ورود به Miquella’s Haligtree و شکست Malenia در بازی الدن رینگ

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring قسمت بیست و شش/ ورود به Elphael و شکست Malenia

Miquella’s Haligtree یکی از مناطق فرعی بازی محسوب می‌شود، بدین معنی که برای کامل کردن بازی به تکمیل این مکان احتیاجی ندارید ولی اگر بخواهید یکی از سخت‌ترین باس‌های بازی یعنی Malenia را تجربه کنید حتما باید به این مکان سر بزنید! این مکان در حقیقت سخت‌ترین مکان بازی است و دشمنان وحشتناکی در اینجا منتظر شما هستند تا هرچه رون در طول بازی ذخیره کردید را به باد بدهند! در این قسمت به این مکان اسرار آمیز می‌رویم و دو باس اصلی این منطقه را از پیش رو برمی‌داریم و کمی ماموریت شخصیت Millicent را دنبال می‌کنیم. (برای درک بهتر داستان این قسمت به داستان Malenia و منطقه Miquella’s Haligtree مراجعه کنید.)

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی راهنمایی بازی Elden Ring قسمت بیست و شش

برخلاف دیگر راهنمایی کامل ما، در اینجا ما ویدیویی کاملا اختصاصی از بازی Elden Ring برایتان تهیه کردیم (بخشی از بازی خودمان در Journey دوم) این راهنمایی فقط شامل بخش‌های اصلی و مراحل فرعی شخصیت‌های اصلی بازی می‌باشد. در قسمت‌های غیرمهم سرعت ویدیو زیاد شده تا فقط مسیر حرکت را متوجه شوید. توضیحات کاملِ این بخش از ویدیو در زیر آورده شده است.

رفتن به منطقه Miquella’s Haligtree

(در ویدیو: ۰۰:۱۷ تا ۰۰:۵۹)

به شهر Ordina در منطقه Consecrated Snowfield بازگردید، در قسمت قبلی طلسم این شهر را باطل کردیم. با باطل کردن طلسمِ شهر میتوانید به تلپورتری که به منطقه Miquella’s Haligtree شما را می‌برد دسترسی پیدا کنید. پس وارد شهر شوید و در انتهای آن از پله‌ها بالا بروید تا در انتها تلپورتر را بیابید و بوسیله آن به منطقه Miquella’s Haligtree بروید.

رسیدن به باس اولیه Loretta, Knight of the Haligtree

(در ویدیو: ۰۱:۰۰ تا ۰۷:۱۰)

در Miquella’s Haligtree روی شاخه درختی ظاهر می‌شوید (دقیقا پشتتان یک Stonesword Key وجود دارد)، جلوتر منطقه استراحت Haligtree Canopy را فعال کنید. به سمت راست روی شاخه مسیر را ادامه دهید، در دو راهی مسیر مستقیم را بروید و جلوتر وقتی به انتهای شاخه رسیدید یک شاخه باریک‌تر در پایین می‌بینید، روی آن بپرید. مسیر را روی شاخه باریک پیش بروید. تا به یک شاخه دیگر برسید و اینبار به سمت چپ مسیر را ادامه دهید. در طول مسیر دشمنان را نادیده بگیرید، اگر بخواهید با آنها بجنگید این منطقه بسیار به شما سخت خواهد گذشت! در ادامه به یک شاخه بسیار زخیم می‌رسید. در سمت چپ یک سری مورچه غول‌پیکر می‌بینید. شما مسیر سمت راست را ادامه دهید. همینطور که به پایین شاخه می‌روید دشمنان از دور به شما حمله می‌کنند پس باید بسیار مراقب این بخش باشید. همینطور در طی مسیر تله‌هایی وجود دارد که شما را دچار Scarlet root می‌کند. پس به سرعت به جلو بروید و طلسم‌هایی که دشمنان از دور می‌فرستند را جاخالی دهید تا در انتهای شاخه به یک نبردبان برسید. در پایین نبردبان در اتاق می‌توانید منطقه استراحت Haligtree Town را فعال کنید. حتما در اینجا تمام رون‌هایتان را مصرف کنید چراکه در ادامه وارد یکی از سخترین محیط‌های بازی می‌شویم و امکان از دست رفتن رون‌ها به شدت بالاست!

ورود به Miquella's Haligtree و شکست Malenia بازی الدن رینگ

از اتاق خارج شوید. در اینجا دشمنان را بکشید. این دشمنان به شدت سریع و مرگبار هستند. بعد از کشتن دشمنان از نبردبان بالا بروید. در بالای نبردبان نیز دشمنان را بکشید بعد به سمت دیگر بپرید. در آنجا با دشمن قدرتمندی رو به رو می‌شوید. آن را بکشید تا در انتهای محل تالاسیم Pearldrake Talisman +2 را پیدا می‌کنید. این تالاسیم باعث کاهش ضربات Elemental Damage به شما می‌شود. حتما از آن در این منطقه استفاده کنید تا آسیب کمتری ببینید.

از نبردبان پایین بروید و به سمت جلو پیش بروید. وارد اتاق بعدی شوید و از پله‌ها پایین بروید. (به شدت مراقب باشید این اتاق بسیار مرگبار است!) به سمت جلو بروید و از نبردبان پایین بروید و بلافاصله از نبردبان دیگر بالا بروید. (دو گل بزرگ را نادیده بگیرید و از طلسم‌هایشان جاخالی بدهید.) به یک مسیر باریک می‌رسید در انتهایش دشمن را بکشید. در اینجا در محلی هستید که یک دشمن جلوی یک مجسمه ایستاده است! این از آن دشمنان دردسر ساز است! فقط Ancient Dragon Smithing Stone را از جلوی مجسمه بردارید و فرار کنید! به سمت اتاق دیگر بروید و داخلش شوید. همینطور مسیر را جلو بروید تا به یک پل برسید از آن بگذرید تا به منطقه استراحت Haligtree Town Plaza را فعال کنید. از اینجا تا باس با یک سری دشمن به شدت سرسخت طرف هستید و احتمال مرگ در اینجا بسیار بالاست پس همانطور که قبلتر گفته شد حتما Runeهایتان را مصرف کنید و چیزی باقی نگذارید تا هدر برود.

ورود به Miquella's Haligtree و شکست Malenia بازی الدن رینگ

به سمت جلو بروید و به پایین بپرید. باز به پایین‌تر بپرید. در اینجا به هیچ وجه با این دشمنان کریستالی مبارزه نکنید! یکی با جادو از دور به شما ضربه می‌زند و دیگری به شما از نزدیک حمله می‌کند. کشتن‌شان فقط با شکستن کریستال روی بدنشان امکان پذیر است! باید چندین بار از پشت به آنها ضربه Crit بزنید تا کریستال روی آنها بشکند پس ارزش وقت گذاشتن ندارند و فقط برایتان دردسر هستند! از آنها بگذرید و به روی سقفی که در عکس بالا نیز مشخص است بپرید.  از سمت دیگر پایین بیایید و در انتهای محل به پایین بپرید.

ورود به Miquella's Haligtree و شکست Malenia بازی الدن رینگ

در داخل اتاق به سمت چپ بروید و از پل بگذرید.در اینجا باید بسیار مراقب باشید. دشمنانی از دور به شما جادو پرت می‌کنند! ضربات جادویی آنها بسیار مرگبار است و ممکن است با برخورد جادو به شما از روی پل به پایین پرت شوید! بلافاصله از پل بگذرید و از جادوهایی که می‌فرستد جاخالی دهید و به سمت چپ بروید و روی پلی که سمت چپ مسیر است بروید. از پل بگذرید و وارد محیط بازتر شوید تا مبارزه با باس آغاز شود. (عکس بالا کمکتان می‌کند.)

شکست Loretta, Knight of the Haligtree

(در ویدیو: ۰۷:۱۵ تا ۰۸:۰۵)

نمونه این باس را قبلا در Caria Manor در قسمت یازده شکست دادیم. با این تفاوت که این باس بسیار سخت‌تر و مرگبارتر از باس قبلی است! اگر به سرعت کارش را بسازید مشکلی برایتان پیش نمی‌آيد اما اگر کمی معطل کنید و اجازه دهید از جادوهای قدرتمندش برعلیه‌تان استفاده کند این باس بسیار برایتان دردسر ساز خواهد شد. پس حتما از Spirit استفاده کنید تا باس همیشه روی شما متمرکز نباشد!

داستان شخیصت Malenia / داستان الدن رینگ قسمت نهم

برخی از خصوصیات این باس:  1. او به هوا می‌پرد و علاوه بر ضربه زدن به شما با نیزه‌‌اش، اسپل‌های آبی بالای سرش ظاهر می‌شود. مراقب باشید و اسپل‌هایی که به شکل شمشیر به سمتتان می‌آید را جاخالی دهید. 2. روی اسب با نیزه قصد دارد به شما ضربه بزند، به موقع می‌توانید از زیر ضربه‌اش جاخالی دهید و به او ضربه وارد کنید. 3. روی هوا به سمت جلو جهش می‌کند و به شما ضربه می‌زند، می‌توانید به جناهین یا عقب از دست ضربه فرار کنید یا با شیلد جلوی ضربه را بگیرید. 4. با پشت نیزه‌اش به سمتتان اسپل می‌فرستد، چندین بار پشت سر هم اینکار را می‌کند فقط جاخالی دهید. این ضربه را به اسپل شمشیرهایی که در بالای سرش ظاهر می‌شود نیز ترکیب می‌کند، پس مراقب باشید. 5. یک تیرکمان جادویی ظاهر می‌کند و به سمتتان یک اسپل بسیار قدرتی می‌فرستد به موقع جاخالی دهید تا آسیب جدی به شما وارد نشود. (اگر خونتان کم باشد با یک ضربه کشته خواهید شد!) 6. وقتی خونش کم‌تر شد تمام ضرباتش جادویی می‌شود و از ضربه تیرکمان بیش از پیش و به شکل مرگبارتری استفاده می‌کند باید بسیار سریع کارش را بسازید تا مشکل برایتان درست نکند. بعد از کشتنش علاوه بر مقدار بسیار زیادی Rune، نیزه Loretta’s War Sickle و جادوی Loretta’s Mastery را بدست می‌آورید.

یافتن Millicent در Miquella’s Haligtree

(در ویدیو: ۰۸:۲۸ تا ۱۰:۴۰)

ورود به Miquella's Haligtree و شکست Malenia بازی الدن رینگ

بعد از کشتن باس منطقه استراحت Haligtree Promenade فعال کنید. بعد از اینکه Runeهایتان را مصرف کردید به سمت جلو بروید و از پله‌ها پایین بروید. در پایین پله‌ها از نبردبان پایین بروید. در پایین اگر از پله‌ها بالا بروید به یک صندوق می‌رسید که درونش یک Ancient Dragon Smithing Stone پیدا خواهید کرد! به پایین برگردید و داخل اتاق سوار آسانسور شوید. در پایین به سمت جلو بروید و به سمت قلعه بعدی بروید در جلوی در اتاق یک شوالیه شما را غافلگیر می‌کند. شوالیه را بکشید و داخل اتاق منطقه استراحت Prayer Room را فعال کنید. در همین اتاق یکبار دیگر Millicent را خواهید یافت. (اگر او در اینجا نیست بدین معنی است که طبق راهنمایی ماموریت او را انجام نداده‌اید. پس به قسمت‌ها قبلی مراجعه کنید.) (همینطور می‌توانید مراحل ماموریت Millicent را در این صفحه جداگانه ببینید.) با Millicent صحبت کنید تا حرف‌هایش تکراری شود.

یافتن دو Seedbed Curse در منطقه Elphael

(در ویدیو: ۱۰:۴۱ تا ۱۵:۰۷)

خوب در این منطقه دو آیتم Seedbed Curse وجود دارد که به ماموریت شخصیت Dung Eater مرتبط است. این منطقه نسبت به منطقه قبلی کمی دشمنان راحت‌تری دارد پس در اینجا به خاطر اینکه Rune زیادی دشمنان به شما می‌دهند می‌توانید کمی فارم رون نیز داشته باشید. (هرچند همانطور که قبلا گفته شد بهترین مکان برای فارم رون اینجاست)

ورود به Miquella's Haligtree و شکست Malenia بازی الدن رینگ

 از در دیگر خارج شوید و به سمت جلو بروید. در اینجا دشمنان را بکشید یا رد کنید. همینطور آنها را بکشید و وارد اتاق‌ها شوید تا لوت‌های اضافه را بردارید. از پله‌ها پایین بروید تا به ورودی یک اتاق دیگر برسید. در اینجا وارد اتاق نشوید. طبق عکس بالا روی محل شیب‌دار که در سمت راست مشخص است بروید و از آنجا به بالکن پایینی بپرید. در اینجا وارد اتاق شوید. وارد محیط تاریکی می‌شوید. از پله‌ها پایین بروید و از جنازه پنجمین Seedbed Curse را بردارید.

ورود به Miquella's Haligtree و شکست Malenia بازی الدن رینگ

باز به منطقه استراحت Prayer Room برگردید. به سمت جلو بروید ولی اینبار از پله‌ها پایین نروید بلکه در بالاترین طبقه تا انتها پیش بروید. تمام دشمنان مزاحم را بار دیگر بکشید. در انتهای محل به پایین محیط که نگاه کنید می‌توانید محل شیب‌دار دیگری ببینید، از بالا رویش بپرید. (مانند عکس بالا) از روی محل به سمت چپ بپرید. اگر درون اتاق همین‌جا بروید و شوالیه را بکشید، درون صندوق اسپریت Cleanrot Knight Finlay Ashes را پیدا خواهید کرد. در سمت راست یک محل شیبدار دیگر است که می‌توانید رویش بپرید. روی آن بپرید و به بالای آن مسیر را ادامه دهید. در بالای محل شیبدار به سمت راست بروید تا در انتهای محل آخرین Seedbed Curse بازی را کنار جنازه‌ای بیابید. همینطور در صندوق درون اتاق یک Ancient Dragon Smithing Stone وجود دارد.

به روی محل شیبدار برگردید و از روی آن به پایین بپرید. در اینجا باید مراقب دشمنان باشید و فقط از دستشان فرار کنید! از آنها بگذرید و به سمت جلو مسیر را ادامه دهید تا به یک پرتگاه برسید. با اینکه پرتگاه بلندی است ولی به پایین آن بپرید! در پایین به سمت جلو بروید و با استفاده از نبردبانی که آنجاست از سمت دیگر بالا بیایید. (اگر گیج شدید حتما به ویدیو مراجعه کنید.) در سمت دیگر یک مینی باس به نام Putrid Avatar وجود دارد در اینجا ما این باس را نمی‌کشیم! فقط از کنارش رد شوید و داخل قلعه شوید و منطقه استراحت آنجا یعنی Elphael Inner Wall را فعال کنید و در آنجا استراحت کنید.

یافتن Malenia در Elphael

(در ویدیو: ۱۶:۰۰ تا ۱۸:۲۰)

نکته: اگر از در رو به روی منطقه استراحت Elphael Inner Wall به سمت چپ بروید یک صندوق می‌بینید که سه دشمن کریستالی مراقبش هستند درون صندوق می‌توانید سلاح Rotten Crystal Sword را بردارید!

ورود به Miquella's Haligtree و شکست Malenia بازی الدن رینگ

از منطقه استراحت وارد در باز شوید و اینبار به سمت راست بروید و روی ریشه درخت بروید و وارد منطقه‌ای شوید که یک آبشار با آب قرمز در آن وجود دارد. اگر روی آب آبشار بروید تولبار قرمزی پر می‌شود و دچار Scarlet Root می‌شوید پس باید سریع از روی آب بگذرید. از سمت راست روی دریاچه بپرید و به سمت جلو بروید دشمنانی که از زیر آب ظاهر می‌شوند را نادیده بگیرید و از گوشه سمت راست حرکت کنید و به سمت جلو پیش بروید. در انتها روی شاخه بپرید (در عکس بالا شاخه را می‌بینید) به سمت جلو بروید و در انتهای روی شاخه دیگر بپرید از شاخه به سمت دیگر بروید و بعد وارد محیط فاضلابی شوید. از سمت چپ از نبردبان پایین بروید و در انتهای راه آب منطقه استراحت Drainage Channel را فعال کنید.

از در دیگر خارج شوید و به سمت چپ و روی شاخه بزرگ بروید و به سمت جلو پیش بروید. در انتها روی مسیر سراشیبی بپرید و بعد با استفاده از شاخه به سمت دیگر بروید و روی سراشیبی بعدی بروید. اینبار از سراشیبی بالا بروید. در بالا روی سقف خانه بروید و از سوراخ آنجا داخل محیط شوید. در اینجا باید به شدت مراقب باشید دشمنان از دور می‌توانند به سمتتان تارهای مرگبار بفرستند! در سمت راست در صندوق می‌توانید تالاسیم Dragoncrest Greatshield Talisman را بردارید. بعد به پایین محیط بپرید و از پله‌ها پایین بروید و سوار آسانسور شوید. در پایین در اتاق سمت چپ می‌توانید کنار غنچه ست لباس Traveler را بردارید. در آخر منطقه استراحت Haligtree Roots را فعال کنید! جلوتر اگر از پله‌ها پایین بروید به درِ باس می‌رسید!

مبارزه با Malenia

(در ویدیو: ۱۸:۴۸ تا ۲۳:۰۵)

داستان شخیصت Malenia / داستان الدن رینگ قسمت نهم

Malenia بدون شک یکی از سخت‌ترین و از نظر بسیاری سخت‌ترین باس بازی است! درست است که یک باس کاملا فرعی است ولی دست و پنجه نرم کردن با او بسیار لذت بخش است! قبل از مواجه با او حتما تمام Rune خود را صرف لول آپ یا ارتقای سلاح‌تان کنید! اگر بگوییم در دفعات اول کشته نمی‌شوید به شما دروغ گفتیم! این باس بارها شما را می‌کشد ولی اگر روش مبارزه صحیح با او را بلد باشید خیلی سریعتر از آنچه تصور می‌کنید می‌توانید حسابش را برسید! سخت‌ترین باس بازی به یک شمشیر خاص حسابی حساس است و آن کاتانی Rivers of Blood است! Malenia که دچار بیماری Scarlet root است تاب تحمل ضربات مرگبار کاتانی Rivers of Blood را ندارد! ضربه قدرتی این شمشیر باعث Blood loss می‌‌شود و در کل وقتی ضربه قدرتی این شمشیر را روی Malenia بزنید او بسیار گیج و کندتر از حالت عادی‌اش می‌شود! اگر این کاتانا را ندارید، در همین راهنمایی قدم به قدم جلوتر محل Rivers of Blood را شرح می‌دهیم پس می‌توانید فعلا Malenia را نادیده بگیرید راهنمایی را ادامه دهید Rivers of Blood را بدست بیاورید و تا انتها ارتقا دهید و بعد به سراغ او بیایید.

مبارزه با Malenia دارای دو فاز است یعنی وقتی یکبار خون او را به طور کامل تمام کنید باز زنده می‌شود و اینبار به شکل وحشیانه‌تری به شما حمله می‌کند! پس باید معجون‌هایتان را به درستی مدیریت کنید چراکه اگر در فاز اول همه آنها را مصرف کنید در فاز دوم هیچ چیزی برای پر کردن جانتان ندارید! همینطور حتما لول بالا و خون زیادی داشته باشید این باس به شدت ضربات مرگباری می‌زند و در بسیاری از مواقع اگر خون کمی داشته باشید با یکی دو ضرب کارتان را می‌سازد!

روش پیشنهادی ما برای کشتن باس: 1. از شمشیر Rivers of Blood استفاده کنید. 2. از Mimic Tear Ashes استفاده کنید چراکه وقتی هر دو از قدرتی Rivers of Blood استفاده کنید به سرعت کار Malenia را می‌سازید! 3. از Flask of Wonderous Physick در فاز دوم استفاده کنید. 4. نصف معجون‌های خونتان را در فاز اول و بقیه را برای فاز دوم بگذارید.

(نکته: با روش‌های مختلفی می‌شود این باس را شکست دهید مثلا خودم بار اول فقط با یک سپر و یک نیزه معمولی او را شکست دادم ولی با Rivers of Blood به راحتی می‌توانید این باس سرسخت را از پیش رو بردارید.)

فاز اول مبارزه با Malenia:

ابتدای مبارزه: در ابتدای مبارزه بلافاصله Spirit را فعال نکنید. کمی جاخالی دهید و عقب بروید و بعد Spirit را احضار کنید. به خاطر اینکه Mimic Tear Ashes باعث کاهش خونتان می‌شود بلافاصله یک معجون خون بخورید. وقتی Spirit شکل گرفت بلافاصله شروع به ضربه زدن با Rivers of Blood بکنید. هر موقع Spirit شما ضربه قدرتی زد شما نیز با او همراه شوید تا آسیب بسیار زیادی به باس وارد کنید.

ورود به Miquella's Haligtree و شکست Malenia بازی الدن رینگ

برخی حرکات او در فاز اول: 1. به هوا می‌پرد و یک ضربه قدرتی وارد می‌کند از زیر ضربه فرار کنید و باز شروع به زدن به او کنید. 2. Malenia با هر ضربه بخشی از خونش را پر می‌کند اگر بیش از حد به او فرصت دهید تمام زخماتتان از بین می‌رود و مبارزه فرسایشی می‌شود، پس باید در تمام دقایق از قدرتی Rivers of Blood استفاده کنید. 3. کمی به عقب می‌رود و مستقیم به سمتتان ضربه سریعی می‌زند باید به موقع از زیر شمشیرش به جهات فرار کنید وگرنه خون بسیار زیادی از شما می‌رود. 4. او شما را می‌گیرد و به هوا پرت می‌کند و روی شمشیرش می‌اندازد راه دفاعی وجود ندارد مگر اینکه به سرعت از او دور شوید تا نتواند شما را به موقع بگیرد. 5. او یک ضربه قدرتی ویژه دارد که ترکیبی از ضربات مرگبار بسیار سریع است! باید از دست این ضربه به موقع با جاخالی فرار کنید اگر در این ضربه گیر بیفتید درجا کشته می‌شوید! (چراکه چندین ضربه پیاپی محسوب می‌شود و حتما حتی اگر خونتان پر هم باشد کشته می‌شوید!) پس با زدن ضربات قدرتی Rivers of Blood او را گیج کنید و نگذارید آن قدرتی مرگبار را بزند! (زمان فکر کردن به او ندهید!)

فاز دوم مبارزه با Malenia:

ورود به Miquella's Haligtree و شکست Malenia بازی الدن رینگ

بعد از اینکه یکبار خون او را تمام کردید در پوست خود نمی‌گنجید که یکی از سخت‌ترین باس‌های بازی را شکست داده‌اید اما به یکباره Malenia به شکل مرگبارتری بازمی‌گردد و اینبار قصد دارد پوستتان را بکند! او مانند یک فرشته مرگبار روی آسمان در ابتدای مبارزه ظاهر می‌شود اگر همین جا اشتباه کنید کشته خواهید شد. بلافاصله با شروع فاز دوم به سمت جلو بدوید و فرار کنید! او روی زمین می‌آید و تبدیل به یک غنچه مرگبار می‌شود. نزدیک غنچه نشوید و گرنه یک دمیج بسیار زیاد به شما وارد می‌شود و دچار Scarlet Root می‌شوید! صبر کنید غنچه باز شود و بعد داخل شوید و بلافاصله و بدون درنگ شروع به ضربه زدن به او با قدرتی Rivers of Blood بکنید. در این فاز اگر کمی کند رفتار کنید به سرعت کشته می‌شوید و تمام زحماتتان به فنا می‌رود! او همان ضربات فاز قبلی را وارد می‌کند منتها این ضربات مرگبارتر هستند و شما را دچار Scarlet Root می‌کنند!

ورود به Miquella's Haligtree و شکست Malenia بازی الدن رینگ

او به هوا می‌رود و روی محلی که هستید فرود می‌آید و ضربه مرگبار وارد می‌کند و آن محل با انفجاری Scarlet Root پخش می‌کند، به موقع جاخالی دهید و دور شوید. در حین ضربات ترکیبی او باید به موقع به جناحین جاخالی دهید در غیر این صورت کشته خواهید شد. وقتی به هوا رفت تا روی زمین بیاید و غنچه شود از زیر او فرار کنید تا روی سرتان نیفتد! بعد که غنچه باز شد بلافاصله قبل از اینکه او به خودش بیایید به او نزدیک شوید و ضربات مرگبار Rivers of Blood را نثارش کنید. ضربات نهایی را به سرعت به او بزنید و نگذارید تمرکزش را بدست بیاورد. بعد از اینکه خون او را در این فاز نیز تمام کردید یکی از سخت‌ترین باس‌های بازی را از پیش رو برداشتید! تبریک می‌گویم! با کشتن او مقدار بسیار بسیار زیادی رون بدست می‌آورید و همینطور دو آیتم Remembrance of the Rot Goddess و Malenia’s Great Rune را نیز بدست می‌آورید.

فعال کردن Malenia’s Great Rune

خوب اگر دوست دارید بدانید Malenia’s Great Rune چه قدرتی دارد و چگونه می‌توانید آن را فعال کنید در ادامه به توضیح این مورد پرداختیم.

فعال کردن Malenia's Great Rune

ابتدا در منطقه ابتدایی بازی یعنی Limgrave به بخشی که در نقشه بالا مشخص شده بروید. این مکان یک برج است تا بالای برجی بروید و صندوق را باز کنید. صندوق یک تله است و شما در منطقه استراحت Divine Brdige در شهر Leyndell ظاهر می‌شوید. آنجا استراحت کنید از در که بگذرید یک Halberd Golem به شما حمله می‌کند. موجود را بکشید و بعد از تلپورتری که در سمت چپ اوست استفاده کنید. تلپورتر شما را به Isolated Divine Tower می‌برد. درِ برج را باز کنید و سوار آسانسور شوید و در بالای آنها Malenia’s Great Rune را فعال کنید. (حتما باید Malenia را کشته باشید و گرنه در برج باز نمی‌شود!) با فعال کردن این Rune، بعد از ضربه خوردن توسط دشمنان، فرصت تقریباً 5 ثانیه‌ای فعال می‌شود که اگر در آن زمان به دشمنان ضربه بزنید کمی خون شما پر می‌شود. 

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

دیدگاه ها بسته شده است