راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار مهم منطقه Altus Plateau

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring قسمت بیست/ اسرار مهم منطقه Altus Plateau

در این قسمت برخی از اسرار مهم منطقه Altus Plateau را دنبال می‌کنیم. دو Deathrootی که می‌توانید در این منطقه پیدا کنید را بدست می‌آوریم و وارد یک دانجن کاملا مخفی برای این منظور می‌شویم. بعد از این به بخش پشتی منطقه Volcano Manor (کوهستان Gelmir) می‌رویم تا ماموریت برخی از شخصیت‌ها مثل Alexander Iron Fist را دنبال کنیم و برای ماموریت شخصیت Sellen خودمان را آماده کنیم. 

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی راهنمایی بازی Elden Ring قسمت بیست

برخلاف دیگر راهنمایی کامل ما، در اینجا ما ویدیویی کاملا اختصاصی از بازی Elden Ring برایتان تهیه کردیم (بخشی از بازی خودمان در Journey دوم) این راهنمایی فقط شامل بخش‌های اصلی و مراحل فرعی شخصیت‌های اصلی بازی می‌باشد. در قسمت‌های غیرمهم سرعت ویدیو زیاد شده تا فقط مسیر حرکت را متوجه شوید. توضیحات کاملِ این بخش از ویدیو در زیر آورده شده است.

شکست دادن Tibia Mariner

(در ویدیو: ۰۰:۵۶ تا ۰۱:۴۷)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار مهم منطقه Altus Plateau

به منطقه‌ای که در نقشه بالا مشخص شده بروید. (در Altus Plateau)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار مهم منطقه Altus Plateau

در آنجا دشمنی به نام Tibia Mariner به شما حمله می‌کند. آنها دشمنانی روی قایق هستند که از دستتان فرار می‌کنند و در محیط دشمنان اسکلتی احضار می‌کنند. فقط روی او تمرکز کنید و ضربه بزنید تا کشته شود. اگر در طول مبارزه غیب شد به سمت دیگر دریاچه بروید و به دنبالش بگردید و باز به جانش بیفتید تا کشته شود. اگر فقط روی او تمرکز کنید مبارزه راحتی خواهد بود و نکته خاصی ندارد. فقط وقتی قایق را بالا می‌آورد تا بر سرتان بکوبد جاخالی به موقع دهید! بعد از شکست دادنش اسپریتی به نام Tibia’s summons و همینطور یک Deathroot بدست می‌آورید.

رفتن به دانجن Gelmir Hero’s Grave

(در ویدیو: ۳:۴۵ تا ۰۹:۳۳)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار مهم منطقه Altus Plateau

برای پیدا کردن Deathroot بعدی این منطقه باید به دانجنی خطرناک به نام Gelmir Hero’s Grave برویم. مسیری که باید به سمت این دانجن بروید کمی پیچیده است برای همین آن را در نقشه بالا علامت گذاری کردیم. 1. ابتدا باید خود را به زیر پل در سمت راست به نام منطقه استراحت Road of Iniquity Side Path برسانید. 2. از آنجا به سمت جلو پیش بروید و از پل بگذرید و منطقه استراحت Bridge of Iniquity را فعال کنید. 3. همینطور جلو بروید تا به دو ماشین Abductor Virgins برسید. در سمت چپ آنها یک نبردبان است از آن بالا بروید و منطقه استراحت First Mt. Gelmir Campsite که در آن بالا است را فعال کنید. 4. همینطور جلو بروید تا به یک برج برسید. در بالای برج می‌توانید تیرکمان Pulley Bow را پیدا کنید. 5. از پشت برج به سمت جلو بروید تا به دانجن برسید، در را باز کنید و با آسانسور به سمت پایین برید. 

دانجن اسرار آمیز Gelmir Hero’s Grave

(در ویدیو: ۱۰:۱۱ تا ۱۴:۴۲)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار مهم منطقه Altus Plateau

وقتی وارد محیط اصلی دانجن می‌شوید در اطرافتان مواد مذاب می‌بینید و یک کالسکه مکانیکی عجیب در محیط بالا و پایین می‌شود. اگر در وسط محیط بدون فکر قرار بگیرید این کالسکه شما را تکه تکه خواهد کرد! در گوشه‌های محیط اگر دقت کنید محل‌هایی است که می‌توانید در آنجا پناه بگیرید. به سمت پایین سریع بروید و در محل اول پناه بگیرید. مراقب اسکلت‌های مزاحم باشید و آنها را بکشید. وقتی یکبار کالسکه رد شد باز به پایین‌تر بروید و در گوشه بعدی پناه بگیرید. باید یک چشمتان به کالسکه باشد که زیرتان نگیرد. پایین محیط را نگاه کنید وقتی کالسکه از کنارتان رد شد بلافاصله به پایین‌تر بروید. (مانند عکس بالا که وقتی کالسکه رد شد ما به سرعت به پایین رفتیم.)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار مهم منطقه Altus Plateau

جلوتر به یک پل می‌رسید که در گوشه‌اش می‌توانید پناه بگیرید آنجا بمانید تا باز کالسکه رد شود. بلافاصله پایین‌تر بروید و در گوشه‌ی بعد از پل مخفی شوید. اینبار که کالسکه رد شد به سمت جلو بروید و خود را وارد سوراخ بازی که در عکس بالا نیز مشخص است کنید. دقت کنید باید بسیار سریع باشید تا کالسکه به شما برخورد نکند.

فعلا از شر کالسکه خلاص شدیم. در محیط جلو بروید و Grave Glovewort [7] و 6 را بردارید. همینطور جلو رفته و از پله‌ها بالا بروید. در بالای پله‌ها دشمنان را بکشید. مراقب آتش باشید و بعد از اینکه خاموش شد داخل راهرو شوید و به گوشه دستگاهی که آتش پرت می‌کند ضربه بزنید تا خاموش شود. (از تیرکمان نیز از دور می‌توانید استفاده کنید.)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار مهم منطقه Altus Plateau

وارد محیط بعدی می‌شویم که یک کالسکه دیگر در آنجا در رفت و آمد است! وقتی کالسه به سمت پایین رفت شما نیز به دنبالش بروید و به سمت اولین محلی که در گوشه‌ها فضا دارد بروید. مراقب اسکلت‌ها باشید. وقتی کالسکه بالا رفت به پایین بروید و درون گوشه سمت راست مخفی شوید. در آنجا یک دشمن سایه مانند مخفی شده است سریع آن را بکشید. بعد از کشتن موجود به عقب برگردید و به پایین و در محلی که در عکس بالا مشخص شده بپرید. در آنجا مسیر را به سمت عقب ادامه دهید و موجود را بکشید تا ست لباس Bloodhound Knight را بدست بیاورید. در انتهای محل ست لباس Gelmir Knight وجود دارد. 

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار مهم منطقه Altus Plateau

حال از نبردبانی که در آنجاست بالا بروید. از پنجره سمت چپی گوشه‌اش خود را روی داربست چوبی برسانید. (عکس بالا) روی داربست منتظر بمانید تا کالسکه دقیقا زیر داربست قرار گیرد و بعد خودتان را روی کالکسه بیندازید. صبر کنید کالسکه تا انتهای مسیر و در وسط مواد مذاب برود. در آنجا صبر کنید تا دور بزند و در همین لحظه از آن پایین بپرید. فقط مراقب باشید که به چرخ‌های مرگبار کالسکه گیر نکنید که تمام زحماتتان هدر می‌رود! بعد از پایین آمدن از کالسکه سریع از نبردبان سمت راست محیط بالا بروید و در را باز کنید. از پله‌ها پایین بروید و وارد مه سبز شوید تا مبارزه با باس آغاز شود.

مبارزه با Red Wolf of the Champion

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار مهم منطقه Altus Plateau

برخی نکات مهم این مبارزه: 1. او زوزه‌ای می‌کشد و چند اسپل از خود جای می‌گذارد مراقب باشید این جادوها به شکل شمشیر‌های آبی به سمتتان می‌آیند به موقع جاخالی دهید. 2. گرگ به هوا می‌پرد و با شمشیری که در دهانش است به شما ضربه می‌زند، به موقع جاخالی دهید. 3. نزدیک شما می‌آید و با شمشیری که در دهانش است به شما ضربه می‌زند. از زیر شمشیر جاخالی دهید و ضربه بزنید. 4. گرگ با دهانش شما را گاز می‌گیرد به موقع جاخالی دهید (یا با شیلد جلوی ضربه را بگیرید) و از کنار به او ضربه بزنید. 5. وقتی خونش کمتر شد این ضربات را ترکیبی و سریعتر می‌زند و باید سریع‌ کارش را بسازید تا به دردسر نیفتید. بعد از شکست دادنش اسپریت Bloodhound Knight Floh بدست می‌آورید. در آخر از صندوق Deathroot را بردارید و بوسیله علامت سفید از دانجن خارج شوید.

رسیدن به منطقه پشت Volcano Manor (کوهستان Gelmir)

(در ویدیو: ۱۵:۰۰ تا ۲۰:۰۵)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار مهم منطقه Altus Plateau

رسیدن به پشت Volcano Manor (کوهستان Gelmir) کمی پیچیده است ولی با شماره به توضیح مسیر می‌پردازیم. (یا از ویدیو استفاده کنید) 1. ابتدا به منطقه استراحت Erdtree-Gazing Hill بروید. 2. خود را طبق مسیر به منطقه استراحت Seethewater River برسانید. 3. در طول مسیر می‌توانید درِ دانجن Seethewater Cave را نیز باز کنید. 4. مسیر را ادامه دهید تا به منطقه استراحت Seethewater Terminus برسید.

مبارزه با Magma Wyrm

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار مهم منطقه Altus Plateau

5. جلوتر با Magma Wyrm مبارزه کنید تا Dragon Heart و مقداری رون بدست بیاورید. برخی خصوصیات این باس: 1. جلوی دهانش نایستید و بیشتر از کنار به او ضربه بزنید. چراکه از دهانش مواد مذاب بیرون می‌دهد. 2. مراقب مواد مذابی که از دهانش بیرون می‌دهد باشید. 3. با شمشیرش به جلو ضربه می‌زند از زیر دستش فرار کنید و به او ضربه بزنید. (مراقب باشید وقتی شمشیر را عقب می‌کشد ممکن است به شما ضربه وارد شود.) 4. روی زمین می‌خیزد و مواد مذاب به جای می‌گذارد، مراقب باشید و از جلوی راهش کنار بروید 5. در آخر مبارزه به صورت ترکیبی ضربه وارد می‌کند و بسیار وحشی می‌شود. 

ملاقات چهارم با Alexander Iron Fist

6. در انتهای همین بخش در وسط مواد مذاب با Alexander Iron Fist ملاقات خواهید کرد، با او صحبت کنید تا حرف‌هایش تکراری شود. (اگر تا اینجا طبق راهنمایی پیش رفته باشید او را ملاقات می‌کنید، در غیر این صورت یک جایی او را جا گذاشتید به قسمت‌های قبلی مراجعه کنید!)

7. در انتها خودتان را به منطقه استراحت Craftsman’s Shack برسانید. (در قسمت بعدی به دنبال ماموریت شخصیت Sellen می‌رویم و شماره‌های 8 و 9 در این مورد است.)

ادامه راهنمایی در : راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است