بهترین مکان ها برای فارم کردن Rune در بازی Elden Ring

بهترین محل ها برای فارم کردن Rune در بازی Elden Ring

در بازی Elden Ring مناطق مختلفی وجود دارد که می‌توانید به راحتی مقدار زیادی Rune برای ارتفای شخصیت‌تان پیدا کنید. (تا به راحتی و در سریعترین زمان ممکنه شخصیتتان را بسیار قدرتمند کنید) در این مطلب محل برخی از بهترین مکان‌های فارم Rune را برایتان شرح دادیم.

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

دو منطقه در بازی Elden Ring برای جمع‌آوریِ Ruin یا Farm Ruin :

بهترین محل ها برای فارم کردن Rune در بازی Elden Ring
محل سیاه چال War-Dead Catacombs

1. اولین منطقه War-Dead Catacombs است. (که در منطقه بالا می‌توانید آن را پیدا کنید.) این گوردخمه در شمال‌شرقی Boss Arenaیِ ژنرال رادان قرار دارد. بعد از نبرد با ژنرال رادان اگر به سمت شمال‌شرقی نقشه بروید می‌توانید این گوردخمه را بیابید و وارد آن بشوید. به محض ورود متوجه درگیری ارواح سربازان جنگ رادان با ملِنیا خواهید شد. علت درگیری این ارواح به این خاطر است که بعد از نبرد سربازان هر دو جبهه را در یکجا دفن کرده‌اند و از این رو ارواح این سربازان حتی بعد از مرگ نیز نتوانستند در آرامش بخوابند. حال چرا این گوردخمه جای مناسبی برای farm کردن Ruin است؟ زیرا فاصله‌ی بین Site of Grace و مکان Farm کردن طولانی نیست و درست بلافاصله بعد از اولین Site of Grace آن را خواهید یافت. وقتی به درگیری سربازان می‌نگرید خواهید دید که شوالیه‌ای از ارتش ملِنیا در حال درگیری با سربازان و شوالیه‌ای از ارتش رادان است. اگر مَکس کرده و اندکی نظاره‌گر باشید، درگیری دو شوالیه به سطح زیرین شما خواهد کشید و اصطلاحا هر دو پایین می‌افتند. حال سربازان معمولی ارتش رادان سرگردانند و بهترین فرصت برای شماست تا آنها را به درک بفرستید. در این پلتفرم بالایی حدود ۱۰ سرباز (در بعضی مواقع ۸ سرباز) اصطلاحاً Spawn می‌شوند. هر سرباز ۱۰۰۰ عدد Ruin به شما خواهد داد. جمعاً ۱۰۰۰۰ هزار Ruin بدست خواهید آورد. اگر بیشتر از این می‌خواهید کافی است از سمت چپ این پلتفرم پایین بروید و شوالیه ارتش ملِنیا را بکشید و ۳۰۰۰ عدد ruin بیشتر بدست آورید. یادتان باشد پلتفرم زیرین به Scarlet Rot آغشته است! پس احتیاط کنید و نبرد با شوالیه را به سطح بالایی بکشانید. به ازای هر بار Rest کردن در Site of Grace همه چیز به حالت اول برمی‌گردد و دوباره ۱۳۰۰۰ هزار Ruin را می‌توانید جمع‌آوری کنید. اگر یک ساعت این کار را تکرار کنید دوروبرِ ۳میلیون عدد Ruin را بدست خواهید آورد.

2. محل بعدی فارم در منطقه زیرزمینی Mohgwyn Dynasty Mausoleum قرار دارد. (روش‌ رسیدن به منطقه Mohgwyn Dynasty Mausoleum)

بهترین محل ها برای فارم کردن Rune در بازی Elden Ring
منطقه زیرزمینی Mohgwyn Dynasty Mausoleum

بعد از آنکه به این منطقه از بازی Teleport شدید مسیر روبروی خود را ادامه دهید تا از غار خارج شوید. سپس در جستجوی Site of Grace از لبه‌های صخره‌ها عبور کنید تا به اولین Site of Grace این منطقه برسید. برای farm کردن Ruin احتیاج به یک کمانِ Longbow و مقدار زیادی تیر پردار (تیرهای معمولی مناسب نیستند) نیاز دارید. به ازای هر تیر شما صاحب ۱۱۰۰۰هزار Ruin خواهید شد یعنی اگر همراه خود ۲۰۰ عدد تیر بیاورید، در انتها ۲،۲۰۰،۰۰۰ هزار Ruin خواهید شد. وقتی به Site of Grace رسیدید یکبار Rest کنید و سپس به سمت راست بروید و تا به پرتگاه برسید در سوی دیگر پرتگاه یک کلاغ خونی را مشاهد می‌کنید که در منطقه‌ی River Blood گشت می‌زند با پرتاب یک تیر (تیر را نشانه بگیرید، زیرا Focus ممکن است جواب ندهد) کلاغ خونی به تعقیب شما از پرتگاه روبرویش به پایین می‌افتد و شما صاحب ۱۱۰۰۰ هزار ruin ناقابل خواهید شد. همینطور اگر دشمنان خواب این منطقه را به صورت دسته جمعی بکشید مقدار رون بسیار بیشتری بدست خواهد آورد. اگر یک ساعت این کار را ادامه دهید (فقط کشتن کلاغ) و مقدار زیاد تیر داشته باشید می‌توانید تا ۴میلیون عدد Ruin را بدون زحمتی بدست آورید. اگر دشمنان خواب را نیز سریع بکشید می‌توانید مقدار بسیار بیشتری رون بدست بیاورید.

توضیحات اضافی:

1. سیاه چال War Dead Catacombs بخاطر آنکه باید با شوالیه‌ها و سربازان درگیر شوید و احتمالاً کشته خواهید شد، ارزش وقت تلف کردن ندارد. مورد دوم بهترین گزینه برای شماست.

بهترین محل ها برای فارم کردن Rune در بازی Elden Ring
در این سیاه چال با کشتن باس‌های نهایی‌اش Talasimی به نام Golden Scarab پیدا میکنید که مقدار Rune دریافتی را افزایش میدهد

2. برای افزایش مقدار رون دریافتی می‌توانید از آیتم Gold pickled fowl foot تا مقدار رون بدست آمده را برایتان بیشتر بکند. همینطور Talasimی به نام Golden Scarab نیز وجود دارد که با بدست آوردنش می‌توانید این مقدار را بیشتر نیز بکنید. (این آیتم را در منطقه Caelid و در دانجنی به نام Abandoned Cave با کشتن باس‌های نهایی‌اش بدست خواهید آورد. محل دقیق دانجن در نقشه بالا آورده شده است.)

بازگشت به : راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

دیدگاه ها بسته شده است