرعت ویدیو زیاد شده تا فقط مسیر حرکت را متوجه شوید. توضیحات کاملِ این بخش از ویدیو در زیر آورده شده است.

دانجن Giants’ Mountaintop Catacombs

(در ویدیو: ۰۰:۳۹ تا ۰۷:۵۱)

آخرین رمز و رازهای Volcano Manor بازی Elden Ring

به منطقه استراحت Zamor Ruins در Mountaintops of the Giants برگردید. در آنجا مسیرِ مستقیم را در پیش بگیرید و از منطقه Zamor Ruins عبور کنید. بعد از این منطقه به سمت دانجنی که در نقشه بالا مشخص است بروید. یک پل طولانیِ باریک در آنجا می‌بینید در سمت راست و زیر کوه آنجا یک در است که با باز کردن آن می‌توانید وارد دانجن Giants’ Mountaintop Catacombs شوید. در این دانجن می‌توانید یک Deathroot پیدا کنید. 

توضیحات کلی این دانجن: 1. بعد از اینکه سوار آسانسور اولیه شوید به درِ باس این دانجن می‌رسید. 2. بعد از پله‌ها پایین بروید و سوار آسانسور بعدی ‌شوید. 3. در این طبقه پایین مراقب کوزه‌های بزرگ و انفجاری باشید. 4. همینطور مسیر را ادامه دهید و از پله‌ها بالا بروید تا در انتها به یک بن‌بست برسید که یک کوزه بزرگ برایتان آنجا کمین کرده است.

آخرین رمز و رازهای Volcano Manor بازی Elden Ring

5. به اتاق قبلی برگردید تا در سمت چپ‌تان یک شکاف روی دیوار ببینید. (عکس بالا) از آن به پیاین بپرید. 6. باز به پایین‌تر بپرید و روی آسانسور بروید ولی به سرعت از آسانسور پیاده شوید، در اینجا در محیط زیر آسانسور اگر نگاه کنید یک کوزه بزرگ وجود دارد، به پایین بپرید و کوزه را از بین ببرید، در انتهای این بخش اهرمی است که درِ مسدود شده‌ی باس را باز می‌کند. حال به طبقه بالا برگردید و وارد درب بسته که اکنون باز شده شوید تا باس این دانجن را شکست دهیم.

باس این دانجن Ulcerated Tree Spirit نام دارد: قبلی از این‌ها کشتیم و خواهیم کشت! بخشی از خصوصیات این باس: 1. به شکل ناگهانی با دهانش به شما حمله می‌کند، به موقع جاخالی دهید. 2. از دهانش آتش بیرون می‌دهد، از جلوی دهانش کنار بروید. 3. زیرشکم یا پشتش بروید تا ضربات کمتر به شما اثر کند. 4. مراقب گردن یا دمش باشید و به موقع ضربات این دو بخش از بدنش را جاخالی دهید. 5. با دهان باز به سمتتان یورش می‌آورد، به موقع جاخالی دهید تا در دهنش گیر نکنید! 6. وقتی به نیمه خونش رسید منفجر می‌شود پس از او دور شوید تا آسیب نبینید. 7. وقتی خونش کمتر شد ضرباتش مرگبارتر می‌شود و به شکل ترکیبی حمله می‌کند.

بعد از کشتنش مقداری رون، Golden Seed و همینطور Glovewort Picker’s Bell Bearing [2] را بدست می‌آورید. در آخر از صندوق پشت او Deathroot هفتم را بردارید.

ملاقات با Millicent در Mountaintops of the Giants

(در ویدیو: ۰۸:۱۵ تا ۱۰:۴۴)

آخرین رمز و رازهای Volcano Manor بازی Elden Ring

خوب از دانجن خارج شوید و به سمت پل باریک بروید. دشمنان را نادیده بگیرید و به سمت دیگر پل بروید. در انتهای پل مراقب Golem تیرانداز باشید و از تیرهایش جاخالی دهید و بعد به زیر پایش بروید و کارش را بسازید. کمی جلوتر منطقه استراحت Ancient Snow Valley Ruins را پیدا خواهید کرد. در آنجا با Millicent بار دیگر ملاقات می‌کنید، با او صحبت کنید تا حرف‌هایش تکراری شود.

ترور آخر Volcano Manor در Mountaintops of the Giants

(در ویدیو: ۱۰:۴۷ تا ۱۵:۱۷)

آخرین رمز و رازهای Volcano Manor بازی Elden Ring

مسیر جلو را بروید تا به منطقه استراحت Freezing Lake برسید. اگر سمت راست و روی دریاچه یخ زده بروید به یک اژدهای یخی می‌خورید که بعدا به سراغش می‌رویم! فعلا به سمت چپ بروید و مسیر را ادامه دهید تا به منطقه استراحت Snow Valley Ruins Overlook برسید. نقشه بالا را نگاه کنید حال به محل آخرین ترور برای Volcano Manor نزدیک شده‌ایم. به سمت محل مشخص شده بروید. در آنجا در درون کلبه‌ای که نزدیک علامت قرمز روی زمین است ست لباس Traveling Maiden را بردارید. بعد روی علامت قرمز بروید و Yes را بزنید تا نبرد آغاز شود. دشمنی به نام Juno Hoslow را در این نبرد باید شکست دهید. او بسیار فرز و سریع است و غیب می‌شود و با دو شلاقی که در دست دارد ضربه می‌زند. با ضربات به موقع و سریع او را بکشید تا ست لباس و شلاقش را بدست بیاورید.

ملاقات آخر با Brother Corhyn و Goldmask 

(در ویدیو: ۱۵:۳۸ تا ۱۸:۲۵)

آخرین رمز و رازهای Volcano Manor بازی Elden Ring

در نقشه بالا روی پل شما برای آخرین بار با Brother Corhyn و Goldmask باهم ملاقات می‌کنید. (اگر پیدا کردن محلشان سخت است به ویدیو مراجعه کنید) با Corhyn در مورد Goldmask صحبت کنید. در طی صحبت‌ها اگر Tonic of Forgetfulness را قبلا از Tanith گرفته باشید، (در قسمت نوزدهم این بخش این آیتم را بدست می‌آورید، هرچند باید ماموریت Rya را طبق قسمت هجدهم ابتدا می‌رفتید تا Tanith به شما آِتم را می‌داد.) می‌توانید آیتم را به او بدهید، هرچند او از گرفتن این Tonic خودداری می‌کند.  

آخرین رمز و رازهای Volcano Manor بازی Elden Ring

داستان Brother Corhyn در اینجا به پایان می‌رسد ولی یکبار دیگر با Goldmask در آینده ملاقات خواهیم کرد. 

ادامه راهنمایی در :راهنمای کامل بازی ELDEN RING(منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

دیدگاه ها بسته شده است