راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / مبارزه با Starscourge Radahn

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring قسمت دوازدهم/مبارزه با Starscourge Radahn

در این قسمت از راهنمایی الدن رینگ به منطقه Caelid سفر می‌کنیم تا علاوه بر کشتن چندین اژدها در طول مسیر به پیش باس اصلی این منطقه یعنی Starscourge Radahn برویم. با کشتن این باس شهر زیرزمینی Nokron برایتان باز می‌شود. (این قسمت ادامه ماموریت شخصیت Ranni the Witch محسوب می‌شود) (برای درک بهتر داستان این بخش به قسمت چهارم داستان کامل الدن رینگ مراجعه کنید)

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی راهنمایی بازی Elden Ring قسمت دوازدهم

برخلاف دیگر راهنمایی کامل ما در اینجا ما ویدیویی کاملا اختصاصی از بازی Elden Ring برایتان تهیه کردیم (بخشی از بازی خودمان در Journey دوم) این راهنمایی فقط شامل بخش‌های اصلی و مراحل فرعی شخصیت‌های اصلی بازی می‌باشد. در قسمت‌های غیرمهم سرعت ویدیو زیاد شده تا فقط مسیر حرکت را متوجه شوید. توضیحات کاملِ این بخش از ویدیو در زیر آورده شده است.

 اژدهای اول منطقه Caelid با نام Greyll

(در ویدیو: ۰۰:۴۱ تا ۰۲:۳۸)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / مبارزه با Starscourge Radahn

به سمت محل مشخص شده در نقشه بالا بروید تا با اژدهایی که روی پل است مبارزه کنید. به شماره یک بروید در آنجا یک اژدهای آتشین به نام Greyll منتظرتان است. محیط پل کمی کوچک است ولی اگر روش کشتن اژدهایان را بدانید مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد. باید روی اسب مبارزه کنید جلوی آتش دهانش نایستید و چند ضربه‌ به بال و پاهایش بزنید و بعد دور شوید و همین روند را ادامه دهید. وقتی به آسمان پرید باید از محدوده او خارج شوید. او از دهانش آتش بیرون می‌دهد پس باید مراقب حملات او باشید. مراقب دمش باشید، اگر بیش از حد پشتش بمانید او با دم به شما ضربه می‌زند. با کشتن او علاوه بر مقداری رون یک Dragon Heart نیز بدست می‌آورید. اگر می‌خواهید بدانید چگونه باید از قدرت‌های اژدهایان استفاده کنید به این قسمت مراجعه کنید.

اژدهای دوم منطقه Caelid با نام Greyoll

(در ویدیو: ۰۳:۳۹ تا ۰۶:۳۵)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / مبارزه با Starscourge Radahn

حال از شماره یک به سمت شماره دو یعنی نزدیک قلعه Fort Faroth بروید تا با یک اژدهای دیگر مبارزه کنیم. در اینجا یک اژدهای بسیار بزرگ به نام Greyoll خواهید دید. حمله مستقیم به گریول تقریبا بی‌فایده است. برای شکست دادن او باید از هفت اژدهای چشم قرمز اطراف او پنج تا را شکست دهید. این اژدهایان بیشتر ضربات فیزیکی وارد می‌کنند و زیاد پیش نمی‌آید که با آتش حمله کنند. یکی یکی به آنها حمله کنید و بکشیدشان با کشتن پنج تا از آنها ۲ تای دیگر بعلاوه Greyoll از بین می‌رود و شما پنج Dragon Heart بدست می‌آورید. یک راه دیگر نیز وجود دارد. می‌توانید زیر پای چپ گریول پنهان شوید و به او حمله کنید تا کشته شود (کمی طولانی خواهد بود) با اینکار هم Greyoll و هم هفت اژدهای کوچک دور او کشته می‌شوند. برای اینکار بهتر است از سلاحی با قابلیت bleed استفاده کنید.

رفتن به Fort Faroth

(در ویدیو: ۰۷:۰۰ تا ۰۷:۳۰)

در اینجا می‌توانید وارد قلعه Fort Faroth شوید و از نبردبان انتهای آن بالا رفته تا در بالای آنجا آیتم Dectus Medallion (Right) را بدست بیاورید که برای رفتن به منطقه Altus Plateau به صورت درست ضروری است. (در نقشه بالا نزدیک علامت دوم قلعه مشخص است)

اژدهای سوم منطقه Caelid با نام Decaying Ekzykes

(در ویدیو: ۰۹:۴۷ تا ۱۳:۰۰)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / مبارزه با Starscourge Radahn

در همان منطقه Caelid به بخشی از نقشه که در عکس بالا مشخص است بروید تا با یکی دیگر از اژدهایان این منطقه یعنی Decaying Ekzykes مبارزه کنیم. این اژدها مجهز به بیماری یا سم scarlet rot است پس باید بسیار مراقب آتش سمی او باشید. به زخم‌های روی بدنش دقت کنید انگار او بیماری scarlet rot گرفته است پس به همین دلیل آتش قرمز کم رنگ او این بیماری را به شما نیز منتقل می‌کند. وقتی روی هوا رفت به هیچ عنوان اطرافش نباشید و از زیرش دور شوید. مانند اژدهایان دیگر پشتش یا جلویش نایستید و زیاد زیر پایش نمانید. فقط به او با اسب ضربه بزنید، دور شوید، دوباره یورش کنید و ضربه بزنید و همین چرخه را ادامه دهید تا کشته شود. خونش نسبت به دیگر اژدهایان کمی بیشتر است پس کمی بیشتر باید برای کشتنش زمان صرف کنید. بعد از کشتنش علاوه بر ۳۸ هزار رون، یک Dragon Heart نیز بدست می‌آورید.

شکست دادن Starscourge Radahn

(در ویدیو: ۲۰:۵۶ تا ۲۲:۲۰)

بعد از کشتن تمام اژدهایان منطقه می‌خواهیم به سراغ باس اصلی منطقه Caelid یعنی رادان برویم. علت اصلی‌ای که به Caelid آمدیم در اصل کشتن اوست!

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / مبارزه با Starscourge Radahn

به سمت قلعه Redmane Castle که در نقشه بالا مشخص است و در پایین منطقه Caelid است بروید. منطقه استراحت Impassable Greatbridge را نزدیک پل فعال کنید. بعد به سمت تلپورتر بروید و خود را به آن سمت قلعه برسانید. داخل قلعه شوید و با همه شخصیت‌هایی که آنجا هستند صحبت کنید. حتما با Blaidd (بخشی از ماموریت Ranni) و همینطور Alexander Iron Fist قبل از مبارزه صحبت کنید. بعد از صحبت با همه جلوتر بروید تا صحبت‌های Jerren یا همان مسئول فستیوال را گوش کنید. بعد از پله‌ها بالا بروید و با مرد صحبت کنید و بگویید که آماده‌اید تا دمویی آغاز شود.

بعد از دمو به پشت قلعه بروید و سوار آسانسور شوید و پایین بروید. در پایین از تلپورتر استفاده کنید تا مبارزه آغاز شود…

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / مبارزه با Starscourge Radahn

این مبارزه می‌تواند به یکی از سخت‌ترین مبارزات بازی برایتان بدل شود، اما در عین حال نیز می‌تواند برایتان بسیار ساده تمام شود! در ابتدا رادان از دور به سمتتان تیر می‌اندازد. تیرهایش را جاخالی دهید. در محیط دقت کنید محل‌های Summon خواهید دید باید به سمت آنها بروید و افراد مختلفی که می‌خواهند به شما در این مبارزه کمک کنند را احضار کنید. این محل‌ها با نوری سفید روی زمین مشخص هستند همه یارهایتان را فرا بخوانید. بعد از احضار تمام یارها، بوسیله اسب به رادان نزدیک شوید. مراقب باشید برخی موارد او تیرهای بزرگی را مانند باران بر سرتان می‌ریزد در مسیر این تیرها قرار نگیرید و به سمت دیگر فرار کنید. او سوار اسب بی‌نوایی است و به این طرف و آنطرف می‌رود و با دو شمیشر بزرگش بر سرتان می‌کوبد باید به موقع جاخالی دهید و زیر اسبش بروید و به او ضربات پیاپی وارد کنید. وقتی شمشیرهایش را به هم کوبید و به درون زمین فرو کرد باید از او فاصله بگیرید چراکه شمشیرهایش جادویی می‌شود و ضربات مرگباری وارد می‌کند. در ویدیو مبارزه بسیار سریع تمام می‌شود و او به فاز دوم مبارزه وارد نمی‌شود. اگر بتوانید سریع به او ضربه بزنید می‌توانید در همان فاز اول کارش را بسازید.

ولی اگر مبارزه به فاز دوم برود او به آسمان می‌رود و مانند یک شهاب سنگ بر سرتان فرود می‌آید که باید به موقع جاخالی دهید تا کشته نشوید.  مبارزه در فاز دوم بسیار سخت‌تر است. او ضربات مرگبارتری وارد می‌کند و از جادوهای مختلف و ضربات گروهی بر علیه‌تان استفاده می‌کند. او انواع و اقسام ضربات قبلی را ترکیب می‌کند و بسیار عصبانی است. در اینجا باید به سرعت، تمامِ قدرتتان را برای شکست دادنش استفاده کنید. این مبارزه همانطور که گفته شد ممکن است به فاز دوم کشیده شود و برایتان سخت شود اما اگر سریع باشید و وقتی که تعداد زیادی یار خودی وجود دارد به سراغ او بروید به سرعت می‌توانید کارش را بسازید. 

بعد از کشتنش Remembrance of the Starscourge و Radahn’s Great Rune را بدست می‌آورید. در این قسمت توضیح دادیم چطور Great Rune او را فعال کنید. فعال سازی این Great Rune باعث افزایش ۱۵٪ جان – ۱۲.۵٪ انرژی و FP می‌شود ولی فقط می‌توانید یک Great Rune در آن واحد فعال کنید پس درست تصمیم بگیرید. همینطور حتما از Rune Arc برای افزایش قدرت Great Runeها استفاده کنید. 

صحبت با شخصیت Alexander Iron Fist 

بعد از کشتن رادان یک دمو آغاز می‌شود و شهاب سنگی از آسمان به زمین برخورد می‌کند که باعث شکافتن زمین و باز شدن مسیر شهر زیرزمینی Nokron می‌شود. بعد از این با Blaidd (بخشی از ماموریت Ranni) و همینطور Alexander Iron Fist صحبت کنید. 

همینطور بعد از شکست دادن رادان به قلعه Redmane Castle بازگردید و با Jerren یا همان مسئول فستیوال صحبت کنید. این هم بخشی از ماموریت این شخصیت با شخصیت Sellen است که بعدا به آن می‌پردازیم.

ادامه راهنمایی در : راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

دیدگاه ها بسته شده است