راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / ماموریت شخصیت Sellen

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring قسمت بیست و یک/ ماموریت شخصیت Sellen 

در این قسمت ماموریت یکی از شخصیت‌های مهم بازی یعنی Sorceress Sellen را تکمیل می‌کنیم. با تکمیل ماموریت او جوایز زیادی بدست می‌آورید. بیشتر جوایز این ماموریت شامل جادوهای قدرتمندی است که برای جادوگران بسیار مفید هستند.

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی راهنمایی بازی Elden Ring قسمت بیست و یک

برخلاف دیگر راهنمایی کامل ما، در اینجا ما ویدیویی کاملا اختصاصی از بازی Elden Ring برایتان تهیه کردیم (بخشی از بازی خودمان در Journey دوم) این راهنمایی فقط شامل بخش‌های اصلی و مراحل فرعی شخصیت‌های اصلی بازی می‌باشد. در قسمت‌های غیرمهم سرعت ویدیو زیاد شده تا فقط مسیر حرکت را متوجه شوید. توضیحات کاملِ این بخش از ویدیو در زیر آورده شده است.

ماموریت شخصیت Sorceress Sellen به صورت لیست‌وار

در طی ماموریت او باید کارهای زیر را انجام دهید: (به صورت لیست‌وار) (از شماره ششم را در این قسمت خواهید خواند.)

  1. در طول ماموریت رانی یکبار با او در اینجا صحبت می‌کنیم.
  2. ماموریت رانی را ادامه دهید تا Starscourge Radahn را شکست دهید. (به قسمت دوازدهم مراجعه کنید.)
  3. بعد از کشتن Starscourge Radahn می‌توانید با شخصیت Jerren در قلعه Redmane Castle و بعد در Witchbane Ruins صحبت کنید.(ضروری نیست و می‌توانید صحبت کردن با او را نادیده بگیرید)
  4. به پیش Sellen برگردید و با او صحبت کنید.
  5. همینطور در قسمت شانزدهم دانجن مخفی Caelid را باز کردیم که به این شخصیت مرتبط است. (اطلاعات بیشتر
  6. به پیش Primeval Sorcerer Azul بروید و آن را بررسی کنید تا جادوی Comet Azur را بدست بیاورید. بعد به پیش Sellen برگردید و با او صحبت کنید.
  7. با Sellen صحبت کنید تا Sellian Sealbreaker را دریافت کنید. 
  8. Master Lusat را بررسی کنید تا جادوی Stars of Ruin را بدست بیاورید.  بعد به پیش Sellen برگردید و با او صحبت کنید. 
  9. با سلن در سرداب زیر Witchbane Ruins صحبت کنید تا آیتم Sellen’s Primal Glintstone را بدست بیاورید.
  10. آیتم Primal Glinstone را در بدن سلن، در سرداب پنهان سلوویس قرار دهید. 
  11. در آخر به کتابخانه بزرگ Raya Lucaria بروید، در اینجا باید انتخاب کنید که به Sellen کمک کنید یا سلن را به چالش بکشید و به Jerren  کمیک کنید. با انتخاب هریک جوایز متفاوتی بدست می‌آورید. 

مبارزه با Demi-Human Queen Maggie

(در ویدیو: ۰۱:۲۵ تا ۰۲:۲۲)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار مهم منطقه Altus Plateau

خوب در قسمت قبلی تا شماره هفتم طبق نقشه بالا پیش رفتیم. مسیر را که کمی جلوتر بروید به منطقه استراحت Primeval Sorcerer Azur در انتهای می‌رسید. در کنار این منطقه استراحت باسی به نام Demi-Human Queen Maggie است که با کشتنش Memory Stone بدست می‌آورید. با داشتن Memory Stone می‌توانید یک جادوی بیشتر همزمان استفاده کنید.

قسمت بیست و یک/ ماموریت شخصیت Sellen 

برخی از خصوصیات این باس: 1. ابتدا قبل از اینکه به باس حمله کنید سه جادوگر اطراف او را بکشید تا فقط تمرکزتان را روی باس اصلی بگذارید. 2. بعد از کشتن دشمنان اضافی اطراف به سراغ او بروید، او از دور به سمتتان جادو می‌فرستد آنها را به موقع جاخالی دهید. 3. عصایش را به بالا می‌آورد، راحت می‌توانید از زیرش فرار کنید و به موجود ضربه بزنید. 4. با دست خالی‌اش به زمین می‌کوبد، به جهات جاخالی دهید و ضربه بزنید. 5. از دور غرشی می‌کند و بعد جادو پرت می‌کند، جاخالی دهید. 6. چندین ضربه با عصایش وارد می‌کند، از زیر دستش به او نزدیک شوید و ضربه بزنید. (مراقب ضربه دومش باشید که به شما برخورد نکند) 

پیدا کردن Primeval Sorcerer Azur

قسمت بیست و یک/ ماموریت شخصیت Sellen 

در نزدیکی‌ِ منطقه استراحت Primeval Sorcerer اگر خوب بگردید یک موجود عجیب خواهید دید که نمی‌‌توانید با او صحبت کنید، این فرد Primeval Sorcerer Azur نام دارد. به پیشش بروید و او را بررسی کنید تا به شما جادوی Comet Azur را بدهد. 

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / بخش اول ماموریت شخصیت Ranni the Witch

بعد از بدست آوردن این جادو به پیش Sellen که در نقشه بالا است بروید و با او صحبت کنید و از او در مورد داستانش بپرسید و گزینه Let us Journey together را انتخاب کنید، با اینکار آیتم Sellian Sealbreaker را بدست می‌آورید.

پیدا کردن Master Lusat

(در ویدیو: ۰۶:۱۶ تا ۰۲:۲۲)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار منطقه Caelid

بعد به دانجن مخفی Sellia Hideaway در منطقه Caelid بروید و در آنجا در پایین دانجن (توضیحات بیشتر در قسمت شانزدهم آورده شده است) درِ بسته‌ی جادویی را با کمک Sellian Sealbreaker باز کنید.

قسمت بیست و یک/ ماموریت شخصیت Sellen 

در پشت در Master Lusat را پیدا خواهید کرد، با او نمی‌توانید صحبت کنید فقط بررسی‌اش کنید تا جادوی Stars of Ruin را بدست بیاورید. در ادامه باز به پیش Sellen برگردید و با او صحبت کنید. 

پیدا کردن Sellen در Witchbane Ruins

(در ویدیو: ۱۰:۴۶ تا ۱۷:۵۰)

 ماموریت شخصیت Sellen 

حال به محلی که در نقشه بالا مشخص شده یعنی Witchbane Ruins (در منطقه Limgrave) خود را برسانید. در آنجا دشمنان را بکشید. (مخصوصا دشمن گردی که جادو پرت می‌کند) بعد وارد سرداب زیر آنجا شوید، در را باز کنید. از روی جنازه جادوی Ambush Shard را می‌توانید بدست بیاورید. در آنجا سلن را اسیر می‌بینید با او صحبت کنید و از درونِ بدنش آیتم Sellen’s Primal Glintstone را بردارید. 

پیدا کردن Sellen در Seluvis’s Hidden Cellar

(در ویدیو: ۱۹:۵۲ تا ۲۱:۲۰)

 ماموریت شخصیت Sellen 

به محل مشخص شده در نقشه بالا در Liurnia بروید. (نزدیک منطقه استراحت Ranni’s Rise) 

 ماموریت شخصیت Sellen 

در آنجا بپرید و به بخشی که در عکس بالا مشخص شده ضربه بزنید تا در ورودی Seluvis’s Hidden Cellar مشخص شود. (اگر گیج شدید به ویدیو مراجعه کنید.)

 ماموریت شخصیت Sellen 

بعد از باز کردن در وارد سرداب شوید و در آنجا به دیوار توهمی سمت راست ضربه بزنید تا راه باز شود. در پشت دیوار با Sellen ملاقات خواهید کرد. با او صحبت کنید تا حرف‌هایش تکراری شود.

کمک به Sellen یا Jerren 

(در ویدیو: ۲۱:۴۸ تا ۲۶:۰۴)

 ماموریت شخصیت Sellen 

در آخر به کتابخانه بزرگ Raya Lucaria بروید، (همان‌جایی  که Rennala در وسط محیط نشسته است) در جلوی در ورودی کتابخانه دو علامت ظاهر شده است. با انتخاب علامت زرد به Sellen کمک خواهید کرد و با انتخاب علامت قرمز Sellen را به چالش می‌کشید و به Jerren در این راه کمک می‌کنید. اگر آیتم‌های اضافه می‌خواهید حتما به Sellen کمک کنید. (مانند ما در ویدیو) بعد از شکست Jerren به همراه Sellen ست لباس Eccentric را بدست می‌آورید. همینطور با صحبت با Sellen او به شما سلاحی به نام Glintstone Kris می‌دهد.

 ماموریت شخصیت Sellen 

در آخر باز استراحت کنید و به پیش Sellen در کتابخانه برگردید، اما خبری از او نیست. او تبدیل به موجود عجیبی شده که در عکس بالا هم آن را می‌بینید، در کنار او آیتم Witch’s Glinstone Crown را نیز پیدا می‌کنید. (اگر به Jerren کمک کنید تنها آیتم Witch’s Glinstone Crown را بدست می‌آورید!) (در اینجا ماموریت شخصیت Sellen به طور کامل به پایان می‌رسد.)

ادامه راهنمایی در :راهنمای کامل بازی ELDEN RING(منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

دیدگاه ها بسته شده است