ماموریت فرعی کاراکتر White Mask Varre در بازی ELDEN RING

ماموریت فرعی کاراکتر White Mask Varre در بازی ELDEN RING

نکته: دقت کنید اگر نسخه اصلی را ندارید بوسیله این راهنمایی خود را به منطقه Mohgwyn برسانید، درکل اما قادر به کامل کردن این ماموریت نخواهید بود. (حداقل لول 70 تا 90 برای این ماموریت و مخصوصا منطقه Mohgwyn پیشنهاد می‌شود.)

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

1. او اولین کاراکتریست که ملاقاتش می‌کنید در کنار اولین Site of Grace منطقه‌ی Limgrave ایستاده است، با او صحبت کنید.

مراحل کاراکتر White Mask Varre

2. بعد از آنکه Godrick The Grafted را کشتید (باس نهایی قلعه Stormveil Castle) به نزد او برگردید و با او صحبت کنید تا از Roundtable Hold برای اولین بار دیدن کنید. (روش دیگر برای رسیدن به Roundtable Hold) سپس او را در کلیسای (کنیسه) Rose خواهید یافت. این کلیسا در جزیره‌ای در جنوب غربی Liurnia قرار دارد. (نقشه بالا)

3. بعد از ملاقات با او برای بار دوم در کلیسا (کنیسه) Rose او به شما Festering Bloody Finger را می‌دهد. (گزینه اول را انتخاب کنید) بعد از آنکه سه مرتبه از این آیتم استفاده کردید (برای استفاده از این آیتم حتما باید Online باشید و با استفاده از آن به بازیکنان دیگر حمله خواهید کرد) او از شما تقاضا میکند که به Order of Bloody Lord بپیوندید.

کلیسای بازداری (Church of Inhibition)

4. اگر موافقت کنید، او به شما آیتم Lord of Blood’s Favor را می‌دهد و از شما می‌خواهد که این آیتم را به خون یک Maiden (دوشیزه) آغشته کنید. نزدیکترین جنازه‌ی Maiden (دوشیزه) را در کلیسا (کنیسه) Inhibition در شمال شرقی Liurnia خواهید یافت. (نقشه بالا) (طریقه رسیدن به این کلیسا)

مراحل کاراکتر White Mask Varre

همینطور جنازه‌ی Maiden (دوشیزه) دیگری را در Chapel of Anticipation خواهید یافت که میتوانید از خون او نیز استفاده کنید. برای رفتن به منطقه Chapel of Anticipation باید ابتدا خود را به قسمت The Four Belfries که در نقشه بالا مشخص است برسانید. در آنجا آیتم Imbued Sword Key را از صندوق بردارید. در اینجا سه پرتال خاموش وجود دارد که با Imbued Sword Key روشن می‌شوند. از بالا اولین پرتال را روشن کنید تا به منطقه اولیه یا Chapel of Anticipation برسید (در اینجا می‌توانید باس اولیه را نیز شکست دهید.) همینطور جلو بروید تا به کلیسای اول بازی برسید و از زنی که روی زمین مرده است خونش را بردارید. (بدست آوردن یکی دیگر از این کلیدها در اینجا توضیح داده شده است.)

5. وقتی که با Blood-Soaked Favor به نزد او برگردید (همان کلیسای Rose) او به شما آیتم Bloody Finger را میدهد که میتوانید بینهایت از آن استفاده کنید و به دیگر بازیکنان Invade بزنید. اگر دوباره با او صحبت کنید، آیتم Pureblood Knight’s Medal را بدست خواهید آورد که شما را به Mohgwyn’s Palace رهنمون میشود و در انتهای آنجا میتوانید با Mohg, Lord of Blood مبارزه کنید. این راحتترین راه برای رسیدن به منطقه Mohg است. (روش دیگر باز کردن این منطقه اگر به بخش آنلاین دسترسی ندارید.)

مراحل کاراکتر White Mask Varre
نکته: در بالای نقشه محلی که کاراکتر را نشان می‌دهد، نقشه این منطقه را خواهید یافت.

6. در ابتدا اگر می‌خواهید لباس White Mask Varre را بدست بیاورید. به مناطقی که در عکس بالا با جمجمه مشخص است بروید. در این مناطق چند باری Nameless White Mask به شما حمله می‌کند. او را شکست دهید تا ست لباس White Mask را بدست بیاورید. (به صورت آفلاین هم می‌شود اینکار را انجام داد)

مراحل کاراکتر White Mask Varre

7. حال خود را به Site of Grace به نام Mausoleum Dynasty Midpoint برسانید. از Mausoleum Dynasty entrance از پله‌ها بالا بروید و دشمنان اسکلتی را فقط رد کنید تا به یک ساختمان تاریک برسید. وارد آن شوید و از طرف دیگر خارج شوید. در اتاق آخری قبل از Site of Grace یک Invasion Sign را بیابید که اجازه میدهد با White Mask Varre مبارزه کنید. باید درون غار تاریک شوید و او را بیابید و شکست دهید. وقتی روی زمین افتاده می‌توانید آخرین صحبت‌هایش را گوش کنید. بعد از اتمام صحبت‌ها، سلاح او را بدست خواهید آورد. 

ماموریت فرعی کاراکتر White Mask Varre در بازی ELDEN RING 1

8. اگر در مبارزه با Varre او را شکست ندهید و به نوعی ببازید او به معبد Church of Vows در شرق Liurnia که یک لاکپشت بزرگ به نام Miriel درونش است می‌رود. به پیش او بروید و برای آخرین بار با او صحبت کنید. به نوعی این پایان اصلی او محسوب می‌شود و اگر به سلاح احتیاج ندارید بهتر است این روش را بروید. (تمام)

بازگشت به : راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

دیدگاه ها بسته شده است