بخش پایانی ماموریت شخصیت Ranni the Witch / سفر به زیرِ زمین بخش سوم: Ainsel River

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring قسمت چهاردهم بخش دوم/ سفر به زیرِ زمین بخش سوم: Ainsel River

در این قسمت به بخش اصلی سرزمینی مخفی در زیر زمین به نام Ainsel River سفر می‌کنیم. هدف این سفر همراهی Ranni برای انجام آخرین خواسته‌ی اوست. در طول سفر در منطقه Ainsel River رمز و رازهایش را بررسی می‌کنیم و در انتها باس نهایی آن یعنی Astel, Naturalborn of the Void را شکست می‌دهیم. در این بخش از نقشه آیتم‌های Ghost Glovewort [6] یا برخی مکان‌ها Ghost Glovewort [7] یا Ghost Glovewort [8] بدست می‌آورید. (برای ارتقا دادن Spirit به کار می‌رود) (برای درک بهتر داستان این بخش به داستان الدن رینگ دنیای زیرزمین مراجعه کنید.)

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی راهنمایی بازی Elden Ring قسمت چهاردهم

برخلاف دیگر راهنمایی کامل ما در اینجا ما ویدیویی کاملا اختصاصی از بازی Elden Ring برایتان تهیه کردیم (بخشی از بازی خودمان در Journey دوم) این راهنمایی فقط شامل بخش‌های اصلی و مراحل فرعی شخصیت‌های اصلی بازی می‌باشد. در قسمت‌های غیرمهم سرعت ویدیو زیاد شده تا فقط مسیر حرکت را متوجه شوید. توضیحات کاملِ این بخش از ویدیو در زیر آورده شده است.

ورود به بخش اصلیِ Ainsel River  

(در ویدیو: ۲۱:۱۳ تا ۲۲:۱۰)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / بخش پایانی ماموریت شخصیت Ranni the Witch

بعد از بدست آوردن آیتم Cursemark of Death ابتدا به پیش Iji بروید و با او صحبت کنید و بعد به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید و وارد برج Renna’s Rise شوید. از نبردبان بالا بروید و همین جا از صندوق ست لباس Snow Witch را بردارید. حال می‌توانید با استفاده از پله‌ها به بالای برج بروید و از تلپورتر برای رفتن به بخش اصلیِ Ainsel River استفاده کنید. 

بخش اصلیِ Ainsel River  

(در ویدیو: ۲۲:۱۱ تا ۳۲:۴۵)

بخش پایانی ماموریت شخصیت Ranni the Witch / سفر به زیرِ زمین بخش سوم: Ainsel River

وقتی وارد Ainsel River شدید اولین کاری که می‌کنید برداشتن عروسک رانی به نام Miniature Ranni است. بعد کمی جلوتر منطقه استراحت Ainsel River Main را فعال کنید و در آنجا استراحت کنید. در حین استراحت گزینه Talk to Miniature Ranni را انتخاب کنید. برای بار اول و دوم Ranni جوابتان را نمی‌دهد ولی اگر سه بار اینکار را بکنید عروسک شروع به صحبت کردن با شما می‌کند! 

بعد از پایان صحبت‌ها، به سمت جلو بروید. دشمنان را نادیده بگیرید و پیشروی کنید. جلوتر به دشمن عجیبی به نام Malformed Star می‌رسید که وارونه است و به سمتتان از دور جادو می‌فرستد. پشت دیواری که آنجاست مخفی شوید تا جادو به شما برخورد نکند، بعد به سمت جلو بروید و در پشتش قرار بگیرید و به سرش ضربه بزنید تا کشته شود. فقط مراقب چنگکی که درون دهانش است باشید.

بعد از کشتن موجود، به درون غار بروید. درون غار مورچه‌های غول‌پیکری به شما حمله می‌کنند آنها را بکشید یا جا بگذارید و پیش بروید. همینطور جلو بروید تا به دروازه‌ای برسید، وقتی از آن بگذرید وارد بخش Nokstella خواهید شد. منطقه استراحت Nokstella, Eternal City را فعال کنید و از پله‌ها بالا بروید. (اگر به دنبال Ghost Glovewort [7] هستید در سمت راست اینجا و قبل از بالا رفتن از پله‌ها در امتداد رودِ کوچکی که اینجاست می‌توانید تعدادی پیدا کنید.) در بالای پله‌ها مراقب دشمنان قیرمانند باشید با ضربات و جادوهای گروهی آنها را بکشید. فقط مراقب باشید این‌ها بعد از مردن منفجر می‌شوند و الکتریسیته از خود خارج می‌کنند سریع بعد از کشتن‌شان از آن دور شوید. در بالای پله‌ها اگر به سمت راست بروید و دشمنان را بکشید درون صندوق داخل اتاق آیتم Ghost-Glovewort Picker’s Bell Bearing [2] را بدست می‌آورید که اگر آن را به خواهران دو قلوی Twin Maiden Husks در Roundtable بدهید، آنها برای همیشه آیتم Ghost Glovewort چهار تا شش را به شما میفروشند!

بخش پایانی ماموریت شخصیت Ranni the Witch / سفر به زیرِ زمین بخش سوم: Ainsel River

مسیر را به سمت جلو رفته و از پله‌ها بالا بروید. در بالای پله‌ها به سمت راست نروید بلکه تا انتها مسیر را بروید و بعد به سمت چپ بپیچید به دری می‌رسید که به Stonesword Key برای باز شدن احتیاج دارد. از Stonesword Key استفاده کنید. دو دشمن داخل را بکشید و از صندوق Nightmaiden & Swordstress Puppets را بردارید که اسپریت‌های قدرتمندی هستند. حال برگردید و از پل به سمت آنطرف بروید. در آنجا با دشمن عیجیبی رو به رو می‌شوید که شبیه گوی‌های بزرگ است اگر اجازه دهید به شما نزدیک شود کارتان سخت است پس با ضربات قدرتی نگذارید نزدیکتان شود با کشتن آنها Larval Tear بدست می‌آورید. این آیتم را برای ریست کردن شخصیتتان پیش Rennala احتیاج دارید. اگر داخل درِ بازِ سمتِ راست نیز شوید یک گوی به طور ناگهانی شما را غافل‌گیر می‌کند، گوی را نابود کنید و از صندوق Great Ghost Glovewort که برای ماکس کردن اسپریت‌ها لازم است را بدست می‌آورید.

بخش پایانی ماموریت شخصیت Ranni the Witch / سفر به زیرِ زمین بخش سوم: Ainsel River

از پله‌ها بالا بروید و در آنجا وارد تالار بعدی شوید. انتهای تالار یک سری دشمن قیرمانند و بعلاوه یک گوی به شما حمله می‌کنند. تعدادشان زیاد است ولی می‌توانید از انفجارهایی که دشمنان قیرمانند ایجاد میکنند برای آسیب رساندن گروهی آنها استفاده کنید. همشان را نابود کنید و از صندوق آیتم را بردارید بعد به سمت چپ بروید و از پله‌ها بالا بروید و وارد سالن بعدی شوید. در اینجا دشمنان را از بین ببرید. مراقب باشید آنها به صورت گروهی به شما حمله می‌کنند. بعد از کشتن تمام دشمنان از صندوق آیتم Moon of Nokstella را بردارید. این آیتم Memory Slots را دو واحد افزایش می‌دهد. یعنی می‌توانید جادوهای بیشتری همزمان استفاده کنید.

حال از در دیگر خارج شده به پایین بروید و سوار آسانسور شوید. در پایین از بین دشمنان رد شوید و به سمت اتاق دیگر اینجا بروید و باز سوار آسانسور شوید. در پایین منطقه استراحت Nokstella Waterfall Basin را فعال کنید.

شکست دادن Baleful Shadow

بخش پایانی ماموریت شخصیت Ranni the Witch / سفر به زیرِ زمین بخش سوم: Ainsel River

کمی جلوتر وارد غار شوید، دشمنان را نادیده بگیرید و از آنها بگذرید و از طرف دیگر غار خارج شوید. (مراقب دشمنان باشید و فقط فرار کنید) وقتی از غار خارج شدید یک دشمن که شبیه Blaidd ولی قرمز رنگ خواهید دید. باید این موجود را بکشید. برخی از خصوصیات او: 1. شمشیر بزرگش را به دورش می‌چرخاند و دوبار ضربه می‌زند، از او دور شوید. 2. به هوا می‌پرد و به زمین با شمشیر ضربه می‌زند، به جهات جاخالی دهید. 3. این موجود یکبار معجون می‌خورد و خونش را پر می‌کند. 4. یک سری سنگ در وسط میدان مبارزه است، پشت آنها پناه بگیرید تا کارش در موقع ضربه زدن به شما سخت شود! 5. به طور ناگهانی به سمت جلو یورش می‌آورد و ضربه می‌زند، به جهات جاخالی دهید. 6. وقتی خونش کمتر شد ضرباتش مرگبارتر می‌شود و حتی ضرباتش خاصیتی دارد که به طور مکرر خونتان را کم و کم می‌کند. بعد از کشتنش به همراه مقداری رون آیتم Discarded Palace Key را بدست می‌آورید. بعد از کشتن او به سمت در پشتی او بروید و کمی جلوتر سوار آسانسور شوید. بعد از ورود به این بخش منطقه استراحت Lake of Rot Shoreside را فعال کنید. 

دریاچه Rot 

(در ویدیو: ۳۲:۴۵ تا ۳۷:۰۶)

جلوتر که بروید به دریاچه‌ای قرمز رنگ می‌رسید. اگر بیش از حد داخل دریاچه شوید دچار scarlet rot می‌شوید و خونتان کم کم شروع به کم شدن می‌کند. در اینجا پیشنهاد می‌شود 1. از آیتم Preserving Boluses برای برطرف کردن scarlet rot استفاده کنید. 2. همینطور می‌توانید از جادوی Flame Clean me استفاده کنید تا این حالت بر طرف شود.  نکته دیگر اینکه اگر به سمت چپ این دریاچه بروید و پلتفورم‌ها را فعال کنید باسی به نام Dragonkin Soldier به شما حمله می‌کند که با کشتنش علاوه بر Dragonscale Blade به شما مقدار 55 هزار رون می‌دهد. در ویدیو و راهنمایی این باس را انجام نداده‌ایم چراکه کاملا فرعی است.

بخش پایانی ماموریت شخصیت Ranni the Witch / سفر به زیرِ زمین بخش سوم: Ainsel River

در ابتدای دریاچه از سمت راست شروع به پیشروی کنید. در گوشه سمت راست محلی است که می‌توانید رویش بروید، آنطرف درون دریاچه که در عکس بالا نیز مشخص است به سمت خشکی بروید و روی پلتفورم بروید تا بخش دیگری در دریاچه بالا بیاید. از روی بخشی که بالا آمده به سمت جلو بروید و دشمنان را نادیده بگیرید. در انتهای این بخش یک خشکی دیگر وسط آب قرمز خواهید دید به آنجا بروید و باز روی پلتفورم رفته تا خشکی‌های جدیدی بالا بیاید. ستون‌هایی روی دریاچه ظاهر می‌شود روی آنها بروید و از طریق خشکی‌ها به سمت آنطرف دریاچه بروید. 

بخش پایانی ماموریت شخصیت Ranni the Witch / سفر به زیرِ زمین بخش سوم: Ainsel River

همینطور به سمت محلی که در عکس بالا مشخص است (مشعل‌ها) بروید و از خشکی‌های روی دریاچه و همینطور از Preserving Boluses یا جادوی Flame Clean me استفاده کنید تا جلوی خونریزی را در موقع ضروری بگیرید. 

نکته: در ویدیو دقیقه 34 تا 35 را ببینید در این دقایق مینی باسی به نام Alabaster Lord را می‌کشیم تا شمشیر Alabaster Lord’s Sword را بدست بیاورید و همینطور در انتهای این محل چند Somber Smithing Stone [9] برمی‌داریم.

شکست دادن Astel, Naturalborn of the Void

(در ویدیو: ۳۷:۰۷ تا ۴۵:۴۵)

بخش پایانی ماموریت شخصیت Ranni the Witch / سفر به زیرِ زمین بخش سوم: Ainsel River

حال که به اینطرف دریاچه رسیدیم (منظور رسیدن به مشعل‌هاست) به جلو بروید، از پله‌ها پایین بروید تا به منطقه استراحت Grand Cloister برسید. بعد از فعال کردن منطقه استراحت از پله‌ها پایین بروید و به سمت دیگر بپرید و از شکاف به پایین بپرید همینطور به سمت جلو و پایین بروید و به پایین محل بپرید. در اینجا دو راه دارید یا به سمت راست (جلو) یا چپ (عقب) بروید. سمت چپ یا پشت اگر بروید می‌توانید یک باس مخفی را بکشید. در انتهای این بخش وسط آب‌های Rot اگر بروید باسی به نام Ulcerated Tree Spirit ظاهر می‌شود و به شما حمله می‌کند.

بخش پایانی ماموریت شخصیت Ranni the Witch / سفر به زیرِ زمین بخش سوم: Ainsel River

بخشی از خصوصیات این باس: 1. به شکل ناگهانی با دهانش به شما حمله می‌کند، به موقع جاخالی دهید. 2. از دهانش آتش بیرون می‌دهد، از جلوی دهانش کنار بروید. 3. زیرشکم یا پشتش بروید تا ضربات کمتر به شما اثر کند. 4. مراقب گردن یا دمش باشید و به موقع ضربات این دو بخش از بدنش را جاخالی دهید. 5. با دهان باز به سمتتان یورش می‌آورد، به موقع جاخالی دهید. 6. وقتی به نیمه خونش رسید از خودش scarlet rot خارج می‌کند از او دور شوید تا آسیب کمتری ببینید. 7. وقتی خونش کمتر شد ضرباتش مرگبارتر می‌شود و از خودش scarlet rot بیرون می‌دهد. بعد از کشتنش مقداری رون و Golden Seed بدست می‌آورید. 

رفتن به پیش Astel, Naturalborn of the Void

بخش پایانی ماموریت شخصیت Ranni the Witch / سفر به زیرِ زمین بخش سوم: Ainsel River

به سمت جلو و بعد چپ بروید و خود را به انتهای منطقه برسانید. در انتهای محیط به سمت راست که پله‌هاست نروید بلکه به سمت چپ بپیچید به یک آبشار می‌رسید که یک کابوت سنگی در آنجاست E را بزنید تا داخل کابوت بروید و دمو آغاز شود. بعد از دمو به جلو بروید و وارد مه سبز شوید تا مبارزه آغاز شود.

شکست دادن Astel, Naturalborn of the Void

بخش پایانی ماموریت شخصیت Ranni the Witch / سفر به زیرِ زمین بخش سوم: Ainsel River

Astel, Naturalborn of the Void باس سختی است و ضربات غافلگیرکننده‌ای وارد می‌کند.

بخشی از خصوصیات این باس: 1. نقطه ضعف او سرش است پس بیشتر ضربات را به سر وارد کنید تا بیشترین خون از موجود کم شود. 2. از راه دور به سمت شما جادویی مانند لیزر پرت می‌کند، به موقع جاخالی دهید. (زیاد از او دور نمانید چراکه به شکل مکرر به سمتتان لیزر می‌فرستد) 3. وقتی جلوی دهانش هستید، با چنگکی که به دهانش وصل است به شما ضربه می‌زند، به موقع جاخالی دهید و به سرش ضربه بزنید. 4. چنگکش برقی می‌شود به موقع جاخالی دهید و وقتی مکث کرد به موجود ضربه بزنید. 5. از دست‌هایش گوی‌هایی بیرون می‌آید، سریع از جلویش کنار بروید. 6. مه‌ای بنفش جلویش پدید می‌آورد از محدوده مه خارج شوید، وقتی مه منفجر شد به موجود ضربه بزنید. 7. به هوا می‌رود و روی سرتان شیرجه می‌زند، به موقع به زیرش بروید و از آنجا به موجود ضربه بزنید. 8. به شکل ناگهانی ناپدید می‌شود و از پشتتان ظاهر می‌شود و شما را می‌گیرد، باید خیلی مراقب باشید که گیر این ضربه نیفتید. 9. هوا را بنفش می‌کند و اسپل‌هایی را به سمتتان می‌فرستد به جهات و به کررات جاخالی دهید. 10. وقتی خونش کمتر شد ضربات قبلی را به شکل قدرتمندتر و ترکیبی وارد می‌کند پس مراقب باشید.

بعد از کشتن موجود Remembrance of the Naturalborn را بدست می‌آورید. اگر به پیش Finger Reader Enia در Roundtable برگردید می‌توانید با استفاده از این Remembrance دو آیتم پیشنهادی Ash of War: Waves of Darkness یا Bastard’s Stars را بدست می‌آورید.

ادامه راهنمایی در : راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است