راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / منطقه Limgrave بخش دوم

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring قسمت نهم/منطقه Limgrave بخش دوم

در این قسمت به منطقه Limgrave برمی‌گردیم و ماموریت شخصیت‌های مهم باقی مانده در این منطقه را دنبال می‌کنیم. ابتدا برای اولین بار به سراغ Alexander Iron Fist می‌رویم تا او را از چاله‌ای که گرفتار شده نجات دهیم. برای بار دوم با Yura ملاقات میکنیم. همینطور شخصیت Patches را در غار Murkwater می‌بینیم و از اسرار او باخبر می‌شویم. بعد به سراغ Kenneth Haight می‌رویم و ماموریت او را با پس گرفتن قلعه‌اش ادامه می‌دهیم. در آخر به سراغ Irina دخترِ کوری می‌رویم که از شما درخواست می‌کند نامه‌اش را به پدرش در قلعه Morne برسانید، در ادامه به پیش پدرش Edgar در قلعه می‌رویم و ماموریت این دو شخصیت را کامل می‌کنیم. (برای درک بهتر داستان این بخش به قسمت اول و دوم داستان کامل الدن رینگ مراجعه کنید)

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی راهنمایی بازی Elden Ring قسمت نهم

برخلاف دیگر راهنمایی کامل ما در اینجا ما ویدیویی کاملا اختصاصی از بازی Elden Ring برایتان تهیه کردیم (بخشی از بازی خودمان در Journey دوم) این راهنمایی فقط شامل بخش‌های اصلی و مراحل فرعی شخصیت‌های اصلی بازی می‌باشد. در قسمت‌های غیرمهم سرعت ویدیو زیاد شده تا فقط مسیر حرکت را متوجه شوید. توضیحات کاملِ این بخش از ویدیو در زیر آورده شده است.

ملاقات با Knight Bernahl 

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / منطقه Limgrave بخش دوم

به محل مشخص شده در نقشه بالا (در منطقه Limgrave) بروید. در این کلبه با Knight Bernahl ملاقات می‌کنید، او یک آموزش دهنده است و می‌توانید قدرتی‌های مختلفی از او خریداری کنید.

نکته: در منطقه استراحت Warmaster’s Shack که نزدیکی کلبه است در شب استراحت کنید تا یک باس مخفی اینجا یعنی Bell Bearing Hunter به شما حمله کند.

ملاقات اولیه با شخصیت Alexander Iron Fist

(در ویدیو: ۰۲:۵۷ تا ۰۵:۳۲)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / منطقه Limgrave بخش دوم

به محل مشخص شده در نقشه بالا (در منطقه Limgrave) بروید. در آنجا یک موجود عجیب در دل زمین گیر کرده است! با او صحبت کنید و بعد با یک ضربه قدرتی از پشت، او را از چاله نجات دهید. بعد باز با او صحبت کنید تا این بخش ماموریت او تمام شود. بعدا در طول ماجراجویی‌تان او را ملاقات خواهید کرد.

ملاقات دوم با شخصیت Bloody Finger Hunter Yura

(در ویدیو: ۰۷:۳۵ تا ۰۸:۳۴)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / منطقه Limgrave بخش دوم

به محل مشخص شده در نقشه بالا (در منطقه Limgrave) بروید. در طول مسیر یک دشمن به نام Bloody Finger Nerijus به شما حمله می‌کند. اگر کمی مبارزه را طولانی کنید Bloody Finger Hunter Yura نیز به کمکتان می‌آید. بعد از شکست دادن دشمن به سمت محل مشخص شده بروید و با Bloody Finger Hunter Yura برای بار دوم صحبت کنید. صحبت‌ها را ادامه دهید تا حرف‌هایش تکراری شود. بعدا جلوتر ادامه داستان او را دنبال می‌کنیم.

ملاقات با شخصیت Patches

(در ویدیو: ۰۹:۲۷ تا ۱۷:۰۰)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / منطقه Limgrave بخش دوم

1. به سمت محل مشخص شده یعنی Murkwater Cave بروید و داخلش شوید. اینجا یک غار است وقتی به دو راهی رسیدید دشمنان سمت چپ را نادیده بگیرید و وارد غار سمت راست شوید. در غار از صندوق لباس و شلوار را بردارید تا یک مرد با سپری بزرگ به شما حمله می‌کند. مبارزه سختی نیست فقط باید ضرباتی وارد کنید که از سپر او رد شود. از دهانش بعضی وقت‌ها ماده‌ای بیرون می‌دهد مراقب باشید که به شما برخورد نکند. وقتی که خونش کمی از نصف کمتر شد او به شما التماس می‌کند که او را نکشید. دست از مبارزه بکشید، چند ثانیه بعد مبارزه تمام می‌شود و می‌توانید با مرد که Patches نام دارد صحبت کنید. اولین صحبت‌ها را بکنید و گزینه Forgive and forget را انتخاب کنید. به صحبت کردن ادامه دهید تا صحبت‌هایتان تکراری شود.

2. در یک Site of Grace استراحت کنید و دوباره به پیش او برگردید و با او صحبت کنید، حال او به شما وسایلی مخصوصا Stonesword Key می‌فروشد. بعد از خرید وسایل مورد نیاز، به سمت صندوقی که در سمت چپ او است بروید و آن را باز کنید. در یک تله گیر می‌افتید و از ناکجا آباد سر در می‌آورید. یک خرس بزرگ رو به رویتان است یا می‌توانید با موجود مبارزه کنید یا فقط سوار اسب شوید و فرار کنید. از آنجا به سمت Fort Haight که در نزدیک آنجاست بروید و محل استراحت Fort Haight West را فعال کنید و در آنجا استراحت کنید.

3. بار دیگر به پیش Patches در غار برگردید و با او صحبت کنید. فعلا ماموریت او به پایان می‌رسد.

ادامه ماموریت Patch را به صورت جداگانه در سایت قرار خواهیم داد. (در ویدیو ماموریت او را دنبال نمی‌کنیم)

ملاقات با Kenneth Haight

(در ویدیو: ۱۷:۴۵ تا ۲۶:۱۳)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / منطقه Limgrave بخش دوم

1. به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید و با مردی که در بالای محل است صحبت کنید. با Kenneth Haight صحبت کنید تا حرف‌هایش تکراری شود.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / منطقه Limgrave بخش دوم

2. حال وارد قلعه Fort Haight شوید و تمام دشمنان آنجا را بکشید. تا بالای محیط بروید و تمام دشمنان را بکشید. (محل قلعه در بالا مشخص شده است)

نکته مهم: در بالای قلعه از نبردبان بالا بروید و از صندوق Dectus Medallion (Left) را بردارید. (لازم برای فعال کردن Grand Lift of Dectus برای رسیدن به منطقه سوم بازی یعنی Altus Plateau ضروری است)

3. بعد از پاکسازی قلعه به پیش Kenneth Haight برگردید و با او صحبت کنید و بگویید که قلعه را پاکسازی کرده‌اید.

4. باز به قلعه برگردید تمام دشمنان را بکشید و در بالای قلعه دوباره با Kenneth Haight صحبت کنید.

ادامه ماموریت Kenneth Haight را به صورت جداگانه در سایت قرار خواهیم داد. (در ویدیو ماموریت او را کامل نمی‌کنیم)

کامل کردن ماموریت شخصیت Irina و Edgar

(در ویدیو: ۲۶:۳۹ تا ۴۰:۲۳)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / منطقه Limgrave بخش دوم

1. ملاقات با Irina : به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید و با دختر کوری که آنجا نشسته صحبت کنید. او نامه‌ای به شما می‌دهد که به پدرش برسانید. بعد از پایان صحبت‌ها و تکراری شدن حرف‌هایش باید به ملاقات پدرش برویم.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / منطقه Limgrave بخش دوم

2. ملاقات با Edgar پدر Irina : پدر او در قلعه Morne در حال مبارزه است باید او را پیدا کنید. به سمت قلعه که در نقشه بالا (در پایین منطقه Limgrave) مشخص شده است بروید. وقتی وارد قلعه شدید به سمت جلو مسیر را ادامه دهید و سوار آسانسور شوید. در بالا به سمت جلو بروید و دشمنان را جا بگذارید. همینطور جلو بروید تا به یک دشمن که کنار درختی نشسته برسید از سمت راست او بروید و از نبردبان انتهای این محل بالا بروید. مراقب دشمنان باشید و بهتر است آنها را نادیده گرفته و فقط رد شوید. (در طول این راهنمایی در مورد چگونگی لول آپ شخصیت‌تان صحبت نمی‌کنیم خودتان به دلخواه می‌توانید با انجام بخش‌های فرعی شخصیت‌ دلخواه‌تان را درست کنید.) در انتهای محل با از بین بردن جعبه‌های قابل تخریب سمت چپ به پایین بروید و مسیر را ادامه دهید. نبرد دشمنان را نادیده بگیرید از پله‌های انتهای محل بالا بروید در آن قسمت قلعه و در بالای برج Edgar را می‌بینید که روی صندلی نشسته است. او از شما می‌خواهد دشمن اصلی این قلعه را شکست دهید. (مسیر حرکتی اگر کمی گیج کننده توضیح داده شده در ویدیو به طور کامل آورده شده است)

3. شکست دادن Leonine Misbegotten: به عقب برگردید و از نبردبان بالا بروید به سمت چپ بروید و از بریدگی به پایین بپرید تا به منطقه استراحت Behind the Castle برسید. مسیر را به سمت پایین ادامه دهید و به پایین بپرید تا خودتان را به پایین‌ترین نقطه قلعه و منطقه استراحت Beside the Rampart Gaol برسانید. در پشت قلعه باس اصلی منتظرتان است. (مسیر حرکت درست در ویدیو آورده شده است)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / منطقه Limgrave بخش دوم

وقتی وارد منطقه پشتی قلعه شدید Leonine Misbegotten به شما حمله می‌کند. 1. او به سمتتان جهش ناگهانی می‌کند و به شما ضربه وارد می‌کند از زیر حمله‌اش جاخالی دهید و به او ضربه بزنید. 2. به دور خود می‌چرخد، به هوا می‌پرد و ضربه وارد می‌کند در اینجا به عقب جاخالی دهید. 3. دور شما می‌چرخد و ضربه وارد می‌کند. 4. این باس بسیار تهاجمی است و به سرعت با ضربات مختلف آسیب زیادی به شما وارد می‌کند. مسدود کردن ضرباتش حتی با Shield هم دشوار است، پس بهتر است بیشتر جاخالی دهید و ضربات پیاپی و قدرتی به او وارد کنید تا سریع کارش را بسازید تا نتواند برایتان دردسر درست کند.

4.  صحبت دوباره با Edgar : بعد از شکست دادن Leonine Misbegotten به پیش Edgar برگردید و با او صحبت کنید. 

5. ملاقات Edgar در کنار Irina : به محلی که با Irina برای اولین بار ملاقات کردید برگردید در آنجا با صحنه دردناکی رو به رو می‌شوید. یک قاتل Irina را به قتل رسانده و Edgar فریاد انتقام سر می‌دهد!

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / منطقه Limgrave بخش دوم

6. ملاقات Edgar برای آخرین بار: در کلبه‌ای به نام Revenger’s Shack در منطقه Liurnia بروید. قبل از رسیدن به کلبه یک روح در مورد مردی که انتقام باعث دیوانه شدن او شده صحبت می‌کند! وقتی به کلبه برسید درون آن جنازه‌هایی را پیدا خواهید کرد به نظر می‌رسد Edgar دیگر کنترلی روی رفتارش ندارد. او به شما با نام Edgar The Revenger حمله می‌کند. او را بکشید تا به پیش Irina برگردد! (بعد از شکست دادنش آیتم Shabriri Grape و همینطور Banished Knight’s Halberd +8 را بدست می‌آورید)

ادامه راهنمایی در : راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

دیدگاه ها بسته شده است