راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / آخرین رمز و رازهای باقی مانده

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring قسمت بیست و هفت/ آخرین رمز و رازهای باقی مانده بازی

در این قسمت قبل از اینکه به سمت منطقه نهایی بازی برویم، ابتدا ماموریت سه شخصیت Millicent، Dung Eater و Boc را تکمیل می‌کنیم. تکمیل ماموریت شخصیت Dung Eater باعث باز شدن پایان Blessing of Despair در بازی می‌شود. در آخر نیز دو Deathroot باقی مانده در بازی را پیدا می‌کنیم و برای آخرین بار با Gurranq ملاقات می‌کنیم.

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی راهنمایی بازی Elden Ring قسمت بیست و هفت

برخلاف دیگر راهنمایی کامل ما، در اینجا ما ویدیویی کاملا اختصاصی از بازی Elden Ring برایتان تهیه کردیم (بخشی از بازی خودمان در Journey دوم) این راهنمایی فقط شامل بخش‌های اصلی و مراحل فرعی شخصیت‌های اصلی بازی می‌باشد. در قسمت‌های غیرمهم سرعت ویدیو زیاد شده تا فقط مسیر حرکت را متوجه شوید. توضیحات کاملِ این بخش از ویدیو در زیر آورده شده است.

1. پایان ماموریت Millicent 

(در ویدیو: ۰۳:۰۰ تا ۰۷:۱۰)

ماموریت شخصیت Millicent به طور جداگانه در این صفحه آورده شده است.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / آخرین رمز و رازهای باقی مانده

در ابتدا در Miquella’s Haligtree به منطقه استراحت Drainage Channel که قبلا آن را فعال کردیم بروید. در آنجا به سمت عقب رفته و از نبردبان بالا بروید تا به محیطی برسید که آب قرمز آنجا دیده می‌شود. وقتی به آنجا رسیدید مسیر را به سمت سربالایی سمت راست بروید. دشمن را بکشید و بعد در بالای تپه کوچک روی شاخه درخت بروید و به سمت دیگر محل که یک دریاچه قرمز آنجاست خود را برسانید. (عکس بالا)

در سمت چپ دریاچه یک Ulcerated Tree Spirit وجود دارد. با کشتن این موجود یک Golden Seed بدست می‌آورید اما این یکی بسیار سخت و مرگبار است و با قبلی‌ها بسیار متفاوت است! پس باید از محیط بازی استفاده کنید و نگذارید حرکات سریع و مرگبارش زیاد رویتان اثر بگذارید. همینطور در درون دریاچه قرمز زیاد نمانید چراکه باعث می‌شود به Scarlet Root دچار شوید. (قبلا در قسمت چهاردهم در مورد کشتن موجودی شبیه به این صحبت کردیم برای اطلاعات بیشتر به آن قسمت مراجعه کنید.)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / آخرین رمز و رازهای باقی مانده

بعد از کشتن (یا نکشتن باس چراکه می‌توانید کاملا آن را نادیده بگیرید.) باس به سمت راست محیط بروید. روی زمین دقت کنید دو علامت قرمز و زرد روی زمین مشخص شده است. (عکس بالا) در آنجا دو انتخاب پیش روی شماست: 1. کمک کردن به Millicent : با کمک کردن به او تالاسیم Rotten Winged Sword Insignia را بدست می‌آورید. که اگر آن را استفاده کنید Attack power ضربات موفق شما را افزایش می‌دهد. 2. به چالش کشیدن Millicent : با کمک کردن به خواهران Millicent و شکست دادن او می‌توانید تالاسیم Millicent’s Prosthesis را بدست بیاورید که به جز اینکه dexterity شما را افزایش می‌دهد، Attack power ضربات موفق شما را افزایش می‌دهد. در هر صورت بعد از اینکه به او کمک کردید یا او را به چالش کشیدید با او صحبت کنید. بعد از صحبت باز به یک محل استراحت بروید و دوباره به پیش او بیایید تا Unalloyed Gold Needle را بدست بیاورید. (ماموریت او به پایان می‌رسد.)

این آیتم را به منطقه استراحت Malenia, Goddess of Rot که بعد از کشتن Malenia باز کردید برگردید. در غنچه وسط اتاق آیتم Unalloyed Gold Needle را اجرا کنید تا Miquella’s Needle و همینطور یک Ancient Dragon Smithing Stone بدست بیاورید. جلوتر استفاده Miquella’s Needle را برایتان توضیح خواهیم داد.

ماموریت فرعی مرتبط با شخصیت Milicent

بعد از پایان ماموریت Millicent می‌توانید به پیش Gowry که در نقشه بالا قرار دارد (در منطقه Caelid) بروید و با او صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها می‌توانید او را بکشید تا یک تالاسیم اضافه به نام Flock’s Canvas Talisman و همینطور آیتم Gowry’s Bell Bearings را بدست بیاورید.

بعد از انجام ماموریت Millicent و کشتن Malenia به Roundtable برگردید و با افراد مختلف مخصوصا sir gideon ofnir که در دفترش نشسته صحبت کنید. (حتما در مورد Lord of blood’s cocoon ،Mohgwyn Palace و Haligtree roots صحبت کنید تا جوایز خاصی دریافت کنید.)

2. پایان ماموریت Dung Eater

(در ویدیو: ۱۰:۱۰ تا ۱۱:۵۵)

بخشی از ماموریت او را که قبلا طی کردیم: 1. در قسمت نوزدهم با او ملاقات می‌کنیم و کلید Sewer Gaol Key را از او می‌گیریم. 2. در قسمت بیست و سه ماموریت او را در فاضلاب شهر دنبال می‌کنیم. 3. از قسمت نوزده تا بیست و شش در مناطق مختلف شش Seedbed Curse جمع آوری کردیم.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / آخرین رمز و رازهای باقی مانده

به فاضلاب شهر Leyndell بروید و خود را به Dung Eater برسانید. (اگر محل او را یادتان رفته به این قسمت مراجعه کنید یا به ویدیو همین قسمت مراجعه کنید) حال که شش Seedbed Curse را در طول راهنمایی پیدا کردیم با Dung Eater صحبت کنید و گزینه use the Seedbed Curse (حداقل به پنج Seedbed Curse احتیاج دارید) را انتخاب کنید تا بعد از دموی کوتاهی آیتم Mending Rune of the Fell Curse که لازمه دیدن پایان Blessing of Despair است را بدست بیاورید.

3. پایان ماموریت Boc 

(در ویدیو: ۱۲:۰۰ تا ۱۸:۴۹)

بخشی از ماموریت او را که قبلا طی کردیم: 1. در قسمت چهارم Boc را پیدا کردیم و بخش اولیه ماموریت او را انجام دادیم. 2. در قسمت پنجم بار دیگر با او ملاقات کردیم. 3. در قسمت دهم بار دیگر در طول سفرمان با او ملاقات کردیم. حال در ادامه آخرین بخش‌های ماموریت او را طی می‌کنیم.

بخش‌های نهایی شخصیت Boc: 

1. به منطقه استراحت Church of Vows که قبلا در آنجا با لاک‌پشتی به نام Miriel ملاقات کردیم بروید. (در منطقه Altus Plateau) در آنجا در روبه روی لاکپشت یک صندوق می‌بینید. صندوق را باز کنید و آیتم Golden Tailoring Tools را از درون آن بردارید.

2. به منطقه استراحت East Capital Rampart در شهر Leyndell بروید. در آنجا با Boc صحبت کنید. ابتدا گزینه Did you see it را بزنید. بعد گزینه Give the Golden sewing Needle را انتخاب کنید. با دادن سوزن طلایی به او سه گزینه صحبتی دیگر فعال می‌شود. هر سه گزینه را انتخاب کنید و با او در موارد مختلف حرف بزنید.

3. در پایان صحبت‌هایتان اگر می‌خواهید Boc را به یک انسان تبدیل کنید. (چیزی که آرزویش را دارد) آیتم Larval Tear را به او بدهید.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / آخرین رمز و رازهای باقی مانده

4. در آخر به منطقه استراحت Raya Lucaria Grand Library بروید تا Boc را در شمایل انسانی‌اش ببینید. در آخر اگر در همین منطقه استراحت کنید و دوباره به او سر بزنید جسد بی‌جان او را می‌یابید… (پایان داستان Boc)

4. کشتن Tibia Mariner

(در ویدیو: ۱۹:۰۲ تا ۲۰:۰۱)

در ادامه راهنمایی می‌خواهیم دو Deathroot باقی‌مانده بازی را پیدا کنیم.

رمز و رازهای منطقه Mountaintops of the Giants (بخش دوم)

طبق نقشه بالا به شماره ۳ بروید. در آنجا با باسی به نام Tibia Mariner مبارزه خواهید کرد. این باس در محیط پایین مخفی شده است. روی او متمرکز شوید و ضربه بزنید تا کشته شود. فقط مراقب باشید که با قایق روی سرتان نپرد! او حرکت خاصی و مرگبار دیگری ندارد! بعد از کشتن این باس شمشیر Helphen’s Steeple و همینطور یک Deathroot بدست می‌آورید.

5. رمز و رازهای دانجن عجیب Hidden Path to the Haligtree

(در ویدیو: ۲۰:۱۶ تا ۲۴:۰۰)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / آخرین رمز و رازهای باقی مانده

به منطقه استراحت Hidden Path to the Haligtree که قبلا آن را فعال کردیم بروید. در آنجا از پله‌ها پایین بروید. بعد از کشتن دشمنان از سمت چپ باز از پله‌ها پایین بروید. در اینجا نیز از پله‌ها پایین بروید ولی در وسط محیط دایره‌ای بمانید و دشمنان را بکشید. در این محیط اگر دقت یک گو‌شه‌اش باز است ولی اگر پایین را نگاه کنید به یک پرتگاه ختم می‌شود! اشتباه نکنید، راز این دانجن همین است! مسیر زیرین در حقیقت مخفی است. پس طبق عکس بالا بدون ترس به پایین بپرید!

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / آخرین رمز و رازهای باقی مانده

روی پلتفورمی نامرئی فرود می‌آیید. وارد اتاق شوید و Grave Glovewort [9] را بردارید. اگر به سمت دیگر نگاه کنید آنجا نیز یک اتاق می‌بینید. این بدین معنی است که اگر دقیقا در راستای اتاق به سمت جلو بروید سقوط نخواهید کرد! مستقیم به سمت اتاقی که در عکس بالا نیز مشخص است بروید. در آنجا مراقب دشمنان باشید که غافلگیرتان نکنند و همه آنها را بکشید. تمام آیتم‌های اتاق را نیز بردارید.

بعد از پاکسازی اتاق از آن خارج شوید و اینبار سمت راست را ببینید از دور اتاقی دیگر مشخص است و یک دشمن را می‌بینید که روی پلتفورم نامرئی در حال حرکت است! پس هم راستا با همان و با دقت به سمت جلو بروید. دقت کنید اگر کمی این‌ور یا آن‌ور بروید سقوط خواهید کرد. بعد از کشتن دشمنان در اتاق بعدی و برداشتن آیتم Grave Glovewort [9] در آنجا به سمت بیرون اتاق بروید و اینبار به سمت راست بروید. در پایین روی محلی مرئی یک جنازه می‌بینید. به پایین و جایی که جنازه است بپرید و از کنار آن آیتم Hero’s Rune را بردارید. از طریق پنجره‌ی باز به پایین بپرید و در آنجا تمام دشمنان را بکشید. بعد از کشتن تمام دشمنان پلتفورمی که در همین اتاق است را تکان دهید تا درِ ورودی به باس باز شود. از پله‌ها پایین بروید تا در انتهای راهرو به در باس برسید. از پله‌های آن پایین بروید تا به باس این منطقه برسید.

باس مخفی Stray Mimic Tear

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / آخرین رمز و رازهای باقی مانده

راه رسیدن به این باس بسیار عجیب بود ولی خود این باس نیز عجیب‌تر است! او دقیقا خود شما است و همان حرکات را انجام می‌دهد! بستگی به اینکه چقدر قدرتمند باشید، چه سلاحی استفاده می‌کنید. در مقابل با این باس دچار دردسر خواهید شد! او در طول نبرد یکبار بخشی از خونش را پر می‌کند پس باید حواستان باشد و عجله نکنید. بعد از کشتن او اسپریت Blackflame Monk Amon که یکی از اسپریت‌های خوب بازی است را بدست می‌آورید. همینطور از صندوق آخرین Deathroot را بردارید.

6. تحویل آخرین Deathrootها به Gurranq

بعد از پیدا کردن دو Deathroot آخر به پیش Gurranq در منطقه استراحت Bestial Sanctum بروید (در منطقه Caelid) و Deathrootهای باقی مانده را به او تحویل دهید تا آخرین صحبت‌هایش را بشنوید و آخرین جوایز او را نیز دریافت کنید.

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

دیدگاه ها بسته شده است