ماموریت کاراکتر Ranni The Witch در بازی ELDEN RING

مراحل Questline کارکتر Ranni The Witch

در راهنمای قدم به قدم از قسمت یازدهم تا پایان قسمت چهاردهم مراحل Ranni The Witch ادامه پیدا می‌کند. برای توضیحات تکمیلی روی هر لینک کلیک کنید تا به همان قسمت در راهنمای قدم به قدم بروید.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / منطقه Limgrave

1. او اولین بار خود را Renna خطاب می‌کند و به شما پایه‌ی Spirit Summoning را آموزش می‌دهد و آیتمی که با آن میتوانید ارواح را احضار کنید به شما میدهد. مکان اولین ملاقات Church of Elleh می‌باشد. او را در شب و تنها زمانی که بازیکن قابلیت احضار Spectral Steed را بدست آورده میتوانید ببینید. بعد از این ملاقات او ناپدید می‌شود. 2 آیتم Spirit Calling Bell و Lone Wolf Ashes را بدست خواهید آورد.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / بخش اول ماموریت شخصیت Ranni the Witch

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / بخش اول ماموریت شخصیت Ranni the Witch

2. بار دوم Renna را در Ranni’s Rise که جزو مناطق Liurnia است ملاقات می‌کنید. او به شما نام واقعی‌اش را میگوید؛ Ranni The Witch. او از شما می خواهد که با سه یارش در پایین ملاقات کنید. بعد از ملاقات با سه یارش در پایین برج (در این قسمت به طور کامل در این مورد صحبت کردیم) کارهای زیر را باید انجام دهید که بسیار وقت‌گیر است:

حال به برج Renna’s Rise (که قبلاً مهروموم شده بود) بروید و وارد پرتال آنجا شده و به Ansel River بروید، درست بعد از Teleport شدن میتوانید آیتم Miniature Ranni Doll را بدست آورید. در Site of Grace استراحت کنید و از طریق Menu گزینه‌ی Talk to Ranni را انتخاب کنید در تلاش سوم او با شما صحبت میکند.

او از شما میخواهد که Baleful Shadow را نابود کنید. بعد از کشتن Baleful Shadow، او برای قدردانی آیتم Discarded Palace Key را به شما میدهد.

به Rot Lake بروید خود را به لبه‌ی پرتگاهی برسانید که تابوتی سنگی قرار دارد تا دوباره به مکانی دیگر Teleport شوید.

بعد از آنکه Astel Naturalborn of the Void کشتید، یک Site of Grace ظاهر خواهد شد. اگر Ring را همراه نداشته باشید، مسیر برای شما مسدود خواهد بود.

به نزد Queen Rennala بروید و در کنار او صندوقی بسته را بیابید که نیاز به کلید دارد، آن را باز کنید و آیتم Dark Moon Ring را بیابید.

به Cathedral of Manus Celes بروید و از سوراخ پایین بروید. حلقه‌ی Dark Moon در انگشت Ranni قرار دهید. تا در نهایت Dark Moon Greatsword را بدست بیاورید.

ادامه راهنمایی در : راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است