راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار فاضلاب شهر Leyndell

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring قسمت بیست و سه/ اسرار فاضلاب شهر Leyndell (سفر به زیرِ زمین بخش پنجم)

در این قسمت به یکی از بخش‌های بسیار عجیب بازی یعنی فاضلاب شهر Leyndell می‌رویم تا ابتدا ماموریت شخصیت Dung Eater را تا انتها پیش برویم (مربوط به پایان بندی Blessing of Despair) و بعد به اعماق فاضلاب می‌رویم تا محل نهایی شخصیت Hyetta را پیدا کنیم و راه را برای بدست آوردن پایان (Lord Of The Frenzied Flame) در بازی هموار کنیم!

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی راهنمایی بازی Elden Ring قسمت بیست و سه

برخلاف دیگر راهنمایی کامل ما، در اینجا ما ویدیویی کاملا اختصاصی از بازی Elden Ring برایتان تهیه کردیم (بخشی از بازی خودمان در Journey دوم) این راهنمایی فقط شامل بخش‌های اصلی و مراحل فرعی شخصیت‌های اصلی بازی می‌باشد. در قسمت‌های غیرمهم سرعت ویدیو زیاد شده تا فقط مسیر حرکت را متوجه شوید. توضیحات کاملِ این بخش از ویدیو در زیر آورده شده است.

ورود به فاصلاب شهر Leyndell 

(در ویدیو: ۰۱:۳۵ تا ۰۲:۴۸)

در ابتدای ویدیو قبل از اینکه وارد فاضلاب شویم، خود را به منطقه استراحت Lower Capital Church در شهر Leyndell می‌رسانیم تا در آنجا ست لباس Lionel و لباس‌های Deathbed را برداریم. (از شروع ویدیو تا دقیقه ۱:۳۰ را مشاهده کنید)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار فاضلاب شهر Leyndell

برای رسیدن به فاصلاب شهر Leyndell به منطقه استراحت West Capital Rampart بروید. در آنجا، از پله‌ها پایین رفته و وارد درب باز شوید و بعد به سمت چپ بروید. در سمت چپ شیروانی دو خانه متصل به هم را خواهید دید. (عکس بالا) روی آن بپرید و به سمت جلو بروید و از سمت دیگر آن پایین بروید. در اینجا مراقب دشمنان باشید و آنها را بکشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار فاضلاب شهر Leyndell

در انتهای این محل یک چاه خواهید یافت. (عکس بالا) از نبردبان چاه پایین بروید. در پایین دروازه بسته را باز کنید. (از کنار جنازه نیز Rune Arc را بردارید.) وارد دری که باز کردید شوید و از نبردبان پایین بروید. مسیر را به سمت جلو و بعد راست ادامه دهید. وارد یک محیط تاریک‌تر می‌شوید با وسیله‌ای محیط را روشن کنید و بعد از پله‌ها پایین بروید. مسیر را جلو بروید و موش‌ها را نادیده بگیرید و درِ انتهای محل را باز کنید. در اینجا از سمت چپ از نبردبان پایین بروید. کمی جلوتر سمت چپ‌تان وارد درِ باز شوید تا به منطقه استراحت Underground Roadside برسید.

ماموریت Dung Eater 

1. در منطقه استراحت Underground Roadside از در خارج شوید و به سمت چپ بروید. (کمی جلوتر می‌توانید ست لباس BloodSoaked را پیدا کنید.) دشمنان را نادیده بگیرید. جلوتر محلی باز روی زمین می‌بینید، داخل آن شوید. دشمنان را به کل نادیده بگیرید و مسیر را به سمت جلو و بعد چپ ادامه دهید و در انتهای محل از نبردبان بالا بروید. دشمنانی شبیه دست در اینجا به شما حمله می‌کنند همه را بکشید و بعد وارد در شوید (بوسیله کلید Sewer Gaol Key که در انتهای قسمت نوزدهم بدست آوردیم) و با Dung Eater یا Milos که در حال کوبیدن سرش به دیوار است صحبت کنید و گزینه اول را بزنید.

2. بعد از پایان صحبت‌ها به Roundtable برگردید و در آنجا به محلی که با Dung Eater در بین جنازه‌های سوخته است سر بزنید. او آنجا نیست ولی پیامی برای شما روی زمین گذاشته است!

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / ورود به منطقه Mountaintops of the Giants

3. حال به محلی که در عکس بالاست. (بخش شمالی Leyndell بیرون شهر) در آنجا Blackguard را زخمی می‌بینید. با او صحبت کنید و آخرین حرف‌هایش را بشنوید. بعد از پایان صحبت‌هایش از روی جنازه‌اش سومین Seedbed Curse را بردارید. همینطور ماسک او و Bellش را نیز بدست می‌آورید. Bell را به خواهران دو قلو در Roundtable بدهید تا میگوهایی که می‌فروخت را خواهران به شما بفروشند! حال به سمت دریاچه برگردید در اینجا Dung Eater به شما حمله‌ور می‌شود. مراقب جادوهای عجیبش باشید و کارش را بسازید. بعد از شکست دادنش Sword of Milos را بدست می‌آورید.

4. باز به Roundtable برگردید و با او صحبت کنید.

5. به منطقه استراحت Underground Roadside بروید و از آنجا دوباره به پیش Dung Eater (به مانند توضیحات شماره یک) بروید. او اینبار روی صندلی‌ای نشسته است و منتظر Seedbed Curse‌هایی است که به او بخورانید! به پنج Seedbed Curse‌ برای اینکار احتیاج داریم ولی فعلا سه تا داریم. باید بازی را ادامه دهیم تا Seedbed Curse‌‌های بیشتری بدست بیاوریم. (انجام این ماموریت برای باز کردن پایان Blessing of Despair بازی است.)

مناطق مخفی فاضلاب شهر (رسیدن به Forsaken Depths)

(در ویدیو: ۱۳:۳۰ تا ۲۰:۲۱)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار فاضلاب شهر Leyndell

ماموریت Dung Eater را تقریبا به آخرش رساندیم. حال باید به دنبال پیدا کردن محل نهایی شخصیت Hyetta باشیم! اگر هنوز پیش Dung Eater که روی صندلی نشسته هستید، مسیر را به سمت عقب برگردید. از نبردبان پایین بروید و گل‌ها را رد کنید و در انتها به سمت راست بروید. بلافاصله در سمت راست یک مسیر در سمت چپتان درون دیوار می‌بینید. (عکس بالا) داخل آن شوید. (همینطور می‌توانید از سمت دیگر نیز بیایید، فرقی نمی‌کند!)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار فاضلاب شهر Leyndell

مسیر را در لوله به سمت جلو پیش بروید و بعد سمت راست را ادامه دهید، کمی جلوتر روی زمین یک سوراخ است با پرش آن را رد کنید و جلو بروید. جلوتر سوراخ اول سمت چپ را نادیده بگیرید و وارد سوراخ دوم سمت راست شوید. مسیر را به سمت بالا ادامه دهید و از سوراخ بعدی نیز بپرید. جلوتر به یک دو راهی می‌رسید. مسیر سمت چپ به یک سری آیتم فرعی می‌رسد، پس مسیر سمت راست را بروید. مراقب دشمنانی که به شکل غافلگیرکننده جلویتان می‌پرند باشید!  جلوتر یک دشمن در انتهای مسیر جلویتان را می‌گیرد. دشمن سر سختی است و چون محیط کوچک است ممکن است برایتان دردسر درست کند ولی با دقت با او مبارزه کنید و شکستش دهید. بعد از نبردبان بالا بروید. جلوتر یک در بسته است آن را باز کنید. (عکس بالا) بعد از باز کردن در به سمت راست بروید و با فشار اهرم دروازه را باز کنید. بدین ترتیب از این به بعد به راحتی بدون طی کردن مسیر بالا می‌توانید از طریق منطقه استراحت Underground Roadside به اینجا دسترسی پیدا کنید.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار فاضلاب شهر Leyndell

حال وارد دری که باز کردید شوید و از گوشه‌ی بالای پله‌ها به راه پایینی بپرید. از پله‌ها پایین بروید و بعد وارد راهرو شوید. مسیر را در راهرو ادامه دهید تا در انتها به پله‌‌ها برسید. از پله‌ها پایین بروید. در زیر پله‌ها یک در باز است داخلش شوید و بعد وارد تونل شوید. در تونل اولین مسیر را سمت راست بروید، تا انتهای مسیر رفته و باز به سمت راست بروید. در بالا به یک محیط باز می‌رسید، دشمن را بکشید و از نبردبان بالا بروید. در اینجا در انتهای مسیر یک در می‌بینید آن را باز کنید تا دقیقا در بسته جلوی اتاق منطقه استراحت Underground Roadside را باز کرده باشید! (عکس بالا)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار فاضلاب شهر Leyndell

در منطقه استراحت Underground Roadside استراحت و تجدید قوا کنید! خوب وارد دری که تازه آن را باز کردید شوید و روی لوله‌ی سمت راست بروید. روی لوله‌ پیش بروید و مراقب باشید که سقوط نکنید و حواستان نیز به دشمنان سریع این منطقه باشد و آنها را بکشید. مسیر را روی لوله جلو و بعد به سمت چپ بروید و تا انتهای بالا لوله مسیر را ادامه دهید. در انتهای لوله از سمت راستش به پایین بپرید. (عکس بالا)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار فاضلاب شهر Leyndell

وقتی به پایین پریدید، به سمت جلو بروید و دشمنان را بکشید و خود را به محلی که در عکس بالا مشخص است برسانید و داخل آن محل شوید. در آنجا کمی جلوتر یک لوله بزرگ دیگر در پایین می‌بینید که قسمتی از آن باز است. به پایین بپرید و از بخشِ بازِ لوله داخل شوید. مسیر را در لوله به سمت جلو پیش بروید. در انتها به سمت چپ و سر دو راهی مسیر مستقیم را بروید و از روی سوراخ اول بپرید. یک موش بزرگ جلویتان سبز می‌شود آن را بکشید و مسیر را جلو بروید. جلو به بن بست می‌رسید و باید مسیر سمت چپ را بروید. جلوتر باز به یک سوراخ دیگر می‌رسید اینبار داخل سوراخ بپرید! در پایین؛ مسیر سرپایینی را بروید تا در انتها به یک نبردبان برسید. در پایین نبردبان دشمنان را بکشید و سوار آسانسور شوید تا پایین‌تر برود. در انتها به منطقه استراحت Forsaken Depths می‌رسید.

مبارزه با Mohg, the Omen در زیرزمین

(در ویدیو: ۲۰:۴۵ تا ۲۴:۳۸)

مسیر را به سمت جلو و بعد از پله‌ها پایین بروید. در انتها وارد تالاری می‌شوید و باید با یک باس سرسخت به نام Mohg مبارزه کنیم! پیشنهاد می‌کنیم حتما از اسپریت در این مبارزه استفاده کنید. (مخصوصا Mimic Tear Ashes) چراکه اگر فقط تمرکزش روی شما باشد کارتان بسیار سخت است! خون این باس به شدت زیاد است و دمیج زیادی وارد می‌کند پس باید با لول بالا و امکانات خوب به سراغش بروید!

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار فاضلاب شهر Leyndell

بخشی از حرکات او: 1. نیزه‌ی سه سَری دارد که با آن به شما ضربات پیاپی در جهات مختلف وارد می‌کند، دقت کنید که فقط یک ضربه وارد نمی‌کند بلکه چندین ضربه می‌زند. 2. نیزه‌اش را به بالا می‌برد و بر سرتان فرود می‌آورد! پس به موقع به جهات جاخالی دهید! 3. دستش را به هوا می‌برد و چیزی آتشین بر سرتان می‌ریزد، به موقع به جهات جاخالی دهید! 4. اگر زیاد در محل رنگ قرمز و آتشین بمانید Blood Loss می‌شوید و بخشی از جانتان به یکباره کم می‌شود پس باید سریع جاخالی دهید و بسیار مراقب باشید! 5. وقتی به میانه خونش می‌رسد بارانی از خون و آتش به سرتان می‌ریزد! باید نزدیکش نباشید و از او فاصله بگیرید تا این حالت تمام شود. 6. وقتی جلویش ضربه می‌زنید یک مه قرمز تولید می‌کند که منفجر می‌شود، سریع باید فرار کنید. 7. در آخر مبارزه بسیار وحشی شده و ضربات ترکیبی وارد می‌کند پس باید تمام زورتان را برای اواخر کار بزنید و کارش را بسازید. بعد از شکست دادنش علاوه بر مقداری رون، Bloodflame Talons را بدست می‌آورید.

رفتن به زیر زمین و پیدا کردن محل نهایی Hyetta

(در ویدیو: ۲۴:۴۵ تا ۲۹:۲۱)

بعد از کشتن باس، منطقه استراحت Cathedral of the Forsaken را فعال کنید. در آنجا با زدن Talk to Melina کمی با او صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها به سمت جلو بروید و از صندوق آیتم Erdtree’s Favor +1 را بردارید. حال به دیوار پشت صندوق ضربه بزنید تا راه مخفی پشت آن باز شود. وارد راه مخفی شوید. به محلی می‌رسید که پر از جنازه‌ها است. هدف این بخش این است که با استفاده از چوب‌های وسط و همینطور با استفاده از لبه‌ها خود را به پایین‌ترین نقطه این محل برسانید تا وارد محلی که Hyetta در آنجاست شوید. 

ابتدا از چوب وسط رد شوید و به سمت دیگر بروید. در آنجا یک دشمن است که از جادوی جنون برعلیه شما استفاده می‌کند. ابتدا او را نکشید و بگذارید این جادو را انجام دهید تا الوارهای محل فرو بریزد و بتواند به پشتش دسترسی پیدا کنید و لباس ست Nomadic Merchant را بدست بیاورید. 

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار فاضلاب شهر Leyndell

حال از پله‌ها پایین بروید و خودتان را به طبقه پایینی برسانید. در اینجا نیز یک دشمن است کارش را بسازید. (مراقب جادوی این دشمنان باشید چراکه بسیار مرگبار است) بعد به طبقه پایین‌تر بروید.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار فاضلاب شهر Leyndell

در طبقه پایین روی الوار وسط بروید و بوسیله آن به آرامی به روی الوار پایین‌تر بپرید. (عکس بالا) در اینجا دشمن این طبقه را نیز بکشید و بعد با استفاده از لبه‌های کنار دیوار به سمت پایین پرش کنید. باید بسیار مراقب باشید چراکه پرش اشتباه باعث مرگ شما می‌شود. حتما جهت راحتی خودتان یک دور ویدیوی این بخش را نگاه کنید و بعد خودتان مسیر را به همان شکل بروید. وقتی پایین می‌روید به جادویی به نام Inescapable Frenzy می‌رسید. وقتی به آن رسیدید می‌توانید به روی زمین پایین بپرید تا آن تخریب شود و در محیط پایین‌تر بروید. در آنجا منطقه استراحت Frenzied Flame Proscription را فعال کنید. بعد از رسیدن به این نقطه Melina دوباره ظاهر می‌شود و شما را از انجام اینکار یعنی پیمان بستن با The Frenzied Flame برحذر می‌دارد. در اینجا در سمت راست Hyetta ایستاده است تا آخرین خواسته‌اش را برآورده کنید! (دقیقه ۲۶ تا ۲۹)

در مورد پایان بندی Lord Of The Frenzied Flame

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار فاضلاب شهر Leyndell

خوب اگر می‌خواهید پایان بندی Lord Of The Frenzied Flame را بدست بیاورید، باید قید دیگر پایان بندی‌ها را بزنید. هرچند می‌توان حتی بعد از اینکه توسط Three Finger علامت گذاری شدید این طلسم را جلوتر در بازی باطل کرد. (در قسمت‌های جلوتر توضیح خواهیم داد) ولی در هر صورت تا وقتی طلسم رویتان باشد فقط به این پایان بندی دسترسی خواهید داشت. اگر این پایان بندی را میخواهید بعد از صحبت با Hyetta تمام لباس‌هایتان را unequip کنید و آنها را در بیاورید. بعد به سمت دیگری که در عکس بالا در انتهای محل است بروید و داخلش شوید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو با Hyetta صحبت کنید تا به خواسته‌اش برسد! همینطور با او صحبت کنید تا کشته شود و بتوانید آیتم Frenzied Flame Seal را از جنازه‌اش بردارید. (آیتم برای پایان بندی Lord Of The Frenzied Flame ضروری است) در آخر در منطقه استراحت Melina دوباره ظاهر می‌شود و از اینکه می‌خواهید Lord Of The Frenzied Flame شوید بسیار عصبانی است! او به شما می‌گوید انتقام اینکار را از شما خواهد گرفت! در پایان بازی و بعد از کشتن باس نهایی با انتخاب گزینه Become Lord Of The Frenzied Flame شما این پایان بندی را خواهید دید. (اطلاعات بیشتر در مورد این پایان

تحویل دادن Deathrootهای بیشتر به Gurranq

اگر تاکنون طبق راهنمایی پیش رفته باشید Deathrootهای شماره پنج و شش را نیز بدست آورده‌اید. (به قسمت بیست مراجعه کنید) اگر این دو را به Gurranq تحویل دهید. دو جادوی Beast Claw و Stone of Gurranq را بدست می‌آورید.

ادامه راهنمایی در :راهنمای کامل بازی ELDEN RING(منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است