رمز و رازهای اولیه Crumbling Farum Azula

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring قسمت بیست و هشت بخش دوم/ رمز و رازهای اولیه Crumbling Farum Azula

وارد بخش پایانی بازی Crumbling Farum Azula شده‌ایم. در این قسمت از بازی با آخرین باس‌های بازی مخصوصا Godskin Duo دست و پنجه نرم می‌کنیم. همینطور ماموریت شخصیت Alexander Iron Fist را به پایان می‌رسانیم. (برای درک بهتر داستان این قسمت به داستان فاروم آزولا، تختگاه اژدهایان مراجعه کنید.)

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی راهنمایی بازی Elden Ring قسمت بیست و هشت

برخلاف دیگر راهنمایی کامل ما، در اینجا ما ویدیویی کاملا اختصاصی از بازی Elden Ring برایتان تهیه کردیم (بخشی از بازی خودمان در Journey دوم) این راهنمایی فقط شامل بخش‌های اصلی و مراحل فرعی شخصیت‌های اصلی بازی می‌باشد. در قسمت‌های غیرمهم سرعت ویدیو زیاد شده تا فقط مسیر حرکت را متوجه شوید. توضیحات کاملِ این بخش از ویدیو در زیر آورده شده است.

به سمت منطقه استراحت Tempest-Facing Balcony

(در ویدیو: ۲۶:۵۳ تا ۲۸:۳۳)

در منطقه Crumbling Farum Azula بهوش می‌آیید. به سمت جلو بروید. در انتهای مسیر در سمت راست و بوسیله سنگ‌ها به پایین بپرید، وارد در باز شوید و از پله‌ها پایین بروید. از سمت چپ به پایین بروید، از دشمنان بگذرید و در طول مسیر منطقه استراحت Crumbling Beast Grave را فعال کنید. مسیر را به سمت جلو بروید، در اینجا یک اژدها از آسمان جلویتان سبز می‌شود اما کشتن آن به شما پیشنهاد نمی‌شود چراکه کاملا وقت تلف کردن است. پس از سمت چپ به سمت جلو بروید و از اژدها بگذرید، در انتهای محل از بخش باز وارد شوید تا کمی جلوتر به منطقه استراحت Crumbling Beast Grave Depths برسید. 

وارد اتاق بعدی و از آنجا وارد در بعدی شوید. (در طول مسیر دشمنان را نادیده بگیرید و از آنها رد شوید) در پایین پله‌ها به سمت راست بروید. در انتهای راهرو به سمت چپ بروید و از پله‌ها بالا بعد پایین بروید و بعد باز به سمت چپ بروید. راهرو را به جلو بروید در انتهای راهرو از سمت چپ از پله‌ها پایین بروید. به سمت چپ بپیچید و از پله‌ها پایین بروید و در وسط اتاق Ancient Dragon Prayerbook و دیگر آیتم‌ها را بردارید. ولی باید مراقب باشید چراکه دشمنان زیادی در اینجا برایتان کمین کرده‌اند. به سرعت از اتاق بگذرید و در انتها از در باز وارد شوید و منطقه استراحت Tempest-Facing Balcony را فعال کنید و در آنجا استراحت کنید. 

به سمت منطقه استراحت Dragon Temple

(در ویدیو: ۲۸:۳۴ تا ۲۹:۲۴)

رمز و رازهای اولیه Crumbling Farum Azula

در پشت سرتان در منطقه استراحت، آیتم Somberstone Miner’s Bell Bearing [4] را بردارید. از سمت چپ بوسیله سنگ‌ها به سمت پایین بروید. مراقب باشید که به پایین نیفتید، در پایین منطقه دشمنان مختلفی به سمتتان حمله می‌کنند. از سمت چپ مسیر را ادامه دهید و بوسیله پله‌های سنگی به سمت پایین بروید. (عکس بالا)

رمز و رازهای اولیه Crumbling Farum Azula

در منطقه پایین از سوراخ به پایین نپرید بلکه به سمت جلو بروید و بپرید و خود را به منطقه استراحت Dragon Temple برسانید. از در رو به رویتان داخل شوید. دشمن روی پله را بکشید. بسیار مراقب حرکات سریعش باشید. حال طبق عکس بالا از پله‌ها پایین رفته و از طریق بالکنی که در عکس مشخص شده به پایین بپرید تا با باس‌هایی به نام Godskin Duo مبارزه کنید. 

مبارزه با Godskin Duo

(در ویدیو: ۲۹:۴۴ تا ۳۲:۲۵)

رمز و رازهای اولیه Crumbling Farum Azula

دو نوع Godskin در این باس فایت با شما مبارزه می‌کنند. باس چاق‌تر به نام Godskin Noble حملاتی بدین شکل دارد: 1. از دور جادوی سیاهی را به سمتتان پرت می‌کند، جاخالی دهید. 2. با شمشیر چندین ضربه پشت سرهم به شما وارد می‌کند بهتر است جاخالی دهید چراکه ضربات پشت سرهم سریع انرژی شما را موقع استفاده از سپر از بین می‌برد و بعد چندین ضربه به شما برخورد می‌کند. (مخصوصا در فاز دوم) 3. شمشیرش را بالا می‌آورد و ضربه می‌زند، این ضربه را می‌شود با سپر دفع کرد یا به راحتی فرار کرد و جاخالی داد. 4. به طور ناگهانی از عقب با شمشیر به سمت جلو یورش می‌آورد و ضربه می‌زند، در این حالت به جهات جاخالی دهید. 5. وقتی خونش نصف شد به هوا می‌رود و محکم به زمین می‌کوبد در این حالت از او فاصله بگیرید. 6. با شکمِ بزرگش روی زمین غلت می‌خورد در این حالت پشت ستون‌ها مخفی شوید تا به شما برخورد نکند. 7. با شکمش به شما ضربه ناگهانی وارد می‌کند مراقب باشید و به موقع جاخالی دهید یا با سپر جلوی ضربه را بگیرید. 8. در فاز دوم همان حرکات فاز اول را به شکل مرگبارتری انجام می‌دهد.

باس لاغرتر به نام Godskin Apostle چنین حرکاتی دارد: 1. او ضربات شما را جاخالی می‌دهد پس مراقب باشید. 2. نیزه‌اش را به عقب می‌برد و ضربه می‌زند و شما را به سمت خودش می‌کشد و دوبار آسیب به شما وارد می‌کند، به جهات جاخالی دهید. 3. نیزه‌اش را می‌چرخاند و ضربات پیاپی وارد می‌کند، به جهات جاخالی به موقع دهید. 4. چندین ضربه پیاپی می‌زند و بعد به هوا می‌رود و یک ضربه به زمین وارد می‌کند به جهات اول جاخالی دهید و بعد به عقب فرار کنید. 5. از دور به سمتتان اسپل سفید پرت می‌کند، به موقع جاخالی دهید. 6. سیاه می‌شود و به هوا می‌رود و روی زمین می‌کوبد و به اطراف آسیب وارد می‌کند، از او دور شوید. 7. در نیمه مبارزه بدنش مانند کرم بلند می‌شود و از راه دور می‌تواند کرم‌وار به شما حمله کند! در این حالت از زیر بدنش رد شوید و خود را به نیم تنه پایینی برسانید و به او ضربه بزنید. 8. گردبادی از جادوی سیاه ایجاد می‌کند، به موقع فرار کنید تا در معرض ضربه مرگبارش قرار نگیرید. 9. در آخرِ مبارزه به شکل ترکیبی و با ضربات مختلف به سراغتان می‌آید سریع او را بکشید.

در این مبارزه یکی یکی به سراغ دشمنان بروید. اول Godskin Apostle را بکشید. اگر دشمن چاق‌تر از دور به سمتتان اسپل فرستاد پشت ستون‌ها مخفی شوید. بعد از کشتن دشمن لاغرتر به سراغ Godskin Noble بروید. مراقب حرکاتش باشید در بالا به طور کامل در مورد آن صحبت کردیم. بعد از کشتن هر دو باز آنها ظاهر می‌شوند. باید آخرین ضربات را به آنها بزنید تا تولبار خون کامل تمام شود و هر دو کشته شوند. فقط نکته مهم اینکه وقتی دشمنان ضربات قدرتی می‌زدند پشت ستون‌ها مخفی شوید. 

بعد از کشتن باس شما دو آیتم Smithing-Stone Miner’s Bell Bearing [4] و Ash of War: Black Flame Tornado را بدست می‌آورید. بعد از کشتن باس منطقه استراحت Dragon Temple Altar را فعال کنید.

ملاقات با Alexander Iron Fist

(در ویدیو: ۳۲:۳۵ تا ۳۶:۵۱)

رمز و رازهای اولیه Crumbling Farum Azula

بعد از کشتن باس‌ها از در باز انتهای اتاق داخل شوید و از پله‌ها پایین بروید. به یک پرتگاه می‌رسید به محیط پایین‌تر بپرید و دشمنان را بکشید و از سمت چپ از پله‌ها پایین ببرید. از پنجره داخل شوید. به سمت محیطی که مجسمه‌های اژدهاست بروید. در این راهرو به سمت جلو بروید. در انتهای راهرو بعد از کشتن دشمنان از پله‌ها بالا بروید. در بالای پله‌ها دشمنان را بکشید در سمت راست این منطقه یک در بسته می‌بینید که برای باز شدن به Stonesword Key احتیاج دارید. در را باز کنید سوار آسانسور شوید و به بالا بروید و منطقه استراحت Dragon Temple Lift را فعال کنید. از در دیگر داخل شوید در محیط کمی جلوتر روی حوض Lord’s Rune را بردارید. به سمت راست بروید تا به ستون‌ها برسید. به روی ستون‌ها بپرید و به سمت دیگر بروید. جلوتر مسیر را ادامه دهید تا به محیطی برسید که Alexander Iron Fist در آنجا منتظر شماست. با او برای آخرین بار صحبت کنید. بعد از پایان صحبت‌ها باید با او مبارزه کنید. بعد از شکست دادنش بار دیگر با او حرف بزنید تا دو آیتم Alexander’s Innards و Shard of Alexander را بدست بیاورید. 

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است