در بازی ELDEN RING چه آیتم اولیه در بخش Keepsake انتخاب کنم؟

در بازی ELDEN RING چه آیتم اولیه در بخش Keepsake انتخاب کنم؟

وقتی در حال ساخت شخصیت هستید چندین آیتم اولیه می‌توانید انتخاب کنید. (در بخش Keepsake که در عکس بالا نیز مشخص شده است) در ابتدا ممکن است برایتان سخت باشد که کدام یک را انتخاب کنید. در اینجا کمی توضیح در مورد هریک از این آیتم‌های اولیه برایتان تهیه کردیم تا بیشتر با آنها آشنا شوید و به راحتی یکی را انتخاب کنید.

توضیح بخش Keepsake بازی ELDEN RING

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

آيتم Crimson Amber Medallion

این مدالیون اندکی حداکثر HP شما را افزایش می‌دهد. شما می‌توانید آن را از طریق منوی بازی انتخاب کنید، در ادامه بازی می‌توانید مدالیون‌های متفاوتی در محیط بازی و بعد از کشتن باس‌ها بدست بیاورید و از آنها استفاده کنید. (اگر احتیاج به HP اضافه دارید از آن استفاده کنید.)

آیتم Lands Between Rune

اگر با سری Dark Souls آشنایی دارید می‌دانید، برخی آیتم‌ها برای ذخیره سازی Soulها به کار می‌رفت. دقیقا در این بازی نیز یک سری آیتم Runeها را ذخیره می‌کند. این آیتم‌ها خطرِ از دست دادن Runeهایتان به طور کامل را کم می‌کند و هر موقع به Rune اضافه احتیاج داشته باشید می‌توانید آنها را بفروشید. با این انتخاب یک سری از این نوع آیتم بدست می‌آورید و می‌توانید با فروششان Rune اضافی بدست بیاورید. (اگر می‌دانید با این Rune‌های اضافی در ابتدای بازی چه کار کنید این گزینه را انتخاب کنید.)

آیتم Golden Seed

آیتم Golden Seed
آیتم Golden Seed

Golden Seed تعداد استفاده از فلاسک‌های مقدس شما را افزایش می‌دهد. اگر این Keepsake را انتخاب کنید، در همان ابتدای بازی می‌توانید آنها را ارتقا دهید تا یک فلاسک اضافه داشته باشید. (بهترین گزینه ممکنه!)

آیتم Fanged Imp Ashes

Ash‌ها به شما اجازه می‌دهند تا NPC‌های قدرتمند را فراخوان کنید تا در مواقع لزوم مخصوصا باس‌ها در کنار شما بجنگند. بسیاری از این موارد در دنیای بازی یافت می‌شود اما اگر چنین آیتمی از همان ابتدا داشته باشید مسلما در مواقع ضروری به کارتان می‌آید.

آیتم Cracked Pot

از Cracked Pot در هنگام ساخت آیتم‌ها استفاده می‌شود مثلا مواردی مانند Firebombs به این نوع آیتم احتیاج دارد. با این انتخاب سه تا از این نوع آیتم بدست می‌آورید. اما دقت کنید در دنیای بازی از این آیتم‌ها زیاد پیدا خواهید کرد پس ارزشش را ندارد!

آیتم Stonesword Key

آیتم Stonesword Key
آیتم Stonesword Key
راهنمای کامل بازی ELDEN RING
بعد از بخش آموزشی به این مجمسه می‌رسید دقیقا اینجا به Stonesword Key احتیاج دارید. به ابر سفید دقت کنید هرجا که ابر سفید است کلید باز کردن آن Stonesword Key است.

این یکی ممکن است کمی شما را وسوسه کند. Stonesword Keyها درِ محل‌های مخفی و سری بازی را برایتان باز می‌کنند. (یکبار مصرف هستند و برای باز کردن محل‌های دیگر باید کلید‌های جدید پیدا کنید.) همه این مناطق اختیاری هستند، اما حاوی سلاح‌ها و تجهیزات قدرتمند ‌می‌باشند. برخی محیط‌ها با مه‌ سفید رنگی بسته هستند و اگر Stonesword Keyها روی دستگاه کناری آن کار بگذارید خواهید دید که مه از بین رفته و می‌توانید وارد این محل‌ها شوید و آیتم‌های خاصی بدست بیاورید. در طول بازی Stonesword Key وجود دارد و حتی می‌توانید آنها را با قیمت‌های بالا بخرید پس اگر وسوسه شدید بی‌خیال شوید!

آیتم Bewitching Branch

پنج آيتم Bewitching Branch بدست می‌آورید. این آيتم‌ها مه صورتی را آزاد می‌کنند. هر دشمنی در این مه افسون وارد شود، دست از حمله به شما می‌کشد، سلاح‌های خود را غلاف می‌کند و به روز خود ادامه می‌دهد! (آيتم مصرفی)

آیتم Boiled Prawn

شما پنج Boiled Prawn دریافت خواهید کرد که آنها میزان آسیبی که از حملات دشمن به شما وارد می‌شود را برای مدت محدودی کاهش می‌دهند. آنها یکبار مصرف هستند، یعنی در صورت مصرف این آیتم‌ها برای همیشه از بین می‌روند.

آیتم Shabriri’s Woe

تا زمانی که آیتم فعال است، دشمنان همیشه حملات خود را روی شما متمرکز می‌کنند!

بهترین Keepsake بازی ELDEN RING؟

بدون شک بهترین و موثرترین Golden Seed است! یک فلاسک جدید می‌تواند جانتان را بارها نجات دهد! در این انتخاب شک نکنید.

بازگشت به : راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

دیدگاه ها بسته شده است