راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / باز کردن دروازه آکادمی Raya Lucaria

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring قسمت ششم بخش دوم/ ملاقات با D شکارچیِ مرگ

در این بخش به Liurnia می‌رویم تا با شخصیت Rya برای اولین بار ملاقات کنیم و مشکل اولیه‌اش را حل کنیم تا دعوت‌نامه Volcano Manor را دریافت کنیم! . بعد به دروازه آکادمی Raya Lucaria می‌رویم و بعد از کشتن دومین اژدهای بازی (Glintstone Dragon Smarag) و برداشتن کلید آکادمی (Academy Glintstone Key) دروازه آکادمی را باز می‌کنیم. (برای درک بهتر داستان این بخش به قسمت سوم داستان کامل الدن رینگ مراجعه کنید)

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی راهنمایی بازی Elden Ring قسمت ششم

برخلاف دیگر راهنمایی کامل ما در اینجا ما ویدیویی کاملا اختصاصی از بازی Elden Ring برایتان تهیه کردیم (بخشی از بازی خودمان در Journey دوم) این راهنمایی فقط شامل بخش‌های اصلی و مراحل فرعی شخصیت‌های اصلی بازی می‌باشد. در قسمت‌های غیرمهم سرعت ویدیو زیاد شده تا فقط مسیر حرکت را متوجه شوید. توضیحات کاملِ این بخش از ویدیو در زیر آورده شده است.

ملاقات با Rya و انجام ماموریت اولیه او

(در ویدیو: ۳۰:۰۰ تا ۳۵:۴۱)

راهنمای الدن رینگ / ملاقات با Rya و انجام ماموریت اولیه او

به محل مشخص شده در نقشه بالا که با علامت 1 مشخص است بروید و با شخصیت Rya صحبت کنید. بپذیرید که صحبت‌هایش را گوش کنید و به او بگویید که گردنبندش را برایش پیدا می‌کنید. بعد از پایان صحبت‌ها به سمت کلبه‌ای که با علامت 2 در نقشه بالا مشخص شده بروید. در پشت کلبه با شخصیت Blackguard برای اولین بار ملاقات می‌کنید. با او صحبت کنید و با دادن ۱۰۰۰ کرون گردنبند را بخرید. همینطور حتما یک میگوی پخته از او بخرید تا با شما دوست شود. بعدا او را در طول بازی ملاقات خواهیم کرد. بعد از خرید گرنبند به پیش Rya برگردید و گردنبند را به او بدهید. او خوشحال شده و دعوتنامه Volcano Manor را به شما می‌دهد. بعدا به Volcano Manor خواهیم رفت و در مورد تمام رمز و رازهایش صحبت می‌کنیم!

تلپورت به جلوی دروازه آکادمی Raya Lucaria

(در ویدیو: ۳۵:۴۷ تا ۳۶:۲۸)

Academy glintstone key

به منطقه استراحت Laskyar Ruins برگردید و کمی جلوتر به سمت خرابه‌های نزدیک آن بروید، دشمنان را نادیده بگیرید و به سمت پله‌ها بروید، در بالای پله‌ها می‌توانید تلپورتری بیابید از آن استفاده کنید تا به دروازه آکادمی Raya Lucaria منتقل شوید. منطقه استراحت South Raya Lucaria Gate را فعال کنید. دروزاه آکادمی طلسم شده و قفل است، به کلیدی برای باز کردنش احتیاج دارید. اگر جنازه کنار دروازه را بررسی کنید یک نقشه یعنی Meeting Map را بدست می‌آورید. (محل کلید در آن مشخص است) محل کلید در نقشه بالا مشخص شده، به آنجا بروید. اگر پشت اژدها را نگاه کنید به راحتی می‌توانید کلید آکادمی (Academy Glintstone Key) را بردارید. حتی به شکل مخفیانه و بدون مبارزه با اژدهایی که جلوی آن خوابیده هم می‌توانید این کلید را بدست بیاورید ولی ما این اژدها را می‌کشیم! بعد از کشتن یا برداشتن کلید به دروازه برگردید و در آن را باز کنید و داخل شوید.

نبرد با اژدهای دوم (Glintstone Dragon Smarag) 

(در ویدیو: ۳۸:۳۴ تا ۴۱:۱۴)

به جای اینکه مخفیانه به پشت اژدها بروید می‌توانید با او مبارزه کنید. او یک اژدهای جادویی است که از دهانش اسپل‌ بیرون می‌آید. پس بهتر است از Talasim‌هایی استفاده کنید که جادو را رویتان کم اثر کنند. جلوی دهانش نایستید و با سرعت از اسپل‌هایش با اسب رد شوید و به بال‌هایش ضربه بزنید. با اسب با او مبارزه کنید، مبارزه روی زمین به نوعی خودکشی است! از جلوی دهانش کنار بروید و به سمت بال‌ها بروید و ضربه بزنید به زیر پایش بروید و ضربه بزنید ولی زیاد آنجا نمانید. پشتش زیاد نمانید با دمش به شما ضربه می‌زند. وقتی به آسمان رفت از محدوده او خارج شوید و فرار کنید و وقتی به پایین آمد به موقع به سمتش بروید و ضربه بزنید. عجله نکنید خون این اژدها زیاد است و باید با حوصله مبارزه کنید تا پیروز شوید. بعد از پیروزی بر او علاوه بر قدرتی‌اش یک Dragon Heart بدست می‌آورید. قدرتی او را می‌توانید در کلیسای Dragon Communion فعال کنید.

ادامه راهنمایی در : راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است