راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار منطقه Caelid

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring قسمت شانزدهم/ اسرار منطقه Caelid

به منطقه Caelid می‌رویم تا بخش اول ماموریت شخصیت Millicent را انجام دهیم. در این قسمت طلسم شهر Sellia را باطل می‌کنیم و همینطور آیتم مخفی این منطقه را پیدا می‌کنیم. بعد به سراغ دانجن مخفی این منطقه یعنی Sellia Hideaway می‌رویم. این دانجن بخشی از ماموریت شخصیت Sellen است که بعدا آن را به طور کامل در قسمت‌های بعدی تکمیل خواهیم کرد. در آخر نیز به سراغ برج Divine Tower of Caelid می‌رویم تا Great Runeی که از Starscourge Radahn بدست آوردیم را فعال کنیم و باس مخفی این برج را نیز بکشیم. (برای درک بهتر داستان این بخش به قسمت چهارم داستان کامل الدن رینگ مراجعه کنید)

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی راهنمایی بازی Elden Ring قسمت شانزدهم

برخلاف دیگر راهنمایی کامل ما در اینجا ما ویدیویی کاملا اختصاصی از بازی Elden Ring برایتان تهیه کردیم (بخشی از بازی خودمان در Journey دوم) این راهنمایی فقط شامل بخش‌های اصلی و مراحل فرعی شخصیت‌های اصلی بازی می‌باشد. در قسمت‌های غیرمهم سرعت ویدیو زیاد شده تا فقط مسیر حرکت را متوجه شوید. توضیحات کاملِ این بخش از ویدیو در زیر آورده شده است.

بخش اول ماموریت Millicent 

(در ویدیو: ۰۰:۱۰ تا ۲۱:۱۱)

ماموریت فرعی مرتبط با شخصیت Milicent

قبلا در صفحه‌ی جداگانه‌‌ی ماموریت Millicent در مورد این کاراکتر صحبت کردیم. پس دیگر در این بخش دوباره گویی نمی‌کنیم فقط به صفحه مراجعه کنید. ( این ویدیو تا بخش هشتم ماموریت Millicent است و بقیه ماموریت او در قسمت‌های بعدی اضافه می‌شود)

بدست آوردن آیتم Lusat’s Glintstone Staff در شهر Sellia

فقط نکته مهم اینکه در ویدیو در دقیقه ۱۷ تا ۱۸ طریقه بدست آوردن آیتم Lusat’s Glintstone Staff که یکی از قدرتمندترین Staffهای بازی است، نشان داده شده است. (به گفته بسیاری از بازیکنان قدرتمندترین Staff بازی است) این نکته قبلا در سایت ذکر نشده بود.

دانجن مخفی Sellia Hideaway در منطقه Caelid

(در ویدیو: ۲۱:۲۰ تا ۲۹:۱۰)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار منطقه Caelid

به منطقه استراحت Fort Faroth در Caelid بروید. در اینجا در راستای دیوار به سمت جلو بروید تا به اولین شکاف برسید، وقتی به اولین شکاف رسیدید به آنطرف نگاه کنید تا یک صخره عجیب (عکس بالا) ببینید. به سمت صخره بروید، وقتی به صخره رسیدید به پایین نگاه کنید یک Spiritspring Jump (محل‌هایی که می‌توانید با کمک آن به بالا بپرید) آن پایین می‌بینید به پایین بپرید و به سمت چپ بروید.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار منطقه Caelid

مسیر را ادامه دهید تا به یک قبرستان برسید. در آنجا به یک مقبره بزرگتر می‌رسید (عکس بالا) که یک جادوگر نیز جلویش است، می‌توانید جادوگر را بکشید یا نکشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار منطقه Caelid

بعد در راستای مقبره به پشت حرکت کنید تا به صخره‌‌ای توهمی برسید، به آنجا با شمشیر ضربه بزنید (عکس بالا)، با اینکار در مخفی غار باز می‌شود. جلوتر بروید و منطقه استراحت Sellia Hideaway را فعال کنید. در اینجا به سمت جلو مسیر را ادامه دهید. جلوتر که می‌روید دیوارهایی جلوی راهتان را گرفته فقط به آنها ضربه بزنید تا مسیر باز شود. همینطور جلو بروید و دو دیوار توهمی را از بین ببرید تا به محیطی برسید که یک سری کریستال بزرگ آنجاست. از آنها به عنوان پل استفاده کنید و به سمت انتهای غار پیشروی کنید. اگر به پایین بیفتید باید با یک مینی باس مبارزه کنید که البته چیز خاصی ندارد. (در ویدیو به شکل سریع با آن مبارزه کردیم و اگر از راه پشتی بروید دوباره به بخش بالایی می‌رسید.)

مبارزه با The Three Crystalians

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار منطقه Caelid

همینطور مسیر را ادامه دهید تا به انتهای غار و مه سبز رنگ برسید تا وارد یک باس فایت بسیار سخت شویم. دقت کنید که باید با سه دشمن بسیار سخت همزمان مبارزه کنید پس اولا لول‌تان باید بالا باشد و همینطور حتما یک اسپریت قدرتمند همراه داشته باشید که بتوانید کمی حواس این دشمنان را پرت کنید. پیشنهاد می‌کنیم حتما از Mimic Tear استفاده کنید چراکه خون زیادی دارد و می‌تواند خیلی دشمنان را درگیر خود کند. (در قسمت سیزدهم بخش دوم چگونگی بدست آوردن Mimic Tear توضیح داده شده است.)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار منطقه Caelid

در اینجا باید با سه Putrid Crystalian به طور همزمان مبارزه کنید. ولی هرچه که به آنها ضربه بزنید کمترین تاثیر را روی آنها خواهد گذاشت! پس راه حل چیست؟ باید دقیقا چندین ضربه از پشت به هریک از آنها وارد کنید تا به قول معروف کریستال روی آنها بشکند و ضربات شما روی آنها تاثیر بگذارد. ابتدا به سراغ Staff که به سمتتان اسپل‌های مرگبار می‌فرستد بروید اگر او را بکشید می‌توان گفت بقیه این مبارزه راحت خواهد بود. به پشت موجود بروید و به او ضربه بزنید. چندین بار اینکار را بکنید تا ضرباتتان تاثیرگذار شود. بعد شروع کنید پشت سرهم به او ضربه بزنید تا نابود شود. مراقب اسپل‌های مختلفی که می‌فرستد باشید و به موقع جاخالی دهید یا فرار کنید. همینطور مراقب باشید او با جادوهایش شما را دچار scarlet rot می‌کند. در این حالت پیشنهاد می‌شود از آیتم Preserving Boluses یا از جادوی Flame Clean me استفاده کنید تا این حالت بر طرف شود. 

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار منطقه Caelid

حال سراغ دومی بروید، بهتر است RingBlade را اول از سر راه بردارید چراکه بسیار سریع است و اذیت می‌کند ولی مشکلی نیست هرکدام که دوست داشتید به پشتش بروید و با شمشیر به کمرش فرو کنید. همینکار را تکرار کنید تا کریستال رویش از بین برود و بعد او را بکشید و در آخر به سراغ آخری بروید و اول کریستالش را با ضربات Crit از پشت از بین ببرید و بعد او را از بین ببرید. با کشتن این سه باس جادوی Crystal Torrent (Sorcery) را بدست می‌آورید.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار منطقه Caelid

حال برگردید و از سر بالایی بالا بروید تا باز به یک کریستال بزرگ برسید در آنجا اگر به پایین بپرید به یک در بسته جادوییِ آبی می‌رسید! این در را یادتان باشد بعدا در ادامه ماموریت شخصیت Sellen به سراغش خواهیم آمد. (اگر محلش را پیدا نکردید به ویدیو مراجعه کنید) (اگر کنجکاوید که پشت این در چه خبر است به قسمت بیست و یک مراجعه کنید)

رفتن به برج Caelid و فعال کردن Radahn’s Great Rune

(در ویدیو: ۲۹:۲۲ تا ۳۶:۲۰)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار منطقه Caelid

باز به منطقه استراحت Fort Faroth در Caelid بروید. به پشتتان نگاه کنید تا برج بلند Caelid را از دور ببینید (در عکس بالا مشخص است) همینطور به سمت شاخه‌ای که در سمت چپ آن برج مشخص است بروید.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار منطقه Caelid

وقتی به شاخه رسیدید به روی آن بپرید و بعد به بالای آن بروید. به آنطرف نگاه کنید تا یک نبردبان ببینید، سوار اسب شوید و به سمت نبردبانی که روی برج است بپرید. (دو پرشه) از نبردبان بالا بروید. در بالا به سمت چپ و از روی لبه به طرف دیگر بروید با پرش از روی محل‌های باز بپرید و همینطور جلو و به سمت دیگر بروید. موقع پرش در این قسمت‌ها دکمه پرش را فشار دهید تا بهتر بپرید و به طور کامل از بریدگی‌ها بپرید. همینطور به سمت بالا بروید و از بریدگی‌ها بپرید تا به یک نبردبان دیگر برسید و از آن بالا بروید. (اگر کمی گیج شدید به ویدیو مراجعه کنید) در آنجا کمی جلوتر سمت چپ منطقه استراحت Divine Tower of Caelid: Center را پیدا خواهید کرد. اگر از پله‌ها بالا بروید به یک در بسته می‌رسید اگر آن را باز کنید و سوار آسانسور شوید در بالا کنار دو انگشت می‌توانید Radahn’s Great Rune را فعال کنید. (زمانی به برج باید بیایید که Radahn را شکست داده باشید.) (این Great Rune میزان خون، انرژی و جادوی شما (FP) را بیشتر می‌کند.)

باس مخفی برج (Godskin Apostle)

خوب اگر می‌خواهید باس مخفی را بکشید باید در منطقه استراحت Divine Tower of Caelid: Center از پله‌ها پایین بروید و مسیر را طبق ویدیوی دقایق 31 تا 33:10 بروید. فقط کلا باید به سمت پایین برج بروید تا به منطقه استراحت Divine Tower of Caelid: Basement برسید. کمی توضیح دادنش سخت است پس بهتر است در اینجا ویدیو را برای راحتی خودتان نگاه کنید.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار منطقه Caelid

برخی از ضربات Godskin Apostle : این یکی از باس‌های سخت بازی است پس با لول بالا به سراغش بروید. 1. او ضربات شما را جاخالی می‌دهد پس مراقب باشید. 2. نیزه‌اش را به عقب می‌برد و ضربه می‌زند و شما را به سمت خودش می‌کشد و دوبار آسیب به شما وارد می‌کند، به جهات جاخالی دهید. 3. نیزه‌اش را می‌چرخاند و ضربات پیاپی وارد می‌کند، به جهات جاخالی به موقع دهید. 4. چندین ضربه پیاپی می‌زند و بعد به هوا می‌رود و یک ضربه به زمین وارد می‌کند به جهات اول جاخالی دهید و بعد به عقب فرار کنید. 5. از دور به سمتتان اسپل سفید پرت می‌کند، به موقع جاخالی دهید. 6. سیاه می‌شود و به هوا می‌رود و روی زمین می‌کوبد و به اطراف آسیب وارد می‌کند، از او دور شوید. 7. در نیمه مبارزه بدنش مانند کرم بلند می‌شود و از راه دور می‌تواند کرم‌وار به شما حمله کند! در این حالت از زیر بدنش رد شوید و خود را به نیم تنه پایینی برسانید و به او ضربه بزنید. 8. گردبادی از جادوی سیاه ایجاد می‌کند، به موقع فرار کنید تا در معرض ضربه مرگبارش قرار نگیرید. 9. در آخرِ مبارزه به شکل ترکیبی و با ضربات مختلف به سراغتان می‌آید سریع او را بکشید. بعد از کشتنش علاوه بر 94 هزار رون، ست لباس Godskin Apostle را نیز بدست می‌آورید. همینطور از صندوق اتاق پشتش شمشیر Godslayer’s Greatsword را بردارید.

ادامه راهنمایی در : راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است