محل تمام Sacred Tearهای بازی ELDEN RING

محل تمام Sacred Tearهای بازی ELDEN RING

برای قدرتمند کردن فلاسک‌ها در بازی ELDEN RING به Sacred Tear احتیاج دارید. این نوع آیتم در محل‌هایی به نام Church یا کلیسا یافت می‌شوند. دقت کنید که هر منطقه‌ای که اسمش Church بود ممکن است جلوی مجسمه بزرگی یکی از این Sacred Tearها بیابید. (البته نه تمام کلیساها) بعد در بخش Flask در هنگام استراحت در Site of Graceها می‌توانید فلاسک خود را قوی کنید. در ادامه محل دقیق تمام Sacred Tearهای بازی ELDEN RING را برایتان شرح دادیم.

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

محل تمام Sacred Tearهای منطقه Limgrave 

بیشتر Tearهای بازی در ابتدای و در منطقه ابتدایی یافت می‌شود در این منطقه شما می‌توانید چهار Sacred Tear پیدا کنید.

کلیسای سوم ماریکا (Third Church of Marika) (اول)

کلیسای سوم ماریکا (Third Church of Marika)

در سمت شرق محلی که بازی را شروع می‌کنید می‌توانید کلیسای Third Church of Marika را پیدا کنید جلوی مجسمه یک Sacred Tear پیدا خواهید کرد.

کلیسای زیارت (Church of Pilgrimage) (دوم)

کلیسای زیارت (Church of Pilgrimage)

منطقه جنوب Limgrave در بخش Weeping Peninsula دارای سه کلیسا است که در هر کدام یک اشک مقدس یا Sacred Tear وجود دارد. بعد از عبور از پل Sacrifice به سمت چپ مسیر را ادامه دهید تا بتوانید به کلیسا برسید. بهتر است قبل از این نقشه منطقه را باز کنید. (توضیحات در مورد باز کردن نقشه هر بخش)

کلیسای چهارم ماریکا (Fourth Church of Marika) (سوم)

کلیسای چهارم ماریکا (Fourth Church of Marika)

از کلیسای زیارت به سمت جنوب غربی بروید تا کلیسای چهارم ماریکا را روی تپه بیابید. دشمنان اطراف را بکشید و از جلوی مجسمه Sacred Tear را بردارید.

کلیسای تعمید کالو (Callu Baptismal Church) (چهارم)

کلیسای تعمید کالو (Callu Baptismal Church) (چهارم)

در نزدیک روستای Ailing در مرکز جنوب منطقه بخش Weeping Peninsula می‌توانید این کلیسا را بیابید و Sacred Tear را جلوی مجسمه بردارید. مراقب موش‌های بزرگ و کوچکی باشید که محیط را پر کرده‌اند.

محل تمام Sacred Tearهای منطقه Liurnia

در این منطقه شما می‌توانید سه Sacred Tear پیدا کنید.

کلیسای ایریث (Church of Irith) (پنجم)

کلیسای ایریث (Church of Irith)

بعد از اینکه باس اصلی منطقه اول بازی را کشتید (یا از راه مخفی که در اینجا توضیح داده شده است استفاده کردید) و وارد منطقه دوم بازی یعنی Liurnia شدید در نزدیک همان محل کلیسایی وجود دارد که می‌توانید یک Sacred Tear در آنجا بیابید. با مشاور تبعیدی نیز صحبت کنید تا در مورد Sellen the Sorceress کمی پیشینه داستانی بدست بیاورید.

کلیسای بلوم (Bellum Church) (ششم)

کلیسای بلوم (Bellum Church)

کلیسای بلوم را در شمال شرقی آکادمی رایا لوکاریا (Academy of Raya Lucaria) خواهید یافت. برای رسیدن به آن به Glintstone Academy Key احتیاج دارید که آن را در غرب خود آکادمی خواهید یافت (پشت اژدها) و بعد از ورود به آکادمی از دروازه شرقی برای تله‌پورت به آنطرف پل استفاده کنید تا به کلیسا برسید.

کلیسای بازداری (Church of Inhibition) (هفتم)

کلیسای بازداری (Church of Inhibition)

وقتی در کلیسای بلوم هستید به سمت شمال شرقی حرکت کنید. سعی کنید از گوشه سمت راست بروید تا دشمنانی که به سمتتان با منجلیق سنگ پرت می‌کنند مزاحمتان نشوند. همینطور مسیر را در گوشه جلو بروید تا به یک چشم آتشین برسید باید بسیار مراقب باشید این چشم می‌تواند شما را به آتش بکشد باید از دستش فرار کنید و خودتان را به روستای Frenzied Flame برسانید. بعد از کشتن دشمنان مسیر مستقیم را به بالای تپه ادامه دهید. نزدیک کلیسا دشمنی به نام fearsome frenzied به شما حمله می‌کند. او را بکشید و خود را به کلیسا برسانید علاوه بر Sacred Tear یک لباس ست هم پیدا خواهید کرد.

کلیسای بازداری (Church of Inhibition)

اگر برایتان سوال شده که این چشم آتشین چیست باید خود را به منطقه بالا برسانید. مراقب باشید موشهای زیر را بکشید و از نبردبان بالا بروید و در بالای برج به راز این بخش پی خواهید برد.

کلیسای بازداری (Church of Inhibition)

یک گروه از دشمنان در حال اجرای یک اسپل به صورت گروهی هستند. قبل از اینکه به بالاترین نقطه برج برسید از صندوق می‌توانید این اسپل یعنی Howl of shabriri را نیز بردارید تا بتوانید از آن استفاده کنید.

محل تمام Sacred Tearهای منطقه Caelid

کلیسای طاعون (Church of the Plague) (هشتم)

ماموریت فرعی مرتبط با شخصیت Milicent

تنها کلیسایی که در این منطقه یک اشک مقدس را در خود جای داده در نزدیکی مرز بین Caelid و Dragonbarrow قرار دارد و رسیدن به آن ممکن است کمی دردسرساز باشد، چون مسیر پر از دشمنان خطرناک است و با به سرعت از کنار آنها عبور کرده و به سمت کلیسا که در نقشه بالا مشخص شده است بروید. اگر قوی هستید به سراغ این اشک مقدس بروید و گرنه فعلا بی‌خیال آن شوید.. بهتر است ماموریت فرعی مرتبط با شخصیت Milicent را انجام دهید تا به کلیسا برسید. در این پشت جداگانه مراحلی که باید برای رسیدن به این اشک مقدس را طی کنید آورده شده است. بعد از انجام ماموریت فرعی شخصیت Milicent به محلی در نقشه بالا می‌رسید و می‌توانید Sacred Tear را بیابید.

محل تمام Sacred Tearهای منطقه Altus Plateau

کلیسای دوم ماریکا (Second Church of Marika) (نهم)

محل تمام Sacred Tearهای منطقه Altus Plateau

در محلی که در عکس بالا مشخص است کلیسای دوم ماریکا وجود دارد. در آنجا دشمنی به نام Eleonora به شما حمله می‌کند. مراقب باشید ضربات او باعث پر شدن تولبار Blood شما می‌شود و به یکباره خون زیادی از شما می‌برد و همینطور او می‌تواند خودش را Heal کند. بعد از شکست دادن او شمشیر Eleonora’s Poleblade را بدست می‌آورید. روی زمین کلیسا می‌توانید Sacred Tear را بیابید.

کلیسای استورم کالر (Stormcaller Church) (دهم)

محل تمام Sacred Tearهای منطقه Altus Plateau

برای رسیدن به این کلیسا مسیر مشخصی وجود که در نقشه بالا برایتان آن را ترسیم کردیم. همینطور وقتی به کلیسا رسیدید مراقب دشمنانی باشید که برایتان کمین کرده‌اند. جلوی مجمسه می‌توانید این Sacred Tear را بیابید.

محل تمام Sacred Tearهای منطقه Mountaintops of the Giants

در منطقه Mountaintops of the Giants دو Sacred Tear دیگر پیدا خواهید کرد.

کلیسای اول ماریکا (First Church of Marika) (یازدهم)

محل تمام Sacred Tearهای منطقه Mountaintops of the Giants

باید خود را به محلی که در نقشه بالا است برسانید در نزدیکی این محل اژدهایی به نام Borealis The Freezing Fog قرار دارد که یک مه یخی ایجاد می‌کند که دید را کم می‌کند از مه بگذرید و خود را به محل مشخص شده برسانید و از کنار مجسمه Sacred Tear را بردارید.

کلیسای آسودگی (Church of Repose) (دوازدهم)

محل تمام Sacred Tearهای منطقه Mountaintops of the Giants

مسیر را از کلیسای First Church of Marika به سمت جلو پیش بروید. از منطقه Guardians’ Garrison که جلوتر است با استفاده از زنجیر غول پیکری که در پشتش قرار دارد بگذرید و خود را وارد این منطقه بکنید و خود را وارد منطقه Giant’s Gravepost برسانید. از آنجا به سمت کلیسا که در نقشه بالا مشخص است بروید. در نزدیکی کلیسا مراقب باشید دشمنی به نام Bloody Finger Okina به شما حمله‌ور می‌شود. او را شکست دهید و از کنار مجسمه Sacred Tear را بردارید.

این‌ها تمام ۱۲ Sacred Tear است که در طول بازی بدست خواهید آورد و می‌توانید فلاسکتان را با آنها تا +12 افزایش دهید تا میزان بیشتری در هر نوبت خون یا فوکوس شما را پر کند.

بازگشت به : راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است